TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 20 Nov 2019 21:18

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ] 
Author Message
 Post subject: Kiev: troleibuze
PostPosted: Tue 03 Apr 2012 20:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48741
Ceva mai apropiat(e) de pasiunea mea...

Foto: http://transphoto.ru


Attachments:
2311.jpg
2311.jpg [ 336.58 KiB | Viewed 5421 times ]
3360.jpg
3360.jpg [ 422.61 KiB | Viewed 5421 times ]
3370.jpg
3370.jpg [ 366.16 KiB | Viewed 5256 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Apr 2012 13:29 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
Mai vechi, troleibuzele LAZ E183D1 şi LAZ E301D1 articulate, construite de LVOVSKII AVTOBUSNÂI ZAVOD din oraşul Lvov, fac cu succes faţă cerinţei de transport.
    Foto: transphoto.ru


Attachments:
LAZ E183D1_a.jpg
LAZ E183D1_a.jpg [ 302.47 KiB | Viewed 5378 times ]
LAZ E183D1_b.jpg
LAZ E183D1_b.jpg [ 297.02 KiB | Viewed 5378 times ]
LAZ E183D1_c.jpg
LAZ E183D1_c.jpg [ 308.75 KiB | Viewed 5378 times ]
LAZ E301D1_a.jpg
LAZ E301D1_a.jpg [ 235.36 KiB | Viewed 5379 times ]
LAZ E301D1_b.jpg
LAZ E301D1_b.jpg [ 339.51 KiB | Viewed 5378 times ]
LAZ E301D1_c.jpg
LAZ E301D1_c.jpg [ 249.1 KiB | Viewed 5378 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Apr 2012 13:43 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
Şi ele vechi, mult hulite la noi, troleibuzele MAZ 103T, construite la MINSKII AVTOMOBILNÂI ZAVOD din oraşul Minsk (Belarus) şi troleibuzele MAZ ETON 103T, asamblate pe baza caroseriei brute MAZ şi echipate la OOO-ETON ZAVOD din oraşul Smolevici (Belarus), fac şi ele faţă, cu brio, cererii de transport public din Kiev.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
MAZ 103T_a.jpg
MAZ 103T_a.jpg [ 284.96 KiB | Viewed 5377 times ]
MAZ 103T_b.jpg
MAZ 103T_b.jpg [ 297.04 KiB | Viewed 5378 times ]
MAZ 103T_c.jpg
MAZ 103T_c.jpg [ 411.13 KiB | Viewed 5378 times ]
MAZ ETON 103T_a.jpg
MAZ ETON 103T_a.jpg [ 297.3 KiB | Viewed 5378 times ]
MAZ ETON 103T_b.jpg
MAZ ETON 103T_b.jpg [ 341.92 KiB | Viewed 5377 times ]
MAZ ETON 103T_c.jpg
MAZ ETON 103T_c.jpg [ 324.92 KiB | Viewed 5378 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Jun 2012 22:27 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
În urmă cu câteva zile, la Kiev a sosit, pentru teste, primul troleibuz articulat LAZ E183A1 cu acţionare în curent alternativ, fabricat de LVOVSKII AVTOBUSNÂI ZAVOD (ЛЬВОВСКИЙ АВТОБУСНЫЙ ЗАВОД) din oraşul Lvov. Este echipat cu două electromotoare de tracţiune asincrone DTA-5U1 în curent alternativ, fabricate de OAO PSKOVSKII ELEKTROMAŞINOSTROITELINÂI ZAVOD (ОАО ПСКОВСКИЙ ЭЛЕКТРОМАШИНОСТРОИТЕЛЬНЫЙ ЗАВОД), din oraşul Pskov din Rusia, unul pe axa a doua şi celălalt pe axa a treia, a semiremorcii. Electromotoarele au puterea de 2x120 kW=240 kW total. Este echipat cu sistem control putere tip IGBT CEGELEC TV PROGRESS CDC 063N (Cehia). Gabarit: lungime 18750 mm; lăţime 2550 mm, înălţime totală cu echipamente 3500 mm. Masa totală rulantă 30 tone. Capacitate 180 pasageri, din care 46 pe scaune. Înălţimea podelei de la sol 350 mm.
    Foto: transphoto.ru


Attachments:
zavod 219 [1-depou Киев].2.jpg
zavod 219 [1-depou Киев].2.jpg [ 62.74 KiB | Viewed 4619 times ]
zavod 219.3.jpg
zavod 219.3.jpg [ 110.14 KiB | Viewed 4619 times ]
zavod 219.4.jpg
zavod 219.4.jpg [ 114.51 KiB | Viewed 4619 times ]
zavod 219.5.jpg
zavod 219.5.jpg [ 110.09 KiB | Viewed 4619 times ]
zavod 219.6.jpg
zavod 219.6.jpg [ 129.06 KiB | Viewed 4619 times ]
zavod 219.12.jpg
zavod 219.12.jpg [ 123.04 KiB | Viewed 4619 times ]
zavod 219.10.jpg
zavod 219.10.jpg [ 92.06 KiB | Viewed 4621 times ]
zavod 219.11.jpg
zavod 219.11.jpg [ 116.19 KiB | Viewed 4620 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jun 2012 19:47 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
Am să reiau, mai detaliat, principalele tipuri de troleibuze care circulă în prezent la Kiev, exploatate de "KIEVPASTRANS". Troleibuzele solo MAZ 103T au fost achiziţionate între anii 2003-2005. Sunt troleibuze cu podeaua parţial coborâtă, construite de MINSKII AVTOMOBILNÂI ZAVOD (МИНСКИЙ АВТОМОБИЛЬНЫЙ ЗАВОД) din oraşul Minsk din Belarus. Sunt echipate cu electromotor de tracţiune în curent continuu, tip DM-211, având 170kW, construite de GP ZAVOD ELEKTROTIAJMAŞ (ГП ЗАВОД ЭЛЕКТРОТЯЖМАШ) din oraşul Harkov. Gabarit: lungime: 11985 mm; lăţime 2500 mm; înălţime caroserie 2834 mm; înălţime totală cu echipamente 3220 mm. Ampatament 6140 mm. Înălţimea podelei de la sol între primele două uşi 360 mm, de unde începe o rampă ce urcă până la o înălţime de 600 mm de la sol, până în faţa axei motoare. Au fost achiziţionate 59 unităţi, din care sunt în circulaţie 48 unităţi.
    Foto: transphoto.ru


