TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 17:08

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 327 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Mar 2012 14:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Străzi închise pentru lucrările la liniile de tramvai

Şoferii vor avea de ocolit anumite zone din oraş unde se va lucra la modernizarea linilor de tramvai. Modificările vor afecta parţial traficul din zona centrală şi cartierele Mănăştur şi Gricorescu.

De mâine, circulaţia pe podul Napoca va fi restricţionată total pentru derularea lucrărilor la liniile de tramvai din intersecţia cu strada Splaiul Independenţei. Astfel, pentru a ajunge din Grigorescu în Centru, clujenii vor putea alege rutele strada Mamaia – Dragalina – Horea şi/sau str. Garibaldi – Uzinei Electrice – aleea Stadion – George Coşbuc – Cardinal Iuliu Hossu/ Calea Moţilor. În această perioadă, se va deschide circulaţia în dublu sens pe strada Dragalina, pe tronsonul cuprins între Piaţa Horea, Cloşca şi Crişan şi strada Mamaia, anunţă reprezentanţii Primăriei Cluj. Restricţiile se menţin până pe 6 aprilie. De asemenea până pe 24 mai este închisă circulaţia pe Splaiul Independenţei, pe tronsonul cuprins între intersecţia cu podul Napoca şi Opera Maghiară.

Mai mult, de azi şi până pe 12 aprilie, nu se va putea circula în zona podului Calvaria, mai exact pe breteaua de coborâre de pe Calea Floreşti spre Primăverii şi breteaua de urcare spre Calea Mănăştur. Până pe 27 aprilie se va restricţiona circulaţia pe liniile de tramvai de pe podul Horea şi până pe 30 mai se va restricţiona circulaţia pe Splaiul Independenţei între strada George Coşbuc şi podul Garibaldi.

Pe durata lucrărilor se va interzice accesul autovehiculelor şi pe strada Coşbuc, pe tronsonul cuprins între aleea Stadion şi Splaiul Independenţei, cu exceptia celor care participă la efectuarea lucrărilor la linia de tramvai şi la amenajarea Parcului Central.

Termenul final pentru finalizarea lucrărilor la liniile de tramvai pe tronsonul Mănăştur - Piaţa Gării este 31 mai.


http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10 ... ai-221375/


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 92.22 KiB | Viewed 9882 times ]
2.jpg
2.jpg [ 101.94 KiB | Viewed 9882 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Mar 2012 15:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Primul tramvai mov ajunge la Cluj în mai

Primăria va plăti peste 6,4 milioane de lei pentru un tramvai fabricat în Polonia. Instituţia a încheiat ieri un acord-cadru pentru achiziţionarea a maxim 12 bucăţi

Administraţia locală clujeană a semnat ieri contractul pentru furnizarea a 12 bucăţi de tramvaie cu firma poloneză Pesa. Primul tramvai fabricat în Polonia, modelul Swing, va circula la Cluj-Napoca de la finalul lunii mai, după finalizarea lucrărilor de modernizare a tronsonului I din linia de tramvai, au anunţat oficialii instituţiei.

După ce săptămâna trecută administraţia locală clujeană a câştigat irevocabil acţiunea împotriva deciziei Consiliului Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) - prin care a fost anulat rezultatul licitaţiei de anul trecut -, reprezentanţi din conducerea primăriei şi cei ai societăţii poloneze Pesa au parafat ieri contracul pentru achiziţionarea de către municipalitatea clujeană a 12 tramvaie. Termenul pentru livrarea primul tramvai la Cluj este de şase luni, dar acesta va ajunge la Cluj-Napoca la finalul lunii mai, când se vor încheia şi lucrările de modernizare a liniei de tramvai pe primul tronson, Bucium - Piaţa Gării. Primarul interimar Radu Moisin a declarat ieri că primăria intenţionează să cumpere anul acesta patru tramvaie. Prima garnitură, omologată, va ajunge pe şine în 31 mai, a anunţat Moisin.

"Societatea şi-a asumat să aducă primul tramvai mai repede în Cluj-Napoca. Noi avem în buget o alocare de 26,6 milioane de lei. La rectificarea bugetară din luna iunie vom redirecţiona fonduri spre achiziţia de tramvaie. Depinde de societatea poloneză, dacă va putea livra mai multe bucăţi, în afară de primul tramvai. Noi avem în plan încă două bucăţi anul acesta. Un tramvai livrat trebuie plătit în decurs de 30 de zile ", a atras atenţia Moisin.

