TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 18 Nov 2018 04:44

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 10:50 
Cand vor fi functionale monitoarele din statiile de pe M1-M3? Am trecut acum cateva zile pe acolo si toate erau cu "IP not available" sau ceva de gen....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 20:24 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 40
Location: BucureÅŸti
La Stefan cel Mare am vazut ca o scara rulanta noua functiona! :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 18:42 
Automatele de cartele si carduri sunt montate momentan pe tot M3. Acestea sunt si pe post de bancomate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 19:03 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
In principal sunt bancomate. Sunt curios care va fi modalitatea de incarcare a cardurilor Activ, pentru ca in afara orificiilor clasice ale unui bancomat obisnuit (cele pentru card bancar, chitanta si cash) nu vad altceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 10:49 
Offline

Joined: Mon 26 Nov 2007 12:26
Posts: 5
Cardurile folosesc undele radio pentru schimb de informatie , de ce trebuie sa existe un orificiu si pentru ele ?
sab wrote:
In principal sunt bancomate. Sunt curios care va fi modalitatea de incarcare a cardurilor Activ, pentru ca in afara orificiilor clasice ale unui bancomat obisnuit (cele pentru card bancar, chitanta si cash) nu vad altceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 16:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Dar chestia aia rotunda, verde din dreapta, la ce foloseste?
Mi s-ar parea normal sa fie si pentru cardul activ un orificiu, pentru a-l tine fix cat timp se realizeaza schimbul de informatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 18:09 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Chestia verde este fanta pentru card bancar. Intr-adevar pentru cardurile Activ ar trebui sa mai aiba o alta fanta sau un device special contactless. Poate il vor atasa ulterior, deocamdata cred ca este un simplu bancomat si nu va distribui cartele sau carduri. Ar trebui sa aiba orificii pentru introdus bancnote si/sau monede.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Oct 2009 18:43 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Bucureşti: Video-interfon „S.O.S., nu vine metroul!“
http://www.adevarul.ro/articole/bucures ... troul.html

Conducerea Metrorex a luat decizia de a instala un nou sistem de informare a călătorilor, alcătuit din patru subsisteme. Acestea sunt sistemul de informare video, sistemul de sonorizare, sistemul de info-chioşcuri, iar nu în ultimul rând, sistemul de borne „S.O.S.“, similar cu un video-interfon, cu diferenţa că operatorul de informare a călătorilor nu poate fi văzut de publicul călător.
Bornele instalate în staÅ£iile de metrou de pe Magistrala 3, dar ÅŸi în staÅ£iile de corespondenÅ£ă, nu sunt, deocamdată, funcÅ£ionale. Gheorghe UdriÅŸte, directorul general al Metrorex, a declarat pentru „Adevărul de Seară“ că rolul sistemului de borne este acela de a asigura asistenÅ£ă publicului călător. Sistemul va fi funcÅ£ional la începutul anului 2010.
„Bornele S.O.S. nu sunt instalate numai pentru situaÅ£iile de urgenÅ£ă, ci pentru orice fel de situaÅ£ii. Preluarea apelurilor se face după sistemul "primul venit, primul servit". Călătorii pot interveni dacă văd că s-a întâmplat ceva suspect sau dacă văd că metroul are o întârziere mai mare. Călătorul apasă un buton, vorbeÅŸte ÅŸi dispeceratul central al metroului preia mesajele ÅŸi le dă mai departe celor care sunt în măsura de a lua decizii“, a explicat Gheorghe UdriÅŸte.
Amatorii de bancuri proaste trebuie să ştie, însă, că aceste borne S.O.S. filmează atunci când sunt apăsate butoanele, aşa că pot fi identificaţi şi traşi la răspundere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 17:54 
Tavinho wrote:
Cand vor fi functionale monitoarele din statiile de pe M1-M3? Am trecut acum cateva zile pe acolo si toate erau cu "IP not available" sau ceva de gen....


Punerea in functiune va avea loc in prima etapa doar pe M3, dar se asteapta finalizarea montarii noilor sisteme ATP/C deoarece sistemul este legat la dispeceratul central si la sistemul de managament al trenurilor, deci pe sistem vor fi afisate informatii in timp real, nu bazate pe grafic cun sunt acum pe portiunea noua.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 18:44 
Offline

Joined: Fri 25 Sep 2009 15:15
Posts: 1
Location: bucuresti,Romania
Chiar azi am vazut mesterind un nene la un aparat asemanator la Statia Constantin Brancoveanu :) avea pe ecran un desktop tip windows cu iconite,start bar, etc. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 16:13 
A venit randul statiilor din Militari sa primeasca scari rulante noi, au fost montate scarile in statiile Lujerului, Gorjului si Pacii, ramane sa verific Politehnica si Preciziei, dar banuiesc ca si acolo.
In poza scara aparuta de cateva zile in Gorjului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 16:14 
De asemenea sunt in curs de montare scarile din statiile Gara de Nord si Stefan cel Mare, Iancului sunt puse in functiune de ceva timp.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 16:26 
Offline
User avatar

Joined: Sun 30 Aug 2009 18:02
Posts: 15
Location: Bucuresti,Militari
Si la Politehnica se monteaza zilele astea o noua scara rulanta.Pozele sunt la iesirea din intersectia Iuliu Maniu cu Vasile Milea.In schimb pot sa precizez ca la Pacii nu se intrevede nici o miscare,iar la Preciziei,momentan nu am informatii in aceasta privinta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 00:17 
Monotona statie Piata Romana


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 10:40 
Marian Andrei wrote:
Automatele de cartele si carduri sunt montate momentan pe tot M3. Acestea sunt si pe post de bancomate.


