TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 12:55

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: CRIMEEA: troleibuze
PostPosted: Tue 16 Mar 2010 22:58 
Intr-o emisiune TV in orasul Satu Mare, Silviu a vorbit la un moment dat de cea mai lunga linie de troleibuz din lume.

Aceasta se afla in Ucraina, in peninsula Crimeea si face legatura intre Ialta si Aeroportul Simferopol. Linia se numeste 52, iar lungimea unei semi-curse este de 86 km si este parcursa in aproximativ 2 ore si jumatate.

Linia a fost data in folosinta in 1959 (segmentul Simferopol - Alushta) si apoi in 1961 (segmentul Alushta - Ialta)
Linia trece prin Muntii Crimeei prin pasul Angarskyi, atingand altitudinea de 752m, apoi coboara spre coasta Marii Negre si serpuieste pe langa aceasta pentru 41km pana in orasul Ialta.

Linia este deservita de troleibuze Skoda 9Tr si Skoda 14Tr , avand timpul de succedare intre 10 si 20 minute (sunt folosite aprox. 25-30 de troleibuze, fiecare sofer face doar cate o cursa dus-intors).

Costul unui bilet este de aprox. 1,50 USD.

Iata si o poza preluata de pe site-ul http://www.railfaneurope.net


Attachments:
trolley_krym.jpg
trolley_krym.jpg [ 147.45 KiB | Viewed 9715 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Mar 2010 08:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56061
Un film despre aceasta ruta: http://www.mdr.de/mediathek/7162290.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Dec 2011 20:15 
Oraşul de pe malul ukrainean al Mării Negre, Ialta, se pregăteşte de primirea primelor trei troleibuze LuAZ BOGDAN T601.11. Sunt de capacitate medie, au o lungime de 10,62 m; lăţime de 2,55 m; înălţime totală cu echipamente 3,585 m. Sunt echipate cu electromotor de tracţiune, în curent continuu, de tip ED 139 AU2, având 140 Kw şi sistem control putere tip IGBT CEGELEC TV PROGRESS CDC 050 P. Le puteţi vedea, pe primul şi pe al treilea, în probe, în oraşul Luţk, unde au fost construite.
Vor străbate, tractate, un drum foarte lung, de peste 1200 Km, distanţă ce desparte cele două oraşe, Luţk şi Ialta.


Attachments:
601.11_probe Луцк.1.jpg
601.11_probe Луцк.1.jpg [ 87.27 KiB | Viewed 9199 times ]
601.11_probe Луцк.2.jpg
601.11_probe Луцк.2.jpg [ 100.24 KiB | Viewed 9199 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Dec 2011 19:10 
bucsan wrote:
Oraşul de pe malul ukrainean al Mării Negre, Ialta, se pregăteşte de primirea primelor trei troleibuze LuAZ BOGDAN T601.11.
La Ialta au fost puse în circulaţie cele zece noi troleibuze LuAZ BOGDAN T601.11.
    Foto: transphoto.ru


Attachments:
6307.1.jpg
6307.1.jpg [ 61.25 KiB | Viewed 8942 times ]
6307.3.jpg
6307.3.jpg [ 89.74 KiB | Viewed 8942 times ]
6307.5.jpg
6307.5.jpg [ 107.05 KiB | Viewed 8942 times ]
6307.6.jpg
6307.6.jpg [ 113.82 KiB | Viewed 8942 times ]
6307.7.jpg
6307.7.jpg [ 126.9 KiB | Viewed 8942 times ]
6308.1.jpg
6308.1.jpg [ 86.54 KiB | Viewed 8942 times ]
6309.1.jpg
6309.1.jpg [ 73.24 KiB | Viewed 8942 times ]
6309.2.jpg
6309.2.jpg [ 67.04 KiB | Viewed 8942 times ]
6310.2.jpg
6310.2.jpg [ 73.97 KiB | Viewed 8942 times ]
6311.7.jpg
6311.7.jpg [ 62.05 KiB | Viewed 8942 times ]
6312.1.jpg
6312.1.jpg [ 93.84 KiB | Viewed 8942 times ]
6313.4.jpg
6313.4.jpg [ 63.19 KiB | Viewed 8942 times ]
6314.4.jpg
6314.4.jpg [ 74.07 KiB | Viewed 8942 times ]
6314.7.jpg
6314.7.jpg [ 103.99 KiB | Viewed 8942 times ]
6315.2.jpg
6315.2.jpg [ 79.09 KiB | Viewed 8942 times ]
6315.5.jpg
6315.5.jpg [ 121.67 KiB | Viewed 8942 times ]
6316.2.jpg
6316.2.jpg [ 80.31 KiB | Viewed 8942 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Dec 2011 19:33 
Tot în Crimeea, dar de data asta în oraşul Aluşta, au sosit şi primele două troleibuze LuAZ BOGDAN T701.10. Sunt de capacitate mare, 115 pasageri, din care 27 pe scaune, masa totală rulantă 18600 kg. Au o lungime de 11960 mm, lăţime 2550 mm, înălţime totală cu echipamente 3585 mm, ampatament 5860 mm. Sunt echipate cu electromotor de tracţiune, în curent continuu, de tip ED 139 AU2, având 140 kW şi sistem control putere tip IGBT CEGELEC TV PROGRESS CDC 050 P. Vor fi folosite, ca şi cele despre care am postat anterior, T601.11, venite la Ialta, numai pe liniile urbane din oraş.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
8300.1.jpg
8300.1.jpg [ 66.38 KiB | Viewed 8940 times ]
8300.2.jpg
8300.2.jpg [ 72.37 KiB | Viewed 8940 times ]
8301.1.jpg
8301.1.jpg [ 92.75 KiB | Viewed 8940 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Dec 2011 20:24 
Crimeea. Simferopoli. În luna august 2011 soseşte aici un troleibuz pe 3 axe, formula 6X2, LuAZ BOGDAN T801.10. Capătă numărul de parc 4500. Este prototipul construit în anul 2009 şi testat în acest timp în mai multe oraşe din Ukraina. De acum, Simferopoli va fi noua lui casă. Este de mare capacitate, având 150 de locuri, din care 38 pe scaune. Masa totală rulantă 24400 kg. Are o lungime de 15000 mm, lăţime 2550 mm, înălţime totală cu echipamente 3585 mm. Ampatamentul este de 7200+1700 mm, axa a doua fiind motoare, axa a treia fiind portantă şi viratoare. Este echipat cu motor de tracţiune în curent continuu tip EK 211, având 170 kW şi sistem control putere tip IGBT CEGELEC TV PROGRESS CDC 050 P.
    Sa ne întoarcem puţin în timp. În luna mai a anului 2009 este prezentat pentru prima oară la Expoziţia SIA TIR ce are loc la Kiev.
Foto: transphoto.ru.