Directorul general al PESA, Tomasz Zaboklicki, a afirmat ieri că societatea poloneză intenţionează să colaboreze cu operatori locali pentru service-ul şi mentenanţa tramvaielor pe care urmează să le furnizeze primăriei. Primul tramvai care va ajunge la Cluj-Napoca va fi mov şi va avea dotări moderne - aer condiţionat, sistem wireless şi este conceput pentru a asigura un grad sporit de siguranţă pe timpul călătoriei. Tomasz Zaboklicki a precizat că firma va asigura şi cursuri de formare pentru ingineri şi vatmani din cadrul Regiei Autonome de Transport Urban Călători (RATUC) pentru ca aceştia să se familiarizeze cu noile tramvaie. "Este vorba despre o pregătire în Polonia, pe bază de certificate, în aşa fel încât cursanţii să poată face pregătire în cascadă şi să-şi formeze şi colegii", au spus ieri reprezentanţii PESA. Directorul general al societăţii a afirmat că tramvaie asemănătoare cu cele care vor fi fabricate pentru municipiul Cluj-Napoca circulă şi în Varşovia. "Depourile pentru tramvaie de la Cluj-Napoca vor trebui adaptate pentru noile garnituri. Avem în vedere şi o colaborare cu operatorul local din domeniu, Remarul 16 Februarie, pentru serviciile de mentenanţă necesare pentru noile tramvaie. 150 de tramvaie produse de noi circulă în toată Europa şi avem în portofoliu 270 de locuri realizate", a menţionat Tomasz Zaboklicki.

După semnarea contractului, primarul interimar Radu Moisin şi directorul RATUC, Liviu Neag, au primit de la oficialii companiei poloneze câte o machetă a tramvaiului Swing, care va circula la Cluj-Napoca. Contractul pentru furnizarea de tramvaie a fost câştigat de polonezi la finalul anului trecut, pe criteriul celui mai mic preţ ofertat. Pojajzdy Szynowe PESA Bydgoszcz s-a angajat să furnizeze 12 tramvaie, la preţul de 6,4 milioane de lei per bucată. De menţionat că, fiind vorba de o posibilă tranzacţie între două state membre ale Uniunii Europene nu se adaugă taxa pe valoarea adăugată (TVA). Astra Vagoane a ofertat 8,2 milioane de lei pentru un tramvai, cu TVA. Clasată pe locul doi, societatea Astra Vagoane a încercat să blocheze procedura, invocând nereguli în documentaţia de licitaţie, însă n-a avut câştig de cauză la CNSC. Când primăria se pregătea să semneze contractul cu polonezii, Astra a depus o nouă contestaţie şi de data aceasta a câştigat. Primăria a atacat în instanţă această decizie şi a câştigat procesul, reuşind astfel să meargă pe rezultatul stabilit de comisia de licitaţie, care a atribuit contractul către societatea poloneză.

Moisin despre contractul cu PESA: "Mă duc la cardiologie dacă mai avem surprize"

Având în vedere acuzaţiile aduse de societatea Astra Vagoane Arad, participantă la licitaţia pentru furnizarea de tramvaie, că Pesa nu ar respecta cerinţele caietului de sarcini, primarul interimar Radu Moisin a declarat că speră să nu mai fie surprize, ca în cazul sălii polivalente (unde a fost anulat de instanţă rezultatul licitaţiei, după ce sala a ajuns la 65%). "Mă duc la cardiologie dacă mai avem surprize. Avem o decizie irevocabilă împotriva deciziei CNSC prin care s-a anulat rezultatul licitaţiei. Astăzi am semnat contractul cu PESA, care ne va furniza tramvaie şi va contribui la menţinerea locurilor de muncă în oraş prin colaborările cu operatorii locali. Teoretic, cei de la Astra Vagoane nu mai au temei de a formula vreo acţiune împotriva deciziei comisiei de licitaţie", a precizat Moisin.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 87295.html


Attachments:
00065439_large.jpg
00065439_large.jpg [ 56.02 KiB | Viewed 12148 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Mar 2012 18:12 
Offline

Joined: Wed 11 Mar 2009 22:11
Posts: 9
OAB wrote:
Greul inca nu a inceput. Ceea ce se intampla acum e doar preludiul.


