TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 26 May 2020 00:49

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 255 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Aug 2010 12:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49487
Silviu Sintea wrote:
Acelasi aspect neingrijit intalnit in majoritatea statiilor de cale ferata din Romania.


Gara Targu Mures.


Attachments:
gara tg. mures.JPG
gara tg. mures.JPG [ 103.06 KiB | Viewed 20197 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 12:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49487
Mizerie eternă în Gara din Iaşi

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Mize ... 68081.html


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 35.6 KiB | Viewed 20121 times ]
5.jpg
5.jpg [ 31.24 KiB | Viewed 20122 times ]
6.jpg
6.jpg [ 23.4 KiB | Viewed 20122 times ]
7.jpg
7.jpg [ 27.24 KiB | Viewed 20122 times ]
8.jpg
8.jpg [ 27.2 KiB | Viewed 20122 times ]
9.jpg
9.jpg [ 26.9 KiB | Viewed 20123 times ]
-locale-iasi-mizerie-eterna-gara-iasi-galerie-foto-1_50ae5e9b7c42d5a6639c2088-index.pdf [17.51 KiB]
Downloaded 187 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 14:51 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 661
La cele postate de Silviu referitor la gara Iasi-Nord se mai poate adauga ceva: o indisciplina pentru care, inainte de 1989, cred ca s-ar fi ales cu sanctiuni si citire ca exemplu negativ la sedintele care aveau loc atunci. Concret. Puteti observa ca in fundalul ultimei poze - cea unde apar fetele cu coada de cal - se vede un automotor nervurat verde cu gri (X 4500??, XBD 4500?? nu imi dau seama). Un astfel de automotor - poate chiar cel din imagine - a intrat in gara cu usile deschise si calatori pe trepte in conditiile in care nici vorba de aglomeratie. Practic ce s-a intamplat. Calatorii s-au saturat sa mai stea pe scaune si au hotarat sa se aseze in usa sau chiar pe treptele vehiculului. Fara sa exagerez pot spune ca numarul pasagerilor aflati pe trepte si in usa era comparabil cu cel care statea pe scaune sau pe culoar. Daca, Doamne fereste, cadea un pasager de pe treptele automotorului, cine raspundea? In mod normal, deschiderea usii nu ar tebui sa implice oprirea imediata a vehiculului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 15:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3422
OAB wrote:
Doamne fereste, cadea un pasager de pe treptele automotorului, cine raspundea? In mod normal, deschiderea usii nu ar tebui sa implice oprirea imediata a vehiculului?

In Romania exista o lege nescrisa potrivit careia intotdeauna mortul raspunde.

Chiar daca au avut initial sistem de siguranta, care nu permitea rularea trenului cu usile deschise, acesta a avut probabil soarta sistemelor similare de pe autobuzele second-hand importate in ultimii ani. In Romania nu exista obligatia legala ca vehiculele de transport public pe roti sau pe sine sa aiba din constructie acest sistem sau, daca au, sa fie mentinut functional. Tocmai pentru ca "mortul raspunde". Transportatorilor nu le convin aceste sisteme ce nu permit deschiderea usilor in mers si au influentat legislatia spre interesul lor.

Cat despre problemele din "capitala" Moldovei [de dincoace de Prut], nu pot decat sa repet acelasi sfat pe care l-am mai dat: sunteti o populatie viguroasa, deci, in numele Marelui Stefan, uniti-va cu Republica Moldova si scapati de teroarea Bucurestiului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 22:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
OAB wrote:
Puteti observa ca in fundalul ultimei poze - cea unde apar fetele cu coada de cal - se vede un automotor nervurat verde cu gri (X 4500??, XBD 4500?? nu imi dau seama). Un astfel de automotor - poate chiar cel din imagine - a intrat in gara cu usile deschise si calatori pe trepte in conditiile in care nici vorba de aglomeratie. Practic ce s-a intamplat. Calatorii s-au saturat sa mai stea pe scaune si au hotarat sa se aseze in usa sau chiar pe treptele vehiculului. Fara sa exagerez pot spune ca numarul pasagerilor aflati pe trepte si in usa era comparabil cu cel care statea pe scaune sau pe culoar.


