TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 13:22

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 22:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
DanCld wrote:
practic de la Academia de Politie pana in dreptul Carrefour nu mai era nicio statie de autobuz


Pentru ca statia A.N.M. s-a desfiintat pe motiv ca incurca constructia unui pod... Podul s-a facut, statia nu s-a mai reinfiintat. Asa ca... chiar si angajaii ANM merg kilometri buni pe jos pana la serviciu din cauza prostiei unora din RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 22:39 
... sau din primarie, care o fi in zona aceea. Mai curand aceasta varianta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Aug 2007 11:24 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Cateva devieri,ca-n fiecare weekend in ultima vreme,cum ne-a obisnuit RATB-ul :D

Traseele liniilor 86 si 79 din Bucuresti au fost modificate

Transportul public din Bucuresti sufera modificari si in acest sfarsit de saptamana. Troleibuzele liniei 86 vor circula pe un traseu modificat, iar linia 79 va fi suspendata. RATB a luat aceasta masura ca urmare a lucrarilor de reabilitare a carosabilului pe Strada Iancu Cavaler de Flondor.

Astfel, din aceasta dimineata si pana duminica, troleibuzele 86 vor circula pe traseul de baza pana la intersectia Strada Iancu Cavaler de Flondor cu Bulevardul Pache Protopopescu, dupa care vor circula pe traseul - Bulevardul Carol I, Bulevardul Regina Elisabeta, Calea Plevnei, Strada Garii de Nord, cu intoarcere prin Strada Witing, Calea Plevnei, Bulevardul Mihail Kogalniceanu, apoi traseul de tur.

Pentru preluarea calatorilor liniei 79, intre Foisorul de Foc si Gara de Nord va fi infiintata linia naveta 679. Aceasta va avea ca traseu strada Traian, Bulevardul Dacia, Bulevardul Lascar Catargiu, Strada Occidentului, Strada Polizu, Calea Grivitei, cu intoarcere prin Bulevardul Gheorghe Duca, Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, Strada Polizu, iar apoi se vor intoarce la Foisorul de Foc.


Sursa: Realitatea TV


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Aug 2007 14:09 
In noaptea de 01/02.09.2007, liniile 15, 19 si 34 isi modifica traseul incepand cu orele 21.30 iar linia 4 va fi suspendata

In vederea montarii unor macarale pentru instalarea unui pasaj pietonal pe Str. Sura Mare, in noaptea de 01/02.09.2007, intre orele 22:00-06:00, se intrerupe alimentarea cu tensine electrica pe Str. Sura Mare, precum si in intersectia cu Sos. Oltenitei.
Din aceasta cauza incepand cu ora 21.30, se vor lua urmatoarele masuri:
Liniile 15 si 19 vor functiona pe traseul de actual intre 'Complex R.A.T.B. Titan' si intersectia Sos. Mihai Bravu/Cal. Vitan apoi modificat in ambele sensuri prin Cal. Vitan, Bd. O. Goga, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria pana la 'Piata Unirii'.
Linia 34 va functiona pe traseul de actual intre 'Lacul Tei' si intersectia Sos. Mihai Bravu/Cal. Vitan apoi modificat in ambele sensuri prin Cal. Vitan, Bd. O. Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zetarilor, pana la cap linie 'Zetari'.
Linia 4 se suspenda incepand cu ora 21:30 pana la retragere.
Pentru preluarea calatorilor de pe Sos. Mihai Bravu, linia naveta 604 va functiona pe un traseu prelungit de la cap linie Sos. Mihai Bravu, pe Sos. Mihai Bravu, Str. Dristorului, cu intoarcere prin Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vacarestilor, apoi traseul actual.
Abonamentele eliberate pe linia 34 vor fi valabile pe linia 604, iar cele eliberate pe liniile 15 si 19 vor fi valabile si pe linia 34.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Aug 2007 14:09 
Linia 25 de tramvaie isi modifica traseul si liniile 4, 7 si 8 se suspenda