Corect!
Dimineata e o aglomeratie monstru pe Dragalina, datorita inchiderii tronsonului Pod Napoca - Opera Maghiara.
Dupa-masa, se sta si cate o jumatate de ora pe Horea; autobuzele care duc la periferiile orasului si inca trec pe acolo au intarzieri semnificative.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Apr 2012 23:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Nici unul dintre tronsoane nu este gata, deci termenele nu au fost respectate!

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 07:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Fotografii si filme realizate in 9 aprilie.

Piata Garii.


Attachments:
P1170327.JPG
P1170327.JPG [ 113.41 KiB | Viewed 9482 times ]
P1170480.JPG
P1170480.JPG [ 122.79 KiB | Viewed 9482 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 07:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Str. I. L. Caragiale.


Attachments:
P1170329.JPG
P1170329.JPG [ 151.92 KiB | Viewed 9480 times ]
P1170328.JPG
P1170328.JPG [ 101.76 KiB | Viewed 9480 times ]
P1170330.JPG
P1170330.JPG [ 110.52 KiB | Viewed 9480 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 07:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Str. Horea.


Attachments:
P1170331.JPG
P1170331.JPG [ 139.85 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170332.JPG
P1170332.JPG [ 116.24 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170333.JPG
P1170333.JPG [ 125 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170335.JPG
P1170335.JPG [ 97.28 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170336.JPG
P1170336.JPG [ 137.45 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170337.JPG
P1170337.JPG [ 114.12 KiB | Viewed 9480 times ]
P1170338.JPG
P1170338.JPG [ 154.08 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170339.JPG
P1170339.JPG [ 112.9 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170497.jpg
P1170497.jpg [ 119.8 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170498.jpg
P1170498.jpg [ 110.88 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170499.jpg
P1170499.jpg [ 136.73 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170500.jpg
P1170500.jpg [ 91.76 KiB | Viewed 9480 times ]
P1170501.jpg
P1170501.jpg [ 97.95 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170503.jpg
P1170503.jpg [ 107.05 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170504.jpg
P1170504.jpg [ 132.89 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170505.jpg
P1170505.jpg [ 124.75 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170506.jpg
P1170506.jpg [ 115.33 KiB | Viewed 9479 times ]
P1170507.jpg
P1170507.jpg [ 89.68 KiB | Viewed 9479 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 13:07 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Pozele de la 1170504 la 1170507 ofera un indiciu cu ceea ce se intampla in zona in jurul orei 18 a unei zi lucratoare obisnuite. Practic pe o raza de cel putin 500m traficul e afectat serios. Ce inseamna asta? Imposibilitatea respectarii orarului mijloacelor de transport care tranziteaza zona. Poate ca nu trebuia deschis santierul intre Podul Napoca si Teatrul Maghiar pana nu se finalizau lucrarile in intersectia de la Astoria.
Din pacate, multi prefera utilizarea masinii personale chiar daca stau si cate 5 stopuri la o intersectie


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 18:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Silviu Sintea wrote:
Str. Horea.


1. Filmare din interiorul troleibuzului nr. 172 pe tronsonul str. Horea - Piata Garii.



2. Filmare din interiorul autobuzului nr. 468 pe tronsonul Piata Garii - str. Horea.



Autobuzele ce deservesc linia 101 circula pe ruta str. Horea - str. General Dragalina - Splaiul Independentei.


Attachments:
Cluj Napoca- interior troleibuz RATUC nr. 172.mp4 [17.31 MiB]
Downloaded 481 times
Cluj Napoca- interior autobuz RATUC nr. 468.mp4 [25.41 MiB]
Downloaded 518 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 20:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Str. Emil Isac (Opera Maghiara) - Splaiul Independentei.


Attachments:
P1170508.jpg
P1170508.jpg [ 126.91 KiB | Viewed 9418 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 20:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Splaiul Independentei.

Vechii stalpi sunt inlocuiti cu unii metalici.


