Pot intelege puseele politice ce au recul in presa. Pot intelege apetitul pt. scandal al romanului, alimentat zilnic prin mijloacele de (dez)informare mass-media. Insa ce e prea mult si flagrant de mincinos chiar nu pot accepta.
Sunt convins ca RATP si, in definitiv, orice alta regie de transport
din lume mai are de lucru in a multumi publicul calator deoarece intotdeauna este loc de mai bine. Cu bune, cu rele, totusi sa vedem ca s-au adus imbunatatiri transportului iesean, in ultimii 5 ani.
Desi sunt din Medias, incepand cu anul 1999 am vizitat destul de des municipiul Iasi. Am calatorit mult cu tramvaiele (si troleibuzele) dar intotdeauna a fost caldura in ele. Aerotermele functionau.
Quote:
Sebastian Tataru se plange de frigul din tramvaiele RATP
Sebastian Tataru, purtatorul de cuvant al Consiliului Judetean (CJ) Iasi, se plange de conditile oferite de Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi. El s-a aratat indignat de faptul ca, de trei zile, circula cu tramvaiul 6, pe traseul Dacia - Targu Cucu, intr-un frig greu de suportat.
"Pentru ce platesc bilet. Nu ar trebui sa am conditii de transport? Ar trebui reparat sistemul de incalzire daca despre asta e vorba. De trei zile, la 06:15, cand prind vagonul 101, mi se intampla asta. S-ar putea sa nu mai platesc bilet pentru ca cei de la RATP nu ofera conditii. Noroc ca aveam manusi. Chiar si asa mi-au inghetat mainile. In tramvai era mai frig decat afara. In secolul XXI e normal sa beneficiem de conditii de transport. Si asa avem cel mai scump transport din tara. Ma uitam si la oamenii din tramvai si vedeam crisparea de la frig", a povestit Sebastian Tataru.
BZI
Quote:
Transport cu vagonul frigorific, pe linia tramvaiului 6
Pe fondul temperaturilor scăzute din ultima perioadă, tot mai mulţi călători ai Regiei Autonome de Transport Public (RATP) acuză proastele servicii pe care regia le oferă propriilor clienţi
Pe lângă întârzieri foarte mari în staÅ£ii ÅŸi aglomeraÅ£ie la orele de vârf, ieÅŸenii se plâng ÅŸi de frigul pe care sunt nevoiÅ£i să-l îndure pe banii lor. „În fiecare dimineaÅ£ă, când vin spre serviciu cu tramvaiul 6, îmi îngheaÅ£ă mâinile în mănuÅŸi din cauza faptului că sistemul de încălzire din mijloacele de transport ale RATP sunt defecte, îndeosebi în vagonul 101, cu care nimeresc de cele mai multe ori să circul. S-ar putea să nu mai plătesc bilet, pe bună dreptate, deoarece reprezentanÅ£ii acestei regii nu oferă nici o condiÅ£ie optimă de călătorie. Nu este normal ca în secolul al XXI-lea să se circule cu tramvaie neîncălzite, cu gheaÅ£ă pe jos, cu barele ÅŸi scaunele îngheÅ£ate, cu vagoane întunecoase din cauza autocolantelor care le acoperă, cu atât mai mult cu cât la IaÅŸi există cel mai scump transport public din Å£arăâ€, a acuzat Sebastian Tătaru, un funcÅ£ionar ieÅŸean.
ReprezentanÅ£ii RATP au infirmat însă o astfel de situaÅ£ie, păstrând însă anumite rezerve. „Poate persoanele care reclamă aceste situaÅ£ii sunt mai sensibile la frig. Am mai primit astfel de sesizări din partea cetăţenilor, dar în ce priveÅŸte autobuzele. ÃŽn tramvaie avem aeroterme ÅŸi acestea chiar funcÅ£ionează. Se mai poate întâmpla însă ca pe traseele pe care există staÅ£ii apropiate, din cauza faptului că uÅŸile se deschid foarte des, căldura să iasă afară ÅŸi să se creeze senzaÅ£ia de frigâ€, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.
Evenimentul