TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 11 Jul 2020 23:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 257 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Aug 2010 12:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49670
Silviu Sintea wrote:
Acelasi aspect neingrijit intalnit in majoritatea statiilor de cale ferata din Romania.


Gara Targu Mures.


Attachments:
gara tg. mures.JPG
gara tg. mures.JPG [ 103.06 KiB | Viewed 20817 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 12:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49670
Mizerie eternă în Gara din Iaşi

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Mize ... 68081.html


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 35.6 KiB | Viewed 20741 times ]
5.jpg
5.jpg [ 31.24 KiB | Viewed 20742 times ]
6.jpg
6.jpg [ 23.4 KiB | Viewed 20742 times ]
7.jpg
7.jpg [ 27.24 KiB | Viewed 20742 times ]
8.jpg
8.jpg [ 27.2 KiB | Viewed 20742 times ]
9.jpg
9.jpg [ 26.9 KiB | Viewed 20743 times ]
-locale-iasi-mizerie-eterna-gara-iasi-galerie-foto-1_50ae5e9b7c42d5a6639c2088-index.pdf [17.51 KiB]
Downloaded 188 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 14:51 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 658
La cele postate de Silviu referitor la gara Iasi-Nord se mai poate adauga ceva: o indisciplina pentru care, inainte de 1989, cred ca s-ar fi ales cu sanctiuni si citire ca exemplu negativ la sedintele care aveau loc atunci. Concret. Puteti observa ca in fundalul ultimei poze - cea unde apar fetele cu coada de cal - se vede un automotor nervurat verde cu gri (X 4500??, XBD 4500?? nu imi dau seama). Un astfel de automotor - poate chiar cel din imagine - a intrat in gara cu usile deschise si calatori pe trepte in conditiile in care nici vorba de aglomeratie. Practic ce s-a intamplat. Calatorii s-au saturat sa mai stea pe scaune si au hotarat sa se aseze in usa sau chiar pe treptele vehiculului. Fara sa exagerez pot spune ca numarul pasagerilor aflati pe trepte si in usa era comparabil cu cel care statea pe scaune sau pe culoar. Daca, Doamne fereste, cadea un pasager de pe treptele automotorului, cine raspundea? In mod normal, deschiderea usii nu ar tebui sa implice oprirea imediata a vehiculului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 15:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
OAB wrote:
Doamne fereste, cadea un pasager de pe treptele automotorului, cine raspundea? In mod normal, deschiderea usii nu ar tebui sa implice oprirea imediata a vehiculului?

In Romania exista o lege nescrisa potrivit careia intotdeauna mortul raspunde.

Chiar daca au avut initial sistem de siguranta, care nu permitea rularea trenului cu usile deschise, acesta a avut probabil soarta sistemelor similare de pe autobuzele second-hand importate in ultimii ani. In Romania nu exista obligatia legala ca vehiculele de transport public pe roti sau pe sine sa aiba din constructie acest sistem sau, daca au, sa fie mentinut functional. Tocmai pentru ca "mortul raspunde". Transportatorilor nu le convin aceste sisteme ce nu permit deschiderea usilor in mers si au influentat legislatia spre interesul lor.

Cat despre problemele din "capitala" Moldovei [de dincoace de Prut], nu pot decat sa repet acelasi sfat pe care l-am mai dat: sunteti o populatie viguroasa, deci, in numele Marelui Stefan, uniti-va cu Republica Moldova si scapati de teroarea Bucurestiului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 22:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
OAB wrote:
Puteti observa ca in fundalul ultimei poze - cea unde apar fetele cu coada de cal - se vede un automotor nervurat verde cu gri (X 4500??, XBD 4500?? nu imi dau seama). Un astfel de automotor - poate chiar cel din imagine - a intrat in gara cu usile deschise si calatori pe trepte in conditiile in care nici vorba de aglomeratie. Practic ce s-a intamplat. Calatorii s-au saturat sa mai stea pe scaune si au hotarat sa se aseze in usa sau chiar pe treptele vehiculului. Fara sa exagerez pot spune ca numarul pasagerilor aflati pe trepte si in usa era comparabil cu cel care statea pe scaune sau pe culoar.


