TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 18 Oct 2018 21:03

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 23:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Sistemul de anunt vizual si sonor:


Attachments:
IMG_5411.jpg
IMG_5411.jpg [ 57.18 KiB | Viewed 11485 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 23:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Sa mergem in salon. Finisajele, desi aspectuoase, sunt foarte proaste, suruburile nici macar nu au fost insurubate (ci doar infipte), prin urmare, unele deja cazusera.


Attachments:
IMG_5548.jpg
IMG_5548.jpg [ 44.1 KiB | Viewed 11478 times ]
IMG_5543.jpg
IMG_5543.jpg [ 59.82 KiB | Viewed 11476 times ]
IMG_5547.jpg
IMG_5547.jpg [ 76.08 KiB | Viewed 11477 times ]
IMG_5424.jpg
IMG_5424.jpg [ 57.89 KiB | Viewed 11478 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 23:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Radiatoare de pe culoar si din salon:


Attachments:
IMG_5549.jpg
IMG_5549.jpg [ 61.08 KiB | Viewed 11468 times ]
IMG_5544.jpg
IMG_5544.jpg [ 85.75 KiB | Viewed 11468 times ]
IMG_5423.jpg
IMG_5423.jpg [ 89.91 KiB | Viewed 11469 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 23:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
S-a montat si aer conditionat... s-au montat mai multe unitati mai mici in diverse locuri din vagon... sa vedem cum va functiona:


Attachments:
IMG_5546.jpg
IMG_5546.jpg [ 35.29 KiB | Viewed 11464 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 23:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Chiuveta si WC:


Attachments:
IMG_5421.jpg
IMG_5421.jpg [ 32.89 KiB | Viewed 11463 times ]
IMG_5422.jpg
IMG_5422.jpg [ 49.63 KiB | Viewed 11460 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 23:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Inscriptii:
27,8 t - masa vagonului gol
36 t - masa vagonului plin
60 locuri
25,15 - lungimea peste tampoane
18,60 - ampatamentul vagonului
Desigur, este vorba despre un singur vagon al ramei.


Attachments:
IMG_5425.jpg
IMG_5425.jpg [ 68.64 KiB | Viewed 11455 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 23:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Placuta cu producatorul a fost inlocuita cu cea a Remarului.. urat din partea lor.


Attachments:
IMG_5428.jpg
IMG_5428.jpg [ 56.3 KiB | Viewed 11452 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 23:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
O alta facatura.... au fost inlocuite placutele cu numarul original cu unele cu inscriptia SNTFC (Societatea Nationala de Transport Feroviar Calatori) si ceva ce pare a fi numarul original: 16125.


Attachments:
IMG_5427.jpg
IMG_5427.jpg [ 39.65 KiB | Viewed 11449 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Oct 2008 02:02 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 685
1. Formula osiilor e identica cu seria 58 nemodernizata sau nu? 2B + 22 + 22 sau 2A1 + 22 + 22?
2. Radiatoarele fotografiate de Dragos sunt prevazute cu ventilator sau nu? In plus, daca tot au montat aparate de aer conditionat, de ce mai e nevoie de radiatoare? Aparatele de aer conditionat nu au puterea sa si incalzeasca, cum e la vagoanele ALEE sau 40-31?
3. Care e viteza maxima in urma modernizarii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Oct 2008 02:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
1. Da. Insa suspensia a fost modificata (perne de aer?) in sensul bun al cuvantului.
2. Nu am observat niciun fel de ventilator. Aerul ala conditionat nu stiu cate de eficient o sa fie... fiind unitati separate, probabil fiecare calator va regla dupa preferinte unitatea din dreptul lui. Nefiind sincronizate unitatile, nu vor avea niciun efect (o singura unitate nu are puterea sa raceasca/incalzeasca un salon intreg)
3. 120 km/h


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Oct 2008 10:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 105
Location: Bucuresti
Dr2005 wrote:
Sistemul de anunt vizual si sonor:


Acolo este un CD-Player insotit de un modul Metrovox 2000 al celor de la Aerostar Bacau - cei care au facut multe dintre sistemele audio din domeniul transportului (vezi Metrourile IVA).

