TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 24 Oct 2019 07:36

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 120 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Sep 2010 16:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Silviu Sintea wrote:
Fotografiile si filmele le-am realizat in data de 25 august 2010.

Caldura si poluarea au facut aerul irespirabil. Te sufocai, pur si simplu. Este ora la care centrul comercial este plin. Cum de se permite functionarea Azomures, care polueaza in asemenea hal? Cum de magazinele au fost amplasate in zona acestui mastodont poluator?


Aceeasi data, ora 19:30. Fotografiere de langa Promenada Mall.


Attachments:
Poluare Azomures4.JPG
Poluare Azomures4.JPG [ 39.77 KiB | Viewed 19571 times ]
Poluare Azomures5.JPG
Poluare Azomures5.JPG [ 40 KiB | Viewed 19568 times ]
Poluare Azomures6.JPG
Poluare Azomures6.JPG [ 45.13 KiB | Viewed 19571 times ]
Poluare Azomures8.JPG
Poluare Azomures8.JPG [ 40.15 KiB | Viewed 19572 times ]
Poluare Azomures10.JPG
Poluare Azomures10.JPG [ 30.52 KiB | Viewed 19571 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Sep 2010 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Vechiul capat de linie Azomures.


Attachments:
azomures 23.12.2004.JPG
azomures 23.12.2004.JPG [ 85.56 KiB | Viewed 18158 times ]
azo 1.JPG
azo 1.JPG [ 79.76 KiB | Viewed 18158 times ]
azo gol.JPG
azo gol.JPG [ 85.37 KiB | Viewed 18155 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Sep 2010 14:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
O tablita veche, inca "in viata".


Attachments:
statia revolutiei.JPG
statia revolutiei.JPG [ 27.09 KiB | Viewed 18151 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Sep 2010 14:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Vechiul mod de informare privind traseele.


Attachments:
trasee-tgms..JPG
trasee-tgms..JPG [ 142.21 KiB | Viewed 18151 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Nov 2010 15:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Pt. a ajunge in noul terminal Auchan/Promenada Mall/Baumax autobuzele intra in sensul giratoriu.


Attachments:
Giratoriu Auchan.JPG
Giratoriu Auchan.JPG [ 64.18 KiB | Viewed 19508 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Mar 2011 07:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Traseul 23 decade, devreme ce ajunge sa fie deservit de astfel de cimitire pe roti.


Attachments:
skx23a.JPG
skx23a.JPG [ 57.75 KiB | Viewed 19851 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Mar 2011 20:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Midibuz pe ruta Tg. Mures - Cristesti - Ungheni. Traseul este al Siletina Impex SRL. Midibuzul a fost achizitionat de catre Primaria Tg. Mures!? Atunci ce cauta acesta pe ruta Siletinei??? Incasarile unde merg? La Siletina sau la Asocierea Transport Local-Siletina???


Attachments:
b81uxa Cristesti.jpg
b81uxa Cristesti.jpg [ 82.25 KiB | Viewed 18045 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 May 2011 20:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Piata Trandafirilor. Autobuz MAZ nr. 64.



Piata Trandafirilor. Autobuz MAZ nr. 51.



Piata Trandafirilor. Autobuz MAZ nr. 58.



Autobuze Mercedes nr. 20 si MAZ nr. 61.



Str. Cuza Voda. Maxi-taxi Tudor Trans, traseul 32 si autocar Lador Trans.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Sep 2011 21:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Statie veche linia 15 in Sancrai.


Attachments:
15.jpg
15.jpg [ 63.96 KiB | Viewed 15866 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Nov 2011 13:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Gasim in arhiva...

Transportul Jafului Local
Dorin Florea, Claudiu Maior, Tatar Bela şi întreg Consiliul Local Târgu Mureş au distrus transportul în comun


În urma asocierii cu SC Siletina SRL, SC Transport Local SA n-a rămas cu aproape nimic din patrimoniul pe care l-a deţinut * Chiar dacă oficial consilierii locali susţin că municipalitatea deţine 60%, iar Siletina doar 40%, lucrurile nu stau deloc aşa * Taxiurile cumpărate de Transport Local stau în curtea de pe strada Bega fără a aduce un leu profit * Cu ce bani se plătesc aceste pierderi? * Care e interesul distrugerii patrimoniului Transport Local, în favoarea Siletina?