Attachments:
P1170509.jpg
P1170509.jpg [ 58.14 KiB | Viewed 9414 times ]
P1170510.jpg
P1170510.jpg [ 99.23 KiB | Viewed 9415 times ]
P1170511.jpg
P1170511.jpg [ 130.73 KiB | Viewed 9415 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 20:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Filmare din interiorul autobuzului nr. 468 pe tronsonul str. Plopilor - rond Calvaria - str. Primaverii.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 20:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Rond Calvaria.


Attachments:
P1170377.jpg
P1170377.jpg [ 102.94 KiB | Viewed 9406 times ]
P1170378.jpg
P1170378.jpg [ 112.34 KiB | Viewed 9407 times ]
P1170379.JPG
P1170379.JPG [ 100.62 KiB | Viewed 9407 times ]
P1170381.JPG
P1170381.JPG [ 103.67 KiB | Viewed 9406 times ]
P1170382.JPG
P1170382.JPG [ 100.32 KiB | Viewed 9406 times ]
P1170387.jpg
P1170387.jpg [ 147.48 KiB | Viewed 9399 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 21:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Str. Primaverii.


Attachments:
P1170368.JPG
P1170368.JPG [ 119.61 KiB | Viewed 9406 times ]
P1170370.JPG
P1170370.JPG [ 90.56 KiB | Viewed 9406 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 21:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Giratoriu str. Primaverii - str. Izlazului.

Vad ca se foloseste inca tehnica anilor '50! Pacat. Daca tot arunci purcoaie de bani pe o lucrare inutila, macar fa-o ca lumea!!!


Attachments:
P1170514.jpg
P1170514.jpg [ 140.28 KiB | Viewed 9403 times ]
P1170515.jpg
P1170515.jpg [ 92.02 KiB | Viewed 9402 times ]
P1170516.jpg
P1170516.jpg [ 105.11 KiB | Viewed 9404 times ]
P1170517.jpg
P1170517.jpg [ 101.94 KiB | Viewed 9402 times ]
P1170518.jpg
P1170518.jpg [ 70.86 KiB | Viewed 9403 times ]
P1170521.jpg
P1170521.jpg [ 104.74 KiB | Viewed 9402 times ]
P1170523.jpg
P1170523.jpg [ 100.49 KiB | Viewed 9402 times ]
P1170524.jpg
P1170524.jpg [ 93.51 KiB | Viewed 9402 times ]
P1170525.jpg
P1170525.jpg [ 91.77 KiB | Viewed 9402 times ]
P1170526.jpg
P1170526.jpg [ 99.33 KiB | Viewed 9403 times ]
P1170527.jpg
P1170527.jpg [ 107.67 KiB | Viewed 9403 times ]
P1170528.jpg
P1170528.jpg [ 135.85 KiB | Viewed 9402 times ]
P1170529.jpg
P1170529.jpg [ 97 KiB | Viewed 9402 times ]
P1170530.jpg
P1170530.jpg [ 73.82 KiB | Viewed 9402 times ]
P1170535.jpg
P1170535.jpg [ 129.98 KiB | Viewed 9401 times ]
P1170536.jpg
P1170536.jpg [ 111.69 KiB | Viewed 9401 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 21:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Silviu Sintea wrote:
Str. Primaverii.


Se schimba firul de contact dar si traverseele, iar reteaua de troleibuze este sustinuta cu ajutorul consolelor.


Attachments:
P1170532.jpg
P1170532.jpg [ 116.67 KiB | Viewed 9401 times ]
P1170537.jpg
P1170537.jpg [ 124.2 KiB | Viewed 9400 times ]
P1170539.jpg
P1170539.jpg [ 132.3 KiB | Viewed 9400 times ]
P1170540.jpg
P1170540.jpg [ 98.62 KiB | Viewed 9400 times ]
P1170541.jpg
P1170541.jpg [ 84.55 KiB | Viewed 9400 times ]
P1170542.jpg
P1170542.jpg [ 105.56 KiB | Viewed 9400 times ]
P1170543.jpg
P1170543.jpg [ 121.05 KiB | Viewed 9400 times ]
P1170544.jpg
P1170544.jpg [ 98.93 KiB | Viewed 9400 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2012 21:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Silviu Sintea wrote:
Str. Primaverii.


