TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 13:11

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Dec 2007 10:16 
Un articol mult mai coerent si corect ca date, multumiri colegilor de la Realitatea.

Noile autobuze din Capitala vor avea camere de filmat, sisteme de localizare GPS si aer conditionat
Miercuri 12 decembrie 2007, 00:38


Mai bine si mai sigur in mijloacele de transport in comun din Capitala. Promisiunea vine de la autoritati care spun ca de la sfarsitul acestui an vor fi puse in circulatie autobuze dotate cu aer conditionat. Dar si cu camere de supraveghere menite sa ii filmeze pe hotii de buzunare.

50 de astfel de autobuze vor circula in Capitala inca din aceasta iarna. Alte 350 vor ajunge la Bucuresti anul viitor si inca 100 pana in 2009.

Masinile au o capacitate de 103 persoane, din care 27 pot calatori pe scaune. Autobuzele au locuri destinate persoanelor cu dizabilitati, dar sunt dotate si cu sisteme de localizare prin GPS si monitoare LCD pentru informarea calatorilor. Municipalitatea a platit 105 milioane euro pentru cele 500 de autobuze.
Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Dec 2007 11:16 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
S-a reluat circulatia tramvaielor pe Strada Berzei. Linia 20 de tramvaie circula din nou la Vasile Parvan si ca un fapt curios circula in paralel si linia de autobuze 620.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Dec 2007 12:56 
Linia 31 se suspenda :cry: :cry: :cry:

Miercuri, 12 Decembrie 2007

Din cauza unei surpari in carosabil, in zona caii de rulare pentru tramvaie la intersectia Sos. Nicolae Titulescu/Bd. Banu Manta, incepand cu data de 12.12.2007 linia 31 se suspenda.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Dec 2007 09:15 
Biletele RATB nu se scumpesc

Bucurestenii nu vor circula mai scump cu mijloacele de transport in comun. Consilierii municipali au refuzat ieri sa aprobe majorarea pretului biletelor si abonamentelor de calatorie asa cum solicitase RATB.

Libertatea


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Dec 2007 17:40 
Linia 261 va reveni pe traseul de baza

Vineri, 14 Decembrie 2007

Ca urmare a crearii conditiilor de circulatie pe Str Jandarmeriei, incepand cu data de 15.12.2007, linia 261 va reveni pe traseul de baza, de la intersectia Bd. Oaspetilor/Str. Atlasului, prin Bd. Oaspetilor, Str. Jandarmeriei pana la fostul terminal ,,Jandarmeriei’’.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 09:58 
Adevarat, de ceva zile am inceput sa vad cel putin pe linia 41 patrule de cate 3 jandarmi.

Jandarmi de paza in tramvaie

Hotii care isi fac de cap prin tramvaiele si autobuzele din Capitala, care ii obliga pe bucuresteni sa-si stranga suspiciosi gentile in brate ori sa verifice din doua in doua minute daca mai au portofelul, ar trebui sa-si caute de lucru. Cu ochii pe ei stau 90 de jandarmi a caror menire este sa faca din mijloacele de transport in comun un loc sigur pentru bucuresteni.

Nu mai putin de 90 de jandarmi au impanzit tramvaiele, troleibuzele si autobuzele din Bucuresti. Numai in primele patru zile ale acestei campanii, jandarmii au amendat peste 85 de persoane care nu au respectat legea.

De acum, sustin militarii, cei care folosesc transportul in comun nu-si vor mai face griji ca ar putea ajunge acasa fara bani, acte sau telefoane mobile. In fiecare zi, ofiteri si subofiteri din cadrul Jandarmeriei Bucuresti vor sta cu ochii atat pe hoti, cat si pe cei care tulbura ordinea publica, beau sau cersesc in mijloacele de transport.

Reporterii Libertatii au insotit, pentru cateva ore, o patrula de jandarmi care-si desfasura activitatea in tramvaiul liniei 32, ce leaga centrul Capitalei de cartierul Rahova.

La aparitia oamenilor legii, calatorii au devenit brusc mai relaxati. Femeile si-au pus gentile inapoi pe umar, nemaisimtind nevoia sa le tina strans la piept, iar barbatii si-au luat mainile de pe buzunarele in care isi tineau portofelele. Dupa numai cateva statii, in tramvai a urcat un grup de cinci tigani. Cu telefoanele mobile 'date' la maximum pe manele, acestia au inceput sa-i injure pe batranii aflati in mijlocul de transport. Nu s-au dat in stamba decat o statie, pentru ca jandarmii i-au dat jos. Moment in care calatorii au inceput sa aplaude.

'Am observat ca simpla prezenta a uniformei in mijloacele de transport in comun ofera calatorilor siguranta si descurajeaza producerea de fapte antisociale', ne-a declarat locotenentul Catalin Popescu. 'Hotii nu mai incearca nimic in momentul in care dau cu ochii de noi, se retrag pur si simplu. Cel mai des lor le cad prada adolescentii si persoanele in varsta, acestia fiind lipsiti de aparare,' a adaugat Popescu.

