TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 27 Sep 2020 07:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 233 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Nov 2009 21:00 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Dupa doi ani si jumatate in care au stat si-au cugetat, iar terminalul de la Saturn arata mai rau ca groapa ecologica de gunoi, iata ca speranta ca se va face o modernizare adevarata a disparut cu totul.
Se asfalteaza in configuratia actuala stramba, inghesuita, in panta.


Iata si alte imagini:


Attachments:
PB083385 (Medium).JPG
PB083385 (Medium).JPG [ 95.92 KiB | Viewed 8661 times ]
PB083387 (Medium).JPG
PB083387 (Medium).JPG [ 76.41 KiB | Viewed 8662 times ]
#700_002.JPG
#700_002.JPG [ 85.38 KiB | Viewed 8662 times ]
#808_009.JPG
#808_009.JPG [ 77.68 KiB | Viewed 8661 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Nov 2009 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 209
Location: Brasov
De cate ori este campanie electorala de atatea ori se asfalteaza in forta. Sambata in zona giratoriului de la Poienelor cu Saturn era ditamai blocajul iar militienii erau ca de obicei depasiti de situatie. Unul se uita neputincios la toata marea de masini iar altul vorbea, intors cu spatele la telefonul mobil. Toate autobuzele nu respectau graficele de circulatie inregistrandu-se depasiri de pana la 20 de minute. Circulatia era inchisa pe Calea Bucuresti intre giratoriul Saturn si Selgros pentru ca se asfalta mareata realizare a primarului de carton numita sens giratoriu Carrefour. Toate masinile erau dirijate de pe Calea Bucuresti si pe Saturn pe la sensul giratoriu fara rost din apropierea terminalului Astra iar apoi prin spatele Kaufland si Praktiker pana la breteaua care face legatura cu Calea Bucuresti in apropiere de Selgros. De asemenea accesul pe Calea Bucuresti dinspre Predeal si Sacele era restrictionat.
Lucrarea era efectuata de abonata la bani publici firma Vectra a Butuzului.
Nu ma mira ca nu s-au mai construit peroane pentru urcarea in mijloacele de transport in comun. La cat pret se pune pe pietoni...
Important este sa se toarne cat mai mult asfalt. De acolo iese sponsorizarea la partid. Si apoi trebuie sa se raporteze lucrarile gata cat mai repede.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Nov 2009 00:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Kappa wrote:
Nu ma mira ca nu s-au mai construit peroane pentru urcarea in mijloacele de transport in comun. La cat pret se pune pe pietoni...
Lasa ca e mai bine asa, decat peroane de latimea celor de la Livada Postei sau Gara, de unde risti sa cazi direct sub rotile autobuzului. Oricum tot trebuia sa cobori mai intai de pe bordura jos, doar nu era sa se oboseasca soferul sa traga de volan pentru ca vehiculul sa ajunga langa bordura.

Bine, motivul lipsei peroanelor este aici altul, ca nu renuntau dummnealor asa usor sa mai puna vreo cateva sute de metri de bordura. E un semnal ca Supremul doreste desfiintarea acestor capete de linii. Nu ca ar arata fain niste benzinarii pe locul lor, dar si niste calupuri de 50.000 euro de la fiecare in buzunarul cui trebuie, dupa obiceiul locului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Mar 2010 19:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
La textul de mai jos ar trebui adaugat ca acest drum a fost construit de doar cateva luni, iar asfaltul pus in Brasov costa de 2-3 ori mai mult decat cel din Europa civilizata. Un fleac, ne-au ciuruit... drumurile, dar si bugetul.

