TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 19 Nov 2018 16:39

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2012 10:38 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Partea interesanta este ca tot modificam proiectul asta de l-au luat dracii.
Initial aveam aberatia de ramificatie de la Valea Ialomitei de doar o statie si o alta ramura care ajungea in Ghencea, cu o statia Brancusi fara nicio noima (ma refer la denumire). Apoi au disparut "in ceata" statiile din Ghencea tocmai ca sa faca loc unei ipotetice prelugiriri spre Domnesti de la Raul Doamnei, dar am ramas cu Valea Ialomitei.
Acum si-au dat si ei seama de aberatia cu bifurcatia de o singura statia si prelungesc spre Domnesti, dar de data asta de la Valea Ialomitei, nu de la Raul Doamnei. Iar statia Brancusi apare acolo unde ii este locul, in cartierul ANL.
Oricum nu se justifica aceasta prelungire dincolo de ANL.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2012 21:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46561
Åžef nou la metroul bucureÅŸtean

Directorul general al Metrorex SA, Gheoghe Udrişte a fost înlocuit din funcţie. Decizia a fost luată în cadrul Adunării Generale a Acţionarilor (AGA) de luni.

Locul lui UdriÅŸte a fost luat de directorul de exploatare Gabriel Constantin Sburlan.

“Aşa este. Schimbarea a avut loc în urma hotărârii din cadrul AGA, de luni”, au confirmat pentru B365.ro oficialii Metrorex.

Astfel, fostul director general, Gheoghe Udrişte, conduce începând cu data de 23 iulie 2012 Direcţia de Investiţii din cadrul companiei.

“În conformitate cu Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor nr. 520/80/2012, începând cu data de 23 iulie 2012, domnul inginer Gabriel Constantin Sburlan – director exploatare – preia atribuţiile funcţiei de director general al S.C. Metrorex S.A. Începând cu aceeaşi dată, domnul ing. Gheorghe Udrişte a preluat funcţia de director investiţii şi achiziţii publice”, se precizează în raportul AGA remis B365.ro.

Din Adunarea Generală a Acţionarilor fac parte:
Mărioara Niţu – Reprezentant MFP
Emil Ungureanu – MTI – DGRFE
Ion Laurenţiu Voicu – MTI – DIPC
Claudiu Octavian Dumitrescu – MTI – DITF
Petru Mărculeţ – MTI – DGJRU.

Ce averi au ÅŸefii Metrorex

Noul şef al Metrorex, Gabriel Sburlan, are potrivit declaraţiei de avere, trei terenuri în judeţul Vâlcea şi o casă de locuit în Sectorul 3 din Bucureşti. Familia Sburlan deţine un autoturism Skoda luat în leasing pe cinci ani şi a împrumutat societatea Pasaro SRL cu suma de 20.000 euro, aceeaşi sumă fiind menţionată şi la rubrica datorii.

Soţii Sburlan au declarat un venit anual de aproape 160.000 de lei.
Potrivit ultimei declaraţii de avere dată de fostul director general al Metrorex, Gheorghe Udrişte deţine un teren agricol de 5.000 mp în Clinceni, Giurgiu şi un apartament de 95 mp. Conform documentului, familia Udrişte posedă bijuterii ceasuri, tablouri şi icoane în valoare de 40.000 de euro.

Soţii Udrişte au în conturi bancare 997.000 de lei şi 43.170 euro. Fostul şef al Metrorex a acordat un împrumut de 90.000 de lei unei persoane fizice, la rubrica datorii fiind menţionată suma de 100.000 de euro.

Familia Udrişte a realizat venituri anuale de peste 240.000 de lei din care 72.100 de lei din dobânzi bancare.

Gheorghe Udrişte, actualul director Metrorex, a fost şeful Direcţiei Infrastructură din Primăria Capitalei în mandatul primarului Adriean Videanu, unde ajunsese tot din funcţia de director al Metrorex. În 2008, Udrişte a candidat din partea PDL, la Senat.


http://b365.realitatea.net/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2012 22:13 
Parca pe timpul comunistilor aceste "miscari" purtau o denumire "Rotirea Cadrelor" Hmm ! Istoria se repeta, stimati tovarasi !


