TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 22 Oct 2019 09:15

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 209 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject: linia 201
PostPosted: Mon 18 Oct 2010 19:09 
De astazi linia de troleibuz 201 a fost desfiintata,iar cablul de retea a fost dat jos... :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Oct 2010 20:52 
Bucla de la hala? Care da spre Coreco?


Top
  
 
 Post subject: Re: linia 201
PostPosted: Mon 18 Oct 2010 20:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 103
Location: Bucuresti
ADITZA1999 wrote:
De astazi linia de troleibuz 201 a fost desfiintata,iar cablul de retea a fost dat jos... :(


In cazul in care este adevarata demontarea macazelor de la Hale acest lucru nu are decat o singura explicatie logica:

Traseul 201 circula atata timp cat nu se putea merge cu troleibuzul pe Bulevardul Independentei spre Gara de Sud, fiind zona pietonala. Cu precadere in zilele de week-end pe timpul verii.

Circula in paralel autobuzul 25 ce ocolea bulevardul pe o strada paralela, pe unde circuau si celelalte autobuze(1,2,30,44,etc).

Avand in vedere ca Neoplanele au motor Diesel pot continua traseul pana la Gara de Sud.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Oct 2010 21:36 
Am facut in paint 2 scheme cu liniile(imi cer scuze de claritate) :


Attachments:
File comment: ...
201-2.jpg
201-2.jpg [ 109.96 KiB | Viewed 10314 times ]
File comment: ...
201.jpg
201.jpg [ 46.06 KiB | Viewed 10313 times ]
Top
  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Thu 21 Oct 2010 13:32 
Începând cu data de 1 noiembrie a.c., în transportul regulat urban din municipiul Ploieşti intervin o serie de modificări.


a) Traseul 2/2 barat: circulă numai între Gara de Vest – Gara de Sud. Abonamentul eliberat pentru traseul 2 va beneficia suplimentar şi de tronson comun aprobat cu traseele 30, 32 între staţiile Gara de Sud – Hipodrom, respectiv Bariera Bucureşti, în ambele sensuri de circulaţie.

b) Se modifică ruta traseului 444 Mimiu – Bariera Bucureşti, parcursul fiind stabilit pe strada Petrolului până la Astra. Prelungirile de curse la Comat, reprezintă traseul 444 barat. Abonamentul eliberat pe 444/444 barat are tronson comun cu traseele 30, 32 între Bariera Bucureşti – Hale/Galerii, în ambele sensuri, cu traseele 202, 44 între Gara de Sud – Hale/Galerii.

c) Traseul 1/21: va circula numai între zona comercială de Nord şi Hale Coreco. Abonamentul eliberat pentru traseul 1 beneficiază de tronson comun aprobat cu traseele 202, 44 între staţiile Galerii/Hale – Gara de Sud, în ambele sensuri de circulaţie, iar cu traseele 30, 32 între staţiile Galerii/Hale – Bariera Bucureşti. De asemenea, cu traseu 444/444 barat între staţiile Bariera Bucureşti – Astra/Comat, în ambele sensuri de deplasare.

d) Traseul 34/34 barat: se desfiinţează. Călătorii care în prezent folosesc acest traseu vor utiliza traseele 202, 22 între Centru şi Pod Înalt, iar pentru Real se poate merge cu traseul 22 barat Bariera Unirii – Hale – Pod Înalt – Selgros – Real. Abonamentul eliberat pentru traseul 22 are suplimentar şi tronson comun cu traseul 22 barat integral, în ambele sensuri de circulaţie.

e) Traseul 32: o parte din curse vor fi scurtate la Bariera Bucureşti, conform programelor de circulaţie aprobate. Aceste curse scurtate vor constitui traseul 32, iar cursele Protan – Hale vor forma traseul 32 barat. Abonamentul eliberat pentru traseul 32 este valabil şi în traseul 32 barat, în traseul 22/22 barat între staţiile Bariera Unirii – Hale, traseul 30 între Bariera Bucureşti – Hale/Galerii – ambele sensuri de circulaţie.

f) Traseele 35/35 barat: la sensul de deplasare spre Hale, staţia de debarcare/îmbarcare din Centru va fi Palatul Culturii (nu se mai ajunge până la Hale Coreco!). Posesorii de abonamente pe aceste două trasee, în baza tronsonului comun aprobat, pot folosi şi liniile regulate 202, 44, 30, 32 între Palatul Culturii şi Hale Coreco.