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Br ... 78522.html

Ocolitoarea Braşovului, plină de gropi

Timp de zece zile, „Adevărul de Seară" împreună cu Europa FM caută cele mai mari gropi din oraşul tău, iar la finalul campaniei va fi întocmit un top al primelor zece. Trimite-ne cea mai periculoasă groapă pe care o vezi în oraşul tău pe adresa: gropi@adevarul.ro.
Vestirea primăverii nu se mai face, mai nou, prin ghiocei şi floricele, ci prin gropile care apar în carosabil, după o iarnă grea. Cel mai distrus drum din Braşov este, în acest moment, ocolitoarea oraşului.
Chiar dacă cel de-al doilea tronson al şoselei a fost inaugurat în luna mai a anului trecut, iar ultimul covor asfaltic a fost turnat la finele lui august, centura ocolitoare s-a umplut de denivelări şi gropi în zona sensului giratoriu de pe DN 11.
Carosabil distrus din decembrie
Asfaltul a început să se strice după prima zăpadă, iar în decembrie, constructorul a plombat găurile, însă materialul s-a distrus în câteva săptămâni. Gropile au, acum, dimensiuni considerabile, iar unele dintre ele au o lungime mai mare de ÅŸapte metri. Dacă limitatoarele de viteză nu au reuÅŸit să-i tempereze pe ÅŸoferi să reducă viteza, denivelările naturale au reuÅŸit, cu siguranÅ£ă.

Cei care vor să intre în Braşov de pe tronsonul doi al ocolitoarei sau de pe DN 11 trebuie să ştie că la ieşirea din rond îi aşteaptă o groapă cu un diametru mai mare de doi metri şi aproximativ zece centimetri adâncime.

Reparaţii pe banii asfaltatorului

Reprezentanţii Primăriei spun că firma constructoare trebuie să repare drumul pe cheltuiala sa, fiindcă se află în garanţie. „I-am atenţionat să asigure întreţinerea pe întreaga durată a sezonului rece. Acum, zona ar trebui reparată, dar întâi de toate trebuie să aflăm cauza apariţiei acestor cratere, iar dacă vinovată este infrastructura va trebui refăcut tot terasamentul", a explicat Sorin Toarcea, purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov.

Gropi uriaÅŸe se află ÅŸi pe strada Fundătura Hărmanului, care face legătura între cele două tronsoane ale centurii. Cele mai mari denivelări sunt la trecerea la nivel cu calea ferată, unde una dintre gropi are o adâncime de 11 centimetri, 80 de cm lungime ÅŸi 70 de cm lăţime. Traversarea ÅŸinelor în condiÅ£ii de siguranÅ£ă nu se poate face cu o viteză mai mare de 5 km/oră. Din cauza carosabilului distrus, terasamentul liniei CFR care merge spre Depou a fost afectat, iar linia a fost închisă.

Puţin mai încolo, în zona CET, o altă groapă, de această dată adâncă de 15 cm şi lată de 70 îi pândeşte pe şoferi.



Attachments:
groapa.jpg
groapa.jpg [ 323.22 KiB | Viewed 8510 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Mar 2010 16:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
La aproape 2 (doi) ani de la zamislirea Megagiratoriului "Centrul Civic", autoritatile locale si-au dat seama in sfarsit ca, o data cu mutarea statiilor de trasnsport public, nu fusesera mutate copertinele si chioscurile de bilete. De ce n-au fost mutate inca de atunci? Din indolenta? Din dorinta de a falimenta RAT, obligand tot mai multi calatori sa devina fraudulosi? Un raspuns pe care probabil l-ar toarce pe nerasuflate prietenul Toarcea ar suna cam asa: "am lasat lucrurile un timp experimental, sa vedem cum se aseaza, urmand ca in functie de ajustarile necesare sa finalizam si ultimele detalii ale acestei investitii." Desigur, acesta este un raspuns imaginar, dar in binecunoscutul stil al limbii de lemn cu care de obicei ne zgarie timpanele si ne dezinformeaza. In traducere, ar insemna cam asta: bajbaiala, indecizie, lene, dezinteres si tatonari greoaie, in loc de solutii fundamentate tehnic si aplicate cu corectitudine.

Deci, au reaparut in sfarsit copertinele si chioscurile (aceleasi chioscuri de tip Paul G., cu acelasi program de functionare "de voie", strict confidential), in statiile: Toamnei (3b, 5, 5b, 7, 10, 30, 31, 32, 35) si Camera de Comert (1, 4, 5, 17, 22, 31, 34). Aplauze!