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2012 14:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46561
andrei11 wrote:
Parca pe timpul comunistilor aceste "miscari" purtau o denumire "Rotirea Cadrelor" Hmm ! Istoria se repeta, stimati tovarasi !


Asa s-a repetat si cand dl. director pedelist Udriste a fost numit la Metrorex. Si cele 10 guverne ce au cazut in timpul domniei lui Al. I. Cuza, rotindu-se cadrele (si/sau tradatorii) au ajuns in istorie...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Aug 2012 20:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46561
Ajustare tarife acces metrou incepand cu data de 04.08.2012

Avand in vedere ca:
· ajustarea tarifelor de calatorie cu metroul a stat la baza constructiei echilibrate a bugetului de venituri si cheltuieli al S.C. Metrorex S.A. pe anul 2012, in contextul masurilor si tintelor stabilite in relatia cu Fondul Monetar International, Banca Mondiala si Comisia Europeana;

· la nivelul anului 2012 raportul dintre subventia necesara pentru acoperirea cheltuielilor de intretinere si reparatii la instalatiile din metrou si la materialul rulant in scopul asigurarii serviciului public de transport calatori cu metroul in conditii de siguranta si confort si subventia alocata depaseste 136 %, avand un deficit de finantare de cca 60 mil. lei;

· indicii de crestere ai preturilor unor componente cu pondere semnificativa in cheltuielile de functionare ale societatii in perioada analizata de la ultima ajustare a tarifelor la metrou, august 2011 si pana in luna iunie 2012, au fost:
- pentru combustibili 107,44%
- pentru apa si canal 117,66%
- pentru energie termica 119,29%

· cresterea pretului la energia electrica consumata pentru functionarea in conditii de siguranta a metroului este de peste 38 % in anul 2012 fata de anul 2011, respectiv pretul actual unitar la energia electrica este de cca 363 lei / MWh fata de 262 lei / MWh platit de societate in anul 2011;

· echilibrarea pretului unitar / calatorie prin aplicarea unei politici tarifare privind ajustarea anumitor titluri in sensul diminuarii discrepantelor majore ale pretului unitar / calatorie si revitalizarea unor titluri precum abonamentul lunar cu numar nelimitat de calatorii (ex. in prezent ponderea numarului de calatori care utilizeaza abonamentul lunar nelimitat a scazut la cca 2 % in total numar de calatori transportati, in timp ce ponderea abonamentului lunar cu 62 de calatorii a ajuns la cca 45 % total numar de calatori transportati).

· prin comparatie cu alte administratii de metrou pretul actual la calatoria cu metroul din Bucuresti este de cca 40 euro centi fata de alte administratii de metrou in care pretul cel mai scazut la calatoria cu metroul este peste 1 euro / calatorie (exemplu: Budapesta – 1,14 euro, Roma – 1,5 euro, Madrid – 1.5 euro, Berlin – 3,10 euro, Londra – 2,53 euro);

· in ultimii ani subventia acordata de Guvern pentru taxa de calatorie cu metroul s-a pastrat constanta la nivelul de cca 60 % din totalul cheltuielilor de functionare a metroului, iar tendinta este aceea ca ponderea subventiei in acoperirea cheltuielilor sa se diminueze pana catre limita de 50 %, in conformitate cu legislatia in vigoare, incepand cu data de 4 august 2012 tarifele la calatoria cu metroul se ajusteaza dupa cum urmeaza:

- calatoria simpla prin utilizarea cartelei de 10 calatorii: de la 1,00 lei / calatorie la 1,50 lei / calatorie

- calatoria simpla prin utilizarea abonamentului saptamanal cu numar nelimitat de calatorii: de la 1,07 lei / calatorie la 1,43 lei / calatorie

- calatoria simpla prin utilizarea abonamentului lunar cu numar nelimitat de calatorii: de la 0,77 lei / calatorie la 0,92 lei / calatorie

- calatoria simpla prin utilizarea abonamentului lunar cu 62 calatorii: de la 0,56 lei / calatorie la 0,80 lei / calatorie

Raman neschimbate tarifele la cartela cu 2 calatorii si la abonamentul de o zi.