Attachments:
2009.05_expo SIA-TIR Киев.1.jpg
2009.05_expo SIA-TIR Киев.1.jpg [ 90.52 KiB | Viewed 8936 times ]
2009.05_expo SIA-TIR Киев.2.jpg
2009.05_expo SIA-TIR Киев.2.jpg [ 85.38 KiB | Viewed 8936 times ]
2009.05_expo SIA-TIR Киев.3.jpg
2009.05_expo SIA-TIR Киев.3.jpg [ 86.58 KiB | Viewed 8937 times ]
2009.05_expo SIA-TIR Киев.4.jpg
2009.05_expo SIA-TIR Киев.4.jpg [ 89.32 KiB | Viewed 8936 times ]
2009.05_expo SIA-TIR Киев.5.jpg
2009.05_expo SIA-TIR Киев.5.jpg [ 100.96 KiB | Viewed 8936 times ]
2009.05_expo SIA-TIR Киев.6.jpg
2009.05_expo SIA-TIR Киев.6.jpg [ 74 KiB | Viewed 8936 times ]
2009.05_expo SIA-TIR Киев.7.jpg
2009.05_expo SIA-TIR Киев.7.jpg [ 114.06 KiB | Viewed 8936 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Dec 2011 20:53 
LuAZ BOGDAN T801.10. După închiderea expoziţiei de la Kiev, troleibuzul se întoarce în oraşul în care a fost construit, Luţk, pentru probe. În septembrie 2009 revine la Kiev, unde va fi testat sub numărul de parc 001. În luna iulie 2010, după aproape un an, este transferat în oraşul Doneţk, unde este testat sub numărul de parc 311. După testele de la Doneţk, se întoarce la fabrica producătoare din Luţk, unde este supus unor operaţiuni minuţioase de verificare, apoi este revopsit în schema de culoare a noilor troleibuze destinate traseelor din Crimeea.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
2009.07_Луцк.1.jpg
2009.07_Луцк.1.jpg [ 69.83 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.07_Луцк.2.jpg
2009.07_Луцк.2.jpg [ 88.34 KiB | Viewed 8933 times ]
2009.07_Луцк.3.jpg
2009.07_Луцк.3.jpg [ 145.58 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.07_Луцк.4.jpg
2009.07_Луцк.4.jpg [ 171.08 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.07_Луцк.5.jpg
2009.07_Луцк.5.jpg [ 114.77 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.07_Луцк.6.jpg
2009.07_Луцк.6.jpg [ 135.13 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.07_Луцк.7.jpg
2009.07_Луцк.7.jpg [ 156.23 KiB | Viewed 8932 times ]
2009.09_Киев 001.1.jpg
2009.09_Киев 001.1.jpg [ 138.54 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.09_Киев 001.2.jpg
2009.09_Киев 001.2.jpg [ 149.44 KiB | Viewed 8932 times ]
2009.09_Киев 001.3.jpg
2009.09_Киев 001.3.jpg [ 158.24 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.09_Киев 001.4.jpg
2009.09_Киев 001.4.jpg [ 118.69 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.09_Киев 001.5.jpg
2009.09_Киев 001.5.jpg [ 90.37 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.09_Киев 001.6.jpg
2009.09_Киев 001.6.jpg [ 111.89 KiB | Viewed 8931 times ]
2009.09_Киев 001.7.jpg
2009.09_Киев 001.7.jpg [ 83.76 KiB | Viewed 8933 times ]
2010.07_Донецк 311.1.jpg
2010.07_Донецк 311.1.jpg [ 131.28 KiB | Viewed 8932 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Dec 2011 21:06 
LuAZ BOGDAN T801.10. Cum am mai spus, în august 2011 soseşte la Simferopoli, unde capătă numărul de parc 4500. În luna noiembrie 2011 soseşte la Simferopoli al doilea exemplar al acestui tip, care va avea numărul de parc 4501. Vor fi folosite numai pe rutele urbane ale oraşului.
    Foto: transphoto.ru ; cetr.org.ua.


Attachments:
4500 [prototip].1.jpg
4500 [prototip].1.jpg [ 78.32 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.2.jpg
4500.2.jpg [ 67.4 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.3.jpg
4500.3.jpg [ 123.46 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.4.jpg
4500.4.jpg [ 86.65 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.15.jpg
4500.15.jpg [ 83.35 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.16.jpg
4500.16.jpg [ 58.83 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.17.jpg
4500.17.jpg [ 85.48 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.18.jpg
4500.18.jpg [ 68.04 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.20.jpg
4500.20.jpg [ 49.55 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.21.jpg
4500.21.jpg [ 71.53 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.24.jpg
4500.24.jpg [ 79.09 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.25.jpg
4500.25.jpg [ 55.05 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.26.jpg
4500.26.jpg [ 104.96 KiB | Viewed 8926 times ]
4500.27.jpg
4500.27.jpg [ 58.62 KiB | Viewed 8926 times ]
4501.3.jpg
4501.3.jpg [ 63.67 KiB | Viewed 8926 times ]
4501.4.jpg
4501.4.jpg [ 71.36 KiB | Viewed 8927 times ]
4501.5.jpg
4501.5.jpg [ 67.58 KiB | Viewed 8926 times ]
4501.7.jpg
4501.7.jpg [ 63.71 KiB | Viewed 8927 times ]
4501.9.jpg
4501.9.jpg [ 68.44 KiB | Viewed 8926 times ]
4501.11.jpg
4501.11.jpg [ 89.94 KiB | Viewed 8926 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Dec 2011 21:28 
RobertC wrote:
Linia trece prin Muntii Crimeei prin pasul Angarskyi, atingand altitudinea de 752m.


Staţia de la Pasul Angarskii (Ангарский Перевал), în două fotografii realizate la o distanţă în timp de mai bine de 30 de ani. Astăzi, linia interurbană 52 este deservită în cea mai mare parte de troleibuze LuAZ BOGDAN T701.15, acţionate cu electromotor asincron în curent alternativ.
    Foto: cetr.org.ua.


Attachments:
KODA 9Tr.jpg
KODA 9Tr.jpg [ 61.22 KiB | Viewed 8709 times ]
LuAZ BOGDAN T701.15.jpg
LuAZ BOGDAN T701.15.jpg [ 88.58 KiB | Viewed 8710 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jan 2012 15:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56061
Harta traseelor, preluata de pe www.transphoto.ru


Attachments:
Crimeea map 1.jpg
Crimeea map 1.jpg [ 204.7 KiB | Viewed 8643 times ]
Crimeea map 2.jpg
Crimeea map 2.jpg [ 69.24 KiB | Viewed 8644 times ]
Crimeea map.rar [976 KiB]
Downloaded 346 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Jan 2012 15:54 
Ialta. LuAZ BOGDAN T601.11. După cum am postat pe 22 decembrie, primele zece troleibuze de acest tip puse în circulaţie, au primit numerele de parc de la 6307 la 6316. Spre sfârşitul lunii decembrie 2011 sosesc şi următoarele nouă troleibuze, ce vor primi numerele de parc 6317, 6318 şi de la 6300 la 6306. Aceste ultime şapte unităţi vor primi numerele de parc purtate până acum de troleibuzele LuAZ BOGDAN T701.10, troleibuze ce se vor reîntoarce la Simferopoli. Toate cele 19 troleibuze noi, LuAZ BOGDAN T601.11, sunt exploatate numai pe liniile urbane din Ialta.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua


Attachments:
6317.3.jpg
6317.3.jpg [ 58.47 KiB | Viewed 8847 times ]
6317.4.jpg
6317.4.jpg [ 93.17 KiB | Viewed 8848 times ]
6318.3.jpg
6318.3.jpg [ 86.96 KiB | Viewed 8847 times ]
6300.1.jpg
6300.1.jpg [ 55.28 KiB | Viewed 8847 times ]
6300.2.jpg
6300.2.jpg [ 75.49 KiB | Viewed 8849 times ]
6300.3.jpg
6300.3.jpg [ 70.38 KiB | Viewed 8847 times ]
6300.7.jpg
6300.7.jpg [ 70.7 KiB | Viewed 8847 times ]
6301.5.jpg
6301.5.jpg [ 95.72 KiB | Viewed 8847 times ]
6301.6.jpg
6301.6.jpg [ 74.53 KiB | Viewed 8847 times ]
6302.3.jpg
6302.3.jpg [ 87.3 KiB | Viewed 8848 times ]
6302.4.jpg
6302.4.jpg [ 122.75 KiB | Viewed 8847 times ]
6303.5.jpg
6303.5.jpg [ 108.03 KiB | Viewed 8847 times ]
6304.1.jpg
6304.1.jpg [ 72.83 KiB | Viewed 8847 times ]
6304.2.jpg
6304.2.jpg [ 94.44 KiB | Viewed 8847 times ]
6304.3.jpg
6304.3.jpg [ 79.16 KiB | Viewed 8847 times ]
6305.1.jpg
6305.1.jpg [ 121.62 KiB | Viewed 8847 times ]
6305.3.jpg
6305.3.jpg [ 103.74 KiB | Viewed 8847 times ]
6306.1.jpg
6306.1.jpg [ 57.75 KiB | Viewed 8848 times ]
6306.2.jpg
6306.2.jpg [ 90.85 KiB | Viewed 8848 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2012 19:38 
În prima parte a anului 2010, este construit prototipul troleibuzului LuAZ BOGDAN T701.10. Acesta are o capacitate de 115 pasageri, din care 27 pe scaune. Are o lungime de 11960 mm, lăţime de 2550 mm, înălţime totală cu echipamente de 3585 mm. Are ampatamentul de 5860 mm. Este echipat cu electromotor de tracţiune în curent continuu, tip ED 139 AU2, având 140 kW, şi control sistem putere tip IGBT CEGELEC TV PROGRESS CDC 050P. În cursul lunilor august-septembrie 2010 este testat în oraşul unde a fost construit, Luţk, după care, în luna octombrie a aceluiaşi an, este revopsit în culorile ce vor reprezenta de acum înainte compania "Krâmskii trolleibus". Între octombrie 2010 şi februarie 2011 vor fi livrate la Simferopoli 31 de unităţi. Vor primi numerele de parc de la 4300 la 4330. În luna martie 2011, 7 unităţi vor fi transferate la Ialta. La acestea, numerele de parc vor fi schimbate astfel: 4311 devine 6302, 4313 devine 6303, 4314 devine 6304, 4317 devine 6300, 4318 devine 6301, 4327 devine 6305, 4330 devine 6306. Sunt folosite numai pe liniile urbane din Simferopli, respectiv Ialta.
    În probe, la Luţk.
Fotografii: transphoto.ru.