g) traseul 7: la sensul de deplasare spre Dorobanţul, din strada Tache Ionescu se execută viraj dreapta în Piaţa Victoriei, apoi se intră pe străzile Gh. Lazăr, Dr. Bagdazar şi din staţia Muzeul Petrolului se reia ruta actuală. Celălalt sens de deplasare nu se modifică. Abonamentul eliberat pe traseul 7 este valabil şi în traseele 22/22 barat între staţiile T. Ionescu – Hale Catedrală – sens unic, traseul 101 între Hale tramvai şi Muzeul Istorie – ambele sensuri, respectiv traseele 35, 35 barat între staţiile T. Ionescu şi Palatul Culturii – sens unic. Programele de circulaţie valabile începând cu data de 01.11.2010 vor fi afişate la capetele de linie, în staţiile principale şi pe site-ul www.ratph.ro.
Sursa : www.prahovabusiness.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Oct 2010 17:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Pe scurt, s-a ales praful de ceea ce era, cândva, unul dintre cele mai bune sisteme de transport în România.
Cum naibii să îl limitezi pe 1 la Hale, când atât 1, cât şi 30 circulau pline până la refuz până la Rulmenţi Grei şi chiar mai departe?! 30 vine deja la 3 minute.... mai des de atât e tehnic imposibil de asigurat, plus că articulatele nu au voie pe 30 (nu ştiu din ce motiv). Dealtfel, prin aceste scurtăti şi desfiinţări se elimină cel puţin 20 de vehicule zilnic de pe trasee, număr suficient pentru a începe casarea Ikarusurilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri
PostPosted: Thu 21 Oct 2010 18:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48647
PREZIOSO wrote:
Începând cu data de 1 noiembrie a.c., în transportul regulat urban din municipiul Ploieşti intervin o serie de modificări.


Exista HCL?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Oct 2010 19:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Poti preciza cum se numeste legea care impune obtinerea unei HCL? Ar fi utila pentru niste reclamatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Oct 2010 19:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48647
Dr2005 wrote:
Poti preciza cum se numeste legea care impune obtinerea unei HCL? Ar fi utila pentru niste reclamatii.


Traseele, rutele, programele de circulatie se stabilesc prin HCL, stipuleaza Legea 92/2007.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri
PostPosted: Tue 09 Nov 2010 03:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
RATPh wrote:
Începând cu data de 1 noiembrie a.c., în transportul regulat urban din municipiul Ploieşti intervin o serie de modificări.

a) Traseul 2/2 barat: circulă numai între Gara de Vest – Gara de Sud. Abonamentul eliberat pentru traseul 2 va beneficia suplimentar şi de tronson comun aprobat cu traseele 30, 32 între staţiile Gara de Sud – Hipodrom, respectiv Bariera Bucureşti, în ambele sensuri de circulaţie.

[...]
c) Traseul 1/21: va circula numai între zona comercială de Nord şi Hale Coreco. Abonamentul eliberat pentru traseul 1 beneficiază de tronson comun aprobat cu traseele 202, 44 între staţiile Galerii/Hale – Gara de Sud, în ambele sensuri de circulaţie, iar cu traseele 30, 32 între staţiile Galerii/Hale – Bariera Bucureşti. De asemenea, cu traseu 444/444 barat între staţiile Bariera Bucureşti – Astra/Comat, în ambele sensuri de deplasare.[...]

S-a revenit asupra acestor doua decizii. 1 circula din nou pana la Astra, iar 2b la Hipodrom.

RATPh wrote:
Traseul 32: o parte din curse vor fi scurtate la Bariera Bucureşti, conform programelor de circulaţie aprobate. Aceste curse scurtate vor constitui traseul 32, iar cursele Protan – Hale vor forma traseul 32 barat. Abonamentul eliberat pentru traseul 32 este valabil şi în traseul 32 barat, în traseul 22/22 barat între staţiile Bariera Unirii – Hale, traseul 30 între Bariera Bucureşti – Hale/Galerii – ambele sensuri de circulaţie.

Pana la urma a ramas 32 la Hale si nu a mai aparut 32b.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Nov 2010 14:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48647
Primăria PDL Ploieşti îşi drege incompetenţa cu bani publici
Asigurare de viaÅ£ă pentru pasagerii troleibuzelor defecte


Pasagerii din troleibuzele pe care defilează numele primarului pedelist al Ploieştiului, Andrei Voloşevici, pot sta liniştiţi. Chiar dacă mijloacele de transport în comun vor lua foc, aşa cum s-a întâmplat în Elveţia, călătorii vor fi despăgubiţi de firmele de asigurări. Conducerea PDL a Ploieştiului a găsit soluţia problemelor iscate de defecţiunile apărute la troleibuzele second-hand achiziţionate cu 150.000 de euro bucata şi a trecut la încheierea unor contracte de asigurări pentru pasageri, în caz de deces, invaliditate şi pagube materiale.

ÃŽncheierea unui asemenea tip de asigurări în numele Regiei Autonome de Transport Public PloieÅŸti constituie o noutate absolută în acest domeniu. „Este o curiozitate cât se poate de mare să închei asigurări pentru călători. Nici nu ÅŸtiu dacă este legal să foloseÅŸti banii publici pentru aÅŸa ceva. Mă întreb cum o să facă astfel de asigurări, pentru că trebuie să ÅŸtii câţi călători sunt. Este însă inadmisibil să cheltui bani pe aÅŸa ceva, în condiÅ£iile în care regia ÅŸi-aÅŸa are pierderi enorme. Vom face o interpelare în consiliu, pentru a cere explicaÅ£ii faÅ£ă de această decizie. Noi oricum nu am fost consultaÅ£i ÅŸi nici nu am ÅŸtiut de o astfel de licitaÅ£ie", ne-a declarat Ion Eparu, consilier în Consiliul Local PloieÅŸti.