Astfel, tarifele ce se vor aplica incepand cu data de 4 august 2012 pentru achizitionarea titlurilor de transport de la metrou sunt urmatoarele:

Titluri de calatorie

cartela cu 2 calatorii ……………………………………………......... ………………4 lei
cartela cu 10 calatorii …………………………………………………. ……………15 lei
abonament saptamanal cu numar nelimitat de calatorii ……… 20 lei
abonament lunar cu numar nelimitat de calatorii ………………… .60 lei
abonament lunar cu 62 calatorii …..…………………………………... …… 50 lei
abonament de o zi ……………………………………………………... ……………. 6 lei

Cartelele de calatorie cu metroul achizitionate pana la data 3 august 2012 inclusiv, pot fi utilizate pana la terminarea numarului de calatorii sau expirarea duratei de valabilitate inscrisa pe cartela la data achizitiei.
Utilizatorii metroului se pot deplasa pe toata reteaua metroului din Bucuresti, respectiv pe toate cele 4 linii magistrale si 51 de statii, prin achitarea o singura data a taxei de calatorie, transferul de pe o linie pe alta, indiferent de titlul de calatorie utilizat, facindu-se fara taxe suplimentare si fara limitare in timp a calatoriei.


www.metrorex.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Metrorex
PostPosted: Wed 30 Apr 2014 16:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Ca-n filmele cu prosti...

http://jurnalul.ro/stiri/observator/rad ... 67114.html

Toate staţiile de pe Magistrala II trebuie modificate. Noile trenuri de metrou sunt mult prea late

Peroanele tuturor celor 14 staţii de pe Magistrala II de metrou (Berceni - Pipera - n.r.) trebuie modificate, deoarece noile trenuri comandate de administraţia Metrorex sunt mult prea late pentru a putea circula, a anunţat astăzi, într-o conferinţă de presă, Ion Rădoi, preşedintele Unitatea Sindicatului Liber din Metrou.

'Este vorba de noile trenuri de metrou, comandate de administraţia Metrorex, şi cu care ar fi trebuit să circulăm încă din această lună. Au fost comandate în total 16 trenuri, iar până acum au fost livrate şase. Problema este că noile garnituri sunt mai late decât cele pe care le utilizăm în prezent, iar din acest motiv peroanele tuturor celor 14 staţii de pe Magistrala II va trebui modificate. Concret, din peroane se vor tăia câte 5 - 10 centimentri. Nu pot estima la ce sumă se va ridica procedura de modificare a peroanelor din staţii. Banii vor fi suportaţi cu siguranţă de Metrorex', a spus Ion Rădoi, potrivit Agerpres.

Investiţia pentru achiziţia celor 16 trenuri de metrou se ridică la 97 milioane de euro, fără TVA.

Din cele 16 trenuri de metrou, patru sunt fabricate integral în Spania, de Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF), restul de 12 urmând a fi montate la uzina Atelierul CFR Griviţa.

Trenurile noi de metrou CAF vor fi puse în circulaţie cu călători după finalizarea testelor de tip, obţinerea Agrementului Tehnic de la Autoritatea Feroviară Română (AFER) şi efectuarea probelor de anduranţă în circulaţie normală fără călători (20.000 de kilometri), declarau pentru Agerpres, la sfârşitul anului trecut, reprezentanţii Metrorex.

Noile trenuri CAF sunt compuse din câte şase vagoane unite prin burduf, au sistem de tracţiune şi de frânare controlat cu microprocesor, caroseria realizată din oţel inoxidabil, sistem îmbunătăţit de bare de sprijin pentru călători, uşi culisante cu autoblocare şi protecţie la prinderea persoanelor între uşi. Trenurile CAF au o capacitate de 1.202 de pasageri, distribuită în cei 114 metri lungime, şi patru motoare care pot dezvolta o viteză de 80 de kilometri/oră.