Scrie in regulamente ca nu ai voie sa deschizi usa in mers si sa stai pe scara. Daca o faci, o faci pe barba ta, nu pe a operatorului feroviar, care te-a avertizat, la fel cum tot pe barba ta ai tras de maneta de deblocare a usii de deasupra ei pentru a putea deschide usa in mers.
Apropo de trenuri private, cei cu imbracaminte murdara si miros specific nu sunt admisi in salon (teoretic, nici la CFR, scrie printr-un regulament ca nu au voie persoanele care pot murdari salonul si pe ceilalti calatori), pentru a nu murdari tapiteria scaunelor. Poate au vrut sa stea pe scara... e mai usor sa stai pe scara la tren decat sa faci un dus macar o data la saptamana, ca doar sapunu' e scump, mancat'as.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Baraganu


Attachments:
Gara Baraganu-002.jpg
Gara Baraganu-002.jpg [ 343.65 KiB | Viewed 20263 times ]
Gara Baraganu-008.jpg
Gara Baraganu-008.jpg [ 359.65 KiB | Viewed 20263 times ]
Gara Baraganu-009.jpg
Gara Baraganu-009.jpg [ 372.06 KiB | Viewed 20265 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Brosteni


Attachments:
Gara Brosteni-001.jpg
Gara Brosteni-001.jpg [ 424.28 KiB | Viewed 20264 times ]
Gara Brosteni-002.jpg
Gara Brosteni-002.jpg [ 390.58 KiB | Viewed 20263 times ]
Gara Brosteni-003.jpg
Gara Brosteni-003.jpg [ 498.05 KiB | Viewed 20264 times ]
Gara Brosteni-004.jpg
Gara Brosteni-004.jpg [ 402.37 KiB | Viewed 20262 times ]
Gara Brosteni-005.jpg
Gara Brosteni-005.jpg [ 511.98 KiB | Viewed 20264 times ]
Gara Brosteni-006.jpg
Gara Brosteni-006.jpg [ 443.16 KiB | Viewed 20263 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Ciorani


Attachments:
Gara Ciorani-002.jpg
Gara Ciorani-002.jpg [ 409.9 KiB | Viewed 20263 times ]
Gara Ciorani-003.jpg
Gara Ciorani-003.jpg [ 328.57 KiB | Viewed 20263 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Corlatesti


Attachments:
Gara Corlatesti-001.jpg
Gara Corlatesti-001.jpg [ 447.11 KiB | Viewed 20262 times ]
Gara Corlatesti-002.jpg
Gara Corlatesti-002.jpg [ 416.14 KiB | Viewed 20261 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Curtea de Arges


Attachments:
Gara Curtea de Arges-015.jpg
Gara Curtea de Arges-015.jpg [ 377.28 KiB | Viewed 20261 times ]
Gara Curtea de Arges-020.jpg
Gara Curtea de Arges-020.jpg [ 402.85 KiB | Viewed 20261 times ]
Gara Curtea de Arges-021.jpg
Gara Curtea de Arges-021.jpg [ 477.64 KiB | Viewed 20259 times ]
Gara Curtea de Arges-023.jpg
Gara Curtea de Arges-023.jpg [ 346.63 KiB | Viewed 20260 times ]
Gara Curtea de Arges-026.jpg
Gara Curtea de Arges-026.jpg [ 335.68 KiB | Viewed 20262 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Draganesti Prahova


Attachments:
Gara Draganesti Prahova-001.jpg
Gara Draganesti Prahova-001.jpg [ 484.17 KiB | Viewed 20260 times ]
Gara Draganesti Prahova-003.jpg
Gara Draganesti Prahova-003.jpg [ 458.68 KiB | Viewed 20260 times ]
Gara Draganesti Prahova-004.jpg
Gara Draganesti Prahova-004.jpg [ 432.06 KiB | Viewed 20260 times ]
Gara Draganesti Prahova-005.jpg
Gara Draganesti Prahova-005.jpg [ 413.66 KiB | Viewed 20260 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Golesti


