TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 10 Apr 2020 00:30

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Aug 2013 13:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Programul incepand cu data de 16 septembrie 2013.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Sep 2013 23:00 
Offline
User avatar

Joined: Mon 20 Sep 2010 11:35
Posts: 2
Cateva consideratii care mi-au venit in minte legat de managementul defectuos de la Tursib:
- Tursib-ul in momentul actual stagneaza, nu exista o evolutie, desi ei se lauda cu diverse realizari legate in principal de sistemul de ticketing care ar trebui sa fie pe locul 2 dupa o flota optimizata si noua;
- autobuzele NU sunt curatate, sunt extrem de murdare, nu am inteles de ce nu s-a incheiat un contract cu o firma de curatenie;
- traseele 1 si 2 devin hiperaglomerate chiar si cu articulate care circula la 15 minute, iar amestecul de scurte si articulate pe aceste 2 trasee e un lucru care nu il voi intelege vreodata (am vazut articulate retragandu-se in plina ora de varf cand inca mai puteau circula 2 ture pe 1 sau 2);
- BMC-urile nu isi au locul in flota Tursib ( sau daca tot le-au cumparat trebuie create niste trasee care sa lege Cartierul Resita, Gara Turnisor, Strada Mitropoliei etc. de restul orasului);
- orarul de circulatie este sub orice critica (vezi 12-13 sau 2-18 cum vin trenulet);
- traseele profesionale trebuie regandite de la 0 fiindca se acorda articulate acestor trasee atat de necesare pe traseele 1,2 si nu numai!
- trebuie recastigate anumite trasee spre Poplaca sau alte sate din jurul Sibiului;
- o problema majora in Sibiu este traseul 10, nu de putine ori autobuzele de pe aceste traseu sunt efectiv distruse la interior (pe acest traseu circula Maz-urile M337, M347 sau alte Maz-uri care inainte de 2009 ciculau pe 12 si 17 .. erau printre cele mai intretinute autobuze din Sibiu!!!!!) ;
- articulatele care se achizitioneaza second-hand au fost foarte bine intretinute in Elvetia, vezi acum sunt se comporta pe traseu datorita soferilor inconstienti care iau orice groapa! ;
- Traseul 1 nu isi are locul la OBI ... mai ales pe post de ultima statie. Consider ca din ora in ora un articulat care isi prelungeste traseul la Viile Sibiului trecand si pe la OBI este suficient. Traseul 117 si mai putin ultima statie la OBI ;
- Statia de la Gara trebuie regandita, trebuie revenit la problema transformarii a unei parti din parcare in statii paralele pentru traseele Tursib si eventual gasirea unei solutii pentru ca autobuzele sa nu mai ocoleasca acele blocuri cand merg spre Terezian...eventual largirea acelui drum din preajma autogarii pentru ca autobuzele sa poata circula in dublu sens;
- traseul 18 trebuie prelungit pana la Sembraz sau chiar pana in Zona Ind Est, iar intoarcerea sa fie prin Gara. Se creaza astfel o legatura intre Zona Ind Est - Lazaret - Gara - ... - Tiglari ;
- traseul 2 trebuie prelungit pe ruta ...- Libertatea- Rusciorului - Str. Lunga- Str. Gladiolelor - Piata Cibin pentru ca fluxul de calatori dinspre Gara spre zona respectiva este extrem de mare;
- traseele 11, 12 si 5 trebuie sa primeasca articulate!

Nu de multe ori am gasit numeroase oportunitati pentru ca Tursibul sa se dezvolte sau sa isi recapate o altfel de imagine si sa atraga tot mai multi sibieni. Acest lucru se va intampla doar in momentul in care la conducerea Tursib va veni o echipa tanara cu pasiune, creativitate si multa vointa!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Oct 2013 08:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Modificare Contract de concesiune.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 25 Nov 2013 16:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Quote:
Calea Poplăcii, arteră care nu a fost încă inaugurată oficial, se va deschide pentru traseele de transport în comun. Potrivit unui proiect de hotărâre de Consiliu Local care se va afla joi pe masa consilierilor, traseele 5, 14, 15, 16, 113 şi 116 vor circula pe Calea Poplăcii.

