De cand s-au schimbat graficele la tramvaie aglomeratia este un cuvant deja obisnuit pentru bietii calatori (50% batrani) ce calatoresc cu liniile 21 si 22 iar pentru cei ce au nevoie de linia 23 ar fi de preferat sa foloseasca alt mijloc de transport sau sa mearga pe jos.
Se pare ca la Braicar S.A. o linie rentabila este una cu cat mai putine tramvaie iar acestea sa fie pline pana lesina oameni,i iar la orele de varf cat mai putine tramvaie in timp ce alti "binevoitori" transporta calatorii in locul tramvaielor.
Aceste noi grafice sunt opera malefica a burtosilor din fruntea Primariei cei ce sunt platiti din bani publici pentru a ajuta cetatenii, nu pentru a nenorocii sistemul de transport din Braila.Voi lasa cuvintele dulci pe care le am la adresa Primariei si ma voi intoarce la noile grafice pentru a da cateva exemple de rentabiitate:
-linia 23 are dimineata intre 6:15 si 8:30 trei tramvaie iar dupa 8:30 raman numai doua, iar la anumite intervale orare este doar un singur tramvai, la fel ca si pe linia 24, deci observati ce s-a ales de acest traseu!
-liniile 21 si 22 au mai pierdut un tramvai, iar unele ture de dupa-amiza incep la orele 10 si se retrag la ora 16, exact cand multi oamenii scapa de la munca.
-pauza de dupa amiaza este exact in timpul orelor de varf, iar acum aceasta pauza nu mai este data (in jurul orei 17) de tramvaiul ce iesea de pe linia 23 care intra pe linia 21, ci de un tramvai de la Depoul Vidin ce este scos in jurul orelor 16 din traseu si retras in depou.
Cam acestea ar fi cateva din "performantele" noilor grafice, tramvaie putine la orele de varf calatori tot mai putini in intervalele orare "moarte"!Inteleg ca trebuie facuta economie dar nu inteleg de ce graficele mai aglomerate nu au fost date Depoului Vidin, depou ce detine tramvaie dublu articulate si tramvaie cu remorca, ce ar face fata cu brio la orele de varf !
Aveti mai jos situatia din Statia Calea G-ral E. Grigorescu (sensul spre Primarie), observati cum calatorii sunt transportati ca vitele si culmea este ca pe sensul opus am observat un GT8 destul de lejer, desigur acest GT8 avea in fata sa un KT4D arhiplin ce nu facea fata situatiei!