TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 23 Oct 2018 07:00

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: Fri 23 May 2014 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Midibuze noi: 10 unitati.


Attachments:
pct. 55.pdf [134.06 KiB]
Downloaded 196 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 May 2014 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Se dorește reabilitarea liniilor de tramvai, pe tronsonul cuprins între Primărie și Str. Spiru Haret.


Attachments:
pct. 53.pdf [399.68 KiB]
Downloaded 261 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Feb 2015 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
În urma unei licitaţii, societatea de transport OTL a încheiat, miercuri, contractul pentru achiziţionarea a cinci minibuze (cu 12 locuri pe scaune şi 17 în picioare) respectiv a şapte midibuze (cu între 15 şi 19 locuri pe scaun, respectiv 20 şi 25 de locuri în picioare)

Vehiculele vor fi folosite, alături de alte mijloace de transport ale OTL, pentru a asigura necesarul de transport în zona centrală, unde tramvaiele vor fi înlocuite cu autobuze odată cu începerea lucrărilor la Piaţa Unirii, preconizată undeva după 15 februarie.

De altfel, lipsa necesarului de autobuze a fost unul dintre motivele pentru care organizarea de şantier la reabilitarea Pieţei Unirii nu a început încă. Cum, însă, potrivit directorului OTL, Csuzi Istvan, primele minibuze este posibil să sosească "în următoarele săptămâni", iar autobuzele medii "într-o lună, două", este posibil ca Piaţa Unirii să fie închisă chiar de luni, 16 februarie. Data exactă nu a fost, încă, stabilită oficial.

Concret, cu autobuze vor fi înlocuite tramvaiele care circulau pe tronsoanele Casa de Cultură - Biserica Emanuel - sens giratoriu, intersecţie B-dul Decebal cu B-dul Dacia şi Cap linie Ioşia - Biserica Emanuel. Tramvaiele vor continua să circule, în schimb, pe tronsoanele Nufărul - P-ţa Cetăţii - str.Gen. Magheru - str.Republicii - str.C. Coposu - str.Transilvaniei - B-dul Dacia - Pod CFR şi şos. Borşului până la Sinteza şi retur.

Autobuzele care vor înlocui tramvaiele din cauza lucrărilor din zona centrală vor circula pe două trasee. Traseul 1 (spre Decebal): Piaţa 1 Decembrie - str. T. Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - B-dul Decebal, cu întoarcere în sensul giratoriu B-dul Dacia şi retur B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu- str. T. Moşoiu - Centrul Civic - Piaţa 1 Decembrie, respectiv Traseul 2 (spre Ioşia): Decebal (Biserica Emanuel) - Calea Aradului - str. Aviatorilor - str. Lipovei şi retur str. Lipovei - str. Aviatorilor - Calea Aradului - Decebal.

De asemenea, traseele liniilor de autobuz care acum tranzitează Piaţa Unirii (10, 12, 14, 20, 23) vor fi reconfigurate.

Traseele liniilor de autobuz modificate sunt:

Linia 10 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T. Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str.Primăriei - str. S.Bărnuţiu - str. Sulyok István - T. Vladimirescu şi sensul de deplasare dinspre Ioşia se deviază din str. Lăpuşului pe str. Oneştilor - str. Ştefan Octavian Iosif - (staţie nouă: Kaufland Ioşia ) - B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu - str.T. Moşoiu - P-ţa 1 Decembrie.

Linia 12 - Se scurtează până la Parc 1 Decembrie având staţie comună cu linia 16 şi se deviază pe străzile - M.Viteazul - Sucevei - Horea.

Linia 14 Universitate- Str. Podului - str.Ovid Densuşianu - str.Al Cazaban - str. T. Vladimirescu - B-dul Decebal (staţii noi: Biserica Emanuel şi Grădina Zoologică) - Aleea Matei Basarab - str.Armatei Române şi retur pe str.Armatei Române - str.Sucevei - B-dul Decebal - str.S.Bărnuţiu - str.Sulyok István - str.T.Vladimirescu - str.Al.Cazaban - str.Ovid Densuşianu - str.Podului.

Linia 14 Centru - P-ţa Ioşia (sens giratoriu) - str. Al.Cazaban - str. T. Vladimirescu cu întoarcere la Bancpost şi retur.

Linia 20 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T.Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - str. Calea Aradului şi sensul de deplasare dinspre str. Calea Aradului se deviază pe B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu - str. T. Moşoiu.