În raportul proiectului de hotărâre se arată că noile trasee sunt dictate „cu ocazia finalizării lucrărilor de modernizare a străzilor Calea Poplăcii, Calea Cisnădiei şi a introducerii sensului unic de circulaţie pe strada Calea Dumbrăvii, precum şi pentru rezolvarea unor cerinţe ale cetăţenilor”.

Traseul 5, între Valea Aurie şi gară, va circula, astfel, pe traseul Valea Aurie – str. Ludoş – Calea Poplăcii – str. Avrig – bd. Victoriei – Piaţa Unirii – bd. Coposu – pe sub Podul Gării – Gară.

Traseul 14, între Valea Aurie şi Hotel Libra, va circula pe str. Ludoş – Calea Dumbrăvii – str. Gh. Dima – str. Rahova – Semaforului – str. Henri Coandă – Principatele Unite – str. Oţelarilor – str. Macaralei – Hotel Libra. La retur, autobuzul va circula pe Calea Guşteriţei – str. Strungului – str. Henri Coandă – Semaforului – str. Rahova – Calea Cisnădiei – str. Siretului – Calea Dumbrăvii – str. Ludoş – Calea Poplăcii – str. Valea Aurie – str. Poiana – str. Ludoş.

Traseul 15, între Valea Aurie – Shopping City – Gară va circula pe ruta Ludoş – Calea Poplăcii – str. Avrig – str. Argeşului – Calea Dumbrăvii – Gh. Dima – str. Rahova – Shopping City – XXL – Semaforului – str. Ştefan Cel Mare – str. Bâlea – str. Herman Oberth – pe sub Podul Gării – Gară. La întoarcere, autobuzul va circula pe traseul Mihai Viteazu – Goga, pentru a respecta sistemul de sensuri unice.

Şi traseele 16, 113 şi 116 vor fi introduse pe Calea Poplăcii, începând cu 1 decembrie.

http://www.turnulsfatului.ro/23077/cale ... ursib.html


Proiectul de hotarare, in atasament.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 10 Feb 2014 12:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Propunere BVC Tursib an 2014.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 24 Feb 2014 16:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Modificare programe de circulatie pt. traseele 2, 14, 111, 113, 114, 115.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Feb 2014 14:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Inca o poza cu infama statie "Gara", cu pista pt. bicicletele galbene, iohannisiene.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Mar 2014 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Act aditional nr. 2 la acordul cu BERD.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 09 Apr 2014 09:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Modificare contract concesiune.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Apr 2014 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Silviu wrote:
Sfarsitul dramatic al troleibuzului sibian: una din remorci (ex-TL 948) a ajuns adapost pt. ciobanii de la stana din Sorostin. Remorca este amplasata chiar la intrarea in Sorostin, pe partea dreapta, dinspre Tapu.


Am mai gasit una. Este vorba de remorca ex-TL 938, amplasata la iesirea din Cornatel, spre Sibiu :evil: :oops: :mrgreen:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re:
PostPosted: Wed 07 May 2014 18:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Silviu wrote:
Sfarsitul dramatic al troleibuzului sibian: una din remorci (ex-TL 948) a ajuns adapost pt. ciobanii de la stana din Sorostin. Remorca este amplasata chiar la intrarea in Sorostin, pe partea dreapta, dinspre Tapu.