Pentru o mai corectă înţelegere a afacerilor care se petrec în cadrul acestei asocieri trebuie să detaliem puţin istoria Transport Local- Siletina. Înaintea semnării contractului de asociere, Consiliul Local deţinea 72 % din SC Transport Local SA, restul de 28 % fiind deţinut de SIF Transilvania. SIF şi-a vândut acţiunile către firma Garostyle, în spatele căreia se află acelaşi Claudiu Maior, dar nu singur. Pe "celălalt mare acţionar" care se află în spatele întregii afaceri îl vom dezvălui mai încolo. După acest episod cu acţiunile SIF, a urmat pasul doi din strategia lui Maior - asocierea. Transport Local 60% - Siletina 40%.

La ora actuală Consiliul de Administraţie al Transport Local este format din Tatar Bela, Dan Gliga, Vasile Filimon, Csomos Benedek şi Balogh Iozsef.

În urma asocierii dintre cele două firme, s-a ales un Consiliu de Coordonare al Asocierii, cel mai important for de conducere. Acesta este format din cei cinci membri ai Consiliul de Administraţie ai Transport Local şi de Claudiu Maior şi mama acestuia din partea Siletina. Dar deciziile se iau paritar. Adică votul celor cinci este egal cu cel al familiei Maior. Corect, nu?

Asocierea i-a adus profit doar lui Maior

Un personaj cu greutate este Gheorghe Oancea. De ce? Pentru că este implicat şi în Siletina şi în Garostyle. Este mentorul importului de autobuze vechi şi practic cel care dictează în Siletina SRL. El a reuşit să înlocuiască autobuzele de epocă ale municipiului cu rebuturile sale aduse din străinătate. Practic, patrimoniul Transport Local este format din puţinele autobuze care mai funcţionează în cadrul asocierii. Maxi-taxiurile, unite sub cupola Siletina SRL provin de la diferite persoane fizice, alte firme înghiţite de Maior, şi cele proprietate personală. Menţionăm că, în afară de microbusele de la Siletina, prin oraş mai circulă doar cele ale Tudor Trans, pe două trasee.

Transport Local nu mai are nimic!

Anul trecut Consiliul Local a aprobat alocarea a 10 miliarde de lei pentru plata unui avans cu scopul achiziţionării în leasing a 20 de autobuze noi. Autobuzele n-au fost cumpărate, explicaţia Primăriei fiind lipsa banilor. O altă explicaţie ar fi cea dată de unii consilieri, conform căreia - prin achiziţionarea unor autobuze noi, nu ar fi fost posibilă încasarea unor comisioane la negru, fapt ce a dus la pierderea interesului! În ultimii trei ani municipalitatea a alocat 12, 14, respectiv 16 miliarde de lei pentru achitarea abonamentelor gratuite destinate diferitelor categorii de persoane defavorizate. Din moment ce marea majoritate a autobuzelor sunt ale Siletinei, circulând pe cele mai importante trasee, cine credeţi că a încasat cel puţin 80 % din aceşti bani?

Taxiurile cumpărate de Transport Local zac nefolosite

Consilierul local Fekete Atilla Csaba, membru CA a declarat că s-a aprobat cumpărarea a 30 de maşini Renault Clio în numele asocierii. Fapt pus în practică, deşi atenţie, nu există aprobarea AGA şi CL Târgu Mureş pentru cheltuirea banilor în acest sens. Dar, nu numai că au fost cumpărate cele 30 de Renault Clio, dar au mai fost achiziţionate şi 30 de autoturisme Dacia Super Nova noi, care zac în curtea SC Transport Local din mai-iunie. Varianta oficială este că acestea sunt cumpărate din banii Siletina. Tot oficial, nimeni nu se înghesuie să clarifice problema!