P.S. Mai ramane sa scapam de acele derutante semafoare "verde-clipitor", inventie tipic brasoveana, care produc multa nesiguranta, creaza pericole de acidentare pentru soferi si pietoni. Legea prevede ca la pierderea prioritatii si la treceri de pietoni sa existe lampi "galben-clipitor" si nu "verde-clipitor", dragi tovarasi de pe alta planeta. Fiti mai putini inventivi si lasati-va de gaselnite jmekeresti!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 12:55 
Offline
User avatar

Joined: Wed 15 Jul 2009 22:33
Posts: 42
Location: Schei, Brasov
Un nou giratoriu

Comisia de circulaÅ£ie a Primăriei BraÅŸov a aprobat în ultima ÅŸedinÅ£ă amenajarea unui sens giratoriu la intersecÅ£ia dintre strada Plevnei-Bulevardul GriviÅ£ei-strada Aurel Vlaicu. ÃŽn cursul zilei de ieri, angajaÅ£ii firmei desemnate de municipalitate să execute lucrările de execuÅ£ie a obiectivului au procedat la trasarea sensului giratoriu. Zilele următoare vor demara lucrările de deviere a reÅ£elelor de utilităţi din apropierea amplasamentului, urmând să fie amenajată, efectiv, giraÅ£ia. Potrivit afirmaÅ£iilor reprezentanÅ£ilor Primăriei, scopul acestei noi sistematizări este de a fluidiza traficul rutier în intersecÅ£ia menÅ£ionată, de a scădea timpul de aÅŸteptare ÅŸi, implicit, de a reducere poluarea fonică ÅŸi cu noxe în zonă, generate de staÅ£ionarea la semafoare.


www.brasovultau.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jun 2010 11:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Daca se mai indoia cineva de hotia care se ascunde sub aparentele asa-zisei bune gospodariri...
Pana si iohaniÅŸii au ajuns pentru noi un termen de comparatie pozitiv. :cry:

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Ce ... 72352.html

Construirea centurii ocolitoare a BraÅŸovului costă dublu faÅ£ă de Sibiu

Edilii braşoveni vor să execute lucrările cu fonduri structurale, lucrarea fiind cuprinsă în Planul Integrat de Dezvoltare Urbană. Municipalitatea sibiană achită aproximativ 1,49 milioane de euro pentru construcţia unui kilometru, în timp ce la Braşov costul e de 3,1 milioane.

Recent, Consilul Local Braşov a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru execuţia ultimului tronson al ocolitoarei, care va face legătura între DN 13 şi DN 1 şi care va scoate tot traficul greu din oraş. Costurile de execuţie sunt previzionate la suma de 18,7 milioane de euro pentru cei şase kilometri.

Dacă este să facem un calcul simplu, un kilometru de centură, la Braşov, ar costa aproximativ 3,1 milioane de euro. La aceştia bani se mai adaugă alte zece milioane pentru expropieri şi proiectul tehnic.

ÃŽn schimb, la Sibiu, centura, ale cărei lucrări sunt executate chiar de către firma braÅŸoveană Vectra, sunt de 9,85 milioane de euro, pentru un tronson tot de ÅŸase kilometri. Cu alte cuvinte, costul construcÅ£iei pe kilometru este de 1,4 milioane de euro, aproape la jumţătate faÅ£ă de preÅ£ul estimat la BraÅŸov.

Lucrări asemănătoare

Pe centura Sibiului sunt proiectate două sensuri giratorii, la intersecţia cu alte drumuri, dar şi două podeţe. La Braşov, situaţia este asemănătoare, trei sensuri giratorii, un pod şi un pasaj, care într-adevăr este mai complex, fiind prevăzut cu mai multe bucle şi bretele la intersecţia cu DN 1. Un alt „atuu" al Braşovului ar fi că tot tronsonul ar avea câte două benzi pe sens, iar la Sibiu, 3,6 km vor avea doar câte o bandă pe sens, dar trebuie să ţinem cont de faptul că 2,4 km vor avea profil de autostradă.

