TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 14:05

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Feb 2010 20:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Tragedie feroviară în Belgia

Cel puÅ£in 20 de oameni au murit ÅŸi 150 au fost răniÅ£i, astăzi, după ce trenul în care se aflau s-a lovit frontal cu altă garnitură, în Flandra, într-o periferie situată la sud-vest de capitala Bruxelles, anunÅ£ă AFP.

În cele două trenuri se aflau, în total, între 250 şi 300 de persoane, conform unui responsabil al societăţii naţionale a căilor ferate belgiene. În urma impactului, mai multe vagoane au sărit de pe şine. Numeroşi pasageri au rămas blocaţi între fiare. Un al treilea tren care staţiona a fost acroşat.

Răniţii au fost duşi într-o sală de sport situată în apropierea gării unde au primit îngrijiri medicale. Printre ei se află şi copii.

"Sunt 20 de morţi", a declarat primarul Dirk Pieters, citat de televiziunea publică famandă VRT şi de agenţia de presă Belga. Reprezentanţii companiei naţionale feroviară SNCB nu au putut confirma bilanţul victimelor. Unele surse vorbesc de 25 de morţi şi 11 răniţi grav.

"Este o adevărată catastrofă, un şoc pentru ţară", a declarat ministrul preşedinte, Ruddy Demotte. "Este o nouă zi neagră pentru Flandra", a adăugat şi omologul flamand, Kris Peeters.

Pasageri în stare de şoc

"Coliziunea a fost brutală. Trenul nu a frânat. Vagoanele au deraiat. Mulţi oameni sunt şocaţi", povesteşte un pasager.

Mai multe echipe de salvatori, pompieri şi voluntaru de la Crucea Roşie, au intervenit la locul accidentului. Circulaţia feroviară este blocată. În cele două trenuri se aflau navetişti care veneau sau se îndreptau spre Bruxellles.

Coliziune violentă

Accidentul a avut loc la o oră de vârf, puţin după 8.30, la ieşirea din gara Halle. Trenurile implicate în accident făceau legătura între Louvain şi Braine-le-Comte şi Mons-Quiévrain-Liège. Din primele informaţii, se pare că mecanicul unei locomotive nu a respectat culoarea roşie a semaforului. Informaţia a fost conformată şi de guvernatorul provinciei flamande Brabant, Lodewijk De Witte, care a menţionat că unul dintre trenuri nu ar fi respectat semnalul de oprire.

În plus, în zonă ninge, iar şi vremea nefavorabilă poate fi una dintre cauzele accidentului.

Din cauza tragediei, trenurile internaţionale de mare viteză Thalys şi Eurostar nu mai pleacă de la Bruxelles. Circulaţia este blocată între Bruxelles şi Tournai ori Bruxelles şi Mons. Traficul feroviar între Belgia şi Franţa a fost sistat azi, au anunţat reprezentanţii căilor ferate franceze. Pasagerii îşi pot returna banii pe bilete sau reprograma călătoria.


Foto: Reuters.

15.02.2010
www.evz.ro


Attachments:
tren_1.jpg
tren_1.jpg [ 54.92 KiB | Viewed 13020 times ]
tren2.jpg
tren2.jpg [ 68.06 KiB | Viewed 13020 times ]
tren3.jpg
tren3.jpg [ 55.93 KiB | Viewed 13023 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Feb 2010 19:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
CFR, acuzată că a ascuns un accident

Nicio instituţie publică nu a fost anunţată despre faptul că două vagoane ale unui tren marfar au deraiat luni la Vinţu de Jos.

Prefectul de Alba, Åžtefan Bardan, i-a acuzat azi pe reprezentanÅ£ii CFR că au tăinuit accidentul de la VinÅ£u de Jos, precizând că nici măcar Inspectoratul pentru SituaÅ£ii de UrgenÅ£ă (ISU) nu a fost anunÅ£at. Åžeful staÅ£iei CFR VinÅ£u de Jos recunoaÅŸte acuzele, dar spune că a respectat regulamentul companiei. „Avem indicaÅ£ii clare privind evenimentele de pe calea ferată. Măsurile au fost elaborate de CFR ÅŸi aprobate de Ministerul Transporturilor“, s-a limitat să spună ÅŸeful staÅ£iei CFR VinÅ£u de Jos, Liviu Radovici, care a recunoscut că procedurile la care a făcut referire nu includ anunÅ£area ISU sau a PoliÅ£iei.

„Este obligatorie anunţarea ISU“, a spus însă Gheorghe Şurubaru, şeful Diviziei Infrastructură din cadrul Regionalei de Căi Ferate Cluj. „Conform legii, cei de la CFR trebuia să anunţe. Noi am aflat abia a doua zi“ a spus Alina Bălaş, purtătorul de cuvânt de la ISU Alba. Reprezentanţii CFR Alba au refuzat să discute pe marginea acestui caz.

Accidentul a avut loc luni, în jurul orei 13.30. Atunci, două vagoane ale unui tren de marfă, care transporta produse de la societatea Kronospan Sebeş, au deraiat la intrare în staţia CFR Vinţu de Jos. În urma evenimentului, circulaţia pe sectorul Vinţu de Jos–Sibiu a fost deviată pe o linie secundară. Reparaţiile la linia avariată au durat mai mult de zece ore.


25.02.10
www.adevarul.ro


Attachments:
Vintu de Jos.jpg
Vintu de Jos.jpg [ 32.44 KiB | Viewed 12962 times ]
ADVAZI20100225_0025[1].pdf [466.74 KiB]
Downloaded 327 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Feb 2010 15:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Inca o masura "non-user-friendly", gandita de marii strategi ai demolarii nationale, prin care se incearca sa se scape mai repede si de ultimii clienti care se mai incapataneaza sa circule cu trenul.