Afacerea cumpărării troleibuzelor defecte, un proiect marca Voloşevici, a iscat numeroase controverse pe plan local. Cele 24 de troleibuze au fost cumpărate după ce, în 2005, au luat foc în Elveţia, acestea fiind depozitate în Germania. După ce au fost testate şi refuzate de autorităţile de la Budapesta, troleibuzele au aterizat în ograda Ploieştiului. La începutul lunii noiembrie a.c., liniile de contact ale mijloacelor de transport în comun au luat foc, provocând atât panica ploieştenilor, cât şi oprirea tuturor troleibuzelor care circulau pe trasee.

2.500 lei pentru deces ÅŸi 3.000 de lei pentru invaliditate

Într-un anunţ de participare pe SEAP din 24 noiembrie, Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti a scos la licitaţie un contract de servicii de asigurări RCA, CASCO şi asigurarea călătorilor, pe o durată de 12 luni şi cu o valoare estimată de 537.364 lei fără TVA. Potrivit caietului de sarcini, la asigurarea călătorilor care folosesc mijloacele de transport în comun ale RATP Ploieşti, riscurile pentru care se vor acorda despăgubiri sunt: deces, invaliditate permanentă, cheltuieli medicale, indemnizaţie de spitalizare, pagube materiale. Asigurarea trebuie să fie valabilă în timpul circulaţiei vehiculului, în timpul staţionării acestuia şi pentru accidentele suferite de călători în incinta staţiei sau pe o rază de până la 30 m de la tăbliţa indicatoare. Totodată, conform caietului de sarcini, cota de primă se va stabili pe baza următoarelor sume asigurate: deces - 2.500 lei, invaliditate permanentă - 3.000 lei, pagube materiale - 700 lei, cheltuieli medicale - 700 lei, indemnizaţie spitalizare - 40 lei, numărul maxim de zile pentru care se acordă indemnizaţie de spitalizare fiind de 90 pe an. Despăgubilile medicale se vor plăti în limita sumei asigurate şi numai în cazul în care asiguratul nu beneficiază de asigurare din partea Casei de Asigurări de Sănătate. Preţul ofertei va cuprinde şi asigurarea categoriilor de persoane care folosesc gratuit mijloacele de transport, inclusiv salariaţii RATP Ploieşti.


http://www.cotidianul.ro/130496-Asigura ... or-defecte


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Dec 2010 20:43 
Au fost plantati stalpi de la la Podul Inalt pana in zona magazinului Real(scuze de reclama).Cred ca in foarte scurt timp traseul 202 va fi Gara de Sud-Real.


Top
  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Sat 11 Dec 2010 11:39 
Asa s-a spus si despre stalpii de la Hipodrom spre Barcanesti, ca ar fi pentru linia 30 de troleu, dar nu se stie nimic sigur.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Dec 2010 00:33 
Primăria Ploieşti vrea să reabiliteze linia tramvaiului 102

Primarul Ploieştiului, Andrei Volosevici a propus pe ordinea de zi a şedinţei de Consiliul Local, programată în această săptămână, un proiect de reabilitare a căii de rulare a tramvaiului 102.


În cadrul acestui proiect se are în vedere nu numai reabilitarea căii de rulare ci şi construirea unor staţii adaptate special pentru persoanele cu dizabilităţi dar şi instalarea unor elemente de semnalizare şi automatizare.

La următoarea ÅŸedinÅ£ă de Consliul Local, consilierii vor supune la vot aprobarea studiului de fezabilitate ÅŸi a indicatorilor tehnico-economici.

Lucrările ar putea fi începute cel mai curând în primăvară. Acest tronson nu a mai fost complet refăcut de ani buni.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ ... 60738.html

In sfarsit o veste buna..o raza de speranta pentru tramvaiul ploiestean..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Jan 2011 00:13 
Primăria Ploieşti vrea să cumpere, în acest an, 50 de autobuze noi

50 de autobuze noi vor circula, începând de anul acesta prin Ploieşti, iar linia de tramvai 102 ar urma să intre în reabilitare. În ceea ce priveşte infrastructura, patru cartiere din municipiu vor intra în reparaţii capitale. Cel puţin aşa a susţinut edilul Ploieştiului, Andrei Volosevici, care a prezentat o parte dintre planurile de investiţii din 2011.

Zeci de proiecte ar urma să fie demarate în 2011 în municipiul Ploieşti. Cel puţin aşa a promis primarul Andrei Volosevici. Printre ele se numără şi îmbunătăţirea flotei Regiei Autonome de Transport Ploieşti. „Vom merge pe achiziţionarea a 50 de autobuze noi şi încercăm, astfel, să schimbăm un pic faţa oraşului şi, nu în ultimul rând, confortul pe care îl oferim călătorilor care apelează la serviciul public de transport în comun”, ne-a declarat Volosevici. Cele 50 de autobuze noi ar urma să fie achiziţionate în urma contractării împrumutului de 40 de milioane de euro, fonduri din care vor fi cofinanţate şi proiectele europene din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare. Tot anul acesta este programată şi reabilitarea liniei de tramvai 102, dar şi o serie de proiecte pentru îmbunătăţirea infrastructurii. „Ne interesează foarte mult să continuăm ceea ce ne-am propus pe linie de infrastructură. Vorbim de 29 de străzi care vor fi canalizate şi asfaltate, dar şi de proiectul derulat în patru cartiere ale municipiului care vor intra în reparaţii capitale”, a completat edilul municipiului Ploieşti. Printre cartierele unde ar urma să fie derulate proiecte de infrastructură se numără Malu Rosu, Bereasca, dar şi Mitică Apostol. „În Bereasca ne-am propus canalizarea a 60 de străzi şi asfaltarea tuturor celor 75 de artere de circulaţie”, a mai precizat edilul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Jan 2011 09:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48647
Incepand cu data de 20.01.2011, traseele R.A.T.P. 35 si 35barat vor circula cu statie la HALE CORECO.

