TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 02:18

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Moscova: troleibuze
PostPosted: Sun 13 Nov 2011 19:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Si Moscova isi reinnoieste parcul de troleibuze, apeland la caroseriile MAZ. Cateva fotografii cu troleibuzele SVARZ-MAZ-6235.00 puse in circulatie anul acesta.

Foto: http://www.transphoto.ru


Attachments:
SVARZ-MAZ-6235.00 1859.jpg
SVARZ-MAZ-6235.00 1859.jpg [ 424.21 KiB | Viewed 7786 times ]
SVARZ-MAZ-6235.00 3812.jpg
SVARZ-MAZ-6235.00 3812.jpg [ 155.76 KiB | Viewed 7786 times ]
SVARZ-MAZ-6235.00 7874.jpg
SVARZ-MAZ-6235.00 7874.jpg [ 338.84 KiB | Viewed 7786 times ]
SVARZ-MAZ-6235.00 7874a.jpg
SVARZ-MAZ-6235.00 7874a.jpg [ 354.72 KiB | Viewed 7786 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Nov 2011 21:39 
Operatorul de transport în comun din Moscova se numeşte MOSGORTRANS (МОСГОРТРАНС) şi deţine două uzine de reparaţii şi construcţii (în genul URAC-ului deţinut de RATB). Una din ele datează din 1909 şi se numeşte TRZ-Uzina de reparaţii tramvaie, iar a doua a luat fiinţă în 1935 şi se numeşte SVARZ-Uzina de reparaţii şi construcţii de vagoane Sokolnik. SVARZ produce, printre altele, troleibuze, în special pentru MOSGORTRANS. SVARZ-6235.00 este produs pe baza troleibuzului MAZ-ETON-103T. Are podea parţial coborâtă, este acţionat de un electromotor asincron în curent alternativ tip TAD-3, ce dezvoltă 200 kW şi are un grup special de baterii care îi asigură o deplasare autonomă de circa 500-550 metri. În fotografii, ultimul "născut", încă în uzină.
    Sursă:www.transphoto.ru


Attachments:
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_a.jpg
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_a.jpg [ 94.69 KiB | Viewed 7714 times ]
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_b.jpg
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_b.jpg [ 94.52 KiB | Viewed 7716 times ]
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_c.jpg
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_c.jpg [ 93.73 KiB | Viewed 7714 times ]
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_d.jpg
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_d.jpg [ 75.15 KiB | Viewed 7714 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Nov 2011 00:18 
Moscova. Ultimul "născut" SVARZ-6235.00 cu numărul de parc 7875, a ieşit pe traseu. Din 2008 şi până acum au fost asamblate 43 unităţi.


Attachments:
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_e.jpg
2011_7875-Москва_СВАРЗ-6235.00_e.jpg [ 166.62 KiB | Viewed 7700 times ]
Top
  
 
PostPosted: Sat 19 Nov 2011 00:39 
Moscova. În perioada 2007-2008, MOSGORTRANS a achiziţionat de la producătorul din Belarus, BELKOMMUNMAŞ, 56 de troleibuze solo de tip BKM-321, cu podea coborâtă, echipate cu electromotoare asincrone în curent alternativ tip ŠKODA 8ML 3550 L4, având 185 kW.
    În perioada 2009-2010, MOSGORTRANS a achiziţionat de la acelaşi producător 6 troleibuze articulate de tip BKM-333, cu podea coborâtă, în formula 6X2, echipate cu aceleaşi electromotoare asincrone în curent alternativ tip ŠKODA 8ML 3550 L4, având 185 kW.


