După prezentarea de la Congresul UITP Geneva 2013, troleibuzul se întoarce la uzina mamă BELKOMMUNMAŞ din Minsk, unde va fi supus testelor de anduranţă.
Troleibuzul este echipat cu electromotor de tracţiune asincron, în curent alternativ, având 210 kW. Viteză maximă 60 km/h.
Pentru mersul în regim autonom, este echipat cu o unitate de putere auxiliară integrată, cuprinzând motor DIESEL cuplat cu electrogenerator şi unitate de control, tip APU 100D IPME 2010, având 100 kW, la 700 V curent continuu. Motorul DIESEL este de tipul IVECO NEF, cu 4 cilindri în linie, cu norma de poluare EURO 4. În noul prospect apărut sub sigla STADLER MINSK, este ofertat şi motor DIESEL cu norma de poluare EURO 5. Viteză maximă 50 km/h.
Dimensiuni de gabarit: lungime 18750 mm; lăţime 2550 mm; înălţime caroserie 2862 mm. Ampatament 6780 + 6870 mm; consolă faţă 1360 mm; consolă spate 3600 mm.
Capacitate: 38 locuri pe scaune; 115 locuri în picioare (conform GOST), sau 72 locuri în picioare (conform ISO); total 153 pasageri (conform GOST), sau 110 pasageri (conform ISO).
Masa netă 17500 kg. Masa totală rulantă 28000 kg.
Fotografii: bkm.by; transphoto.ru.