TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 10 Apr 2020 00:29

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 20:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Contract concesiune transport public.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jan 2012 09:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Dupa ce a scos tramvaiul, dl. Iohannis le mai face o "bucurie" rasinarenilor: le scumpeste biletul de calatorie la 3 lei si rareste cursele autobuzelor. In loc sa existe preocupare pt. dezvoltarea unei zone metropolitane, cu un operator de transport regional, Tursibul pierde traseu dupa traseu (Sura Mare, Poplaca, Cristian, Selimbar, Mohu, Vestem, Cisnadie, Ocna Sibiului, Balea Lac, etc).

http://www.sibiu.ro/ro2/hotarari/prohot2012/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jan 2012 20:31 
In ceea ce ne a aratat Silviu este interesant ca lipseste semnatura unei persoane pensionabile ce l-a influentat din greu pe Johannis in toate demersurile sale impotriva transportului electric. Este trist, pt. ca existau solutii mai bune pentru un oras de importanta Sibiului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jan 2012 21:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7904
Motivele scumpirii...

:twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Feb 2012 12:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
O gramada de bani aruncati pt. mofturi iohannisiace. Daca Tursibul tot nu mai are tramvaie si troleibuze de ce nu se concesioneaza traseele autobuzelor unui (unor) operator(i) privat(i)? Acela ar veni cu autobuze, cu depouri, cu angajati, iar Primaria ar achita doar subventiile pt. anumite categorii de persoane, pe care le achita si astazi. In plus, Primaria n-ar mai cheltui bani pt. "investitiile" Tursib ("subventii de exploatare") ci ar incasa bani, sub forma de redeventa, pt. traseele inchiriate!

Nu se va intampla nimic bun cu transportul public sibian atata vreme cat la conducerea orasului se vor afla Klaus W. Iohannis si FDGR-ul.

Tursibul va începe în această primăvară lucrările la noua bază din Zona de Vest

Costurile pentru amenajarea acestei autobaze sunt cifrate la aproximativ 5,5 milioane euro.


http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Tur ... 35094.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Mar 2012 18:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Inca o modificare a Contractului de concesiune.

23.02.2012.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2012 22:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Depoul de pe Calea Dumbravii va deveni istorie...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2012 21:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Silviu wrote:
Depoul de pe Calea Dumbravii va deveni istorie...

Tot spatiul acestui depou are 14,99 mp ?!? Vad ca cifra se repeta de doua ori, deci nu pare a fi o eroare materiala. Pare mai degraba cabina portarului, nu depoul...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2012 11:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Brassovia wrote:
Silviu wrote:
Depoul de pe Calea Dumbravii va deveni istorie...

Tot spatiul acestui depou are 14,99 mp ?!? Vad ca cifra se repeta de doua ori, deci nu pare a fi o eroare materiala. Pare mai degraba cabina portarului, nu depoul...


Nu, intr-adevar e vorba de un spatiu comercial.

Insa ramane valabila afirmatia cu depoul ce va deveni istorie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 May 2012 15:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Continua perpetuarea minciunilor oficiale, laudand cel mai prost serviciu din Sibiu (si printre cele mai proaste din Romania), cel de transport public. Modernizarea cu autobuze second-hand e tot ceea ce poate primarul "neamt".

Tursib continuă planul de îmbunătăţire a serviciilor pe care le oferă pasagerilor, prin achiziţia de autobuze şi prin creşterea siguranţei călătorilor

Creşterea capacităţii de transport. În anul 2012 Tursib a achiziţionat 4 autobuze articulate second-hand marca MAN de mare capacitate, fiecare dintre acestea având 164 de locuri. Costul unui astfel de autobuz a fost de 60.356 lei, fără TVA. În urma acestei achiziţii numărul total de locuri oferit de autobuzele Tursib se ridică la 9.375. Flota societăţii de transport în comun numără acum 95 de autobuze, din care 15 de mare capacitate.

Creşterea numărului de călătorii efectuate. Numărul de titluri de călătorie (bilete sau abonamente) vândute în primul trimestru al anului 2012 a crescut cu aproximativ 9% faţă de primele trei luni ale anului 2011. Dacă în primul trimestru al lui 2011 au fost plătite 2.850.088 de astfel de titluri, în aceeaşi perioadă a lui 2012 numărul acestora a ajuns la 3.097.443.