Linia 23 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T.Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - B-dul Decebal.


http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima- ... 18980.html


Attachments:
autobuz-mediu-poza-bihoreanul.jpg
autobuz-mediu-poza-bihoreanul.jpg [ 52.52 KiB | Viewed 6665 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Mar 2015 10:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Turcisme si la Oradea. Din pacate.

Anadolu Automobil Rom a livrat 5 miniautobuze Karsan Jest la OTL Oradea.

http://www.ziuacargo.ro/stiri/focus-sti ... lerie-foto


Attachments:
autobuze-Karsan-Jest-OTL-02.jpg
autobuze-Karsan-Jest-OTL-02.jpg [ 40.19 KiB | Viewed 6393 times ]
autobuze-Karsan-Jest-OTL-03.jpg
autobuze-Karsan-Jest-OTL-03.jpg [ 49.78 KiB | Viewed 6393 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 May 2015 09:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Continua invazia microbuzelor si midibuzelor turcesti.

http://www.evenimenteoradea.ro/info/otl ... -noi-foto/


Attachments:
isuzu.jpg
isuzu.jpg [ 86.61 KiB | Viewed 5958 times ]
isuzu 1.jpg
isuzu 1.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 5958 times ]
Schita-traseu-prelungit-Linia-24.png
Schita-traseu-prelungit-Linia-24.png [ 492.59 KiB | Viewed 5958 times ]
Schita-traseu-Linia-26.png
Schita-traseu-Linia-26.png [ 507.96 KiB | Viewed 5958 times ]
Schita-traseu-Linia-27.png
Schita-traseu-Linia-27.png [ 436.42 KiB | Viewed 5958 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 23 May 2015 07:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Prezentată aproape festiv ca fiind o măsură prin care OTL și Municipalitatea doresc să vină în sprijinul angajaților de la firmele din Parcul Industrial de pe Șoseaua Borșului, introducerea liniei 27 se dovedește a fi o nereușită. De fapt, se pare că nu multă lumea a ales să folosească acel autobuz-pendul despre care vorbea managerul Csuzi Istvan sub ochii aprobativi ai primarului Ilie Bolojan. Sau, poate, nu s-a știut de posibilitatea de a face naveta între ultima stație de tramvai de la Sinteza și firmele din Parcul Eurobusiness. Cert este că, la doar câteva zile de la introducerea în schemă, OTL a transmis joi că, începând cu data de 25 mai, Linia 27 nu va mai funcționa.

http://bihorstiri.ro/initiativa-de-mare ... ndustrial/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 Sep 2015 19:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Oradea - Biharkeresztes

Începând cu data de 5 septembrie 2015 se reintroduc cursele de transport internaţional de persoane, prin curse regulate, pe traseul Oradea - Biharkeresztes, prin executarea a 3 curse dus-întors în zilele de luni până vineri și 6 curse dus-întors în zilele de sâmbătă și duminică.

Preţul unui bilet, indiferent de staţia de îmbarcare va fi de 7,00 lei sau 500 forinţi/călătorie şi se va achiziţiona de la conducătorul auto. Pentru eficentizarea timpului alocat pentru încasarea şi distribuirea biletelor de călătorie rugăm publicul călător să utilizeze bani potriviți.


http://www.otlra.ro/stiri/603


Attachments:
Harta_RO_HU.png
Harta_RO_HU.png [ 541.77 KiB | Viewed 4947 times ]
Grafic_RO_HU.png
Grafic_RO_HU.png [ 474.12 KiB | Viewed 4947 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 12 Jan 2017 18:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Quote:
Parcul auto al OTL este mai bogat cu 14 „noi” autobuze. Este vorba despre autovehicule Volvo, cumpărate la mâna a doua, care au costat 15.500 de euro / bucată (inclusiv aducerea la Oradea). Managerul Csuzi Istvan și directorul tehnic Viorel Pop au prezentat noile mașini care se află în anticamera punerii în circulație. Sunt autobuze mari, fabricate pentru călătorii din Oslo (Norvegia) și care au în jur de 6.000 de kilometri la bord fiecare. În fiecare nou autobuz al OTL sunt 38 de locuri (+ șoferul) pe scaune, la care se adaugă încă 65 de locuri în picioare. Potrivit șefilor societății de transport în comun, călătorii nu vor mai trebui să sufere de frig în aceste mașini, ele venind dintr-o țară nordică în care temperaturile externe sunt în mod normal cele cu care Oradea se confruntă ocazional în plină iarnă.

