TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 20 Aug 2019 15:03

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 227 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2012 16:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-1701-2

Bistrita Nord


Attachments:
P1270366.jpg
P1270366.jpg [ 124.74 KiB | Viewed 9111 times ]
P1270368.jpg
P1270368.jpg [ 112.57 KiB | Viewed 9109 times ]
P1270369a.jpg
P1270369a.jpg [ 95.5 KiB | Viewed 9112 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2012 16:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-1602-2

Bistrita Nord


Attachments:
P1270557.jpg
P1270557.jpg [ 129.37 KiB | Viewed 9110 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Dec 2012 17:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
presa online wrote:
Deutsche Bahn, cea mai mare companie feroviara din Europa, se va extinde pe piata romaneasca prin preluarea unui pachet de 70% din operatorul de transport de calatori Regiotrans Brasov, pentru 67 milioane euro.


Grupul german are optiunea de a prelua, mai tarziu, si restul actiunilor companiei romanesti, potrivit unor surse apropiate tranzactiei, scrie Handelsblatt, care citeaza Reuters.

Reprezentantii Deutsche Bahn au refuzat sa comenteze informatiile.
Regiotrans, cu 760 de angajati, a avut anul trecut o cifra de afaceri de 225,5 milioane lei, in urcare cu 28,4% fata de 2010, iar profitul companiei s-a dublat, la 8,66 milioane lei, potrivit datelor raportate catre Ministerul Finantelor.

Compania, infiintata in 2005, are doi asociati, Costel Comana si Iorgu Ganea, fiecare cu 50% din partile sociale, si opereaza linii feroviare de transport de calatori in baza unor contracte incheiate cu CFR.

Deutsche Bahn a preluat in 2008, prin subsidiara DB Schenker, compania de transport feroviar de marfa Romtrans.

Era de asteptat ca la investitiile facute de RT, aparent inexplicabile, sa nu existe un fundament ascuns, dar cat se poate de serios.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Dec 2012 18:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
E salutara venirea DB in Romania, pt. traficul de calatori, chiar daca pe linii secundare. Imi doresc calitate!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jan 2013 12:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
57-0511-2

Brasov


Attachments:
CIMG4775 [800x600].jpg
CIMG4775 [800x600].jpg [ 76.68 KiB | Viewed 8776 times ]
CIMG4776 [800x600].jpg
CIMG4776 [800x600].jpg [ 87.52 KiB | Viewed 8773 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Feb 2013 19:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-0359-0

Albesti


Attachments:
57-0359-0 Albesti.jpg
57-0359-0 Albesti.jpg [ 195.94 KiB | Viewed 8510 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Mar 2013 16:29 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Automotorul 57-0511-6 a fost modernizat la fosta uzina MARUB, adica sediul Regiotrans acesta a primit un post de conducere nou, clasa I a disparut si a primit un interior innoit si "climatizat" , motorul se pare ca a ramas acelasi.

Sursa pozelor: http://www.IHO.HU


Attachments:
130221-caravelle_23.jpg
130221-caravelle_23.jpg [ 891.15 KiB | Viewed 8249 times ]
130221-caravelle_24.jpg
130221-caravelle_24.jpg [ 820.59 KiB | Viewed 8250 times ]
130221-caravelle_25.jpg
130221-caravelle_25.jpg [ 1.24 MiB | Viewed 8246 times ]
130221-caravelle_27.jpg
130221-caravelle_27.jpg [ 800.83 KiB | Viewed 8247 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Apr 2013 22:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Linia Brasov - Intorsura Buzaului, operata de Regiotrans, poarta inca vestigiile a ceea ce ar fi trebuit sa devina, daca lucrarile nu s-ar fi oprit la inaugurarea primei etape in 1931: magistrala Brasov - Buzau - Galati. Cel mai lung tunel din Romania, inainte de Intorsura Buzaului, are din constructie gabarit de dublare si electrificare, gabarit ramas azi doar ca o curiozitate inutila. Cladirile de statie sunt de asemenea impresionante, iar paragina de azi le accentueaza aparenta stranie de locuri bantuite. Trafic de marfuri nu mai exista - candva erau si multe linii de incarcare a lemnului. Traficul de pasageri seamana mai mult cu o exploatare de autobuze, aceeasi rama facand serviciul dus-intors fara timp de stationare la capete.