Plecarea spre Sorostin, in 2 octombrie 2007. :evil: :evil: :twisted: :roll: :mrgreen: :x :shock: :oops: :cry: :twisted: :twisted:

Foto: Andre Knoerr.

https://www.flickr.com/photos/fototak/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Jun 2014 21:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Modificare contract concesiune.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Jun 2014 21:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Modificare BVC.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Jun 2014 21:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Trecere la programul de vara.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Jun 2014 21:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Tursib continuă modernizarea sistemului de ticketing

În prezent, Tursib derulează o acţiune foarte amplă care are ca scop modificarea sistemului de validare a călătoriei pentru pensionari. Dacă până acum pensionarii trebuiau să poarte asupra lor un cupon de pensie valabil ca să facă dovada calităţii de pensionar, din 1 iulie aceştia vor face această dovadă cu ajutorul unui card special.

Acţiunea pe care Tursib-ul o desfăşoară în prezent este distribuirea acestor carduri către aproximativ 38.000 de pensionari cu domiciliul în Sibiu, până în prezent fiind distribuite deja 18.000 de carduri, iar acţiunea va continua până la sfârşitul lunii iunie.

Pensionarii sunt invitaţi la sediul Agenţiei Tursib de pe Calea Dumbrăvii 133-135, în perioada 5 mai – 30 iunie, de luni până vineri, între orele 7 şi 21 şi sâmbăta între orele 7 şi 15. Cardurile vor fi emise în baza cărţii sau a buletinului de identitate şi a ultimului cupon de pensie, solicitantul urmând să completeze şi o declaraţie pe proprie răspundere care poate fi găsită direct la Agenţia Tursib, dar şi la chioşcurile Tursib, sau poate fi tipărită de pe site-ul societăţii de transport public.

Cardul va fi revalidat lunar de către Tursib, în funcţie de situaţiile transmise de casele de pensii astfel că, pensionarii care îşi pierd dreptul la pensie vor înceta de asemenea să beneficieze şi de gratuitate pentru transportul public.

Primăria Sibiu a alocat şi plătit Tursib în 2013 suma de 10.208.060 lei reprezentând contravaloarea gratuităţii acordate pensionarilor cu domiciliul în Sibiu.

Automat de bilete "verde". Tursib face primul pas în domeniul "verde” prin instalarea unui automat de bilete Tursib care este alimentat printr-un panou solar. Acest automat este deja funcţional în staţia de autobuz de la intersecţia străzii Moldoveanu cu bulevardul Vasile Milea. Aparatul are o independenţă totală şi nu este branşat la reţeaua electrică, fiind alimentat de la baterii care primesc energie de la un panou solar cu dimensiunea de 1m/1m. Panoul este amplasat pe un stâlp cu o înălţime de 4 metri. Automatul este complet funcţional, îndeplinind toate operaţiunile pe care le îndeplinesc celelalte 18 automate amplasate în oraş, alimentate în mod convenţional. Conform calculelelor Tursib, un automat de bilete alimentat din reţeaua electrică consumă 70kW / lună.

Acest automat este deocamdată în probe, urmând să fie monitorizată eficienţa acestuia în funcţionare. Dacă se dovedeşte că este viabil, pe rând, în anii următori, automatele convenţionale ar putea fi înlocuite cu astfel de automate "verzi”".