Attachments:
1701.1.jpg
1701.1.jpg [ 142.06 KiB | Viewed 5155 times ]
1701.2.jpg
1701.2.jpg [ 109.13 KiB | Viewed 5155 times ]
1701.3.jpg
1701.3.jpg [ 141.76 KiB | Viewed 5155 times ]
1703.1.jpg
1703.1.jpg [ 100.03 KiB | Viewed 5156 times ]
1705.1.jpg
1705.1.jpg [ 114.51 KiB | Viewed 5155 times ]
1709.1.jpg
1709.1.jpg [ 77.68 KiB | Viewed 5155 times ]
1712.1.jpg
1712.1.jpg [ 72.09 KiB | Viewed 5156 times ]
1712.2.jpg
1712.2.jpg [ 100.13 KiB | Viewed 5158 times ]
1717.1.jpg
1717.1.jpg [ 95.82 KiB | Viewed 5155 times ]
1727.1.jpg
1727.1.jpg [ 98.36 KiB | Viewed 5155 times ]
1727.2.jpg
1727.2.jpg [ 78.68 KiB | Viewed 5155 times ]
2704.1.jpg
2704.1.jpg [ 92.41 KiB | Viewed 5155 times ]
2704.2.jpg
2704.2.jpg [ 85.76 KiB | Viewed 5156 times ]
2711.1.jpg
2711.1.jpg [ 84.14 KiB | Viewed 5155 times ]
3707.1.jpg
3707.1.jpg [ 92.48 KiB | Viewed 5157 times ]
3712.1.jpg
3712.1.jpg [ 182.28 KiB | Viewed 5155 times ]
3716.1.jpg
3716.1.jpg [ 91.57 KiB | Viewed 5155 times ]
3716.2.jpg
3716.2.jpg [ 134.45 KiB | Viewed 5155 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jun 2012 20:29 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
Începând cu anul 2007, troleibuzele MAZ au fost excluse din nomenclatorul de fabricaţie al uzinelor MAZ. Produsul finit a fost transferat în nomenclatorul de fabricaţie al companiei OOO-ETON (corect se pronunţă ĂTON) (ООО-ЭТОН), din oraşul Smolevici, regiunea Minsk din Belarus, ce produce echipamente electrice şi electronice. Aici vin de la Minsk, sub formă de kit-uri, caroseriile şi toate componentele mecanice ale viitorului troleibuz, sunt asamblate şi echipate cu partea electrică şi electronică. Troleibuzele au căpătat denumirea MAZ ETON 103T. Au aceleaşi caracteristici tehnice şi aceleaşi dimensiuni ca şi produsul mamă. Diferă doar electromotorul de tracţiune, care este de tipul DK-211BM, având tot 170 kW, acţionat în curent continuu şi produs de aceeaşi uzină din Harkov. În cursul anului 2008, la Kiev au fost achiziţionate 8 unităţi, aflate în circulaţie. În fotografiile postate, "zavod" este numărul de fabricaţie al uzinelor MAZ, iar "kuzov" este numărul de serie al şasiului.
    Foto:transphoto.ru


