TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 17:08

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 646 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Feb 2012 12:21 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
785


Attachments:
#785_001.jpg
#785_001.jpg [ 90.96 KiB | Viewed 10785 times ]
#785_002.jpg
#785_002.jpg [ 86.73 KiB | Viewed 10786 times ]
#785_003.jpg
#785_003.jpg [ 89.89 KiB | Viewed 10786 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Feb 2012 14:16 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
Pe cuvantul meu, sunt de noaptea mintii (vorba lui Victor Ciutacu) numerotarile pe care le fac astia din RATBv, in caz ca sunt 15 bucati. In mod normal, ar trebui sa fie "botezate" intre 769 si 783, ceea ce nu pare ca sunt. Cand am vazut ca s-a ajuns 785, m-am intrebat prin ce algoritm (interpolare matematica cumva? :lol:) au stabilit numerele. In fine, tipic. Altfel, arata OK autobuzele astea si sper sa tina cat de cat, desi, intre noi fie vorba, nu ma omor dupa ele nici intr-un caz. Dupa mine, tot turcisme raman, in adevaratul sens al cuvantului.

Mai trebuia sa remarci, pe langa motorul silentios, si faptul ca nu au capace pentru jante. :lol: Macar in cazul acesta nu avem de-a face cu acele prezoane fata monstruoase de pe OTOKAR Kent 290 LF.

Vazand pozele, concluzionez timid ca au fost distribuite si catre sectia mixta Rulmentul. Nu?:roll:

Asadar, ma gandesc ca s-ar putea sa le vedem (cate un tur, eventual) si pe linii gen 5, 9B, 16, 31, 32, 36, 44, tinand cont de faptul ca pe liniile acestea sunt trimise MAN-uri din seria 754 -> 768 de la Rulmentul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Feb 2012 17:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Referitor la numerotare, o posibila explicare a inexplicabilului:

- #769 ar fi autocarul MAN pentru stabii din RAT si alte afaceri care nu sunt la vedere;
- #770 ar fi vehiculul pentru persoane cu handicap.

Referitor la linia 2, nu am zis niciodata ca trebuie desfiintata. Dar nici dublata pe portiunea Tractorul - Rulmentul de inca cinci trasee!

Referitor la toate mizeriile legate de suprimarea circulatiei din centrul istoric incepand cu decembrie 2006, consider ca e momentul unei discutii separate intr-un alt loc pe forum si chiar a unor actiuni cetatenesti concrete, indreptate catre RAT si Primarie. Este inadmisibil ca cele mai importante si vechi cartiere ale orasului sa ramana de batjocura autoritatilor. Si pe 51 si 52 se circula in conditii mizerabile. Daca va mai amintiti, in 2006 erau la inceput repartizate 16 midibuze pe cincizeciuri, acum nu mai sunt decat jumatate. Mai grav decat asta este ca programele nu se mai respecta. Dar asta deja a devenit din vara o boala generala, de cand s-a dat liber iarasi la furat de motorina en-gros. "Cartelul motorinei" se pare ca este stabilit la Punctul de intretinere Bartolomeu din Sos. Cristianului - de asta si traseele ce au cap de linie in Bartolomeu sunt cel mai afectate si au zilnic zeci de cursa lipsa fata de orarele afisate. Ma refer la 5 in special, dar si 23 si 44. Ca sa nu mai vorbim de cursele-fantoma facute pe sest la 1-2 noaptea, pentru te miri ce firma privata, tot de catre coloana Bartolomeu. In Bartolomeu s-au mutat toate porcariile, ca sa nu fie in vazul lumii. Mai inainte-vreme, dispeceratul din Prund "coordona" cursele furate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Feb 2012 21:46 
Offline

Joined: Sun 28 Jun 2009 00:03
Posts: 18
Cateva poze surprinse astazi la inaugarea cu Oficialitati. Scuzati calitatea sunt surprinse cu tel mobil. eram in fuga la munca