Injunghiati in autobuz

Chiar pe 14 noiembrie, ziua in care Jandarmeria a anuntat ca isi va trimite oamenii in mijloacele de transport in comun pentru ca bucurestenii sa se simta mai in siguranta, un incident teribil s-a produs intr-un autobuz de pe linia 253. Doi liceeni au fost injunghiati de un pustan care era insotit de alti cinci baieti. Totul s-a petrecut sub privirile ingrozite ale celorlalti calatori. Din fericire, ranile celor doua victime nu au fost foarte grave. Agresorii elevilor injunghiati au fost prinsi, cateva zile mai tarziu, de oamenii legii. Cel care i-a injunghiat pe elevi este, potrivit politiei, Marius Nicolae, zis 'Leo', un baiat de numai 13 ani, aflat in abandon scolar.

"Nu mai stau stresata ca voi ajunge acasa fara banii din buzunar"

Stela Dumitrescu, 54 de ani - pensionara: 'Era cumplit ce se intampla pana acum in mijloacele de transprt in comun. E foarte bine ca s-au gandit sa-i amendeze pe cei care nu respecta legea. Ar trebui sa fie mai mult decat o campanie, sa nu ne mai fie frica sa mergem cu tramvaiul'.

Elena Ilie, 27 de ani - contabil primar: 'E o idee excelenta. Ma simt mult mai in siguranta cand ii vad pe jandarmi in mijloacele de transport. Nu mai stau stresata ca voi ajunge acasa fara banii din buzunar. Ca sa nu mai vorbim de betivi, cersetori sau cei care ascultau muzica in autobuz'.

Stan Fulgescu, 74 de ani - pensionar: 'Am o parere foarte buna despre aceasta campanie, pentru ca asa se stopeaza infractiunile. Este bine ca in sfarsit s-a gandit cineva si la linistea cetatenilor. Cred ca toti calatorii se simt acum in siguranta vazandu-i pe jandarmi alaturi de ei'.

Florica Ilie, 51 de ani - asistent medical: 'Campania asta ar trebui sa fie permanenta, iar jandarmii sa fie prezenti in toate mijloacele de transport din Capitala, mai ales acum ca vin Sarbatorile. Oricum, ideea e foarte buna si sunt convinsa ca si alti oameni, ca si mine, se simt in siguranta acum'.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 16:26 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Tramvaiele liniilor 5 si 16 isi reiau circulatia pe traseele de baza

Tramvaiele liniilor 5 si 16 vor reveni, de duminica, pe traseele de baza, iar mijloacele de transport in comun care au asigurat circulatia in zonele respective vor fi retrase, informeaza RATB.
Astfel, tramvaiele liniei 5 vor circula din nou de la Soseaua Bucuresti-Ploiesti pana la Piata Sfantul Gheorghe.
Tramvaiele liniei 16 vor circula din nou de la Platforma Pipera pana la Piata Sfantul Gheorghe.
Linia 46 de tramvaie va fi suspendata, iar liniile naveta de autobuze 605 si 616 vor fi desfiintate.
Totodata, municipalitatea a anuntat ca incepand de duminica si pana miercuri vor fi facute probe tehnologice la linia de tramvai 21, pe traseul Piata Sfantul Gheorghe - Calea Mosilor - Soseaua Colentina - Helitube, circulatia pe aceasta ruta urmand a fi reluata joi, 20 decembrie.

Stirea a fost publicata pe terminalul MEDIAFAX in data 15.12.2007 la ora 13:48

P.S.: Iar se scriu tampenii, care e legatura e cu 46?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 01:21 
Un articol in Libertatea care din pacate reflecta bine realitatea... :roll:

Videne ! Faci misto de noi?

Bucurestenii s-au cam saturat de mistourile primarului Adriean Videanu. Nimeni nu-l mai crede cand face promisiuni fara acoperire sau vorbeste despre proiecte halucinante. Asa s-a intamplat si cu arterele pe care edilul 's-a jurat' sa le termine de reparat pana la 15 decembrie. 11 dintre ele sunt si azi veritabile santiere in lucru. Ultima 'fita' a edilului? S-a plimbat ieri cu tramvaiul pe sos. Colentina, sa ne arate ce treaba buna a facut.

Mai-marele Capitalei, imbracat 'la patru ace', s-a dat jos din jeep si s-a urcat in tramvai. Nu intr-unul obisnuit, ci intr-un vehicul modern, cu incalzire si 'mers silentios'. A circulat astfel pe linia 21, 'survoland' Calea Mosilor si sos. Colentina. Mandru nevoie-mare de calatorie, edilul a declarat: 'Ei bine, da, am reusit sa schimbam complet calea de rulare a tramvaielor pe aceste artere principale si sa refacem carosabilul'.