Attachments:
3717 [zavod 501-kuzov 263].1.jpg
3717 [zavod 501-kuzov 263].1.jpg [ 123.26 KiB | Viewed 5152 times ]
3717 [zavod 501-kuzov 263].2.jpg
3717 [zavod 501-kuzov 263].2.jpg [ 56.39 KiB | Viewed 5152 times ]
3718 [zavod 502-kuzov 260].1.jpg
3718 [zavod 502-kuzov 260].1.jpg [ 93.4 KiB | Viewed 5154 times ]
3719 [zavod 503-kuzov 261].1.jpg
3719 [zavod 503-kuzov 261].1.jpg [ 101.49 KiB | Viewed 5152 times ]
3720 [zavod 504-kuzov 264].1.jpg
3720 [zavod 504-kuzov 264].1.jpg [ 91.69 KiB | Viewed 5152 times ]
3720 [zavod 504-kuzov 264].2.jpg
3720 [zavod 504-kuzov 264].2.jpg [ 133.89 KiB | Viewed 5152 times ]
3721 [zavod 507-kuzov 270].1.jpg
3721 [zavod 507-kuzov 270].1.jpg [ 86.8 KiB | Viewed 5152 times ]
3722 [zavod 506-kuzov 265].2.jpg
3722 [zavod 506-kuzov 265].2.jpg [ 141.08 KiB | Viewed 5152 times ]
3722 [zavod 506-kuzov 265].3.jpg
3722 [zavod 506-kuzov 265].3.jpg [ 102.83 KiB | Viewed 5154 times ]
3723 [zavod 505-kuzov 267].1.jpg
3723 [zavod 505-kuzov 267].1.jpg [ 107.17 KiB | Viewed 5152 times ]
3723 [zavod 505-kuzov 267].2.jpg
3723 [zavod 505-kuzov 267].2.jpg [ 114.66 KiB | Viewed 5152 times ]
3723 [zavod 505-kuzov 267].3.jpg
3723 [zavod 505-kuzov 267].3.jpg [ 131.72 KiB | Viewed 5152 times ]
3723 [zavod 505-kuzov 267].4.jpg
3723 [zavod 505-kuzov 267].4.jpg [ 103.79 KiB | Viewed 5153 times ]
3724 [zavod 510-kuzov 268].1.jpg
3724 [zavod 510-kuzov 268].1.jpg [ 97.33 KiB | Viewed 5152 times ]
3724 [zavod 510-kuzov 268].2.jpg
3724 [zavod 510-kuzov 268].2.jpg [ 124.12 KiB | Viewed 5152 times ]
3724 [zavod 510-kuzov 268].3.jpg
3724 [zavod 510-kuzov 268].3.jpg [ 105.93 KiB | Viewed 5153 times ]
3724 [zavod 510-kuzov 268].4.jpg
3724 [zavod 510-kuzov 268].4.jpg [ 70.24 KiB | Viewed 5152 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2012 13:14 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
Anul 2005. Uzinele LVOVSKII AVTOBUSNÂI ZAVOD (ЛЬВОВСКИЙ АВТОБУСНЫИЙ ЗАВОД) din oraşul Lvov construiesc, pe baza autobuzului LAZ A183, un prototip de troleibuz urban cu podeaua coborâtă pe toată lungimea sa, ce capătă denumirea LAZ E183D1. Este prezentat şi se vor efectua teste la Kiev. Are un număr de parc, provizoriu, 001. Este echipat cu electromotor de tracţiune în curent cotinuu tip ED-169, având 130 kW, produs de GP ZAVOD ELEKTROTIAJMAŞ (ГП ЗАВОД ЭЛЕКТРОТЯЖМАШ) din oraşul Harkov. Gabarit: lungime 12000 mm; lăţime 2550 mm; înălţime caroserie 2900 mm; înălţime totală cu echipamente 3445 mm. Ampatament 5855 mm. Înălţimea podelei de la sol 350 mm.
    În cursul anului 2007, prototipul troleibuzului trece în dotarea "KIEVPASTRANS", şi va avea numărul de parc 3914, fiind încă în exploatare.
Foto: urbantransport.kiev.ua şi transphoto.ru.


Attachments:
2005-prototip E183Д1.4.jpg
2005-prototip E183Д1.4.jpg [ 123.77 KiB | Viewed 5120 times ]
2005-prototip E183Д1.5.jpg
2005-prototip E183Д1.5.jpg [ 108.41 KiB | Viewed 5119 times ]
2005-prototip E183Д1.6.jpg
2005-prototip E183Д1.6.jpg [ 125.68 KiB | Viewed 5119 times ]
2005-prototip E183Д1.8.jpg
2005-prototip E183Д1.8.jpg [ 107.01 KiB | Viewed 5119 times ]
2005-prototip E183Д1.9.jpg
2005-prototip E183Д1.9.jpg [ 135.09 KiB | Viewed 5119 times ]
2005-prototip E183Д1.10.jpg
2005-prototip E183Д1.10.jpg [ 120.25 KiB | Viewed 5120 times ]
3914.1.jpg
3914.1.jpg [ 89.3 KiB | Viewed 5119 times ]
3914.2.jpg
3914.2.jpg [ 107.91 KiB | Viewed 5119 times ]
3914.3.jpg
3914.3.jpg [ 171.28 KiB | Viewed 5119 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2012 13:50 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
Acelaşi an, 2005. Aceeaşi uzină din Lvov construieşte un prototip de troleibuz urban articulat denumit LAZ E291D1, cu podeaua coborâtă pe toată lungimea sa. La fel, este prezentat şi se vor efectua teste la Kiev. Este echipat cu două electromotoare de tracţiune în curent continuu tip ED-169, unul antrenând axa a doua a vehiculului tractor, al doilea antrenând axa a treia, a semiremorcii articulate. Au fiecare câte 130 kW, în total 260 kW şi sunt produse de aceeaşi uzină din Harkov. Gabarit: lungime 18000 mm; lăţime 2550 mm; înălţime caroserie 2900 mm; înălţime totală cu echipamente 3445 mm. Ampatament 5800+6100 mm. Cota între axa a doua a vehiculului tractor şi axa pivotului articulaţiei este de 1915 mm. Înălţimea podelei de la sol 350 mm şi 440 mm în dreptul articulaţiei.
    După teste nu va fi pus în circulaţie, de altfel nici nu a avut număr de parc, iar cu timpul va deveni donator de piese de schimb, astăzi fiind casat.
Foto: urbantransport.kiev.ua.