In vederea executarii unor lucrari la calea de rulare de pe Sos. Giurgiului, intre Str. Luica si Str. Sura Mare, incepand cu data de 03.09.2007, se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 25 va functiona intre 'CFR Progresul si 'Depoul Militari' prin Sos. Giurgiului, Str. Zetarilor, Cal. Ferentari, Cal. Rahovei, Sos. Progresului, Bd. Timisoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei.
Linile 4, 7 si 8 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor de pe Sos. Progresului si Sos. Viilor, se infiinteaza linia naveta de tramvaie 52, care va functiona intre 'Ghencea' si 'Sura Mare' prin Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Sos. Progresului, Str. Dr. Istrate, Sos. Viilor, pe Sos. Giurgiului, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Oltenitei, Str. Sura Mare.
Pentru preluarea calatorilor de pe Sos. Giurgiului, linia naveta 607 va functiona pe un traseu prelungit de la intersectia Sos. Giurgiului/Str. Luica, pe Sos. Giurgiului, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Oltenitei, Str. Sura Mare.
Abonamentele eliberate pe liniile 7 si 25 vor fi valabile pe liniile 52 si 607, cele eliberate pe linia 4 vor fi valabile si pe liniile 25 si 607 intre 'Zetari' si 'Sura Mare' iar cele de pe linia 7 vor fi valabile si pe linia 25 si 32 pana la Piata Unirii.
De asemenea, abonamentele eliberate pe linia 8 vor fi valabile pe linia 25.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Sep 2007 14:52 
Nu inteleg de ce nu priviti niciodata mai departe. Ceea ce propuneti pe aici este solutia care inlatura efectul, daca poate. Cauza ramane si are sanse sa ramana si dupa 2008. Acolo trebuie luate masuri:
> interzicerea constructiei de cladiri de birouri care sa nu ofere locuri de parcare pentru angajati
> interzicerea schimbarii destinatiei unor cladiri fara crearea de spatii de parcare corespunzatoare noii destinatii
> interzicerea ridicarii de cladiri inalte pe strazi inguste, &c.
De abia pe urma:
> interzicerea blocarii de catre cimpanzeii in negru si albastru dela godzille si bisnitz-centre a locurilor de parcare de pe strada, exceptand trotuarele si parcarile amenajate pentru respectivele obiective, cu aprobare
> interzicerea parcarii pe prima banda pe strazi cu transport in comun, exceptand locurile unde sunt amenajate parcari
Si nu doar interdictii:
> incurajarea prin oferirea de locuinte echivalente prin ANL, a cedarii apartamentelor din blocuri supraaglomerate, care apoi sa fie modificate in sensul unirii mai multor apartamente pentru a creste spatiul, confortul si de a reduce numarul de apartamente si deci a necesarului de locuri de parcare


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Sep 2007 16:54 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
In alta ordine de idei, eu nu inteleg ce lucrari mai au domnii de executat la calea de rulare de pe sos. Giurgiului. Infrastructura nu are nici 3 ani vechime. Nu se precizeaza termenul de finalizare, ceea ce ma face sa cred ca nu e vorba de o simpla lucrare de mentenanta, asa cum s-a facut nu demult pe linia 41. Linia mi se pare OK, sunt de parere ca, pana nu se finalizeaza absolut tot procesul de modernizare a liniilor de tramvai din Bucuresti, pe liniile deja modernizate nu trebuie sa existe decat mentenanta...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Sep 2007 17:56 
Cel mai probabil se vor concentra pe dalele de beton facute praf in timpul lucrarilor la sosea. Si cu ocazia asta, cine stie, paote gasesc portiuni de sina in stare proasta, pe care le pot inlocui. Ca am vazut cu totii cate tiruri au chinuit calea de rulare, deci sunt sanse mari sa fie probleme. Mai bine sa verifici cat ai ocazia, si e vacanta, decat sa te trezesti cu probleme cand ti-e lumea mai draga, nu?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 12:33 
Intre timp un nou comunicat RATB, tot despre zona buclucasa Giurgiului, unde continua devierile.

In vederea executarii unor lucrari la calea de rulare de pe Sos. Giurgiului, intre Str. Luica si Str. Sura Mare, incepand cu data de 03.09.2007, se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 25 va functiona intre 'CFR Progresul si 'Depoul Militari' prin Sos. Giurgiului, Str. Zetarilor, Cal. Ferentari, Cal. Rahovei, Sos. Progresului, Bd. Timisoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei.
Linile 4, 7 si 8 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor de pe Sos. Progresului si Sos. Viilor, se infiinteaza linia naveta de tramvaie 52, care va functiona intre 'Ghencea' si 'Sura Mare' prin Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Sos. Progresului, Str. Dr. Istrate, Sos. Viilor, pe Sos. Giurgiului, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Oltenitei, Str. Sura Mare.
Pentru preluarea calatorilor de pe Sos. Giurgiului, linia naveta 607 va functiona pe un traseu prelungit de la intersectia Sos. Giurgiului/Str. Luica, pe Sos. Giurgiului, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Oltenitei, Str. Sura Mare.
Abonamentele eliberate pe liniile 7 si 25 vor fi valabile pe liniile 52 si 607, cele eliberate pe linia 4 vor fi valabile si pe liniile 25 si 607 intre 'Zetari' si 'Sura Mare' iar cele de pe linia 7 vor fi valabile si pe linia 25 si 32 pana la Piata Unirii.
De asemenea, abonamentele eliberate pe linia 8 vor fi valabile pe linia 25.

