TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 20 Oct 2020 18:29

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 130 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:40 
Din zona Barierei Calarasilor linia de tramvai porneste spre Parcul Monument mergand paralel cu Strada Pietati si trecand pe langa Autogara Braicar S.A.Pozele ce le voi prezenta ilustreaza infrastructura de tramvai cuprinsa intre Bariera Calarasilor si Statia 'polivalenta' , de unde linia de tramvai intra in Parcul Monument.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:46 
Dupa Statia 'polivalenta' linia de tramvai intra in Parcul Monument.Peisajul este foarte frumos indiferent de anotimp , tramvaiul strabatand o portiune de cateva sute de metri pe langa padure si Aleea Principala.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 12:21 
Ne apropiem de iesirea liniei de tramvai din Parcul Monument nu inainte sa va prezint curba liniei spre iesirea din parc , bucla liniei tramvaiului 24 si fost bucla de intoarcere a tramvaielor , bucla ce e folosita cand sunt avarii in Cartierul Radu Negru iar tramvaiele nu pot circula spre acea zona.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 12:27 
Linia de tramvai iese din Parcul Monument , traversam Soseaua Buzaului si pornim pe Str. Gr. Alexandrescu.Din acest punct avem posibilitatea de a vedea toate traseele de tramvai din Braila (21,22,23,24 si linia sezoniera 25).Primele poze sunt realizate pe portiunea cuprinsa intre Sos. Buzaului si Statia 'Albina'.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 12:30 
Continuam prezentarea cu poze realizate pe portiunea cuprinsa intre Statia 'Albina' si Scoala 1.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 12:34 
Ajungem si la captul de la Depoul Radu Negru , unde liniile 21,22 si 23 au capat de linie in timp ce liniile 24 si 25 isi continua drumul spre iesirea din oras.Pozele ce le voi preznta sunt realizate intre Scoala 1 si Capatul de linie de la Depoul Radu Negru.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 12:36 
Captul de linie de la Depoul Radu Negru si continuarea liniei spre Statiunea Lacu Sarat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 15:32 
Continuam prezentarea retelei de tramvai si ne indreptam spre Staiunea Lacu Sarat pornind de la Depoul Radu Negru.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 15:33 
Traversam Soseaua de Centura a Brailei si intram in padurea de la marginea orasului prin care tramvaiul isi "croieste" drum de peste 100 ani. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 15:35 
Dupa ce iesim din padure parcurgem o potiune de drum in plin camp si facem si o statie la marginea Satului Varsatura.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 15:38 
Drmul nu mai dureaza mult si deja incepem sa zarim apa Lacului Sarat ,linia incepand a se curba spre stanga , unde se face si o statie facultativa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 15:40 
In sfarsit ajungem in Statiunea Lacu Sarat , unde tramvaiul 25 intoarce iar tramvaiul 24 isi continua drumul prin padure spre Km 10 si Combinat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Feb 2010 09:27 
Astazi va voi prezenta doua cupluri MAN aflate in situatii diferite:
Primul cuplu este 235+1600 care a avut parte de un nou strat de vopsea plus cateva reparatii la boghiuri.Din cate am inteles in curand atat 235 cat si remorca sa vor iesi in curand pe traseu , de unde au lipsit aproape doua luni de zile.
Al doilea cuplu despre care voi vorbi este 242+1571 unde putem observa locuri unde noul strat de vopsea a inceput sa fie inlocuit de rugina , probabil din cauza vremii capricioase.