Attachments:
2005-prototip E291Д1.1.jpg
2005-prototip E291Д1.1.jpg [ 98.82 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.2.jpg
2005-prototip E291Д1.2.jpg [ 102.26 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.3.jpg
2005-prototip E291Д1.3.jpg [ 94.52 KiB | Viewed 5119 times ]
2005-prototip E291Д1.4.jpg
2005-prototip E291Д1.4.jpg [ 94.08 KiB | Viewed 5118 times ]
2005-prototip E291Д1.5.jpg
2005-prototip E291Д1.5.jpg [ 88.95 KiB | Viewed 5118 times ]
2005-prototip E291Д1.6.jpg
2005-prototip E291Д1.6.jpg [ 113.29 KiB | Viewed 5118 times ]
2005-prototip E291Д1.7.jpg
2005-prototip E291Д1.7.jpg [ 126.79 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.8.jpg
2005-prototip E291Д1.8.jpg [ 124.36 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.9.jpg
2005-prototip E291Д1.9.jpg [ 123.62 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.10.jpg
2005-prototip E291Д1.10.jpg [ 126.32 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.11.jpg
2005-prototip E291Д1.11.jpg [ 117.91 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.12.jpg
2005-prototip E291Д1.12.jpg [ 109.26 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.13.jpg
2005-prototip E291Д1.13.jpg [ 119.79 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.14.jpg
2005-prototip E291Д1.14.jpg [ 133.68 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.15.jpg
2005-prototip E291Д1.15.jpg [ 134.74 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.16.jpg
2005-prototip E291Д1.16.jpg [ 133.24 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.17.jpg
2005-prototip E291Д1.17.jpg [ 127.72 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.18.jpg
2005-prototip E291Д1.18.jpg [ 102.75 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.19.jpg
2005-prototip E291Д1.19.jpg [ 102.24 KiB | Viewed 5117 times ]
2005-prototip E291Д1.20.jpg
2005-prototip E291Д1.20.jpg [ 84.79 KiB | Viewed 5117 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2012 14:39 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
În anul următor, 2006, LVOVSKII AVTOBUSNÂI ZAVOD (ЛЬВОВСКИЙ АВТОБУСНЫИЙ ЗАВОД) va prezenta şi va testa la Kiev un nou prototip de troleibuz urban articulat denumit LAZ E301D1, cu podeaua coborâtă pe toată lungimea sa. Este echipat cu două electromotoare de tracţiune în curent continuu, produse la Harkov de GP ZAVOD ELEKTROTIAJMAŞ (ГП ЗАВОД ЭЛЕКТРОТЯЖМАШ), de tipul ED-139AU2, unul antrenând axa a doua a vehiculului tractor şi al doilea antrenând axa a treia a semiremorcii articulate. Au fiecare câte 140 kW, în total 280 kW. Gabarit: lungime 18750 mm; lăţime 2550 mm; înălţime caroserie 2900 mm; înălţime totală cu echipamente 3500 mm. Ampatament 5800+6850 mm. Cota între axa a doua a vehiculului tractor şi axa pivotului articulaţiei a fost majorată de la 1915 mm, cât avea primul prototip LAZ E291D1, la 2665 mm la acest al doilea prototip LAZ E301D1, de aici rezultând mărirea atât a ampatamentului între axele a doua şi a treia, cât şi a lungimii totale. Înălţimea podelei de la sol 350 mm şi, local, 440 mm în dreptul articulaţiei.
    În cursul anului 2007, prototipul acesta trece în dotarea "KIEVPASTRANS", primeşte numărul de parc 2602, fiind şi astăzi în exploatare.
Foto: passtrans.mashke.org şi transphoto.ru.