Attachments:
Fotografie-0001.jpg
Fotografie-0001.jpg [ 72.55 KiB | Viewed 10586 times ]
Fotografie-0007.jpg
Fotografie-0007.jpg [ 89.97 KiB | Viewed 10586 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 10:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Deja sunt manarite de soferi.
#775 circula azi pe 35 cu usa de la cabina soferului pe jumatate deschisa si "legata" cu o coarda elastica de extensor - solutie neaos mioritica. Bineinteles ca practic calatorii se frecau de acea usa care le statea in drum. Nu le convine soferilor cabina care se inchide in asa fel incat nu mai exista spatiu pentru "clientii casei", unde sa mai puna omul o bancuta, o scrumiera, o sacosa etc. si si-au extins cabina pana la treapta scarii, asa cum au fost invatati inca de pe vremea DAC-urilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 11:05 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
#782 a ieÅŸit, azi, pe linia 36:


Attachments:
#782_007.jpg
#782_007.jpg [ 81.93 KiB | Viewed 10533 times ]
#782_008.jpg
#782_008.jpg [ 84.72 KiB | Viewed 10532 times ]
#782_009.jpg
#782_009.jpg [ 82.26 KiB | Viewed 10533 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 15:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 15 Jul 2009 22:33
Posts: 42
Location: Schei, Brasov
Este inadmisibil ca acestre autobuze sa circule si pe linii precum linia 5, unde , astazi am vazut cu ochii mei, cum oamenii se tineau de usi sa nu cada din ele, iar pe rutele din Centru sa nu repartizeze nici macar o bucata. De ce sa scoti articulate si sa bagi autobuze mici la un volum atat de mare de calatori? Sau daca se voia acest lucru, macar sa fi marit si numarul de curse a acestei linii. Sincer, eu nu am mai vazut articulate pe 5 de cateva zile, vin numai Man-uri (mici) si MAZ-uri in care si asa nu ai loc sa arunci un ac, acum iata ca au ajuns sa circule si BMC-uri pe aceasta linie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 16:50 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
Ca sa tii linia 5 numai cu solo-uri, iti trebuie cel putin 17-18 masini. In 2005, cand au fost aduse MAZ-urile verzi, circulau cel putin 20 de vehicule pe linia asta. La ora actuala, avand in vedere ca aceste autobuze de o eficienta proverbiala mai mult stau decat ies la strada, nu stiu cum ar putea sa deserveasca in mod rezonabil linia asta fara sa introduca macar 4 articulate in traseu. Oricum, bataia de joc e si mai mare, avand in vedere ca de taiat din ture s-a taiat en-gros pe linia 5, ca sa nu mai vorbesc de furtul de curse. Iar acel unic si singuratic BMC alocat acesteia (conform noilor orare de circulatie) nu poate sa schimbe situatia dramatica in care s-a ajuns.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 18:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
ady_bv1988 wrote:
Ca sa tii linia 5 numai cu solo-uri, iti trebuie cel putin 17-18 masini. In 2005, cand au fost aduse MAZ-urile verzi, circulau cel putin 20 de vehicule pe linia asta. La ora actuala, avand in vedere ca aceste autobuze de o eficienta proverbiala mai mult stau decat ies la strada, nu stiu cum ar putea sa deserveasca in mod rezonabil linia asta fara sa introduca macar 4 articulate in traseu. Oricum, bataia de joc e si mai mare, avand in vedere ca de taiat din ture s-a taiat en-gros pe linia 5, ca sa nu mai vorbesc de furtul de curse. Iar acel unic si singuratic BMC alocat acesteia (conform noilor orare de circulatie) nu poate sa schimbe situatia dramatica in care s-a ajuns.