Rutele si statiile vor fi urmãtoarele:
Traseul 35: Traseu normal pana in str. Tache Ionescu , apoi Bd. Republicii cu statie la Palatul Culturii , str. Vasile Milea, str.Emil Zolla cu statie la Hale Coreco, str. Carpati, P-ta Eroilor, str. Vasile Lupu, str. Trei Ierarhi, str. Vlad Tepes, str. Tudor Vladimirescu si apoi ruta cunoscuta.
Traseul 35 barat: Traseu normal pana in str. Tache Ionescu , apoi Bd. Republicii cu statie la Palatul Culturii , str. Vasile Milea, str.Emil Zolla cu statie la Hale Coreco, str. Carpati, P-ta Eroilor, str. Vasile Lupu, str. Trei Ierarhi, str.Gh.Gr.Cantacuzino si apoi ruta cunoscuta.


rapth.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Jan 2011 00:04 
50 de autobuze noi în Ploieşti / Tramvaiul 102, reabilitat până în 2014

Invitat, aseară, în emisiunea „Direct la subiect” de la Alpha TV, Radu Popescu, directorul Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Ploieşti, a anunţat că în proiectul de buget pe 2011 figurează achiziţia a 50 de autobuze noi. „Este necesară o astfel de investiţie pentru a creşte confortul călătorilor şi a reduce cheltuielile de întreţinere pe care le avem acum cu autobuze vechi de zeci de ani. Nu doar cei care circulă pe traseele centrale trebuie să aibă condiţii decente, ci şi cei care folosesc autobuze ce deservesc periferia”, a declarat directorul RATP Ploieşti. Acesta a mai spus că reabilitarea căii de rulare a tramvaielor 101 şi 102 va începe anul acesta şi se va încheia, cel mai probabil, în 2014. „Până când nu vom avea infrastructura bună, nu vom cumpăra tramvaie noi”, a subliniat Popescu. Acesta a făcut un apel la călătorii nemulţumiţi de activitatea angajaţilor RATP să trimită sesizări pe adresa office@ratph.ro.


Sursa: www.observatorulph.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Feb 2011 11:27 
Ministerul Finanţelor a dat undă verde Primăriei Ploieşti să contracteze creditul bancar de 40 de milioane de euro pentru finanţarea mai multor investiţii locale. Decizia a ajuns miercuri la Primărie.


Comisia de Autorizare a ÃŽmprumuturilor Locale din cadrul Ministerului FinanÅ£elor a avizat favorabil creditul de 40 de milioane de euro pe care Primăria PloieÅŸti vrea să-l contracteze. Potrivit secretarului municipiului, Oana Iacob, decizia a fost luată luni iar hârtia oficială a ajuns ieri la sediul administraÅ£iei locale ploieÅŸtene. Creditul bancar de la BRD-GSG fusese convenit acum câteva săptămâni, avizul din partea Ministerului fiind ultima formalitate înainte de oficilizarea lui. ReprezentanÅ£ii Primăriei PloieÅŸti nu au stabilit momentan data la care va fi semnat contractul, însă au anunÅ£at că este doar o problemă de ordinul zilelor. Din acest împrumut intern vor fi asigurate finanţări pentru o serie de proiecte propuse de administraÅ£ia locală. Pe listă se află investiÅ£iile pentru reabilitarea cartierelor Bereasca (sumă estimată la 57 de milioane de lei) ÅŸi Mitică Apostol (64 milioane), refacarea stadionului „Ilie Oană” (74 de milioane), amenajarea Parcului Municipal Vest (94 milioane), modernizarea liniei de tramvai 102 plus amplasarea de staÅ£ii (180 milioane), reabilitarea Centrului de UrgenÅ£ă „CireÅŸarii” (9 milioane) ÅŸi deschiderea Centrului pentru ExcelenÅ£ă n Afaceri (12 milioane).

Sursa:www.telegrafuldeprahova.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Feb 2011 20:43 
Astazi, primarul municipului Ploiesti, Andrei Volosevici, a semnat contractul de imprumut cu BRD, in valoare de 40 milioane euro. In mod prioritar, banii vor fi folositi in anul 2011, ca sume de cofinantare pentru proiectele finantate din fonduri europene si care urmeaza sa fie demarate in aceasta primavara: Centrul de Primire Copii “Ciresarii", Centrul de Excelenta, Parcul Municipal - Vest, reabilitarea si modernizarea traseelor de tramvai 101 si 102 (in valoare totala de aproximativ 80 de milioane de euro), urmand ca anul viitor sa fie utilizate transele necesare investitiilor programate in 2012, se arata intr-un comunicat de presa.