Domnule primar, daca ati fi avut curiozitatea sa priviti si pe geam, poate ati fi dat cu ochii de cablurile care ies din carosabil pe Calea Mosilor sau de mormanele de asfalt macinat ori de bordurile dislocate de pe sos. Colentina. Cat despre carosabil, il invitam pe edil la o plimbare cu masina prin zonele sus-amintite, sa vada ce inseamna hartoape, gropi sau carosabil denivelat. Chiar si cu jeep-ul domniei sale.

Ia uitati, dom′ primar, cum arata soselele!

Mosilor
Pe Calea Mosilor, chiar pe langa linia de tramvai, cablurile stau scoase din pamant

Colentina
Mizeria si gropile de pe sos. Colentina ii scot zilnic din minti pe pietoni si pe soferi


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 01:34 
de ce nu l-au plimbat oare pe videanu intr-un V2A? Daca e primar gata repede trebuie sa ii aducem si tramvai nou care banuiesc ca nu era in plus prin depou ci avea treaba pe linia 41..mi se pare ca a fost o prezentare a ceea ce nu este de fapt..un fel de ratb parvenit..trebuia sa prezinte exact cu totul pe fata inclusiv tramvaiele care vor ajunge..atunci puteau sa zica in sfarsit ca au terminat linia


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 11:17 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Incepand cu data de 18.12.2007 autobuzele liniilor 139 si 220 vor reveni pe traseele de baza

Ca urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului pe Str. Carlibaba de la data de 18.12.2007 autobuzele liniilor 139 si 220 vor reveni pe traseele de baza astfel:
Linia 139 va functiona intre, , Zetari' si, , Piata Leul' prin Prelungirea Ferentarilor, Str. Bachus, Str. Carlibaba, Str. Amurgului, Str. Cap. Preda, P-ta Rahova, Str. Margeanului, Str. Petre Ispirescu, Drumul Sarii, Drumul Taberei, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Iuliu Maniu, P-ta Leu, cu intoarcere prin Bd. Geniului, Drumul Sarii, Str. Petre Ispirescu, Str. Margeanului, Str. Buzoieni, Str. Amurgului, Str. Freamatului, apoi traseul de ducere.
Linia 220 va functiona intre, , I.M.G.B. Vulcan' si, , Piata Rahova', prin Str. Dumitru Brumarescu, Bd. Metalurgiei, Str. Turnu Magurele, Str. Luica, Str. Zetarilor, Prel. Ferentarilor, Str. Carlibaba, Str. Amurgului, Str. Cap. Preda, P-ta Rahova, cu intoarcere prin Cal. Rahovei, Cal. Ferentarilor, Sos. Salaj, Str.Freamatului, apoi traseul de ducere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 17:45 
Linia 667 va functiona pe un traseu modificat

Luni, 17 Decembrie 2007

In vederea montarii pieselor de cale pentru accesul tramvaielor in Depoul Colentina, incepand cu data 19.12.2007, linia naveta 667 va functiona intre Spitalul Fundeni (cap linii 66, 253 si 621) si Pta C.A. Rosetti (cap linie 311), pe urmatorul traseu: Str. Sportului, Sos. Colentina, Calea Mosilor si Bd. Carol.
De la aceasta data, linia naveta 621 va functiona cu un parc suplimentat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Stirea despre Videanu arata din nou marele "vid" care salasluieste in mintea domniei sale. Daca dansul isi inchipuie ca asta este modernizare si solutie, il invit sa circule si seara pe la ora 18 tot pe linia 21, sa vada atunci cum faci poate cu 10 minute in plus fata de inainte pentru ca traficul se cam dubleaza la cativa ani.

N-avem nevoie de inaugurari si vorbe in vant aruncate cand nu e trafic ca sa se laude unii cat de bine este. Mi-ar place sa vad ca macar cateva dintre lucrurile ilegale pe care le-au facut domnii din administratie in frunte cu primarul sa ajunga in niste dosare penale. Si atunci, cetatenii sa fie consultati: cat ii dati pedeapsa? Doar atat? E foarte bine, e excelent, va multumim!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 23:32 
Bucurestenii, privilegiati la transportul in comun
18 Decembrie 2007
Mara Popescu

Pretul unui abonament ajunge in Capitala la 40 de lei, in timp ce la Constanta costa 96 de lei.

Tramvaie care hurducaie, autobuze prin care sufla vantul, maxi-taxiuri in care abia poti respira sau troleibuze care scartaie din toate incheieturile. Cam asa arata prin toata tara parcul auto al regiilor locale de transport in comun. Cu mici exceptii. Singurul lucru care face diferenta este pretul abonamentelor.

In urma unui sondaj rapid, a reiesit ca cel mai mult platesc constantenii pentru calatoriile cu mijloacele de transport in comun. Astfel, un abonament lunar pe toate liniile in orasul primarului Mazare costa nu mai putin de 96 de lei. La polul opus se afla Piatra-Neamt si Drobeta-Turnu-Severin, unde, pentru aceeasi legitimatie de calatorie, se platesc 30 de lei. In schimb, bucurestenii care calatoresc cu mijloacele „de suprafata” scot lunar din buzunar cate 40 de lei. Daca se aboneaza si la reteaua de Metrou, platesc inca 22 de lei.

