Linia din Oraselul Copiilor corespunde in descriere cu linkul de mai sus, cu niste mici precizari.
1. Linia care pleaca de la depou si se termina brusc, nu s-a unit niciodata cu traseul principal.
2. In dotare erau doua locomotive (cu acumulator), una rosie si una neagra sau albastru foarte-foarte inchis, fiecare cu 2 vagoane. Motorul de tractor a fost adaugat dupa '89, pe cea rosie, ea devenind astfel diesel-electrica
3. Lipsesc de pe traseu instalatiile de comanda ale barierelor (niste balamale care "calcau" pe un buton de actionare, distractia dobitocilor care le actionau cu piciorul) dar si semafoarele de pe traseu (erau ca cele rutiere, dar doar culoarea galbena)). Barierele, pana la disparitie, au tot fost inlocuite (initial 4 la fiecare trecere), apoi 2, apoi doar semaforul pentru pietoni.
4.Traseul actual a fost modificat in timpul constructiei statiei de metrou Brincoveanu, iar linia din dreptul garii nu a mai fost complet dreapta de atunci, iar aleile afectate nu au fost refacute nici pana azi. Pentru cine are rabdare sa urmareasca traseul, va vedea ca sirul de tuia "se abate" de la linie intre fosta pista de carting (cu motoare de Mobra) si Gara, urmarind vechiul traseu.
5. Gara avea o singura linie, cu peron inaltat. Locomotiva rosie facea traseul fara oprire, cea neagra oprea la coada parcului, la "terasa". Peronul in stare deplorabila se vede si acum.
6.Lipseste de pe locomotiva sistemul biela manivela, care dadea acesteia un aer de locomotiva cu abur.
Starea actuala: deplorabila