TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 01:00

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu 16 Jun 2011 17:19 
Incepand cu aceasta vara se va incepe santierul in zona Pod Brailita mai exact se va moderniza Calea Galati intre B-dul Dorobanti si Str M. Malaieru si cele doua poduri de la Brailita (auto si tramvai).Podul pentru tramvaie urmeaza sa intre in santier cel mai probabil pe 20 iunie, mijloacele de transport electric urmand sa intoarca la bucla de la Cimitirul Sfanta Maria, odata cu avansarea lucrarilor dar si cu inceperea santierului de pe Calarasi (tot in aceasta vara) linia 21 urmand sa fie suspendata timp de cateva luni.

Dar mai multe sitri va voi oferi pe parcursul inaintarii santierului caci multe informatii mai circula prin presa dar deciziile se schimba de la zi la zi.Va las un articol proaspat de la Ziarul Obiectiv Vocea Brailei (cat de cat credibil):

Quote:
"Braicar" va asigura cu autobuze traseele de tramvai

joi, 16 Iunie 2011 | DragoÅŸ G. TUDOSE

* săptămâna viitoare va fi predat amplasamentul de la Calea Galaţi, pentru demararea lucrărilor la podurile spre Brăiliţa *


Săptămâna viitoare, cel mai probabil luni, 20 iunie, ar urma să fie predat amplasamentul pentru şantierul de la Calea Galaţi, astfel încât să poată fi demarate lucrările la tronsonul cuprins între strada Mircea Mălăeru şi Bulevardul Dorobanţilor. Ceea ce înseamnă că la scurt timp vor începe efectiv şi lucrările. Aşa cum a explicat Aurel Simionescu, primarul municipiului, lucrările demarează cu podul rutier peste calea ferată, ceea ce înseamnă că tramvaiele vor mai circula spre cartierul Vidin până la demararea lucrărilor la Calea Călăraşilor, moment în care se va impune oprirea temporară a circulaţiei tramvaielor. "Când vor începe lucrările la Calea Călăraşilor vor fi oprite de tot tramvaiele şi vom introduce autobuze în traseu, la fel cum am procedat şi la Dorobanţi, care vor circula până la Şcoala nr. 20, din Vidin. Prioritatea este efectuarea lucrărilor pe Călăraşi la tronsonul de cale de rulare a tramvaielor, astfel încât până în iarnă să fie finalizate şi să putem repune în circulaţie tramvaiele pe Călăraşi. Până atunci, însă, vor mai circula din Parcul Monument spre depoul de la Radu Negru şi, mai departe, spre Staţiunea Lacu Sărat şi zona industrială de la km 10. În funcţie de stadiul lucrărilor la podurile de la Brăiliţa, tramvaiele vor putea întoarce exact în rondoul din faţa cimitirului Sf. Maria ori vor merge până în Vidin", a explicat directorul SC "Braicar", Cornel Săndulescu. De asemenea, sursa citată a mai adăugat că imediat ce va fi dat în exploatare tronsonul de Dorobanţi până în zona Apollo, tramvaiele vor putea intra de pe Calea Galaţi şi spre cartierul Chercea, urmând să întoarcă în rondoul din faţa hypermarket-ului Dedeman. În ce priveşte lucrările de reabilitare şi modernizare a arterei Calea Călăraşilor între zona Barieră şi Palatul Telefoanelor, se preconizează ca acestea să fie demarate undeva la începutul lui iulie. Durata acestui contract este de 9 luni de la data atribuirii, ceea ce înseamnă că undeva la începutul anului următor ar trebui finalizate lucrările în cele două etape: până la iarnă încheiată etapa vizând calea de rulare a tramvaielor, iar restul lucrărilor în primăvara lui 2012. Tot până în 2012, dar undeva în vară, ar urma să se încheie şi lucrările la tronsonul cu podurile peste Calea Galaţi. "Solicitarea noastră expresă este aceea de a fi făcute cât mai repede lucrările la liniile de tramvai, astfel încât circulaţia acestora să reintre în normal în cât mai scurt timp", a mai punctat Săndulescu.
Reamintim că adjudecatarii contractului pentru proiectul cu reabilitarea/modernizarea Căii Călăraşilor sunt firmele "Tancrad", "Euro Construct" şi "Max Boegl", ca lider de grup. De altfel, aceleaşi firme lucrează şi la şantierul de pe Bulevardul Dorobanţilor, cu menţiunea că asocierea include şi compania "Swietelsky Baugesellschaft". Contractul de lucrări la podurile spre Brăiliţa are un singur adjudecatar, firma "Tehnologica Radion".
sursa: http://www.obiectivbr.ro/economic/57797 ... mvai-.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jun 2011 10:48 
Lucrarile au fost amanate, acum se vehiculeaza data de 1 iulie!
Quote:
Din 1 iulie încep lucrările la Calea Galaţi

