Cert este ca momentan nu prea mai sunt dube in circulatie, dar avand in vedere ca Tudor Trans, care asigura traseele 10, 30, 30 b si 32, nu mai efectueaza transport (oricum facea cu dube), Transport Local efectueaza transport pe aceste trasee oarecum modificate, pt ca din cand in cand mai circula si MAZ-uri pe vreunul din trasee. Deci in general transportul a devenit mai catastrofal, intrucat SC Transport Local oricum nu era in stare sa asigure transportul pe traseele vechi, daramite acum. In consecinta, frecventa vehiculelor pe trasee, indiferent ce apare pe site, este RUSINOASA. Atata timp cat in general frecventa este de 25-30 minute in municipiu, iar ca si comparatie traseul 23 sau chiar 18 de ex, cu frecventa ceva mai mare in orele de varf (pe hartie), au intervale orare mai mari decat traseele periurbane 8 sau 5, ar trebui sa ne fie rusine fata de propriii cetateni.
In alta ordine de idei, ar trebui si cred ca a fost votata in consiliu hotararea de achizitionare a 80 autobuze noi pana in 2017. Ce tip si ce model vor fi pana la urma, cate, daca dupa completarea integrala a parcului de autobuze putem spera la o frecventa mai buna, sistem modern de taxare, statii amenajate corespunzator si nu in ultimul rand la disparitia definitiva a dubelor etc, asta vom mai vedea. Oricum, va apare o lege noua a transportului public in curand, daca e adevarat, sa vedem prevederile ei si cum va fi ea aplicata la Tg Mures. Pt ca azi-maine au trecut 9 ani de la aparitia Legii 92/2007, care atunci a fost facuta in interesul cetateanului, si care lege a fost calcata in picioare de administratia locala, altfel n-am fi ajuns in starea catastrofala de azi a transportului targumuresean. Daca s-ar fi respectat macar 50% din respectiva lege, am fi avut alt transport.
|