TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 23 Sep 2020 18:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 248 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
PostPosted: Fri 09 Mar 2018 13:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Silviu wrote:
Fotografii din decembrie 2003.


Attachments:
Piatra Neamt 06.12.2003 (15).jpg
Piatra Neamt 06.12.2003 (15).jpg [ 152.45 KiB | Viewed 8053 times ]
Piatra Neamt 06.12.2003 (16).jpg
Piatra Neamt 06.12.2003 (16).jpg [ 122.04 KiB | Viewed 8053 times ]
Piatra Neamt 07.12.2003 (3).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (3).jpg [ 141.16 KiB | Viewed 8053 times ]
Piatra Neamt 06.12.2003 (17).jpg
Piatra Neamt 06.12.2003 (17).jpg [ 122.74 KiB | Viewed 8053 times ]
Piatra Neamt 07.12.2003 (4).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (4).jpg [ 112.33 KiB | Viewed 8053 times ]
Piatra Neamt 07.12.2003 (2).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (2).jpg [ 136.81 KiB | Viewed 8053 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 09 Mar 2018 13:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Silviu wrote:
Fotografii din decembrie 2003.


Attachments:
Piatra Neamt 07.12.2003 (5).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (5).jpg [ 113.31 KiB | Viewed 6860 times ]
Piatra Neamt 07.12.2003 (7).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (7).jpg [ 121.5 KiB | Viewed 6860 times ]
Piatra Neamt 07.12.2003 (8).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (8).jpg [ 94.77 KiB | Viewed 6860 times ]
Piatra Neamt 07.12.2003 (9).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (9).jpg [ 109.55 KiB | Viewed 6860 times ]
Piatra Neamt 07.12.2003 (10).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (10).jpg [ 94.63 KiB | Viewed 6860 times ]
Piatra Neamt 07.12.2003 (11a).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (11a).jpg [ 98.31 KiB | Viewed 6860 times ]
Piatra Neamt 07.12.2003 (12a).jpg
Piatra Neamt 07.12.2003 (12a).jpg [ 116.57 KiB | Viewed 6860 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 May 2018 14:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Incepe sfarsitul. Adica demontarea retelei de troleibuz. Intr-o prima faza, de la viaduct D.N. pana pe platforma industriala (ambele "ramuri" ale retelei). Motivul invocat e ca nu mai sunt calatori, activitatea industriala fiind redusa la minim si pt. evitarea furturilor.

Sper ca reteaua de troleibuz de la Dumbrava Rosie pana la ramificatia spre fosta platforma industriala sa fie pastrata, in vederea extinderii sale in localitatile Savinesti si Roznov...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 May 2018 19:36 
Mi e mare teama sa nu prinda gustul trocului! De tonele de cupru din Piatra Neamt poti lua 10 turcisme si mai ramane si de niste vilute!


Top
  
 
PostPosted: Tue 08 May 2018 13:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Deoarece spre zona fostei platforme de la Săvinești nu mai sunt călători și troleibuzele nu mai circulă de anul trecut, s-a decis demontarea liniei de alimentare a troleibuzelor pe această porțiune.

Linia demontată se află în conservare la sediul societății Troleibuzul, iar în cazul în care se va începe o activitate care să necesite transport de călători în zona fostei platforme industriale Săvinești, această linie va fi montată înapoi.

A fost necesară demontarea, deoarece trebuia păzită în fiecare noapte pentru a nu fi furată. În trecut au fost mai multe cazuri în care o serie de persoane au furat noaptea cablurile de la această rețea, chiar dacă ele se aflau sub tensiune.

Ultimul astfel de furt a produs o pagubă importantă societății Troleibuzul, deoarece s-a furat aproape un kilometru de cablu de cupru.


http://www.ziarpiatraneamt.ro/pentru-a- ... -savinesti

“Întrucât începând cu data de 01.04.2017 nu se mai circulă cu troleibuzele pe platforma Săvinești, datorită lipsei de călători, și nici nu există perspective în acest sens, am făcut o solicitare către Consiliul Județean, autoritatea tutelară, proprietarul acestui sistem de rețea fir contact, să demontăm rețeaua. Paza o asiguram cu personalul propriu, pentru a evita riscul ca rețeaua să fie furată, ceea ce presupunea cheltuieli ridicate. Cu acceptul autorității tutelare am procedat la demontare și trecerea în conservare. Cablul fir contact va fi folosit la înlocuirea celui deteriorat de pe liniile din oraș sau dacă va exista o viitoare extindere a rețelei, spre Roznov sau Sala Polivalentă”, a declarat Nadia Năstase, manager S.C. Troleibuzul S.A.