Sursa:www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Mar 2011 19:32 
Offline
User avatar

Joined: Fri 04 Mar 2011 10:25
Posts: 1

"IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEELOR 101 SI 102

IN DATA DE 12.03.2011 INTRE ORELE 7:00–15:00 TRAMVAIELE DIN TRASEELE 101 SI 102 VOR FI INLOCUITE CU AUTOBUZE, DIN CAUZA LUCRARILOR DE REMEDIERE A CAII DE RULARE, IN ZONA INTERSECTIEI NORD.
PE TRASEELE MENTIONATE SE VOR FOLOSI AUTOBUZE, IAR RUTELE ACESTORA NU VOR FI MODIFICATE, AUTOBUZELE EFECTUAND STATIILE AFERENTE FIECAREI LINII REGULATE URBANE IN CARE S-AU INLOCUIT TRAMVAIELE CU AUTOBUZE.
MULTUMIM PUBLICULUI CALATOR PENTRU INTELEGERE, STIIND CA ACESTE OPERATIUNI SUNT ABSOLUT NECESARE!

R.A.T.P. PLOIESTI"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Apr 2011 19:35 
PSD Ploieşti acuză conducerea Primăriei Ploieşti că vrea să cumpere autobuze printr-o licitaţie cu dedicaţi

PSD Ploieşti acuză conducerea Primăriei Ploieşti că intenţionează să organizeze o licitaţie cu dedicaţie pentru cumpărarea a 40 de autobuze noi. Într-o emisiune la o televiziune locală, consilierul PDL, Gheorghe Sârbu, a declarat că “în al doilea semestru al anului, pentru ploieşteni vor fi achizitionate 40 de autobuze Mercedes noi. În acest sens, va fi organizată o licitaţie, urmând ca firmei câştigătoare să îi fie solicitată achiziţia acestei mărci. În prezent se fac estimări privind preţul pe autobuz, valoarea aproximativă fiind de peste 200.000 euro, indiferent dacă este vorba despre DAF, MAN sau Mercedes”. Organizaţia locală a PSD susţine că „prin aceste declaraţii, consilierul local PD-L, Gheorghe Sârbu, s-a antepronunţat referitor la rezultatul licitaţiei pentru achiziţionarea de autobuze în municipiul Ploieşti. În plus, siguranţa exprimată de consilierul local PD-L, care a susţinut de mai multe ori faptul că “vor fi achiziţionate autobuze Mercedes noi”, este şi o dovadă de necontestat că informaţiile despre “întocmirea unui caiet de sarcini cu dedicaţie” încep să fie confirmate.”. PSD Ploieşti aşteaptă un răspuns public la întrebarea de unde are dl.consilier Gheorghe Sârbu informaţia că pentru Ploieşti vor fi achiziţionate autobuze Mercedes, în condiţiile în care nu a avut loc o licitaţie publică, această marcă nu este nominalizată în caietul de sarcini şi nu există o opţiune oficială în acest sens, exprimată de RATP Ploieşti sau Consiliul Local ?




Sursa: www.observatorulph.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Apr 2011 19:22 
IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEULUI 101

IN DATA DE 19.04.2011, IN INTERVALUL ORAR 8,00-20,00, TRAMVAIELE TRASEULUI 101 VOR FI INLOCUITE CU AUTOBUZE, DIN CAUZA LUCRARILOR DE REPARATII CURENTE PASAJ GARA SUD EXECUTATE DE S.C.T.B. RUTA TRASEULUI 101 SE MODIFICA ASTFEL:
-Sensul Nord – Sud : traseu normal pana la statia Colinii de pe str.Gh.Doja, apoi cu intrare pe str.E.Zolla – cu oprire in statia Hale Catedrala, dupa care dreapta pe str.V.Milea, stanga spre Piata Eroilor, Piata Victoriei si Bd.Independentei, cu oprire in toate statiile pana la Sud, incepand cu PTTR. Debarcare cap linie la BIG. Se suspenda temporar statiile Hale Tramvai, Muzeul de Istorie, Covurlui, 13 Decembrie/str.Democratiei.
-Sensul Sud – Nord : plecare din statia CORECO SUD pe Bd.Independentei, Piata Victoriei, Piata Eroilor cu oprire in toate statiile pana la Hale CORECO inclusiv, apoi dreapta pe Gh.Doja de unde se revine pe ruta normala a traseului 101. Se suspenda temporar statiile: Gara Sud Tramvai, 13 Decembrie/str.Democratiei, Covurlui, Muzeul de Istorie si Hale Tramvai.

MULTUMIM PUBLICULUI CALATOR PENTRU INTELEGERE, STIIND CA ACEASTA LUCRARE ESTE ABSOLUT NECESARA PENTRU SIGURANTA CIRCULATIEI MIJLOACELOR DE TRANSPORT PUBLIC.

