TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 16 Aug 2018 13:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Jul 2011 21:35 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 658
Location: Bucuresti, Militari
Monumental, ce sa mai inteleaga calatorul...
De ce trebuie mereu sa se avanseze din balba in balba?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jul 2011 10:21 
Offline

Joined: Wed 21 May 2008 14:03
Posts: 6
Tablita de la Piata Unirii statia de langa fosta Banca a Religiilor


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jul 2011 11:50 
O situatie din noaptea 19/20 (marti/miercuri) iulie intre 23:00 si 0:30

Sosiri in zona plecarilor pentru transbordare (pe aleea capatului lui 783)

Am impartit in:
- sosiri inainte de X:27 / X:57 - poti prinde aproape sigur un autobuz de pe alta linie
- sosiri intre X:27 si X:28 / X:57 si X:58 - esti la limita; daca te grabesti ai sanse sa prinzi legatura
- sosiri la X:29 / X:59 - unii soferi mai grabiti incep sa plece; pericol de pierdere a legaturii
- sosiri dupa X:30 / X:00 - au inceput sa plece autobuzele si ai sanse sa-l fi pierdut pe cel care iti trebuia

Concluzie:
- Daca vii cu 105, 107, 109, 112, 113, 114, 120, 122 sau 123 (exceptand situatia in care a tras chiulul) ai sanse mari sa prinzi legatura
- Daca insa vii cu 101, 103, 108 (campion) sau 110 cam trebuie sa astepti urmatoarea transa...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jul 2011 16:03 
Cateva imagini foarte sugestive cu haosul.
Si atentie, au fost si masini intarziate, acolo nu sunt toate cele 23 de autobuze.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Aug 2011 09:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46104
RATB pierde 450.000 de euro pe lună cu transportul de noapte

Regia nu își acoperă cheltuielile cu autobuzele introduse noaptea din biletele vândute, dar nu mai pierde atât de mulți bani din transportul șoferilor la autobaze și înapoi acasă

Cele 23 de linii de autobuze nocturne introduse de RATB mănâncă aproximativ 15.000 de euro pe noapte, a calculat Ziarul Financiar. Publicația a luat în calcul un cost estimat de RATB la 6,24 lei pe kilometru și un traseu mediu de 20 de kilometri pentru fiecare cursă, dus-întors.

Cum doar 1.000-1.500 de călători circulă pe noapte cu autobuzele RATB, rezultă că instituția încasează 1.950 de lei, respectiv 460 de euro pe noapte, de la călătorii care plătesc 1,3 lei pe călătorie. Calculele arată că, într-o lună, suma pierdută de Regie ajunge la 450.000 de euro.

Resursele financiare vin însă din altă parte: economiile cu transportul de noapte al salariaţilor. “Amortizarea acestor costuri se va realiza prin economia rezultată ca urmare a desfiinţării serviciilor de noapte destinate transportului angajaţilor către punctele de lucru şi din beneficiile rezultate din exploatarea celor 23 de linii de noapte”, a declarat Brînduşa Raeceanu, şef serviciu relaţii publice în cadrul RATB.


http://b365.realitatea.net/news/ratb-pi ... de-noapte/

RATB cheltuie 15.000 € cu transportul de noapte şi recuperează doar 500 €

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB), care a introdus de la mijlocul lunii trecute 46 de autobuze de noapte pe 23 de trasee, nu recuperează din biletele vândute decât 3% din costurile pe care le are cu transportul de noapte.

Astfel, RATB are cheltuieli de circa 63.000 de lei (15.000 de euro) pe noapte pe cele 23 de linii care circulă prin Capitală de la nord la sud şi de la est la vest, potrivit calculelor ZF care iau în considerare costul estimat de RATB de 6,24 lei pe kilometru, dar şi un traseu mediu dus-întors de circa 20 de kilometri în cazul fiecărei curse. Cu toate acestea, la finalul lunii iulie, doar circa 1.000-1.500 de călători circulau în fiecare noapte cu autobuzele introduse de RATB, astfel că instituţia nu recuperează din taxarea călătorilor decât cel mult 1.950 de lei pe noapte (aproximativ 460 de euro), la un preţ de 1,3 lei pe călătorie.

Reprezentanţii RATB susţin însă că îşi vor recupera costurile prin realizarea unor economii cu transportul de noapte al salariaţilor. "Amortizarea acestor costuri se va realiza prin economia rezultată ca urmare a desfiinţării serviciilor de noapte destinate transportului angajaţilor către punctele de lucru şi din beneficiile rezultate din exploatarea celor 23 de linii de noapte", a declarat Brînduşa Raeceanu, şef serviciu relaţii publice în cadrul RATB.

Totodată, RATB preconizează că numărul de călători va creşte în viitor, în contextul în care bucureştenii se vor obişnui cu acest transport în comun de noapte.

Compania, aflată în subordinea Primăriei Capitalei, susÅ£ine că nu a angajat noi ÅŸoferi pentru transportul de noapte pe cele 23 de linii, având în vedere că programul de lucru al RATB a fost în permanenÅ£ă în sistem turnus, 24 de ore din 24. "Noutatea în schimbul de noapte o reprezintă activitatea controlorilor de bilete, a controlorilor de trafic ÅŸi a casierilor."


http://www.zf.ro/companii/ratb-cheltuie ... 00-8599096


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Aug 2011 09:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7976
RATB pierde pentru ca timpii de parcurs sunt proşti (pe unele linii prea lungi, pe altele prea scurţi), iar şoferii trec ca vântul prin staţii, evident cu afişajul oprit să nu arunce nimeni cu pietre în ei că nu opresc. Nu mai zic că ultima cursă (de la 5:00) ,,se pierde pe drum" şi ajunge direct în garaj.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Aug 2011 11:50 
Vino cu exemple concrete si cu dovezi daca ai!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Aug 2011 17:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7976
#4730, linia N122, data duminică, 31 iulie, ora 5:35, trecea cu afişajul stins pe Bd. Ghencea spre Valea Oltului, revenind pe la 6:10 pe sens opus pentru a merge la garaj (deci nu s-a mai dus la Unirii, dar a avut grija sa mai stea la capat). Sigur era N122, că la 5:30 trebuia să plece în cursă şi eu eram în staţie de la 5:25 şi nu trecuse nimic.
Mulţumit?

Între orele 5 şi 6 tot la o oră se circulă (nu la 30 de minute cum se laudă Partidul, pardon, RATB pe site), se vede asta clar pe programele de circulaţie afişate în puţinele staţii unde RATB a dorit asta (şi pe o hârtie simplă, deci au rezistat cel mult până la prima ploaie):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Dec 2011 12:43 
Modificari neanuntate in mod direct....

N113 a fost prelungit la Autobaza Nordului de la Piata Presei prin Sos. Bucuresti Ploiesti - Bd. Ficusului cu intoarcere prin Bd. Aerogarii si Sos. Bucuresti Ploiesti.



N115 a fost modificat de la intersectia Iuliu Maniu cu Valea Cascadelor pe Valea Cascadelor - Bd. Preciziei - Dep Militari pana la Grup Scolar Auto, cu intoarcere prin Bd. Iuliu Maniu.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group