În afară de aceste noi achiziții care vor intra cât de repede în circuit, OTL se mai folosește de 27 de mașini Mercedes, 10 Solaris-uri, 7 autobuzuri marca Isuzu, 5 Karsan-uri, 2 Renault-uri și 2 Rocar-uri. De asemenea, în parcul auto al companiei orădene se află încă 12 autobuze Volvo.


http://bihorstiri.ro/otl-cumparat-autob ... frig-foto/


Attachments:
IMG_1495.jpg
IMG_1495.jpg [ 71.34 KiB | Viewed 3678 times ]
IMG_1506.jpg
IMG_1506.jpg [ 56.21 KiB | Viewed 3678 times ]
IMG_1493.jpg
IMG_1493.jpg [ 63.77 KiB | Viewed 3678 times ]
IMG_1512.jpg
IMG_1512.jpg [ 71.9 KiB | Viewed 3678 times ]
IMG_1510.jpg
IMG_1510.jpg [ 62.6 KiB | Viewed 3678 times ]
IMG_1505.jpg
IMG_1505.jpg [ 66.36 KiB | Viewed 3678 times ]
IMG_1497.jpg
IMG_1497.jpg [ 70.71 KiB | Viewed 3678 times ]
IMG_1498-1.jpg
IMG_1498-1.jpg [ 74.97 KiB | Viewed 3678 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Sep 2017 17:29 
Offline
User avatar

Joined: Sat 25 Mar 2017 14:31
Posts: 28
Location: Oradea , Leeds (UK)
OTL cumpără anul acesta 10 tramvaie second-hand. Vor urma și altele noi...

Societatea de transport public din Oradea va cumpăra în perioada următoare 10 tramvaie second-hand modernizate, de tip Tatra KT4, care să ruleze prin oraş alături de cele din parcul OTL, valoarea totală a investiţiei ridicându-se la 350.000 de euro.

Pentru a le oferi orădenilor mijloace de transport confortabile şi eficiente, municipalitatea intenţionează să cumpere, în următorii ani, între 10 şi 20 de tramvaie noi.

Second, da’ modernizate

Noutăţile au fost prezentate, marţi, de primarul Ilie Bolojan, într-o conferinţă de presă care a precedat şedinţa extraordinară a Consiliului Local. În cadrul şedinţei, aleşii orădenilor au aprobat relocarea sumei de 350.000 de euro, destinată iniţial modernizării şi reechipării unor tramvaie din parcul OTL, spre cumpărarea de tramvaie second-hand modernizate.

"Având în vedere că licitaţia pe care am organizat-o lunile trecute pentru recarosarea unui tramvai vechi n-a avut ofertanţi, am luat decizia să mutăm aceşti bani pentru achiziţionarea unor tramvaie second-hand, deja modernizate. În acest moment, colegii de la OTL studiază piaţa. Pe piaţa europeană un astfel de tramvai costă 25.000-30.000 de euro, plus transportul de aproximativ 5.000 de euro", a afirmat edilul, precizând că parcul OTL va creşte cu "aproximativ 10 bucăţi" de tramvaie.

Contactat de BIHOREANUL, directorul OTL, Viorel Mircea Pop, a precizat că societatea de transport urmează să achiziţioneze tramvaie Tatra KT4, modernizate în 1995, 1996 şi 1998, dotate cu recuperator de energie electrică.

O flotă nouă

Pentru anul viitor, municipalitatea şi OTL pregătesc, însă, achiziţia unor tramvaie noi. "Acestea vor fi achiziţionate din bani europeni, prin Proiectul de Mobilitate Urbană. Urmează ca, alături de conducerea OTL, să luăm decizia legată de câte tramvaie vom achiziţiona", a spus Ilie Bolojan.

Acesta a precizat că, cel mai probabil, va fi vorba de o "flotă de 10-20 de tramvaie". "Parte dintre acestea vor fi achiziţionate, următorii primii ani, pe bani europeni, deci va fi o plată directă, la livrarea tramvaielor. Diferenţa până la întregirea flotei va fi achiziţionată apoi, cam 1-2 tramvaie pe an, în aşa fel încât, până în 2024, Oradea să aibă o bună parte din tramvaie într-o stare cât se poate de bună", a explicat primarul.

Tot Siemens?