Scrie in regulamente ca nu ai voie sa deschizi usa in mers si sa stai pe scara. Daca o faci, o faci pe barba ta, nu pe a operatorului feroviar, care te-a avertizat, la fel cum tot pe barba ta ai tras de maneta de deblocare a usii de deasupra ei pentru a putea deschide usa in mers.
Apropo de trenuri private, cei cu imbracaminte murdara si miros specific nu sunt admisi in salon (teoretic, nici la CFR, scrie printr-un regulament ca nu au voie persoanele care pot murdari salonul si pe ceilalti calatori), pentru a nu murdari tapiteria scaunelor. Poate au vrut sa stea pe scara... e mai usor sa stai pe scara la tren decat sa faci un dus macar o data la saptamana, ca doar sapunu' e scump, mancat'as.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Baraganu


Attachments:
Gara Baraganu-002.jpg
Gara Baraganu-002.jpg [ 343.65 KiB | Viewed 19643 times ]
Gara Baraganu-008.jpg
Gara Baraganu-008.jpg [ 359.65 KiB | Viewed 19643 times ]
Gara Baraganu-009.jpg
Gara Baraganu-009.jpg [ 372.06 KiB | Viewed 19645 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Brosteni


Attachments:
Gara Brosteni-001.jpg
Gara Brosteni-001.jpg [ 424.28 KiB | Viewed 19644 times ]
Gara Brosteni-002.jpg
Gara Brosteni-002.jpg [ 390.58 KiB | Viewed 19643 times ]
Gara Brosteni-003.jpg
Gara Brosteni-003.jpg [ 498.05 KiB | Viewed 19644 times ]
Gara Brosteni-004.jpg
Gara Brosteni-004.jpg [ 402.37 KiB | Viewed 19642 times ]
Gara Brosteni-005.jpg
Gara Brosteni-005.jpg [ 511.98 KiB | Viewed 19644 times ]
Gara Brosteni-006.jpg
Gara Brosteni-006.jpg [ 443.16 KiB | Viewed 19643 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Ciorani


Attachments:
Gara Ciorani-002.jpg
Gara Ciorani-002.jpg [ 409.9 KiB | Viewed 19643 times ]
Gara Ciorani-003.jpg
Gara Ciorani-003.jpg [ 328.57 KiB | Viewed 19643 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Corlatesti


Attachments:
Gara Corlatesti-001.jpg
Gara Corlatesti-001.jpg [ 447.11 KiB | Viewed 19642 times ]
Gara Corlatesti-002.jpg
Gara Corlatesti-002.jpg [ 416.14 KiB | Viewed 19641 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Curtea de Arges


Attachments:
Gara Curtea de Arges-015.jpg
Gara Curtea de Arges-015.jpg [ 377.28 KiB | Viewed 19641 times ]
Gara Curtea de Arges-020.jpg
Gara Curtea de Arges-020.jpg [ 402.85 KiB | Viewed 19641 times ]
Gara Curtea de Arges-021.jpg
Gara Curtea de Arges-021.jpg [ 477.64 KiB | Viewed 19639 times ]
Gara Curtea de Arges-023.jpg
Gara Curtea de Arges-023.jpg [ 346.63 KiB | Viewed 19640 times ]
Gara Curtea de Arges-026.jpg
Gara Curtea de Arges-026.jpg [ 335.68 KiB | Viewed 19642 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Draganesti Prahova


Attachments:
Gara Draganesti Prahova-001.jpg
Gara Draganesti Prahova-001.jpg [ 484.17 KiB | Viewed 19640 times ]
Gara Draganesti Prahova-003.jpg
Gara Draganesti Prahova-003.jpg [ 458.68 KiB | Viewed 19640 times ]
Gara Draganesti Prahova-004.jpg
Gara Draganesti Prahova-004.jpg [ 432.06 KiB | Viewed 19640 times ]
Gara Draganesti Prahova-005.jpg
Gara Draganesti Prahova-005.jpg [ 413.66 KiB | Viewed 19640 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Golesti