Motivul staţionării autoturismelor în curte este că, pentru salariul de 3,5 milioane oferit pentru un şofer de taxi, contra unui program de lucru de 18 ore pe zi, din două-n două zile, lumea nu se prea înghesuie. Şi atunci, puţinii interesaţi care se angajează sunt trimişi pe maşini conform interesului lui Maior. Totuşi mai sunt câteva întrebări fără un răspuns clar. De exemplu: din ce fonduri plăteşte Tatar Bela ratele de leasing, dacă maşinile nu sunt folosite? Cum au plătit şefii Asocierii avansul şi ratele de leasing pe perioada nelucrată? Oare banii nu provin din cele 10 miliarde aprobate pentru autobuze? De ce nu se dezbate această problemă în CL Târgu Mureş? Cert este că aceste Dacii au fost scoase la plimbare din parcul auto doar după ce a apărut un articol în acest sens în Ziarul de Mureş.

Cel mai scump transport

Nu putem nega faptul că în ultimii ani calitatea transportului în oraş s-a îmbunătăţit. Dar preţul plătit a fost mare pentru noi toţi. Asocierea şi-a eliminat, cu buna ştiinţă a primarului Florea, toată concurenţa. Singura firmă rămasă în joc, cu câteva trasee lăturalnice, este Tudor Trans. Siletina deţine monopolul pe toate traseele preorăşeneşti. Iar în cadrul asocierii cele mai bune trasee sunt efectuate tot de Siletina. Acum forţează mult şi mâna CL care săptămâna trecută a aprobat majorarea preţului la 10.000 de lei biletul. Astfel, acum Târgu Mureşul are cel mai scump transport public de persoane din România. Şi mai mai mari mafioţi care controlează acest domeniu. Şi cea mai indiferentă justiţie având în vedere modul sălbatic în care câţiva indivizi fără scrupule îşi bat joc de un oraş întreg. Drum bun şi cale bătută spre penitenciar! Nenorociţilor!

Cine este Tatar Bela?

Nu putem crede că a fost pus acolo doar pentru a distruge Transportul Local. Să fie doar o marionetă? Tatar Bela este inginer în prelucrări prin aşchiere la cald a metalelor. A lucrat în domeniu la Imatex. A fost preşedintele MADISZ şi omul de legătură a lui Kelemen Atilla. I s-a oferit postul de la Transport Local ca recompensă pentru că a "picat" primul sub linie pe lista UDMR de consilieri judeţeni. De aici reiese foarte clar că nu se pricepe deloc la capitolul transport. Dar pentru ceea ce trebuia să facă acolo, cu bună ştiinţă, recunoaştem că omul e priceput. Transport Local a ajuns o chestiune de faţadă pentru ca alţii să-şi facă liniştiţi jocurile din banii publici.

Tatar Bela, director Transport Local:

"Eu scot taxiurile pe traseu în funcţie de cerinţa care există. Dacă nu le ţin eu pierd dublu. Mai am şi probleme tehnice dar în rest ele circulă. Daciile de care vorbiţi sunt toate ale lui Claudiu Maior. Asocierea a cumpărat 30 de Renault Clio, noi plătind 15.000 de euro, nimic mai mult. Legat de patrimoniu, Transport Local are ceea ce a avut şi până acum. În plus mai avem cele 10 FBW-uri. Nu ştiu ce vom face cu acele "fantome de leasing" făcute de Emil Chiorean."


http://www.ziaruldemures.ro/index.php?i ... ws%5D=1433


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 20:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Batranul 14 inca la datorie. Pe traseul 18, de exemplu. Cand dube, cand autobuze articulate...


Attachments:
14_18_143.jpg
14_18_143.jpg [ 135.33 KiB | Viewed 14623 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Mar 2012 16:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
BZV-ul traditional pe linia 18.


Attachments:
bzv.jpg
bzv.jpg [ 97.87 KiB | Viewed 14520 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Mar 2012 18:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Statia "Revolutiei".