Sursa:R.A.T.P. PLOIESTI www.ratph.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jun 2011 17:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48647
RATP nu renunÅ£ă la cursele spre centrele comerciale. Consiliul JudeÅ£ean spune că acestea sunt ilegale

Potrivit administraÅ£iei judeÅ£ene, RATP nu are licenÅ£ă pentru a-ÅŸi prelungi cursele în afara oraÅŸului ÅŸi dacă va continua, riscă amenzi de până la 100 de milioane de lei

Deşi iniţial anunţaseră că, de astăzi, cursele judeţene nu vor mai fi efectuate către nicio localitate din Prahova, transportatorii s-au răzgândit. Nemulţumirile acestora vizează anumite curse RATP care circulă în Ploieşti, calificate drept „ilegale. Este vorba în principal despre traeele spre centrele comerciale Real şi Metro, dar şi către Sky Club Păuleşti. „Săptămâna aceasta vom încheia un protocol cu Primăria prin care Regia Autonomă de Transport Public se angajează să-şi retragă cursele de pe traseele care se suprapun cu cele judeţene, urmând ca, ulterior, să se organizeze licitaţii pentru aceste trasee", ne-a declarat Augustin Hagiu, preşedintele Federaţiei Operatorilor Români de Transport.

RATP nu renunÅ£ă

Directorul RATP, Radu Popescu, este însă de altă parte. „RATP a introdus curse către centrele comerciale Real, Metro şi clubul Sky de la Păuleşti pentru că nu existau alte trasee pe zonele respective. Până când nu va fi o licitaţie câştigată de către o firmă pe aceste trasee, nu vom renunţa la curse pentru că trebuie să ne gândim în primul rând la interesul călătorilor. Însă, nu aş vrea să îmi dau cu părerea mai mult despre această situaţie până când nu vom avea un protocol încheiat". Ultima cursă a RATP spre centrul comercial Real a fost introdusă chiar la sfârşitul săptămânii trecute, aceasta circulând de la Gara de Vest spre supermarketul respectiv şi înapoi, la un interval de 30 de minute, de luni până vineri.

Ploieştenii sunt împărţiţi

În ceea ce îi priveşte pe ploieşteni, părerile sunt împărţite. Pensionarii vor ca RATP să-şi menţină cursele pe trasele respective pentru că aceştia beneficiază de gratuite. „Dacă or să desfiinţeze autobuzele, noi nu ne mai permitem să mergem la cumpărături în centrele comerciale. Aşa, ne duceam gratis. Din pensii, nu avem de unde să mai dăm şi bani pentru bilete, abia ne ajung de mâncare şi medicamente", ne-a zis Irina Ilie, o pensionară din Ploieşti. Însă, ceilalţi ploieşteni spun că preferă să meargă cu microbuzele pentru că îi costă mai puţin. „Dacă merg din Vest până la Metro cu microbuzul plătesc doar 1 leu, în schimb, dacă iau autobuzul RATP trebuie să dau 1,6 lei pe bilet şi nu-mi convine", spune Maria Postelnicu.

ReprezentanÅ£ii Consiliului JudeÅ£ean Prahova, cei care reglementează transportul de persoane în judeÅ£ul nostru, spun că RATP nu poate depăşi raza teritorial-administrativă a municipiului PloieÅŸti. „Pentru că există un program judeÅ£ean de transport efectuat în 2008 ÅŸi care a fost prelungit printr-o lege până în 2013, nu avem cum să scoatem la licitaÅ£ie anumite trasee. Pe de altă parte, RATP nu are voie să depăşească raza teritorială a PloieÅŸtiului decât dacă are acte doveditoare în aces sens, respectiv licenÅ£ă de transport pe care ar fi trebuit să i-o eliberăm noi, lucru care nu s-a întâmplat. Dacă nu înÅ£elege acest lucru, Regia riscă amenzi de până la 100 de milioane de lei", este de părere Ion Iordăchescu, ÅŸeful Serviciului de Transport Public JudeÅ£ean.

Microbuz retras din circulaţie

Săptămâna trecută, un microbuz care executa transport public de persoane pe traseul Cartier Vest - Ploieşti - Magazinul Real a fost „tras pe dreapta". Din verificările efectuate de poliţişti a rezultat că societatea deţinătoare posedă licenţe de transport pentru microbuzul respectiv pentru cursă regulată specială, pentru a transporta angajaţii Real, dar nu şi pentru alte persoane transportate din municipiul Ploieşti către supermarketul respectiv. Societatea comercială a fost sancţionată contravenţional, totodată fiindu-i retrase certificatul de înmatriculare şi plăcuţele cu numărul de înmatriculare ale autovehiculului.


http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ ... 49624.html


Attachments:
dube Ploiesti.jpg
dube Ploiesti.jpg [ 43.11 KiB | Viewed 10484 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Aug 2011 20:02 
Solidaritate.Asta am vazut astazi la sectia de tramvaie.Toate vagoanele iesite la traseu aveau doliu.Absolut toate.Toate mergeau cu luminile aprinse.Insa vagonul 104 avea ceva aparte:vatmanul conducea cu poza fostei colege pe parbriz.Emotionant..nu sunt un tip de piatra..insa gestul de azi chiar m-a inmuiat.
Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe vatmanita!
P.S.Daca acest mesaj este considerat off-topic rog moderatorii sa il stearga!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Aug 2011 18:37 
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a fost prezent ieri, la Ploieşti. Vizita a fost prilejuită de semnarea contractului de finanţare a proiectului de realizare a parcului municipal Ploieşti Vest.