http://mesagerulneamt.ro/2018/05/trolei ... savinesti/


Attachments:
demontare retea troleibuz Platforma Savinesti.jpg
demontare retea troleibuz Platforma Savinesti.jpg [ 137.71 KiB | Viewed 6264 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Jul 2018 12:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
http://monitorulneamt.ro/diicot-va-parc ... oleibuzul/

Quote:
...motorină de 100 de milioane lei (vechi n.r.) pe lună la troleibuze. Eu ştiu că troleibuzele merg pe curent, nu pe motorină. Mi s-a spus (de către reprezentantul unei alte societăţi n.r.) că există factură cum că se schimbau 300 de parbrize pe lună.

...

...o serie de documente şi informaţii, inclusiv legate de o serie de aspecte ciudate apropos de „tăierea cablurilor de troleibuz“ şi „suspendarea curselor“ către fosta Platformă Săvineşti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Jul 2018 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Troleibuze noi!


Attachments:
CJ Neamt troleibuze.jpg
CJ Neamt troleibuze.jpg [ 462.79 KiB | Viewed 5900 times ]
CJ Neamt troleibuze -pag. 2.jpg
CJ Neamt troleibuze -pag. 2.jpg [ 303.96 KiB | Viewed 5900 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 15 Aug 2018 01:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7830
Silviu wrote:
Sper ca reteaua de troleibuz de la Dumbrava Rosie pana la ramificatia spre fosta platforma industriala sa fie pastrata, in vederea extinderii sale in localitatile Savinesti si Roznov...

Momentan, reţeaua este la locul ei, dar nu poate fi folosită, nefiind amenajat un capăt de linie în zona pasajului spre Fibrex. Troleibuzele întorc la Peco sau la Moară, după caz.
Au dispărut din peisaj şi troleibuzele de la gară (deşi nu am găsit pe nicăieri vreo informaţie când ar fi avut loc asta) din cauza realizării unui giratoriu la intersecţia Bd. Decebal cu Bd. Republicii. Giratoriul ăla are cel puţin 6 ani (imaginile de pe Google sunt din 2012), însă reţeaua a fost menţinută în continuare pe Bd. Republicii şi în bucla de la gară.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 30 Aug 2018 10:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Silviu wrote:
Troleibuze noi!


Raspunsul de doi bani primit de la CJ Neamt.

Continuam!


Attachments:
15363 Transira.PDF [66.43 KiB]
Downloaded 108 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 30 Aug 2018 12:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7830
Adică achiziţia de autobuze electrice presupune înlocuirea autobuzelor diesel luate în ultimii ani? Nu că mi-ar plăcea turcismele prea mult, dar acele Karsan circulă pe nişte trasee care nu necesită vehicule mai mari. În schimb, pe traseele de troleibuz circulă autobuze de 12m. Astea de 10m oare ce o să înlocuiască - minibuze de 18 locuri sau autobuze de 12m şi troleibuze? Dpdv al deservirii călătorilor, cred că e evident că reţeaua de troleibuz o să moară de la sine, după modelul din Târgovişte sau Suceava.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 21 Sep 2018 10:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
In prima varianta a PMUD se vorbea de extindere retea de troleibuze si de achizitionare de troleibuze noi, insa (la interventiile politice?), "consultantul de specialitate" a intors-o ca la... Piatra Neamt, spunand ca autobuzele electrice sunt cele mai bune, fara a prezenta modul in care s-a ajuns la aceasta concluzie (evident, mincinoasa!). Prostitutie intelectuala!

Quote:
Studiul de Oportunitate pentru proiectul ”Reabilitare și modernizarea transport ecologic”pentru SC Troleibuzul SA, al cărui beneficiar este CJ Nemţ, analizează 5 scenarii de dezvoltare a sistemului de transport public oferit de SC Troleibuzul SA, plecând de la problemele identificate în primele versiuni ale prezentului document, completând concluziile analizelor din PMUD cu analize mai detaliate.
...
1. Scenariul investiţional 1 presupune păstrarea unui număr de 27 de autobuze diesel a căror durată recomandată de exploatare se întinde până în 2025 și înlocuirea celorlalte mijloace de transport (inclusiv a troleibuzelor) prin achiziţionarea de autobuze electrice.
...
Din analiza indicatorilor selectaţi pentru comasarea scenariilor s-a ajuns la concluzia că Scenariul 1 este cel mai avantajos din punct de vedere economic, financiar și de satisfacere a nevoilor de deplasare a locuitorilor din aria de deservire a operatorului SC Troleibuzul SA.