Am si vazut aseara tramvaiul V3A 93M 332, un obisnuit al liniei 7, indreptandu-se surpriza, spre traseul liniei 16. Sa vad Alexandria deservind linii din celalalt capat al orasului nu ma asteptam, dar cu atatea tronsoane de tramvai inchise nimic nu mai e imposibil.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 22:34 
Transportul in comun se pregateste de marea imbulzeala

Intoarcerea bucurestenilor din concediu, venirea elevilor si, in curand, cea a studentilor vor da batai de cap mijloacelor de transport in comun.

Directorul Metrorex, Gabriel Mocanu, a explicat ca sunt pregatite doua trenuri de rezerva. „Acestea se vor pune in circulatie cu ordin special in functie de necesitati. Suntem constienti ca de la inceputul acestei luni se va mari numarul utilizatorilor”, a sustinut directorul.
Cota maxima de aglomeratie a fost atinsa anul acesta in luna mai: 15 milioane de calatorii. Aceasta cifra a scazut pana la 11 milioane in timpul verii. „Septembrie este o luna pregatitoare. Situatia pe 2006 arata ca, incepand cu luna octombrie, metroul va fi suprasolicitat”, a sustinut directorul Departamentului IT si Comunicare al regiei de transport, Mariana Petre.

In prezent, pe cele patru magistrale functioneaza 37 de garnituri. Mariana Petre a explicat ca, din octombrie, se va schimba graficul de circulatie. „Pe magistrala 1 si 3, pe langa cele 22 de trenuri, vom mai adauga inca patru, iar pe magistrala 2, numarul garniturilor va creste de la 13 trenuri la 18, ceea ce va determina intervalul de asteptare sa scada la aproape 4 minute”, a spus aceasta.

Suplimentam cu 20%

Si parcul auto circulant al RATB-ului isi va modifica numarul de masini. Reprezentantii Regiei sustin ca acesta va creste cu 20a pana la inceputul lunii octombrie. „Modificarea se va face in doua etape, pe 15 septembrie si pe 1 octombrie”, a explicat Mihai Vladarau, purtatorul de cuvant al RATB. Acesta a mai adaugat ca suplimentarea numarului de autovehicule vizeaza in special rutele mai aglomerate: 32, 41, 56, 116, 282, 313, 336, 96. RATB inregistreaza zilnic 2,5 milioane de calatorii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 22:51 
Ca o adugare a mea - pe 15 septembrie vor fi suplimentate DOAR cele 8 linii aglomerate 32, 41, 56, 116, 282, 313, 336, 96. Restul incepand cu 1 Octombrie. Iar ca numar - pe linia 41 o sa intre inca 8 ture in plus iar pe 32 inca 2 ture.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Sep 2007 22:55 
Troleibuze cu trasee modificate

Devieri. Troleibuzele si autobuzele care circula prin intersectia Drumului Taberei cu Strada Sudului vor avea un traseu modificat intre orele 5.00 si 9.00, din cauza lucrarilor la reteaua de termoficare. Astfel, maine, liniile 90, 91 si 93 vor functiona pe traseele de baza pana la intersectia Drumul Taberei cu strada Sibiu, modificandu-si traseul prin strada Sibiu, Strada 1 Mai, ramura de sud din Drumul Taberei, strada Valea Argesului, pana la terminalul Valea Argesului. De asemenea, linia de autobuz 368 va circula pe traseul de baza pana la intersectia Strada Brasov - ramura de nord a Drumului Taberei, Piata Drumul Taberei si deviat, apoi, prin ramura de nord a Drumului Taberei, comun cu linia 268, ramura de sud a Drumului Taberei, reluandu-si apoi traseul de baza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 14:00 
In data de 08.09.2007 se va relua circulatia tramvaielor liniei 45

Ca urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a caii de rulare de pe Sos. Chitila, incepand cu data de 08.09.2007, ora 9.00, se va relua circulatia tramvaielor liniei 45.
Aceasta linie va functiona intre Mezes si Gara de Nord, pe urmatorul traseu: Sos. Chitila, Bd. Bucurestii Noi, Bd. I. Mihalache, Piata Victoriei, Str. Buzesti, Bd. A. I. Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu intoarcere prin Cal. Grivitei, Str. Buzesti, Piata Victoriei, apoi traseul de ducere.