Bine ca troleibuzele articulate (ca si calitate, consum specific, confort, etc net superioare autobuzelor actuale) circula pe linii gen 3, 5b, 7, 33. Ar circula ele si pe linia 5 dar vai! unde e reteaua?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 20:01 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Constatari personale pozitive:
1. podea joasa
2. schema de montare a scaunelor ofera o fluiditate mai buna in salon decat in MAZ-urile verzi sau MAN-uri
3. sistem audio (care pe la unele a si cedat azi) + sistem vizual de anuntare a statilor interior -produs de Bustec
4. afisaj electronic exterior -produs de Bustec
5. cabina soferului inchisa in dreptul volanului
6. au aeroterme pt sezonul rece si aer conditionat pt anotimpul calduros
7. scaune tapitate.- extem de important, dupa parerea mea.

Constatari personale negative:
1. spatiu mic (foarte mic) intre scaune
2. pentru niste autobuze noi- vibreaza cam mult
3. materialele folosite la constructia lor (salon)- identice cu cele de pe celalalte BMC (foarte slabe calitativ)
4. bara de conducere a usilor este neprotejata - daca ai mana pusa pe ea in timpul deschiderii usii - pericol de accident
5. intre usa si scaune nu exista geam de protectie- asa cum au toate celalalte autobuze si troleibuze -mai putin midibuzurile BMC
6. usile se actioneaza cu viteza melcului - la fel ca la midibuzuri BMC
7. plasticul scaunelor se murdareste extrem de repede - din pacate.

Dar cel mai rau este faptul ca aceste autobuze nu sunt repartizate pe liniile din centrul istoric - 50 (19) . 51 ( fostul traseu al lui 4) si 52 (varianta liniei 34).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 20:38 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
wilhelm ciprian wrote:
Constatari personale pozitive

Degeaba e cabina soferului mai mica, daca tot nu se deschide jumatate din usa din fata. Iar urcarea in vehicul, daca este s-o luam dupa inscriptiile aplicate, este doar prin usa din fata.
Aer conditionat? Pai vara vine anul asta dupa alegerile locale, deci adio ideea de a-l mai vedea functionand. Poate cand se va reinfiinta linia 43...
wilhelm ciprian wrote:
Constatari personale negative

E putin spus ca usile sunt actionate cu viteza melcului. Pur si simplu iti vine sa le impingi cu mana - dureaza vreo 10 secunde miscarea. Dar nici o problema, ca nu exista dispozitiv de siguranta care sa impiedice pornirea vehiculului cand usile sunt deschise. Au luat sumedenie de dotari, dar au uitat, ca totdeauna, de cea mai importanta pentru siguranta calatorului.
Si mai e ceva ciudat: daca esti la interior nu ai nici o informatie pe display despre linia pe care se circula (nici macar indicativul ei), in timp ce statia care urmeaza este anuntata vocal de 3 (trei) ori de fiecare data, pana la disperare.

Oricum, daca in 2 mandate a pus aer conditionat, afisaje si GPS pe 6,2% din parcul regiei, va rog insistent sa-l mai votati inca de 2 x [(100 : 6,2) - 1] = aprox. 28 de ori, ca sa isi termine cu bine modernizarea inceputa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 21:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Alte imagini preluate de pe (ne)adevarul.ro

Ai uitat pozele cele mai importante. Ale celor care ne-au pus podeaua joasa. Sau poate confund, ne-au pus jos la podea...?


Attachments:
Pulp.jpg
Pulp.jpg [ 5.07 KiB | Viewed 8607 times ]
Zeus.jpg
Zeus.jpg [ 5.18 KiB | Viewed 8607 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 21:35 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Pentru usa din fata, comanda se face cu ajutorul unui singur buton cu 2 pozitii - o pozitie deschide o foaie, cealalta pozitie - foaia cealalta. Deci urcarea pe la prima usa se face la fel ca pana acum - pe la usa 2 - cel mult prima usa cu deschiderea unei singure foi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Feb 2012 23:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Adevarul de Brasov wrote:
Fondurile necesare realizarii achizitiei provin din subventiile de exploatare primite de la Consiliul Local Brasov si din veniturile proprii ale Regiei.


Mai sa fie! Care sunt veniturile proprii ale Regiei de supt poala Tampului?