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=3124_0_1_0_C


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Aug 2014 19:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7904
Ca în ultimii ani, concediul meu a inclus şi Sibiul, cu ocazia festivalului Artmania. Numai că, de data asta, nu am apelat deloc la serviciile Tursib... ceea ce m-a făcut să ajung la destinaţie mai repede (!).
Anul acesta, la ordinul lui Iohannis, nu s-a mai permis organizarea festivalului Artmania în centru, organizatorii închiriind 2 hale în cadrul fostei fabrici Balanţa. Ce a făcut Tursibul? Nimic, nicio maşină în plus, 10.000 de oameni au mers pe jos sau taxiurile ce au nesimţitul tarif de 2 lei pe km ziua şi 2,2 lei pe km noaptea.
Am fost cazat undeva la capătul Str. Semaforului, la intrarea pe Viaductul Vasile Aaron. Ca să ajung la gară, trebuia să iau autobuzul 15... venea la 30 de minute şi la bilete era închis duminica. Nu l-am luat niciodată, făceam 20 de minute pe jos până la gară (sau 5 minute pe bicicletă). Uneori vedeam autobuzul pe sensul celălalt, cu 5 - 6 oameni în el, de regulă unul (posibil) plătitor de bilet şi restul pensionari. Apoi m-am dus în vizită la cineva pe lângă Piaţa Rahovei. Tot pe jos, n-a trecut niciun 2 pe lângă mine (de fapt nu a trecut niciun autobuz) tot drumul... şi asta vineri la 18, oră de vârf, cel puţin teoretic.
Duminica, Tursibul circula cu articulate pe liniile 1 şi 2... evident, cel puţin la Rahova (1) şi Semaforului (2) erau goale. Traseele sunt făcute aiurea, cam ca traseul 1 din Bucureşti, adică jumătate de traseu sunt pline, jumătate goale. Atât sâmbătă, cât şi duminică, linia 115 era deservită de un articulat. Cu 3 călători în el.
În schimb, luni dimineaţă, la ora 5:30, pe 2 defila un MAN scurt, iar pe 5 un MAZ, articulatele fiind, probabil, pe liniile 11x.
În plus, nu înţeleg de ce autobuzele ocolesc jumătate de oraş şi se retrag prin Str. Nicolae Iorga, în loc să meargă drept pe Cal. Dumbrăvii. La fel cum nu înţeleg de ce nu se iau călători pe retragere (să mergi cu maşina articulată goală de la Balanţa sau Continental, evident via Nicolae Iorga mi se pare risipă).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Aug 2014 20:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Programe execrabile au fost dintotdeauna, culminand cu traseele facute pe genunchii rudimentarilor Popa si Pavel. Cu concursul fuhrerului local. Acela care a hotarat (a fost de acord, nu stiu exact ce varianta e cea corecta) sa instituie sens unic pe Calea Dumbravii (de la giratoriul M. Viteazu, pana la Cimitir). Fara a fi semnalizat corespunzator traseul ocolitor, pe ingusta strada Siretului, de exemplu).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Aug 2014 22:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7904
Sens unic pe Cal. Dumbrăvii?! Şi aşa traficul prin Sibiu e... nu ştiu cum să spun, funcţionează pe baza priorităţii de şmecher (taximetrist mai ales).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 13 Aug 2014 06:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Sensurile unice fluidizeaza circulatia, nu si cel de pe Calea Dumbravii. De pe o strada larga, traficul a fost inghesuit pe stradute inguste.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 27 Aug 2014 16:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Noile programe, incepand cu data de 15.09.2014.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 14 Sep 2014 12:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Quote:
Primul autobuz electric adus în Sibiu în probe

Sibiu este un oraş care doreşte să devină eficient energetic şi mai prietenos cu mediu, direcţie care va fi stipulată în Ghidul de Dezvoltare al oraşului pentru perioada 2014 - 2024. O componentă importantă este eficientizarea transportul public, o parte a acestui proiect fiind introducerea pe traseu a unor mijloace de transport mai puţin poluante.

Joi, 4 septembrie primarul Klaus Iohannis, împreună cu reprezentanţii societăţii de transport în comun SC Tursib SA şi reprezentanţi ai distribuitorului CEFIN Trucks, au prezentat oficial primul autobuz electric adus în Sibiu, deocamdată pentru probe.

Date tehnice. Autobuzul este fabricat în China sub marca BYD (Build your Dreams). Acesta are o lungime de 12 metri şi poate transporta 25 de pasageri pe scaune şi 36 în picioare. Autobuzul poate ajunge la o viteză de 70 de km/oră. Consumul este de 1,25Kw/km.