„Deocamdată, au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici şi urmează procedurile de evaluare a terenurilor ce urmează a fi expropriate. Pentru aceste sume se vor accesa fonduri strcuturale, acest tronson de ocolitoare fiind cuprins în Planul Integrat de Dezvoltare Urbană prin care zonei Metropolitane Braşov i-au fost alocate mai mult de 80 de milioane de euro", a explicat Sorin Toarcea.

Lucrările vor începe cel mai devreme la sfârşitul acestui an sau la începutul lui 2011. Primăria are de evaluat aproximativ 20 de hectare de teren care se află pe traseul celui de-al treilea tronson al ocolitoarei. După aceea, edilii vor demara licitaţia pentru selectarea constructorului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Aug 2010 22:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Liniile 50, 50 b, 51 si 52 vor circula deviat, ca urmare a închiderii temporare a traficului pe Str. Poarta Schei. Sunt curios daca 50 si 50 b vor mai ajunge pe Castanilor sau vor fi scurtate pe direct la Livada Postei. Ce bine ca nu mai sunt troleibuze, nu-i asa?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Aug 2010 17:17 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Brassovia wrote:
Liniile 50, 50 b, 51 si 52 vor circula deviat, ca urmare a închiderii temporare a traficului pe Str. Poarta Schei. Sunt curios daca 50 si 50 b vor mai ajunge pe Castanilor sau vor fi scurtate pe direct la Livada Postei. Ce bine ca nu mai sunt troleibuze, nu-i asa?
Distractia incepe abia de sambata. Vor circula pe Sirul Beethoven - Baritiu - Piata Sfatului - Muresenilor - Eroilor. Incredibil, dar nu vor avea nici o statie in tot centrul istoric, pentru a inlocui statia de pe Balcescu, ce nu va mai functiona. Dar asta este si ideea, centrul sa ramana exclusiv al taximetristilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Aug 2010 14:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 15 Jul 2009 22:33
Posts: 42
Location: Schei, Brasov
Astazi au disparut semafoarele in intersectia dintre Grivitei si Aurel Vlaicu, astfel intrand in vigoare sensul giratoriu. O aglomeratie ca acum nu cred ca a mai fost niciodata in intersectia aceea. E greu de crezut ca exista doar 3 treceri de pietoni (pana acum), iar daca vrei sa treci de la complexul Hard Discount spre statia RAT care merge spre Bartolomeu/Stupini, trebuie sa traversezi prin celalalte 3 locuri - trecere de pietoni 0 -.

Totodata a disparut si ramificatia de troleu din intersectie (fosta linie a lui 10 B). Celelate fire au fost agatate de stalpi inspre Aurel Vlaicu, la fel ca in partea cealalta spre Faget.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Aug 2010 16:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
brasovean wrote:
Astazi au disparut semafoarele in intersectia dintre Grivitei si Aurel Vlaicu, astfel intrand in vigoare sensul giratoriu. O aglomeratie ca acum nu cred ca a mai fost niciodata in intersectia aceea. E greu de crezut ca exista doar 3 treceri de pietoni (pana acum), iar daca vrei sa treci de la complexul Hard Discount spre statia RAT care merge spre Bartolomeu/Stupini, trebuie sa traversezi prin celalalte 3 locuri - trecere de pietoni 0 -.

Totodata a disparut si ramificatia de troleu din intersectie (fosta linie a lui 10 B). Celelate fire au fost agatate de stalpi inspre Aurel Vlaicu, la fel ca in partea cealalta spre Faget.