Bucurestiul are aceleasi tarife din 2005

Regia Autonoma de Transport din Bucuresti (RATB) se pare ca are printre cele mai mici tarife la calatorie: abonamentul general pentru 30 de zile costa 40 de lei, cel de o linie - 25 de lei, doua linii - 30 de lei si un bilet cu o calatorie ajunge la 1,1 lei.

Pretul scazut este pus de conducerea RATB pe seama modernizarii parcului auto, care nu mai necesita reparatii, si pe noile tehnologii de motorizare care au redus din consumul motorinei si al energiei electrice.

Ultima majorare a tarifelor a fost facuta in noiembrie 2005. La doi ani de la modificarea preturilor, saptamana trecuta, conducerea RATB a inaintat Consiliului General al Capitalei o solicitare privind majorarea preturilor. Hotararea nu a fost votata insa in sedinta.

„Nu era vorba de o majorare radicala. Abonamentul de 40 de lei ajungea la 50 de lei, iar un bilet - de la 1,1 la 1,3 lei”, a explicat purtatorul de cuvant al regiei, Mihai Vladarau. „Propunerea de modificare a tarifelor a fost pusa pe seama cresterii preturilor la piesele de schimb si la materiile prime de baza: energia electrica, motorina si gazul”, a adaugat acesta.

Iasiul, cel mai scump din Moldova

Iesenii platesc pentru un abonament lunar pe o linie 31 de lei, pentru unul pe doua linii - 62 de lei, iar cei care vor sa circule pe toate traseele achita lunar nu mai putin de 93 de lei. Mai mult, de la 1 ianuarie, Regia Autonoma de Transport in Comun (RATP) Iasi va majora cu 25% pretul biletelor. Astfel, pretul unei singure calatorii va creste de la 1,2 la 1,5 lei. Tarifele la abonamente raman insa aceleasi.
La polul opus se afla orasul Piatra-Neamt, unde legitimatia de calatorie pentru toate liniile costa doar 30 de lei.

140 de lei, abonamentul nenominal in Brasov

De departe, cel mai scump abonament din marile orase ale Ardealului il platesc clujenii. Aici, pretul legitimatiilor lunare variaza intre 40 de lei pentru o linie si 86 de lei pentru toate liniile. Un bilet cu doua calatorii costa, la Cluj, 2,6 lei, in timp ce un abonament pentru o zi este 7 lei.

Pensionarii cu indemnizatii lunare de pana la 1.000 de lei beneficiaza de gratuitate pe transportul in comun, ca si angajatii primariei si alte categorii de persoane, potrivit legii. Studentii posesori ai Studcard beneficiaza de abonament lunar pentru doua linii gratuit (daca sunt la buget), respectiv la pretul de 18 lei (cei de la taxa).

In Oradea, un abonament lunar pentru o linie costa 36 de lei, unul pentru doua linii, 67 lei si unul pentru toate liniile, 90 de lei. Brasovenii care calatoresc frecvent cu mijloacele de transport in comun si nu vor sa aiba de-a face cu controlorii scot din buzunar cate 80 de lei in fiecare luna. In plus, un abonament lunar pe toate liniile nenominalizat (transmisibil) costa 140 de lei.Un abonament lunar de transport in comun pe toate cele patru linii de autobuz din Sfantu Gheorghe costa 56 de lei.

Subventii in masa

Saptezeci la suta dintre calatorii care circula cu mijloacele de transport in comun ale Regiei Autonome de Transport Timisoara beneficiaza de subventii totale sau partiale de la Primaria Timisoara. Pretul unui abonament general pe 30 de zile costa 76 de lei. Cu un leu mai putin platesc legitimatia lunara de calatorie aradenii. Mult mai ieftin insa este abonamentul pe care il platesc slatinenii - 31 de lei.

Cei care locuiesc la malul marii, in Constanta, platesc scump transportul in comun. Nu mai putin de 96 de lei este costul unui abonament lunar pe toate liniile, si asta inca de anul trecut. Si in Pitesti, calatoriile cu autobuzul sunt piperate - 89 de lei pe luna pentru toate liniile regiei locale.

INVESTITII

Transport suta la suta privat

Concesionarii traseelor de transport in comun din Deva au renuntat, inca din 2005, la sistemul de abonamente. Cele 7 trasee sunt deservite de trei firme diferite, asa ca varianta emiterii unui abonament pentru toate liniile ar fi fost deosebit de complicata. S-a decis ca Primaria Deva sa emita cate 30 de tichete de transport in comun pentru fiecare familie cu venituri mici.

O situatie aparte este la Drobeta-Turnu-Severin, unde primaria a concesionat serviciul de transport in comun inca din anul 2000. Acum, doua firme isi impart liniile locale. Abonamentul pe toate liniile costa 30 de lei, iar elevii au 50% reducere din pret.