Bine ca nu au pus indicatorul statiei pe alta strada!


Attachments:
P1140393.JPG
P1140393.JPG [ 121.11 KiB | Viewed 14711 times ]
P1140396.JPG
P1140396.JPG [ 130.5 KiB | Viewed 14712 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Apr 2012 18:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Nu stiu de cand s-a produs modificarea dar am vazut ca autobuzele liniei 14 circula pe ruta Aleea Carpati - Panou - nu pe Calarasilor - Piata Trandafirilor. De ce?

In plus, fiecare infiintare de traseu sau modificare de ruta necesita Hotarare a Consiliului local! De ce la Targu Mures nu se respecta legea????


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Apr 2012 12:15 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Apr 2007 17:57
Posts: 151
Location: Tg Mures
De foarte mult timp, cel putin de un an daca nu de doi sau mai mult.
La momentul respectiv s-a dat un comunicat cum ca locuitorii de pe Aleea Carpati au solicitat legatura directa la piata de zi de pe strada Cuza Voda.

Si de cand urca si 5-ul in Dambu, erau prea multe masini pe relatia Centru (P.ta Trandafirilor) - Dambu Pietros.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2012 19:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Apr 2007 17:57
Posts: 151
Location: Tg Mures
Au aparut cateva autobuze noi (nou venite, dar second hand) pe liniile din oras. Este vorba despre cel putin un Setra 315 si daca nu ma insel doua sau mai multe Mercedes Citaro din prima generatie (dar unul in mod sigur, l-am vazut de mai multe ori pe linia 18). Sunt masini ex PostBus Elvetia, preluate de la Balint Trans.

Nu am intalnit informatii oficiale in presa sau pe internet, dar presupun ca au fost cumparate de Siletina (la Transport Local ar fi fost nevoie de licitatie), sau inchiriate pe termen lung, avand in vedere ca inscriptiile cu Balint Trans au fost indepartate si masinile au fost acoperite de afise electorale cu Dorin Florea.

Zilele acestea Setra s-a putut vedea pe liniile din Tudor (43, apoi 20), iar un Citaro pe linia 18, si am mai zarit unul cu cursa speciala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2012 21:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
tomi_ms wrote:
Au aparut cateva autobuze noi (nou venite, dar second hand) pe liniile din oras. Este vorba despre cel putin un Setra 315 si daca nu ma insel doua sau mai multe Mercedes Citaro din prima generatie (dar unul in mod sigur, l-am vazut de mai multe ori pe linia 18). Sunt masini ex PostBus Elvetia, preluate de la Balint Trans.

Nu am intalnit informatii oficiale in presa sau pe internet, dar presupun ca au fost cumparate de Siletina (la Transport Local ar fi fost nevoie de licitatie), sau inchiriate pe termen lung, avand in vedere ca inscriptiile cu Balint Trans au fost indepartate si masinile au fost acoperite de afise electorale cu Dorin Florea.

Zilele acestea Setra s-a putut vedea pe liniile din Tudor (43, apoi 20), iar un Citaro pe linia 18, si am mai zarit unul cu cursa speciala.


Greu de inteles. Autobuzele sunt inmatriculate "BAL", de catre Balint Trans. Probabil ca e campanie electorala si au vrut sa arate cateva autobuze mai noi, asa ca au "imprumutat" cateva.

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2012 09:12 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Apr 2007 17:57
Posts: 151
Location: Tg Mures
E absolut evident, din pacate, de ce au aparut autobuzele tocmai acum.
Din acelasi motiv pentru care s-au ieftinit abonamentele (scumpite cu nu foarte mult timp in urma) si biletul de o zi. In ce oras mai gasesti abonament de o zi la pret de doua calatorii?

Daca autobuzele nu au fost cumparate ci vor fi returnate dupa alegeri, chiar e o manevra incalificabila. E suspecta linistea. De obicei se mandreau peste tot in presa si pe site-ul lor cu orice achizitie sau noutate, iar acum n-au scos nicio vorba despre aceste postbusuri.

