TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 19 Nov 2018 15:03

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 13 Jun 2010 19:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Din colectia personala.


Attachments:
Valea Ariesului.jpg
Valea Ariesului.jpg [ 100.43 KiB | Viewed 8589 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Aug 2011 16:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Mocanita Turda - Buru, 1999.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Nov 2011 21:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Ce autoritati impotente, sa stea cu mainile in san in loc sa refaca acest traseu exceptional! MDRT ce pazeste? In afara de frunze politice nu poate produce nimic???

Alertă! Ni se fură ”Mocăniţa”!

Calea ferată a mocăniţei de pe Valea Arieşului este dezmembrată bucată cu bucată şi transportată în judeţul Mureş, la Miheşu de Câmpie.
Mai multe TiR-uri cu gabarit depăşit şi o macara, un tractor fără număr de înmatriculare ieşit parcă de la Uzinele Griviţa, în vremea lui Gheorghe Gheorghiu Dej, manipulate de circa douăzeci de oameni. Iată o desfăşurare de forţe suficientă pentru a atrage atenţia celor care trec pe drumul dintre Turda şi Abrud, în zona localităţilor Lungeşti, Vidolm, Buru. Alarmaţi de un cetăţean care a dorit să-şi păstreze anonimatul, ne-am deplasat rapid la locul faptei. Acolo şeful echipei ne-a cerut legitimaţia şi ne-a întrebat de ce am mers acolo fără organele de poliţie. ”De ce, sunteţi violenţi şi periculoşi?”, l-am întrebat. ”Nu, dar aşa mi s-ar fi părut normal…”, ne-a mai spus omul căruia i-am cerut lămuriri despre activitatea de acolo.

Sute de bucăţi de cale ferată, fiecare în greutate de 600 de kilograme erau smulse, rând pe rând cu cabluri tractate de un tractor şi erau aşezate una lângă alta în apropierea ecartamentului căii ferate înguste, din cincizeci în cincizeci de metri. Apoi sosea o automacara care ridica şinele aşezându-le pe platforma camioanelor cu gabarit depăşit. Acestea plecau apoi spre localitatea Miheşu de Câmpie din judeţul Mureş. Întrebarea care se pune este ce se întâmplă cu şinele odată ajunse acolo?

Inspectorul de la SAAF Timişoara spune una, în timp ce patronul firmei care le transportă susţine cu totul altceva. Funcţionarul SAAF spune că toate bucăţile sunt transportate pentru a fi montate într-o altă cale ferată îngustă în timp ce patronul firmei – cu care am stat de vorbă două minute – susţine că le face un serviciu celor de la SAAF depozitându-le şinele până când această instituţie decide ce va face cu ele. Aceasta cu toate că omul, patron al firmei SC Indor Mur Exim, recunoaşte că el este cel care în prezent reface traseul fostei linii înguste Band-Miheşu de Câmpie, componentă a liniei de cale ferată Târgu Mureş-Band.

O simplă căutare pe internet ne-a ajutat să aflăm că linia dintre Târgu Mureş şi Band făcea legătura dintre municipiu şi zona de câmpie a judeţului. Traseul, cu o lungime de 27 de km (până în Band) a fost utilizat pentru transportul de persoane până în 1998 când transportul feroviar de pe lina îngustă a fost trecut în conservare. Din Band linia se ramifică în două direcţii: spre Lechinţa şi spre Miheşul de Câmpie. Ultima dată când linia a fost recondiţionată şi folosită s-a întâmplat în 2004 cand proprietarul liniilor (SAAF) a avut o tentativă (eşuată) de a promova turismul feroviar şi de a redeschide spre folosinţă liniile folosite în trecut pentru transportul de persoane. Momentan linia (desi existentă) este impracticabilă din cauza întreruperii acesteia în punctul în care se intersecta cu liniile de tren (normal), decizie luată din motive de siguranţă.