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Br ... 78464.html

Alo! Gara? ... Nu, nu mai avem birou de informaţii“
Paula CiotloÅŸ

Angajaţii birourilor de la Braşov, Sibiu şi Mureş vor fi daţi afară
Angajaţii birourilor de la Braşov, Sibiu şi Mureş vor fi daţi afară. Cei care vor încerca să afle ora de plecare sau sosire a unui tren trebuie să înveţe să caute pe internet, deoarece la ghişeu nu va mai fi nimeni.
8 martie înseamnă pentru 140 de ceferişti data la care primesc preavizele de disponibilizare. Printre cei care vor rămâne fără un loc de muncă se numără şi toţi angajaţii de la birourile de informare călători din Braşov, Sibiu şi Târgu-Mureş.
„O să fie un haos total! Nu au fost în stare să tipărească nici măcar o carte cu mersul trenurilor şi acum îi dau afară şi pe cei care puteau îndruma călătorul.
De acum or să întrebe la lună! Cum să pui o femeie de 80 de ani să caute pe internet informaţii despre tren? Vor să ne distrugă, altă explicaţie eu nu am", spune revoltat Alexandru Lorincz, de la sindicatul Marfă-Călători-Infrastructură.
Decizia a fost însă luată la nivel de minister şi, cu toate că nu s-a transmis la Regională şi o soluţie pentru călătorii care vor dori vreo informaţie, se pare că munca angajaţilor de la informare ar putea fi preluată de casieri.

Va fi un haos total
„Este o adevărată inepţie. Casierul e obligat acum să lucreze şi pe calculator în timp ce are cel puţin 20 de oameni la rând dintre care unul vrea bilet normal, altul are reducere de pensionar, altul de student, altul e veteran de război şi toate acestea trebuie verificate atent. Acum îl mai pui să şi răspundă la telefon şi să dea informaţii? Cei care cred că acest lucru este posibil sunt cu adevărat bătuţi în cap şi nu au nici o legătură cu realitatea", mai adaugă Lorincz.

Disponibilizări masive la Regionala Braşov
700 de angajaţi din sectorul marfă al Regionalei Braşov vor primi luni preavizele. Alţi 140 de angajaţi ce fac parte din sectorul călători vor primi preavizele în 8 martie şi în curând se va fixa şi data emiterii preavizelor pentru alţi 85 de angajaţi din Infrastructură.
Disponibilizaţii vor primii 12, 13 sau 15 salarii compensatorii, în funcţie de vechimea în muncă.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 13:49 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 23:39
Posts: 7
Location: Targoviste / Bucuresti
Incadrez urmatoarele poze la capitolul accidente chiar daca ceea ce s-a intamplat a fost la limita:

http://www.hotnews.ro/hotreporter-2010- ... -linie.htm
http://www.hotnews.ro/hotreporter-2010- ... inie-2.htm
http://www.hotnews.ro/hotreporter-2010- ... inie-3.htm

Sursa Hotnews - HotReporter

Later edit: Din cate am mai citit in prealabil, rapidul din imagine este R661 Buc N - Iasi si evenimentul este vestita deraiere din septembrie 2009 cand mecanicul a dat trenul in spate dupa ca a trecut peste un semnal pe oprire.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 14:52 
Duminica (21 mar 2010), de la ora 18:00, la Romania, te iubesc!, corespondentul Stirilor Pro Tv, Alex Dima ii invita pe telespectatorii Pro Tv intr-o calatorie cu trenul la capatul careia vor avea imaginea starii deplorabile in care se afla CFR.

http://stirileprotv.ro/stiri/romania-te ... tului.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Mar 2010 01:51 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Chiar e praf cefereul... Singura masura luata pentru podul ala a fost sa-l lege cu sarma :D :o :lol: Unde au vazut asa ceva, in toata lumea asta? Cei care au prestat asa ceva ar trebui sa se mute undeva in creierii muntilor, de rusine.
In alte zari e o placere sa mergi cu trenul, ajungi la timp, aici e un calvar, pe distante mari dedici intreaga zi calatoriei. Crunt.
Oare de ce lumea prefera mijloacele auto?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Apr 2010 23:48 
Incident feroviar in judetul Bistrita Nasaud, 7 aprilie 2010
07-04-2010
CFR Călători informează că astăzi, 7 aprilie 2010, în jurul orei 17.38, la intrare în staţia Mogoşeni Hm (judeţul Bistriţa Năsăud) pe linia 1- abătută, au sărit de pe şine un boghiu de la vagonul 2 şi unul de la vagonul 3 din compunerea trenului personal 4485 Ilva Mică – Dej Călători, care era format din 3 vagoane.

Precizăm că nu au fost persoane afectate. Călătorii aflaţi în trenul personal 4485 au fost preluaţi de trenul accelerat 1931 Iaşi – Cluj Napoca, fără plata tarifelor suplimentare, trenul circulând în regim de tren personal între staţiile Mogoşeni – Dej Călători.

Se acţionează cu echipe de intervenţie feroviare pentru repunerea pe linie a vagoanelor în cel mai scurt timp.

Cauzele legate de circumstanţele în care s-a produs incidentul sus menţionat vor fi stabilite de către comisa de anchetă care se află la faţa locului.

Circulaţia celorlalte trenuri de călători se desfăşoară în condiţii normale

www.cfrcalatori.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jun 2010 01:03 
Cum isi poate bate joc CFR de calatori?
Fireste, in toate felurile existente.

Asta seara, la ora 23:00 era programat sa plece R663: Bucuresti Nord - Iasi. Pentru a patra oara in ultimile 6 luni trenul a fost tras la peron la ora 22:53, astfel incat de fiecare data pleca cu intarziere de 5-10 minute.
In seara aceasta insa, a trecut si 23:10 si 23:20 etc... si trenul nici vorba sa plece. In timpul acesta soseau diferite trenuri intarziate, care oricum nu prea interferau cu trasa lui 663, campion la intarziere fiind A1622 de la Sibiu, cu intarziere de 130 minute...
Revenim la 663, tot nu pleca. Intre timp din revizie soseste si grupa de dormitoare / cusete pentru A1821 catre Arad. 663 inca statea.
Pe la 23:25 pleaca o locomotiva de la linia 14 cu directia Chitila, apoi este tras la un peron alaturat R753 pentru Botosani / Suceava.
663 nici pomeneala sa plece... Se face 23:40 si 753 pleaca la timp, deci un tren care are aceiasi trasa pana in Focsani si care trebuia sa plece la 40 de minute dupa 663 pleaca la timp.
Se face si 23:45, pleaca la timp si 1822.
Abia la 23:53, cu 53 de minute intarziere se urneste si 663...
Mare bataie de joc marca CFR!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Jun 2010 18:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Indolenta eterna la CFR.