Attachments:
2008_3851-Москва_БКМ-321_a.jpg
2008_3851-Москва_БКМ-321_a.jpg [ 81.26 KiB | Viewed 7537 times ]
2008_3851-Москва_БКМ-321_b.jpg
2008_3851-Москва_БКМ-321_b.jpg [ 84.1 KiB | Viewed 7537 times ]
2010_7681-Москва_БКМ-333_a.jpg
2010_7681-Москва_БКМ-333_a.jpg [ 107.62 KiB | Viewed 7537 times ]
2010_7681-Москва_БКМ-333_b.jpg
2010_7681-Москва_БКМ-333_b.jpg [ 121.33 KiB | Viewed 7537 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Nov 2011 01:08 
Moscova. În anul 2009, uzinele SVARZ au început să producă, pe baza troleibuzului BKM-321, troleibuzul solo SVARZ-6235.01. Până acum au fost asamblate 44 unităţi. În anul 2010, uzinele SVARZ au început să producă, pe baza troleibuzului articulat BKM-333, troleibuzul articulat SVARZ-6237.00, în formula 6X2. Până acum au fost asamblate 6 unităţi. Ambele sunt cu podeaua coborâtă pe toată lungimea vehiculului. Spre deosebire de cele achiziţionate de la BELKOMMUNMAŞ, aceste troleibuze sunt echipate, ca şi "fratele" SVARZ-6235-00, cu electromotor asincron în curent alternativ tip TAD-3, ce dezvoltă 200 kW şi au un grup special de baterii ce le asigură o deplasare autonomă de circa 500-550 metri.


Attachments:
2010_7896-Москва_СВАРЗ-6235.01_a.jpg
2010_7896-Москва_СВАРЗ-6235.01_a.jpg [ 103.88 KiB | Viewed 7536 times ]
2010_7899-Москва_СВАРЗ-6235.01_a.jpg
2010_7899-Москва_СВАРЗ-6235.01_a.jpg [ 97.6 KiB | Viewed 7536 times ]
2010_7899-Москва_СВАРЗ-6235.01_b.jpg
2010_7899-Москва_СВАРЗ-6235.01_b.jpg [ 98.12 KiB | Viewed 7536 times ]
2010_7899-Москва_СВАРЗ-6235.01_d.jpg
2010_7899-Москва_СВАРЗ-6235.01_d.jpg [ 74.39 KiB | Viewed 7536 times ]
2010_3697-Москва_СВАРЗ-6237.00_a.jpg
2010_3697-Москва_СВАРЗ-6237.00_a.jpg [ 78.09 KiB | Viewed 7536 times ]
2010_3698-Москва_СВАРЗ-6237.00_a.jpg
2010_3698-Москва_СВАРЗ-6237.00_a.jpg [ 119.79 KiB | Viewed 7536 times ]
2010_7688-Москва_СВАРЗ-6237.00_a.jpg
2010_7688-Москва_СВАРЗ-6237.00_a.jpg [ 115.84 KiB | Viewed 7536 times ]
2010_7688-Москва_СВАРЗ-6237.00_b.jpg
2010_7688-Москва_СВАРЗ-6237.00_b.jpg [ 85.65 KiB | Viewed 7536 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Nov 2011 13:52 
În perioada 21-25 noiembrie 2011, la Moscova, în incinta Complexului Expoziţional Sokolniki, a avut loc o expoziţie internaţională (anuală, de felul ei) denumită "Transportul în Rusia". Alături de numeroase mijloace de transport, a fost expus şi un troleibuz SVARZ-6235.00 pe baza troleibuzului MAZ-ETON-103T. Are numărul de fabricaţie 34 şi încă nu are număr de parc, dar este deja arondat parcului auto Filevskii FATP (acesta este şi garaj de autobuze şi depou de troleibuze).


Attachments:
21-25.11.2011_zav.no.34.1.jpg
21-25.11.2011_zav.no.34.1.jpg [ 82.71 KiB | Viewed 7621 times ]
21-25.11.2011_zav.no.34.2.jpg
21-25.11.2011_zav.no.34.2.jpg [ 116.62 KiB | Viewed 7623 times ]
21-25.11.2011_zav.no.34.3.jpg
21-25.11.2011_zav.no.34.3.jpg [ 71.79 KiB | Viewed 7622 times ]
21-25.11.2011_zav.no.34.4.jpg
21-25.11.2011_zav.no.34.4.jpg [ 104.91 KiB | Viewed 7623 times ]
21-25.11.2011_zav.no.34.5.jpg
21-25.11.2011_zav.no.34.5.jpg [ 101.85 KiB | Viewed 7621 times ]
21-25.11.2011_zav.no.34.6.jpg
21-25.11.2011_zav.no.34.6.jpg [ 60.62 KiB | Viewed 7622 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Nov 2011 14:24 
Expoziţia s-a terminat. Am plecat spre noua mea casă, depoul de troleibuze nr.6, nu cum ştiam anterior, la FATP. Deci voi avea un număr de parc ce va începe cu 68__ . Aţi observat că mă deplasez prin propriile mele puteri, până când voi ajunge la reţea?