Scapam in sfarsit si de linia 645 :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 16:51 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
In data de 08.09.2007, intre orele 05.00-09.00, liniile 90, 91, 93 si 221 vor circula deviat

Din cauza executarii unor lucrari la reteaua de termoficare in intersectia Drumul Taberei/ Str. Valea Ialomitei, in ziua de 08.09.2007, intre orele 5.00 – 09:00, liniile 90, 91 si 93 de troleibuze vor functiona pe traseele de baza pana la intersectia Drumul Taberei/Str. Sibiu, apoi pe un traseu modificat prin Str. Sibiu, Str. 1 Mai, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Valea Argesului, pana la terminalul Valea Argesului (cap linii : 69 si 71).
Linia 221 de autobuze va functiona pe traseul de baza intre CET VEST MILITARI si intersectia Str. Valea Oltului/Str. Valea Ialomitei, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, prin Str. Valea Oltului, Str. Valea Argesului, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Brasov, apoi traseul de baza.
De asemenea, linia 368 de autobuze va functiona pe traseul de baza pana la intersectia Str. Brasov/Drumul Taberei (ramura de nord), Piata Drumul Taberei, apoi deviat pe Drumul Taberei (ramura de nord) comun cu linia 268, Drumul Taberei (ramura de sud) de unde reintra pe traseul de baza pe Str. Raul Doamnei pana la Valea Oltului.


Sursa:www.ratb.ro

Afisul cu devierea liniilor 90,91,93 si 368 in statiile Favorit si Drumul taberei 34 erau lipite cu scoci pe panou iluminat noaptea din refugiul pentru calatori :evil: :evil: ....
Dupa parerea mea,era mai bine daca-l puneau sub placa cu statia respectiva ca sa nu inceapa lumea sa zica dimineatza;"dar troleul de ce nu circula?" :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Sep 2007 12:48 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Linia de autobuz 137 revine la traseul de baza

Ca urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului de pe str.Moinesti,incepand cu data de 09.09.2007, linia 137 revine la traseul de baza.

Sursa:www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Sep 2007 23:20 
Tramvaiele 5 si 16 revin pe traseele initiale
12 Septembrie 2007

Tramvaiele liniilor 5 si 16 vor reveni de maine pe traseele anterioare, ca urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a caii de rulare din intersectia Calea Mosilor-str. Paleologu.

Astfel, linia 5 va functiona intre Aero Baneasa si Piata Sf. Gheorghe, prin Bd. Aerogarii, Pasajul Aviatiei, str. Barbu Vacarescu, str. Tunari, str. Alecu Russo, bd. Dacia, str. Vasile Lascar, str. Armand Calinescu, str. Paleologu, str. Mantuleasa, bd. C. Coposu, str. Sf. Vineri, Cal. Mosilor, str. Cavafii Vechi, Str. Baniei cu intoarcere prin str. Lipscani, Cal. Mosilor, str. Sf. Vineri, bd. C. Coposu, str. Mantuleasa, str. Paleologu, apoi traseul de ducere.

Tramvaiele liniei 16 vor circula intre Platforma Industriala Pipera si Piata Sf. Gheorghe, prin bd. Dimitrie Pompeiu, sos. Petricani, bd. Lacul Tei, str. Maica Domnului, str. Lizeanu, Str. Viitorului, bd. Dacia, str. Vasile Lascar, str. Armand Calinescu, str. Paleologu, str. Mantuleasa, bd. C. Coposu, str. Sf. Vineri, Cal. Mosilor, Str. Cavafii Vechi, Str. Baniei cu intoarcere prin str. Lipscani, Cal. Mosilor, str. Sf. Vineri, bd. C. Coposu, str. Mantuleasa, str. Paleologu, apoi traseul de ducere. Linia naveta 605 se desfiinteaza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007 16:29 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
Stiri de la RATB:
In ziua de sambata 15.09.2007 liniile 15 si 19 vor fi deviate, iar linia de tramvai 52 se suspenda
In vederea continuarii lucrarilor la pasajul pietonal din Piata Eroii Revolutiei, in ziua de 15.09.2007 ( sambata), liniile din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 15 va functiona pe traseul actual intre Complex R.A.T.B. Titan si intersectia Sos. Mihai Bravu/Cal. Vitan, apoi modificat in ambele sensuri prin Cal. Vitan, Bd. O. Goga, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria pana la Piata Unirii.
Linia 19 va functiona pe traseul actual intre Complex R.A.T.B. Titan si intersectia Sos. Mihai Bravu/Cal. Vitan, apoi modificat in ambele sensuri, prin Sos. Mihai Bravu, Cal. Vacaresti, Sos. Oltenitei pana la Sura Mare.
Pentru preluarea calatorilor de pe tronsonul suspendat, se infiiteaza linia naveta de autobuze 615, care va functiona intre Sura Mare si Posta Vitan, pe urmatorul traseu: Sos. Giurgiului, Piata Eroii Revolutiei, Cal. Serban Voda, Bd. Gh. Sincai, Str. Nerva Traian, Bd. Unirii, cu intoarcere pe Str. Lucian Blaga, Bd. O Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Oltenitei, Str. Sura Mare.
Linia 52 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor de pe traseul liniei 52 se infiinteaza linia naveta de autobuze 611, care va functiona intre Sura Mare si intersectia Sos. Progresului/Cal. Rahovei, pe urmatorul traseu: Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Odoarei, Cal. Rahovei, cu intoarcere prin Sos. Progresului, Sos. Viilor, Piata Eroii Revolutiei, Sura Mare.
Abonamentele eliberate pentru liniile 25 si 52 vor fi valabile si pe liniile 173 si 611, iar cele pentru liniile 15 si 19 de tramvaie vor fi valabile si pe liniile de autobuze 323 si 615.