Personalul Brasov - Arpas gata de plecare. Poftiti in "vagoane" :twisted:


Attachments:
Arpas 1.JPG
Arpas 1.JPG [ 96.5 KiB | Viewed 13237 times ]
Arpas 26-17 222.JPG
Arpas 26-17 222.JPG [ 90.82 KiB | Viewed 13236 times ]
Arpas 26-17 222 a.JPG
Arpas 26-17 222 a.JPG [ 82.01 KiB | Viewed 13236 times ]
Arpas 26-17 224.JPG
Arpas 26-17 224.JPG [ 96.77 KiB | Viewed 13236 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Jun 2010 21:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Si cand te gandesti ca rama respectiva a fost vopsita pe 19.02.2009. Eu i-am facut poza in aprilie 2010, deci la un an si 2 luni de la vopsire. Deh, trebuie fituiti bani, ca pentru asta marim TVA la 24%, sa acoperim cheltuieli din astea.


Attachments:
Copy of IMG_9876.jpg
Copy of IMG_9876.jpg [ 69.85 KiB | Viewed 13230 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Jul 2010 16:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Locomotiva unui tren personal a luat foc la intrare în staţia Dăeşti

Cauza incendiului s-a datorat unui scurt circuit la unul dintre motoarele de tracţiune.

Azi, la ora 9,50, locomotiva trenului personal 2462, care circula de la Turnu RoÅŸu la Râmnicu Vâlcea a luat foc la intrarea în halta DăeÅŸti. „Mecanicul a oprit ÅŸi a încercat să stingă incendiu, dar nu reuÅŸit ÅŸi a chemat pompierii. Locomotiva a fost decuplată de la garnitură ÅŸi trasă pe o linie secundară. Călătorii au coborât din tren, să vadă incendiul. CirculaÅ£ia a fost întreruptă aproape o oră, o altă locomotivă tractând garnitura", a spus cms. ÅŸef Niculina BeleÅ£, de la PoliÅ£ia TF Râmnicu Vâlcea. „Pompierii militari au intervenit cu două autospeciale ÅŸi două echipaje, incendiul fiind stins în 20 de minute", a spus Cătălin Popescu, purtător de cuvânt la Inspectoratul pentru SituaÅ£ii de UrgenÅ£ă Vâlcea. Incendiul s-a datorat unui scurt circuit la unul dintre motoare.


http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea


Attachments:
Daesti.jpg
Daesti.jpg [ 26.91 KiB | Viewed 12686 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jul 2010 17:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Tata glontu', baieti! Ecologie pura!

Cum au blocat hoții români în Franța 120 de TGV-uri

Patru români au revoltat Franţa, după ce au furat un kilometru de cabluri de cupru de pe liniile feroviare de mare viteză. Românii au fost arestaţi sâmbătă seară, la Ronchin, în apropiere de Lille, după un flagrant organizat de poliţiştii francezi.

Hoţia românilor, cunoscuţi pentru genul acesta de vandalism, după cum scriu jurnaliştii de la „Voix du Nord", a afectat circulaţia a aproximativ 120 de trenuri de mare viteză (TGV) care se îndreptau spre Lille, dar şi Eurostaruri care circulau pe ruta Paris-Londra.

Cel puţin 35.000 de călători au avut întârzieri şi de jumătate de oră după ce semnalizarea şi alimentarea cu electricitate nu au mai funcţionat în lipsa cablurilor electrice.

Infractorii, care au antecedente în domeniul furtului de cupru, au fost arestaţi sâmbătă noaptea. Compania franceză de căi ferate (SNCF) a admis că este cel de-al 36-lea furt de cabluri anul acesta. Iar infracţiunile de acest tip se înmulţesc pe măsură ce creşte preţul cuprului, comentează jurnaliştii francezi. Deşi traficul feroviar a revenit la normal, presa franceză continuă să scrie pe acest subiect, amintind că săptămâna trecută patru români instalaţi într-o tabără la Villeneuve-d'Ascq au fost condamnaţi la şase luni de închisoare cu suspendare pentru furtul a nu mai puţin de 30 de tone de cablu, în mai.

Avertizări la căile ferate franceze

La începutul anului acesta, un afiş cu antetul companiei franceze de căi ferate, SNCF, postat într-un tren TER din Midi-Pyrenees timp de o săptămână, avertiza călătorii în legatură cu prezenţa hoţilor de bagaje români. Afişul care a revoltat atunci câteva ONG-uri îndemna pasagerii să semnaleze „faptele românilor" către autorităţi. În urma relatărilor din presă, compania feroviară şi-a prezentat scuze pentru acest avertisment.

În urma unei anchete interne, SNCF a admis că afişul a fost iniţiativa unui agent care coordona activitatea controlorilor de tren şi „care a folosit o expresie nefericită". De români s-au plâns însă şi jurnaliştii francezi. Într-un comentariu în publicaţia „L'Organe" este criticat SNCF pentru greve, serviciile deficitare şi pentru că tolerează prezenţa rromilor români care nu primesc niciodată amendă, deşi călătoresc mereu fără bilet.

Consulatul de la paris, depăşit de situaţie

Consulul român de la Paris, Ionel Novac, susţine că autorităţile franceze nu au informat reprezentanţa românească asupra arestării celor patru români.
„Avem zeci de cazuri de infracţiuni comise de români, dar autorităţile franceze ne informează rar. Aflăm din presă sau la repatriere când inculpaţii nu au actele în regulă şi au nevoie de serviciile consulare", a declarat pentru „Adevărul" consulul român.

„Majoritatea infracÅ£iunilor, mai ales furturile de cabluri de cupru, sunt comise de români de etnie romă", a precizat Novac. „Consulatul din Paris funcÅ£ionează în regim de avarie. Aici lucrează trei oameni, unul sunt eu ÅŸi plec la sfârÅŸitul lunii, iar în FranÅ£a trăiesc între 300.000 ÅŸi 500.000 de români. Este imposibil să facem faÅ£ă la atâtea evenimente în care sunt implicaÅ£i cetăţeni români", a declarat consulul, precizând că ar trebui suplimentat numărul angajaÅ£ilor la consulat. România nu are ambasador în FranÅ£a de la numirea lui Teodor Baconschi (fostul ambasador român la Paris) în funcÅ£ia de ministru de Externe. ÃŽn prezent nominalizat pentru postul de ambasador este Bogdan Mazuru, secretar de stat în Ministerul de Externe. De la consulat au plecat mai mulÅ£i diplomaÅ£i care nu au fost înlocuiÅ£i.