Attachments:
26.11.2011_zav.no.34.jpg
26.11.2011_zav.no.34.jpg [ 154.76 KiB | Viewed 7617 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2012 22:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Innoirea parcului de troleibuze continua. Troleibuzele BKM-321 dispun si de posibilitarea decuplarii pneumatice a tangoanelor.

http://transphoto.ru


Attachments:
7877.jpg
7877.jpg [ 388.27 KiB | Viewed 7100 times ]
BKM-321.jpg
BKM-321.jpg [ 373.05 KiB | Viewed 7100 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 26 Nov 2012 17:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Apar si MAZ-urile 203 in Moscova.

Foto: www.transphoto.ru


Attachments:
SVARZ-MAZ-6275.jpg
SVARZ-MAZ-6275.jpg [ 498.65 KiB | Viewed 7225 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 26 Nov 2012 17:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Troleibuze TrolZa-5265.00 "Megapolis"

Sunt comandate 263 unitati.

Foto: http://www.transphoto.ru


Attachments:
4552.jpg
4552.jpg [ 499.14 KiB | Viewed 6921 times ]
6472.jpg
6472.jpg [ 390.75 KiB | Viewed 6921 times ]
7128.jpg
7128.jpg [ 418.3 KiB | Viewed 6921 times ]
7129.jpg
7129.jpg [ 412.14 KiB | Viewed 6921 times ]
7130.jpg
7130.jpg [ 394.89 KiB | Viewed 6921 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Dec 2012 09:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Troleibuzul SVARZ-6275 circula in Moscova cu nr. de inventar 8882.

Foto: transphoto.ru


Attachments:
8882.jpg
8882.jpg [ 424.71 KiB | Viewed 7089 times ]
8882 a.jpg
8882 a.jpg [ 430.38 KiB | Viewed 7089 times ]
SVARZ-MAZ-6235.00 Moscova.jpg
SVARZ-MAZ-6235.00 Moscova.jpg [ 201.71 KiB | Viewed 6986 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 21 Mar 2013 13:11 
Moscova: troleibuze. Investiţiile anului 2012

În cursul anului 2012, operatorul de transport public din Moscova, MOSGORTRANS, a achiziţionat un număr total de 452 troleibuze. Acestea au fost repartizate astfel:
    1. Parcul de troleibuze nr.1: total 46 unităţi, din care 35 tip TrolZa-5265 MEGAPOLIS şi 11 tip BELKOMMUNMAŞ BKM-321.
2. Parcul de troleibuze nr.2: total 86 unităţi, din care 68 tip TrolZa-5265 MEGAPOLIS şi 18 tip BELKOMMUNMAŞ BKM-321.
    3. Parcul de autobuze şi troleibuze Filiovskii (nr.3): total 50 unităţi, din care 30 tip TrolZa-5265 MEGAPOLIS, 10 tip SVARZ-6235.00 şi 10 tip BELKOMMUNMAŞ BKM-321.
4. Parcul de troleibuze nr.4 Şciepetiliniovka: total 47 unităţi, din care 36 tip TrolZa-5265 MEGAPOLIS şi 11 tip BELKOMMUNMAŞ BKM-321.
    5. Parcul de troleibuze nr.5 Artamonova: total 48 unităţi, din care 34 tip TrolZa-5265 MEGAPOLIS şi 14 tip BELKOMMUNMAŞ BKM-321.
6. Parcul de troleibuze nr.6: total 61 unităţi, din care 46 tip TrolZa-5265 MEGAPOLIS şi 15 tip BELKOMMUNMAŞ BKM-321.
    7. Parcul de troleibuze nr.7: total 85 unităţi, din care 71 tip TrolZa-5265 MEGAPOLIS şi 14 tip BELKOMMUNMAŞ BKM-321.
Parcul de troleibuze nr.8: total 29 unităţi, din care 28 tip SVARZ-6235.00 şi 1 tip SVARZ-6275.
    Pe tipuri de troleibuze, achiziţia a însumat 320 unităţi TrolZa-5265.00 MEGAPOLIS, produse de uzinele TrolZa din oraşul Engels; 38 unităţi SVARZ-6235.00 şi 1 unitate SVARZ-6275, produse de uzinele proprii ale MOSGORTRANS-ului, SVARZ din Moscova; 93 unităţi importate de la BELKOMMUNMAŞ din Minsk, Belarus.
Sursă: ria.novosti şi mosgortrans.ru.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Mar 2013 13:33 
Cele 320 troleibuze TrolZa-5265.00 MEGAPOLIS, produse de uzinele TrolZa din oraşul Engels, au podeaua integral coborâtă, sunt dotate cu instalaţie de aer condiţionat, au sistem de deplasare autonomă pe baterii şi sunt echipate cu electromotor asincron de tracţiune în curent alternativ tip RUSELPROM, având 185 kW. De asemenea au echipament de urmărire Glonass Granite Navigator, sistemul rusesc de sateliţi, similar sistemului GPS.
    Troleibuze din parcurile de la 1 la 6. Prima cifră reprezintă numărul parcului.
Foto: transphoto.ru.