În primele trei luni ale acestui an Tursib a vândut aproape 300.000 de bilete, 9.400 de abonamente la preţ întreg, aproape 3.000 de abonamente pentru elevi şi aprope 1800 de abonamente pentru studenţi. În prezent sunt active 20.000 de carduri pentru abonamente electronice.

Creşterea numărului de călători

Municipalitea a promovat în ultimii cinci ani transportul public ca o alternativă la transportul cu autovehiculul propriu. În acest context municipalitatea împreună cu Tursib s-au înscris în proiectul "PTx2 = 2025”.

La Congresul UITP de la Viena din iunie 2010 s-a adoptat strategia sectorială UITP numită PTx2=2025, care reprezintă alinierea la Directivele UE în ceea ce priveşte problemele urbane de mediu. "PTx2 = 2025” are ca obiectiv ca până în anul 2025 (luând ca perioadă de raportare anul 2009), să se dubleze numărul de pasageri transportaţi în sistemul de transport public în comun, ca alternativă la transportul cu maşina personală.

Conform studiilor prezentate în cadrul acestui program, peste 75% din populaţia Uniunii Europene locuieşte în zone urbane. Astfel, transportul urban reprezintă o componentă importantă a cererii de mobilitate.

Comparativ cu 2009, când Tursib a transportat pe parcursul întregului an 24,8 milioane de pasageri, în anul 2011 s-a înregistrat o creştere cu 32,96% a numărului de pasageri, acesta ajungând la 33 de milioane. În noiembrie 2009 Tursib-ul asigura aproximativ 73.000 de călătorii pe zi, iar în primul trimestru al anului 2012 numărul călătoriilor zilnice a ajuns la aproape 98.000.

Încă trei automate de tichete instalate în teren

În acest an Tursib a mai achiziţionat încă trei automate de tichete, acestea dovedindu-şi utilitatea. Unul este instalat în staţia LIDL de pe Şoseaua Alba Iulia, unul pe Calea Cisnădiei la intersecţia cu strada Gh. Dima şi unul urmează să fie montat în Gară, deoarece, la orele de vârf, s-a constatat necesitatea instalării a încă un astfel de aparat, pe lângă cel existent.

Copertine noi în staţii Tursib. În următoarea perioadă este planificată instalarea de noi copertine în trei staţii Tursib. În Piaţa Teatrului s-a dezafectat vechea structură a staţiei de autobuz odată cu eliberarea zonei de chioşcuri şi urmează să se fie instalată o copertină nouă, tip Euromedia. O copertină nouă va fi instalată în faţa pieţei agro-alimentare Vasile Aron şi pe Bulevardul Vasile Milea.

Creşterea siguranţei pasagerilor este o preocupare continuă a societăţii de transport public. În acest sens, Tursib a instalat deocamdată pe un număr de 10 autobuze camere de luat vederi. Astfel, societatea doreşte să descurajeze incidentele neplăcute pe mijloacele de transport în comun.

Tursib trece la programul de vară. Din 25 iunie, odată cu vacanţa de vară a elevilor şi studenţilor, societatea de transport public îşi va adapta orarele. Astfel pe traseul 5, 10 şi 14, rute folosite preponderent de elevi şi studenţi, va scădea sensibil numărul de curse. Restul orarelor şi rutelor vor rămâne neschimbate.


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2262_0_1_0_C


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 May 2012 13:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Evaluarea posibilitatii reintroducerii transportului cu troleibuze in Sibiu pe anumite trasee, ca o modalitate ecologica de transport in comun.

http://www.stefannartea.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2012 16:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
TRANSPORT ECOLOGIC PENTRU UN SIBIU MAI CURAT

Av. Stefan Nartea pledeaza pentru reintroducerea transportului electric in Sibiu

In Sibiu transportul ecologic cu troleibuze a fost desfiintat, consilierii locali votand in anul 2009 desfiinţarea tuturor liniilor de troleibuz şi înlocuirea lor cu autobuze, motivand starea tehnica precara a parcului de troleibuze. La ora desfiintarii, reţeaua de troleibuze din Sibiu masura cca. 24 km cale simplă de rulare. Aceeaşi lungime a reţelei de troleibuze o avea si Timişoara. Diferenţa consta în faptul că în municipiul de pe Bega circulau la acea data 50 de troleibuze noi şi s-a dorit extinderea reţelei de troleibuze, ceea ce s-a si realizat intre timp. (sursa: sibiu100.ro).

In contrast cu Sibiul, multe alte orase europene mizeaza pe transportul ecologic cu troleibuze. Luam ca exemple doar Clujul si Salzburgul.