Vizual, aceste rame nu afiseaza decat data si ora, care NU sunt controlate de acestea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Oct 2008 15:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Mar 2006 22:20
Posts: 14
Location: Suceava
OAB wrote:
1. Formula osiilor e identica cu seria 58 nemodernizata sau nu? 2B + 22 + 22 sau 2A1 + 22 + 22?
2. Radiatoarele fotografiate de Dragos sunt prevazute cu ventilator sau nu? In plus, daca tot au montat aparate de aer conditionat, de ce mai e nevoie de radiatoare? Aparatele de aer conditionat nu au puterea sa si incalzeasca, cum e la vagoanele ALEE sau 40-31?
3. Care e viteza maxima in urma modernizarii?


Radiatoarele sunt la fel ca cele nemodernizate. Adica sunt facute pentru a incalzi si de aceea sunt radiatoare. Daca aveau ventilator se chemau aeroterme.

Din moment ce clasa a ramas aceasi (58) e foarte logic sa-ti dai seama ca viteza maxima si formula osiilor a ramas aceasi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Oct 2008 01:05 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 76
Location: Arad
personalul Arad-Curtici:


Attachments:
File comment: parada 150 ani de la primul tren in gara Arad
Arad-Curtici.JPG
Arad-Curtici.JPG [ 68.07 KiB | Viewed 11329 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Jan 2009 00:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46446
58-0204-6 la Teius.

Desi ramele sint confortabile, acestea au un mare inconvenient: trepidatiile. De fiecare data cind se atinge o viteza de 80 -100 km/h, apar trepidatii, de ti-e frica sa nu deraieze hardughia.


Attachments:
58-0204-6 Teius.JPG
58-0204-6 Teius.JPG [ 86.69 KiB | Viewed 11218 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 22:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46446
58-0001-6

Cluj Napoca


Attachments:
58-0001-6 Cluj.JPG
58-0001-6 Cluj.JPG [ 97.06 KiB | Viewed 11155 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 02:02 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 685
Au fost sau nu o achizitie buna aceste rame? Sincer, nu am auzit pareri prea bune despre acestea.

Merita aceste automotoare?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jan 2009 10:58 
Mie nu mi-au facut o impresie prea buna...

Pe de alta parte, odata cu Jocurile Olimpice, Grecia a primit fonduri colosale pentru reabilitarea totala a infrastructurii pe linia Salonic (Thesaloniki) - Atena.

Evident ca ceva s-a intamplat si la ei, astfel ca au reconstruit doar vreo 2/3 din linie, intre Salonic si Larisa (un oras).

Cu ocazia asta au achizitionat rame Siemens electrice, precum Desiro-urile noastre, numai ca electrice si compuse din 5 segmente/rama, nu din 2, ca la noi.

Cum grecii n-au electrificat decat 2/3 din linie, au fost nevoiti sa cumpere locomotive diesel, iar ramele Desiro au ramas abandonate, noi (!) pe undeva la vreo 10-15 km de Salonic.

Cica grecii le-ar fi oferit CFR-ului, insa astia de la noi, in loc sa ia Siemens noi, au preferat junghiurile alea frantuzesti, care au mai trebuit si modernizate...

De ce... Ei de ce...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Feb 2009 01:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
58-1007-2, fost SNCF Z6316:


Attachments:
58-1007-2-Bv-001.jpg
58-1007-2-Bv-001.jpg [ 66.15 KiB | Viewed 10895 times ]
58-1007-2-Bv-002.jpg
58-1007-2-Bv-002.jpg [ 70.22 KiB | Viewed 10896 times ]
58-1007-2-Bv-003.jpg
58-1007-2-Bv-003.jpg [ 46.54 KiB | Viewed 10895 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 00:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Se pare ca nu s-a continuat cu noul proiect de modernizare a X6100/6300-urilor ce vor sosi. 58-3002-1 a iesit ca cele vechi, nici vorba de bot usor aerodinamic si cu bord modern. Observ ca, totusi, au montat instalatii de aer conditionat pentru calatori.