Attachments:
1769.jpg
1769.jpg [ 92.71 KiB | Viewed 7448 times ]
1790.jpg
1790.jpg [ 72.01 KiB | Viewed 7446 times ]
2115.jpg
2115.jpg [ 74.57 KiB | Viewed 7447 times ]
2128.jpg
2128.jpg [ 101.14 KiB | Viewed 7449 times ]
2145.jpg
2145.jpg [ 116.48 KiB | Viewed 7448 times ]
2159.jpg
2159.jpg [ 81.9 KiB | Viewed 7446 times ]
3703.jpg
3703.jpg [ 145.46 KiB | Viewed 7448 times ]
3722.1.jpg
3722.1.jpg [ 110.18 KiB | Viewed 7448 times ]
3722.2.jpg
3722.2.jpg [ 87.43 KiB | Viewed 7447 times ]
3722.3.jpg
3722.3.jpg [ 88.45 KiB | Viewed 7447 times ]
3722.4.jpg
3722.4.jpg [ 78.82 KiB | Viewed 7448 times ]
4546.1.jpg
4546.1.jpg [ 92.61 KiB | Viewed 7447 times ]
4546.2.jpg
4546.2.jpg [ 103.63 KiB | Viewed 7447 times ]
5314.jpg
5314.jpg [ 106.46 KiB | Viewed 7448 times ]
5331.jpg
5331.jpg [ 71.22 KiB | Viewed 7448 times ]
6471.jpg
6471.jpg [ 112.13 KiB | Viewed 7448 times ]
6478.jpg
6478.jpg [ 110.09 KiB | Viewed 7448 times ]
6497.jpg
6497.jpg [ 149.3 KiB | Viewed 7448 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Mar 2013 13:38 
TrolZa-5265.00 MEGAPOLIS.
    Troleibuze din parcul 7.
Foto: transphoto.ru.