Poza 1:242+1571
Poza 2:235 (Depoul Vidin)
Poza 3:1600 (Depoul Vidin)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Feb 2010 19:49 
Depoul Vidin a ramas fara o parte din exemplarele MAN ,unele din acele remorci care stateau trase pe dreapta de cativa ani fiind casate.Alaturi de acele remorci si-au mai gasit sfarsitul acum cateva zile si vagoanele motor #261 si #268.
Mai jos aveti o poza cu ce a mai ramas din vagonul motor #261 dupa ce a trecuta prin "mana" autogenului.Mai trebuie mentionat faptul ca toate casarile se fac la Depoul Radu Negru iar acest tramvaie au fost aduse seara pentru a fi descompletate iar mai apoi...... casate. :cry:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Mar 2010 16:54 
Dupa ce in luna februarie (a.c.) a primit o noua "mana" de vopsea, MAN-ul 235+1600 a mai stat in depou pana zilele acestea datorita unor probleme ce i-au fost rezolvate.
In tot acest timp, in lipsa acestui tramvai, au fost introduse MAN-urile 237+1567 si 239+1574, ambele fiind vagoane ce nu au vatmani titulari pe ele si sunt folosite cand sunt probleme cu celelalte 3 cupluri MAN ce mai sunt functionale.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Mar 2010 16:57 
Astazi am avut prilejul de a-l vedea pe #1618 cu noua reclama care-i sta destul de frumusel, dar uitandu-ma mai atent la partea stanga am observat si urme lasate de fosta reclama dar si cateva mici peticiri cu vospea.
Facand o paralela intre partea dreapta a tramvaiului (cea cu usile) si cea stanga observam o diferenta destul de mare: in timp ce pe partea dreapta reclama acopera aproape in totalitate tabla (ascunzand posibilele defecte), pe partea stanga noua reclama fiind mai mica decat precedenta ne-a dezvaluit si mici surprize cum ar fi cateva petice de vosea (in zona fostei reclame), iar in partea din spate cateva urme de rugina si lipici.
Facand o analiza in general al acestui tramvai ajungem la concluzia ca arata ca un dalmatian datorita peticelor de culoare verde ce difera ca nuanta (lucru intalnit la toate GT8-urile ).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Apr 2010 10:04 
De miercuri s-a intors pe traseu GT8-ul #1604 dupa o luna de absenta din pricina unei probleme la unul din boghiuri.Mentionez ca in urma cu o saptamana erau defecte urmatoarele GT8-uri: #1604;#1615;#1619;#1634


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Apr 2010 16:45 
A venit momentul sa va prezint si ultima parte din infrastructura de tramvai a Braicar S.A.Ultima oprire a fost la Statiunea Lacu Sarat iar astazi voi continua prezenatrea infrastructurii cuprinsa intre Lacu Sarat si C.C.H..Mai intai de toate as dori sa imi cer scuze pentru calitatea unor poze ,majoritatea fiind facute din cabina tramvaiului 24.

Incepem cu primele poze realizate pe sectorul curpins intre Statiunea Lacu Sarat si Statia 3 Movile.Dupa cum vedeti linia porneste prin padure apoi se curbeaza spre dreapta si merge paralel cu D.E. 584.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Apr 2010 16:46 
Trecem de Statia 3 Movile si ne contiunam drumul prin mijcloul campului, in fata zarind Combinatul.
Urmatoarele poze sunt realizate intre 3 movile si podul ce trece peste linia industriala (de tren).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Apr 2010 16:48 
Tramvaiul trece de aceasta statie si incepe urcarea pe pod, urmatoarea oprire fiind la Colonia de la Km 10, un cartier (daca-l pot numi asa) ce apartine de Orasul Braila unde locuiesc oameni cu o situatie financiara precara.
Dupa cum observati, pe aici gunoaiele sunt ca la ele acasa, iar locul parca e desprins din alta lume.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Apr 2010 16:48 
Dupa Statia Colonie mai mergem 100m si ajungem la Capatul de linie de la C.C.H.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Apr 2010 16:50 
Ajuns la capatul drumului tramvaiul liniei 24 intra in bucla de intoarcere, o adevarata frumusete pe vremuri.
Acum 20 de ani aici intorceau majoritatea tramvaielor din Braila (aproximativ 50 de vagoane), in bucla vatmanii aveau toalete, iar in statie functiona un dispecerat plus o linie de avarie unde erau trase tramvaiele defecte.
Acum, dupa cum observati si in poze, totul este o ruina la fel si Combinatul, unde cam bate vantul.
Linia 24 si infrastructura din aceasta zona reprezinta una din cele mai interesante trasee din tara as putea zice, acest tramvai fiind singurul mijloc de transport ce leaga aceste locuri de Orasul Braila.