Autobuze transformate in troleibuze la Cluj

In Cluj, Primaria doreste sa transforme in anul 2012 un numar de 20 de autobuze in troleibuze, reducand poluarea in oras. Primul troleibuz a fost dat in folosinta in luna aprilie.

“Ne orientam spre un transport in comun ecologic si am transformat un autobuz intr-un troleibuz care are un motor nou, performant, cu un consum redus de energie si care va duce la reducerea poluarii in trafic. Vrem sa transformam in acest an un numar de 20 de autobuze, aceasta fiind o solutie eficienta, in conditiile in care pretul unei troleibuz transformat este cu 50 la suta mai mic decat pretul unuia nou, 230.000 de euro, fata de 460.000 de euro” a declarat Primarul Clujului.

“Costul pe kilometru la transportul cu autobuzul este de 1,30 lei/ calator, iar la troleibuz scade la 0,75 de lei/ calator. De asemenea, noul troleibuz dispune de un motor cu un consum redus de energie electrica cu 40 la suta fata de vechile troleibuze”, a declarat la randul sau, directorul RATUC . (sursa: stiridecluj.ro).

Cu directorul RATUC , candidatul la Primaria Sibiu, avocatul Stefan Nartea s-a intalnit chiar in acest an si au discutat despre proiectele de implementare transport ecologic in Cluj, Clujul incepand din acest an si reinnoirea cailor de rulare si a parcului de tramvaie prin achizitionarea intr-un prim pas a 12 noi tramvaie de ultima generatie, mai sigure, mai putin zgomotoase si mai ales ecologice, refolosind inclusiv energia rezultata in urma franarii.

Si Salzburg mizeaza pe troleibuze

Salzburg, un oras de talia Sibiului, avand 150.000 de locuitori, mizeaza pe troleibuze din urmatoarele considerente:
· o mai buna acceptare din partea clientilor, rezultand o crestere a veniturilor cu pana la 15%
· un confort sporit al calatoriei, troleibuzul fiind mai silentios decat autobuzul
· protectia mediului
· o durata mai mare de utilizare
· un consum redus de energie

Conform declaratiilor Dr. Hendlmeier (Universitatea München), un troleibuz economiseste in comparatie cu un autobuz pe motorina pe o distanta de 100 km urmatoarele noxe:
· 4,8 grame monoxid de carbon CO)
· 17,9 grame oxid de azot (NOx)
· 3,3 grame dioxid de sulf (SO2)
· 11,1 grame hidroxid de carbon (CH)

Sub premisa unei lungimi de linii de 5 km in oras, care e circulata in zilele lucratoare 12 ore pe zi la fiecare 10 minute si 3 ore pe zi la fiecare 15 minute, iar in zilele nelucratoare 15 ore pe zi la fiecare 15 minute, rezulta o economie de 130 tone de emisii de noxe pe an. Daca luam exemplul unui oras de talie medie precum Salzburg, cu un sistem de troleibuze de lungime medie, daca s-ar introduce autobuze in locul troleibuzelor, ar rezulta o crestere a emisiilor de noxe de de 5.600 tone/an doar in ceea ce priveste dioxidul de carbon!

Din comparatia costurilor pe o perioada de 20 de ani, rezulta un cost total/km de 1,41 Euro pentru un troleibuz, si de 1,57 Euro pentru un autobuz, fara a lua in calcul investitia in infrastructura- troleibuzul fiind astfel o investitie mai rentabila. Luand in calcul si investitia realizarea infrastructurii, rezulta un cost total/km de 1,64 Eur/km pentru un troleibuz respectiv 1,58 Eur/km pentru un autobuz. (surse: Primaria Orasului Salzburg; www.voev.ch)

Concluzie

Avand in vedere argumentele mai sus enuntate, consideram oportuna si foarte necesara o reanalizare a fezabilitatii reintroducerii transportului in comun cu troleibuze in Sibiu, respectiv analizarea si altor alternative de transport ecologic (autobuze hibrid, autobuze electrice s.a.).


http://stefannartea.ro/transport-ecolog ... mai-curat/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
TRASEUL 19: Terezian - Viile Sibiului

Itinerar

Dus: Terezian 2 - str.Lunga - str.Rusciorului - str.Tg. Fanului - str.N.Teclu - str.Constitutiei - str.Balea - str.Stefan cel Mare - str.H.Coanda - Centura ocolitoare - D.N.14 - Viile Sibiului.