Attachments:
2006-prototip E301Д1.8.jpg
2006-prototip E301Д1.8.jpg [ 71.66 KiB | Viewed 5112 times ]
2006-prototip E301Д1.9.jpg
2006-prototip E301Д1.9.jpg [ 108.99 KiB | Viewed 5114 times ]
2006-prototip E301Д1.10.jpg
2006-prototip E301Д1.10.jpg [ 102.2 KiB | Viewed 5112 times ]
2006-prototip E301Д1.11.jpg
2006-prototip E301Д1.11.jpg [ 112.44 KiB | Viewed 5112 times ]
2602.2.jpg
2602.2.jpg [ 87.88 KiB | Viewed 5113 times ]
2602.4.jpg
2602.4.jpg [ 89.71 KiB | Viewed 5112 times ]
2602.5.jpg
2602.5.jpg [ 85.5 KiB | Viewed 5112 times ]
2602.6.jpg
2602.6.jpg [ 121.43 KiB | Viewed 5113 times ]
2602.7.jpg
2602.7.jpg [ 106.78 KiB | Viewed 5113 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2012 18:01 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
În cursul anilor 2006-2007, "KIEVPASTRANS" achiziţioneaz un număr de 55 troleibuze solo de tipul LAZ E183D1, care au aceleaşi caracteristici şi dimensiuni ca şi prototipul, cu excepţia electromotorului de tracţiune, acestea fiind echipate cu tipul ED-139AU2, în curent continuu, având 140 kW. Adaug că sunt echipate cu sistem control putere tip IGBT CEGELEC EUROPULSE CAC 250NF-Cehia. Capacitate totală 100 pasageri, din care 30 pe scaune. Masa totală rulantă 18 tone. Sunt funcţionale 45 unităţi.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
1902.1.jpg
1902.1.jpg [ 77.34 KiB | Viewed 5096 times ]
1902.2.jpg
1902.2.jpg [ 81.27 KiB | Viewed 5096 times ]
1916.1.jpg
1916.1.jpg [ 124.78 KiB | Viewed 5096 times ]
1916.2.jpg
1916.2.jpg [ 112.54 KiB | Viewed 5095 times ]
1920.1.jpg
1920.1.jpg [ 137.71 KiB | Viewed 5095 times ]
1920.4.jpg
1920.4.jpg [ 91.64 KiB | Viewed 5096 times ]
1920.5.jpg
1920.5.jpg [ 78.14 KiB | Viewed 5096 times ]
2909.1.jpg
2909.1.jpg [ 115.9 KiB | Viewed 5095 times ]
2909.2.jpg
2909.2.jpg [ 79.89 KiB | Viewed 5095 times ]
2909.3.jpg
2909.3.jpg [ 64.42 KiB | Viewed 5096 times ]
3901.1.jpg
3901.1.jpg [ 90.07 KiB | Viewed 5095 times ]
3901.2.jpg
3901.2.jpg [ 90.81 KiB | Viewed 5095 times ]
3901.3.jpg
3901.3.jpg [ 103.05 KiB | Viewed 5095 times ]
3911.1.jpg
3911.1.jpg [ 74.73 KiB | Viewed 5095 times ]
3911.2.jpg
3911.2.jpg [ 96.74 KiB | Viewed 5096 times ]
3912.1.jpg
3912.1.jpg [ 95.75 KiB | Viewed 5096 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2012 18:27 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
În cursul anilor 2006-2007, "KIEVPASTRANS" achiziţionează un număr de 115 troleibuze articulate LAZ E301D1, care au aceleaşi caracteristici şi dimensiuni ca al doilea prototip (LAZ E301D1), fiind echipate cu aceleaşi două electromotoare de tracţiune de tipul ED-139AU2, în curent continuu, având 2x140 kW=280 kW. Sunt echipate cu sistem control putere tip IGBT CEGELEC TV PROGRESS CDC 063N-Cehia. Capacitate totală 180 pasageri, din care 46 pe scaune. Masa totală rulantă 30 tone. Sunt funcţionale 100 unităţi.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
1602.1.jpg
1602.1.jpg [ 81.12 KiB | Viewed 5092 times ]
1602.2.jpg
1602.2.jpg [ 63.62 KiB | Viewed 5093 times ]
1602.3.jpg
1602.3.jpg [ 104.9 KiB | Viewed 5093 times ]
2603.1.jpg
2603.1.jpg [ 108.04 KiB | Viewed 5092 times ]
2611.1.jpg
2611.1.jpg [ 90.89 KiB | Viewed 5092 times ]
2620.1.jpg
2620.1.jpg [ 204.39 KiB | Viewed 5092 times ]
3603.1.jpg
3603.1.jpg [ 130.19 KiB | Viewed 5092 times ]
3603.2.jpg
3603.2.jpg [ 81.93 KiB | Viewed 5092 times ]
3610.1.jpg
3610.1.jpg [ 72.09 KiB | Viewed 5092 times ]
3610.2.jpg
3610.2.jpg [ 93.11 KiB | Viewed 5092 times ]
4601.1.jpg
4601.1.jpg [ 117.98 KiB | Viewed 5093 times ]
4605.1.jpg
4605.1.jpg [ 87.62 KiB | Viewed 5092 times ]
4616.1.jpg
4616.1.jpg [ 142.98 KiB | Viewed 5092 times ]
4629.1.jpg
4629.1.jpg [ 76.62 KiB | Viewed 5093 times ]
4629.2.jpg
4629.2.jpg [ 113.62 KiB | Viewed 5093 times ]
4629.3.jpg
4629.3.jpg [ 81.14 KiB | Viewed 5092 times ]
4636.1.jpg
4636.1.jpg [ 94.38 KiB | Viewed 5092 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Jun 2012 19:36 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
Începând cu anul 2010, la LUŢKII AVTOMOBILNÂI ZAVOD (ЛУЦКИЙ АВТОМОБИЛЬНЫИЙ ЗАВОД) parte a CORPORAŢIEI BOGDAN (БОГДАН КОРПОРАЦИЯ) din oraşul ukrainean Luţk, intră în fabricaţie de serie troleibuzul solo cu podea integral coborâtă LuAZ BOGDAN T701.10. Sunt achiziţionate de "KRÂMSKII TROLLEIBUS" pentru oraşele Aluşta, Simferopoli şi Ialta din Crimeea şi de către oraşul Poltava. 52 unităţi în primul caz şi 10 unităţi în al doilea caz.
    La sfârşitul anului 2011 compania din Kiev "KIEVPASTRANS" decide achiziţionarea acestui tip de troleibuz pentru oraşul Kiev. În scurt timp soseşte primul exemplar, ce primeşte numărul de parc 1351, iar de la începutul anului 2012 şi până acum, au mai sosit încă 52 unităţi. Are podeaua coborâtă pe toată lungimea sa şi este echipat cu un electromotor de tracţiune în curent continuu de tipul ED-139AU2, având 140 kW, fabricat de GP ZAVOD ELEKTROTIAJMAŞ (ГП ЗАВОД ЭЛЕКТРОТЯЖМАШ) din oraşul Harkov. Este echipat cu sistem control putere tip IGBT CEGELEC TV PROGRESS CDC 050P-Cehia. Dimensiuni de gabarit: lungime: 11960 mm; lăţime 2550 mm; înălţime caroserie 2970 mm; înălţime totală cu echipamente 3585 mm. Ampatament 5860 mm. Capacitate 115 pasageri, din care 27 pe scaune. Masa totală rulantă 18,6 tone.
Foto: transphoto.ru.