De altfel un Citaro (cel parcat langa strand) si o Setra erau prezente de ceva vreme in oras si in timpul zilei, efectuand diverse curse tip conventie.

Personal nu m-as supara deloc daca Balint trans ar lua locul Siletinei in cadrul asocierii :roll: Dar nu vom vedea asa ceva prea curand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2012 13:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Am trimis poza cu Citaro-ul si cu comentariul referitor campania electorala ieftina si ilegala a PDL-ului la Tg. Mures la Adevarul de seara. Ei tac. Oare de ce?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 20:27 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Apr 2007 17:57
Posts: 151
Location: Tg Mures
Panouri noi in statii, de data asta cu frecventa curselor in loc de orar.
Initial am vrut sa scriu doar "Alti bani aruncati pe (panouri de statie cu) geam" pentru ca, desi nu arata rau, dupa parerea mea ar fi fost mult mai util ca din aceiasi bani sa repare de exemplu autobuzele defecte...


Attachments:
statiesticla.JPG
statiesticla.JPG [ 166.68 KiB | Viewed 13559 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 20:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
tomi_ms wrote:
Panouri noi in statii, de data asta cu frecventa curselor in loc de orar.
Initial am vrut sa scriu doar "Alti bani aruncati pe (panouri de statie cu) geam" pentru ca, desi nu arata rau, dupa parerea mea ar fi fost mult mai util ca din aceiasi bani sa repare de exemplu autobuzele defecte...


Au inlocuit asta
Image

cu asta (o mizerie!)
Image

Bani publici aruncati cu nemiluita, specific actualei administratii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Apr 2007 17:57
Posts: 151
Location: Tg Mures
Silviu wrote:
Au inlocuit asta

Personal nu eram adeptul acestui tip de indicator, din cel putin doua motive:
- nu aparea traseul complet, ci doar bucata dintre statia in cauza si "capatul de linie", in conditiile in care jumatate dintre liniile din oras sunt de tip circuit, deci din oricare statie poti calatori pana la punctul de plecare. Astfel de indicatoare ar fi fost acceptabile numai in cazul in care ruta de intoarcere era aceeasi si trebuia sa traversezi strada pentru a calatori in cealalta directie.
- erau voluminoase si realizate dintr-un plastic care era usor de deteriorat

Noile indicatoare au avantajul ca afiseaza traseul complet, insa nu se pot citi decat de aproape, iar sticla intra in categoria obiectelor care daca se pot sparge vor fi sparte, intrebarea e cand, nu daca.

Strict din punct de vedere al functionalitatii, poate ca indicatoarele din metal galben si negru erau cele mai potrivite. Estetic nu erau cine stie ce placute, dar nu ocupau mult loc si erau din piese de metal sudate una de alta, deci destul de rezistente la vandalism (si mai aveau si o suprafata suplimentara pe care, daca nu era harta, puteau ajunge reclamele si anunturille de mica publicitate care acum, de multe ori ajung sa acopere inscriptiile cu traseul).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jun 2012 22:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Silviu wrote:
tomi_ms wrote:
Au aparut cateva autobuze noi (nou venite, dar second hand) pe liniile din oras. Este vorba despre cel putin un Setra 315 si daca nu ma insel doua sau mai multe Mercedes Citaro din prima generatie (dar unul in mod sigur, l-am vazut de mai multe ori pe linia 18). Sunt masini ex PostBus Elvetia, preluate de la Balint Trans.

Nu am intalnit informatii oficiale in presa sau pe internet, dar presupun ca au fost cumparate de Siletina (la Transport Local ar fi fost nevoie de licitatie), sau inchiriate pe termen lung, avand in vedere ca inscriptiile cu Balint Trans au fost indepartate si masinile au fost acoperite de afise electorale cu Dorin Florea.

Zilele acestea Setra s-a putut vedea pe liniile din Tudor (43, apoi 20), iar un Citaro pe linia 18, si am mai zarit unul cu cursa speciala.