Attachments:
Gara Golesti-009.jpg
Gara Golesti-009.jpg [ 401.29 KiB | Viewed 19640 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Ialomita (sau ce a mai ramas din ea)


Attachments:
Gara Ialomita-001.jpg
Gara Ialomita-001.jpg [ 457.9 KiB | Viewed 19638 times ]
Gara Ialomita-002.jpg
Gara Ialomita-002.jpg [ 446.63 KiB | Viewed 19638 times ]
Gara Ialomita-003.jpg
Gara Ialomita-003.jpg [ 423.93 KiB | Viewed 19637 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Incepand cu mersul trenurilor din 2009, statia Valcele a fost desfiintata. Au fost suprimate TOATE opririle, iar macazele au fost desfiintate (a se citi sudate limbile si taiat restul cu autogenul). Desigur, linia spre Curtea de Arges era abatuta (linia 1), deci se intra cu 30 km/h.


Attachments:
Gara Valcele-006.jpg
Gara Valcele-006.jpg [ 411.89 KiB | Viewed 19629 times ]
Gara Valcele-009.jpg
Gara Valcele-009.jpg [ 428.17 KiB | Viewed 19626 times ]
Gara Valcele-010.jpg
Gara Valcele-010.jpg [ 405.84 KiB | Viewed 19628 times ]
Gara Valcele-011.jpg
Gara Valcele-011.jpg [ 406 KiB | Viewed 19628 times ]
Gara Valcele-014.jpg
Gara Valcele-014.jpg [ 386.96 KiB | Viewed 19628 times ]
Gara Valcele-016.jpg
Gara Valcele-016.jpg [ 409.67 KiB | Viewed 19629 times ]
Gara Valcele-019.jpg
Gara Valcele-019.jpg [ 384.99 KiB | Viewed 19629 times ]
Gara Valcele-021.jpg
Gara Valcele-021.jpg [ 382.71 KiB | Viewed 19627 times ]
Gara Valcele-022.jpg
Gara Valcele-022.jpg [ 393.91 KiB | Viewed 19627 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Cornurile hc.


Attachments:
HC Cornurile-003.jpg
HC Cornurile-003.jpg [ 424.83 KiB | Viewed 19626 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Fulga hc.


Attachments:
HC Fulga-001.jpg
HC Fulga-001.jpg [ 512.07 KiB | Viewed 19123 times ]
HC Fulga-002.jpg
HC Fulga-002.jpg [ 375.4 KiB | Viewed 19122 times ]
HC Fulga-004.jpg
HC Fulga-004.jpg [ 360.17 KiB | Viewed 19123 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Mostistea hc.


Attachments:
HC Mostistea-002.jpg
HC Mostistea-002.jpg [ 345.54 KiB | Viewed 19121 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Trestieni hc.


Attachments:
HC Trestieni-001.jpg
HC Trestieni-001.jpg [ 365.77 KiB | Viewed 19120 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Dor Marunt Hm.


Attachments:
HM Dor Marunt-001.jpg
HM Dor Marunt-001.jpg [ 368.88 KiB | Viewed 19121 times ]
HM Dor Marunt-003.jpg
HM Dor Marunt-003.jpg [ 363.61 KiB | Viewed 19120 times ]
HM Dor Marunt-004.jpg
HM Dor Marunt-004.jpg [ 358.84 KiB | Viewed 19122 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Dragos Voda Hm.


Attachments:
HM Dragos Voda-001.jpg
HM Dragos Voda-001.jpg [ 430.94 KiB | Viewed 18085 times ]
HM Dragos Voda-004.jpg
HM Dragos Voda-004.jpg [ 374.74 KiB | Viewed 18085 times ]
HM Dragos Voda-006.jpg
HM Dragos Voda-006.jpg [ 349.9 KiB | Viewed 18084 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
Dunarea Hm.