Pentru asigurarea compatibilităţii tehnice şi de exploatare integrală, Metrorex a achiziţionat, cu 4,94 milioane de euro, fără TVA, şi 16 seturi de sisteme de protecţie şi conducere automată a trenului de la Bombardier Transportation - Divizia Rail Control Systems, care va asigura montajul şi punerea în funcţiune a CAF-urilor.

Noile trenuri de metrou produse de CAF au câte două locuri special amenajate pentru persoanele cu mobilitate redusă, au un sistem de autodiagnoză care informează imediat mecanicul asupra eventualelor defecţiuni ale trenului şi cum se pot remedia aceste probleme, dar şi un sistem de teletransmisie de date.

Prin intermediul acestui sistem se transmite automat prin Wi-Fi starea echipamentelor trenului, astfel încât, atunci când trenul ajunge în depou, nu se mai impune o analiză amănunţită care să scoată la iveală defecţiunile trenului. Sistemul de teletransmisie prin Wi-Fi ţine doar de latura tehnică a trenului şi nu vizează furnizarea de internet gratuit pentru călători, aşa cum s-a vehiculat anterior.

Trenurile CAF au şi un sistem de informare a publicului călător (indicatoare frontale şi laterale pentru vizualizarea direcţiei de mers a trenului), semnalizări suplimentare acustice şi video pentru accesul în/din trenuri, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul în interiorul vagoanelor, ventilaţie forţată în vagoanele de pasageri, dar şi geamuri rabatabile.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re:
PostPosted: Wed 30 Apr 2014 21:17 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2258
Location: Bucureşti
Silviu wrote:

Asa s-a repetat si cand dl. director pedelist Udrişte a fost numit la Metrorex.

Nu vreau să politizez această postare, pentru mine personal PSD, PNL, PDL, etc, sunt aceeaşi Mărie, fiecare cu altă pălărie. Pe de o parte se scuipă, pe de alta se pupă, cum bate vântul, numai noi, peste aproximativ doi ani, vom avea tarifele la gazele naturale majorate cu 100%.
    Inginerul Udrişte este absolvent al Facultăţii de Energetică din cadrul Universităţii Politehnice din Bucureşti. A profesat ce a învăţat acolo. Tovarăşul lider de sindicat Ion Rădoi este absolvent al Facultăţii de Electronică din cadrul aceleaşi Universităţi. A profesat? A absolvit la Londra (uauu) cursurile de lideri sindicali. Pentru că intr-o altă postare se menţionează declaraţia de avere a lui Udrişte, voi spicui şi eu din declaraţia lui Rădoi: un apartament, o vilă, o casă de vacanţă, un autoturism AUDI A6, un autoturism FIAT, mă opresc aici, că deja am impresia că un lider de sindicat face parte din clasa mijlocie (?).
      Ca să revin la ultima postare, citată din "jurnalul.ro", liderul de sindicat e supărat rău că pierde 200 de mii de euro pe lună din rezilierea contractelor ce le avea cu Metrorex şi atunci face declaraţii "surprinzătoare" ce ţin la mulţimea neştiutoare într-ale metroului, cu privire la noile trenuri CAF, şi-l doare sub turul pantalonilor că Metrorex va cheltui bani pe nişte modificări de peroane, cu dalta, auzi neică, cu dalta, dar din păcate, există, încă, şi oameni care cunosc adevăratele lucruri, dar nu le spun şi nu le comentează. A, şi ne ameninţă cu încă o grevă.
        Trenurile CAF sunt construite conform normelor în vigoare la această dată. Am scris şi în alt topic de acele tampoane "inutile şi inestetice", după părerea multor "competenţi"" în materie de vagoane de metrou, dar obligatorii în ziua de azi. Şi acum dezinformarea este pe prim plan, să creadă bucureştenii că au plătit din propriul buzunar nişte hârburi. Nu se spune că, de fapt, conform normelor proprii ale Metrorex, intrate în vigoare din 1999 (nu le voi nominaliza), unele din peroanele unora dintre staţiile metroului, construite înainte de 1985, nu se mai încadrează în aceste norme. Atunci trebuiau refăcute, acum 15 ani.
          Prototipul trenului CAF parcurge cei 20.000 km necesari obţinerii Agrementului Tehnic de la AFER. Celelalte trenuri CAF parcurg şi ele cei 2000 km necesari intrării în exploatare. Toate aceste trenuri au trecut cu succes, atât probele statice, cât şi probele dinamice.
            Umila mea părere este că să nu mai credeţi ce scrie b365, realitatea, jurnalul şi altele asemenea. Există multe surse şi publicaţii de specialitate, competente în acest domeniu.