Liniile 23 si 40 revin la traseele de baza

Ca urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a caii de rulare pentru tramvaie in bucla de intoarcere Faur Poarta 4, incepand cu data de 15.09.2007, se reinfiinteaza liniile de tramvaie 23 si 40, pe urmatoarele trasee:
Linia 23 va functiona intre Zetari si FAUR Poarta 4, prin Calea Ferentari, Calea Rahovei, Bd. George Cosbuc, Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Parcul Carol I, Bd. Marasesti, Bd. Octavian Goga, Calea Dudesti, Bd. Camil Ressu, Str. Liviu Rebreanu si Bd. 1 Decembrie 1918.
Linia 40 va functiona intre FAUR Poarta 4 si Piata Sf. Gheorghe, prin Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, Calea Mosilor, Str. Cavafii Vechi si Str. Baniei.
Linia naveta de autobuze 640 se desfiinteaza.

40 circula inainte de inceperea lucrarilor pana la RATB Titan; se pare ca nu mai revine pe traseul initial.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007 21:17 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Astazi era programat in CGMB votul pentru mai multe proiecte intre care:

- reabilitare tronson sos.Iancului
- reabilitare tronson sos.Pantelimon de la intersectia cu sos.Iancului pana la sos.Garii Catelu
- reabilitare tronson bd.Aerogarii de la Aero Baneasa pana la bd.Alexandru Serbanescu
- rectificare buget pt. sos.Colentina si cal.Mosilor

- pasaj pietonal subteran Arcul de Triumf
- pasaj rutier suprateran pt. unificare str.Elena Vacarescu cu sos.Nordului peste linia CF Buc.-Constanta

Sa vedem ce se va concretiza


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007 21:25 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Rectific, sedinta CGMB va avea loc maine ora 15.00. Si ca o completare, este vorba de tronsoane de cale tramvai si reabilitare sistem rutier (pe tipar Colentina,Mosilor).

Amanunte se pot gasi pe adresa:
http://www1.pmb.ro/pmb/primar/cpresa/20 ... -09-11.htm


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Sep 2007 14:55 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
Dupa cum era de asteptat, 40 a fost scurtat la Poarta 4, nu a mai revenit la RATB Titan. Iar el si 23 vor fi 100% doua fantome dupa care va trebui sa alergi prin tot orasul ca sa le vezi la fata.
Dar nu e de mirare! Ce tip de tramvaie aveau liniile astea inainte sa se desfiinteze si unde sunt acum acestea? Cu ce au fost inlocuite? A, da, cu asteptatul in statie pana te saturi si pleci pe jos.
Traiasca marea modernizare socialista!
Urrraaaaaaa!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Sep 2007 23:07 
Restrictii pe Calea Mosilor

RATB. Traficul rutier pe Hristo Botev, de la Piata Rosetti pana la intersectia cu Bulevardul Corneliu Coposu, in ambele sensuri, va fi restrictionat, incepand de astazi si pana pe 16 septembrie.

