TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 25 Oct 2020 00:30

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Nov 2011 20:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50097
Doua imagini din zona aeroportului Baneasa, cu linia de tramvai si reteaua traseului 5, realizate in anul 2009. S-a lucrat pe acolo sau tot mizeria aia a ramas?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 May 2015 19:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50097
Tramvaie Bucuresti 2011.



Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 24 Oct 2015 17:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50097
Am primit pe e-mail de la Alexandru Filimon. Redau.

Quote:
Bună ziua.Felicitări pentru intențiile de îmbunătățire a calității transportului public și pentru demersuri.Avem rugămintea să vizați și refugiile de tramvai din București înguste lipsite de garduri de protecție.Le suportăm de ani buni și ne punem zilnic viețile în pericol pe ele în îngrămădeală și-n îmbulzeală prinși ca-n menghină între tramvai și traficul rutier de pe asfalt eventual blocați la roșul pietonal.Când stăm pe ele în așteptarea tramvaiului ne luptăm clipă de clipă să ne menținem echilibrul să nu cădem victime accidentelor rutiere.Dacă refugiul îngust lipsit de gard de protecție e deservit de mai multe linii se încâlcesc persoane ce așteaptă tramvaie ale liniei X cu persoane ce așteaptă tramvaie ale liniei Y.E aproape imposibil a avansa ca pieton pe ele,traficul pietonal fiind paralizat.Nici spațiu ca lumea să se întâlnească două mase de pietoni din sensuri opuse.Refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție un coșmar care parcă nu se mai termină.S-a lucrat în jurul lui 2012 la linia comună 24 42 45 46 dar refugiul de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu a rămas același refugiu îngust lipsit de gard de protecție,pericolul fiind astfel prelungit.Acum am înțeles că se lucrează pe Bulevardul Liviu Rebreanu,peȘoseaua Pantelimon și pe Șoseaua Iancului la căile de rulare.Ar fi bine după ce termină cu ele să continue reabilitarea liniilor de tramvai vizând totodată refugiile înguste lipsite de garduri de protecție.Toți visăm să devină odată istorie și amintire de coșmar.Ideal ar fi ca RATB să interzică oprirea tramvaielor în stații prevăzute cu refugii înguste lipsitede garduri de pprotecție având în vedere că-s pericole publice până la înlocuirea lor cu refugii late prevăzute cu garduri de protecție.Pe scurt avem rugămintea să vizați și refugiile de tramvai ale RATB înguste lipsite de garduri de protecție și să luați măsuri să puneți capăt coșmarului respectiv să devină istorie.Având în vedere că-i o chestiune ce ține de viața și de siguranța pietonilor am vrea să puneți pe primul loc problema asta înainte de orice.Mulțumim pentru înțelegere.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bucuresti: tramvaie
PostPosted: Mon 11 Sep 2017 16:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50097
"Metrou usor II": linia 21.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bucuresti: tramvaie
PostPosted: Mon 11 Sep 2017 19:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7833
,,se poate obţine o reducere a parcului circulant de la 18 la 15 vehicule". Deci am văzut scopul... deja au început să fie aduse la Dep. Militari V3A-93-uri de la alte depouri pentru înlocuirea Tatrelor care nu îi mai plac duamnei Primar. Evident, ce vine acum e din ,,surplusul" altor depouri (Dudeşti deocamdată, probabil Bucureştii-Noi, Colentina şi Victoria în viitor), ceea ce se va resimţi în orarele de circulaţie. Deja se simte asta de când cu introducerea liniei ,,tradiţionale" 34, care dublează pe 1, consecinţa fiind că pe Bd. Ghe. Şincai în loc de 1 tramvai la 5 minute acum avem un tramvai la 20 - 30 minute.
Şi sigur va mai fi o etapă de reducere de parc pe unele trasee când se va redeschide Şos. Pantelimon, pentru că un număr fix de tramvaie împărţit la o mai multe linii înseamnă mai puţine tramvaie pe fiecare linie. Tăiem din schemă şi 28 de ture făcute cu Tatre (că atâtea mai are Militariul la traseu - 28 de ture cu T4R şi 2 cu V2A-T, în condiţiile unui parc de 82 vagoane T4R, 9 V2A-T şi 2 V2S-T).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 26 Jul 2020 11:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50097
Jalnicele tramvaie din mediocrul transport electric bucurestean. Intr-o capitala europeana a anului 2000 inca se mai circula cu V3a-uri :evil:



Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group