In numele "economiilor de energie" impuse de Ceausescu s-au facut in perioada 1973-1986 multe prostii in materie de amenajarea traficului si transport public, inclusiv in Brasov. Poate veti zambi, dar au existat si atunci exact aceleasi fixuri: desfiintarea trecerilor de pietoni (ca ar fi prea multe si ar obliga prea des soferii sa franeze, consumand carburant), desfiintarea si mutarea statiilor, oprirea functionarii semafoarelor (ca ar consuma curent degeaba) etc. Suna cunoscut, nu? Doar ca acum nu mai justifica cu economisirile ci cu "ecologia" (nu le-ar fi rusine sa pronunte acest cuvant, tocmai ei iubitorii de 4x4). Este incredibil cum toate aceste reflexe comuniste sunt preluate si servite din nou. Ce pot sa va marturisesc este ca dezastrul de atunci mi se pare acum parfum de levantica. Ceausescu nu fi trist, ai urmasi care te depasesc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Aug 2010 17:12 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Azi a fost si prima zi in care au fost trimise autobuze pe liniile 3 si 5 barat. Chiar nu vad rostul acestui giratoriu, dar nu conteaza parerea mea. Cateva imagini:
Pentru alte imagini cu reteaua ce a fost in intersectia respectiva, accesati http://forum.transira.ro/viewtopic.php?p=95537#95537 .


Attachments:
P8196255 [800x600].jpg
P8196255 [800x600].jpg [ 78.45 KiB | Viewed 7909 times ]
P8196256 [800x600].jpg
P8196256 [800x600].jpg [ 74.5 KiB | Viewed 7910 times ]
P8196258 [800x600].jpg
P8196258 [800x600].jpg [ 86.45 KiB | Viewed 7909 times ]
P8196263 [800x600].jpg
P8196263 [800x600].jpg [ 79.33 KiB | Viewed 7910 times ]
P8196264 [800x600].jpg
P8196264 [800x600].jpg [ 84.15 KiB | Viewed 7909 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Aug 2010 22:13 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Da, au fost foarte prompti angajatii RAT la desfacerea retelei fostelor linii 10 si 10 barat, dar sa modifice reteaua pentru liniile 3 si 5 barat au uitat, se pare. Sau nu li s-a permis. Aceasta intersectie a devenit un cosmar pentru pietoni, trecerile au fost mutate la 50-100 m departare si nu mai exista decat pe trei din cele patru laturi, asa cum deja s-a spus mai sus. Autovehiculele care vor sa intre in intersectie dinspre centru blocheaza practic continuu prima banda a giratoriului, incercandu-si norocul prin "bagarea botului" inainte, centimetru cu centimetru. Celelalte doua benzi sunt strabatute de un flux aproape neintrerupt pe directia DN 13 - Gara, din cand in cand unuia i se mai face mila si le da voie sa intre in intersectie si la cei fara prioritate. Este un fel de bulibaseala generala, dar catastrofa nu se arata acum in toata splendoarea, pentru ca traficul este foarte scazut in aceasta perioada a concediilor de vara.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 10:59 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Au început lucrările la giratoriile de pe VlahuÅ£ă

Lucrările la cele două giraÅ£ii de la capetele Bulevardului Alexandru VlahuÅ£ă au început miercuri. Potrivit viceprimarului Miklos Gantz, ÅŸantierele au fost deja anunÅ£ate cu indicatoare de presemnalizare, iar acum se lucrează la amenajarea insulelor. FaÅ£ă de planurile iniÅ£iale,
dacă la giratoriul de la intersecÅ£ia Al. VlahuÅ£ă - Gării - Hărmanului nu sînt modificări esenÅ£iale, pentru giraÅ£ia de la Gemenii (VlahuÅ£ă -
Saturn - Zizinului) s-a optat pentru o soluţie modificată: două „giratorii“ în loc de unul, cu un spaţiu verde între ele, astfel încît împreună vor forma o singură giraţie. Potrivit directorului Direcţiei Tehnice a Primăriei, Attila Radnoti, soluţia a fost preferată ţinîndu-se cont de conformaţia intersecţiei şi de fluxurile traficului.„Aceste lucrări fac parte din programul de sistematizare a circulaţiei din municipiu pe care Primăria Braşov l-a pornit în anul 2004. Alte etape pe care le realizăm în acest sens sînt ocolitoarea municipiului, pasajul Independenţei şi dublarea pasajului Fartec, dar şi alte lucrări de mai mici dimensiuni”, a declarat viceprimarul Miklos Gantz. Durata estimată de viceprimar pentru finalizarea ambelor giratorii este de maximum 45 de zile, lucrările urmînd să se desfăşoare concomitent.


http://www.monitorulexpres.ro/?mod=ulti ... _id=102463

Articol din 5 iulie 2011. In continuare postez imagini cu stadiul lucrarilor la data de 11 iulie 2011.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:02 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Giratoriul Garii - Harmanului - Vlahuta.