Inspectorul SAAF ne-a declarat că acţiunea de ridicare a şinelor şi transportare a lor la Miheşu de Câmpie se face ca urmare a unei decizii a SAAF Timişoara, care se ocupă de administrarea acestui traseu, Turda-Abrud. În fapt, şeful Secţiei Regionale de Poliţie Transporturi Cluj-Napoca a trimis documentul cu nr.2475001 din 16.03.2011 către Societatea de Administrare a Activelor Feroviare Timişoara, punct de lucru Cluj-Napoca, în atenţia inginerului Florin Herdea. Iată conţinutul acelui document: ”Din verificările efectuate pe linia de cale ferată îngustă Turda-Ocolişel, aflată în conservare şi administrată de SAAF Timişoara, rezultă faptul că în ultima perioadă s-au intensificat distrugerile şi furturile de şine de cale ferată şi material mărunt de cale. De asemenea s-a constatat că mai multe persoane au scos şinele de cale ferată şi au amenajat drumuri de acces pe locul pe unde trecea calea ferată. Alăturat vă trimitem CD-urile cu nr…. din 15. 03.2011 cu filmările efectuate pe linia îngustă, cu o parte din neregulile constatate. Pentru prevenirea şi stoparea furturilor vă propunem să sesizaţi organele competente din cadrul SAAF Timişoara în vederea luării măsurilor ce se impun pentru protejarea patrimoniului propriu (eventual ridicarea şinelor de cale ferată desprinse din tirfoane, abandonate de-a lungul căii ferate).”

Gheorghe Hanciu, inspector special în cadrul SAAF Timişoara este cel care a coordonat întreaga acţiune de ridicare a materialului fix de cale ferată de la Vidolm înspre Turda. El ne-a mai spus: ”Desfăşurăm o activitate de preluare a activelor feroviare care au fost dezmembrate de răufăcători şi care sunt supuse furturilor. Activitatea se desfăşoară conform actelor trimise de SAAF Bucureşti şi Serviciul Regional SAAF Timişoara. Firma care preia calea ferată o transportă la Miheşu de Câmpie pentru a fi montată pentru o activitate turistică. Aceste şine nu sunt vândute, se preiau de aici, urmează a fi vândute firmei respective, în funcţie de cantitatea ridicată şi transportată de aici. Este vorba de 25 de kilometri de cale ferată dintre Vidolm şi Turda, care nu face parte din patrimoniu.”

Omul vorbeşte despre porţiunea căii ferate înguste Turda-Abrud din judeţul Alba pentru că autorităţile judeţene de acolo şi-au făcut treaba, spre deosebire de cele din judeţul Cluj. Cei din Alba au reuşit să declare calea ferată de la Abrud până la limită cu judeţul Cluj ca parte a patrimoniului cultural.

Tindem să îl credem pe Gheorghe Hanciu pentru că el ne-a şi arătat un document cu toate însemnele care să-l facă oficial şi a avut amabilitatea să-mi arate şi legitimaţia. Iată ce se menţiona în ordinul de deplasare cu nr. 103/39 din 7 noiembrie 2011, în virtutea căruia acţiona el, ordin emis de Serviciul Regional al SAAF Timişoara: ”Hanciu Gheorghe, inspector special I este delegat pentru predare cu proces-verbal materiale CF Turda-Vidolm către firma SC Indor Mur Exim SRL Târgu Mureş în vederea …..(indescifrabil) ulterioare a unei custodii”.

Muncitorii lucrează la dezmembrarea şi transportul căii ferate de acolo din data de 8 noiembrie. Șeful lor susţine că se ridică doar porţiunile care au fost afectate de furturi şi distrugeri. Normal, am spune noi, acelea se scot uşor, pentru celelalte este nevoie de mai multă muncă şi de utilaje speciale.

Pentru a elucida ce afacere se desfăşoară acolo şi pentru a putea spune cu certitudine dacă este legală sau ilegală vom reveni cu amănunte. Pentru că la Turda există un proiect de refacere a căii ferate înguste, dacă se va reuşi obţinerea finanţării necesare. Însă dacă întreaga cale de rulare a ”mocăniţei” este dezmembrată şi transportată de aici, putem spune că proiectul autorităţii turdene suferă o gravă lovitură, poate chiar mortală.