Cateva imagini cu fosta gara Poiana Florilor, azi transformata in locuinte. Pe locul unde erau odinioara vreo sase linii, acum e maidan de batut mingea.

Conductorul elibereaza bilete in tren cu ajutorul tabletei si a imprimantei miniaturale. Acest exces de IT contrasteaza puternic cu etnicitatea calatorilor: in proportie de peste 75% tigani.


Attachments:
RT_PoianaFlorilor_1.jpg
RT_PoianaFlorilor_1.jpg [ 188.2 KiB | Viewed 7919 times ]
RT_PoianaFlorilor_2.jpg
RT_PoianaFlorilor_2.jpg [ 149.93 KiB | Viewed 7920 times ]
RT_PoianaFlorilor_3.jpg
RT_PoianaFlorilor_3.jpg [ 134.35 KiB | Viewed 7919 times ]
L_Regiotrans.jpg
L_Regiotrans.jpg [ 157.73 KiB | Viewed 7918 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jul 2013 11:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-0335-0

Alba Iulia


Attachments:
57-0335-0.jpg
57-0335-0.jpg [ 122.35 KiB | Viewed 7282 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 13:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-0334-3

Tarnaveni


Attachments:
57-0334-3.JPG
57-0334-3.JPG [ 110.26 KiB | Viewed 6637 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 13:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-0442-4

Tarnaveni


Attachments:
57-0442-4.JPG
57-0442-4.JPG [ 128.13 KiB | Viewed 6635 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 13:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-0667-6

Tarnaveni


Attachments:
57-0667-6.JPG
57-0667-6.JPG [ 119.1 KiB | Viewed 6635 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 13:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
Interior 57-0334-3.



Attachments:
Regiotrans (1).jpg
Regiotrans (1).jpg [ 115.15 KiB | Viewed 6634 times ]
Regiotrans (2).jpg
Regiotrans (2).jpg [ 70.63 KiB | Viewed 6636 times ]
Regiotrans (3).jpg
Regiotrans (3).jpg [ 98.09 KiB | Viewed 6635 times ]
Regiotrans (4).jpg
Regiotrans (4).jpg [ 111.44 KiB | Viewed 6634 times ]
Regiotrans (5).JPG
Regiotrans (5).JPG [ 101.52 KiB | Viewed 6635 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Apr 2014 10:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-0441-6

Oravita


Attachments:
Oravita (6).jpg
Oravita (6).jpg [ 117.51 KiB | Viewed 6224 times ]
Oravita (15).jpg
Oravita (15).jpg [ 107.16 KiB | Viewed 6224 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Apr 2014 10:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
97-0517-9

Oravita


Attachments:
Oravita (8).jpg
Oravita (8).jpg [ 122.77 KiB | Viewed 6224 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 16 Jun 2014 06:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
O garnitura pestrita la Medias.

Foto: Luci Raica.


Attachments:
Regiotrans.jpg
Regiotrans.jpg [ 124.72 KiB | Viewed 6150 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 Aug 2014 18:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-0633-8

Tarnaveni


Attachments:
Tarnaveni-Praid, august 2014 (19).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (19).jpg [ 105.29 KiB | Viewed 6029 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 Aug 2014 18:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
97-0104-6

57-0204-8

Tarnaveni


Attachments:
Tarnaveni-Praid, august 2014 (20).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (20).jpg [ 103.63 KiB | Viewed 6029 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (21).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (21).jpg [ 104.13 KiB | Viewed 6029 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 Aug 2014 18:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
97-0101-2

57-0201-4

Tarnaveni

Praid


Attachments:
Tarnaveni-Praid, august 2014 (29).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (29).jpg [ 110.84 KiB | Viewed 6029 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (246).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (246).jpg [ 163.28 KiB | Viewed 6016 times ]
Praid-Tarnaveni 08.2014 (7).jpg
Praid-Tarnaveni 08.2014 (7).jpg [ 157.16 KiB | Viewed 6003 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 Aug 2014 18:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
Interior 97-0101-2 (foto 1-3) / 57-0201-4.