Attachments:
1351.1.jpg
1351.1.jpg [ 104.68 KiB | Viewed 5055 times ]
1351.2.jpg
1351.2.jpg [ 79.91 KiB | Viewed 5055 times ]
1355.2.jpg
1355.2.jpg [ 114.26 KiB | Viewed 5055 times ]
1358.1.jpg
1358.1.jpg [ 120.73 KiB | Viewed 5055 times ]
2352.1.jpg
2352.1.jpg [ 88.7 KiB | Viewed 5057 times ]
3351.3.jpg
3351.3.jpg [ 88.83 KiB | Viewed 5055 times ]
3351.4.jpg
3351.4.jpg [ 89.47 KiB | Viewed 5056 times ]
3352.3.jpg
3352.3.jpg [ 74.39 KiB | Viewed 5055 times ]
3355.1.jpg
3355.1.jpg [ 145.98 KiB | Viewed 5055 times ]
3355.2.jpg
3355.2.jpg [ 103.36 KiB | Viewed 5055 times ]
3359.1.jpg
3359.1.jpg [ 107.07 KiB | Viewed 5055 times ]
3363.2.jpg
3363.2.jpg [ 115.6 KiB | Viewed 5056 times ]
3363.3.jpg
3363.3.jpg [ 93.5 KiB | Viewed 5056 times ]
3368.1.jpg
3368.1.jpg [ 75.39 KiB | Viewed 5056 times ]
3369.1.jpg
3369.1.jpg [ 104.27 KiB | Viewed 5055 times ]
3370.1.jpg
3370.1.jpg [ 107.03 KiB | Viewed 5055 times ]
3373.1.jpg
3373.1.jpg [ 97.14 KiB | Viewed 5055 times ]
3376.1.jpg
3376.1.jpg [ 113.19 KiB | Viewed 5056 times ]
3378.1.jpg
3378.1.jpg [ 117.27 KiB | Viewed 5055 times ]
3378.3.jpg
3378.3.jpg [ 119.09 KiB | Viewed 5055 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2012 19:25 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
Aprilie 2010. LUŢKII AVTOMOBILNÂI ZAVOD (ЛУЦКИЙ АВТОМОБИЛЬНЫИЙ ЗАВОД) realizează prototipul troleibuzului articulat cu podea integral coborâtă LuAZ BOGDAN T901.10. Acesta este echipat cu două electromotoare de tracţiune tip ED-139AU2, fabricate la Harkov de GP ZAVOD ELEKTROTIAJMAŞ (ГП ЗАВОД ЭЛЕКТРОТЯЖМАШ), unul pe axa a doua a vehiculului tractor, al doilea pe axa a treia, a semiremorcii articulate. Putere totală 2x140 kW=280 kW. Dimensiuni de gabarit: lungime 18750 mm; lăţime 2550 mm; înălţime caroserie 2970 mm; înălţime totală cu echipamente 3600 mm. Ampatament 5860+6790 mm. Capacitate 190 pasageri, din care 54 pe scaune. Masa toală rulantă 30,45 tone.
    Mai 2010. La Kiev are loc expoziţia anuală internaţională EXPO SIA KIEV 2010. Troleibuzul este adus urgent la Kiev şi prezentat, alături de alte realizări ale uzinei din Luţk. (Primele 4 fotografii, la Luţk, înainte de plecarea spre Kiev, următoarele la EXPO SIA KIEV 2010).
După închiderea expoziţiei, este adus înapoi la Luţk, unde va fi supus testelor, circa un an de zile. (Ultimile 3 fotografii)
    Fotografii: transphoto.ru.