Sâmbătă, 25 Iunie 2011 | Dragoş G. TUDOSE

* în 2 - 3 săptămâni încep şi la Calea Călăraşilor * din acel moment, timp de 4 - 5 luni, tramvaiele nu vor mai circula decât în cartierul Radu Negru până în zona Parc Monument *

De luna viitoare încep lucrările şi la celelalte două proiecte de reabilitare/modernizare a unor artere rutiere importante ale oraşului. Este vorba, evident, despre lucrările la Calea Călăraşilor şi Calea Galaţi. De fapt, aşa cum a explicat edilul-şef Aurel Simionescu, ordinea începerii este inversă, în sensul că întâi încep lucrările la Calea Galaţi şi imediat după aceea la Calea Călăraşilor. "Am semnat începerea lucrărilor la Calea Galaţi dinspre Bulevardul Dorobanţilor până la strada Mircea Mălăeru. Probabil în jurul datei de 1 iulie, după ce-şi organizează şantierul, vor începe lucrările. În principiu, ne dorim ca, în prima parte, să se pornească lucrările la podul rutier şi să se analizeze structura de la podul cu liniile de tramvai, urmând ca circulaţia să se realizeze pe un sens unic până aproape de intersecţia cu Bulevardul Dorobanţilor, pentru a se merge apoi pe o rută ocolitoare a intersecţiei şi să se reintre în oraş pe Calea Galaţi", a declarat sursa citată. De asemenea, primarul a precizat că este foarte aproape cu finalizarea discuţiilor cu adjudecatarii lucrărilor la proiectul de pe Calea Călăraşilor. "Practic, dacă încep lucrările şi pe celelalte două şantiere în pregătire şi mă refer la Calea Călăraşilor şi la Calea Galaţi, undeva începând cu 15 - 20 iulie, până la finele anului nu vom mai putea circula cu tramvaiul decât dinspre Radu Negru până în zona Barieră şi de la Depoul Radu Negru spre Staţiunea Lacu Sărat. Cu alte cuvinte, într-un interval de 4 - 5 luni va fi oprită circulaţia tramvaielor în oraş, astfel încât să se poată lucra la liniile de tramvai şi pe Calea Călăraşilor, şi pe Bulevardul Dorobanţilor, şi de Calea Galaţi, urmând ca, după aceea, să se reia circulaţia pe Calea Călăraşilor şi pe Calea Galaţi întrucât, în continuare, pe Dorobanţi tramvaiele nu vor circula în interiorul celor 2 ani cât durează lucrările", a mai spus Simionescu.
Cu privire la aceste proiecte, conducerea societăţii de transport în comun aparţinând municipalităţii, adică SC "Braicar" SA, a anunţat că vor fi introduse autobuze în traseele de tramvai, pentru a suplini lipsa acestora. De altfel, soluţia se aplică de aproape o lună în cazul proiectului ce vizează Bulevardul Dorobanţilor, imediat după ce a fost închis tronsonul de bulevard cuprins între Apollo şi Gării.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/58092-di ... galai.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Jul 2011 09:38 
Se amana...si tot se amana.... :evil:
Quote:
Startul lucrărilor pe Calea Galaţi se amână câteva zile

* şantierul nu a fost deschis pe 1 iulie, cum se spera iniţial * luni, 4 iulie, se va face predarea amplasamentului, după care "Tehnologica Radion" va începe organizarea de şantier * utilajele vor începe lucrul efectiv în jurul datei de 10 iulie

