TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 19:34

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Nov 2010 20:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
5295

Colectionare si scanare: Andrzej Brzozowski.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Nov 2010 20:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
5308

Colectionare si scanare: Andrzej Brzozowski.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Nov 2010 20:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
In poze sunt troleibuze pe traseul 88 (?). Cand a fost infiintat/desfiintat traseul? Mai intorceau si alte troleibuze acolo?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Nov 2010 20:40 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Troleibuzele din imagini sunt pe linia 81, singura care intorcea in fata policlinicii; e posibil ca si altceva sa fi intors acolo, provizoriu, 87 sau 97, Nu stiu celelalte, care veneau pe Polizu - 74, 86, 94, 95, daca au folosit vreodata bucla de la Policlinica
88 a aparut la inceputul anilor 60 pe traseul 13 Septembrie - Lacul Tei - a fost desfiintat in vara lui 89, cand avea traseul Tacerii - Baicului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Nov 2010 21:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Acea bucla a fost vreodata conectata cu reteaua din fata Garii de Nord?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Nov 2010 01:13 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Acea bucla a fost vreodata conectata cu reteaua din fata Garii de Nord?
Da, pe vremea cand 81 circula din Cotroceni. Au ramas totusi nedemontate pana in anii 80 (cand au inceput lucrarile la metrou) segmentele care faceau racordarea, dar fara macazuri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Nov 2010 03:27 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Silviu Sintea wrote:
In poze sunt troleibuze pe traseul 88 (?). Cand a fost infiintat/desfiintat traseul? Mai intorceau si alte troleibuze acolo?


In anul 1988, in fata hotelului UCA, era o retea de troleibuz inactiva; pe strada invecinata, de asemenea; intreband ce linie a fost acolo, mi s-a spus ca , probabil, 88. Repet, nu am nicio certitudine ca traseul care trecea pe acolo era 88, insa imaginea retelei inactive o am si acum in minte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Dec 2010 00:24 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 118
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Odata cu desfiintarea liniei 88 la Lacul Tei, au fost desfiintate si alte doua linii de troleibuz(sau poate modificate) care si acestea intorceau la Lacul Tei. Este vorba de liniile 65 si 98. Linia 65 de la Lacul Tei intorcea la Valea Ialomitei, un traseu destul de lung, iar linia 98 intorcea la Carol Davila. Pe aceste 3 linii care intorceau la Lacul Tei, (65, 88, 98)erau foarte multe troleibuze Roman. Sa nu uitam si de liniile 90 care intorcea pe Str. Verdi (Strandul Cutezatorii situat pe malul Lacului Tei) si ducea la Frigocom si mai exista o linie 61 sau 91 nu mai imi aduc aminte care si aceasta intorcea pe Str. Verdi, acolo se afla si Stadionul Automatica. Pe Str. Barbu Vacarescu se mai afla si un alt stadion de fotbal al echipei ICSIM Bucuresti. Si acesta a fost desfiintat in anul 1987 cand s-a largit Str. Barbu Vacarescu si a fost infiintata linia 5. Iar Autobaza Floreasca aripa Barbu Vacarescu era mult mai lata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Dec 2010 17:49 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 118
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Eu imi amintesc ca pe Str. Maica Domnului existau fire de troleibuz pentru a face legatura intre B-dul Lacul Tei si URAC, pe aceasta strada circulau doar troleibuze care se duceau la URAC pentru reparatii capitale, precum si unele troleibuze ROMAN de transport materiale. Si cel mai ciudat aspect care vreau sa il remarc, aceste troleibuze circulau si cu captatorii lasati, sincer nu cunosc acest fenomen, sa fi avut cumva si motor termic?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Dec 2010 18:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Troleibuzele Dac de marfa mergeau si pe baterii, dar autonomia era mica (si viteza de deplasare si mai mica...).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Dec 2010 19:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Costache Mihail wrote:
Eu imi amintesc ca pe Str. Maica Domnului existau fire de troleibuz pentru a face legatura intre B-dul Lacul Tei si URAC, pe aceasta strada circulau doar troleibuze care se duceau la URAC pentru reparatii capitale, precum si unele troleibuze ROMAN de transport materiale.
Asta imi explica de ce tineam eu minte ca vazusem o retea care se ramifica din reteaua principala din Lacul Tei, mai inainte de capatul de linie, pe o strada pe care parca erau si parcate mereu troleibuze... Initial am crezut ca era un (mini)depou in Lacul Tei, dar acum realizez ca era acea legatura cu URAC-ul.