Attachments:
P7112526 [800x600].jpg
P7112526 [800x600].jpg [ 88.28 KiB | Viewed 7394 times ]
P7112527 [800x600].jpg
P7112527 [800x600].jpg [ 76.62 KiB | Viewed 7394 times ]
P7112528 [800x600].jpg
P7112528 [800x600].jpg [ 103.09 KiB | Viewed 7394 times ]
P7112532 [800x600].jpg
P7112532 [800x600].jpg [ 103.31 KiB | Viewed 7395 times ]
P7112533 [800x600].jpg
P7112533 [800x600].jpg [ 87.44 KiB | Viewed 7394 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:03 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Giratoriul Garii - Harmanului - Vlahuta.


Attachments:
P7112534 [800x600].jpg
P7112534 [800x600].jpg [ 102.87 KiB | Viewed 7394 times ]
P7112536 [800x600].jpg
P7112536 [800x600].jpg [ 75.27 KiB | Viewed 7394 times ]
P7112540 [800x600].jpg
P7112540 [800x600].jpg [ 103.04 KiB | Viewed 7393 times ]
P7112542 [800x600].jpg
P7112542 [800x600].jpg [ 55.41 KiB | Viewed 7394 times ]
P7112543 [800x600].jpg
P7112543 [800x600].jpg [ 86.91 KiB | Viewed 7393 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:05 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Giratoriul Garii - Harmanului - Vlahuta.


Attachments:
P7112544 [800x600].jpg
P7112544 [800x600].jpg [ 73.76 KiB | Viewed 7392 times ]
P7112545 [800x600].jpg
P7112545 [800x600].jpg [ 73.85 KiB | Viewed 7392 times ]
P7112546 [800x600].jpg
P7112546 [800x600].jpg [ 97.03 KiB | Viewed 7392 times ]
P7112547 [800x600].jpg
P7112547 [800x600].jpg [ 81.96 KiB | Viewed 7393 times ]
P7112549 [800x600].jpg
P7112549 [800x600].jpg [ 90.72 KiB | Viewed 7393 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:07 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Giratoriul Garii - Harmanului - Vlahuta.


Attachments:
P7112553 [800x600].jpg
P7112553 [800x600].jpg [ 78.86 KiB | Viewed 7391 times ]
P7112554 [800x600].jpg
P7112554 [800x600].jpg [ 68.61 KiB | Viewed 7390 times ]
P7112556 [800x600].jpg
P7112556 [800x600].jpg [ 105.32 KiB | Viewed 7390 times ]
P7112558 [800x600].jpg
P7112558 [800x600].jpg [ 64.05 KiB | Viewed 7390 times ]
P7112557 [800x600].jpg
P7112557 [800x600].jpg [ 73.09 KiB | Viewed 7390 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:09 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Giratoriul Garii - Harmanului - Vlahuta.


Attachments:
P7112559 [800x600].jpg
P7112559 [800x600].jpg [ 80.16 KiB | Viewed 7390 times ]
P7112560 [800x600].jpg
P7112560 [800x600].jpg [ 62.66 KiB | Viewed 7389 times ]
P7112562 [800x600].jpg
P7112562 [800x600].jpg [ 70.29 KiB | Viewed 7388 times ]
P7112563 [800x600].jpg
P7112563 [800x600].jpg [ 82.58 KiB | Viewed 7388 times ]
P7112564 [800x600].jpg
P7112564 [800x600].jpg [ 88.16 KiB | Viewed 7389 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:10 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Giratoriul Garii - Harmanului - Vlahuta.


