TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 21 Feb 2019 17:23

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Fotografiem bine halta. Si această clădire este închisă.


Attachments:
IMG_1084.jpg
IMG_1084.jpg [ 70.64 KiB | Viewed 3616 times ]
IMG_1086.jpg
IMG_1086.jpg [ 70.07 KiB | Viewed 3616 times ]
IMG_1087.jpg
IMG_1087.jpg [ 102.54 KiB | Viewed 3616 times ]
IMG_1094.jpg
IMG_1094.jpg [ 88.73 KiB | Viewed 3616 times ]
IMG_1095.jpg
IMG_1095.jpg [ 67.5 KiB | Viewed 3616 times ]
IMG_1096.jpg
IMG_1096.jpg [ 88.18 KiB | Viewed 3616 times ]
IMG_1097.jpg
IMG_1097.jpg [ 90.5 KiB | Viewed 3617 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Lângă peron se află 4 bucăti de sină:


Attachments:
IMG_1085.jpg
IMG_1085.jpg [ 135.89 KiB | Viewed 3615 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Să vedem si o bucată de sină montată. Produsă de Krupp, în 1942, tip 45 si destul de uzată:


Attachments:
IMG_1099.jpg
IMG_1099.jpg [ 110.8 KiB | Viewed 3615 times ]
IMG_1100.jpg
IMG_1100.jpg [ 96.51 KiB | Viewed 3614 times ]
IMG_1102.jpg
IMG_1102.jpg [ 101.42 KiB | Viewed 3614 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Jumătate din clădirea haltei este abandonată, interiorul fiind destul de dezolant:


Attachments:
IMG_1091.jpg
IMG_1091.jpg [ 62.37 KiB | Viewed 3613 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Cealaltă jumătate este bine încuiată. Pe geamurile ei este afisat mersul trenurilor (apar si trenurile anulate, deci nu a mai trecut nimeni pe acolo cel putin din martie), dar si un livret vechi (Iulie 2008):


Attachments:
IMG_1090.jpg
IMG_1090.jpg [ 49.83 KiB | Viewed 3612 times ]
IMG_1088.jpg
IMG_1088.jpg [ 119.52 KiB | Viewed 3612 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
La exact 17:25 soseste automotorul 906, ce alcătuieste P5755. Din el coboară unicul călător aflat în tren atunci, apoi urcăm si noi. Avem la dispozitie un tren întreg numai pentru noi :) :


Attachments:
IMG_1107.jpg
IMG_1107.jpg [ 103.82 KiB | Viewed 3610 times ]
IMG_1108.jpg
IMG_1108.jpg [ 76.19 KiB | Viewed 3611 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
După ce urcăm, ne cumpărăm bilete de la seful de tren:


Attachments:
CCI00187.jpg
CCI00187.jpg [ 109.07 KiB | Viewed 3609 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
La Vama ne despărtim de grupul de la Iasi, care va urca într-un tren pentru Iasi. Să vedem câteva poze cu automotorul nostru în Vama:


Attachments:
IMG_1113.jpg
IMG_1113.jpg [ 78.31 KiB | Viewed 3608 times ]
IMG_1116.jpg
IMG_1116.jpg [ 123.42 KiB | Viewed 3608 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Ne continuam drumul pana la Câmpulung Est, unde ne luăm rămas bun de la automotorul ce pleacă spre Câmpulung Moldovenesc:


Attachments:
IMG_1123.jpg
IMG_1123.jpg [ 83.2 KiB | Viewed 3607 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Sunt câteva lucruri interesante de văzut în Gara Câmpulung Est. Unul este această foaie A4 lipită pe un perete în sala de asteptare. Aflăm, astfel, că există trenuri accelerate la care biletele se cumpără din tren, la pret de casă:


Attachments:
IMG_1124.jpg
IMG_1124.jpg [ 49.44 KiB | Viewed 3606 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 21:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Altul este această fostă remorcă:


Attachments:
IMG_1126.jpg
IMG_1126.jpg [ 101.56 KiB | Viewed 3605 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 21:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
În încheiere, vă prezint si garnitura de rezervă pentru trenurile de Moldovita: locomotiva 80-0358-4 si vagonul 50 53 20-47 567-4, cu statia de domiciliu Suceava (si arătând asa cum îl vedeti). Vagonul are montată si legătura conductei de abur, pentru o evetuală încălzire a lui de către LDH.

-------
Mai multe poze (si la rezolutia de 2272*1704) la http://trenuri.uv.ro/Linii/linia514.htm

Linkuri utile:
*Tren Magazin - Buletin informativ al T.C.R., Nr. 28 - Decembrie 1999
*Ziarul de Iasi, editia din 16.08.1999
*Site-ul oficial al Mănăstirii Moldovita
*Mersul trenurilor C.F.R. Călători


Attachments:
IMG_1133.jpg
IMG_1133.jpg [ 80.51 KiB | Viewed 3604 times ]
IMG_1132.jpg
IMG_1132.jpg [ 87.28 KiB | Viewed 3604 times ]
IMG_1129.jpg
IMG_1129.jpg [ 61.44 KiB | Viewed 3604 times ]
IMG_1131.jpg
IMG_1131.jpg [ 44.29 KiB | Viewed 3605 times ]
IMG_1139.jpg
IMG_1139.jpg [ 90.23 KiB | Viewed 3604 times ]
TCR.pdf [3.27 MiB]
Downloaded 123 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group