http://www.ziarul21.ro/new/index.php?op ... &Itemid=58


Attachments:
mocanita.jpg
mocanita.jpg [ 14.67 KiB | Viewed 7890 times ]
mocanita1.jpg
mocanita1.jpg [ 16.92 KiB | Viewed 7888 times ]
mocanita2.jpg
mocanita2.jpg [ 18.89 KiB | Viewed 7887 times ]
mocanita3.jpg
mocanita3.jpg [ 21.3 KiB | Viewed 7889 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Nov 2011 22:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Nu se poate clasa ca obiect de patrimoniu doar o parte dintr-un ansamblu. Pe de alta parte, clasarea se defineste juridic doar la nivel de Statul Roman, nu se poate face pe judete sau localitati.
Deci este o abureala pentru copii povestea ca in Alba au declarat-o monument, dar doar pana la limita judetului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Nov 2011 11:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 61
Location: Sag Timis
In ce priveste o cale ferata de ce crezi ca nu poate fi declarata monument istoric doar pe o portiune?

Adica exact portiunea pe care (in acest caz) Consiliul Judetean Alba o avea in jurisdictie. Nu putea CJ Alba sa faca demersuri pentru un obiectiv situat in alt judet.

293 AB-II-a-B-20914 Ansamblul Calea Ferata Ingustă Abrud-Vidolm oras ABRUD 1912
294 AB-II-m-B-20914.01 Halta Abrud oras ABRUD 1912

Extras din lista monumentelor istorice

sursa
http://www.bihor.djc.ro/DocumenteDownload.aspx?ID=5529


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Nov 2011 20:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Clasarea nu o face judetul, ci Ministerul Culturii si Patrimoiului National.

Se face in baza unei documentatii care arata exact intinderea corecta a obiectului ce necesita protectie prin clasare. Poate avea coduri diferite pe portiuni situate in judete diferite, dar Ministerul este obligat sa se asigure ca obiectul este protejat in integralitatea sa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Nov 2011 21:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
ORDIN Nr. 2184 din 20 aprilie 2006
privind clasarea Ansamblului Calea ferata ingusta Abrud-Vidolm, judetul Alba


ACT EMIS DE: MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 432 din 18 mai 2006

In temeiul prevederilor art. 12 alin. (1) şi (3) din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu modificările şi completările ulterioare,
ţinând seama de dispoziţiile Ordinului ministrului culturii şi cultelor nr. 2.682/2003 privind aprobarea Normelor metodologice de clasare şi evidenţă a monumentelor istorice, a Listei monumentelor istorice, a Fişei analitice de evidenţă a monumentelor istorice şi a Fişei minimale de evidenţă a monumentelor istorice, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere Dosarul de clasare nr. 7.733 din 2 decembrie 2005, precum şi Avizul Comisiei Naţionale a Monumentelor Istorice nr. 54/E din 27 ianuarie 2006,
în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 78/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Cultelor, cu modificările ulterioare,
ministrul culturii si cultelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Ansamblul Calea ferată îngustă Abrud - Vidolm, judeţul Alba, se clasează în categoria ansamblu, grupa B, cod AB-II-a-B-20914. Componentele ansamblului vor fi nominalizate în lista monumentelor istorice cu următoarele coduri:
- Halta Abrud, cod AB-II-m-B-20914.01
- Halta Roşia Montană, cod AB-II-m-B-20914.02
- Halta Câmpeni, cod AB-II-m-B-20914.03
- Halta Bistra, cod AB-II-m-B-20914.04
- Halta Lupşa, cod AB-II-m-B-20914.05
- Halta Baia de Arieş, cod AB-II-m-B-20914.06
- Halta Brăzeşti, cod AB-ll-m-B-20914.07
- Halta Sălciua, cod AB-II-m-B-20914.08
- Halta Ocoliş, cod AB-ll-m-B-20914.09
- Halta Vidolm, cod AB-II-m-B-20914.10
- Pod Câmpeni, cod AB-II-m-B-20914.11
- Pod Poşaga de Jos, cod AB-II-m-B-20914.12
- Pod Ocoliş, cod AB-II-m-B-20914.13
- Tunelul Lunca Arieş, cod AB-II-m-B-20914.14.

Art. 2. - Direcţia pentru Cultură, Culte şi Patrimoniul Cultural Naţional a Judeţului Alba va îndeplini procedurile de comunicare în termen de cel mult 30 de zile de la data emiterii prezentului ordin.
Ministrul culturii şi cultelor,
Adrian Iorgulescu


http://www.legex.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Dec 2011 20:08 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 57
Location: Timisoara,Beius
Quote:
Traseul mocăniţei de la Turda la Vidolm intră în patrimoniul naţional

Direcţia Judeţeană pentru Cultură şi Patrimoniu Naţional (DJCPN) Cluj a început procedura de clasare a traseului de cale ferată îngustă de tip mocăniţa de la Turda, judeţul Cluj, la Vidolm, judeţul Alba, pentru a deveni monument istoric şi parte a patrimoniului naţional.