RABLELE DE PE SOSELE

Autobuze mostenite din Epoca de Aur

Nu intotdeauna conditiile de transport in comun sunt pe masura tarifelor. Autoritatile promit de ani de zile inlocuirea parcului auto. In unele orase, minunea s-a si produs, nu insa fara scandal, asa cum este cazul Iasiului. Aici, in urma cu doi ani au fost achizitionate, in urma unei licitatii controversate, 50 de autobuze MAZ. Restul parcului auto al RATP este plin de autobuze second-hand cumparate sau primite cadou de la orase straine infratite cu Iasiul.

In capitala, insa, din cele 1.000 de autobuze care circula zilnic pe arterele orasului, 500 sunt moderne, iar din cele 230 de troleibuze aflate pe traseu, 85 sunt noi, alte 15 urmand sa fie livrate anul viitor.

Parcul auto al RAT Timisoara a fost reinnoit, in luna aprilie, cu 50 de troleibuze noi, cu ajutorul unui credit de finantare obtinut in 2006. Si in anul 2005, parcul de autobuze a fost imbogatit prin achizitionarea a 50 de autobuze Mercedes. In prezent, municipalitatea timisoreana intentioneaza sa cumpere inca 30 de autobuze noi, pentru a le putea inlocui integral pe cele vechi.

Autobuze cu propulsie hibrida, la Deva

Si craiovenii sunt nemultumiti de parcul auto al Regiei Autonome de Transport. Jumatate dintre tramvaie sunt mostenire a erei comuniste, iar autobuze decente au fost introduse doar pe doua linii - 6 si 9. In rest, craiovenii fie circula cu prafuitele „rate”, fie cu microbuze cu o singura usa.

Parcul auto al Regiei Autonome de Transport in Comun Constanta include 130 de autobuze achizitionate in urma cu cinci ani. Primaria anunta ca, pana in vara lui 2008, primaria va inlocui si restul de 70 de autobuze vechi.

Parcul auto Deva care este folosit pentru liniile de transport in comun este compus din aproximativ 30 de microbuze, dar una dintre firmele de transport anunta ca la finele lunii va introduce in uz patru autobuze cu propulsie hibrida (pe baza de motorina si electricitate).
Cel mai bine se pare ca stau slatinenii, unde regia locala de transport in comun si-a schimbat integral parcul auto din luna aprilie a acestui an.

Evenimentul Zilei


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 12:02 
Linia 385 va circula pe un traseu modificat

Marti, 18 Decembrie 2007 - www.ratb.ro

In vederea imbunatatirii conditiilor de circulatie a autobuzelor liniei 385 in zona Bd. Unirii si Bd. Mircea Voda si pentru asigurarea conditiilor de desfasurare a lucrarilor pentru amenajarea noului terminal de tramvaie din zona Sf. Vineri, incepand cu data prezentei, linia 385, va functiona pe un traseu modificat pe sens Valea Oltului, de la intersectia Bd. Corneliu Coposu/Str. Sf. Vineri prin Bd. Corneliu Coposu, Str. Matei Basarab, Bd. Mircea Voda, Bd. Uniri, apoi traseul de actual. Celalalt sens nu se modifica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 15:50 
Reinfiintare linia 31

Marti, 18 Decembrie 2007

Ca urmare a crearii conditiilor conditiilor de circulatie de pe Str. Dr. Felix, incepand cu data de 18.12.2007, se reinfiinteaza linia 31 de tramvaie, care va functiona intre, , Depoul Victoria si Gara de Nord pe Str. Mexic, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Nicolae Titulescu, Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, Str. Buzesti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Cal. Grivitei, Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Sos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Str. Mexic.

CEL MAI STUPID TRASEU CARE A EXISTAT VREODATA!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 12:59 
Iata si comunicatul oficial despre programul RATB de sarbatori:

Programul de circulatie in perioada sarbatorilor de iarna
Miercuri, 19 Decembrie 2007 - www.ratb.ro