„Pentru noi, sunt toţi români"

În postura de ambasador al României în Franţa, ministrul de Externe, Teodor Baconschi, a revoltat organizaţiile de rromi sugerând că ţiganii au o predispoziţie genetică pentru infracţiuni. „Avem nişte probleme fiziologice, naturale, de infracţionalitate în sânul unora dintre comunităţile româneşti, în special în rândul comunităţilor cetăţenilor români de etnie rromă", declarase Baconschi.

„Nu sunt la curent cu cazul arestării acestor patru români, dar vă pot spune un lucru: creşterea numărului de delincvenţi români în Franţa este îngrijorătoare. În Franţa, nu vrem să ştim dacă sunt ţigani sau nu şi nu avem dreptul să spunem asta. Sunt români şi pentru noi toţi românii sunt la fel. Însă e drept că a crescut criminalitatea românească în Franţa. Am avut o întâlnire săptămâna trecută cu ministrul de Interne român care m-a asigurat că este la curent cu situaţia. Avem o colaborare foarte bună cu autorităţile române: patru poliţişti români sunt detaşaţi în Franţa", a declarat, pentru „Adevărul", ambasadorul francez în România, Henri Paul.

Din pricina hoţilor români, zeci de mii de oameni şi-au început vacanţa cu...o întârziere. Alţii, cum este cazul unui francez intervievat de postul tv TF1, au explicat că prietenii pe care i-au condus la tren vor pierde avionul din cauza întârzierii TGV-ului.

Revoltă a francezilor

Francezii şi-au exprimat nemulţumirea şi pe forumuri, mulţi dintre ei îndemnând autorităţile franceze să meargă mai departe şi să afle cine cumpără acest cupru furat. Alţi francezi îşi exprimă speranţa că hoţii vor primi ani buni de închisoare şi că Franţa nu va mai plăti bani pentru acest tip de „imigraţie".

Cabluri de alimentare cu energie electrică

Cablurile îngropate de-a lungul terasamentului alimentează cu energie electrică sistemul de semnalizare, macazurile ÅŸi inductorii de cale. AceÅŸtia din urmă transmit conductorului, prin computerul de bord, informaÅ£ii legate de indicaÅ£ia semnalelor luminoase din faÅ£ă, eventuale restricÅ£ii de viteză sau existenÅ£a macazurilor.

ÃŽn momentul în care aceste sisteme nu mai funcÅ£ionează, computerul de bord instalat pe TGV-uri (trenuri de mare viteză) este alertat ÅŸi frânează automat trenul. Ulterior, potrivit protocolului de siguranÅ£ă, conductorul ia legătura cu dispeceratul prin staÅ£ia de emisie-recepÅ£ie de unde primeÅŸte indicaÅ£ii: viteză redusă, staÅ£ionări la semnal, evitarea altor trenuri aflate în trafic.

Jafuri şi la Căile Ferate Române

Poliţiştii de la Direcţia Transporturi spun că în primul trimestru al acestui an au crescut sesizările de furturi de la infrastructura feroviară, la 245 de cazuri, cu 182 mai multe decât în perioada similară a anului trecut. Consecinţele unor astfel de infracţiuni sunt, de multe ori, tragice.

- La 10 mai 2008, o adolescentă a murit şi alte patru persoane au fost grav rănite după ce trenul în care se aflau a deraiat în dreptul localităţii prahovene Valea Călugărească. Cauza accidentului ar fi fost, potrivit anchetatorilor, desfacerea voluntară a şuruburilor şi piuliţelor de la macaz.

- La 21 septembrie 2009, deraierea unui tren Accelerat în localitatea doljeană Cracea a băgat 15 pasageri în spital. Accidentul s-a produs din cauza demontării unor elemente de la calea ferată.

- La 22 septembrie 2009, traficul a 42 de trenuri a fost perturbat de furtul unor cabluri de alimentare cu energie electrică, dintre staţiile Chitila şi Buciumeni (Regionala CF Bucureşti) şi din staţia CF Palas (Regionala CF Constanţa).

- La 3 ianuarie 2010, un hoţ a reuşit să afecteze grav circulaţia feroviară după ce a furat 40 de metri de cablu de pe magistrala Bucureşti-Timişoara, în apropiere de Drobeta-Turnu Severin. Mecanicul unui Accelerat a reuşit să evite în ultimul moment o tragedie, el alertând lucrătorii CFR în momentul în care, la intrarea în gară, a observant că nu funcţionează semafoarele.

- La 3 mai 2010, patru persoane au furat mai multe plăcuţe de prindere a şinelor de pe tronsonul dintre staţia CFR Merişor şi halta Crivadia pe ruta Simeria - Petroşani. Angajaţii CFR au deviat trenurile pe o linie neafectată.


11.07.2010
http://www.adevarul.ro/actualitate/even ... 70743.html


Attachments:
tgv.jpg
tgv.jpg [ 42.94 KiB | Viewed 12591 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jul 2010 21:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Chiar in timp ce aia ,,juleau" (sa folosesc un termen de-al lor) cablurile la TGV, altii furau si la noi... pe Buc. - Ct. 3 insi taiau de zor cablurile de semnalizare, lasand 3 blocuri de linie neacoperite de semnal, mai rau, cu tren pe ele! Rezultatul: minim 30 de minute intarziere pentru toate trenurile. In plus, pe aceeasi mareata sectie, s-au fuart cablurile ce unesc semnalul cu inductorul, deci daca merge trenul cu 120 la ora si franeaza brusc, inseamna ca s-a trecut peste un asemenea inductor. Mecanicul nu are cum sa isi dea seama daca inductorul e defect sau nu... la verde el nu trebuie sa actioneze, insa daca inductorul nu ,,vede" semnalul, va frana orice tren trece peste el. Alti inductori sunt sparţi şi furate bobinele din ei (defect grav... daca mecanicul nu vede semnalul, nu exista inductor sa il franeze si poate ,,pupa" alt tren, cu consecinte extrem de grave), iar cei model vechi, cu cutie de aluminiu, se fura complet! Nu mai zic de bobine de joanta si material marunt de cale... se juleste tot ce se poate cara usor. Se fura pana si cuplele dintre vagoane (la minim 50 kg de otel / bucata); aici nu e tragedie, ca daca se ,,rupe trenul" se rup semicuplarile de cauciuc ale conductei generale de aer si se scoate aerul din ea, ceea ce franeaza tot trenul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Aug 2010 13:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Mare e "grădina Carpaţilor"! Oferta CFR pentru turiştii de pe Valea Prahovei: "Sari din tren"

Turiştii care merg cu trenul pe Valea Prahovei sunt obligaţi să sară din vagoane pe mirişti, peroanele gărilor fiind foarte mici. Lucrările haotice de modernizare a căilor ferate pe ruta Bucureşti-Braşov se răsfrâng asupra călătorilor: picioare rupte şi întârzieri de sute de minute.