            Top
             Profile  
             
             Post subject: Re: Re:
            PostPosted: Wed 30 Apr 2014 21:40 
            Offline

            Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
            Posts: 3448
            bucsan wrote:
            [...]pentru mine personal PSD, PNL, PDL, etc, sunt aceeaşi Mărie, fiecare cu altă pălărie. Pe de o parte se scuipă, pe de alta se pupă[...]

            Umila mea părere este că să nu mai credeţi ce scrie b365, realitatea, jurnalul şi altele asemenea. Există multe surse şi publicaţii de specialitate, competente în acest domeniu.

            Multumim pentru explicatiile mai mult decat binevenite. In lipsa informatiilor, nu dadusem inca valoare de adevar acestei "stiri", care nu a aparut doar pe "jurnalul". Pana la urma, sigur vom pili si marginile peronului cumva, doar exista precedente celebre in materie, precum insertia statiei Piata Romana sau linia spre Pantelimon.

            In ce priveste "unitatea in diversitate" a peisajului politic romanesc, subscriu intrutotul. Nici nu ar putea fi altfel, cand totul este atent coordonat si regizat de la nivelul serviciilor care de fapt conduc efectiv tara de cel putin 24 de ani.


            Top
             Profile  
             
             Post subject: Re: Re:
            PostPosted: Wed 30 Apr 2014 22:32 
            Offline
            User avatar

            Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
            Posts: 2258
            Location: Bucureşti
            Brassovia wrote:
            Pana la urma, sigur vom pili si marginile peronului cumva, doar exista precedente celebre in materie, precum insertia statiei Piata Romana sau linia spre Pantelimon.

            Poveştile staţiei de la Piaţa Romană sunt multe, din păcate sunt numai poveşti. Pentru că m-ai "provocat", am să-mi dau "drumul", deşi nu ar trebui.
              Staţia Piaţa Victoriei şi staţia Piaţa Romană erau prevăzute pe traseul prezidenţial al cuplului Ceauşescu. La Piaţa Victoriei spaţiul era foarte mare, larg, cu clădiri cu regim de înălţime mic, în comparaţie cu spaţiul strâmt şi clădirile înconjurătoare, cu regim de înălţime înalt, din Piaţa Romană. Cuplului prezidenţial, cei mai iubiţi fii ai poporului, îi era frică de atentate la viaţa lor. Din această cauză, staţia Piaţa Romană nu a fost construită iniţial, vă daţi seama ce efecte dezastruoase ar fi avut explozia unei bombe, chiar artizanale, în acel spaţiu strâmt. Când trecea cuplul prezidenţial pe acolo, circulaţia auto era oprită la circa 3-400 metri pe străzile ce intrau în piaţă, iar pe Ana Ipătescu şi Magheru era complet interzisă. Cu mare greutate a fost acceptată construcţia acestei staţii, când le-au fost aduse argumente temeinice cu privire la necesitatatea ei. De aceea arată aşa şi nu din motivul că proiectantul ar fi de vină. Nu avea altă soluţie.
                Din acelaşi motiv, frica de atentate, nici staţia Constantin Brâncoveanu nu a fost aprobată. Era la marginea parcului Tineretului, prea aproape de Sala Polivalentă, unde aveau loc manifestări ale PCR. Aici însă, staţia a fost construită "la roşu" pe ascuns de cuplul prezidenţial şi placată cu pereţi falşi la nivelul peronului.
                  Racordul spre Pantelimon nu a fost proiectat ca linie publică, ci doar de acces la depou. Că acum este un avorton cu circulaţie publică, nu este de vină cel ce a proiectat racordul amintit.