"Direcţia Judeţeană pentru Cultură şi Patrimoniu Naţional Cluj a demarat procedura de clasare a traseului de cale ferată îngustă de tip mocăniţa de la Turda la Vidolm, pentru a deveni monument istoric şi a deveni parte a patrimoniului naţional. Această măsură a fost luată ca urmare a numeroaselor probleme apărute în ultima vreme la acest traseu, cum ar fi dispariţia de şină de cale ferată, distrugerea acesteia sau a terasamentului de cale ferată. În baza Legii nr. 422/ 2001 privind protejarea monumentelor istorice, proprietarului şi administratorului liniei ferate înguste de pe tronsonul Turda - Vidolm le-a fost adus la cunoştinţă acest demers conform legii, precum şi autorităţilor locale abilitate", se arată într-un comunicat de presă transmis, marţi, de DJCPN Cluj, citat de corespondentul MEDIAFAX.

Reprezentanţii DJCPN Cluj au precizat că pe teritoriul administrativ al judeţului Alba, mai exact de la Vidolm la Abrud, această linie îngustă de cale ferată este monument istoric, fiind trecută în patrimoniul naţional.

"Astfel, prin acestă procedură, întreg tronsonul Turda - Abrud va deveni parte a patrimoniului naţional", se mai arată în comunicat.

http://www.mediafax.ro/social/traseul-m ... l-9034033/


Sunt foarte curios cat au demontat in acest timp...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2012 20:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Valea Ariesului, anul 1987.

Foto: Ioan Joldes.


Attachments:
mocanita.jpg
mocanita.jpg [ 82.36 KiB | Viewed 6735 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 01 Feb 2014 10:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Foto: http://www.flickr.com/photos/88280994@N08/

14 octombrie 1997.


Attachments:
Bistra.jpg
Bistra.jpg [ 524.65 KiB | Viewed 5710 times ]
Salciua.jpg
Salciua.jpg [ 238.51 KiB | Viewed 5710 times ]
Campeni.jpg
Campeni.jpg [ 234.33 KiB | Viewed 5710 times ]
Baia de Aries.jpg
Baia de Aries.jpg [ 296.53 KiB | Viewed 5710 times ]
Baia de Aries 1.jpg
Baia de Aries 1.jpg [ 256.14 KiB | Viewed 5710 times ]
Turda-Abrud.jpg
Turda-Abrud.jpg [ 332.15 KiB | Viewed 5705 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 15 Sep 2014 10:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Calator.

Colectia Mircea Velicu.


Attachments:
mocanita.jpg
mocanita.jpg [ 100.81 KiB | Viewed 5443 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Mar 2015 09:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
8 septembrie 1998. Trenul mixt 35561 în halta Valea Dobrii. Mecanic de locomotivă Gligor Petru.

Colectia Suciu Petru.


Attachments:
Valea Dobrii.jpg
Valea Dobrii.jpg [ 219.64 KiB | Viewed 3531 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Mar 2015 09:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
8 septembrie 1998. Trenul mixt 35561 în halta Lunca Arieşului. Mecanic de locomotivă Gligor Petru.

Colectia Suciu Petru.


Attachments:
Lunca Ariesului.jpg
Lunca Ariesului.jpg [ 166.33 KiB | Viewed 3531 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Mar 2015 09:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
8 septembrie 1998. Trenul mixt 35561 sosit în gara Câmpeni. Mecanic de locomotivă Gligor Petru.

Colectia Suciu Petru.


Attachments:
Campeni.jpg
Campeni.jpg [ 190.27 KiB | Viewed 3531 times ]
Campeni 1.jpg
Campeni 1.jpg [ 177.01 KiB | Viewed 3531 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 May 2017 13:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Adrian Puiulet wrote:
In ciuda mobilizarii pe FB, am participat doar membrii Trascau Corp! De data asta, am lucrat pe portiunea Lunca Ariesului-Posaga! Vineri am defrisat in portiunile unde mai era necesar, iar sambata am curatat linia de pinii cazuti peste ea! S-a inceput reabilitarea terasamentului, montarea/consolidarea liniei, acolo unde a fost necesar! Din estimarile noastre, se va ajunge saptamana asta la Posaga, la pod!