Attachments:
P7112565 [800x600].jpg
P7112565 [800x600].jpg [ 83.64 KiB | Viewed 7388 times ]
P7112566 [800x600].jpg
P7112566 [800x600].jpg [ 66.79 KiB | Viewed 7389 times ]
P7112567 [800x600].jpg
P7112567 [800x600].jpg [ 99.34 KiB | Viewed 7388 times ]
P7112571 [800x600].jpg
P7112571 [800x600].jpg [ 79.78 KiB | Viewed 7388 times ]
P7112574 [800x600].jpg
P7112574 [800x600].jpg [ 88.4 KiB | Viewed 7388 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:12 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Giratoriul Garii - Harmanului - Vlahuta.


Attachments:
P7112577 [800x600].jpg
P7112577 [800x600].jpg [ 88.37 KiB | Viewed 7386 times ]
P7112578 [800x600].jpg
P7112578 [800x600].jpg [ 45.76 KiB | Viewed 7386 times ]
P7112580 [800x600].jpg
P7112580 [800x600].jpg [ 59.17 KiB | Viewed 7387 times ]
P7112584 [800x600].jpg
P7112584 [800x600].jpg [ 64.91 KiB | Viewed 7386 times ]
P7112583 [800x600].jpg
P7112583 [800x600].jpg [ 61.82 KiB | Viewed 7386 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:13 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Giratoriul Garii - Harmanului - Vlahuta.


Attachments:
P7112586 [800x600].jpg
P7112586 [800x600].jpg [ 82.72 KiB | Viewed 7386 times ]
P7112587 [800x600].jpg
P7112587 [800x600].jpg [ 66.78 KiB | Viewed 7385 times ]
P7112590 [800x600].jpg
P7112590 [800x600].jpg [ 52.4 KiB | Viewed 7386 times ]
P7112595 [800x600].jpg
P7112595 [800x600].jpg [ 81.58 KiB | Viewed 7386 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:28 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Giratoriu Gemenii - Vlahuta - Saturn - Zizinului.


Attachments:
P7112599 [800x600].jpg
P7112599 [800x600].jpg [ 88.19 KiB | Viewed 7382 times ]
P7112600 [800x600].jpg
P7112600 [800x600].jpg [ 77.97 KiB | Viewed 7383 times ]
P7112604 [800x600].jpg
P7112604 [800x600].jpg [ 71.84 KiB | Viewed 7383 times ]
P7112603 [800x600].jpg
P7112603 [800x600].jpg [ 81.41 KiB | Viewed 7383 times ]
P7112610 [800x600].jpg
P7112610 [800x600].jpg [ 70.44 KiB | Viewed 7383 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Giratoriu Gemenii - Vlahuta - Saturn - Zizinului.


Attachments:
P7112611 [800x600].jpg
P7112611 [800x600].jpg [ 63.05 KiB | Viewed 7381 times ]
P7112613 [800x600].jpg
P7112613 [800x600].jpg [ 64.65 KiB | Viewed 7382 times ]
P7112616 [800x600].jpg
P7112616 [800x600].jpg [ 58.06 KiB | Viewed 7381 times ]
P7112619 [800x600].jpg
P7112619 [800x600].jpg [ 67.05 KiB | Viewed 7382 times ]
P7112620 [800x600].jpg
P7112620 [800x600].jpg [ 49.05 KiB | Viewed 7382 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:31 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Giratoriu Gemenii - Vlahuta - Saturn - Zizinului.


Attachments:
P7112622 [800x600].jpg
P7112622 [800x600].jpg [ 58.54 KiB | Viewed 7379 times ]
P7112623 [800x600].jpg
P7112623 [800x600].jpg [ 67.06 KiB | Viewed 7379 times ]
P7112625 [800x600].jpg
P7112625 [800x600].jpg [ 122.54 KiB | Viewed 7380 times ]
P7112626 [800x600].jpg
P7112626 [800x600].jpg [ 44.17 KiB | Viewed 7379 times ]
P7112628 [800x600].jpg
P7112628 [800x600].jpg [ 65.27 KiB | Viewed 7379 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:32 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Giratoriu Gemenii - Vlahuta - Saturn - Zizinului.