Sâmbătă, 23 iulie, ora 6.15, Bucureşti. Sute de călători sunt aşezaţi la cozi, la ghişeele Gării de Nord. Oamenii se îngrămădesc pentru că dintre cele zece case de bilete doar patru sunt deschise. Când ajungi la ghişeu şi ceri un bilet la acceleratul nr.1745, „de Sinaia", care pleacă din Bucureşti la ora 7.30, ţi se răspunde sec şi metalic: „Nu este loc".

Deşi ajungi cu o oră înainte de a pleca trenul, abia mai găseşti loc liber să circuli în picioare la oricare dintre trenurile care trec prin Valea Prahovei. „De ce nu mai sunt locuri?".

„Ehhh de ce...ce întrebare!", răspunde angajata lăsându-se pe spătarul scaunului. La coada de alături, o altă vânzătoare se strâmbă la un tânăr care îşi aşteptase rândul de 15 minute. „Dom'le nu am rest. Du-te şi-ţi schimbă". Sertarul casieriţei e plin de bani mărunţi. Singura variantă de a mai ajunge cu trenul la Sinaia este să-ţi cumperi „bilete cu locuri în picioare".

Sinaia din lanul de porumb

În vagonul acceleratului e atât de aglomerat încât abia poţi să te răsuceşti în loc. Pentru că nu poate să stea în picioare din cauza operaţiei la genunchi, un tânăr se aşază pe closetul din WC. Stă cu uşa deschisă şi abia respiră din cauza mirosului din toaletă.

Îl simt şi cei trei turişti sud-coreeni care, atunci când nu se strâmbă, zâmbesc ca să se pozeze cu aglomeraţia. Vorbesc în limba lor despre Sinaia pronunţând fiecare silabă ca pe un cuvânt de sine stătător: „Si-na-iaaa".

Controlorul verifică biletele. Abia poate trece printre rândurile de turişti îngrămădiţi pe coridoare. La Ploieşti Vest, acceleratul ajunge fără nicio secundă de întârziere. Suntem însă avertizaţi că urmează ce e mai greu.

„De la Câmpina începe calvarul. Trenul se opreşte aiurea în câmp. Odată am ajuns la Sinaia după patru ore în loc de două. Tot anul şi-au bătut joc de noi", spune Paul Gavrilă (29 de ani), din Ploieşti. Între Câmpina şi Breaza, acceleratul se opreşte într-un lan de porumb.

Un ceferist flutură un steag galben."Stăm mult aici?", ies întrebările călătorilor pe geamurile vagonului încins de soare. Sud-coreenii se precipită. „Si-na-ia?", întreabă ei aratând disperaţi spre lanul de porumb. Se liniştesc când aud că acolo nu e staţie. Par să se fi resemnat ca şi ceilalţi călători cu mirosul de WC public şi cu căldura de seră din vagoane. ­După opt minute de staţionare, trenul a luat-o din loc.

Urcă cine vrea, coboară cine poate

Până la Comarnic, trenul mai opreÅŸte o dată în câmp. Doi tineri se sperie. „O fi Comarnic aici?". „E Comarnicul! Se vede în faÅ£ă!". Dau să coboare. Se răzgândesc. „O mai opri ÅŸi în gară?"."Poate opresc". „De la CFR mă aÅŸtept de la orice. Scriu în compartiment că trenul va merge pe liniile astea cu 160 de kilometri la oră. Ha, ha, ha!".

În gara din Comarnic, ultimele două vagoane nu mai ajung la peron şi astfel oamenii trebuie să sară de la un metru înălţime, direct pe pietrele dintre şine. O bătrână nu are curaj să sară. Încearcă să iasă din vagon mai întâi cu dreptul, apoi cu stângul, apoi cu ambele picioare. Este ajutată. Oftează. Înjură.

Bucureşti- Sinaia, întârziere de o oră

La Sinaia, acceleratul ajunge în trei ore în loc de două. La fel ca şi la Comarnic, ultimele două vagoane nu mai ajung la peron.

Călătorii trebuie să sară între două linii de tren. Din faÅ£ă, o locomotivă trece razant pe lângă călătorii care trebuie să se lipească de trenul din care au coborât. Unii îşi astupă urechile de zgomot. AlÅ£ii, mai slabi de înger, rămân nemiÅŸcaÅ£i. „Si-na-iaaa?!", se aud din spate sud-coreenii acoperiÅ£i de un nor de praf.

„Se lucrează"

Reprezentanţii CFR Călători susţin că întârzierile din acest an de pe Valea Prahovei sunt cauzate de lucrări de modernizare făcute la liniile ferate din zonă. „Întârzierile trenurilor din oferta de servicii a CFR Călători înregistrate pe ruta Bucureşti - Braşov sunt generate de lucrările absolut necesare de reabilitare şi modernizare a secţiei de circulaţie Comarnic - Sinaia", spune purtătorul de cuvânt al CFR Călători, Cornelia Bolînă.

Pentru ca circulaţia să fie reluată în condiţii normale mai avem de aşteptat până în decembrie 2011, când se estimează că lucrările vor fi gata. De la începerea lucrărilor, cele 40 de trenuri care circulă zilnic pe Valea Prahovei au ajuns să acumuleze împreună 900 de minute de întârzieri, asta însemnând o medie de 23 de minute pe tren.

În ceea ce priveşte călătorii nevoiţi să sară de la un metru din vagoane din lipsa unui peron, reprezentanţii CFR SA dau vina tot pe lucrările de modernizare. „Liniile 1, 2 si 3 din staţia Sinaia sunt închise circulaţiei pentru lucrările de reabilitare, iar circulaţia trenurilor în staţia Sinaia se face pe liniile 4, 5 si 6, linii amenajate cu peroane provizorii pe durata lucrărilor", spune Laurenţiu Ninu, purtător de cuvânt CFR SA.