                  Top
                   Profile  
                   
                   Post subject: Re: Stiri Metrorex
                  PostPosted: Wed 30 Apr 2014 22:52 
                  Numai 2 observatii :
                  1) Pe Ana Ipătescu şi Magheru ( ca si pe Dorobanti dealtfel ) circulatia era oprita numai la trecerea cuplului prezidential, in rest se circula.
                  2) Statia Constantin Brancoveanu nu a fost placata niciodata cu pereti falsi si a fost prevazuta initial in proiect.
                  Initial cand s-a dat in exploatare tronsonul IMGB - Piata Unirii ( 2 ) 2 statii nu erau inca finalizate, si anume statia Tineretului si Constantin Brancoveanu, prin care metroul trecea fara sa se opreasca.
                  Apoi cand s-au finalizat, au fost date in exploatare.
                  Statia Constantin Brancoveanu nu are nici o legatura cu manifestatiile de la Sala Polivalenta din punct de vedere al securitatii prezidentiale.
                  Oricum darea in folosinta a statiei Constantin Brancoveanu a fost strict legata cu darea in folosinta a cartierului de blocuri adiacent.


                  Top
                    
                   
                   Post subject: Re: Stiri Metrorex
                  PostPosted: Wed 30 Apr 2014 23:21 
                  Offline

                  Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
                  Posts: 3448
                  Stiam ca "precedentele" invocate de mine nu se datoreaza proiectantilor, ci capriciilor cuplului prezidential, care s-a tot razgandit. Ideea este ca pana la urma s-au gasit solutii, chiar daca nu cele mai fericite, dar singurele posibile fara costuri uriase. Si la actuala problema se vor gasi solutii. Singurul lucru ciudat este ca s-a asteptat sosirea trenurilor pentru a se face modificarile, dar deja ne obisnuim in Romania cu lipsa de coordonare a factorilor de decizie. Sau poate a existat o mica speranta ca totusi vagoanele vor incapea la limita in gabaritele vechi - speranta naruita o data cu primele probe?


                  Top
                   Profile  
                   
                   Post subject: Re: Stiri Metrorex
                  PostPosted: Fri 02 May 2014 15:45 
                  Hai sa lamurim si aceasta poveste pentru ca e pe cale sa se nasca "o noua legenda urbana" care n-are nimic de-a face cu realitatea.
                  Asadar,
                  Noile trenuri CAF sunt OK in ceea ce priveste gabaritul.
                  Ceea ce nu corespund sunt tolerantele de la vechile peroane si degradarile suferite de vechile peroane in decursul timpului, plus o serie de factori obiectivi, cum ar fi ca unele peroane ori sunt in curba total - Piata Romana, Piata Victoriei ( M 2 ) sau contin curbe pe diverse distante, peronul de la Unirii 1 Piata Victoriei ( M 1 ), etc.
                  Tolerante
                  Avand in vedere ca de la usa deschisa a trenurilor IVA si limita peronului era o distanta teoretica de circa 15 cm, avand in vedere ca toleranta de deschidere a usii vagonului e undeva la maxim 1 - 2 mm, rezulta ca toleranta peronului e foarte mare, undeva la minim 10 cm ( e imens ca si cota de toleranta ), asa ca baietii nu au fost prea precisi la cotele peronului.
                  Degradari
                  Pe toata lungimea peronului exista un cornier care sa impiedice ultimele placute de mozaic sau gresie sau ce e pe jos sa se desprinda si sa cada.
                  In decursul timpului acel cornier s-a "umflat", indoit, etc, rezultand ca pe anumite prtiuni si-a pierdut forma initiala.
                  Noile trenuri CAF sunt ceva mai late ca IVE - le si BM - urile, dar corespund intru totul cotelor teoretice din proiectul peroanelor. Ca pe teren au fost anumite portiuni minore unde peroanele erau mai late decat trebuie ( am explicat cauzelele ) e cu totul nesimificativ.
                  Cica au fost circa 120 metri de peron de corectat din lungimea totala a tuturor peroanelor, si sa nu uitam ca o statie are 240 metri ( minim ) de peron util (ca si lungime de contact cu trenul vorbesc ). Sunt unele statii chiar mai lungi semificativ, de exemplu Piata Victoriei ( M 1 / M 2 ) precum si statia Stefan cel Mare, Muncii, etc.
                  Acum sunt lamurite aspectele ?