https://www.primariapn.ro/documents/101 ... 9_2016.pdf
https://www.primariapn.ro/documents/101 ... e_2018.pdf


Attachments:
PMUD_Piatra_Neamt_final_09_2016.pdf [14.29 MiB]
Downloaded 91 times
small_pmud_martie_2018.pdf [20.38 MiB]
Downloaded 91 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Feb 2019 09:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
139 si 156 in mai 2004.

http://transporturbain.canalblog.com/pa ... 76670.html


Attachments:
97677545_o.jpg
97677545_o.jpg [ 2.28 MiB | Viewed 4544 times ]
97677530_o.jpg
97677530_o.jpg [ 2.3 MiB | Viewed 4544 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Feb 2019 10:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Unul din punctele de pe Ordinea de zi a sedintei din 25 februarie 2019 a Consiliului de Administratie al SC Troleibuzul SA este "Aprobarea modificarilor programului de transport cu troleibuzele" (adica troleibuzele nu vor mai circula sambata). Culmea e ca noul program a fost publicat, fara sa fie aprobat!!!

http://www.troleibuzul.ro/wp-content/up ... -25.02.pdf
http://www.troleibuzul.ro/wp-content/up ... eibuze.pdf


Attachments:
Convocator-CA-25.02.pdf [51.19 KiB]
Downloaded 70 times
Program-autobuze-inlocuire-troleibuze.pdf [125.62 KiB]
Downloaded 89 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Feb 2019 11:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Acesta e singurul document in care am gasit date despre infrastructura transportului cu troleibuze din judetul Neamt.


Attachments:
fisier_AnexeHCJ12.PDF [851.67 KiB]
Downloaded 95 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 10 May 2019 12:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7830
Oare troleibuzele alea chiar au circulat? Sau au făcut km doar pe hârtie?
Oricum, între perioadele de circulaţie, vehiculele sunt ţinute la capetele de linie, cu tot cu şoferi (!) care stau să le păzească.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 30 Jun 2019 14:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Transportul public reprezinta o activitate vitala pentru o municipalitate, o carte de vizita imediata. Dupa modul de organizare, de numerotare a traseelor, de alcatuire a rutelor, a programelor de circulatie, dupa aspectul statiilor, dupa tipul mijloacelor de transport, poti imediat sa iti faci idee despre calitatea vietii in comunitatea vizitata.

Mai exista un parametru determinant, luat prea putin in seama: numarul de autoturisme. Un transport public pus la punct, coroborat cu o strategie de circulatie, inseamna autoturisme personale putine (atat ale localnicilor, cat si ale turistilor). Invazia masinilor, in tari precum Bulgaria si Romania, inseamna transport public PROST, neadaptat la nevoia de mobilitate a cetateanului.

Sambata 29 iunie 2019 am trecut prin Piatra Neamt. Un oras efectiv sufocat de masini (desigur, punem la socoteala ca este un oras de tranzit, fara o centura ocolitoare), in care nu circulau troleibuzele ci midibuzele si microbuzele SC Troleibuzul SA dar si dubele unor operatori privati, deci aspectul unui orasel sarac, uitat de vreme, ce se complace in mediocritate.

Piatra Neamt si zona limitrofa, de o frumusete aparte, cu aer inca respirabil, are nevoie de un transport ecologic si economic, ce se poate realiza cu troleibuzul, mijloc de transport ZERO POLUARE. Fondurile nu trebuie risipite pe midibuze si microbuze cu baterii, ci pentru achizitionarea de troleibuze noi si extinderea retelei de troleibuz (aspecte punctate corect in prima varianta a Planului de Mobilitate Urbana Durabila). Inca nu e tarziu pentru realizarea acestor obiective!



Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 30 Jun 2019 14:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Garaj.

Din pacate, o parte din retea a disparut!


Attachments:
MOLDOVA 26-29.06.2019 (479).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (479).jpg [ 98.31 KiB | Viewed 3791 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (480).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (480).jpg [ 101.23 KiB | Viewed 3791 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (498).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (498).jpg [ 91.66 KiB | Viewed 3791 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (499).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (499).jpg [ 88.06 KiB | Viewed 3791 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (526).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (526).jpg [ 96.47 KiB | Viewed 3791 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Jul 2019 20:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Dumbrava Rosie (str. Stramutati - D.N. 15).