Attachments:
HM Dunarea-002.jpg
HM Dunarea-002.jpg [ 377.95 KiB | Viewed 18084 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7893
PO Zigoneni

Opririle aici au fost suprimate din anul 2009. Motivele:
- este una din putinele statii de pe sectia Pitesti - Curtea de Arges care este plasat in mijlocul localitatii si nu in afara ei, ducand la pierderea clientilor dubelor
- nr. de blatisti e mare
- cladirea a fost vanduta / inchiriata si nu cred ca noului proprietar ii convenea sa ii opreasca trenul la geam de 6 ori pe zi (3 perechi + 2 care nu opreau)


Attachments:
PO Zigoneni-001.jpg
PO Zigoneni-001.jpg [ 514.93 KiB | Viewed 18080 times ]
PO Zigoneni-002.jpg
PO Zigoneni-002.jpg [ 519.02 KiB | Viewed 18082 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Mar 2011 11:51 
RRomania, cu adevarat "Land of choice": "atractii" turistice unde te astepti mai putin, potential imens pentru pasionatii de speologie: Gara Buzau, pasajul subteran de acces la peroane.

Nu, nu, gara nu este abandonata si nici bombardata, desi pare... :evil:


Attachments:
GaraBuzau-P1360212.jpg
GaraBuzau-P1360212.jpg [ 38.87 KiB | Viewed 17758 times ]
GaraBuzau-P1360214.jpg
GaraBuzau-P1360214.jpg [ 66.85 KiB | Viewed 17756 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Apr 2011 17:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49487
Cluj Napoca -gara mica. Nefolosita in prezent.


Attachments:
Cluj Napoca gara mica.JPG
Cluj Napoca gara mica.JPG [ 69.39 KiB | Viewed 16940 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 May 2011 22:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49487
Aiud.


Attachments:
Aiud.jpg
Aiud.jpg [ 110.77 KiB | Viewed 16838 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2011 22:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49487
Gara Medias se degradeaza pe zi ce trece.

Peroane distruse, imunde.


Attachments:
P1220384.JPG
P1220384.JPG [ 163.38 KiB | Viewed 16419 times ]
P1220390.JPG
P1220390.JPG [ 89.82 KiB | Viewed 16422 times ]
P1010182.jpg
P1010182.jpg [ 176.28 KiB | Viewed 16235 times ]
P1010183.jpg
P1010183.jpg [ 131.97 KiB | Viewed 16234 times ]
P1010184.jpg
P1010184.jpg [ 189.65 KiB | Viewed 16234 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Nov 2011 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 251
Location: Brasov
Gara Poiana Tapului dupa reabilitarea caii ferate.
Din pacate cladirea isi pastreaza aspectul mizer.
Geamurile sparte au fost inlocuite cu placaje, e plin de grafitti, mizerie si de nelipsita haita de caini vagabonzi mai mult sau mai putin agresiva.


Attachments:
Poiana Tapului.jpg
Poiana Tapului.jpg [ 384.97 KiB | Viewed 16323 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Nov 2011 20:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49487
Silviu Sintea wrote:
Gara Medias se degradeaza pe zi ce trece.

Peroane distruse, imunde.


Nici interiorul cladirii nu e mai breaz.


Attachments:
P1010177.JPG
P1010177.JPG [ 93.94 KiB | Viewed 16234 times ]
P1010178.JPG
P1010178.JPG [ 86.62 KiB | Viewed 16232 times ]
P1010179.JPG
P1010179.JPG [ 101.22 KiB | Viewed 16233 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Dec 2011 22:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49487
Burdujeni (Suceava).


Attachments:
P1230813.JPG
P1230813.JPG [ 125.25 KiB | Viewed 16125 times ]
P1230812.JPG
P1230812.JPG [ 100.6 KiB | Viewed 16126 times ]
P1230818.jpg
P1230818.jpg [ 95.97 KiB | Viewed 16124 times ]
P1230814.JPG
P1230814.JPG [ 119.13 KiB | Viewed 16123 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Dec 2011 11:20 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 251
Location: Brasov
Gara BREAZA NORD


Attachments:
DSC_1087.jpg
DSC_1087.jpg [ 350.67 KiB | Viewed 18661 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 255 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group