Attachments:
P7112629 [800x600].jpg
P7112629 [800x600].jpg [ 51.56 KiB | Viewed 7379 times ]
P7112630 [800x600].jpg
P7112630 [800x600].jpg [ 80.98 KiB | Viewed 7378 times ]
P7112631 [800x600].jpg
P7112631 [800x600].jpg [ 50.13 KiB | Viewed 7378 times ]
P7112633 [800x600].jpg
P7112633 [800x600].jpg [ 75.19 KiB | Viewed 7378 times ]
P7112634 [800x600].jpg
P7112634 [800x600].jpg [ 54.3 KiB | Viewed 7378 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Giratoriu Gemenii - Vlahuta - Saturn - Zizinului.


Attachments:
P7112638 [800x600].jpg
P7112638 [800x600].jpg [ 69.92 KiB | Viewed 7377 times ]
P7112640 [800x600].jpg
P7112640 [800x600].jpg [ 63.28 KiB | Viewed 7376 times ]
P7112641 [800x600].jpg
P7112641 [800x600].jpg [ 86.64 KiB | Viewed 7377 times ]
P7112643 [800x600].jpg
P7112643 [800x600].jpg [ 78.25 KiB | Viewed 7376 times ]
P7112644 [800x600].jpg
P7112644 [800x600].jpg [ 104.92 KiB | Viewed 7376 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 11:38 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Lipseste ceva, nu? Dupa cum am prevazut, reteaua fostei linii de troleibuz 6 a fost ciuntita... Imagini cu vechea configuratie gasiti aici: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?p=110415#110415


Attachments:
P7112648 [800x600].jpg
P7112648 [800x600].jpg [ 93.69 KiB | Viewed 7376 times ]
P7112654 [800x600].jpg
P7112654 [800x600].jpg [ 79.7 KiB | Viewed 7375 times ]
P7112653 [800x600].jpg
P7112653 [800x600].jpg [ 73.95 KiB | Viewed 7375 times ]
P7112655 [800x600].jpg
P7112655 [800x600].jpg [ 71.24 KiB | Viewed 7376 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 08:14 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Incepand de astazi, circulatia troleibuzelor pe linia 8 a fost sistata, datorita lucrarilor ce se desfasoara la giratiile mai sus amintite.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jul 2011 00:16 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Intersectia "Gemenii" isi merita numele nu numai dupa cele doua blocuri gemene dar mai nou si dupa cele doua sensuri giratorii gemene.


Attachments:
File comment: Vedere din capatul B-dului Saturn
IMG_1808.jpg
IMG_1808.jpg [ 173.68 KiB | Viewed 7260 times ]
File comment: Giratoriul din capatul lui Saturn-Zizinului
IMG_1810.jpg
IMG_1810.jpg [ 207.76 KiB | Viewed 7260 times ]
File comment: Capatul B-dului Saturn
IMG_1812.jpg
IMG_1812.jpg [ 218.88 KiB | Viewed 7260 times ]
File comment: Consola pastrata pentru linia 8
IMG_1813.jpg
IMG_1813.jpg [ 255.61 KiB | Viewed 7260 times ]
File comment: Reteaua liniei 8 vine demontata va fi folosit cativa metri din linia 6 la intrarea in giratoriul dinspre Vlahuta spre Saturn
IMG_1816.jpg
IMG_1816.jpg [ 225.1 KiB | Viewed 7261 times ]
File comment: Giratoriul din capatul lui Vlahuta -Zizinului
IMG_1818.jpg
IMG_1818.jpg [ 210 KiB | Viewed 7261 times ]
File comment: Vedere de pe Str Zizinului
IMG_1821.jpg
IMG_1821.jpg [ 191.12 KiB | Viewed 7260 times ]
File comment: Vedere din capatul B-dului Vlahuta
IMG_1824.jpg
IMG_1824.jpg [ 189.13 KiB | Viewed 7261 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 233 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group