Subventii de exploatare (sume incasate de la bugetul local, cu titlu nerambursabil, pentru a sprijini activitatea curenta a societatii comerciale. Ele se inregistreaza ca venituri)? Activitatea curenta a RAT e cea de depozitare de autobuze??


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 10:01 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Putin dupa ora 7 un astfel de autobuz a picat, in a 2 -a zi de lucru.

Daca de pe acum pica... of of, mai mai..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 10:17 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Kitsch.


Attachments:
CIMG2547 [800x600].jpg
CIMG2547 [800x600].jpg [ 107.36 KiB | Viewed 8523 times ]
CIMG2548 [800x600].jpg
CIMG2548 [800x600].jpg [ 106.96 KiB | Viewed 8521 times ]
CIMG2549 [800x600].jpg
CIMG2549 [800x600].jpg [ 104.55 KiB | Viewed 8521 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 10:20 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
771

- a circulat pe linia 6 -


Attachments:
#771_001.jpg
#771_001.jpg [ 122.82 KiB | Viewed 8518 times ]
#771_002.jpg
#771_002.jpg [ 122.54 KiB | Viewed 8516 times ]
#771_003.jpg
#771_003.jpg [ 90.47 KiB | Viewed 8518 times ]
#771_004.jpg
#771_004.jpg [ 126.87 KiB | Viewed 8514 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
774


Attachments:
#774_001.jpg
#774_001.jpg [ 123.26 KiB | Viewed 8513 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 10:23 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
776

- a circulat pe linia 34 -


Attachments:
#776_001.jpg
#776_001.jpg [ 100.88 KiB | Viewed 8512 times ]
#776_002.jpg
#776_002.jpg [ 91.21 KiB | Viewed 8512 times ]
#776_003.jpg
#776_003.jpg [ 106.42 KiB | Viewed 8513 times ]
#776_004.jpg
#776_004.jpg [ 65.86 KiB | Viewed 8512 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 10:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
777

- a circulat pe linia 22 -


Attachments:
#777_001.jpg
#777_001.jpg [ 123.44 KiB | Viewed 8513 times ]
#777_002.jpg
#777_002.jpg [ 123.67 KiB | Viewed 8512 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 10:25 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
778

- a circulat pe linia 4 -


Attachments:
#778_001.jpg
#778_001.jpg [ 119.71 KiB | Viewed 8472 times ]
#778_002.jpg
#778_002.jpg [ 94.79 KiB | Viewed 8471 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 10:27 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
781

- a circulat pe linia 31 -


Attachments:
#781_001.jpg
#781_001.jpg [ 93.67 KiB | Viewed 8508 times ]
#781_002.jpg
#781_002.jpg [ 108.14 KiB | Viewed 8509 times ]
#781_003.jpg
#781_003.jpg [ 104.97 KiB | Viewed 8508 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Feb 2012 10:28 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
782

- a circulat pe linia 36 -


Attachments:
#782_010.jpg
#782_010.jpg [ 133.96 KiB | Viewed 8507 times ]
#782_011.jpg
#782_011.jpg [ 105.1 KiB | Viewed 8507 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Feb 2012 09:50 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Autobuzele ultramoderne ale RAT sunt deja remorcate la ștangă!

Lansate cu surle și trâmbițe, personal de primarul George Scripcaru, autobuzele moderne exploatate de Regia Autonomă de Transport sunt deja luate la remorcă de celebrele camioane fabricate la Brașov în vremuri de mult apuse.

La primele ore ale zilei, în Livada Poștei, o mândrețe de autobuz a dat bătăi de cap șoferilor și probabil maiștrilor de la cunoscuta Regie Autonomă de Transport, care se ocupă cu spor de transportul urban de călători și de ridicarea, mai nou legală, a autoturismelor parcate în zone interzise.

Autobuzul cu pricina a impus apariția de urgență la fața locului a unor meseriași, care după echipamentul de muncă (halat și un fel de bască), păreau a fi cel puțin maiștri sau, de ce nu, “maeștrii” în depistarea eventualelor defecțiuni ale încăpățânatului autobuz.