Attachments:
04-2010-prototip T901.10 (Луцк).1.jpg
04-2010-prototip T901.10 (Луцк).1.jpg [ 66.85 KiB | Viewed 4993 times ]
04-2010-prototip T901.10 (Луцк).2.jpg
04-2010-prototip T901.10 (Луцк).2.jpg [ 120.09 KiB | Viewed 4993 times ]
04-2010-prototip T901.10 (Луцк).3.jpg
04-2010-prototip T901.10 (Луцк).3.jpg [ 114.75 KiB | Viewed 4993 times ]
04-2010-prototip T901.10 (Луцк).4.jpg
04-2010-prototip T901.10 (Луцк).4.jpg [ 126.07 KiB | Viewed 4994 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).1.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).1.jpg [ 88.18 KiB | Viewed 4994 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).2.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).2.jpg [ 70.04 KiB | Viewed 4994 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).3.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).3.jpg [ 76.55 KiB | Viewed 4993 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).4.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).4.jpg [ 96.65 KiB | Viewed 4993 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).5.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).5.jpg [ 100.61 KiB | Viewed 4995 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).6.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).6.jpg [ 110 KiB | Viewed 4994 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).7.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).7.jpg [ 109.71 KiB | Viewed 4993 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).8.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).8.jpg [ 117.46 KiB | Viewed 4993 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).9.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).9.jpg [ 105.2 KiB | Viewed 4994 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).10.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).10.jpg [ 107.42 KiB | Viewed 4993 times ]
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).11.jpg
05-2010-prototip T901.10 (expo SIA, mai 2010-Киев).11.jpg [ 86.21 KiB | Viewed 4993 times ]
05-2011-prototip T901.10 (Луцк).1.jpg
05-2011-prototip T901.10 (Луцк).1.jpg [ 106.29 KiB | Viewed 4994 times ]
05-2011-prototip T901.10 (Луцк).2.jpg
05-2011-prototip T901.10 (Луцк).2.jpg [ 129.5 KiB | Viewed 4994 times ]
05-2011-prototip T901.10 (Луцк).3.jpg
05-2011-prototip T901.10 (Луцк).3.jpg [ 98.54 KiB | Viewed 4993 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2012 19:46 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
KIEVPASTRANS, operatorul de transport public din Kiev, decide achiziţionarea a unei prime tranşe de 10 unităţi de acest fel. Uzina din Luţk reface prototipul prezentat anterior, revopsind troleibuzul în culoarea galben, reamenajează interiorul, acum troleibuzul având o capacitate de 187 pasageri, din care 43 pe scaune. Masa totală rulantă scade cu 450 kg, ajungând astfel la 30 tone.
    În luna august 2011 ajunge la Kiev şi primeşte, iniţial, numărul de parc 1311 (garajul nr. 1). Ulterior, în luna mai 2012, este mutat la garajul nr. 2, unde i se schimbă numărul de parc în 2315.
Fotografii: transphoto.ru.


Attachments:
08-2011-prototip T901.10 (Киев).1.jpg
08-2011-prototip T901.10 (Киев).1.jpg [ 95.01 KiB | Viewed 4988 times ]
08-2011-prototip T901.10 (Киев).2.jpg
08-2011-prototip T901.10 (Киев).2.jpg [ 83.37 KiB | Viewed 4987 times ]
08-2011-prototip T901.10 (Киев).3.jpg
08-2011-prototip T901.10 (Киев).3.jpg [ 125.55 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.1.jpg
1311.1.jpg [ 96.25 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.2.jpg
1311.2.jpg [ 75.48 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.3.jpg
1311.3.jpg [ 72.95 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.4.jpg
1311.4.jpg [ 73.46 KiB | Viewed 4988 times ]
1311.5.jpg
1311.5.jpg [ 102.78 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.6.jpg
1311.6.jpg [ 89.08 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.7.jpg
1311.7.jpg [ 115.46 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.8.jpg
1311.8.jpg [ 112.14 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.9.jpg
1311.9.jpg [ 99.33 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.10.jpg
1311.10.jpg [ 110.16 KiB | Viewed 4988 times ]
1311.11.jpg
1311.11.jpg [ 102.61 KiB | Viewed 4987 times ]
1311.12.jpg
1311.12.jpg [ 58.92 KiB | Viewed 4988 times ]
2315 [ex 1311].1.jpg
2315 [ex 1311].1.jpg [ 119.71 KiB | Viewed 4989 times ]
2315 [ex 1311].2.jpg
2315 [ex 1311].2.jpg [ 152.83 KiB | Viewed 4987 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2012 21:05 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
În perioada martie-mai 2012 au sosit la Kiev şi celelalte 9 troleibuze articulate LuAZ BOGDAN T901.10.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
2311.1.jpg
2311.1.jpg [ 128.28 KiB | Viewed 4981 times ]
2312.1.jpg
2312.1.jpg [ 77.98 KiB | Viewed 4982 times ]
2313.1.jpg
2313.1.jpg [ 156.24 KiB | Viewed 4979 times ]
2314.1.jpg
2314.1.jpg [ 146.82 KiB | Viewed 4979 times ]
2316.1.jpg
2316.1.jpg [ 111.3 KiB | Viewed 4979 times ]
4312.1.jpg
4312.1.jpg [ 113.44 KiB | Viewed 4980 times ]
4312.2.jpg
4312.2.jpg [ 93.11 KiB | Viewed 4980 times ]
4312.3.jpg
4312.3.jpg [ 85.04 KiB | Viewed 4981 times ]
4312.4.jpg
4312.4.jpg [ 77.68 KiB | Viewed 4979 times ]
4312.5.jpg
4312.5.jpg [ 79 KiB | Viewed 4979 times ]
4313.1.jpg
4313.1.jpg [ 100.56 KiB | Viewed 4979 times ]
4314.1.jpg
4314.1.jpg [ 124.17 KiB | Viewed 4979 times ]
4314.2.jpg
4314.2.jpg [ 65.23 KiB | Viewed 4979 times ]
4314.3.jpg
4314.3.jpg [ 103.24 KiB | Viewed 4979 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Nov 2012 19:20 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
bucsan wrote:
În cursul anilor 2006-2007, "KIEVPASTRANS" achiziţionează un număr de 115 troleibuze articulate LAZ E301D1. Sunt funcţionale 100 unităţi.
În luna octombrie a acestui an, "KIEVPASTRANS" achiziţionează 17 troleibuze noi de acelaşi tip, LAZ E301D1. Sunt echipate cu 2 electromotoare de tracţiune (unul pe axa a 2-a şi unul pe axa a 3-a, a semiremorcii), de tipul ED 139AU2 în curent continuu, având 2x140 kW=280 kW. Au sistem control putere tip IGBT CEGELEC TV PROGRESS CDC 063N (Cehia). Axele, atât cea directoare RL-85A, cât şi cele motoare AV-132/80, sunt importate de la ZF (Germania), iar sistemul de frânare, cu dublu circuit, este de tipul KNORR BREMS (Germania). Masa totală rulantă 30 tone, capacitate totală 180 pasageri, din care 46 pe scaune. Ca fapt divers, parbrizele panoramice antireflexibile, sunt produse la GEROM Buzău.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
2655 [zav 241].1.jpg
2655 [zav 241].1.jpg [ 81.03 KiB | Viewed 4616 times ]
2656 [zav 243].1.jpg
2656 [zav 243].1.jpg [ 77.28 KiB | Viewed 4617 times ]
2656 [zav 243].2.jpg
2656 [zav 243].2.jpg [ 58.47 KiB | Viewed 4617 times ]
2658 [zav 247].1.jpg
2658 [zav 247].1.jpg [ 123.96 KiB | Viewed 4615 times ]
2659 [zav 122].1.jpg
2659 [zav 122].1.jpg [ 70.35 KiB | Viewed 4616 times ]
2660 [zav 251].1.jpg
2660 [zav 251].1.jpg [ 51.88 KiB | Viewed 4618 times ]
2660 [zav 251].2.jpg
2660 [zav 251].2.jpg [ 131.12 KiB | Viewed 4616 times ]
2662 [zav 253].1.jpg
2662 [zav 253].1.jpg [ 82.2 KiB | Viewed 4617 times ]
4638 [zav 220].1.jpg
4638 [zav 220].1.jpg [ 80.06 KiB | Viewed 4617 times ]
4640 [zav 244].1.jpg
4640 [zav 244].1.jpg [ 94.67 KiB | Viewed 4614 times ]
4641 [zav 246].1.jpg
4641 [zav 246].1.jpg [ 79.99 KiB | Viewed 4616 times ]
4642 [zav 248].1.jpg
4642 [zav 248].1.jpg [ 102.92 KiB | Viewed 4616 times ]
4644 [zav 250].1.jpg
4644 [zav 250].1.jpg [ 105.88 KiB | Viewed 4616 times ]
4644 [zav 250].2.jpg
4644 [zav 250].2.jpg [ 103.54 KiB | Viewed 4617 times ]
4644 [zav 250].3.jpg
4644 [zav 250].3.jpg [ 110.01 KiB | Viewed 4616 times ]
4644 [zav 250].4.jpg
4644 [zav 250].4.jpg [ 110.86 KiB | Viewed 4616 times ]
4644 [zav 250].5.jpg
4644 [zav 250].5.jpg [ 96.9 KiB | Viewed 4617 times ]
4644 [zav 250].6.jpg
4644 [zav 250].6.jpg [ 85.68 KiB | Viewed 4616 times ]
4644 [zav 250].7.jpg
4644 [zav 250].7.jpg [ 71.6 KiB | Viewed 4616 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Nov 2012 19:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48741
Troleibuzele sovietice, blamate de presarii si postacii anti-Oprescu.