Attachments:
58-3002-1-BucN-002.jpg
58-3002-1-BucN-002.jpg [ 76.51 KiB | Viewed 10796 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Mar 2009 21:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46446
58-0014-9

Albesti

Medias


Attachments:
58-0014-9 Albesti.JPG
58-0014-9 Albesti.JPG [ 109.99 KiB | Viewed 10653 times ]
58-0014-9.JPG
58-0014-9.JPG [ 66.85 KiB | Viewed 9466 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Mar 2009 21:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46446
58-1004-9

Brasov

Medias


Attachments:
58-1004-9 Brasov.JPG
58-1004-9 Brasov.JPG [ 108.42 KiB | Viewed 10644 times ]
58-1004-9.JPG
58-1004-9.JPG [ 108.68 KiB | Viewed 9107 times ]
58-1004-9 Medias.JPG
58-1004-9 Medias.JPG [ 116.65 KiB | Viewed 9110 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Mar 2009 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46446
58-1207-8

Brasov


Attachments:
58-1207-8 Brasov.JPG
58-1207-8 Brasov.JPG [ 71.81 KiB | Viewed 10643 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Apr 2009 13:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Sa il vedem pe 58-3001-3 la munca pe trenul P18204 Bucuresti Obor - Bucuresti Nord:


Attachments:
IMG_0334.jpg
IMG_0334.jpg [ 87.11 KiB | Viewed 10524 times ]
IMG_0336.jpg
IMG_0336.jpg [ 78.97 KiB | Viewed 10524 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Apr 2009 13:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
P18205 Bucuresti Nord - Bucuresti Obor era alacatuit din rama 58-1013-0:


Attachments:
IMG_0324.jpg
IMG_0324.jpg [ 84.08 KiB | Viewed 10520 times ]
IMG_0325.jpg
IMG_0325.jpg [ 113.03 KiB | Viewed 10520 times ]
IMG_0327.jpg
IMG_0327.jpg [ 52.95 KiB | Viewed 10519 times ]
IMG_0329.jpg
IMG_0329.jpg [ 52.12 KiB | Viewed 10519 times ]
IMG_0332.jpg
IMG_0332.jpg [ 82.66 KiB | Viewed 10521 times ]
IMG_0333.jpg
IMG_0333.jpg [ 66.68 KiB | Viewed 10521 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Apr 2009 16:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46446
58-0011-5

Cluj Napoca Est


Attachments:
58-0011-5 Cluj Napoca.JPG
58-0011-5 Cluj Napoca.JPG [ 89.45 KiB | Viewed 10423 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 May 2009 15:57 
Prezentarea modernizarii


Attachments:
58_1.jpg
58_1.jpg [ 150.12 KiB | Viewed 10279 times ]
58_2.jpg
58_2.jpg [ 103.61 KiB | Viewed 10280 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 May 2009 12:44 
Offline

Joined: Fri 15 May 2009 01:34
Posts: 3
Bonjour a tous !!



Voila ;-)

Charly


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 May 2009 13:36 
58-1012-2

Arad


Attachments:
58-1012-2.jpg
58-1012-2.jpg [ 367.39 KiB | Viewed 10034 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 11:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46446
58-1202-9

Teius


Attachments:
58-1202-9 Teius.JPG
58-1202-9 Teius.JPG [ 101.96 KiB | Viewed 9615 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Sep 2009 23:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Ce lipseste de aici... 58 pe timp de noapte... e vorba despre 58-3001-3.


Attachments:
IMG_9697.jpg
IMG_9697.jpg [ 348.02 KiB | Viewed 8161 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group