Aceasta a fost infrastructura de tramvai din Braila, le multumesc tuturor persoanelor ce au contribuit la acest topic (cu poze si informatii) iar eu sper ca v-a placut ce ati vazut.
Inca odata imi cer scuze pentru calitatea ultimelor poze, acele pete rosii fiind reflexia unor obiecte din cabina tramvaiului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Apr 2010 16:37 
Vesti bune din "tabara" GT8-urilor.....#1615 a revenit de astazi pe traseu ,dupa o absenta de mai bine de o luna.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 12:40 
E timpul sa reactualizam lista absentelor din randul GT8-urilor brailene:

-1619 este in continuare in Depoul Vidin si nu se stie soarta acestui tramvai.
-1604 dupa ce a fost reparat acum o luna de zile s-a stricat dupa vreo 2 saptamani de activitate, se pare ca bandajele ar fi cauza problemei.
-1634 lipseste in continuare de la inceputul lunii februarie, la fel ca 1604 are probleme la bandaje.

Inchei prin a mai spune cate ceva despre 1615 care a fost implicat intr-un incident nefericit pe 30 aprilie, acest tramvai luand foc.Desigur nu au fost cine stie ce pagube, acest incident fiind provocat de o flama la pantograf urmata de aprinderea catorva rezistente.Din fericire nu au existat victime iar tramvaiul nu a stat mai mult de cateva zile tras pe dreapta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jun 2010 18:44 
Pe 21 mai (2010) a revenit pe traseu 235+1600, dupa o absenta de mai bine de o luna.

Sa vedem acum si ce remorci MAN au scapat de casare in martie 2010: #1564; #1579; #1598; #1605 si #1607. Pe langa aceste remorci mai sunt retrase din circulatie garnituri precum 241+1601; 249+1609 si 239+1574 care avea statut de rezerva, dar de curand am aflat ca ar putea sa nu mai intre in traseu.

In incheiere mai repet inca odata lista MAN-urilor ce au fost casate in februarie-martie 2010: #261 (vagon motor ,era retras din 2003); #268 (vagon motor, era retras din 2006); #1575 (remorca); #1591 (remorca); #1592 (remorca) si #1610 (remorca).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Jul 2010 19:15 
Situatia parcului de GT8-uri din curtea Braicar S.A. a evoluat cum nu se putea mai prost in ultima vreme, astfel in momentul de fata situatia este astfel:

-1604 sta in continuare in depou pana i se vor (re)face bandajele.
-1613 a avut si el probleme asemanatoare cu 1604 dar in cazul acestui GT8 am inteles ca lucrurile se misca mai repede deci s-ar putea sa iasa cat de curand pe traseu.
-1619 sta in continuare retras iar la nevoie mai se iau unele piese de pe el, inca nu stiu ce sa cred despre soarta lui.
-1634 este retras defect, avand probleme asemanatoare cu 1604.

Restul de tramvaie GT8 circula fara a avea absente notabile.
:)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jul 2010 15:31 
Dupa ce #238 a intrat intr-un tramvai E1 traseul 25 a fost operat pe rand de celelalte MAN-uri disponibile, printre acestea aflandu-se si 237+1567.Astazi, insa, #237 si-a lasat remorca in depou si a pornit "la plimbare" spre Depoul Radu Negru unde a trebuit sa aduca un boghiu, apoi s-a intors spre "casa". :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Aug 2010 11:15 
La finele lunii iulie 1613 a revenit la strada dupa o absenta de aproape doua luni, va reamintesc ca a avut probleme cu bandajele!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Aug 2010 16:54 
Aspectul uracios pe care il avea #1618 in zona de jos a partii frontale a fost (re)cosmetizat ieri iar astazi l-am si putut vedea pe traseu. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Dec 2010 17:23 
Dupa disparitia vagonului de lucru Timis #73 Depoul Vidin a apelat la MAN-urile din dotare pentru a cara boghiuri spre Depoul Radu Negru (unde sunt reparate).Situatia s-a schimbat din aceasta toamna cand unul din MAN-urile retrase inca din anul 2009 a fost reparat si revopsit. Noul VAGON DE LUCRU al Depoului Vidin aste #249, un MAN care inainte de a avea aceasta calitate era in serviciul calatorilor impreuna cu reorca sa (#1609).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 130 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group