Oare de ce nu s-a pastrat culoarea galbena, traditionala pt. Kiev?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Jun 2013 17:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48741
Continua achizitionarea troleibuzelor Bogdan T901.10.

http://www.transphoto.ru


Attachments:
4317.jpg
4317.jpg [ 458.22 KiB | Viewed 2647 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kiev: troleibuze
PostPosted: Sun 18 May 2014 09:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48741
Retea de troleibuz extinsa pana la "Діагностичний центр" (Centrul de Diagnostic). A fost prelungit pana aici traseul 18 si a fost infiintata linia 6.

transphoto.ru


Attachments:
Kiev.jpg
Kiev.jpg [ 314.37 KiB | Viewed 3337 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kiev: troleibuze
PostPosted: Tue 15 Jul 2014 13:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48741
Anul acesta, 80 de troleibuze noi.

http://kiev.unian.net/937798-klichko-po ... kieva.html


Attachments:
1400344714-8164-trolleybus-kiev.jpg
1400344714-8164-trolleybus-kiev.jpg [ 152.51 KiB | Viewed 3249 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kiev: troleibuze
PostPosted: Sun 24 Aug 2014 09:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48741
Linie de troleibuz noua, nr. 33 Gara de Sud - Minsk Array (Южный Вокзал - Минский Массив).

transphoto.ru


Attachments:
kiev 33.jpg
kiev 33.jpg [ 490.67 KiB | Viewed 3157 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kiev: troleibuze
PostPosted: Wed 10 Dec 2014 11:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48741
Harta trasee de troleibuz.

transphoto.ru


Attachments:
Kiev trolleybus.rar [5.23 MiB]
Downloaded 79 times
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kiev: troleibuze
PostPosted: Tue 03 Mar 2015 09:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48741
Anul acesta avem tot troleibuze Bogdan T901.10. Pana acum au sosit 6 unitati.

Foto: http://www.transphoto.ru


Attachments:
4326.jpg
4326.jpg [ 418.12 KiB | Viewed 2647 times ]
4327.jpg
4327.jpg [ 427.24 KiB | Viewed 2647 times ]
4328.jpg
4328.jpg [ 393.82 KiB | Viewed 2647 times ]
4329.jpg
4329.jpg [ 419.85 KiB | Viewed 2647 times ]
4330.jpg
4330.jpg [ 446.53 KiB | Viewed 2647 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group