Semnarea contractului de finanÅ£are a avut loc la ora 16.00, la Sala de 200 de locuri a Palatului Administrativ. Parcul care face obiectul proiectului este situat în zona de vest a municipiului, între Centura de Vest ÅŸi gara din zonă ÅŸi va fi al patrulea din Å£ară ca mărime. „De data aceasta este un proiect de suflet al ploieÅŸtenilor. Suntem astăzi în momentul în care semnăm o finanÅ£are, o finanÅ£are importantă, o finanÅ£are consistentă. Lucru care mă impresionează cel mai tare este că se face un parc. ÃŽn ultimii ani constatăm cum parcurile sunt distruse ÅŸi cum zonele verzi cedează în faÅ£a expansiunii construcÅ£iilor, pentru că mulÅ£i primari au tentaÅ£ia de a aproba dezvoltări imobiliare pe fostele spaÅ£ii verzi”, a susÅ£inut ministrul Dezvoltării. „Cred că, spre deosebire de alÅ£i reprezentanÅ£i ai executivului, care de-a lungul timpului au vorbit de foarte multe lucruri, acum, avem o probă clară, concretă a modului în care investiÅ£iile financiare de la nivel naÅ£ional ajung la PloieÅŸti”, a afirmat ÅŸi Andrei Volosevici, edilul municipiului PloieÅŸti. Potrivit proiectului, investiÅ£ia vizează mai multe amenajări peisagistice, construirea unui lac artificial, pe o suprafaÅ£ă de 1,2 hectare, fântâni arteziene, o moară de apă, o seră, un patinoar, cinci locuri de joacă, dar ÅŸi o scenă pentru spectacole. Valoarea totaqlă se cifrează la peste 93,6 milioane de lei, dintre care peste 72,1 milioane de lei este valoare eligibilă. ÃŽn glumă, la plecare, Udrea i-a acordat nota 9 edilului, completând că „după semnarea contractului pentru linia 102 primeÅŸte un 10”. Ministrul Dezvoltării s-a referit la aÅŸa numitul proiect „metroul de suprafaţă” care vizează reabilitarea liniilor de tramvai 101 ÅŸi 102, în acest sens fiind demarate deja procedurile de achiziÅ£ie.

Metrou de suprafata? Miroase a Imperio la Ploiesti? :D

www.telegrafuldeprahova.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Aug 2011 16:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Nu, miroase a campanie electorală. Problema e că mulţi înghit braşoavele astea.

În cel mai fericit caz se va reface infrastructura. Atât.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Sep 2011 17:36 
Primaria Ploiesti mai baga cinci milioane de euro in "flota" RATP

Lista obiectivelor propuse pentru finantare din creditul BRD, modificata in favoarea regiei de transport

Contractarea creditului de 40 de milioane de euro, parafata in luna februarie de catre Primaria Ploiesti si BRD Groupe Societe Generale, a avut, initial, drept obiectiv, realizarea mai multor lucrari pe raza municipiului, precum si asigurarea cofinantarii pentru proiectele europene.

Conform primei liste de investitii care ar urma sa fie realizate din banii imprumutati, aprobata de catre consilierii locali ploiesteni in luna februarie 2011, sapte obiective ar trebui sa fie finantate din creditul BRD, majoritatea dintre acestea abia de la anul.

Pe lista votata in februarie s-au regasit reabilitarea cartierelor Bereasca si Mitica Apostol, refacerea stadionului "Ilie Oana" si asigurarea cofinantarii a patru proiecte din fonduri europene (printre care si reabilitarea traseului tramvaiului 102, prin lucrari de reabilitare a caii de rulare).

Miercuri, in cadrul sedintei alesilor locali, reprezentantul Directiei Economice din cadrul Primariei Ploiesti a anuntat ca, din fondurile prevazute a fi consumate din creditul de 40 de milioane de euro, se reduce suma alocata pentru stadion cu cinci milioane de euro, urmand ca acesti bani sa fie redirectionati catre... achizitionarea a 50 de autobuze pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti. Astfel ca obiectivele initial prevazute au fost "reasezate" si s-a ajuns la concluzia ca nu mai este nevoie de vreo cinci milioane de euro pentru finalizarea stadionului, bani care au fost trimisi pentru reinnoirea "flotei" RATP.
Cumpararea celor 50 de autobuze pentru RATP, cu cinci milioane de euro, mai mult ca sigur va starni din nou furtuni in randul consilierilor locali, carora schimbarea listei de obiective finantate din creditul de la BRD li s-a adus la cunostinta in timpul sedintei care a avut loc miercuri.

Pe de alta parte, cumpararea autobuzelor ar trebui sa reduca achizitiile de piese de schimb pe care le tot organizeaza aceasta regie mare consumatoare de fonduri din bugetul local. De altfel, achizitiile de piese de schimb ar cam trebui sa intre in vizorul institutiilor de control, pentru ca, se pare, dupa cum sustin unele “voci" din interior, prin magaziile de materiale ale RATP ar fi cateva "inadvertente" care ar putea sa atraga atentia politistilor de la Serviciul de Investigare a Fraudelor.