Încărcarea se face la o tensiune de 380 V, din reţeaua trifazată obişnuită. Timpul de încărcare este de 5-6 ore, oferind o autonomie normată de 250 km cu o singură încărcare a bateriei, acest indicator variind în funcţie de relieful drumului, numărul de opriri şi porniri, numărul de consumatori alimentaţi (aparatură, aer condiţionat, încălzire, ventilatoare, faruri, compresoare).

În ceea ce priveşte costurile, costul unui kilometru parcurs de un autobuz electric reprezintă aproximativ un sfert din costul unui kilometru parcurs de un autobuz convenţional.

Acest autobuz a fost adus în Sibiu pentru probe în această etapă, pentru a determina dacă este eficient ca şi costuri şi ca funcţionalitate pe traseele din Sibiu. Tursib face acest pas pentru a pregăti o viitoare achiziţie de astfel de autobuze care să intre în flota societăţii de transport.

Autobuzul aflat în probe va circula în următoarele două săptămâni pe traseul nr. 5, pe ruta Gară – centru – cartier Valea Aurie. După probele din teren, Tursib va prezenta concluziile şi valorile indicatorilor înregistraţi în condiţiile specifice ale traseelor din Sibiu.


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=3248_0_1_0_M

Quote:
"A fost adus în Sibiu pentru probe şi acest eveniment se înscrie în încercarea noastră de a face Sibiu mai curat, mai verde. Se înscrie în tendinţa Sibiului de a fi un smart-city care consumă energie eficient. Deocamdată, este în probe, vedem cum se comportă în trafic", a declarat Klaus Iohannis.


http://www.mediafax.ro/social/sibiu-pri ... o-13208031

Pai troleibuzele erau vehiculele de consumau eficient energie, herr Iohannis. Ai uitat ca te-ai pozat intr-un FBW ex-Lausanne, dom' "presedinte" PNL :mrgreen:

Iata si doua filmari.

1. cu iohannisii inghesuiti in inconfortabila hardughie.



2. cu directorul adjunct Pavel, de la Tursib, a carui sotie este Astrid Pavel de la FDGR, consilier local. Cum de-a lipsit Popa?



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 14 Sep 2014 14:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Silviu wrote:
Autobuzul "BYD Auto eBUS-12" la Sibiu.








Top
 Profile  
 
 Post subject: Re:
PostPosted: Sun 14 Sep 2014 15:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Silviu wrote:
Gurile rele spun ca Adrian Popa, directorul general al SC Tursib SA Sibiu, ar coordona Scoala de soferi Prima. Din declaratiile sale de avere si de interese nu rezulta acest lucru. Surpriza, insa: pe cursele in conventie ce apartin (au apartinut?) Tursib SA circula autobuzele Scolii de soferi Prima!!! Cum s-a realizat incredintarea traseelor? De ce nu exista Hotarare de Consiliu local, asa cum impune legea? Scoala de soferi Prima are ca obiect de activitate transportul de persoane?


Microbuz apartinand "Prima" pe traseu "Conventie"!!!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 19:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
De ce nu va fi achiziţionat autobuzul electric

Autobuzul electric, testat zilele acestea ȋn Sibiu, nu va fi achiziționat, reprezentanții SC Tursib SA invocând capacitatea redusă a locurilor, de care dispune acesta.

„Datorită creşterii numărului de sibieni care circulă cu transportul public, se impune utilizarea de către Tursib a autobuzelor cu capacitate de 100 – 160 de locuri. Autobuzul BYD are o capacitate de 61 locuri, 25 pe scaune şi 36 în picioare, şi deşi are o lungime de 12 metri, identică cu autobuzele de 100 locuri, o parte din spaţiul salonului este ocupat de încăperi în care sunt montaţi acumulatorii” a declarat Adrian Popa, directorul general al SC Tursib SA, pentru Turnul Sfatului.

Autobuzul electric a fost integrat ȋn programul de circulaţie curent şi a circulat până acum, timp de două săptămâni, pe traseele 5 (Valea Aurie-Gară) şi 13 (Gară-Muzeul Astra), efectuând un parcurs de 2.800 de kilometri.