Bucium.


Attachments:
P1170389.jpg
P1170389.jpg [ 106.42 KiB | Viewed 7915 times ]
P1170391.jpg
P1170391.jpg [ 126.84 KiB | Viewed 7915 times ]
P1170392.jpg
P1170392.jpg [ 136.59 KiB | Viewed 7915 times ]
P1170394.jpg
P1170394.jpg [ 111.07 KiB | Viewed 7915 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Apr 2012 14:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Pe liniile 100 si 101 circula autobuze articulate si nearticulate, cu plecarea de langa fosta gara mica.


Attachments:
P1170482.jpg
P1170482.jpg [ 70.53 KiB | Viewed 7862 times ]
P1170483.jpg
P1170483.jpg [ 74.18 KiB | Viewed 7863 times ]
P1170484.jpg
P1170484.jpg [ 67.04 KiB | Viewed 7862 times ]
P1170485.jpg
P1170485.jpg [ 89.99 KiB | Viewed 7862 times ]
P1170486.jpg
P1170486.jpg [ 66.79 KiB | Viewed 7862 times ]
P1170487.jpg
P1170487.jpg [ 96.32 KiB | Viewed 7862 times ]
P1170669.jpg
P1170669.jpg [ 88.81 KiB | Viewed 7863 times ]
P1170495.jpg
P1170495.jpg [ 66.55 KiB | Viewed 7862 times ]
P1170340.JPG
P1170340.JPG [ 75.37 KiB | Viewed 7862 times ]
P1170478.JPG
P1170478.JPG [ 87.81 KiB | Viewed 7861 times ]
P1170479.jpg
P1170479.jpg [ 65.93 KiB | Viewed 7860 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Apr 2012 14:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Fosta statie de tramvai de la gara (liniile 100 si 102) a ajuns statie taxi.


Attachments:
P1170494.jpg
P1170494.jpg [ 100.94 KiB | Viewed 7857 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Apr 2012 13:18 
Offline

Joined: Mon 16 Apr 2012 10:12
Posts: 4
Buna, locuiesc in Cluj, sunt student si am orele chiar pe B-dul Muncii. Nu pot sa spun ca tramvaiele circula tot timpul pline, dar este multa lume in ele, mai ales la orele de varf. Chiar daca marile intreprinderi au murit, toate acele hale sunt inchiriate unor firme mai mici. Pe tronsonul Bucium - Gara nici nu are rost sa vorbim ca sunt pline mai tot timpul.
Pe de alta parte nu as vedea cum s-ar putea extinde reteaua de tramvai, cum doresti tu. Au discutat sa o duca pana la aeroport si au tras concluzia ca nu este posibil, spre Floresti nu prea ai cum si nici nu vad rostul pentru o populatie activa de doar cateva mii, plus ca traficul si asa este infernal pe E60. Poate pe viitor ar fi interesant sa o extinda prin spate pe la Polus Center, unde dupa mine ar trebui si acuma construita o artera rutiera care sa ajunga in final la sensul giratoriu din Floresti. Nu in ultimul rand extinderea pana in localitatea Jucu la Tetarom III paralel cu carosabilul ar fi "frumos dar nu prea" ca sa zic asa. In primul rand nu sunt asa multe intreprinderi nici pe acea platforma industriala si nici pe viitor nu vor fi mai multe deoarece este limitata suprafata; in al doilea rand o persoana care locuieste in vestul orasului va trebui sa schimbe 2-3 linii iar pretul abonamentului este relativ mare pentru un simplu muncitor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Apr 2012 13:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Silviu Sintea wrote:

Pe termen mediu, consider ca este necesara extinderea infrastructurii de tramvai pe urmatoarele rute:

1) Gara - bul. Horea - Piata Mihai Viteazu - Bul. 21 dec. - Str. Aurel Vlaicu - IRA (actualul traseu de troleibuz nr. 4)

-asigura conectarea zonei IRA si a cartierului Marasti (unde exista si un complex studentesc important) cu gara;
-calatorii vor fi imbarcati din fata garii, evitand aglomeratia excesiva din statia actuala a traseului de troleibuz 4, amplasata vis-a-vis de gara mica;
-traseul urmat, incepand de pe bul. 21 dec. este rectiliniu, bulevardele sunt largi, permitand separarea de traficul auto;
-concomitent cu introducerea infrastructurii tramvaiului, se va putea moderniza si reteaua de troleibuz de pe aliniamentul viitoarei retelei de tramvai.