Attachments:
MOLDOVA 26-29.06.2019 (466).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (466).jpg [ 105.28 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (478).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (478).jpg [ 110.89 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (467).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (467).jpg [ 107.64 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (468).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (468).jpg [ 103.93 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (469).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (469).jpg [ 117.28 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (470).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (470).jpg [ 116.94 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (471).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (471).jpg [ 122.41 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (472).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (472).jpg [ 102.81 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (475).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (475).jpg [ 100.43 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (476).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (476).jpg [ 78.52 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (477).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (477).jpg [ 80.78 KiB | Viewed 3688 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Jul 2019 21:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Savinesti.

Reteaua pe sensul spre Platforma industriala este pastrata pana dupa viaduct.


Attachments:
MOLDOVA 26-29.06.2019 (546).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (546).jpg [ 98.94 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (545).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (545).jpg [ 107.08 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (544).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (544).jpg [ 113.37 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (532).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (532).jpg [ 108.9 KiB | Viewed 3688 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Jul 2019 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Savinesti.

Reteaua pe sensul dinspre Platforma industriala.


Attachments:
MOLDOVA 26-29.06.2019 (547).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (547).jpg [ 88.61 KiB | Viewed 3688 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (548).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (548).jpg [ 85.9 KiB | Viewed 3688 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Jul 2019 21:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Reteaua ce lega Platforma industriala Savinesti de D.N. 15 (Dumbrava Rosie - Piatra Neamt), a fost pur si simplu FURATA de cei de la SC Troleibuzul SA.

DIICOT, cand pui lupa pe talhariile din transportul public nemtean?


Attachments:
MOLDOVA 26-29.06.2019 (533).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (533).jpg [ 115.54 KiB | Viewed 3687 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (534).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (534).jpg [ 98.22 KiB | Viewed 3687 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (535).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (535).jpg [ 137.75 KiB | Viewed 3687 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (536).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (536).jpg [ 132.68 KiB | Viewed 3687 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (538).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (538).jpg [ 169.54 KiB | Viewed 3687 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (537).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (537).jpg [ 107.41 KiB | Viewed 3687 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (539).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (539).jpg [ 80 KiB | Viewed 3687 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (540).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (540).jpg [ 79.99 KiB | Viewed 3687 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (541).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (541).jpg [ 90.85 KiB | Viewed 3687 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (542).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (542).jpg [ 150.09 KiB | Viewed 3687 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Jul 2019 06:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Piata Garii.


Attachments:
MOLDOVA 26-29.06.2019 (580).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (580).jpg [ 118.76 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (584).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (584).jpg [ 92.18 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (583).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (583).jpg [ 71.61 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (582).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (582).jpg [ 106.35 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (587).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (587).jpg [ 123.48 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (598).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (598).jpg [ 115.34 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (601).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (601).jpg [ 95.7 KiB | Viewed 3669 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Jul 2019 06:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Bul. Republicii - bul. Decebal.

Macazele si o parte a retelei inspre/dinspre gara au fost demontate :evil:


Attachments:
MOLDOVA 26-29.06.2019 (604).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (604).jpg [ 119.98 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (607).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (607).jpg [ 110.05 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (611).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (611).jpg [ 109.65 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (608).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (608).jpg [ 106.18 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (609).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (609).jpg [ 123.71 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (610).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (610).jpg [ 142.58 KiB | Viewed 3669 times ]
MOLDOVA 26-29.06.2019 (612).jpg
MOLDOVA 26-29.06.2019 (612).jpg [ 159.78 KiB | Viewed 3669 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Sep 2019 13:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Quote:
Societatea Troleibuzul SA anunță întreruperea totală a transportului cu troleibuze începând cu data de 23.09.2019, conform Hotărârii nr. 03/17.09.2019 a ADI URBTRANS.


Cele 15 troleibuze "trec in conservare".

Ceea ce s-a urmărit de mai mult timp, s-a întâmplat: SC Troleibuzul SA nu mai primește subvenția pentru transport de la Consiliul Județean Neamț după ce Guvernul a dat o ordonanță cu dedicație precisă. Cum ordonanța s-a dat în timpul anului, după ce toate primăriile aveau bugetul deja făcut, nimeni nu poate prelua, cum ar fi normal, plata subvenției pentru locuitorii care beneficiază de transport în comun. La Piatra Neamț nici nu ar exista posibilități financiare pentru așa ceva, motivele fiind deja cunoscute.