Capacitatea redusă a locurilor, o scuză?

Pe parcursul perioadei de testare, sibienii s-au arătat ȋncântaţi de posibilitatea achiziţionării autobuzului, fiind mulţumiţi, cu precădere, de sistemul de climatizare cu care este dotat acesta. Potrivit reprezentanţilor SC Tursib SA, costul energetic în exploatare al autobuzului electric, la preţurile actuale ale curentului electric şi motorinei, este cu 40% mai mic faţă de cel al autobuzelor care funcţionează pe bază de motorină. De asemenea, autobuzul poate parcurge până la 250 km între două încărcări, conform datelor specificate de producător. Ceea ce permite utilizarea lui pentru executarea unui program de circulaţie complet, adică ȋn regim zilnic de brigadă, de câte două schimburi.

Deşi concluziile acestora arată ferm că un autobuz electric ar fi mai rentabil faţă de unul clasic, numarul de locuri pare a fi cea mai mare problemă invocată.


http://www.turnulsfatului.ro/27151/de-c ... ctric.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Nov 2014 19:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Vremea a trecut, minciunile au ramas.

http://www.hotnews.ro/stiri-presa_regio ... eibuze.htm

Tursib investeste in troleibuze

de Laurentiu Parnica
Ziarul de Sibiu
Marţi, 29 august 2006

Directorul general al Tursib SA, Adrian Popa, arata ca dupa ce santierele Sibiului se vor inchide, va demara un proces de revitalizare a sistemului de transport in comun ecologic. Tursib va moderniza liniile de troleibuz existente, anul viitor si va incerca achizitionarea de noi troleibuze, odata cu lungirea caii de rulare, in functie de resursele financiare disponibile. Tramvaiul ar putea fi reintrodus in Sibiu abia in 2012.

Adrian Popa raspunde astfel unei scrisori deschise trimisa de Asociatia Transira, in care se arata necesitatea revitalizarii transportului prin intermediul troleibuzelor.

In scrisoarea trimisa si Ziarului de Sibiu, se insista pe latura ecologica a transportului prin troleibuze si pe faptul ca Sibiul detine o retea de troleibuze foarte buna care insa nu ar fi pusa in valoare suficient, potrivit autorilor scrisorii. Acestia adauga mai multe sugestii de trasee, care sa puna in valoare baza de troleibuze.

Pe de alta parte, Adrian Popa, directorul general al Tursib SA, precizeaza ca lucrarile de refacere a arterelor de transport din orasul Sibiu au dat peste cap mai multe trasee din cadrul sistemului de transport public. Din aceasta cauza, precizeaza Adrian Popa, pe traseul T1 circula autobuze si nu troleibuze, asa cum se intampla pana de curand.

„Am primit si eu aceasta scrisoare si pot spune ca pana nu se finalizeaza lucrarile la Calea Dumbravii, spre exemplu, nu putem face nimic. Dupa ce se da drumul la Calea Dumbravii, va intra in lucru Mihai Viteazu, lucru care ne va afecta din nou. De aceea, pana nu se termina toate santierele, nu vom putea revitaliza sistemul de transport prin troleibuze”, arata Adrian Popa. Acesta da insa asigurari ca are in vedere largirea parcului de troleibuze.

Potrivit directorului Tursib, in acest moment, in Sibiu, ponderea ocupata de transportul cu troleibuze este de 30 la suta, procent care va creste in anii urmatori. Popa arata ca a avut recent o discutie cu reprezentantii municipalitatii din localitatea ungara Szeged, un oras comparabil cu Sibiul.

Popa precizeaza ca in orasul ungar, ponderea detinuta de transportul cu troleibuze si tramvai este de 40 la suta. „Vom ajunge si noi la acest nivel, dar dupa ce se inchid santierele, dupa ce vom lungi calea de rulare si dupa ce vom achizitiona mai multe troleibuze”, mai spune Popa.