Attachments:
Gara Golesti-009.jpg
Gara Golesti-009.jpg [ 401.29 KiB | Viewed 20260 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 20:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Ialomita (sau ce a mai ramas din ea)


Attachments:
Gara Ialomita-001.jpg
Gara Ialomita-001.jpg [ 457.9 KiB | Viewed 20258 times ]
Gara Ialomita-002.jpg
Gara Ialomita-002.jpg [ 446.63 KiB | Viewed 20258 times ]
Gara Ialomita-003.jpg
Gara Ialomita-003.jpg [ 423.93 KiB | Viewed 20257 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Incepand cu mersul trenurilor din 2009, statia Valcele a fost desfiintata. Au fost suprimate TOATE opririle, iar macazele au fost desfiintate (a se citi sudate limbile si taiat restul cu autogenul). Desigur, linia spre Curtea de Arges era abatuta (linia 1), deci se intra cu 30 km/h.


Attachments:
Gara Valcele-006.jpg
Gara Valcele-006.jpg [ 411.89 KiB | Viewed 20249 times ]
Gara Valcele-009.jpg
Gara Valcele-009.jpg [ 428.17 KiB | Viewed 20246 times ]
Gara Valcele-010.jpg
Gara Valcele-010.jpg [ 405.84 KiB | Viewed 20248 times ]
Gara Valcele-011.jpg
Gara Valcele-011.jpg [ 406 KiB | Viewed 20248 times ]
Gara Valcele-014.jpg
Gara Valcele-014.jpg [ 386.96 KiB | Viewed 20248 times ]
Gara Valcele-016.jpg
Gara Valcele-016.jpg [ 409.67 KiB | Viewed 20249 times ]
Gara Valcele-019.jpg
Gara Valcele-019.jpg [ 384.99 KiB | Viewed 20249 times ]
Gara Valcele-021.jpg
Gara Valcele-021.jpg [ 382.71 KiB | Viewed 20247 times ]
Gara Valcele-022.jpg
Gara Valcele-022.jpg [ 393.91 KiB | Viewed 20247 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Cornurile hc.


Attachments:
HC Cornurile-003.jpg
HC Cornurile-003.jpg [ 424.83 KiB | Viewed 20246 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Fulga hc.


Attachments:
HC Fulga-001.jpg
HC Fulga-001.jpg [ 512.07 KiB | Viewed 19743 times ]
HC Fulga-002.jpg
HC Fulga-002.jpg [ 375.4 KiB | Viewed 19742 times ]
HC Fulga-004.jpg
HC Fulga-004.jpg [ 360.17 KiB | Viewed 19743 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Mostistea hc.


Attachments:
HC Mostistea-002.jpg
HC Mostistea-002.jpg [ 345.54 KiB | Viewed 19741 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Trestieni hc.


Attachments:
HC Trestieni-001.jpg
HC Trestieni-001.jpg [ 365.77 KiB | Viewed 19740 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Dor Marunt Hm.


Attachments:
HM Dor Marunt-001.jpg
HM Dor Marunt-001.jpg [ 368.88 KiB | Viewed 19741 times ]
HM Dor Marunt-003.jpg
HM Dor Marunt-003.jpg [ 363.61 KiB | Viewed 19740 times ]
HM Dor Marunt-004.jpg
HM Dor Marunt-004.jpg [ 358.84 KiB | Viewed 19742 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Dragos Voda Hm.


Attachments:
HM Dragos Voda-001.jpg
HM Dragos Voda-001.jpg [ 430.94 KiB | Viewed 18705 times ]
HM Dragos Voda-004.jpg
HM Dragos Voda-004.jpg [ 374.74 KiB | Viewed 18705 times ]
HM Dragos Voda-006.jpg
HM Dragos Voda-006.jpg [ 349.9 KiB | Viewed 18704 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Dunarea Hm.