Intors: Viile Sibiului - D.N.14 - Centura ocolitoare - str.H.Coanda - str.Stefan cel Mare - str.Balea - str.Constitutiei - str.Abatorului - str.Tg.Fanului - str.Raului - str.Gladiolelor - str.Lunga - Terezian 2


http://www.tursib.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 21:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Programul mijloacelor de transport pe perioada vacantei scolare.

http://www.sibiu.ro/cms/proiecte_more.p ... 79_0_2_0_C


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2012 20:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Sfarsitul dramatic al troleibuzului sibian: una din remorci (ex-TL 948) a ajuns adapost pt. ciobanii de la stana din Sorostin. Remorca este amplasata chiar la intrarea in Sorostin, pe partea dreapta, dinspre Tapu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2012 20:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Prelungirea Contractului de delegare a gestiunii transportului public sibian va intra in vigoare in 23 aprilie 2013, iar Hotararea Consiliului local este de azi 26 iulie 2012! Asta da promptitudine!! :twisted: Sa nu uitam esentialul: SC Tursib SA a incalcat exact obiectul contractului: "administrarea rentabila" a bunurilor apartinand domeniului public. Exemplu: au investit fonduri in retele noi de troleibuz pt. ca, dupa 2-3 ani, sa le desfiinteze.

http://www.sibiu.ro/ro2/hotarari/prohot ... 012/52.pdf

http://www.sibiu.ro/ro2/hotarari/prohot ... 012/53.pdf


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2012 17:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Incepand cu data de 06.08.2012 se va inchide circulatia pe str.Dealului pentru lucrari de refacere a carosabilului .

Ca urmare autobuzele de pe traseele 1 , 10 si 11 nu vor mai putea intra pe str.Banatului .

Pana la terminarea lucrarilor, autobuzele de pe traseele 1, 10 si 11 , in sensul de mers dinspre sos.A.Iulia spre Piata Unirii, vor circula deviat astfel :

Sos.A.Iulia-str V.Carlova-Transilvaniei - B-dul Victoriei -Piata Unirii .

Autobuzele vor opri in statia nou infiintata de pe str.Transilvaniei si in statia “Universitate.


www.tursib.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Aug 2012 22:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
De fapt, traseul a fost putin scurtat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2012 14:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Programul autobuzelor si midibuzelor Tursib incepand cu data de 10.09.2012.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Nov 2012 14:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Gurile rele spun ca Adrian Popa, directorul general al SC Tursib SA Sibiu, ar coordona Scoala de soferi Prima. Din declaratiile sale de avere si de interese nu rezulta acest lucru. Surpriza, insa: pe cursele in conventie ce apartin (au apartinut?) Tursib SA circula autobuzele Scolii de soferi Prima!!! Cum s-a realizat incredintarea traseelor? Scoala de soferi Prima are ca obiect de activitate transportul de persoane?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2012 19:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Traseul 18: modificare ruta si program de circulatie.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jan 2013 17:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Pista de biciclete la Sibiu...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2013 12:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Traseul 19 desfiintat. Modificare programe traseele 1, 14, 117.

www.sibiu.ro

Te-apuca mila vazand ce a ajuns fostul T4 (si T4 barat), candva printre cele mai folosite trasee (alaturi de fostele 12 -actual 2- si 17 -actual 1).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Feb 2013 17:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Traian Deleanu, Turnul Sfatului wrote:
Tursib mai cumpara patru autobuze. Rulate


Asadar, vorba iohannisiacilor siteului http://www.sibiu.ro : "Continua modernizarea transportului public sibian". Dupa succesurile cu desfiintarea troleibuzelor si tramvaiului, cu noile autobuze MAZ si turcismele MANAS si BMC, era logic sa se continue in aceasta nota, cu autobuze second-hand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Mar 2013 09:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Prelungirea delegarii catre Tursib a transportului public de calatori.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Apr 2013 20:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Propunere BVC Tursib an 2013.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 May 2013 20:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Program Tursib pt. Noaptea Muzeelor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Jun 2013 20:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Regulament de organizare si functionare Tursib.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Jun 2013 20:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Program in perioada vacantei scolare.

Traseul Tursib nr. 23, Cimitir - Rasinari, a fost desfiintat hoteste, fara sa existe vreun anunt in acest sens.

A fost infiintat traseul Han Dumbrava - Rasinari.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jul 2013 17:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Modificare subventie Tursib.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group