Attachments:
7130.1.jpg
7130.1.jpg [ 115.68 KiB | Viewed 7446 times ]
7135.jpg
7135.jpg [ 79.47 KiB | Viewed 7446 times ]
7138.1.jpg
7138.1.jpg [ 94.85 KiB | Viewed 7446 times ]
7138.2.jpg
7138.2.jpg [ 168.65 KiB | Viewed 7447 times ]
7142.jpg
7142.jpg [ 110.3 KiB | Viewed 7446 times ]
7146.jpg
7146.jpg [ 84.89 KiB | Viewed 7446 times ]
7149.jpg
7149.jpg [ 88.02 KiB | Viewed 7445 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Mar 2013 13:50 
Cele 38 troleibuze SVARZ-6235.00, produse de uzinele proprii ale MOSGORTRANS-ului, SVARZ din Moscova, sunt asamblate pe baza troleibuzului MAZ 103T. Au podeaua parţial coborâtă, sunt dotate cu instalaţie de aer condiţionat, au sistem de deplasare autonomă pe baterii şi sunt echipate cu electromotor asincron de tracţiune în curent alternativ tip TAD 3, având 200 kW.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
3818.jpg
3818.jpg [ 93.09 KiB | Viewed 7443 times ]
3820.jpg
3820.jpg [ 95.88 KiB | Viewed 7442 times ]
3823.jpg
3823.jpg [ 104.56 KiB | Viewed 7443 times ]
8841.jpg
8841.jpg [ 73.66 KiB | Viewed 7443 times ]
8844.jpg
8844.jpg [ 123 KiB | Viewed 7442 times ]
8891.jpg
8891.jpg [ 100.21 KiB | Viewed 7443 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Mar 2013 14:10 
Troleibuzul SVARZ-6275, produs de uzinele proprii ale MOSGORTRANS-ului, SVARZ din Moscova, este asamblat pe baza troleibuzului MAZ-203T. Este un prototip, prezentat pentru prima oară la Expoziţia Internaţională EXPOCITYTRANS 2012, ce a avut loc la Moscova în octombrie 2012. Are podeaua integral coborâtă, este dotat cu instalaţie de aer condiţionat, are sistem de deplasare autonomă pe baterii şi este echipat cu electromotor asincron de tracţiune în curent alternativ tip TAD 3, având 200 kW.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
8882.1.jpg
8882.1.jpg [ 111.91 KiB | Viewed 7439 times ]
8882.2.jpg
8882.2.jpg [ 126.5 KiB | Viewed 7440 times ]
8882.3.jpg
8882.3.jpg [ 91.08 KiB | Viewed 7439 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Mar 2013 14:26 
Cele 93 troleibuze BELKOMMUNMAŞ BKM-321, produse de uzinele BELKOMMUNMAŞ din Minsk, Belarus, importate de MOSGORTRANS, au podeaua integral coborâtă, sunt dotate cu instalaţie de aer condiţionat numai pentru cabina conducătorului şi instalaţie de ventilaţie forţată în salonul pasagerilor, au sistem de deplasare autonomă pe baterii şi sunt echipate cu electromotor asincron de tracţiune în curent alternativ tip ŠKODA 8ML 3550 L/4 (import Cehia), având 185 kW.
    Foto: transphoto.ru.


Attachments:
1864.jpg
1864.jpg [ 104.34 KiB | Viewed 7439 times ]
1874.jpg
1874.jpg [ 133.64 KiB | Viewed 7440 times ]
2822.jpg
2822.jpg [ 73.49 KiB | Viewed 7439 times ]
2839.jpg
2839.jpg [ 64.4 KiB | Viewed 7439 times ]
3858.jpg
3858.jpg [ 84.41 KiB | Viewed 7440 times ]
3866.jpg
3866.jpg [ 106.36 KiB | Viewed 7438 times ]
4829.jpg
4829.jpg [ 110.61 KiB | Viewed 7439 times ]
4838.jpg
4838.jpg [ 143.46 KiB | Viewed 7439 times ]
5820.jpg
5820.jpg [ 76.83 KiB | Viewed 7439 times ]
5832.jpg
5832.jpg [ 102.04 KiB | Viewed 7439 times ]
6834.jpg
6834.jpg [ 102.7 KiB | Viewed 7439 times ]
7822.jpg
7822.jpg [ 91 KiB | Viewed 7439 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Mar 2013 13:32 
OAB wrote:
Mă surprind neplăcut două lucruri:
1. Codificarea cu seria 6yyy a troleibuzului SVARZ (Sokolniceskii) în condiţiile în care cifra 6 era alocată vehiculelor cu 3 axe (de 15m şi 18m) adică clasa Asobo Balşoi; pentru clasa vehiculelor standard era cifra 5