Attachments:
HM Dunarea-002.jpg
HM Dunarea-002.jpg [ 377.95 KiB | Viewed 18704 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 21:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
PO Zigoneni

Opririle aici au fost suprimate din anul 2009. Motivele:
- este una din putinele statii de pe sectia Pitesti - Curtea de Arges care este plasat in mijlocul localitatii si nu in afara ei, ducand la pierderea clientilor dubelor
- nr. de blatisti e mare
- cladirea a fost vanduta / inchiriata si nu cred ca noului proprietar ii convenea sa ii opreasca trenul la geam de 6 ori pe zi (3 perechi + 2 care nu opreau)


Attachments:
PO Zigoneni-001.jpg
PO Zigoneni-001.jpg [ 514.93 KiB | Viewed 18700 times ]
PO Zigoneni-002.jpg
PO Zigoneni-002.jpg [ 519.02 KiB | Viewed 18702 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Mar 2011 11:51 
RRomania, cu adevarat "Land of choice": "atractii" turistice unde te astepti mai putin, potential imens pentru pasionatii de speologie: Gara Buzau, pasajul subteran de acces la peroane.

Nu, nu, gara nu este abandonata si nici bombardata, desi pare... :evil:


Attachments:
GaraBuzau-P1360212.jpg
GaraBuzau-P1360212.jpg [ 38.87 KiB | Viewed 18378 times ]
GaraBuzau-P1360214.jpg
GaraBuzau-P1360214.jpg [ 66.85 KiB | Viewed 18376 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Apr 2011 17:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49670
Cluj Napoca -gara mica. Nefolosita in prezent.


Attachments:
Cluj Napoca gara mica.JPG
Cluj Napoca gara mica.JPG [ 69.39 KiB | Viewed 17560 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 May 2011 22:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49670
Aiud.


Attachments:
Aiud.jpg
Aiud.jpg [ 110.77 KiB | Viewed 17458 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2011 22:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49670
Gara Medias se degradeaza pe zi ce trece.

Peroane distruse, imunde.


Attachments:
P1220384.JPG
P1220384.JPG [ 163.38 KiB | Viewed 17039 times ]
P1220390.JPG
P1220390.JPG [ 89.82 KiB | Viewed 17042 times ]
P1010182.jpg
P1010182.jpg [ 176.28 KiB | Viewed 16855 times ]
P1010183.jpg
P1010183.jpg [ 131.97 KiB | Viewed 16854 times ]
P1010184.jpg
P1010184.jpg [ 189.65 KiB | Viewed 16854 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Nov 2011 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 251
Location: Brasov
Gara Poiana Tapului dupa reabilitarea caii ferate.
Din pacate cladirea isi pastreaza aspectul mizer.
Geamurile sparte au fost inlocuite cu placaje, e plin de grafitti, mizerie si de nelipsita haita de caini vagabonzi mai mult sau mai putin agresiva.


Attachments:
Poiana Tapului.jpg
Poiana Tapului.jpg [ 384.97 KiB | Viewed 16943 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Nov 2011 20:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49670
Silviu Sintea wrote:
Gara Medias se degradeaza pe zi ce trece.

Peroane distruse, imunde.


Nici interiorul cladirii nu e mai breaz.


Attachments:
P1010177.JPG
P1010177.JPG [ 93.94 KiB | Viewed 16854 times ]
P1010178.JPG
P1010178.JPG [ 86.62 KiB | Viewed 16852 times ]
P1010179.JPG
P1010179.JPG [ 101.22 KiB | Viewed 16853 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Dec 2011 22:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49670
Burdujeni (Suceava).


Attachments:
P1230813.JPG
P1230813.JPG [ 125.25 KiB | Viewed 16745 times ]
P1230812.JPG
P1230812.JPG [ 100.6 KiB | Viewed 16746 times ]
P1230818.jpg
P1230818.jpg [ 95.97 KiB | Viewed 16744 times ]
P1230814.JPG
P1230814.JPG [ 119.13 KiB | Viewed 16743 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Dec 2011 11:20 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 251
Location: Brasov
Gara BREAZA NORD


Attachments:
DSC_1087.jpg
DSC_1087.jpg [ 350.67 KiB | Viewed 19281 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 257 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group