Attachments:
2010.08-09_Луцк probe.1.jpg
2010.08-09_Луцк probe.1.jpg [ 118.92 KiB | Viewed 8809 times ]
2010.08-09_Луцк probe.2.jpg
2010.08-09_Луцк probe.2.jpg [ 159.36 KiB | Viewed 8811 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2012 19:47 
O primă parte a acestor troleibuze la Simferopoli, inclusiv prototipul, cu numărul de parc 4300.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
4300 [prototip].1.jpg
4300 [prototip].1.jpg [ 95.63 KiB | Viewed 8808 times ]
4300.3.jpg
4300.3.jpg [ 115.4 KiB | Viewed 8808 times ]
4300.4.jpg
4300.4.jpg [ 114.29 KiB | Viewed 8807 times ]
4300.9.jpg
4300.9.jpg [ 74.81 KiB | Viewed 8808 times ]
4301.3.jpg
4301.3.jpg [ 95.72 KiB | Viewed 8807 times ]
4302.11.jpg
4302.11.jpg [ 89.03 KiB | Viewed 8807 times ]
4302.13.jpg
4302.13.jpg [ 90.3 KiB | Viewed 8808 times ]
4303.2.jpg
4303.2.jpg [ 102.27 KiB | Viewed 8808 times ]
4304.2.jpg
4304.2.jpg [ 103.23 KiB | Viewed 8807 times ]
4305.3.jpg
4305.3.jpg [ 96.45 KiB | Viewed 8807 times ]
4305.4.jpg
4305.4.jpg [ 121.27 KiB | Viewed 8808 times ]
4306.2.jpg
4306.2.jpg [ 108.87 KiB | Viewed 8807 times ]
4306.12.jpg
4306.12.jpg [ 93.13 KiB | Viewed 8808 times ]
4306.13.jpg
4306.13.jpg [ 109.87 KiB | Viewed 8807 times ]
4307.1.jpg
4307.1.jpg [ 73.83 KiB | Viewed 8807 times ]
4308.4.jpg
4308.4.jpg [ 98.7 KiB | Viewed 8807 times ]
4309.3.jpg
4309.3.jpg [ 72.03 KiB | Viewed 8808 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2012 19:56 
Şi ultima parte a acestor troleibuze la Simferopoli, inclusiv cu cele ce vor fi transferate la Ialta.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
4310.7.jpg
4310.7.jpg [ 117.93 KiB | Viewed 8804 times ]
4311 [transfer Ялта 6302].1.jpg
4311 [transfer Ялта 6302].1.jpg [ 113.71 KiB | Viewed 8804 times ]
4313 [transfer Ялта 6303].1.jpg
4313 [transfer Ялта 6303].1.jpg [ 91.62 KiB | Viewed 8804 times ]
4314 [transfer Ялта 6304].1.jpg
4314 [transfer Ялта 6304].1.jpg [ 72.17 KiB | Viewed 8804 times ]
4315.1.jpg
4315.1.jpg [ 112.48 KiB | Viewed 8804 times ]
4316.1.jpg
4316.1.jpg [ 130.42 KiB | Viewed 8805 times ]
4317 [transfer Ялта 6300].1.jpg
4317 [transfer Ялта 6300].1.jpg [ 121.48 KiB | Viewed 8804 times ]
4318 [transfer Ялта 6301].1.jpg
4318 [transfer Ялта 6301].1.jpg [ 89.99 KiB | Viewed 8805 times ]
4319.2.jpg
4319.2.jpg [ 78.07 KiB | Viewed 8804 times ]
4320.2.jpg
4320.2.jpg [ 89.72 KiB | Viewed 8804 times ]
4321.2.jpg
4321.2.jpg [ 93.84 KiB | Viewed 8805 times ]
4322.1.jpg
4322.1.jpg [ 94.41 KiB | Viewed 8805 times ]
4323.2.jpg
4323.2.jpg [ 98.63 KiB | Viewed 8804 times ]
4324.2.jpg
4324.2.jpg [ 93.63 KiB | Viewed 8806 times ]
4325.4.jpg
4325.4.jpg [ 121.92 KiB | Viewed 8804 times ]
4326.2.jpg
4326.2.jpg [ 66.46 KiB | Viewed 8805 times ]
4327 [transfer Ялта 6305].1.jpg
4327 [transfer Ялта 6305].1.jpg [ 99.49 KiB | Viewed 8804 times ]
4328.6.jpg
4328.6.jpg [ 84.09 KiB | Viewed 8804 times ]
4329.2.jpg
4329.2.jpg [ 82.8 KiB | Viewed 8805 times ]
4330 [transfer Ялта 6306].1.jpg
4330 [transfer Ялта 6306].1.jpg [ 93.72 KiB | Viewed 8804 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2012 20:08 
Cele 7 troleibuze LuAZ BOGDAN T701.10, transferate de la Simferopoli la Ialta. Au, bineînţeles, numerele de parc ale depoului din Ialta.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
6300 [ex 4317 Симферополь].1.jpg
6300 [ex 4317 Симферополь].1.jpg [ 127.13 KiB | Viewed 8802 times ]
6300 [ex 4317 Симферополь].2.jpg
6300 [ex 4317 Симферополь].2.jpg [ 90.25 KiB | Viewed 8802 times ]
6301 [ex 4318 Симферополь].1.jpg
6301 [ex 4318 Симферополь].1.jpg [ 118.95 KiB | Viewed 8802 times ]
6301 [ex 4318 Симферополь].2.jpg
6301 [ex 4318 Симферополь].2.jpg [ 74.34 KiB | Viewed 8802 times ]
6301 [ex 4318 Симферополь].4.jpg
6301 [ex 4318 Симферополь].4.jpg [ 147.47 KiB | Viewed 8802 times ]
6302 [ex 4311 Симферополь].1.jpg
6302 [ex 4311 Симферополь].1.jpg [ 98.58 KiB | Viewed 8802 times ]
6302 [ex 4311 Симферополь].2.jpg
6302 [ex 4311 Симферополь].2.jpg [ 119.58 KiB | Viewed 8802 times ]
6303 [ex 4313 Симферополь].1.jpg
6303 [ex 4313 Симферополь].1.jpg [ 121.18 KiB | Viewed 8802 times ]
6303 [ex 4313 Симферополь].2.jpg
6303 [ex 4313 Симферополь].2.jpg [ 123.42 KiB | Viewed 8802 times ]
6304 [ex 4314 Симферополь].1.jpg
6304 [ex 4314 Симферополь].1.jpg [ 97.03 KiB | Viewed 8802 times ]
6304 [ex 4314 Симферополь].3.jpg
6304 [ex 4314 Симферополь].3.jpg [ 73.06 KiB | Viewed 8803 times ]
6304 [ex 4314 Симферополь].5.jpg
6304 [ex 4314 Симферополь].5.jpg [ 98.28 KiB | Viewed 8803 times ]
6305 [ex 4327 Симферополь].1.jpg
6305 [ex 4327 Симферополь].1.jpg [ 95.51 KiB | Viewed 8802 times ]
6305 [ex 4327 Симферополь].8.jpg
6305 [ex 4327 Симферополь].8.jpg [ 92.65 KiB | Viewed 8803 times ]
6306 [ex 4330 Симферополь].1.jpg
6306 [ex 4330 Симферополь].1.jpg [ 137.9 KiB | Viewed 8802 times ]
6306 [ex 4330 Симферополь].2.jpg
6306 [ex 4330 Симферополь].2.jpg [ 128.96 KiB | Viewed 8802 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2012 20:32 
bucsan wrote:
Ialta. Spre sfârşitul lunii decembrie 2011 sosesc şi următoarele nouă troleibuze, ce vor primi numerele de parc 6317, 6318 şi de la 6300 la 6306. Aceste ultime şapte unităţi vor primi numerele de parc purtate până acum de troleibuzele LuAZ BOGDAN T701.10, troleibuze ce se vor reîntoarce la Simferopoli.
Cum am spus, o dată cu sosirea troleibuzelor de medie capacitate LuAZ BOGDAN T601.11 la Ialta, cele 7 troleibuze de mare capacitate LuAZ BOGDAN T701.10, cu numere de parc de la 6300 la 6306, se reîntorc la depoul din Simferopoli, unde îşi vor recăpăta numerele iniţiale: 6300 devine din nou 4317, 6301 devine din nou 4318, 6302 devine din nou 4311, 6303 devine din nou 4313, 6304 devine din nou 4314, 6305 devine din nou 4327, 6306 devine din nou 4330. Iată-le, revenite "acasă", la Simferopoli, fotografiate la sfârşitul lui decembrie 2011.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
4318 [ex Ялта 6301].1.jpg
4318 [ex Ялта 6301].1.jpg [ 69.64 KiB | Viewed 8800 times ]
4318.[ex Ялта 6301].2.jpg
4318.[ex Ялта 6301].2.jpg [ 126.01 KiB | Viewed 8799 times ]
4327 [ex Ялта 6305].1.jpg
4327 [ex Ялта 6305].1.jpg [ 69.97 KiB | Viewed 8799 times ]
4327 [ex Ялта 6305].2.jpg
4327 [ex Ялта 6305].2.jpg [ 85.03 KiB | Viewed 8799 times ]
4327 [ex Ялта 6305].3.jpg
4327 [ex Ялта 6305].3.jpg [ 111.25 KiB | Viewed 8799 times ]
4327 [ex Ялта 6305].4.jpg
4327 [ex Ялта 6305].4.jpg [ 103.93 KiB | Viewed 8799 times ]
4330 [ex Ялта 6306].1.jpg
4330 [ex Ялта 6306].1.jpg [ 85.96 KiB | Viewed 8799 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2012 20:59 
Începând cu sfârşitul lunii septembrie 2011 şi până la sfârşitul anului 2011, va sosi la Simferopoli un nou lot de 19 troleibuze LuAZ BOGDAN T701.10. Acestea vor căpăta numerele de parc de la 4331 la 4349. Împreună cu cele revenite de la Ialta, numărul total de troleibuze LuAZ BOGDAN T701.10 a ajuns acum la 50 de unităţi, repartizate numai pe rutele urbane din oraşul Simferopoli.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
4331.3.jpg
4331.3.jpg [ 86.67 KiB | Viewed 8796 times ]
4332.4.jpg
4332.4.jpg [ 79.46 KiB | Viewed 8796 times ]
4333.3.jpg
4333.3.jpg [ 84.77 KiB | Viewed 8796 times ]
4333.6.jpg
4333.6.jpg [ 84.81 KiB | Viewed 8796 times ]
4334.1.jpg
4334.1.jpg [ 101.65 KiB | Viewed 8796 times ]
4335.1.jpg
4335.1.jpg [ 137.7 KiB | Viewed 8796 times ]
4336.1.jpg
4336.1.jpg [ 143.69 KiB | Viewed 8797 times ]
4337.1.jpg
4337.1.jpg [ 116.26 KiB | Viewed 8797 times ]
4338.1.jpg
4338.1.jpg [ 71.21 KiB | Viewed 8796 times ]
4339.2.jpg
4339.2.jpg [ 87.97 KiB | Viewed 8796 times ]
4340.1.jpg
4340.1.jpg [ 89.95 KiB | Viewed 8797 times ]
4341.1.jpg
4341.1.jpg [ 110.85 KiB | Viewed 8796 times ]
4342.1.jpg
4342.1.jpg [ 60.92 KiB | Viewed 8797 times ]
4343.1.jpg
4343.1.jpg [ 66.35 KiB | Viewed 8796 times ]
4344.1.jpg
4344.1.jpg [ 89.78 KiB | Viewed 8796 times ]
4345.1.jpg
4345.1.jpg [ 66.01 KiB | Viewed 8796 times ]
4346.1.jpg
4346.1.jpg [ 56.66 KiB | Viewed 8797 times ]
4347.1.jpg
4347.1.jpg [ 153.56 KiB | Viewed 8797 times ]
4348.2.jpg
4348.2.jpg [ 101.94 KiB | Viewed 8796 times ]
4349.1.jpg
4349.1.jpg [ 48.18 KiB | Viewed 8797 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2012 21:25 
Fiind în acelaşi context, vreau să fac o remarcă cu privire la scrierea şi pronunţia numelor celor două oraşe despre care am scris mai sus. În limba rusă se scrie "Симферополь", unde "ь" nu este o literă, se numeşte "semnul moale", care obligă pronunţia consoanei precedente într-un mod "moale" (nu găsesc cuvântul potrivit), În cazul de faţă "li", deci se consideră că a scrie "Simferopol" nu este corect, ci trebuie scris "Simferopoli", aşa cum se pronunţă. În limba rusă se scrie "Ялта", unde litera "Я" se pronunţă "IA", deci se consideră că a scrie "Yalta" nu este corect, ci trebuie scris "Ialta".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jan 2012 02:41 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
LuAZ Bogdan = Isuzu fabricat sub licenta? Pe volan scrie "Isuzu"