2. Achiziţionarea doar de vehicule standard (la ei considerate clasa Balşoi).

Ce i-o fi determinat să procedeze aşa? Tocmai Moscova care s-a confruntat cu o criză acută a vehiculelor de capacitate sporită în anii '90?
1. Codificarea autovehiculelor produse în fosta Uniune Sovietică şi ulterior în Federaţia Rusă este reglementată încă din anul 1966, prin Normativul ON 025270-66, care este şi acum în vigoare, dar nu este obligatoriu. A doua cifră din clasificare, *2***, se referă la autobuze/troleibuze, clasa 42*** se referă la autobuze/troleibuze de medie capacitate, clasa 52*** se referă la autobuze/troleibuze de mare capacitate, clasa 62*** se referă la autobuze/troleibuze de foarte mare capacitate (suplimentară). Nicăieri nu se face referire la lungimea sau la tipul constructiv solo sau articulat al autobuzelor/troleibuzelor. De altfel, în anul 1966 nici nu se punea problema existenţei autobuzelor/troleibuzelor cu lungime de 14 sau 15 metri. Iar existenţa autobuzelor/troleibuzelor articulate era firavă. SVARZ consideră produsele sale autobuze/troleibuze de foarte mare capacitate (suplimentară), chiar dacă lungimea lor este de 12 metri.
    Clasele despre care spui "osobo balşoi" " şi "balşoi" sunt denumiri date pe forumuri şi pe portale, nu sunt oficiale. (Similar cu ce găseşti la noi, CITARO 1,2,3, care nu există, acestea fiind MB O.350/O.350G CITARO (EURO 3,4,5) şi MB.O.350/O.350G DER NEUE CITARO (EURO 5,6). În limba rusă, osobo/osobâi "особый" înseamnă "aparte/special", iar bolşoi, pronunţat balşoi "большой" înseamnă "mare". În jargonul rusesc, pentru autobuze/troleibuze articulate se foloseşte cuvântul garmoşka "гармошка", care se traduce prin "armonică".
2. Achiziţionarea numai de troleibuze solo? Greu de răspuns. La Moscova, subiectul privind dezvoltarea transportului în comun electric, troleibuze, tramvaie, extinderea reţelei de metrou, a fost discutat în toamna anului trecut de primarul Moscovei, Serghei Sobianin şi de primarul adjunct pentru Transport şi Dezvoltare a Infrastructurii de Transport, Nikolai Liamov, direct cu preşedintele Rusiei, Vladimir Putin. No comment.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jun 2013 19:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Al doilea. Vor fi 16?

Foto: transphoto.ru


Attachments:
Moskow.jpg
Moskow.jpg [ 481.67 KiB | Viewed 6900 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Aug 2013 14:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Silviu wrote:
Al doilea. Vor fi 16?

Foto: transphoto.ru


8979


Attachments:
Moscova.jpg
Moscova.jpg [ 361.65 KiB | Viewed 6714 times ]
Moscova 1.jpg
Moscova 1.jpg [ 345.32 KiB | Viewed 6714 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 17 Nov 2013 10:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
80 de ani de transport cu troleibuzul

http://protv.md/stiri/international/par ... 09931.html

http://www.euronews.com/2013/11/16/old- ... ry-parade/

Foto: http://transphoto.ru/articles/3895/


Attachments:
Moscova MTB-82D, 1777.jpg
Moscova MTB-82D, 1777.jpg [ 388.81 KiB | Viewed 6584 times ]
Moscova ZiU-5, 2323.jpg
Moscova ZiU-5, 2323.jpg [ 493.29 KiB | Viewed 6584 times ]
Moscova ZiU-5G, 2672.jpg
Moscova ZiU-5G, 2672.jpg [ 460.3 KiB | Viewed 6583 times ]
Moscova SVARZ TBES 421.jpg
Moscova SVARZ TBES 421.jpg [ 324.22 KiB | Viewed 6582 times ]
Moscova SVARZ MTBES 701.jpg
Moscova SVARZ MTBES 701.jpg [ 392.76 KiB | Viewed 6582 times ]
Moscova ZiU-682V, 1152.jpg
Moscova ZiU-682V, 1152.jpg [ 476.53 KiB | Viewed 6581 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Nov 2013 10:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Troleibuz decorat.

Foto: http://transphoto.ru/articles/3895/


Attachments:
Moscova, TrolZa-5275.00, 2720.jpg
Moscova, TrolZa-5275.00, 2720.jpg [ 495.81 KiB | Viewed 6580 times ]
Moscova, TrolZa-5275.00, 2720 a.jpg
Moscova, TrolZa-5275.00, 2720 a.jpg [ 495.07 KiB | Viewed 6580 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Nov 2013 19:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Parada troleibuzelor.