Greu de inteles. Autobuzele sunt inmatriculate "BAL", de catre Balint Trans. Probabil ca e campanie electorala si au vrut sa arate cateva autobuze mai noi, asa ca au "imprumutat" cateva.

Image


Pana la urma m-am dumirit care este nr. sau de inmatriculare: MS 04 BAL.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jun 2012 22:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Quote:
FUNDAMENTAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2012.

SC Transport Local SA Targu Mures.


De citit cu atentie! Si...printre randuri.


Attachments:
Fundamentare transport local.doc [117.5 KiB]
Downloaded 249 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Jun 2012 00:27 
Offline

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:27
Posts: 86
Location: Tg-Mures
A mai aparut un Mercedes articulat galben , al lui Balint Trans, sau cel putin inca al firmei pina saptamina trecuta, din Gheorgheni adus care efectua transport in Gheorgheni si localitatile limitrofe, azi cu o reclama cu actualul primar -candidat si cu fostul prefect candidat, spuneam o reclama cit tot articulatul, pe linia 4.Vom vedea dupa 10 iunie................


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Jun 2012 10:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
zoli_gido wrote:
A mai aparut un Mercedes articulat galben , al lui Balint Trans, sau cel putin inca al firmei pina saptamina trecuta, din Gheorgheni adus care efectua transport in Gheorgheni si localitatile limitrofe, azi cu o reclama cu actualul primar -candidat si cu fostul prefect candidat, spuneam o reclama cit tot articulatul, pe linia 4.Vom vedea dupa 10 iunie................


Acesta este (in foto, in Gheorgheni):
Image

Totusi, cat de slabi sunt: au adus cateva autobuze second-hand ca sa inchida ochii targumuresenilor...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Jun 2012 22:00 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Apr 2007 17:57
Posts: 151
Location: Tg Mures
Alta gaselnita, de dragul de a face ceva.
Statiile din centru au fost delimitate cu parapeti din beton de genul celor folositi la sensurile giratorii.

Aspecte pozitive:
- cei cu autoturisme nu vor mai indrazni sa parcheze in statie (pentru ca ar insemna sa o blocheze de tot)
- autobuzele sunt obligate sa traga aproape de trotuar, nici calatorii nu mai fac cursa de obstacole, nici banda 1 de circulatie nu e blocata de cate un colt de autobuz lasat afara

Aspecte negative:
- locul fiind foarte stramt, gararea autobuzelor in statie este dificila si consumatoare de timp
- daca un autobuz stationeaza mai mult din cauza calatorilor multi sau cu nevoi speciale (rampa pentru scaun rulant etc.), din cauza vanzarii biletelor de catre sofer, sau mai rau, ramane defect imobilizat, mai blocheaza inca doua in spatele lui, care nu isi vor putea respecta programul

- in statia de la Extra e si mai rau, pentru ca au pozitionat intrarea in statie chiar in dreptul unui stalp de iluminat, si soferilor le este foarte greu sa gareze in statie, trebuie sa mearga la pas de om pentru a nu agata stalpul cu oglinda dreapta sau parapetul cu partea stanga a caroseriei. Un autobuz pierde pana la 10-12 secunde. Daca sosesc trei autobuze, unul dupa altul, al treilea pierde deja 30 de secunde. :(


Attachments:
extra.JPG
extra.JPG [ 293.17 KiB | Viewed 13469 times ]
pteatrului.JPG
pteatrului.JPG [ 213.3 KiB | Viewed 13469 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2012 19:33 
Offline

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:27
Posts: 86
Location: Tg-Mures
S-au terminat alegerile , Citaro a reintrat in cursa speciala, Setrele au disparut, la fel si articulatul, e normal , nu? Doar trebuie sa dai inapoi ce ai inchiriat..............si nu-i al tau................


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jul 2012 21:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
MS 09 BZV, traseul 18.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Sep 2012 20:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48650
Statia "Evidenta Populatiei".


Attachments:
IMG_0883.jpg
IMG_0883.jpg [ 110.31 KiB | Viewed 13001 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 120 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group