După mai multe negocieri și aprecieri cu privire la potențialele probleme ale autobuzului, care s-a oprit pur și simplu în mijlocul intersecției de la urcarea spre Poiana Brașov, “maeștrii” au chemat un autovehicul de intervenție care a remorcat bijuteria de autobuz și-a dus-o spre un centru de reparații unde se va găsi cu siguranță defecțiunea.

Cazul autobuzului “supărat” este cu siguranță unul izolat, iar dacă veți mai vedea prin oraș un camion vechi de peste 30 de ani trebuie să știți că acel camion a fost fabricat la Brașov, iar autobuzul ultramodern are și instrucțiunile folosire în limba română.

Pentru a afla motivul datorită căruia autobuzul a fost remorcat de urgență, am sunat la RAT și într-un final am aflat că garanția și multitudinea componentelor electronice au determinat hotărârea “maeștrilor” să-l ducă rapid la “doctor”.


http://newsbv.ro/2012/exclusiv-autobuze ... te-stanga/


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 196.82 KiB | Viewed 8397 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Feb 2012 21:49 
Offline
User avatar

Joined: Fri 14 Dec 2007 01:18
Posts: 24
Location: bucuresti
Sunt hidramate ca cele din Pitesti?Oricum sunt mult mai frumoase si sper ca si bune decat ale noastre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Feb 2012 23:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Rocar 117UD wrote:
Sunt hidramate ca cele din Pitesti?Oricum sunt mult mai frumoase si sper ca si bune decat ale noastre.

Da, sunt hidramate.
In salon este foarte mult zgomot de la motor si vibratii in caroserie. Le simti si in stomac, mai ales cand e pe ralanti. Din punctul acesta de vedere sunt aproape la acelasi nivel ca ROCAR-urile de altadata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Feb 2012 23:57 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
779


Attachments:
#779_001.jpg
#779_001.jpg [ 80.44 KiB | Viewed 8267 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Feb 2012 13:01 
Offline

Joined: Fri 28 Oct 2011 20:02
Posts: 5
wilhelm ciprian wrote:
Dar cel mai rau este faptul ca aceste autobuze nu sunt repartizate pe liniile din centrul istoric - 50 (19) . 51 ( fostul traseu al lui 4) si 52 (varianta liniei 34).


Ar incapea un BMC SLF in curba de la farmacia din Piata Unirii,aia cand o iei la dreapta spre Tocile? Eu zic ca ar incapea,daca n-ar fi podoabele alea care blocheaza accesul spre biserica. Pe 50B nu cred ca ar fi bine sa le puna,doar daca asfalteaza drumul complet pana la P. lui Solomon,ca altfel ramanem fara noile ''bijuterii''.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Mar 2012 23:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Adevarata "proba de foc" ar fi testarea autobuzelor pe Poiana... Dar cum asta nu se va intampla pana in 2016, probabil nu vom sti niciodata adevarul despre ele.

Despre afisajele astea, pe care Ploiestiul le are pe BMC-uri inca de un deceniu, nu pot sa zic decat ca ar fi fost normal sa apara tot atunci si la Brasov. Acum nu cred ca mai impresioneaza pe nimeni, mai ales ca lumea s-a mai plimbat intre timp si prin strainatate. Ca se strica afisajele, mi se pare iarasi normal. Englezul spune: "Sunt prea sarac ca sa-mi permit lucruri ieftine". Romanul spune: "Las' ca merge si asa." Combinatia acestor doua zicale ne caracterizeaza.

Culmea este ca sunt si scumpe (in raport cu vechile ROCAR-uri sau cu alte achizitii din tara), si nici nu ofera nici o calitate in plus in ce priveste durata asteptarii in statie sau accesibilitatea zonei centrale a orasului - principalele racile ale RAT-ului din epoca post-2002.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Mar 2012 15:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Ce este cert: Brasovul nu avea nevoie de aceste autobuze.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 646 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group