2) Cart. Manastur (Bucium) - Sala Sporturilor - Piata Mihai Viteazu - Bul. 21 dec. - Str. Aurel Vlaicu - IRA

-asigura legatura cartierelor aglomerate Manastur si Marasti cu zona centrala, folosind tronsonul reabilitat Bucium - Splaiul Independentei;
-va fi necesara extinderea retelei de troleibuz pe Calea Floresti, pt. a devia pe acolo ruta troleibuzului 6. Linia de troleibuz nr. 7 isi va pastra ruta actuala sau va putea intra si in cart. Gheorgheni.

3) Cart . Grigorescu - Sala Sporturilor - Piata Mihai Viteazu - Bul. 21 dec. - Str. Aurel Vlaicu - IRA

-va fi varianta utila a actualului traseu 30, cel mai aglomerat traseu ce deserveste cart. Grigorescu. Actualul traseu 30 ar putea fi deviat din Piata Marasti spre cart. Gheorgheni.

4) Prelungirea traseului tramvaiului pana la Aeroport, via bul. Muncii (actuala varianta propusa de traseu de troleibuz)

-se va pune in valoare infrastructura reabilitata de pe bul. Muncii, conectand aeroportul cu gara;
-se va putea reintroduce traseul de troleibuz nr. 8, asigurand legatura aeroportului, dar si a cart. Someseni, cu zona centrala.


Acestea sunt propunerile mele. Primele doua ar fi mai urgente si tehnic nu foarte greu de realizat. Vointa sa fie, ca fonduri se gasesc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2012 14:23 
Este pe drum primul PESA pt Cluj!

Sursa pozelor:
http://ckmkm.inds.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=2483


Attachments:
pesa.jpg
pesa.jpg [ 146.51 KiB | Viewed 8620 times ]
pesa1.jpg
pesa1.jpg [ 49.27 KiB | Viewed 8620 times ]
pesa2.jpg
pesa2.jpg [ 42.26 KiB | Viewed 8619 times ]
imgp4236.jpg
imgp4236.jpg [ 107.55 KiB | Viewed 8600 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2012 16:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Primul tramvai polonez ajunge mâine la Cluj. Pe şine, de săptămâna viitoare

Radu Moisin, primarul interimar al Clujului, a afirmat că mâine, de dimineaţă, în jurul orei 3.00 sau 5.00, primul tramvai polonez va intra în România prin Vama Borş, iar tot mâine va ajunge la Cluj-Napoca. Edilul a făcut, în cadrul conferinţei de presă, o prezentare a acestui moment de parcă ar fi fost reporter TV.

„Acum, după cum puteţi vedea pe hartă, tramvaiul se află într-un oraş, la graniţa dintre Slovacia şi Ungaria. Tramvaiul vine pe autotren. Tramvaiul a plecat vineri seara, 25 mai, din oraşul firmei poloneze şi a staţionat câteva ore fiindcă au fost Rusaliile credincioşilor catolici. Va intra în România mâine dimineaţă. Prin Vama Borş", afirmă Moisin. Primul tramvai va fi adus direct din Polonia şi va fi violet Acesta ştie exact cât a călătorit tramvaiul din Polonia până la Cluj-Napoca: 1419 de kilometri.

„Două-trei zile vor fi făcute probe tehnice. Sâmbătă şi duminică se vor face probe pe linia de tramvai, din Mănăştur până în Piaţa Gării. De săptămâna viitoare vrem să-l punem în circulaţie, dacă toate probele tehnice decurg bine", explică primarul interimar al Clujului.