Attachments:
Tarnaveni-Praid, august 2014 (113).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (113).jpg [ 110.4 KiB | Viewed 6029 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (114).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (114).jpg [ 121.08 KiB | Viewed 6029 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (115).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (115).jpg [ 110.47 KiB | Viewed 6029 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (199).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (199).jpg [ 97.5 KiB | Viewed 6015 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (238).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (238).jpg [ 124.89 KiB | Viewed 6015 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (239).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (239).jpg [ 102.05 KiB | Viewed 6015 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (240).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (240).jpg [ 58.56 KiB | Viewed 6015 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 18 Aug 2014 17:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
97-0501-3

Praid


Attachments:
Praid-Tarnaveni 08.2014 (10).jpg
Praid-Tarnaveni 08.2014 (10).jpg [ 139.69 KiB | Viewed 6003 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 21 Aug 2014 17:13 
Offline

Joined: Sun 01 Mar 2009 17:11
Posts: 1
97-0534-4

Periam


Attachments:
Periam 0534.jpg
Periam 0534.jpg [ 283.17 KiB | Viewed 5971 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 Jan 2015 22:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-1704-6 + 97-1704-2

Medias


Attachments:
Medias 21.04.2012 (8).jpg
Medias 21.04.2012 (8).jpg [ 126.62 KiB | Viewed 5498 times ]
Medias 21.04.2012 (10).jpg
Medias 21.04.2012 (10).jpg [ 108.07 KiB | Viewed 5498 times ]
Medias 21.04.2012 (11).jpg
Medias 21.04.2012 (11).jpg [ 117.61 KiB | Viewed 5498 times ]
Medias 21.04.2012 (12).jpg
Medias 21.04.2012 (12).jpg [ 99.88 KiB | Viewed 5498 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Feb 2015 20:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Cine a zis ca transportul feroviar nu ar fi rentabil?

http://newsbv.ro/2015/02/18/perchezitii-regio-trans/

Quote:
Percheziții DNA la Regio Trans!

Estrella Ştefănescu, şef serviciu în CFR, ar fi favorizat firmele oamenilor de afaceri Iorgu Ganea şi Costel Comana în licitaţii, primind în schimb de la aceştia card de combustibil, cazări la pensiuni, telefoane mobile şi bani de nuntă, au declarat pentru Mediafax surse judiciare.

Ea este suspectată că ar fi favorizat firmele oamenilor de afaceri Iorgu Ganea şi Costel Comana pentru preluarea multor trasee de la CFR Călători, pentru care aceste firme încasau subvenţii.

Pentru a-i favoriza, ea le-ar fi pus la dispoziţie celor doi oameni de afaceri informaţii despre societăţile concurente, astfel că ei ştiau exact ce oferte să facă pentru a câştiga licitaţiile.

Pentru aceste favoruri, Ştefănescu ar fi primit de la cei doi oameni de afaceri card de combustibil pentru mii de kilometri, revizie la maşina sa Audi, anvelope, o bicicletă, cazare gratuită pentru ea şi fiica ei la pensiuni, telefoane mobile de ultimă generaţie, un laptop performant, dar şi bani ca să meargă la o nuntă în familie, spun anchetatorii

În plus, copiii ei au fost angajaţi formal, pe perioada verii, controlori de bilete pe ruta Bucureşti – Constanţa pe care operează curse firma privată Regiotrans, controlată tot de Ganea şi Comana.

Estrella Ştefănescu urmează să fie adusă la DNA, alături de alte persoane vizate în acest dosar, au mai spus sursele citate.

[...]

Iorgu Ganea (49 de ani) are o avere estimată la 15 milioane de euro, potrivit ediţiei din acest an a clasamentului “Forbes 500 Miliardari”. Averea lui Costel Comana (51 de ani) este estimată de “Forbes 500 Miliardari” tot la 15 milioane de euro.

[...]


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 19 Feb 2015 09:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
Sa vedem ce verdict va da instanta. Totusi, ciudat cum de toti operatorii privati au "probleme", in timp ce nu intereseaza pe nimeni de tot ce s-a distrus din patrimoniul CFR (Infrastructura, Calatori, SFT, etc) chiar de catre/cu concursul societatilor de Stat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 20 Feb 2015 01:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Comunicatul DNA - http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=5966

Estrella a primit ca şpagă o revizie la maşină, un set de anvelope de iarnă, un telefon, un laptop, 46 litri de benzină şi ,,o sumă de bani pentru a participa la o nuntă în familie". Asta-i şpagă? Mai degrabă o găinărie :lol:

Şi în urma şpăgii, ,,Ștefănescu Estrella le-a permis celor doi oameni de afaceri să scoată din circulație câte trenuri doresc. Simultan aceasta a acționat pentru eliminarea de pe trei trasee din nordul Moldovei a unui alt operator privat, competitor al celor doi oameni de afaceri favorizați."
Să scoată câte trenuri doresc? Păi orice operator poate să anuleze trenuri şi să anunţe acest lucru la modificarea contractului de servicii publice. Iar subvenţia o primeşte. Operatorul din nordul Moldovei a avut toate liniile rupte de inundaţii... cum ar fi putut Serviciul Urmărire Transporturi să repare linia? Există un serviciu de lucrări de artă, o direcţie economică... ăia aprobau reparaţiile.

Apoi
,,În acest sens, Dumitrescu Claudiu Octavian a promis că va depune toate diligențele pentru ca (pe fondul restricțiilor bugetare):
- să nu fie redus prea mult cuantumul subvenției alocate de Ministerul Transporturilor pentru pachetul social de transport feroviar de călători aferent anului 2013;
- să se păstreze criteriul actual de acordare a subvențiilor în cauză (indicator tren/km), care este unul păgubos pentru bugetul de stat, și să blocheze intenția ministrului de finanțe de a introduce ca și criteriu obligatoriu „numărul minim de călători transportați”;
[...]
Pe de altă parte, Dumitrescu Claudiu Octavian urma să furnizeze pe e-mail, lui Ganea Iorgu și unui alt om de afaceri, variantele de contract aflate în dezbatere la Ministerul Transporturilor, pentru ca informațiile astfel obținute să fie utilizate de către aceștia în cadrul discuțiilor purtate la nivelul ministerului de resort dar și pentru a crea avantaje în concurența cu ceilalți operatori feroviari."
Nu ştiu cum putea să acţioneze pentru păstrarea sistemului de subvenţie doar pe bază de tren*km, când chiar el a venit cu formula actuală care include şi indicatorul călător-km. Iar variantele de contracte aflate în dezbatere publică... se publică pe site-ul MT, unde le pate vedea toată lumea.

Aşteptăm verdictul instanţei, dar mie îmi pare cam cusută cu aţă albă toată povestea, mai ales că anul ăsta urma să crească ponderea indicatorului călători*km, lucru pe care operatorii nu cred că l-ar fi agreat. Şi brusc, intră DNAul pe fir.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Feb 2015 16:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
57-0684-1

Medias


Attachments:
Medias 20.10.2011 (1).jpg
Medias 20.10.2011 (1).jpg [ 137.38 KiB | Viewed 5339 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Feb 2015 12:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48288
Quote:
Omul de afaceri Costel Comana, cercetat pentru corupţie la CFR şi Ministerul Transporturilor, găsit mort în toaleta unui avion, în Costa Rica.


adevarul.ro

Quote:
Site-ul noticiasrcn.com, citat de reporterntv.ro, scrie că românul găsit mort în toaleta unui avion este Costel Comana, patronul companiei private de transport feroviar Regiotrans. Milionarul Costel Comana s-a spânzurat cu şireturile de la pantofi și ar fi consumat droguri înainte de acest moment.


http://www.dcnews.ro/miliardarul-costel ... 68695.html


Attachments:
comana.pdf [46.59 KiB]
Downloaded 230 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Feb 2015 14:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Si uite asa s-a terminat si cu singura companie feroviara care dadea o speranta in ce priveste respectul fata de calatori. Desigur este o simpla coincidenta faptul ca tot in aceste luni se incheie la nivel de ansamblu etapa de tranzitie a Romaniei de la un stat cu elemente nationale prezente in economie la o colonie absoluta.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Mon 16 Mar 2015 17:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
www.regiotrans.ro

Stimati calatori,

Va informam faptul ca urmare adresei nr. 2120/294/16.03.2015 emisa de A.S.F.R., REGIOTRANS SRL este obligata sa intrerupa activitatea de transport feroviar de calatori, pe toare rutele, incepand cu data de 17.03.2015 si pana la o data pe care o vom comunica in timp util.

Va asiguram ca intreprindem toate diligentele necesare in vederea inlaturarii acestui inconvenient.

Va rugam sa urmariti in urmatoarele zile actualizarea informatiilor pe http://www.regiotrans.ro

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 227 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group