Potrivit spuselor acestuia, un tramvai nou poate să coste între 1,5 milioane euro şi 2,7 milioane euro, plus TVA, în funcţie de caracteristicile tehnice ale acestuia. Întrebat în conferinţă dacă tramvaiele noi vor fi tot Siemens, ca şi cele 10 existente deja în parcul OTL, edilul nici n-a confirmat, nici n-a infirmat, spunând doar că "orice companie are interesul strategic să-şi menţină aceeaşi marcă", pentru a reduce costurile de întreţinere şi reparaţii.

Pe de altă parte, Bolojan a informat că licitaţia pentru refacerea intersecţiei între străzile Primăriei, Decebal şi Calea Aradului, respectiv prelungirea liniei de tramvai din Calea Aradului spre Depou, de-a lungul Peţei, a trebuit reluată, după ce singurul ofertant s-a prezentat cu o ofertă neconformă.


http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima- ... 36622.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 10 May 2018 14:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Caiet de sarcini -10 tramvaie noi.


Attachments:
Caiet Sarcini 10 tramvaie noi Oradea.pdf [1.47 MiB]
Downloaded 30 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Oct 2018 16:43 
Offline
User avatar

Joined: Sat 25 Mar 2017 14:31
Posts: 28
Location: Oradea , Leeds (UK)
Începe șantierul liniilor de tramvai

De săptămâna viitoare se dă startul execuției legăturii pe șine, între Rogerius și Ioșia, în girația de la Emanuel.

Anunțată deja din 2016, realizarea buclei de legătură dintre Rogerius și Ioșia, în intersecția Calea Aradului – Primăriei – Decebal, începe săptămâna viitoare.

Viceprimarul Mircea Mălan ne-a declarat că de marți (16 octombrie) se blochează parțial accesul mașinilor în sensul giratoriu, pentru începerea lucrărilor. Indicatoarele care redirecționează traficul auto vor fi montate de luni, pentru ca șoferii să se poată familiariza cu modificările.

Astfel, cei care ies de pe Primăriei și vor să o ia spre Calea Aradului, nu vor mai intra în sensul giratoriu ci vor face direct stânga. Pe direcția Decebal – Calea Aradului, accesul direct va fi restricționat, traficul urmând să fie direcționat pe străduțele ocolitoare.

De săptămâna viitoare, pentru început pentru două săptămâni, se restricționează și accesul tramvaielor în intersecție. Directorul OTL, Mircea Pop, spune că societatea se pregătește să reintroducă liniile de autobuz T1 și T2.

„Lucrarea va dura aproximativ o lună, depuinde de conditiile meteo. Dacă timpul va fi ca acum, într-o lună finalizăm lucrarea”, spune viceprimarul.

Lucrarea se face cu finanțare europeană, în contul unui proiect cu valoarea de peste 66 milioane lei și durata de realizare de 24 de luni. Bucla de legătură este o parte mică din proiect, cea mai consistentă parte se referă la construirea unei linii noi de tramvai, pe legătura Calea Aradului – Depou OTL – Cantemir. Intenția inițială, de bun simț, era ca lucrarea se să facă pe durata unei vacanțe de vară, când traficul e redus.

Doar că procedurile de achiziție și apoi, proiectarea, s-au întins până săptămâna viitoare. Astfel, executantul Abed Nego SRL, care nu e deloc vreun campion al respectării termenelor de execuție în lucrările prestate Primăriei, va începe un șantier de toamnă.


http://www.bihon.ro/incepe-santierul-li ... ai/2125890


Attachments:
43708933_680054295684133_5768967331451502592_o.jpg
43708933_680054295684133_5768967331451502592_o.jpg [ 597.5 KiB | Viewed 159 times ]
43703346_680054352350794_2710746567098236928_o.jpg
43703346_680054352350794_2710746567098236928_o.jpg [ 252.57 KiB | Viewed 159 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 19 Oct 2018 17:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Mircea Malan, viceprimar wrote:
Astăzi a fost semnat contractul de furnizare cu Astra Arad pentru 10 tramvaie noi. Primele 4 vor fi livrate în luna octombrie 2019, iar restul de 6 în cursul anului 2020. Valoarea achiziției, în această primă etapă, e de 22,3 milioane euro (fonduri europene).

Modelul care va fi livrat va fi special proiectat pentru Oradea. Varianta de culori, dar și numele tramvaiului vor fi alease în perioada următoare, cu ajutorul dumneavoastră. Vom primi mai multe variante de culori pe care le vom pune în dezbatere.

În etapa a doua, orașul nostru va mai cumpăra încă 10 tramvaie.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group