În acest moment lucrurile sunt încă neclare. Potrivit lui Ioan Cucoreanu, directorul adjunct de la ADI Urbtrans, a avut loc o întâlnire a lui Ionel Arsene cu primarii care reprezintă localitățile care fac parte din asociație, unde președintele Consiliului Județean Neamț a spus că nu mai are cum să dea bani către Troleibuzul. Același lucru l-au spus și primarii, așa că cei de la societatea de transport par să fie puși cu spatele la zid. De aceea, de pe 23 septembrie, spre bucuria celor care se pregătesc de vreo doi ani să pună mâna pe cablurile de troleu și pe troleele bune de casat, troleibuzele nu mai pleacă în curse, se renunță la o serie de trasee și probabil vor urma măsuri de reorganizare.

Din punct de vedere strict legal, există un contract în derulare, lege între părți, unde ADI Urbtrans se obligă să plătească subvenție de transport. De unde vine banii pentru susținerea ei nu este, teoretic, problema prestatorului de servicii. În mod sigur va urma o acțiune în instanță, care va dura cel puțin vreo 2 ani, timp în care în Piatra Neamț și împrejurimi vom mai avea o nouă problemă socială de rezolvat în prag de campanii electorale succesive.

Așa că să nu ne mirăm dacă subiectul va deveni un cal de bătaie favorit de-acum încolo.


https://mesagerulneamt.ro/2019/09/trole ... rganizare/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Sep 2019 16:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Consiliul de Administratie al SC Troleibuzul SA este convocat pentru...

Quote:
Prezentarea adresei nr. 4430/18.09.2019 cu privire la rezilierea Contractului de concesiune nr. 2134/1142/12.03.2007, privind reteaua de fir contact conform Anexei nr. I la contract, cu excepfia pct. 2 - cod de clasificare 1.1.3 - Statie de transformare redresare (SR2) si pct. 3 -cod de clasificare 1.1.3. - Statie de transformare 2010,4 Kv Depou.


Adica, se doreste demontarea retelei de troleibuz, pastrandu-se statiile de transformare/redresare pt. viitoarele midibuze electrice!!!

Prost de tot managementul de la SC Troleibuzul SA. Cei de acolo ar trebui sa tina cu dintii de troleibuze si de reteaua lor, ca daca acestea dispar, societatea aia nu isi mai are rostul. Vin privatii cu microbuze si pun mana pe toate traseele din zona!!!


Attachments:
convocare-CA-20-septembrie-2019.pdf [65.01 KiB]
Downloaded 42 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 Sep 2019 19:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Metrou Usor, jos palaria!

https://forum.metrouusor.com/viewtopic. ... 7&start=42

https://www.stiri-neamt.ro/neamt-piatra ... -ecologic/


Attachments:
PDV ONG desfiintare troleibuz Piatra-Neamt.pdf [266.63 KiB]
Downloaded 38 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 25 Sep 2019 06:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
USR Neamț dezaprobă decizia de a sista activitatea troleibuzelor în Piatra Neamț

După încercarea eșuată din urmă cu doi ani și cu acordul Consiliului Județean condus de Ionel Arsene, conducerea Troleibuzul a decis recent să pună cruce transportului ecologic din Piatra Neamț, pentru a lăsa în activitate doar autobuze și microbuze private poluante. Această măsură vine în contextul în care Piatra Neamț deține cea mai nouă rețea de troleibuze din România, realizată în 1995, în timp ce alte orașe, deși au rețele mai vechi cu 10 – 30 de ani, continuă să folosească transportul ecologic.

„Susțin continuitatea transportului ecologic în Piatra Neamț și sunt alături de angajați. Știu că planul de a distruge transportul ecologic este unul mai vechi la nivel județean și al conducerii Troleibuzul. Acum doi ani, au revenit asupra deciziei și după două luni au reintrat pe traseu troleibuzele, sper să o facă și acum. Consider că este o decizie luată pe repede înainte și cred că cei în măsură ar trebui să găsească alte soluții pentru a rezolva problemele financiare ale companiei”, a explicat deputatul Iulian Bulai, președintele USR Neamț.

Nemulțumiți de ultimele evenimente, angajați ai SC Troleibuzul SA vizați de măsura concedierilor vor protesta mâine dimineață în fața sediului, începând cu ora 08:00, în timp ce în mediul on-line deja circulă o petiție prin care se cere susținere privind păstrarea troleibuzelor în programul de transport public din Piatra Neamț.