In perioada 24.12.2007 03.01.2008, mijloacele de transportul in comun de suprafata vor functiona dupa urmatorul program:
a) In zilele de 24, 27, 28, 31 decembrie 2007 si 03.01.2008 se mentine in exploatare parcul programat corespunzator unei zile de lucru.
b) In zilele de 25, 26 decembrie 2007 si 2 ianuarie 2008, se mentine in exploatare parcul programat corespunzator unei zile de duminica;
c) In zilele de 29 si 30 decembrie 2007, se mentine in exploatare parcul programat corespunzator unei zile de sambata, respectiv de duminica;
d) In ziua de 1 ianuarie 2008, mijloacele de transport vor functiona dupa un program de duminica, redus la schimbul I ;
e) In noaptea de Anul Nou 2008 (31 decembrie 2007/01 ianuarie 2008), intre orele 23:30 5:30 vor functiona 28 linii de transport in comun (10 linii de tramvaie, 3 linii de troleibuze si 15 linii de autobuze).
In vederea asigurarii transportului calatorilor in noaptea de Anul Nou (31.12.2007/01.01.2008), intre orele 23:30-05:30 mijloacele de transport programate pe liniile 5, 7, 16, 20, 27, 32, 34, 41, 44, 45, 76, 85, 93, 104, 117, 123, 131, 137, 168, 178, 311, 313, 323, 331, 368, 385, 634 si 667 vor circula din 30 in 30 de minute.
Liniile de tramvaie (5, 7, 16, 20, 27, 32, 34, 41, 44, 45), vor functiona pe traseele de baza, astfel:
Linia 5 va functiona intre Sos. Bucuresti-Ploiesti si Pta Sf. Gheorghe.
Linia 7 va functiona intre CFR Progresul si Pta Unirii.
Linia 16 va functiona intre Platforma Pipera si Pta Sf. Gheorghe.
Linia 20 va functiona intre Laromet si Calea Plevnei.
Linia 27 va functiona intre Complex RATB Titan si Pta Unirii.
Linia 32 va functiona intre Depoul Alexandria si Pta Unirii.
Linia 34 va functiona intre Granitul si Sura Mare.
Linia 41 va functiona intre Ghencea si Pta Presei Libere.
Linia 45 va functiona intre Mezes si Gara de Nord.
Liniile de troleibuze (76, 85 si 93), vor functiona pe traseele de baza, astfel:
Linia 76 va functiona intre Pta Sudului si Pta Resita.
Linia 85 va functiona intre Cart. Baicului si Gara de Nord.
Linia 93 va functiona intre Valea Ialomitei si Gara de Nord.
Liniile de autobuze (104, 117, 123, 131, 137, 168, 178, 311, 313, 323, 331, 368, 385, 634 si 667) vor functiona pe urmatoarele trasee:
Linia 104 va functiona pe un traseu scurtat intre Stad. National Lia Manoliu si Pta Unirii.
Linia 117 va functiona pe traseul de baza intre Str. Bacau (Cart. Salaj) si Pta Sf. Vineri.
Linia 123 va functiona pe un traseu scurtat intre CET Sud Vitan si Pta Unirii.
Linia 131 va functiona pe traseul de baza intre Aeroportul Baneasa si Pta Romana.
Linia 137 va functiona pe un traseu prelungit de la intersectia Str. C.A. Rosetti/Bd. G-ral Gh. Magheru, pe Bd. G-ral Gh. Magheru pana la Pta Romana cu intoarcere prin Bd. G-ral Gh. Magheru, Bd. N. Balcescu, Pta Universitatii, Bd. Regina Elisabeta, apoi traseul de baza.
Linia 168 va functiona pe traseul de baza intre Valea Argesului si Pta Romana.
Linia 178 va functiona pe traseul de baza intre Master SA si Sala Palatului.
Linia 311 va functiona pe un traseu prelungit de la Pta C. A. Rosetti, pe Bd. Carol I, Pta Universitatii, Bd. I. C. Bratianu pana la Pta Unirii.
Linia 313 va functiona pe traseul de baza intre Bd. Al. Obregia si Pta Sf. Vineri.
Linia 323 va functiona pe un traseu modificat de la intersectia Cal. Serban Voda/Bd. D. Cantemir, pe Bd. D. Cantemir pana la Pta Unirii.
Linia 331 va functiona pe traseul de baza intre Cart. Damaroaia si Pta Romana.
Linia 368 va functiona pe traseul de baza intre Valea Oltului si Pta Romana.
Linia 385 va functiona pana la Pta Sf. Vineri, modificata pe sensul spre Sf. Vineri din Splaiul Independentei prin Aleea III, Aleea II, Bd I.C. Bratianu, Bd. C. Coposu, apoi traseul de baza.
Linia 634 va functiona pe traseul de baza intre Sos, Pantelimon si Str. Fluviului (Gara Basarab).
Linia 667 va functiona pe un traseu prelungit de la Pta C. A. Rosetti pe Bd. Carol I, Pta Universitatii, Bd. I. C. Bratianu pana la Pta Unirii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 19:53 
COMUNICAT DE PRESA
- revenire pe traseele de baza - liniile de troleibuze 70, 79 si 92 -


Ca urmare a crearii conditiilor de circulatie pe strazile Popa Nan, Tepes Voda si Delea Veche, incepand cu data de 21.12.2007, liniile de troleibuze din zona vor reveni pe traseele de baza, astfel:

• Liniile 70 si 79 vor reveni pe traseele de baza de la intersectia Bd.Pache Protopopescu/Str.Popa Nan/Str.Matei Voievod pana la "Bd.Basarabia".

• Linia 92 se va reinfiinta intre "Barajul Dunarii" si "Vasile Parvan"
De la aceeasi data, linia naveta de autobuze 670 se desfiinteaza


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 19:53 
COMUNICAT DE PRESA
- linia de tramvai 21 -


Ca urmare a crearii conditiilor de circulatie pentru tramvaie pe Sos.Colentina si Cal.Mosilor, incepand cu data de 21.12.2007 se va reinfiinta linia 21 intre ,"Pasaj Colentina" si ,"Piata Sf.Gheorghe".