Lucrările la reabilitarea celor două poduri spre Brăiliţa şi a porţiunii din Calea Galaţi cuprinsă între intersecţiile cu Bdul. Dorobanţilor şi Str. Mircea Mălăeru nu a început pe 1 iulie, aşa cum sperau autorităţile locale. Primarul Aurel Simionescu ne-a declarat, ieri, că data predării amplasamentului a fost fixată pentru luni, 4 iulie, şi că abia din acel moment firma care şi-a adjudecat contractul va începe organizarea de şantier. Vă reamintim că reabilitarea respectivului tronson din Calea Galaţi, a podului rutier şi a celui pentru tramvaie a fost adjudecată de "Tehnologica Radion" Bucureşti, firma care lucrează şi la modernizarea străzii Griviţei şi care, până în prezent, nu a dovedit prea multă seriozitate. Primarul Aurel Simionescu speră totuşi că, în jurul datei de 10 iulie, utilajele vor intra la lucru pe carosabilul Căii Galaţi şi pe podul rutier. "În prima fază va fi abordată o cale de rulare, atât pe stradă, cât şi pe pod, pentru ca traficul auto să se poată derula pe celălalt sens. După finalizarea primei jumătăţi se trece la a doua. În ceea ce priveşte podul pentru tramvaie, acesta va fi închis, cam în jur de 20 iulie, iar din acel moment circulaţia tramvaielor va fi oprită", ne-a informat Simionescu.

sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/58313-st ... a-zile.htm


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jul 2011 12:23 
Conform noilor stiri maine ar urma sa se inceapa lucrul pe acest santier, tot aine se pare ca se supsenda si linia de tramvai 21.De maine Depoul Vidin ar urma sa fie izolat datorita acestor lucrari, tramvaiele necesare fiind deja trimise la Depoul Radu Negru!

Va las si un filmulet cu Podul Brailita si zona aferenta: [youtube]WEmWf-fMdI8[/youtube]


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jul 2011 21:40 
Astazi s-a inceput pregatirea pentru inceperea santierului, s-au adus baraci, utilaje...urmeaza ca lucratorii Braicar-ului sa scoata reteaua de contact si munca poate incepe si pe acest santier!


Attachments:
IMG_8627 (800x600).jpg
IMG_8627 (800x600).jpg [ 171.7 KiB | Viewed 6261 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Aug 2011 23:07 
In ultimele 2 saptamni lucrarile au avansat (in curand se trece si la scoaterea sinei de pe Calea Galati, paan in Plantelor):


Attachments:
IMG_0695 (800x600).jpg
IMG_0695 (800x600).jpg [ 200.83 KiB | Viewed 6226 times ]
IMG_0696 (800x600).jpg
IMG_0696 (800x600).jpg [ 189.9 KiB | Viewed 6224 times ]
IMG_0697 (800x600).jpg
IMG_0697 (800x600).jpg [ 181.67 KiB | Viewed 6224 times ]
IMG_0700 (800x600).jpg
IMG_0700 (800x600).jpg [ 196.08 KiB | Viewed 6225 times ]
IMG_0702 (800x600).jpg
IMG_0702 (800x600).jpg [ 212.66 KiB | Viewed 6224 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Aug 2011 08:40 
Quote:
Şantierele Brăilei, Începe greul la Pod Brăiliţa

Data: 31.08.2011 Autor: Constantin IONESCU

Constructorii au ajuns la vechea structură de rezistenÅ£ă a podului, formată din Å£evi metalice peste care s-a turnat beton (apoi piatră cubică ÅŸi asfalt), iar peste toate acestea a mai venit ÅŸi greutatea liniei de tramvai. Trecerea timpului, infiltraÅ£iile, rugina ÅŸi vibraÅ£iile la trecerea tramvaielor au acentuat fenomenul de uzură a podului. ÃŽn locul acestei vechi infrastructuri se vor pune grinzi mari din beton plus tot ceea ce consolidează calea de rulare, inclusiv materiale care vor face ca transportul să fie unul silenÅ£ios. Structura din beton care a cedat greu la loviturile pikamerelor a căzut peste liniile CFR de sub pod, iar în curba de la intersecÅ£ia Mircea Mălăeru/Costache Negruzzi lucrările sunt ÅŸi ele dificile datorită buclei în formă de “S”.