Portiunea dintre Posaga si Salciua este destul de buna, foarte bine curatata, asa ca , practic, nu mai ramane (pe aceasta portiune) multe de facut. Doar montarea altor sine si coborarea podului de la Posaga, inlocuirea traverselor, unde este cazul. Mai e una bucata pin picata peste firele de telefonie si implicit peste linie, care va trebui debarasata! Da, era sa uit, si cateva bucati imense de piatra, cazute langa si pe linie! Daca se va rezolva cu traversarea drumului (speram ca autoritatile in drept sa isi dea cat mai repede acordul pentru asta), eu zic ca mocanita poate sa isi faca probele intr-o luna de acum inainte! Vorbesc de portiunea Lunca Ariesului-Salciua, cu 2 traversari de DN. Din Salciua catre Baia de Aries mai sunt inca multe de facut!


https://www.facebook.com/adrian.puiulet ... nref=story


Attachments:
Lunca Ariesului 2017 (1).jpg
Lunca Ariesului 2017 (1).jpg [ 594.63 KiB | Viewed 3532 times ]
Lunca Ariesului 2017 (3).jpg
Lunca Ariesului 2017 (3).jpg [ 723.31 KiB | Viewed 3532 times ]
Lunca Ariesului 2017 (4).jpg
Lunca Ariesului 2017 (4).jpg [ 360.38 KiB | Viewed 3532 times ]
Lunca Ariesului 2017 (6).jpg
Lunca Ariesului 2017 (6).jpg [ 459.04 KiB | Viewed 3532 times ]
Lunca Ariesului 2017 (7).jpg
Lunca Ariesului 2017 (7).jpg [ 400.42 KiB | Viewed 3532 times ]
Lunca Ariesului 2017 (8).jpg
Lunca Ariesului 2017 (8).jpg [ 665.01 KiB | Viewed 3532 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 May 2017 13:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Remiza Turda in anul 2000.


Attachments:
Remiza Turda 2000 (2).jpg
Remiza Turda 2000 (2).jpg [ 90.97 KiB | Viewed 3531 times ]
Remiza Turda 2000 (1).jpg
Remiza Turda 2000 (1).jpg [ 89.22 KiB | Viewed 3531 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 21:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
In cele ce urmeaza, fotografii cu mocanita din Campeni.


Attachments:
Campeni 07.08.2016 (15).JPG
Campeni 07.08.2016 (15).JPG [ 215.25 KiB | Viewed 3521 times ]
Campeni 07.08.2016 (19).jpg
Campeni 07.08.2016 (19).jpg [ 187.55 KiB | Viewed 3521 times ]
Campeni 07.08.2016 (21).jpg
Campeni 07.08.2016 (21).jpg [ 234.31 KiB | Viewed 3521 times ]
Campeni 07.08.2016 (34).jpg
Campeni 07.08.2016 (34).jpg [ 213.38 KiB | Viewed 3521 times ]
Campeni 07.08.2016 (48).jpg
Campeni 07.08.2016 (48).jpg [ 158.07 KiB | Viewed 3521 times ]
Campeni 07.08.2016 (49).jpg
Campeni 07.08.2016 (49).jpg [ 216.7 KiB | Viewed 3521 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 22:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Quote:
Campeni.


764-402 R


Attachments:
Campeni 07.08.2016 (22).jpg
Campeni 07.08.2016 (22).jpg [ 236.21 KiB | Viewed 3521 times ]
Campeni 07.08.2016 (23).jpg
Campeni 07.08.2016 (23).jpg [ 167.63 KiB | Viewed 3521 times ]
Campeni 07.08.2016 (24).jpg
Campeni 07.08.2016 (24).jpg [ 186.79 KiB | Viewed 3521 times ]
Campeni 07.08.2016 (26).jpg
Campeni 07.08.2016 (26).jpg [ 202.62 KiB | Viewed 3521 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 22:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Quote:
Campeni.