                  Top
                    
                   
                   Post subject: Re: Re:
                  PostPosted: Sun 04 May 2014 22:21 
                  Offline

                  Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
                  Posts: 204
                  Location: Bucuresti
                  bucsan wrote:
                  Racordul spre Pantelimon nu a fost proiectat ca linie publică, ci doar de acces la depou. Că acum este un avorton cu circulaţie publică, nu este de vină cel ce a proiectat racordul amintit.

                  Ba da, racordul spre Pantelimon a fost prevazut ca linie pentru circulatie publica. Este adevarat ca era in principal o linie de legatura cu Depoul Pantelimon, care fusese construit de ceva vreme statea izolat de restul retelei. Solutia nu a fost tocmai fericita, legarea de M1 in zona Republica pe sub zona de case a dat nastere la o linie foarte lunga (apoape 1,5 km). Avand in vedere ca o linie simpla, catre depou, nu genera niciun fel de venit, s-au gandit sa recupereze ceva din costurile de executie ale acestei linii lungi, mai ales ca in zona se afla si ceva industrie, in principal fabrica Antilopa. De aceea au proiectat si o statie pe traseu.
                  Din pacate, Ceausescu nu a aprobat proiectul cu 2 linii (cica acolo era Circumscriptia nr 1, unde era el "reales" si nu voia mare deranj), asa ca azi avem doar circulatie in sistem "pendula" si o jumatate de statie.
                  Dar proiectul asa a fost de la inceput, cu statie de calatori.


                  Top
                   Profile  
                   
                   Post subject: Re: Stiri Metrorex
                  PostPosted: Wed 11 Mar 2015 11:22 
                  Offline

                  Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
                  Posts: 7967
                  http://www.mt.ro/web14/transparenta-dec ... cu-metroul

                  Proiectul de ORDIN al ministrului transporturilor privind ajustarea tarifelor la călătoria cu metroul
                  Data publicării: 10.03.2015
                  Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 23.03.2015

                  TARIFE
                  LA CĂLĂTORIA CU METROUL

                  1. cartela cu 2 călătorii 5 lei
                  2. cartela cu 10 călătorii 20 lei
                  3. abonament săptămânal cu număr nelimitat de călătorii 25 lei
                  4. abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii 70 lei
                  5. abonament de o zi 8 lei


                  Top
                   Profile  
                   
                   Post subject: Re: Stiri Metrorex
                  PostPosted: Tue 28 Apr 2015 19:24 
                  Offline

                  Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
                  Posts: 3448
                  presa wrote:
                  Trei membri ai Comisiei de licitatie din Metrorex sunt urmariti penal de procurorii anticoruptie pentru trucarea licitatiei pentru atribuirea acordului-cadru "Achizitia de trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5 Drumul Taberei - Pantelimon" de catre Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) SA Bilbao.


                  Top
                   Profile  
                   
                  Display posts from previous:  Sort by  
                  Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

                  All times are UTC + 3 hours


                  Who is online

                  Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


                  You cannot post new topics in this forum
                  You cannot reply to topics in this forum
                  You cannot edit your posts in this forum
                  You cannot delete your posts in this forum
                  You cannot post attachments in this forum

                  cron
                  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group