Românii ocolesc CFR

ÃŽn prima jumătate a acestui an s-a înregistrat o reducere a numărului de călători CFR cu 15 % faÅ£ă de perioada similară a anului trecut. Dacă în primele ÅŸase luni ale lui 2009 s-au înregistrat 29 de milioane de călători, anul acesta doar 25 de milioane de pasageri au mai urcat în mijloacele de transport ale CFR.

CFR a obţinut îndurare de la UE

Conform Regulamentului European 1371 din 2007, statele membre ale Uniunii sunt obligate să-i despăgubească pe călători în cazul în care trenurile cu care circulă suferă întârzieri nejustificate. Astfel, dacă trenul ar avea întârzieri între una şi două ore, clientul ar primi înapoi 25% din valoarea tichetului de călătorie.

În cazul în care întârzierile depăşesc două ore, jumătate din valoarea biletului este returnată clientului. Aceste măsuri nu pot fi încă aplicate în ţară. Ministerul Transportului din România a obţinut de la Uniunea Europeană o derogare de cinci ani datorită infrastructurii precare şi a lipsei investiţiilor în domeniul feroviar.

Eurogară inaugurată cu filme porno

Câteva secvenţe dintr-un film cu conotaţii sexuale au rulat ieri pe una dintre plasmele amplasate pentru proiectarea spoturilor publicitare din Eurogara Drobeta Turnu- Severin, chiar la inaugurarea acesteia. Scenele au rulat chiar în momentul în care autorităţile prezente la eveniment au ajuns în faţa ghişeelor deschise.

După ce responsabilii şi-au dat seama de eroare, filmul a fost scos din playlistul plasmei. Lucrările la noua gară au demarat în 2004, au costat 6 milioane de euro, iar întârzierile au fost de 4 ani şi 4 luni. Cristina Popescu

„S-a stricat locomotiva"

Călătoria cu ultimul tren de noapte spre Sinaia, acceleratul 1641 Bucureşti Nord - Baia Mare, a adus mari surprize călătorilor la 18 iulie. Între Comarnic şi Sinaia, locomotiva care era pregătită să tragă după ea 15 vagoane până în Ardeal a capotat. Cu zece kilometri înainte de Sinaia, în plin urcuş pe Valea Prahovei, trenul s-a oprit cu scrâşnet greu de frâne, apoi a înţepenit pe loc 15 minute, după care a luat-o înapoi, spre Comarnic, cu viteză crescândă.

A fost oprit în Comarnic, unde mecanicii de locomotivă au explicat călătorilor că "s-a stricat locomotiva şi nu mai poate urca până la Sinaia". Pasagerii au aflat, după multe întrebări, că trebuie să aştepte o altă locomotivă, care urma să vină dinspre Sinaia.

Cum între Comarnic şi Sinaia se circula pe un singur fir şi între timp veneau şi alte trenuri din sens invers, a fost nevoie de 50 de minute până să vină rândul şi locomotivei salvatoare. Călătorii care aveau Sinaia ca destinaţie au întârziat, în total, două ore.

Peronul- o problemă naţională

HUNEDOARA
Maria Barabaş este unul dintre hunedorenii cărora peroanele prea scunde şi scurte din gara Deva i-au cauzat neajunsuri şi probleme grave. „Acum câţiva ani am vrut să cobor din tren şi am ajuns în genunchi. Am căzut şi mi-am luxat glezna. Am avut noroc că nu mi-am rupt piciorul", a declarat femeia de 65 de ani, din comuna Pui.

GORJ
În staţia CFR din Rovinari, oamenii sunt nemulţumiţi de faptul că peronul dintre şine este foarte îngust, astfel încât mulţi dintre ei se aruncă din tren direct în bălării, pentru a evita să se accidenteze. „Până la linia a patra, de unde luăm noi trenul către Târgu-Jiu, nu sunt peroane şi uneori suntem nevoiţi să trecem prin alte trenuri ca să ajungem la al nostru. Câteodată pleacă trenul fără noi, dacă ne mişcăm greu", spune Alexandru Dragomir (57 de ani), angajat al Termocentralei Rovinari.

ARAD
Şi în gara Arad trenurile CFR nu opresc de multe ori la peron, nemulţumindu-i pe călători. "Dacă ai bagaje, aşa cum am eu, e aproape imposibil să te caţeri până la tren", spune Florica Mangu, o arădeancă care a luat personalul spre Brad.


http://www.adevarul.ro/actualitate/even ... 69630.html


Attachments:
Sinaia1.jpg
Sinaia1.jpg [ 41.42 KiB | Viewed 13097 times ]
Sinaia2.jpg
Sinaia2.jpg [ 53.66 KiB | Viewed 13100 times ]
Rovinari.jpg
Rovinari.jpg [ 37.09 KiB | Viewed 13098 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Aug 2010 14:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
In timpul festivitatilor de inaugurare al "eurogarii" Drobeta-Turnu Severin, pe ecranele video a fost difuzat "din greseala" un fragment de film porno. Suficient de mult timp pentru ca spectatorii sa izbucneasca in hohote, spre disperarea prefectului si a celor de la Regionala. Scandalul este fara precedent si s-ar putea sa se lase cu lasarea la vatra a berceanului. Acum nu ca l-as regreta, dar toata chestia pare o noua lovitura data aripii "pede-greilor", in stilul blond-vopsit, deja usor de recunoscut. :twisted: Vai de tara asta!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Aug 2010 15:48 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Inaugurare cu cantec, sa le fie cu noroc :D. Asta a fost sticla de sampanie. Inaugurarea au facut-o dupa receptia lucrarilor, cand constructorul "nu prea" mai are ce face, restul sunt detalii, rezolvabile si dupa deschiderea pentru calatori.
Frunze, turism - aaa, nu, "safari" bisericesc, eurogari cu informatii xxx. Din cauza de canicula.