Legat de pronuntie. Daca nu gresesc, Numele de Bogdan are un "g" pronuntat ca un "h" sonor (sunet inexistent in limba romana), motiv pentru care mai apare transliterat si ca "Bohdan".

Revenind la topic consider interesanta ideea achizitionarii atat troleibuzelor de tip "midi" (srednâi) cat si a celor solo cu 3 axe in locul celor articulate. Precizez faptul ca, din punctul de vedere al capacitatii, vehiculele solo cu 3 axe (de 15m lungime) intra tot in categoria "asobo balşoi" ca si articulatele


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jan 2012 12:57 
OAB wrote:
LuAZ Bogdan = Isuzu fabricat sub licenta? Pe volan scrie "Isuzu"

Nu sunt fabricate sub licenţă. Unele autobuze, specific, autobuze, aflate în producţie la Uzinele LuAZ BGDAN din Luţk, sunt echipate cu motoare cu ardere internă ISUZU şi HYUNDAI, respectiv cu cutii de viteze ISUZU şi HYUNDAI, cât şi cu alte componente tehnice, importate din Japonia, respectiv Coreea de Sud. Acestea au fost echipate şi cu sisteme de direcţie importate de la aceeaşi producători. Probabil, cu unele din sistemele de direcţie rămase în depozit, au fost echipate şi primele troleibuze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jan 2012 13:19 
OAB wrote:

Legat de pronuntie. Daca nu gresesc, Numele de Bogdan are un "g" pronuntat ca un "h" sonor (sunet inexistent in limba romana), motiv pentru care mai apare transliterat si ca "Bohdan".
Off-topic, chiar of! Limba rusă are multe capcane, pronunţia depinzând de context. Cel mai uzitat exemplu: Se scrie Moskva (Москва) şi se citeşte Maskva. Noi pronunţăm Moscova. Se scrie Volgograd (Волгоград) şi se citeşte Volgograd, în niciun caz Volhohrad. Dar se scrie Gaaga (Гаага) cu accentul pe al 2-lea "a" şi se citşte Ghaga. Noi pronunţăm Haga. Deci vezi că şi în acelaşi cuvânt, aceeaşi literă se poate pronunţa în feluri diferite.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jan 2012 18:37 
OAB wrote:

Revenind la topic consider interesanta ideea achizitionarii atat troleibuzelor de tip "midi" (srednâi) cat si a celor solo cu 3 axe in locul celor articulate. Precizez faptul ca, din punctul de vedere al capacitatii, vehiculele solo cu 3 axe (de 15m lungime) intra tot in categoria "asobo balşoi" ca si articulatele
Troleibuzele LuAZ BOGDAN T601.11 au o lungime de 10620 mm, deci nu pot fi încadrate în categoria "midi", care cuprinde autobuze/troleibuze până la o lungime de 8500-9000 mm. Nici autobuzele/troleibuzele solo pe trei axe nu le poţi pune în aceeaşi categorie cu autobuzele/troleibuzele articulate. Apropo de denumiri, în mod curent, în limba rusă la articulate se utilizează cuvântul "garmoşkii" (гармошкий), adică "armonică".
    Referitor la troleibuzele LuAZ BOGDAN T601.11 care au sosit la Ialta în noiembrie şi decembrie 2011, autoritatea ce se ocupă cu transportul public din Crimeea, "Krâmskii Trolleibus", a luat această hotărâre după ce a constatat că troleibuzele LuAZ BOGDAN T701.10, sosite la Ialta în martie 2011, nu circulau la capacitate maximă, producând pierderi. Acestea din urmă s-au reîntors la Simferopoli, unde cererea de transport este mai mare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jan 2012 19:26 
Spre sfârşitul anului 2009, conducerea Corporaţiei BOGDAN ia hotărârea de a produce troleibuze cu electromotoare asincrone în curent alternativ. Deşi, atât în Ukraina cât şi în Rusia se produc astfel de electromotoare (cu care se echipează LAZ, SVARZ-MAZ, MAZ-ETON), se apelează (la fel ca şi BKM BELKOMMUNMAŞ), la producătorul ceh PRAGOIMEX. Prin urmare se construiesc două prototipuri, cu numere de fabricaţie 1 şi 2, primind denumirea LuAZ BOGDAN T701.15. Prototipul cu nr. 1 este complet echipat în uzinele LuAZ din Luţk, iar prototipul nr. 2 pleacă la Ostrava pentru a fi echipat de cehi. Ambele au o lungime de 11960 mm, o lăţime de 2550 mm, înălţimea caroseriei la acoperiş de 2970mm. Ampatamentul este de 5860 mm. Apar diferenţe la înalţimea totală cu echipamente, nr. 1 are 3585 mm, nr. 2 are 3767 mm. De asemenea masa totală rulanta la nr. 1 este de 18800 kg, la nr. 2 este de 18600 kg. Capacitatea prototipului cu nr. 1 este de 116 pasageri, din care 32 pe scaune, iar a prototipului cu nr. 2 este de 119 pasageri, din care 29 pe scaune. Ambele prototipuri sunt echipate cu electromotor de tracţiune asincron în curent alternativ tip PRAGOIMEX TAM 1050 C6, având 175 kW şi sistem control putere tip IGBT CEGELEC EUROPULSE CAC 250 NF.
    Prototipul cu nr. 1 efectuează teste în Luţk din februarie până în aprilie 2010, neavând număr de parc. Prototipul cu nr. 2 începe în martie 2010 testele pe rutele din Ostrava, primind numărul de parc 9996, număr pe care îl are şi azi.
Foografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
2010.02-04_Луцк probe.3.jpg
2010.02-04_Луцк probe.3.jpg [ 122.71 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.02-04_Луцк probe.4.jpg
2010.02-04_Луцк probe.4.jpg [ 134.44 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.02-04_Луцк probe.5.jpg
2010.02-04_Луцк probe.5.jpg [ 75.77 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.02-04_Луцк probe.6.jpg
2010.02-04_Луцк probe.6.jpg [ 85.73 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.02-04_Луцк probe.7.jpg
2010.02-04_Луцк probe.7.jpg [ 78.98 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.02-04_Луцк probe.8.jpg
2010.02-04_Луцк probe.8.jpg [ 85.32 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.03_Ostrava 9996.2.jpg
2010.03_Ostrava 9996.2.jpg [ 105.79 KiB | Viewed 8700 times ]
2010.03_Ostrava 9996.3.jpg
2010.03_Ostrava 9996.3.jpg [ 112.32 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.03_Ostrava 9996.4.jpg
2010.03_Ostrava 9996.4.jpg [ 130 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.03_Ostrava 9996.5.jpg
2010.03_Ostrava 9996.5.jpg [ 97.36 KiB | Viewed 8700 times ]
2010.03_Ostrava 9996.7.jpg
2010.03_Ostrava 9996.7.jpg [ 154.82 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.03_Ostrava 9996.9.jpg
2010.03_Ostrava 9996.9.jpg [ 114.01 KiB | Viewed 8700 times ]
2010.03_Ostrava 9996.10.jpg
2010.03_Ostrava 9996.10.jpg [ 108.2 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.03_Ostrava 9996.11.jpg
2010.03_Ostrava 9996.11.jpg [ 99.68 KiB | Viewed 8699 times ]
2010.03_Ostrava 9996.15.jpg
2010.03_Ostrava 9996.15.jpg [ 76.28 KiB | Viewed 8699 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jan 2012 20:08 
După terminarea testelor de la Luţk, prototipul nr.1 al troleibuzului LuAZ BOGDAN T701.15 începe să fie prezentat în diverse oraşe din Ukraina, Lituania, Letonia şi Estonia. Astfel, cu numărul de parc 310 este testat la Simferopoli în iunie-iulie 2010. Cu acelaşi număr de parc este testat la Doneţk în iulie 2010. În august 2010 este testat la Vilnius, sub numărul de parc 1138. În septembrie 2010 ajuge la Kaunas, unde nu va avea număr de parc. Tot în septembrie 2010 este testat la Riga sub numărul de parc 10019. În sfârşit, ultimul test, înainte de întoarcerea acasă, are loc, tot în septembrie 2010 la Tallinn sub numărul de parc 100. După ce a fost testat la Simferopoli, autoritatea de transport electric "Krâmskii trolleibus" ia hotărârea de a introduce acest tip de troleibuz pe ruta sa interurbană nr. 52 Simferopli-Aluşta-Ialta şi comandă uzinelor LuAZ din Luţk 30 de troleibuze de acest tip. Drept urmare, prototipul cu numărul 1, întors la uzinele din Luţk, intră într-un proces de refacere conform comenzii primite.
    Fotografii: transphoto.ru.


