Silviu wrote:
A fost pus in circulatie primul tramvai Alstom Citadis 301 CIS, primind nr. 0201.
MoscovaNoul tramvai ALSTOM CITADIS 301 CIS a fost pus în circulaţie, dar numai pentru teste, fără pasageri. Numărul primit este număr de inventar pentru vagoanele de servici tehnic (slujebnâi-служебный), unde "0" reprezintă "vagon de servici tehnic", "2" reprezintă depoul unde este repartizat, în acest caz depoul Bauman, iar "01" reprezintă numărul de ordine. Tramvaiul a sosit la Moscova în noiembrie 2013 şi va pleca înapoi la uzina mamă din Barcelona-Spania, conform planificării, la sfârşitul lunii martie 2014. Testele efectuate în acest timp au fost, în principal, pentru verificarea adaptării sale la condiţiile climaterice extreme din Rusia.
După cum vedeţi, are un colant pe care scrie TRAMRUS (ТРАМРУС). TRAMRUS este un joint-venture ALSTOM şi TRANSMAŞHOLDING, cu participare la capitalul social 50/50, conceput special pentru dezvoltarea şi construcţia de tramvaie la nivel mondial, destinate Federaţiei Ruse şi ţărilor din CSI.
Tramvaiul este proiectat de TRANSMAŞHOLDING şi construit la uzinele ALSTOM din Barcelona-Spania. Are plăcuţa de identificare ALST BCN 01 2013 0001. Respectă standardele ruseşti GOST.
Din fişa tehnică, voi spicui câteva caracteristici. Este compus din trei module, modulele de capăt având boghiuri motoare, modulul median având boghiu purtător. Lungime 25500 mm, lăţime 2500 mm, înălţime 3500 mm. Înălţimea podelei de la sol 370 mm. Lăţimea uşilor simple 800 mm, lăţimea uşilor duble 1300 mm. Capacitate 44 locuri pe scaune, 176 locuri în picioare, conform DIN (5 pasageri/mp). Masa netă 36 tone. Masa totală rulantă 53,5 tone. Viteza proiectată 75 km/h. Distanţa de oprire cu frâna de serviciu <60 m, distanţa de oprire cu frâna de urgenţă <30 m. Condiţii de temperatură exterioară extreme de la -40 grade C la +40 grade C. Durata de serviciu 30 de ani. Tensiune nominală 550 V. Două boghiuri motoare, echipate fiecare cu câte două electromotoare asincrone în curent alternativ.
Dacă totul se va derula conform aşteptărilor, activitatea de proiectare şi inginerie, precum şi de producţie şi de asamblare va fi concentrată la una din uzinele TRANSMAŞHOLDING de la Sankt Petersburg, anume la OEVRZ Oktiabrskiy ElektroVagonoRemontnâi Zavod (ОЭВРЗ Октябрьский ЭлетроВагоноРемонтный Завод). Dar, cum decurg lucrurile, se pare că va mai trece mult timp până acolo. Spun asta, pentru că GUP MOSGORTRANS a semnat în august 2013 un contract cu PESA Bydgoszcz SA pentru livrarea a 120 tramvaie PESA FOKSTROT, având, în mare, aceleaşi caracteristici, din care 70 tramvaie vor fi livrate în 2014, iar restul de 50 tramvaie vor fi livrate în 2015.
Fotografiile ce vor urma, realizate la depoul Bauman din Moscova, sunt proprietatea domnului Serghei Gusev (sg-livejournal.com) şi nu pot fi folosite în scop comercial.
Спсива господин Сергеи Гусев за вы фотография.
Attachments: |
2-187831_900.jpg [ 142.88 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-188373_900.jpg [ 57.02 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-189347_900.jpg [ 154.46 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-189830_900.jpg [ 135.67 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-190322_900.jpg [ 120.04 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-190564_900.jpg [ 92.88 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-192181_900.jpg [ 131.16 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-192350_900.jpg [ 93.61 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-192761_900.jpg [ 135.4 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-192926_900.jpg [ 103.65 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-193210_900.jpg [ 70.25 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-193672_900.jpg [ 51.44 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-194138_900.jpg [ 87.42 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-195024_900.jpg [ 105.35 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-195147_900.jpg [ 88.8 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-196485_900.jpg [ 97.88 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-197964_900.jpg [ 61.05 KiB | Viewed 5727 times ]
|
2-198228_900.jpg [ 57.39 KiB | Viewed 5727 times ]
|