Ori, in graba si disperare au difuzat ceva la intamplare sa se vada ca functioneaza ori era reclama la vreun tren special programat sa opreasca acolo, vreun fel de "xxx train" sau tren de noapte cu servicii "din alea" :twisted:

A zburat pasarica, n-o mai prinzi, s-a varsat paharul cu apa. :mrgreen:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Aug 2010 00:21 
Imi place ca s-au chinuit sa faca grafica cu peroanele din Sinaia.
De unde or fi scos ei ca 17m ar fi lungimea unui vagon??? Alo! 24,5m sau 26,4m ce are?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Aug 2010 18:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Circulaţia trenurilor în gara Curtici a fost dată peste cap, în această dimineaţă, din cauza a două locomotive care s-au ciocnit.

http://adevarul.ro/locale/arad/update-- ... index.html


Attachments:
8.jpg
8.jpg [ 55.2 KiB | Viewed 12440 times ]
9.jpg
9.jpg [ 52.39 KiB | Viewed 12439 times ]
10.jpg
10.jpg [ 50.56 KiB | Viewed 12442 times ]
11.jpg
11.jpg [ 48.52 KiB | Viewed 12440 times ]
Curtici.pdf [16.54 KiB]
Downloaded 248 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Aug 2010 08:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
CFR îşi bate joc de călători: nouă ore de întârziere pe ruta Constanţa - Oradea

http://www.adevarul.ro/actualitate/even ... 68750.html

Sute de călători au stat ieri, pe caniculă, în acceleratul Constanţa – Oradea, care a ajuns la destinaţie cu o întârziere de nouă ore. Călătorii nu au primit explicaţii pentru întârziere şi nici nu li s-a spus cu certitudine dacă vor fi despăgubiţi. Oficialii CFR dau vina pe caniculă.

Căile Ferate Române au furat o zi din viaţa călătorilor care au avut ghinionul să urce vineri în acceleratul Constanţa-Oradea. Trenul a avut o întârziere-record, pasagerii petrecând aproape 24 de ore, în vagoane în cea mai fierbinte zi a acestui an.

„Să te prezinÅ£i la ora 15.00 în gară, pentru a nu pierde un tren, ÅŸi să ajungi la destinaÅ£ie a doua zi la ora 16.40 este o experienÅ£ă posibilă numai în România", aÅŸa spun călătorii care au coborât ieri-seară, în Gara Oradea, din acceleratul care venea de la ConstanÅ£a. „Nu mai călătoresc în viaÅ£a mea cu trenul în România. Mă bucur că am supravieÅ£uit acestei agonii", a spus Papp Erzsebet (65 de ani).

„Stăteam ca animalele"

Primele semne ale coşmarului care îi aştepta pe membrii familiei Odon au fost cele trei ore de aşteptare, la plecarea din Constanţa. La Bucureşti au ajuns cu 170 de minute de întârziere, iar în gara din Cluj cu nouă ore. Szabo Odon a povestit că până la Sibiu au avut locuri în vagonul 12, după care au fost mutaţi, alături de alţi călători, în vagoanele 8 şi 9. „Stăteam câte 40 de oameni pe hol, unii lângă alţii, ca animalele. Eu stăteam în picioare şi copiii pe bagaje. Nu se puteau opri din plâns.

Îmi vine să dau în judecată CFR pentru această călătorie de coşmar", a mai declarat Szabo Odon. El a mai spus că, de la Sighişoara, trenul a luat-o înapoi, parcă spre litoral. „Nimeni nu mai ştia ce se întâmplă, încotro mergem. De două ori trenul a mers ba înainte, ba înapoi. Cel mai enervant a fost că nici conductorii nu ne spuneau nimic, nu ne dădeau o explicaţie măcar. A fost ultima mea călătorie cu trenul", a mai spus Szabo.

Canicula afectează mersul trenurilor

Conducerea Ministerului Transporturilor şi a CFR a fost ieri de negăsit. Singura explicaţie a întârzierii-record a fost oferită de purtătorul de cuvânt al companiei feroviare, Aurel Vlaicu. Potrivit acestuia, „întârzierea a apărut ca urmare a unor factori combinaţi, cum ar fi avertizarea de caniculă şi efectuarea unor lucrări pe anumite segmente de şine". El a mai spus că, din această cauză, pe unele porţiuni s-a circulat cu o viteză de 5-10 kilometri pe oră.

Reprezentantul CFR a mai spus că pasagerii au fost fie direcţionaţi către alte trenuri, chiar şi de clasă superioară, fără plata vreunei sume în plus la bilet, în acele cazuri în care s-au pierdut legăturile. Mulţi dintre pasagerii acceleratului care a ajuns ieri la destinaţie cu nouă ore întârziere au solicitat şi au primit adeverinţe din partea CFR care le vor servi la recuperarea unei părţi din suma achitată pe bilet. Cel puţin aşa prevede legislaţia europeană.

Coşmarul întârzierilor nu a luat însă sfârşit. La departamentul de relaţii cu clienţii, funcţionarii CFR oferă aceeaşi explicaţie pentru orele petrecute în plus în tren: canicula. Procedura standard în urma atenţionării de cod galben este aceea că viteza de deplasare a acestora va fi limitată. Concret, trenurile de călători vor circula cu o viteză de aproximativ 50-70 de kilometri pe oră, lucru care, în funcţie de distanţa parcursă, poate duce la întârzieri de câteva ore.

Totuşi, începând cu această-după amiază, circulaţia a început să se desfăşoare în parametri mai aproape de cei normali, cu întârzieri care nu vor mai depăşi 90 de minute, după cum a mai asigurat Vlaicu.