Foto: http://transphoto.ru/articles/3895/


Attachments:
Moscova trolleybus.jpg
Moscova trolleybus.jpg [ 495.2 KiB | Viewed 6540 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Feb 2014 07:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Some 150 Belkommunmash trolleybuses for Moscow in 2014

Belkommunmash will ship 150 trolleybuses to Moscow in 2014. The matter was discussed at the 26 February session of the working group responsible for the coordination of Belarus-Moscow interaction, BelTA has learnt.

Chairman of the Minsk City Executive Committee Nikolai Ladutko noted that Belarus is ready to export more vehicles to Moscow, including via leasing schemes. Summing up Belarus-Moscow cooperation in 2013 the Minsk Mayor said that the sides had achieved decent results in a number of areas. In particular, Belarus managed to increase supplies of furniture and light industry products to Moscow. “The increase in trade between Belarus and Moscow stood at over 7% in 2013, which is quite a good result. This year the figure is expected to be even more impressive. Belarus is going to increase supplies of products of machine-building industry and foodstuffs, including dairy and meat products and bakery,” Nikolai Ladutko added. It is also important to continue increasing the share of innovative projects in Belarus’ export, Nikolai Ladutko added.

Sergei Cheremin, head of the Department for External Economic and International Relations of the Moscow Government, underlined that Belarus is among Moscow’s five most important economic partners. “In 2013 the trade amounted to over $5 billion. Minskmetrostroi won the tender to take part in the construction of the Kalininskaya line of the Moscow Metro, which is one of the most significant projects. I hope that a considerable deal of tenders in Moscow will be won by Belarusian companies,” Sergei Cheremin said.

http://news.belta.by/en/news/econom?id=741225


Top
 Profile  
 
 Post subject: Moscova: troleibuze
PostPosted: Wed 28 May 2014 13:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Dupa modernizarea parcului de troleibuze iata ca, in sfarsit, se doreste si modernizarea retelei electrice.

http://www.m24.ru/articles/45238

Componente Elektroline pt. macaze, incrucisari troleibuz-troleibuz, troleibuz-tramvai. Probabil si piese pt. curbe.


Attachments:
Moscow.jpg
Moscow.jpg [ 17.76 KiB | Viewed 6615 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 06 Jul 2014 16:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Iata ca modernizarea retelei de troleibuz a inceput. Din poza de pe transphoto.ru se observa ca au fost inlocuite si consolele.


Attachments:
Moscova.jpg
Moscova.jpg [ 492.48 KiB | Viewed 6573 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 19 Nov 2014 18:19 
Sâmbătă 15 noiembrie 2014, cu ocazia aniversării a 81 de ani de la inaugurarea primei linii de troleibuz din Moscova, a avut loc o paradă a "retro-troleibuzelor", ce au circulat de-a lungul anilor în Capitala Federaţiei Ruse.
    Fotografiile ce urmează: transphoto.ru.


    Top
      
     
    PostPosted: Wed 19 Nov 2014 18:21 
    MTB 82D, № 1777.


    Attachments:
    1777_MTB 82D.1.jpg
    1777_MTB 82D.1.jpg [ 483.4 KiB | Viewed 6593 times ]
    1777_MTB 82D.2.jpg
    1777_MTB 82D.2.jpg [ 385.89 KiB | Viewed 6593 times ]
    Top
      
     
    PostPosted: Wed 19 Nov 2014 18:23 
    SVARZ TBES, № 421.


    Attachments:
    421_SVARZ TBES.2.jpg
    421_SVARZ TBES.2.jpg [ 404.12 KiB | Viewed 6593 times ]
    Top
      
     
    PostPosted: Wed 19 Nov 2014 18:25 
    SVARZ MTBES, № 701.


    Attachments:
    701_SVARZ MTBES.1.jpg
    701_SVARZ MTBES.1.jpg [ 487.12 KiB | Viewed 6593 times ]
    701_SVARZ MTBES.2.jpg
    701_SVARZ MTBES.2.jpg [ 388.74 KiB | Viewed 6593 times ]
    Top
      
     
    Display posts from previous:  Sort by  
    Post new topic Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

    All times are UTC + 3 hours


    Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot post attachments in this forum

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group