Referitor la discutiile on-topic: va rog, nu mai pociti numele troleibuzelor respective, ele nu s-au numit NICIODATA "Roman" si n-au nici o legatura cu licenta MAN de la primele autobuze diesel romanesti (s-a permis doar utilizarea caroseriei). Numele lor corect este DAC-Romania 112 E. Spre deosebire de cele sase din Constanta si unul din Bucuresti, care erau cu caroserie de tip nou, numindu-se DAC 112 EM.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Dec 2010 11:10 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 118
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Pentru a intra pe Str. Maica Domnului din B-dul Lacul Tei, nu exista acel macaz la fire. Soferii trebuiau sa coboare din troleibuz pentru a putea schimba captatorii pe firul care ducea pe Str. Maica Domnului. Acum, de cate ori trec cu tramvaiul pe Str. Maica Domnului nu imi vine sa cred ca existau fire de troleibuz cand vad cat de ingusta este aceasta strada, si cum aveau loc si tramvaiele si troleibuzele, dar atunci foarte rar vedeai o masina oprita pe aceasta strada. Acum, cu greu poti gasi un loc in care sa iti opresti masina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Dec 2010 13:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Costache Mihail wrote:
Pentru a intra pe Str. Maica Domnului din B-dul Lacul Tei, nu exista acel macaz la fire. Soferii trebuiau sa coboare din troleibuz pentru a putea schimba captatorii pe firul care ducea pe Str. Maica Domnului. Acum, de cate ori trec cu tramvaiul pe Str. Maica Domnului nu imi vine sa cred ca existau fire de troleibuz cand vad cat de ingusta este aceasta strada, si cum aveau loc si tramvaiele si troleibuzele, dar atunci foarte rar vedeai o masina oprita pe aceasta strada. Acum, cu greu poti gasi un loc in care sa iti opresti masina.
Firele de troleibuz aveau intrare pe Str. Vagonului, sau se opreau undeva inainte de a ajunge in URAC? Nu tin minte sa fi vazut in 1983-84, cand am pozat zona, retea de troleibuz acolo. Sa fi disparut acea legatura pana in perioada 1981-82? Troleibuzele de marfa au aparut dupa 1984...
Pe Bd. Ghica Tei si Str. Teiul Doamnei a existat bucla de intoarcere pana la final, sau era o alta configuratie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Dec 2010 14:16 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 118
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Bucla de la Lacul Tei a fost desfiintata impreuna cu toate firele de pa B-dul Lacul Tei imediat ce au fost desfiintate troleibuzele. De la B-dul Lacul Tei linia intra pe Str. Cheile Zanoagei, B-dul Ghica Tei, apoi intra pe Str. Teiul Doamnei unde oprea. Statia de urcare se afla tot pe Str. Teiul Doamnei, dar putin mai in fata in apropiere de B-dul Lacul Tei, langa un chiosc Loto-Prono si altul de inghetata, langa Blocul 17-18. Si firele de pe Str. Maica Domnului au fost desfiintate tot atunci. Nu sunt sigur, dar am impresia ca ele nu au facut legatura pana la URAC prin Str. Vagonului, parca imi amintesc ca ele se opreau undeva la intersectia cu Str. Reinvierii. Si am impresia ca troleibuzele erau trase apoi de tractoare pana in URAC. Imi amintesc ca firele pe Str. Maica Domnului au fost montate dupa anul 1980.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Feb 2011 17:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
7391

Foto: http://transphoto.ru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Mar 2012 10:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
7116 in anul 1996.

Foto: Andre Knoerr, flickr.com


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jun 2012 22:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
7335, anul 1996.

Foto: Andre Knoerr, flickr.com


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jun 2012 14:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Cinema I. C. Frimu, anii '50.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Aug 2012 20:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Foto: Andre Knoerr, flickr.com

Prima fotografie e realizata in anul 1991, iar cea de-a doua in 1996.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Aug 2012 20:55 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 69
Avand in vedere anul, 7219 a ajuns in scurt timp galben in depoul Berceni, fiind al doilea troleibuz vopsit astfel dupa '89 (ma refer la cele arondate depoului Berceni), dupa 7160. Stie cineva de la ce depou proveneau? Nu le-am vazut rosii/albastre in Berceni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 May 2013 09:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
7344

www.busforum.org


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 May 2013 09:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
7451

www.busforum.org


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 May 2013 09:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
7456

www.busforum.org


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 29 Dec 2013 18:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Troleibuze TV 2 E si TV 20 E in depoul Vatra Luminoasa.

Foto: wikimapia.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 29 Dec 2013 20:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
Troleibuze TV 2 E si TV 20 E in depoul Vatra Luminoasa.

Foto: wikimapia.

In dreapta, #4616 in schema originala de livrare din 1973: indigo / crem.
Langa el, #4633, tot in schema originala, dar din 1974: bleu / alb.
Mai apoi un TV 2 fabricat tocmai la inceputul lui 1960 (#41xx-42xx), care nu a avut din fabricatie "cucuvea" si primise una manufacturata la ITB. Incredibil de longeviv acest TV, posibil transformat in utilitar: cel putin 14 ani!!!
In fine, un TV 20 revopsit in rosu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 29 Dec 2013 20:34 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Un TV "imbracat".
Cand am vazut aceasta fotografie am zambit amintindu-mi de felul cum se utiliza scara si bara din spate la TV 2E si 20E
Fotografie luata de pe facebook - Istorie romaneasca in fotografii - Amintiri din epoca de aur


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 31 Dec 2013 02:20 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Era dupa un 1 Mai, vehicule greu incercate in astfel de situatii, pana in Berceni sau Pieptanari mai pierdea din musterii, daca nu capota pe drum :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 17 Jan 2014 07:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
DAC-uri pe linia 66.

http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2014 ... cu-trolee/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 12 Feb 2014 21:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Mai vechi si mai noi...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Feb 2014 07:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Piata M. Kogalniceanu, anul 1963.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group