Este ZIS-155.
Acest autobuz a fost construit între anii 1949 şi 1957.
Scheletul caroseriei era realizat din profile de duraluminiu, partea superioară din oţel, iar învelişul caroseriei, din foi de duraluminiu. De unde se vede că în acel timp, duraluminiul nu mai avea căutare în industria aeronautică. În decursul timpului, trecând prin reparaţii, foile de duraluminiu au fost înlocuite cu foi de oţel, ceeace a dus, inevitabil, la mărirea greutăţii autobuzului.
A fost echipat cu motor OTTO, cu patru cilindri în linie, amplasat în faţă, pe partea dreaptă, lângă şofer, tip ZIS-120, ce dezvolta 92 CP.
După o vreme, motorului i s-au adus modificări, devenind tip ZIS-124, obţinându-se o putere de 105 CP.
OAB wrote:
Dovadă sunt cele 3 elemente (mai închise la culoare) situate deasupra gemuleţului unde se afişa indicativul de traseu.
Cele trei elemente sunt de fapt lanterne luminoase, indicatoare de traseu. Fiecare dintre lanterne avea patru lentile de culoare, roşu, portocaliu, verde şi albastru, În funcţie de combinaţia de culori, noaptea se putea determina traseul pe care circula autobuzul. Nu se specifică, dar cred că această combinaţie de culori se realiza manual, în garaj.
Sursă: denisovets.ru.