Masura a fost luata pentru amplasarea caii de rulare a tramvaiului in intersectia cu Calea Mosilor. Politia Rutiera recomanda urmatoarele rute ocolitoare pentru soferi: Piata Rosetti - Piata Universitatii - Bd. I. C. Bratianu - Piata Unirii - Bd. Corneliu Coposu - Piata Unirii - Piata Universitatii - Piata Rosetti - Bd. Carol I. (Andrei Ciurcanu)

Se reia circulatia pe Stefan cel Mare

SEMI-INAUGURARE. Soseaua Stefan cel Mare si Bd. Iancu de Hunedoara vor fi inaugurate astazi si redate traficului la nivel de carosabil. Primarul general Adriean Videanu a anuntat ca aceasta se va face pe tronsoane, in functie de evolutia santierului. Lucrarile pentru modernizarea celor doua artere vitale pentru traficul bucurestean au inceput pe 2 iulie 2007, urmand ca cele doua doua bulevarde sa fie complet date in folosinta, impreuna cu linia de tramvai modernizata, pana la sfarsitul lunii noiembrie a acestui an.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Sep 2007 23:11 
Pasajele rutiere, salvarea traficului bucurestean
14 Septembrie 2007
Andrei Ciurcanu

Doamna Ghica si Piata Sudului sunt printre zonele in care vor fi construite, in urmatorii ani, pasaje subterane si supraterane.

Ridicarea de noi pasaje si modificarea celor deja existente reprezinta singura sansa pentru fluidizarea traficului din Capitala. In acest sens, administratia locala intentioneaza sa construiasca un pasaj suprateran la intersectia de la Doamna Ghica si unul subteran in zona Piata Sudului. Totodata, pasajele Obor si Muncii vor fi reconfigurate.

Investitie de 15 milioane de euro

Pasajul de la Doamna Ghica va supratraversa intersectia, in asa fel incat sa nu se mai creeze cozile kilometrice de pe Petricani, strada Doamna Ghica si Colentina. Reprezentantii municipalitatii sustin ca este vorba de o investitie de 15 milioane de euro, realizabila in opt luni. Daca proiectul va fi votat anul acesta de consilierii generali, pasajul va fi inaugurat in toamna anului 2008.

„Acest lucru nu ne va impiedica sa nu deschidem Colentina conform graficului”, a spus Gheorghe Udriste, directorul Directiei Generale Infrastructura si Servicii Publice din Primaria Capitalei.

Acesta a sustinut ca, initial, un studiu a fost preluat de la Primaria Sectorului 2, dar a fost abandonat dupa realizarea unor studii de trafic mai ample. „Am regandit un pasaj de-a lungul Soselei Colentina, pentru traficul general, care va avea 200 de metri lungime. Mijloacele de transport public, la fel ca si circulatia pietonala, vor ramane la sol”, a explicat Udriste. El a adaugat ca lucrarile la bulevard sunt in grafic, in unele zone fiind chiar devansate. „Nu avem de ce sa ne plangem. Trebuia facuta si aceasta modernizare”, a incheiat Udriste.

Se modifica pasajele Obor si Muncii

Un plan de urbanism zonal in zona Piata Sudului vizeaza realizarea unui pasaj subteran. Acesta urmeaza sa lege Calea Vacaresti de Soseaua Oltenitei in directia Constantin Brancoveanu, pentru a se evita aglomeratiile in orele de varf.

In ceea ce priveste pasajele existente, cel din Piata Obor va suferi o modificare, la fel ca si cel din Piata Muncii. Gheorghe Udriste a explicat ca, daca in cazul celui din urma se are in vedere coborarea liniei de tramvai in subteran, in Obor aceasta va fi mutata pe mijloc.

„Sistemul pe bretele care functioneaza in acest moment pentru tramvai este o solutie provizorie care a functionat din ‘89, cand a fost inaugurat pasajul. Noi o sa urcam tramvaiul pe mijloc, deasupra, si vom elibera traficul, care va deveni mai sigur si mai confortabil”, a spus Udriste, care a mai adaugat ca pentru Piata Muncii comisia de urbanism urmeaza sa analizeze situatia.

Soferii bucuresteni nu trebuie sa rasufle usurati insa. Cel putin 30 de artere principale sunt programate pentru modernizari anul viitor. In ceea ce priveste santierele existente, Udriste a asigurat ca lucrarile vor fi finalizate la timp: Stefan cel Mare, Iancu de Hunedoara si Oltenitei - sfarsitul lunii noiembrie 2007, iar Colentina - in martie 2008.


Attachments:
graf11bucunu.jpg
graf11bucunu.jpg [ 53.83 KiB | Viewed 4182 times ]
graf11bucdoi.jpg
graf11bucdoi.jpg [ 58.11 KiB | Viewed 4182 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Sep 2007 00:38 
Marian Andrei wrote:
...Un plan de urbanism zonal in zona Piata Sudului vizeaza realizarea unui pasaj subteran. Acesta urmeaza sa lege Calea Vacaresti de Soseaua Oltenitei in directia Constantin Brancoveanu, pentru a se evita aglomeratiile in orele de varf...