30 la suta troleibuze

Autorii scrisorii deschise arata ca transportul cu troleibuzul este mai bun decat cel cu autobuzul din mai multe puncte de vedere, avantajul principal fiind lipsa poluarii. Pe de alta parte, Adrian Popa arata ca problema poluarii orasului nu se datoreaza autobuzelor Tursib ci traficului greu care traverseaza orasul.

Potrivit directorului, constructia Centurii Ocolitoare va rezolva cea mai mare parte a poluarii din transport. „In plus, un troleibuz costa mai mult, ca intretinere, decat un autobuz. La fiecare autobuz am nevoie de alti trei oameni, pe langa sofer, pentru intretinere. Pentru troleibuz, e nevoie de cinci oameni in plus”, spune Adrian Popa.

Acesta mai arata ca atunci cand un troleibuz se defecteaza acesta blocheaza traficul, decongestionarea facandu-se foarte greu, datorita dependentei troleibuzului de alimentarea electrica. „Un sistem de transport facut prin intermediul firelor electrice aduce cu sine pericolul paralizarii transportului in cazul in care reteaua electrica cedeaza”, mai spune Popa.

Acesta adauga insa ca troleibuzele sunt totusi importante pentru sistemul de transport sibian, mai ales datorita faptului ca reteaua este bine dezvoltata. „Mai este nevoie de lucrari de refacere, cea mai afectata cale de transport fiind cea dintre Cimitir si Dumbrava. Anul viitor, insa vom reusi sa rezolvam aceasta problema”, da asigurari directorul Turisb SA.

Potrivit autorilor scrisorii deschise, in Sibiu ruleaza 15 troleibuze. Adrian Popa dezminte acest lucru si arata ca Tursib are in baza 24 de troleibuze. Popa precizeaza ca pentru achizitia a 15 troleibuze noi, lucru cerut de asociatia Transira, este nevoie de alti 15 kilometri de cale de rulare

Tramvai in 2012

Reprezentantii Transira amintesc in scrisoarea deschisa despre un proiect de reintroducere a transportului in comun cu tramvaiul, in Sibiu. Directorul Tursib precizeaza ca proiectul este supus analizei, dar nu nu a trecut de aceasta faza.

„Acest proiect implica niste costuri foarte mari si lucrari de amploare si cred ca va putea fi realizat abia dupa 2012, dupa ce Sibiul va lua amploare”, arata directorul Tursib.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 26 Jan 2015 10:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Pana la terminarea lucrarilor pe str. Otelarilor, autobuzele vor circula pe str. Macaralei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 28 Jan 2015 14:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Dumnezeu sa-l ierte. A fost unul din artizanii distrugerii transportului cu troleibuzul din Sibiu.

Quote:
Directorul adjunct al societății de transport local, Tursib, a fost găsit în această dimineață spânzurat, în casa mamei sale. El este soțul consilierului local FDGR, Anita Pavel, iar cei doi sunt cunoscuți ca fiind în grupul de prieteni apropiați ai președintelui Klaus Iohannis. Soții Pavel au fost prezenți alături de președinte la petrecerea de după câștigarea alegerilor, dar și la petrecerea de Revelion.

Conform ultimei declarații de avere, depusă la jumătatea anului trecut, Cristian Pavel nu avea datorii. El deținea, împreună cu soția, o casă în Sibiu de o sută de metri pătrați, un teren în intravilan de 400 mp și un autoturism Ford.


http://www.turnulsfatului.ro/28959/dire ... zurat.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 May 2015 09:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Quote:
Proiect de hotărâre privind aprobarea programului de circulație pentru transportul public de călători efectuat de SC TURSIB SA valabil din data de 22.06.2015, corespunzător vacanței de vară


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 22 Jun 2015 17:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Modificare contract concesiune.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 15:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
Noile programe, incepand cu data de 14.09.2015.

www.sibiu.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group