Attachments:
2010.06_Симферополь 310.1.jpg
2010.06_Симферополь 310.1.jpg [ 112.27 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.06_Симферополь 310.2.jpg
2010.06_Симферополь 310.2.jpg [ 112.21 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.07_Донецк 310.1.jpg
2010.07_Донецк 310.1.jpg [ 92.34 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.07_Донецк 310.2.jpg
2010.07_Донецк 310.2.jpg [ 111.32 KiB | Viewed 8695 times ]
2010.08_Vilnius 1138.2.jpg
2010.08_Vilnius 1138.2.jpg [ 111.19 KiB | Viewed 8695 times ]
2010.08_Vilnius 1138.5.jpg
2010.08_Vilnius 1138.5.jpg [ 83.79 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.08_Vilnius 1138.6.jpg
2010.08_Vilnius 1138.6.jpg [ 92.68 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.09_Kaunas xxxx.1.jpg
2010.09_Kaunas xxxx.1.jpg [ 89.39 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.09_Riga 10019.1.jpg
2010.09_Riga 10019.1.jpg [ 134.86 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.09_Riga 10019.3.jpg
2010.09_Riga 10019.3.jpg [ 120.38 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.09_Riga 10019.4.jpg
2010.09_Riga 10019.4.jpg [ 66.21 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.09_Tallinn 100.1.jpg
2010.09_Tallinn 100.1.jpg [ 81.91 KiB | Viewed 8695 times ]
2010.09_Tallinn 100.2.jpg
2010.09_Tallinn 100.2.jpg [ 120.71 KiB | Viewed 8694 times ]
2010.09_Tallinn 100.4.jpg
2010.09_Tallinn 100.4.jpg [ 75.31 KiB | Viewed 8694 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2012 19:42 
În timp ce prototipul nr. 1 este supus refacerii, începe producţia de serie, pentru a fi livrată la Simferopoli. In luna decembrie 2010, primele troleibuze LuAZ BOGDAN T701.15 ajung la Simferopoli. Ele vor primi numerele de parc începând de la numărul 4400. Pentru că ele sunt destinate a opera în exclusivitate pe linia interurbană № 52 Simferopoli-Aluşta-Ialta, interiorul a fost modificat conform cerinţelor beneficiarului. Uşa de la mijloc este blocată, pe interior se montează un panou la nivelul ferestrelor. În dreptul uşii sunt montate 2 rânduri a câte 2 scaune. De altfel, toate scaunele sunt duble, iar în dreptul peretelui spate sunt 5 scaune. În acest fel se modifică capacitatea de transport, troleibuzul având acum 49 locuri pe scaune şi 30 locuri în picioare, un total de 79 pasageri. Până în februarie 2011 sunt livrate 17 unităţi, de la numărul 4400 la 4416. Dar, se consideră necesar ca şi depourile din Aluşta şi Ialta să fie dotate cu astfel de troleibuze. Ca urmare, 4 troleibuze sunt trimise la Aluşta unde numerele de parc sunt modificate astfel: 4406 devine 8402, 4414 devine 8403, 4415 devine 8404, 4416 devine 8400. La Ialta sunt trimise 5 troleibuze unde numerele de parc sunt modificate astfel: 4408 devine 6402, 4410 devine 6403, 4411 devine 6404, 4412 devine 6400, 4413 devine 6401. La Simferopoli rămân 8 troleibuze.
    Simferopoli: 4400-4403.
Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
4400.1.jpg
4400.1.jpg [ 162.96 KiB | Viewed 8663 times ]
4400.5.jpg
4400.5.jpg [ 72.6 KiB | Viewed 8663 times ]
4400.6.jpg
4400.6.jpg [ 129 KiB | Viewed 8663 times ]
4400.7.jpg
4400.7.jpg [ 109.39 KiB | Viewed 8663 times ]
4400.8.jpg
4400.8.jpg [ 120.22 KiB | Viewed 8663 times ]
4400.9.jpg
4400.9.jpg [ 120.46 KiB | Viewed 8663 times ]
4400.10.jpg
4400.10.jpg [ 111.1 KiB | Viewed 8663 times ]
4400.18.jpg
4400.18.jpg [ 55.5 KiB | Viewed 8663 times ]
4400.19.jpg
4400.19.jpg [ 74.76 KiB | Viewed 8663 times ]
4401.1.jpg
4401.1.jpg [ 118.39 KiB | Viewed 8663 times ]
4401.2.jpg
4401.2.jpg [ 117.79 KiB | Viewed 8664 times ]
4401.4.jpg
4401.4.jpg [ 68.68 KiB | Viewed 8663 times ]
4402.2.jpg
4402.2.jpg [ 114.29 KiB | Viewed 8664 times ]
4402.3.jpg
4402.3.jpg [ 103.34 KiB | Viewed 8663 times ]
4402.5.jpg
4402.5.jpg [ 115 KiB | Viewed 8663 times ]
4402.14.jpg
4402.14.jpg [ 90.7 KiB | Viewed 8663 times ]
4403.1.jpg
4403.1.jpg [ 107.87 KiB | Viewed 8663 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2012 19:54 
Simferopoli: 4404-4416.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
4404.1.jpg
4404.1.jpg [ 77.12 KiB | Viewed 8659 times ]
4404.2.jpg
4404.2.jpg [ 112.91 KiB | Viewed 8659 times ]
4404.3.jpg
4404.3.jpg [ 113.5 KiB | Viewed 8659 times ]
4404.5.jpg
4404.5.jpg [ 138.58 KiB | Viewed 8660 times ]
4404.7.jpg
4404.7.jpg [ 103.41 KiB | Viewed 8659 times ]
4405.1.jpg
4405.1.jpg [ 122.16 KiB | Viewed 8659 times ]
4405.6.jpg
4405.6.jpg [ 77.39 KiB | Viewed 8659 times ]
4406 [transfer Алушта 8402].1.jpg
4406 [transfer Алушта 8402].1.jpg [ 96.96 KiB | Viewed 8660 times ]
4407.2.jpg
4407.2.jpg [ 96.66 KiB | Viewed 8659 times ]
4407.9.jpg
4407.9.jpg [ 89.66 KiB | Viewed 8659 times ]
4408 [transfer Ялта 6402].1.jpg
4408 [transfer Ялта 6402].1.jpg [ 88.62 KiB | Viewed 8659 times ]
4409.4.jpg
4409.4.jpg [ 108.21 KiB | Viewed 8659 times ]
4409.9.jpg
4409.9.jpg [ 85.67 KiB | Viewed 8659 times ]
4410 [transfer Ялта 6403].1.jpg
4410 [transfer Ялта 6403].1.jpg [ 127.83 KiB | Viewed 8660 times ]
4411 [transfer Ялта 6404].1.jpg
4411 [transfer Ялта 6404].1.jpg [ 112.45 KiB | Viewed 8660 times ]
4412 [transfer Ялта 6400].1.jpg
4412 [transfer Ялта 6400].1.jpg [ 89.22 KiB | Viewed 8659 times ]
4413 [transfer Ялта 6401].1.jpg
4413 [transfer Ялта 6401].1.jpg [ 102.02 KiB | Viewed 8659 times ]
4414 [transfer Алушта 8403].1.jpg
4414 [transfer Алушта 8403].1.jpg [ 106.94 KiB | Viewed 8659 times ]
4415 [transfer Алушта 8404].1.jpg
4415 [transfer Алушта 8404].1.jpg [ 78.54 KiB | Viewed 8659 times ]
4416 [transfer Алушта 8400].1.jpg
4416 [transfer Алушта 8400].1.jpg [ 105.31 KiB | Viewed 8659 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2012 20:01 
Transferate de la Simferopoli la Aluşta: 8400; 8402-8404.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
8400 [ex 4416 Симферополь].4.jpg
8400 [ex 4416 Симферополь].4.jpg [ 127.78 KiB | Viewed 8657 times ]
8400 [ex 4416 Симферополь].6.jpg
8400 [ex 4416 Симферополь].6.jpg [ 106.2 KiB | Viewed 8657 times ]
8402 [ex 4406 Симферополь].1.jpg
8402 [ex 4406 Симферополь].1.jpg [ 149.31 KiB | Viewed 8657 times ]
8402 [ex 4406 Симферополь].3.jpg
8402 [ex 4406 Симферополь].3.jpg [ 89.08 KiB | Viewed 8657 times ]
8403 [ex 4414 Симферополь].1.jpg
8403 [ex 4414 Симферополь].1.jpg [ 113.43 KiB | Viewed 8657 times ]
8403 [ex 4414 Симферополь].2.jpg
8403 [ex 4414 Симферополь].2.jpg [ 108.11 KiB | Viewed 8657 times ]
8404 [ex 4415 Симферополь].1.jpg
8404 [ex 4415 Симферополь].1.jpg [ 84.38 KiB | Viewed 8659 times ]
8404 [ex 4415 Симферополь].6.jpg
8404 [ex 4415 Симферополь].6.jpg [ 96.01 KiB | Viewed 8657 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2012 20:08 
Transferate de la Simferopoli la Ialta: 6400-6404.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
6400 [ex 4412 Симферополь].1.jpg
6400 [ex 4412 Симферополь].1.jpg [ 88.02 KiB | Viewed 8656 times ]
6400 [ex 4412 Симферополь].3.jpg
6400 [ex 4412 Симферополь].3.jpg [ 92.13 KiB | Viewed 8655 times ]
6400 [ex 4412 Симферополь].7.jpg
6400 [ex 4412 Симферополь].7.jpg [ 110.94 KiB | Viewed 8655 times ]
6401 [ex 4413 Симферополь].1.jpg
6401 [ex 4413 Симферополь].1.jpg [ 136.38 KiB | Viewed 8655 times ]
6401 [ex 4413 Симферополь].2.jpg
6401 [ex 4413 Симферополь].2.jpg [ 88.58 KiB | Viewed 8656 times ]
6402 [ex 4408 Симферополь].1.jpg
6402 [ex 4408 Симферополь].1.jpg [ 87.92 KiB | Viewed 8655 times ]
6402 [ex 4408 Симферополь].3.jpg
6402 [ex 4408 Симферополь].3.jpg [ 98.62 KiB | Viewed 8656 times ]
6403 [ex 4410 Симферополь].1.jpg
6403 [ex 4410 Симферополь].1.jpg [ 106.18 KiB | Viewed 8655 times ]
6403 [ex 4410 Симферополь].2.jpg
6403 [ex 4410 Симферополь].2.jpg [ 95.88 KiB | Viewed 8655 times ]
6403 [ex 4410 Симферополь].4.jpg
6403 [ex 4410 Симферополь].4.jpg [ 99.75 KiB | Viewed 8655 times ]
6404 [ex 4411 Симферополь].1.jpg
6404 [ex 4411 Симферополь].1.jpg [ 75.58 KiB | Viewed 8655 times ]
6404 [ex 4411 Симферополь].4.jpg
6404 [ex 4411 Симферополь].4.jpg [ 74.14 KiB | Viewed 8655 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2012 21:38 
Spre sfârşitul lunii februarie 2011 soseşte la Simferopoli şi prototipul nr. 1 al troleibuzului LuAZ BOGDAN T701.15. Are interiorul transformat, conform celor de serie şi este revopsit ca acestea. Capătă numărul de parc 4417. Dar nu stă mult la Simferopoli, pentru că, la începutul lunii martie 2011, este transferat depoului din Aluşta, unde va căpăta numărul de parc 8401. În primele trei fotografii, încă la Simferopoli, în următoarele, transferat la Aluşta.
    Precizare: fotografiile pot fi realizate în oricare din cele trei oraşe, sau pe şoselele dintre ele, atât pentru acesta, cât şi pentru toate celelalte troleibuze LuAZ BOGDAN T701.15.
Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
4417 [prototip1][transfer Алушта 8401].1.jpg
4417 [prototip1][transfer Алушта 8401].1.jpg [ 116.27 KiB | Viewed 8648 times ]
4417 [prototip1][transfer Алушта 8401].2.jpg
4417 [prototip1][transfer Алушта 8401].2.jpg [ 87.98 KiB | Viewed 8648 times ]
4417 [prototip1][transfer Алушта 8401].3.jpg
4417 [prototip1][transfer Алушта 8401].3.jpg [ 120.82 KiB | Viewed 8648 times ]
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].1.jpg
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].1.jpg [ 396.88 KiB | Viewed 8648 times ]
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].2.jpg
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].2.jpg [ 404.27 KiB | Viewed 8648 times ]
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].3.jpg
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].3.jpg [ 88.85 KiB | Viewed 8648 times ]
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].4.jpg
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].4.jpg [ 338.36 KiB | Viewed 8648 times ]
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].6.jpg
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].6.jpg [ 356.5 KiB | Viewed 8648 times ]
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].7.jpg
8401 [ex 4417 Симферополь][prototip1].7.jpg [ 392.49 KiB | Viewed 8648 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jan 2012 15:10 
La începutul lunii martie 2011, sosesc la Simferopoli şi următoarele 12 troleibuze LuAZ BOGDAN T701.15. Primesc numere de parc de la 4418 la 4429. Aproape imediat, 5 unităţi sunt transferate la Aluşta, unde numerele de parc sunt modificate astfel: 4423 devine 8405, 4424 devine 8406, 4425 devine 8407, 4427 devine 8408 şi 4429 devine 8409. Alte 3 unităţi sunt transferate la Ialta, unde numerele de parc sunt modificate astfel: 4418 devine 6405, 4419 devine 6406 şi 4421 devine 6407. La Simferopoli rămân 4 troleibuze.
    În concluzie, din cele 30 troleibuze LuAZ BOGDAN T701.15 livrate, depoul din Simferopli are 12 unităţi, depoul din Aluşta are 10 unităţi, depoul din Ialta are 8 unităţi.
Simferopoli: 4418-4429.
    Fotografii: transphoto.ru; cetr.org.ua.