Din ce inteleg e vorba doar de circulatia pe un singur fir, spre Brancoveanu ? :?:

Si oricum, se intentioneaza realizarea unei artere intre Abator si Brancoveanu. Probabil ca vor sa fluidizeze circulatia pe inelul principal, insa mai mult ca sigur nu s-a facut un studiu al traficului, principalele probleme la BIG fiind pe legaturile N-S si V-E.
Normal ca un pasaj acolo e necesar, parca vad circulatia dublata dupa ce se deschide mall-ul si Cora, mai mult ca sigur ne pricopsim si cu o intersectie semaforizata la iesirea nord a mall-ului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Sep 2007 23:47 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Se pare ca linia 135 circula deviat pe Sos.Stefan cel Mare,Barbu Vacarescu,Strada Ceaikovski apoi traseul de baza.Azi circulau pe strazile enumerate mai sus si aveau o foaie cu traseul deviat lipita pe parbriz..banuiesc din cauza lucrarilor la linia 34 :? :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 15:01 
Tramvaiele liniei 36 vor circula deviat din 19.09.2007

In continuarea lucrarilor de modernizare a caii de rulare de pe Sos. Colentina, incepand cu data de 19.09.2007, se inlocuiesc piesele de cale din intersectiile Sos. Colentina/Str. Reinvierii, respectiv Sos. Colentina/Str. Ziduri Mosi.
Din aceasta cauza tramvaiele liniei 36 vor circula pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Str. Maica Domnului/Str. Reinvierii/Str. Lizeanu prin Str. Lizeanu, Sos. Stefan cel Mare, Sos. Mihai Bravu, Bd. Ferdinand, Sos. Pantelimon, apoi traseul de baza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 18:11 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Linia 139 va functiona pe un traseu modificat incepand cu data de 19.09.2007

Ca urmare a numeroaselor solicitari ale publicului calator, incepand cu data de 19.09.2007, linia 139 va functiona pe un traseu modificat, astfel:
Pe sensul spre Piata Leul, de la intersectia Calea Ferentarilor/Sos. Salaj prin Sos. Salaj, Str. Amurgului, Str. Cap. Preda, Str. Soldat Croitorul, Str. Buzoieni, de unde reintra pe traseul de baza;
Pe sensul spre Zetari, de la intersectia Str. Buzoieni/Cal. Rahovei/Str. Amurgului prin Str. Amurgului, Sos. Salaj, Cal. Ferentarilor, apoi traseul actual.

Sursa:www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 18:34 
Apropo de 135...frumos a fost in ceea ce cred ca a reprezentat prima zi de deviere. Niciun anunt postat in autobuzul in care eram si la Gemeni o persoana, anagajata Ratb cu siguranta l-a anuntat pe sofer de ruta ce trebuia sa o urmeze. Pe mine nu m-a deranjat sa cobor la Stefan colt cu Barbu Vacarescu, tot aveam treaba in zona dar ceilalti oameni au fost nemultumiti. Inutil sa va spun multimea ce inca astepta 135-ul pe Polona. Ma grabeam si eram si pe celalalt trotuar altfel as fi facut o fapta buna sa-i anunt. Oricum in sens invers mergea pe Polona. Am parasit temporar Bucurestiul, s-a revenit la traseul de baza? si de ce devierea? seara buna tuturor:)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 23:00 
Constanda renunta la Bordei pentru un depou
18 Septembrie 2007
Andrei Ciurcanu

Omul de afaceri este dispus sa renunte la 2,8 ha din zona Herastrau cu conditia ca pe acest loc sa nu se construiasca nimic.


Omul de afaceri Costica Constanda ii strange cu usa pe consilierii generali ca sa-i aprobe planurile imobiliare. Intr-o adresa trimisa reprezentantilor municipalitatii, Constanda accepta sa faca schimbul dintre Parcul Bordei si Depoul Victoria, dar cu anumite conditii: schimbul de terenuri se face doar cu 2,8 ha din Bordei, diferenta de jumatate de hectar ramasa primeste anumiti indicatori urbanistici, iar consilierii se angajeaza ca Parcul Bordei sa ramana pe vecie zona verde.

In caz contrar, acesta va executa bugetul muncipalitatii pentru a recupera cele 17,8 milioane de euro oferite de Curtea de Apel ca despagubiri.

Cere mai putin

In solicitarea trimisa, Constanda nu numai ca pune conditii de acceptare a unor indicatori urbanistici, dar impune ca transferul de terenuri sa fie facut cu doar 2,8 ha din zona de pe malul Lacului Floreasca, si nu 3,3 ha, care au constituit motivul scandalului Bordei.