De la aceeasi data, linia naveta de autobuze 621 se desfiinteaza


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 15:28 
Am gasit intr-un pliant Carrefour o chestie care nu e pomenita necaieri, nici pe siteul Ratb macar. In pliant scria ca odata cu desfasurarea a nu stiu ce eveniment pe data de 21, care tine pana la ora 1:00 AM, linia 137 va avea program special, circuland pana la ora 4 (practic, toata noaptea).
Are cineva habar daca astia abereaza? Si de ce doar 137? Ca sunt 4 Carrefour-uri in oras (ala de la Unirii chiar nu isi merita numele)...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 15:50 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 63
Probabil se refera la Carrefour Militari unde isi are 137 unul din capete.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 19:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Metroul va circula la interval de 20 de minute: http://www.metrorex.ro/merstren/rev2007_2008.pdf


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jan 2008 17:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Anul acesta capatul de linie a fost la Pata Rosetti unde au intors:104,117,311,313,323,336,385 si 667. Piata Rosetti a fost capatul unde au intors cele mai multe linii in noaptea de revelion.

Toate liniile au avut parte si de un dispecer la capat de linie pentru ca sa nu se fure curse. Vehiculele au avut stationare decat la pauza de masa,in rest se pleca la maxim 2 minute de la capat.

Pe majoritatea liniilor au fost cate 2 ture. Liniile pe care le-am vazut au beneficiat de 2 ture:7,27,32,34,85,104,117,311,313,323,336,385 si 667.
Linia 7 a beneficiat de un vagon de la Alexandria(244) si unul de la Giurgiu.
Linia 34 a avut pe 308 si unul ex-Victoria
Linia 32 a avut pe 014 si 133.
Linia 27 a avut Alexandria un vagon si Titan unul
Pe linia 85 a fost Irisbus

La autobuze stiti cum au fost.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Jan 2008 14:18 
Linia 241 va functiona pe un traseu prelungit

Miercuri, 09 Ianuarie 2008 - www.ratb.ro

In vederea facilitarii intoarcerii autobuzelor si pentru fluentizarea circulatiei in intersectia Bd. Alex. Obregia/Str. Turnu Magurele, incepand cu data de 11.01.2008, linia 241 va functiona de la terminalul IMGB Vulcan, prin Str. Dumitru Brumarescu, Bd. Metalurgiei, Bd. Alex. Obregia pana la intersectia Bd. Alex. Obregia/Str. Nitu Vasile/Str. Emil Racovita, unde va intoarce.

Obs: Chiar era nevoie sa se mai descongestioneze capatul Turnu Magurele. In plus se creaza o mai buna legatura intre Alex. Obregia si Metro Berceni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jan 2008 15:45 
Linia 16 va functiona pe un traseu deviat in noapte de 11/12.01.2008

Vineri, 11 Ianuarie 2008

In vederea remedierii unei avarii la reteaua de apa in intersectia Str. Maica Domnului/Bd. Lacul Tei, in noaptea de 11 / 12.01.2008 intre orele 22.00-05.00, linia 16 va functiona de la Pta Sf. Gheorghe pe traseul de baza pana la intersectia Str. Lizeanu/Str. Reinvierii, apoi modificat in ambele sensuri pe Str. Reinvierii, Sos. Colentina pana la Helitube.

Pentru preluarea calatorilor de pe Sos. Petricani si Bd. Dimitrie Pompeiu, incepand cu ora 20.30, se infiinteaza linia naveta de autobuze 616 care va functiona intre Platforma Industriala Pipera si Bucur Obor, pe urmatorul traseu: Sos. Petricani, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Reinvierii, Sos. Colentina pana la Bucur Obor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jan 2008 21:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Victimele si martorii nu depun reclamatii pentru toate actele de violenta din mijloacele de transport in comun

In statisticile Politiei, actele de violenta in mijloacele de transport in comun sunt din ce in ce mai putine. Dar asta pentru ca - o recunosc chiar si autoritatile - victimele si martorii nu depun reclamatii.

In Bucuresti, in primele 11 luni ale anului trecut, la Politie au ajuns 257 de sesizari. Cele mai multe infractiuni au fost comise in lunile ianuarie, aprilie si octombrie. Pe locul I sunt furturile din buzunare - pentru acestea au fost primite 195 de sesizari. Au fost depuse 26 de plangeri pentru alte furturi si 22 pentru talharii.

Politistii si jandarmii au identificat cele mai periculoase mijloace de transport in comun din Bucure?ti. Sunt in total 16: 7 tramvaie, 7 autobuze si 2 troleibuze.