Attachments:
bilet 200 lei.jpg
bilet 200 lei.jpg [ 37.21 KiB | Viewed 13010 times ]
tren intarziat.jpg
tren intarziat.jpg [ 47.64 KiB | Viewed 13010 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Aug 2010 19:08 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Calatoria cu trenul va ajunge sa nu mai fie rentabila si nici de placere. Pana nu redreseza traficul mersul pe calea ferata o sa fie in necunoscut, stii cand pleci dar nu se stie cand ajungi, iti faci planificari si para planificari ce sfarsesc prin a fi facute praf in final; o sa se ajunga sa te pregatesti de drum ca pentru o excursie, nu pentru un drum banal de x ore pana la destinatie. Trenurile astea care acumuleaza intarzieri in draci nu pot fi anulate dupa un numar de ore cumulate, pentru a nu mai da peste cap alte trenuri (chiar si in situatii limite de inundatii sau viscol, cand nu mai poti prevedea nimic, este forta majora). Trenul ala trebuia anulat atunci cand a inregistrat aproape 9 ore de intarziere (cand atinge pe traseu o valoare de 60% din cumului de intarziere estimat la statia terminus, ar trebui anulat, pentru degajarea traficului) si calatorii indrumati spre alte trenuri, cu plata unor diferente daca e cazul sau a mentinerii valabilitatii biletului pe un alt tren cu ruta comuna pana la destinatie cu cel intarziat si anulat. La noi asta e SF, ceferistii au o carenta in comunicare, ei considera calatorii ca pe o marfa, ce a achitat pretul transportului (ca aia nu mai e calatorie) si care nu trebuie sa puna intrebari; detaliile legate de mersul trenului, cauzele opririlor sau alte informatii se pare ca au caracter de secret de serviciu,


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Aug 2010 23:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Nimic nu este intamplator. Poate doar ca experimentul a scapat putin de sub control.

Sa fim atenti, cui foloseste toata aceasta compromitere intentionata a CFR, de la cel mai inalt nivel, ce dureaza de ani buni.

Ati ghicit: dubarii si camionagii sunt cei pentru care Ministerul a distrus toata reteaua feroviara...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Aug 2010 01:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Quote:
Trenul ala trebuia anulat atunci cand a inregistrat aproape 9 ore de intarziere (cand atinge pe traseu o valoare de 60% din cumului de intarziere estimat la statia terminus, ar trebui anulat, pentru degajarea traficului)


Ce inseamna cumul de intarziere estimat?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Aug 2010 02:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
De fapt, daca se stie ca trenul de la Constanta are deja 3 ore intarziere la Bucuresti, se poate forma alta garnitura care sa preia calatorii din Bucuresti si restul traseului, iar trenul intarziat sa ajunga mai tarziu. In acest fel, macar o parte din calatorii de pe ruta respectiva nu vor avea de suferit.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Aug 2010 13:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
De fapt, daca se stie ca trenul de la Constanta are deja 3 ore intarziere la Bucuresti, se poate forma alta garnitura care sa preia calatorii din Bucuresti si restul traseului, iar trenul intarziat sa ajunga mai tarziu. In acest fel, macar o parte din calatorii de pe ruta respectiva nu vor avea de suferit.

Dar mai exista la CFR garnituri si personal de rezerva? Si mai exista autoritatea cuiva, care sa poata decide in timp real, intr-o astfel de situatie?... Eu nu vad decat plutire in deriva, spre soarta Flotei R.S.R.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Aug 2010 14:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
In revizia Grivita sunt zeci de vagoane sigilate (inclusiv vagoane modernizate 20-76), care asteapta vremuri mai bune... daca ele ar fi fost revizuite la timp, s-ar fi putut forma trenuri cu ele, mai ales ca locomotive exista, iar mecanici se pot chema de acasa. Dar stai, daca chemi omul din concediu, il platesti dublu... desigur, daca pasagerii ar avea toti bilet, s-ar putea acoperi si salariul angajatilor si pretul trasei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Aug 2010 18:00 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Cumul de intarziere estimat - in cazul cand la Bucuresti apare cu 400 minute intarziere, in momentul acela trenul este anulat (oprit in traseu). Daca la Sibiu a adunat 120 intarziere, se estimeaza ca in statia de destinate va ajunge peste 120+x minute, si ca sa nu acumuleze aiurea minute de intarziere, sa afecteze alte trenuri, respectiva garnitura fie se limiteaza la Sibiu fie cel mult in urmatoarea oprire importanta. Calatorii pot continua drumul cu acelasi bilet valabil pana la destinatie (acelasi si nu alt bilet cumparat) la alt tren; cei care nu mai doresc continuarea calatoriei pot cere contravaloarea biletului pe distanta ramasa neacoperita - e cam sf sa functioneze ca uns dar cu tevatura de rigoare se rezolva. Respectivii nu vor mai ajuge dupa 120+x minute la Bucuresti (recte sa zic 400) ci un pic mai repede, poate cu y intarziere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Aug 2010 21:18 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 30
Dr2005 wrote:
Si cand te gandesti ca rama respectiva a fost vopsita pe 19.02.2009. Eu i-am facut poza in aprilie 2010, deci la un an si 2 luni de la vopsire. Deh, trebuie fituiti bani, ca pentru asta marim TVA la 24%, sa acoperim cheltuieli din astea.

Scuze, acum am vazut postul asta intreb si eu de unde ai tras concluzia ca a fost vopsit in 19.02.2009 eu cred ca e vorba de Reparatie cu ridicare RR in data de 19.02.2009 la firma RoVa Rosiori!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Aug 2010 21:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Silviu Sintea wrote:
Vagon în flăcări la Bâldana
Un vagon al trenului personal 9101 care se deplasa pe ruta BucureÅŸti -PietroÅŸiÅ£a a luat foc, în această dimineaÅ£ă la ora 06,40, între staÅ£iile CiocăneÅŸti ÅŸi Bâldana.

7.02.2010
www.adevarul.ro


Asta era la 8.02.2010... vagonul e inca acolo... deja nu mai are tampoane la un capat si o parte din bare... in curand nu o sa mai aiba nici cutii de osii si suspensii si o sa il rastoarne (!) discriminatii de pe linie cum au facut cu vagonul desfacut precum o conserva de un excavator la Cluj acum vreo 2 ani.


Attachments:
IMG_3146.jpg
IMG_3146.jpg [ 425.92 KiB | Viewed 12908 times ]
IMG_3147.jpg
IMG_3147.jpg [ 469.97 KiB | Viewed 12905 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Aug 2010 22:41 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 23:39
Posts: 7
Location: Targoviste / Bucuresti
Dar nici nu intereseaza pe nimeni sa ia vagonul de acolo. Din cauza acelui vagon au aparut inclusiv modificari in mersul trenurilor, deroarece dinspre Bucuresti pe firul 1 nu se poate intra in Ciocanesti decat la liniile 3 si 4. Linia 4 e blocata cu minunatul vagon ars, deci toate crucile au fost mutate la Ghergani si Sabareni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Aug 2010 23:49 
Halucinatii


Attachments:
img_8049_106.jpg
img_8049_106.jpg [ 165.18 KiB | Viewed 12637 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group