Attachments:
4418 [transfer Ялта 6405].1.jpg
4418 [transfer Ялта 6405].1.jpg [ 146.17 KiB | Viewed 8619 times ]
4419 [transfer Ялта 6406].1.jpg
4419 [transfer Ялта 6406].1.jpg [ 89.26 KiB | Viewed 8619 times ]
4420.1.jpg
4420.1.jpg [ 131.15 KiB | Viewed 8619 times ]
4420.2.jpg
4420.2.jpg [ 82.16 KiB | Viewed 8619 times ]
4421 [transfer Ялта 6407].1.jpg
4421 [transfer Ялта 6407].1.jpg [ 88.75 KiB | Viewed 8619 times ]
4422.1.jpg
4422.1.jpg [ 95.04 KiB | Viewed 8619 times ]
4422.2.jpg
4422.2.jpg [ 118.02 KiB | Viewed 8619 times ]
4423 [transfer Алушта 8405].1.jpg
4423 [transfer Алушта 8405].1.jpg [ 86.42 KiB | Viewed 8619 times ]
4424 [transfer Алушта 8406].1.jpg
4424 [transfer Алушта 8406].1.jpg [ 94.58 KiB | Viewed 8619 times ]
4424 [transfer Алушта 8406].2.jpg
4424 [transfer Алушта 8406].2.jpg [ 43.24 KiB | Viewed 8619 times ]
4425 [transfer Алушта 8407].1.jpg
4425 [transfer Алушта 8407].1.jpg [ 85.63 KiB | Viewed 8619 times ]
4426.1.jpg
4426.1.jpg [ 93.55 KiB | Viewed 8619 times ]
4427 [transfer Алушта 8408].1.jpg
4427 [transfer Алушта 8408].1.jpg [ 62.74 KiB | Viewed 8619 times ]
4428.1.jpg
4428.1.jpg [ 100.58 KiB | Viewed 8619 times ]
4428.2.jpg
4428.2.jpg [ 74.65 KiB | Viewed 8620 times ]
4429 [transfer Алушта 8409].1.jpg
4429 [transfer Алушта 8409].1.jpg [ 109.08 KiB | Viewed 8619 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group