Insa, din moment ce Primaria Ploiesti s-a erijat in aparatorul RATP, solicitand chiar si Curtii de Conturi prelungirea termenului in care conducerea regiei ar trebui sa duca la indeplinire unele masuri "reparatorii", de ce sa ne mai mire ca milioane de euro merg acolo unde sacul n-are fund?!


www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Sep 2011 18:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48647
Traseu nou pe linia 32 din Ploiești

Din 12 septembrie, autobuzul 32 pe ruta Hale Catedrală - Protan și retur își modifică traseul pe ambele sensuri de circulatie.

Acesta va circula astfel: din stația Bariera București, situată pe strada Petrolului se parcurg străzile Țintea, Ghighiului, Vintileanca, Moreni, Inotești, Păcureți, după care din stația Eternității se reia parcursul cunoscut.

Pe porțiunea nou înființată se efectuează, pe ambele sensuri de circulație, stațiile Ghighiului, Vintileanca și Moreni.


http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ ... 45341.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Nov 2011 09:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48647
In timp ce in justitie pierde proces dupa proces, RATP tine "la secret" listele beneficiarilor de subventii

Inca patru milioane de lei, alocati "aspiratorului" de fonduri de la bugetul local


Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti – desi, in prezent, este trimisa de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala in corzile justitiei – a fost din nou "binecuvantata" cu patru milioane de lei de la bugetul local, tocmai pentru subventiile acordate categoriilor defavorizate pe transportul in comun din municipiu.

Constantin Popa, consilier local din partea PSD, a solicitat ieri lista persoanelor care beneficiaza de aceste subventii, pentru a se cunoaste, in mod real, care este necesarul de la o luna la alta pentru acoperirea tarifului transportului in comun de la bugetul local. Mai mult decat atat, acesta a declarat, in cadrul sedintei Consiliului Local, desfasurata ieri, ca modul in care conducerea Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti continua sa ceara bani de la bugetul local "nu respecta deciziile Curtii de Conturi".

Directorul RATP, Radu Popescu, a recunoscut ca procesele cu ANAF si Curtea de Conturi sunt in derulare, dar a si precizat ca "pana la pronuntarea instantei, facturam asa cum am facturat si pana acum". Prin urmare, se incalca, din nou, atat decizia Curtii de Conturi, cat si decizia de impunere la plata a sumei de 24 de milioane de lei, pe care ANAF le vrea la bugetul de stat, valoare reprezentand TVA neachitata pentru o perioada de trei ani. Tupeul directorului RATP, care stie ca are partidul drept umbrela protectoare (acesta indeplineste functia de secretar executiv al PDL Ploiesti), a reiesit, din nou, din refuzul de a face publice listele persoanelor beneficiare ale ajutoarelor pentru transportul in comun. Acesta a pus pe seama secretului datelor personale lipsa de transparenta in privinta modului in care se cheltuie peste 30 de milioane de lei anual de la bugetul Ploiestiului pentru acoperirea unor diferente de tarife pentru pensionari, persoane cu handicap, elevi si studenti.
Tot ieri, RATP a mai castigat o lupta, cu sprijinul consilierilor Puterii: Primaria va achizitiona pentru aceasta regie 50 de autobuze noi, a caror valoare se ridica la circa cinci milioane de euro. Votul majoritatii alesilor locali ploiesteni nu a fost deloc impiedicat de faptul ca documentatia pentru organizarea licitatiei, respectiv caietul de sarcini, a lipsit cu desavarsire din materialele privitoare la proiectele supuse dezbaterii, in sedinta de ieri.

Aprobarea caietului de sarcini (inexistent, pe motiv ca a aparut acum cateva luni pe site-ul oficial al Primariei Ploiesti) a avut parte de un vot "impotriva" – al fostului primar, actual consilier PSD Emil Calota -, de sapte abtineri (restul consilierilor social-democrati), dar si de 19 voturi "pentru", care au fost de ajuns pentru a da unda verde organizarii unei alte licitatii de milioane de euro, pentru cresterea "flotei" RATP.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... upa-proces


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jan 2012 16:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48647
Ploiestenii vor circula, în weekend, după un orar modificat al traseului 106!

Traseul 106, care circulă între Gara de Sud și Uztel, va avea un orar modificat în zilele de sâmbătă și duminică din cauza numărului redus de călători.

Începând cu data de 21 ianuarie, Regia Autonomă de Transport Public Ploiești a hotărât ca, în weekend, cursa traseului 106 cu plecare la ora 18.25 de la Gara de Sud și întoarcere la ora 19.20 la UZTEL, să fie anulată.

Călătorii abonați ai traseului 106 pot circula în baza tronsonului comun utilizând după caz, traseele 101 si 104.


adevarul.ro

Bineinteles ca poza din ziar e facuta de Dr2005!


Attachments:
106.JPG
106.JPG [ 65.95 KiB | Viewed 9292 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 209 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group