Pericol de accidente

Constructorul a început scoaterea şinelor de tramvai între Pod Brăiliţa şi intersecţia Galaţi/Dorobanţi, însă modul empiric în care se lucrează poate genera oricând un accident: şinele sunt ridicate (şi scăpate!!) din cupa excavatorului; ele sunt dislocate inclusiv cu o rangă-două peste care se urcă doi muncitori, elanul acestora fiind amplificat (periculos!!) prin balansare şi ajutorul colegilor. Apoi, şinele sunt târâte, de către un buldozer, în drumul lor şeruind printre maşinile din trafic, care se mai pot lovi şi de tablele contorsionate scoase de sub şine şi lăsate în afara spaţiului de lucru. Ca şi pe strada Griviţa, constructorii nu prea dau atenţie unor asemenea improvizaţii/metode periculoase, iar pietonii şi şoferii se roagă să nu le cadă victime...


sursa: http://www.arcasu.ro/E.O._Santierele_Br ... 09113.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Oct 2011 18:29 
Up-date:

-pe Calea Galati (intre B-dul Dorobanti si Cimitirul Sf. Maria) liniile au fost scoase din longrine, in zona cimitirului lucrandu-se si la bucla de intoarcere din acea zona
-Podul Brailita este istorie, echipele care lucreaza la demolarea vechiului pod/construirea noului pod inca mai lucreaza la demolara fundatiei acestui fost monument istoric al urbei!Curba din zona Pod Brailita/C. Negruzzi a fost facuta in intregime, racordul sinei vehci cu cea noua fiind deja facut pe strada C. Negruzzi!
-Un alt santier din aceasta zona mai este Podul (rutier) Brailita, care este reconsolidat!


Attachments:
IMG_4318 (800x600).jpg
IMG_4318 (800x600).jpg [ 197.88 KiB | Viewed 6078 times ]
IMG_4319 (600x800).jpg
IMG_4319 (600x800).jpg [ 212.71 KiB | Viewed 6081 times ]
IMG_4325 (800x600).jpg
IMG_4325 (800x600).jpg [ 209.85 KiB | Viewed 6078 times ]
IMG_4331 (800x600).jpg
IMG_4331 (800x600).jpg [ 141.93 KiB | Viewed 6079 times ]
IMG_4334 (800x600).jpg
IMG_4334 (800x600).jpg [ 196.23 KiB | Viewed 6079 times ]
IMG_4340 (800x600).jpg
IMG_4340 (800x600).jpg [ 223.61 KiB | Viewed 6078 times ]
IMG_4337 (800x600).jpg
IMG_4337 (800x600).jpg [ 191.26 KiB | Viewed 6079 times ]
IMG_4339 (800x600).jpg
IMG_4339 (800x600).jpg [ 171.3 KiB | Viewed 6078 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Nov 2011 16:31 
Revin cu poze si informatii noi:

-incepand cu data de sambata, 12 noiembrie 2011, circulatia auto a fost intrerupta pe Calea Galati, intre Plantelor si Str. Mircea Malaieru, autobuzele SC Braicar SA ocolind pe ruta B-dul Dorobanti (partea spre DIG)-Str. Mircea Malaieru-Str Dumbrava (sau oricare alta strada ce da in Maracineanu)-Str. Walter Maracineanu si revenire la traseul de baza (varianta se aplica si la retur, cu mici modificari).
-podul rutier (Brailita) se afla in continuare in reparatii in timp ce in locul fostului pod pentru tramvaie este un gol...
-curba de la Cimitrul Sf. Maria a fost schimbata, acum se lucreaza la incrucisari...