„Constanda Costica si Constanda Maria ofera Municipiului Bucuresti - prin Consiliul General al Municipiului Bucuresti, in schimbul unei suprafete de teren echivalenta valoric situata pe amplasamentul actualului Depou „Ilie Pintilie” (Victoria), terenul proprietate privata in suprafata de 28.000 de metri patrati situat in Str. Turgheniev nr. 11-15 si Bd. Aviatorilor nr. 110-112, sector 1 (zona denumita Bordei)”, se arata in adresa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 23:02 
Un tramvai numit "Politia"
18 Septembrie 2007
Oana Botezatu

"Biserica", "Armata", "Politia" si "Crucea Rosie" vor circula timp de o luna pe liniile RATB 45, 31, 16 si 32, in cadrul unei actiuni artistice.

Odata la o ora si mai bine, in statia RATB de la Piata Unirii opreste un tramvai al Crucii Rosii. E alb si inscriptionat cu insemnele institutiei de intrajutorare, si calatorii grabiti pleaca cu tramvaiul 32 spre inima Rahovei. Din centru pana pe Platforma Pipera, trecand pe Strada Viitorului si prin zeci de ambuteiaje, circula cu mare zgomot tramvaiul 16 al „Politiei”.

Intr-un alt capat al orasului, pe la Piata Victoriei si Gara de Nord, bucurestenii calatoresc cu „Armata” (linia lui 31) si „Biserica Ortodoxa Romana” (linia lui 45). Nu sunt campanii publicitare pentru institutiile statului, ci e mana lui Daniel Knorr, un artist bucurestean care traieste si lucreaza la Berlin. Iar actiunea sa, numita „Tramvaie si institutii”, face parte din proiectul complex Spatiul Public Bucuresti I Public Art Bucharest 2007 si va continua in Bucuresti pana pe 15 octombrie.

„Ia, te uita! Crucea Rosie?!”

Ieri a fost prima zi in care vatmanii au condus pe bulevardele si strazile Capitalei cele patru tramvaie speciale, numite si „ambalate” dupa cele patru institutii puternice in stat. Nici biletele, nici abonamentele nu sunt mai scumpe la tramvaiele-institutii care circula pe cele patru linii, cu „Crucea Rosie” nu merg numai bolnavii, iar in tramvaiul inscriptionat „POLITIA. SIGURANTa SI INCREDERE” nu se fura mai putin decat de obicei.

Putini au fost oamenii care au observat ieri „ceva ciudat” la tramvaiul 32. Unii s-au urcat repede, ca sa prinda un loc, altii au luat mesajul ca pe-o reclama oarecare, la detergent. „Nici n-am observat. Ia, te uita! Crucea Rosie?! Au sponsorizat ei RATB-ul sau ce?”, intreaba nedumerit un domn la vreo 45 de ani. Doua domnisoare grabite sa ajunga la scoala nu baga de seama „Crucea Rosie”: „Nu prea ma uit ce scrie pe tramvaie. Si ce inseamna, de fapt?”, se arata curioasa Raluca, o pustoaica abia intrata in clasa a saptea.

Unii se simt protejati, altii cred ca-i campanie publicitara

Dar calatoria poate fi altfel cu un astfel de tramvai. Sau, cel putin, asa crede Knorr. „Am adus in spatiul public cele mai importante institutii in stat, dar si unele dintre cele mai putin transparente. Vreau sa vad cum reactioneaza oamenii, daca sunt reticenti sa urce intr-un tramvai al „Bisericii” sau au mai multa incredere atunci cand pleaca spre casa cu „Politia”„, arata Knorr.

Tot ieri, artistul si alti doi prieteni s-au plimbat pe urmele mijloacelor de transport in comun si au filmat autovehiculele. „Unii s-au simtit protejati cu „Politia”, altii erau convinsi ca e vorba de o promotie la „Armata”, unii s-au aratat ironici, altii - sceptici”, spune artistul Stefan Tiron, cel care l-a insotit pe Knorr. E important sa vedem, insa, si reactia reprezentantilor institutiei la vederea tramvaielor acestora, crede Tiron.

Daniel Knorr, nascut in 1968, exploreaza domeniile spatiului public, privat, natural si artificial. A avut expozitii personale in Cluj-Napoca, New York, Z?rich, M?nchen si a reprezentat Romania la a 51-a editie a Bienalei de la Venetia (2005).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 23:05 
Iata si tramvaiul in cauza - Crucea Rosie este #199, #231 este Politia, iar restul nu stiu. Oricum tramvaiul alb in schema asta este cel mai oribil lucru pe care l-am vazut vreodata. :x :evil: :( :cry:


Attachments:
DSC01677.JPG
DSC01677.JPG [ 84.36 KiB | Viewed 3811 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group