http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napo ... 29293.html


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 45.81 KiB | Viewed 8465 times ]
PESA Cluj.pdf [63.28 KiB]
Downloaded 182 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 May 2012 14:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Tramvaiul polonez a ajuns n Cluj

http://citynews.ro/cluj/eveniment-29/fo ... e3-227692/

http://citynews.ro/cluj/eveniment-29/ga ... ne-227736/

http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napo ... 29323.html


Attachments:
2965_0000227692.jpg
2965_0000227692.jpg [ 118.49 KiB | Viewed 8380 times ]
4142_0000227692.jpg
4142_0000227692.jpg [ 105.99 KiB | Viewed 8376 times ]
4927_0000227692.jpg
4927_0000227692.jpg [ 63.46 KiB | Viewed 8376 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 31 May 2012 20:03 
Primul tramvai a sosit ieri la Cluj,urmand ca in luna iunie sa vina al doilea tramvai Pesa Swing! Imi cer scuze ca am intarziat cu pozele dar cu raceala nu te joci :(


Attachments:
DSC_5880.jpg
DSC_5880.jpg [ 454.89 KiB | Viewed 7443 times ]
DSC_5878.jpg
DSC_5878.jpg [ 429.46 KiB | Viewed 7443 times ]
DSC_5867.jpg
DSC_5867.jpg [ 456.75 KiB | Viewed 7444 times ]
DSC_5863.jpg
DSC_5863.jpg [ 432.96 KiB | Viewed 7443 times ]
DSC_5850.jpg
DSC_5850.jpg [ 445.44 KiB | Viewed 7444 times ]
DSC_5827.jpg
DSC_5827.jpg [ 414.15 KiB | Viewed 7443 times ]
DSC_5815.jpg
DSC_5815.jpg [ 324.96 KiB | Viewed 7443 times ]
DSC_5813.jpg
DSC_5813.jpg [ 369.13 KiB | Viewed 7444 times ]
DSC_5808.JPG
DSC_5808.JPG [ 385.83 KiB | Viewed 7445 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jun 2012 14:22 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Lucrarile s-au concentat aproape exclusiv pe tronsonul liniei 101. Linia 100, pe tronsonul cuprins intre Piata Garii (exceptand bucla de intoarcere) si Real nu am observat sa fi suferit modificari.

Legat de linia 101. Pe strada Horea, statiile de tramvai din vecinatatea intersectiei cu Crisan si Closca sunt asezate atipic. De ce zic atipic? Cand tramvaiul are semafor, statia se afla inaintea acestuia, nu dupa. Acum:
-statia sens spre gara e dupa stop (langa cea a liniilor de autobuz si troleibuz spre gara)
-statia sens spre Manastur este chiar vizavi de Templul Memorial al Deportatilor


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2012 00:56 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
O prima testare a caii de rulare a avut loc cu:
-utilitarul 246
- KT4D-ul 19
-KT4D-ul 77


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2012 17:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Peroane noi pe linia de tramvai, intre cartierul Manastur si Piata Garii

Pe langa modernizarea liniei de tramvai, firmele care au castigat contractul lucreaza si la amplasarea unor peroane noi pe primul tronson, intre cartierul Manastur si Piata Garii

Primarul Radu Moisin a declarat ca, in total, vor fi modernizate 7 peroane pe relatia Manastur - Piata Garii si tot atatea pe ruta de intoarcere. "Dintre cele 14 peroane noi, 10 vor avea copertine, banci si cosuri de gunoi, iar restul vor fi simple pentru ca sunt numai pentru debarcare, deci nu stationeaza calatorii", a precizat Radu Moisin.

Primarul a mai adaugat ca toate cele 14 peroane vor fi finalizate pana in 15 iunie.

Intre timp, lucrarile la linia de tramvai, intre cartierul Manastur si Piata Garii, vor fi finalizate miercuri, 6 iunie, cand va fi pus in functiune si primul tramvai modern.


http://www.stiridecluj.ro/politic/peroa ... garii-foto


Attachments:
statie ratuc.jpg
statie ratuc.jpg [ 189.14 KiB | Viewed 7195 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2012 15:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
In probe.

http://citynews.ro/cluj/din-oras-10/fot ... erie-foto/


Attachments:
Pesa Cluj 1.jpg
Pesa Cluj 1.jpg [ 57.54 KiB | Viewed 8184 times ]
Pesa Cluj 2.jpg
Pesa Cluj 2.jpg [ 53.39 KiB | Viewed 8182 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2012 18:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Vagonul e bidirectional, dar fara usi pe ambele laturi ?!?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 327 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group