Attachments:
IMG_6279 (800x600).jpg
IMG_6279 (800x600).jpg [ 174.25 KiB | Viewed 5930 times ]
IMG_6280 (800x600).jpg
IMG_6280 (800x600).jpg [ 162.79 KiB | Viewed 5929 times ]
IMG_6281 (800x600).jpg
IMG_6281 (800x600).jpg [ 173.8 KiB | Viewed 5928 times ]
IMG_6282 (800x600).jpg
IMG_6282 (800x600).jpg [ 212.49 KiB | Viewed 5928 times ]
IMG_6285 (800x600).jpg
IMG_6285 (800x600).jpg [ 187.24 KiB | Viewed 5930 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Mar 2013 10:15 
Quote:
]În sfârşit, se lucrează cu adevărat la podul de tramvaie de la Brăiliţa

* muncitorii firmei care realizează fundaţia şi pilonii de susţinere pentru pod au fost prezenţi pe şantier chiar şi ieri, pe ploaie * dacă lucrările se menţin în acest ritm de lucru, podul ar putea fi gata până la jumătatea lunii iulie


Podul de tramvaie de la Brăiliţa ar putea fi gata până la jumătatea lunii iulie a acestui an, dacă lucrările se derulează constant şi fără probleme. În prezent, firma bucureşteană "Teloxim Con" lucrează la infrastructura podului, turnând pilonii de beton ce urmează să susţină calea de rularea a tramvaielor. În ciuda ploii, muncitorii erau prezenţi, ieri, pe şantier, ceea ce dă de înţeles că, de data asta, constructorul chiar vrea să respecte termenele asumate prin contract.

Podul ar fi trebuit să fie finalizat încă de anul trecut, însă contestaţiile depuse în urma licitaţiei pentru desemnarea constructorului părţii de infrastructură au întârziat lucrările cu câteva luni. Licitaţia a fost câştigată de "Teloxim Con" Bucureşti, dar rezultatul a fost contestat de "Construcţii Feroviare" SA Galaţi. Judecarea cauzei s-a prelungit din primăvară până în toamna anului trecut, iar câştigătorul final a rămas "Teloxim Con". Deşi i-a fost predată locaţia în octombrie 2012, firma bucureşteană n-a reuşit să facă mare lucru pe şantier până la venirea iernii, aşa că lucrările propriu-zise au început abia recent, după ce vremea s-a mai încălzit. În prezent, ritmul de lucru pare a fi destul de bun, iar reprezentanţii Primăriei dau asigurări că până la începutul lunii aprilie, partea de infrastructură, adică fundaţia şi pilonii de susţinere, va fi gata. Infrastructura executată de "Teloxim Con" costă circa 1,7 milioane de lei, iar fondurile sunt alocate de la bugetul local.

Partea ce ţine de suprastructură, calea de rulare a tramvaielor şi trotuarele pentru pietoni intră în programul de reabilitare a Căii Galaţi, făcut cu fonduri europene. În total, suprastructura podului va costa circa 1,5 milioane de lei. Această lucrare va fi executată de "Tehnologica Radion", firma care a câştigat licitaţia pentru reabilitarea Căii Galaţi, pe tronsonul cuprins între intersecţia cu B-dul Dorobanţilor şi intersecţia cu Str. Mircea Mălăeru.

Reamintim că în proiectul iniţial a fost prevăzută doar reabilitarea căii de rulare a podului pentru tramvaie. Când a început lucrările, însă, constructorul a observat că există probleme cu fundaţia şi pilonii de susţinere. În acest context, a trebuit întocmit un alt proiect, pentru refacerea infrastructurii. Acesta nu a putut fi executat cu banii din fondurile europene destinate reabilitării Căii Galaţi, astfel că Primăria a trebuit să aloce bani de la bugetul local şi să organizeze o nouă licitaţie pentru desemnarea unui constructor care să se ocupe doar de această lucrare. Firma câştigătoare, "Teloxim Con", este "înrudită" cu "Tehnologica Radion", deoarece ambele sunt patronate de omul de afaceri Theo Berna.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/in-sfarsit-se- ... ta_id77687


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Jun 2013 22:52 
In aceasta vara se va relua circulatia tramvaielor in cartierele Brailita si Vidin.Podul este gata iar in prezent se lucreaza la asfaltare si punerea sub tensiune a retelei electrice.Urmeaza sa fie facute si probele cu tramvaie.

Tin sa precizez ca in prezent tramvaiele intorc la bucla de la cimitirul Sf. Maria.


Attachments:
IMG_6271.JPG
IMG_6271.JPG [ 239.26 KiB | Viewed 4486 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group