O corectura, unitatea din poza este bancomat BCR, la acesta se va atasa si o unitate pentru operatiuni cu cardul Activ, cel putin asa stia tanti de la casa :oops:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 206
Location: Bucuresti
George85 wrote:
La Stefan cel Mare am vazut ca o scara rulanta noua functiona! :wink:

De saptamana trecuta a fost pusa definitiv in functiune si a doua.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 11:44 
Si la Piata Sudului este montata scara si urmeaza sa fie pusa in functiune. Au prins experienta baietii, dupa ce s-au chinuit aproape 2 luni la Grozavesti :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 22:00 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
La Izvor la subtraverasarea liniilor se va monta o scara rulanta in partea in care acum nu exista una . A existat vreodata scara acolo ?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 22:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 263
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Avand in vedere ca ne aflam la tematica modernizarilor, se poate trece pe lista si modernizarea iluminatului de la peronul mic, linia 2, statia Eroilor. Desi din 1992-1993 nu a mai fost deloc la fel de placut si estetic (fostele globuri au fost desfacute si au ramas doar corpurile de fasung acolo) se pare ca problema iluminatului la acel peron nu a fost o prioritate. In prezent sunt montate lampi fluorescente circulare pe aproape o jumatate din lungimea peretuli peronului. Cine se intreaba cat de mare este diferenta, ii pot spune ca este substantiala: lampile noi readuc putin din stilul iluminatului de altadata, caracteristicile cromatice fiind mult mai bune decat ale lampilor fluorescente vechi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 09:53 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Este foarte adevarat, sunt lampi de calitate Phillips, cu lumina galbena, mult mai puternice decat vechile tuburi cu lumina alba


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 15:47 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Stie cineva ce lucrari se fac in statia Pta Victoriei de pe M1 la capatul spre Stefan cel Mare ? Au ingradit cea mai mare parte a peronului.
Scuze pt calitatea fotografiei


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 16:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
Scara rulanta sau lift (putin probabil).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 16:10 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Si sa se apuce sa sparga plafonul statiei ? Nu stiu unde ar putea sa dea...Deasupra nu este M2 ?
S-ar putea ca totusi sa iasa pe culoarul acela care da in peronul spre Pipera. Oricum este zona cea mai ingusta a statiei de pe M1, care initial nici nu cred ca facea parte din statie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 16:29 
Se va face o iesire la peronul dispre pipera de pe M2 astfel incat sa nu mai fie necesara urcarea peste liniile de metrou pt ca apoi sa cobori pe M1. Este excelent gandit acest lucru. Sa vedem si cat or tine lucrarile acu...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 16:41 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 70
Location: Bucuresti
ÃŽnseamnă că se confirmă ce am citit pe undeva că ar fi spus UdriÅŸte după terminarea pasajului de la Unirii: o legătură suplimentară la PiaÅ£a Victoriei (cu scări rulante se pare) ÅŸi niÅŸte scări rulante suplimentare la PiaÅ£a Unirii 1 - probabil coborârea din pasajul de corespondenÅ£ă direct pe peron.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 17:23 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Nu stiu de ce nu s-au gandit de la inceput cand au construit statiile la PV la un acces mai facil catre/de la acel peron. Oare proiectantii nu si-au imaginat cat de incomod este sa urci si sa cobori pe peronul celalalt , pentru ca apoi sa mai cobori nu stiu cate trepte in cealalta statie ?
Unde mai pui ca initial doar pe acolo se facea accesul in statia de pe M2, iar daca voiai sa mergi spre Unirii/Berceni trebuia sa traversezi pe sus, exact ca acum cand schimbi magistrala.
Si ce s-ar fi facut daca statia de pe M1 nu ar fi fost trasa cu cativa metri spre Stefan cel Mare exact pe portiunea aceea ? Norocul lor..
La Unirii ar fi bine sa faca scari rulante (chiar si fixe) exact in dreptul pasajului. Mi-e teama totusi sa nu fie vorba de scari rulante in capetele peroanelor,langa scarile fixe, exact cum este in statiile date in folosinta mai recent.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 21:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Intamplator am vazut la Unirii1 un grup de angajati ai Metrorex inspectand in interior plafonul fals aflat deasupra scarilor din sensul spre Eroilor. Unul din ei avea si un plan in care apareau scari rulante.
Deci e posibil sa se puna scari rulante in acea zona si ei sa fi inspectat tavanul pentru a vedea unde se pot prinde scripetii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 14:09 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Noua legatura dintre statiile PV1 si PV2 va da foarte aproape de iesirea din statia de pe M2 peronul spre Pipera. Practic vor trebui mutati turnichetii chiar la intrarea din pasajul pietonal. La ora actuala in acea zona a statiei de pe M2 sunt spatii tehnice.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 17:12 
Nu ma pot abtine sa intreb, cu toata nebunia asta, nu le puta da prin cap sa faca si o iesire spre statia nefolosita de tramvai din Pasajul Victoria?? E chiar atat de greu? Ar iesi o interschimbare fantastica intre metrou si tramvai. Asta bineinteles, alaturi de deschiderea accesului la suprafata din respectiva statie. Visam si eu 8-| ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 17:40 
Cand am vazut acea prima fotografie eu chiar asta am crezut. Si chiar am sperat. Insa inca un pasaj de legatura intre magistrale mi se pare inutil mai ales ca iese la o distanta foarte scurta de cel actual de pe M2...


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group