1053 7005 0772


Attachments:
Campeni 07.08.2016 (25).jpg
Campeni 07.08.2016 (25).jpg [ 175.53 KiB | Viewed 3520 times ]
Campeni 07.08.2016 (27).jpg
Campeni 07.08.2016 (27).jpg [ 161.71 KiB | Viewed 3520 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 22:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Quote:
Campeni.


7053 2520 001-6


Attachments:
Campeni 07.08.2016 (28).jpg
Campeni 07.08.2016 (28).jpg [ 185.75 KiB | Viewed 3520 times ]
Campeni 07.08.2016 (29).jpg
Campeni 07.08.2016 (29).jpg [ 100.35 KiB | Viewed 3520 times ]
Campeni 07.08.2016 (31).jpg
Campeni 07.08.2016 (31).jpg [ 177.1 KiB | Viewed 3520 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 22:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Quote:
Campeni.


Attachments:
Campeni 07.08.2016 (30).jpg
Campeni 07.08.2016 (30).jpg [ 241.39 KiB | Viewed 3520 times ]
Campeni 07.08.2016 (32).JPG
Campeni 07.08.2016 (32).JPG [ 245.07 KiB | Viewed 3520 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 22:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Quote:
Campeni.


Calea ferata ce se termina langa D.N. 75.


Attachments:
Campeni 07.08.2016 (20).jpg
Campeni 07.08.2016 (20).jpg [ 223.43 KiB | Viewed 3520 times ]
Campeni 07.08.2016 (33).JPG
Campeni 07.08.2016 (33).JPG [ 199.69 KiB | Viewed 3520 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Quote:
Campeni.


S-a asfaltat peste calea ferata.


Attachments:
Campeni 07.08.2016 (35).jpg
Campeni 07.08.2016 (35).jpg [ 146.7 KiB | Viewed 3519 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 22:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Quote:
Campeni.


Podul peste raul Aries.


Attachments:
Campeni 07.08.2016 (16).jpg
Campeni 07.08.2016 (16).jpg [ 182.92 KiB | Viewed 3519 times ]
Campeni 07.08.2016 (37).JPG
Campeni 07.08.2016 (37).JPG [ 189.12 KiB | Viewed 3519 times ]
Campeni 07.08.2016 (38).JPG
Campeni 07.08.2016 (38).JPG [ 188.6 KiB | Viewed 3519 times ]
Campeni 07.08.2016 (39).JPG
Campeni 07.08.2016 (39).JPG [ 162.11 KiB | Viewed 3519 times ]
Campeni 07.08.2016 (40).jpg
Campeni 07.08.2016 (40).jpg [ 186.24 KiB | Viewed 3519 times ]
Campeni 07.08.2016 (42).jpg
Campeni 07.08.2016 (42).jpg [ 221.58 KiB | Viewed 3519 times ]
Campeni 07.08.2016 (43).jpg
Campeni 07.08.2016 (43).jpg [ 208.33 KiB | Viewed 3519 times ]
Campeni 07.08.2016 (46).jpg
Campeni 07.08.2016 (46).jpg [ 257.17 KiB | Viewed 3519 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 22:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Quote:
Campeni.


Fosta gara, populata.


Attachments:
Campeni 07.08.2016 (44).jpg
Campeni 07.08.2016 (44).jpg [ 199.93 KiB | Viewed 3519 times ]
Campeni 07.08.2016 (45).jpg
Campeni 07.08.2016 (45).jpg [ 173.33 KiB | Viewed 3519 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 22:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46560
Si anul acesta mocanita va circula intre Abrud si Campeni. Posibil sa fie alta garnitura de tren decat cea prezentata anterior, ce sa circule pana la fosta gara Campeni. Daca ne adunam (10 pers.), vom putea circula cu ambele mocanite (si cu cea de la Criscior. Astept coechipieri!


Attachments:
afis_brad-abrud_2017_-_2-page-001.jpg
afis_brad-abrud_2017_-_2-page-001.jpg [ 1.18 MiB | Viewed 3519 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 May 2017 23:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 61
Location: Sag Timis
Dincolo de pod este o mocanita expusa, cind se circula pe traseul Abrud-Cimpeni, locomotiva vine pina la pod doar ca sa intoarca si pentru poze.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group