Ultimul scandal in mijloacele de transport in comun din Capitala s-a inregistrat in urma cu trei zile. Doua grupuri de tineri s-au luat la bataie intr-un autobuz, in zona Parcului Moghioros. Erau in total 28 de scandalagii care au devastat mijlocul de transport in comun. Pasagerii au trecut prin clipe de cosmar pentru ca nu stiau unde sa se mai retraga pentru a nu fi prinsi la mijloc. Unul dintre batausi a fost injunghiat in mana, iar altul in cap.
Sursa: Realitatea TV


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jan 2008 21:43 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Ramanand in aceeasi tema,mai dam de o stire trista:

Agresiune in autobuzul 105 din Bucuresti

Un atacator a prins victima de gat, din spate, iar celalalt a lovit-o cu pumnul in fata si in burta. In timp ce il tineau si il loveau, il amenintau cu moartea - este o scena cutremuratoare, petrecuta in realitate, in autobuzul 105, in cartierul Drumul Taberei.

Ceea ce este si mai revoltator este ca s-a produs sub ochii mai multor oameni care nu au reactionat. Situatia a fost semnalata postului Realitatea TV de catre o telespectatoare ce doreste sa isi pastreze anonimatul.

Sursa: Realitatea TV


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jan 2008 18:33 
CAPITALA VA AVEA PATRU AXE TURISTICE SI UN TRASEU DE AUTOCAR PENTRU VIZITATORI

Capitala ar putea avea, din acest an, trasee speciale pentru turisti. Este un proiect al municipalitatii, realizat la sfarsitul anului trecut. In 2007, peste un milion de vizitatori au fost in Bucuresti, ceea ce i-a determinat pe edili sa ia masuri. Patru axe speciale pentru turisti vor strabate Capitala, trecand pe langa obiective de interes, ca Palatul Parlamentului, Piata Univeristatii sau Palatul Patriarhiei.

Prima axa va porni de la Casa Presei Libere, pe Bulevardul Marasti, pe langa Arcul de Triumf, se indreapta apoi spre Calea Victoriei, ca a? ajunga in Piata Revolutiei, Palatul Parlamentului si Piata Regina Maria. A doua axa va avea ca punct de plecare tot Casa Presei Libere, si va trece pe soseaua Kiseleff - Arcul de Triumf - Piata Charles de Gaulle - Piata Victoriei - Piata Universitatii - Piata Unirii si se va opri la Palatul Patriarhiei de pe Dealul Mitropoliei. Ultimele doua axe vor traversa bucurestiul de la Est la Vest, pe la Foisorul de Foc - Bd.Ferdinand - Piata Universitatii - Piata Operei si Palatul Cotroceni.

Un alt proiect pe care il au in vedere cei de la primaria Capitalei este infiintarea unei linii de autocar. Aceasta va circula pe traseul celor patru axe, iar turistii vor putea cobori la obiectivele tursitice care ii intereseaza. Municipalitatea spera ca pana la sfarsitul anului aceasta linie sa fie functionala si sa aiba in compunere cel putin 5 autobuze.

Antena 3

Adaugat: 12 ianuarie 2008


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jan 2008 19:20 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Daca autocarul nu va fi prevazut cu elice pentru a putea zbura cu decolare/aterizare pe verticala, s-ar putea ca turistii sa poata vizita doar un singur obiectiv, ce-i drept urias si mereu surprinzator: traficul blocat din centru. Ar mai fi o varianta, sa-i plimbe noaptea cu autocarul, pe principiul "Hai sa-ti arat Bucurestiul noaptea..." [ca ziua nu ti-l pot arata]. In acest din urma caz, ar mai fi un avantaj: ca intunericul ascunde cel mai eficient acele foarte multe lucruri neplacute la vedere pentru orice turist dintr-o tara civilizata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jan 2008 20:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Avem un Bucuresti cu care ne putem mandri. La capitolul turism chiar avem ce sa aratam:
1) maghernitele de pe Lipscani si mai ales Mosilor! la 2 pasi de zone care costa extrem de mult, 2) calatoria de la Unirii la Rahova sau Ferentari (si mai bine undeva pe strada Luica) pentru reglarea "contrastului"
3) marea dragoste a oamenilor pentru caini, e plin doar Bucuresti-ul de comunitarii nostri dragi cu 4 labute nu?
4) expozitia de gunoaie de pe langa Unirii (din pacate se mai ridica gunoiul), un viitor proiect de succes
5) sport extrem: iesirea cu masina din spatele blocurilor de la rondul Obor, partea dinspre Stefan cel Mare/ Mosilor
6) alt sport extrem: exercitii de Yoga pe traseul Militari - Unirii - Victoriei - Obor in zilele de lucru
7) echilibristica fitness si rugby, mersul pe linia 41 la ora de varf!
Cool recunoasteti interpretii indragiti: ascultat telefoanele cu muzica data tare de altii in 32, 117, 21 si altele
9) apa sanatoasa (multe minerale printre care si FeO, Mg, Al) de baut pe langa Piata Rosetti
10) va urma...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 00:14 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
In loc de un 241 prelungit la Nitu Vasile, s-ar opera mai bine o desfiintare a lui 241 (oricum le dubleaza pe 141 si 220), urmata de o prelungire a lui 312 sau chiar 232 la IMGB Vulcan. Accesul la Metro Berceni ar fi mult facilitat in acest fel


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group