Vicepreședintele USR Neamț Florin Zaharia, care a fost permanent în contact cu angajați ai SC Troleibuzul, susține că selecția angajaților care urmează să fie dați afară este discriminatorie și că aceștia au nevoie de susținere.

„Suntem alături de nefericiții salariați care după o viață în slujba cetățenilor sunt nevoiți să plece acasă în prag de pensionare. În plus, apar tot mai multe informații cum că actuala conducere continuă cu șicanele la adresa anumitor angajați și îi protejează pe alții. Unii primesc trasee și mașini bune, alții conduc mașini uzate și cu risc de accidente.

Cum se explică și creșterile salariale din ultima vreme ale unor salariați? Sper că nu sunt aceiași care au participat la mitingul PSD din luna mai de la Iași și că, în urma plângerii penale depusă de USR a fost nevoie de a fi cumpărată tăcerea unora. Suntem pentru un transport ecologic, de aceea troleibuzele trebuie păstrate în programul de transport și să fie o prioritate menținerea lor și poate chiar extinderea rețelei. Autobuzele electrice care vor veni peste câțiva ani au rolul de a înlocui autobuzele diesel și ele vor trebui să coexiste cu troleibuzele, completându-se reciproc într-un sistem de transport durabil”, a declarat Florin Zaharia, vicepreședinte USR Neamț.

Reamintim că, după mitingul PSD de la Iași din luna mai, deputatul Iulian Bulai și vicepreședintele USR Florin Zaharia au depus o plângere penală împotriva conducerii Troleibuzul, care a trimis în timpul programului angajați la miting cu autobuzele societății. Dosarul este în lucru la Inspectoratul de Poliție Județean Neamț.


https://realitateadeneamt.net/index.php ... tra-neamt/

Troleibuzul SA sta pe un butoi de pulbere, dupa ce 14 angajati au primit instiintari ca sunt in perioada de preaviz, urmand a fi concediati.

Masura vine dupa ce de ieri, conducerea societatii de transport a decis sa suspende activitatea troleibuzelor, pe trasee fiind trimise doar autobuzele.

Angajatii vizati de masura concedierii, spun ca totul este de fapt o razbunare a conducerii societatii, pe cei care de-a lungul timpului nu au vrut sa faca parte din anumite găști si au refuzat sa participe la ilegalitati, cum ar fi furturile de motorina, unele dintre faptele cu iz penal fiind chiar reclamate de acestia.

10 dintre cei aflati in pragul concedierii abuzive, dupa cum o numesc ei, sunt soferi, iar 4 sunt angajati in sectorul energetic al companiei. Cei din urma spun ca s-a mai incercat sa se scape de ei, dupa ce conducerea Troleibuzul i-a considerat vinovati de o ancheta declansata de DNA. Acestia spun ca nu au semnat dispozitiile de preaviz si cand au intrebat de ce sunt pe făraș, li s-a explicat ca se face reorganizare. ”Nu se face nicio reorganizare. Este doar o masura abuziva impotriva celor care au colaborat cu autoritatile cand au fost anchete. Suntem printre angajatii cazuti in dizgratia conducerii pentru ca nu am vrut sa participam la furturi. Daca se voia sa se faca reorganizare, se reducea din cei 30 de oameni angajati prin birouri sau se facea tot posibilul sa nu se mai fure motorina. Deja sunt pregatiti alti oameni sa ne ia locul”, spune unul dintre angajati, care a dorit sa ramana sub protectia anonimatului.

La Troleibuzul SA sunt aproximativ 170 de angajati, din care peste 30 formeaza personalul TESA.

Decizia conducerii de a scapa de o parte dintre angajatii Troleibuzul, a fost scanteia care a dus la escaladarea conflictului. Maine (25 septembrie), in curtea Troleibuzul SA va avea loc un protest organizat de SNSA (Sindicatul National Speranta Auto), din care fac parte 30 de angajati ai societatii aflate in subordinea CJ Neamt. Sindicatul își are sediul la Oradea, iar liderul acestuia, Mircea Kovacs a confirmat pentru tvmneamt.ro ca se pregateste un protest pentru maine dimineata (25 septembrie) si a declarat ca este in drum spre Piatra- Neamt. ”In aceasta seara ajung la Piatra- Neamt, iar maine dimineata voi merge la Troleibuzul SA pentru a apara drepturile membrilor sindicatului. Inteleg ca este vorba despre niste concedieri nelegale, abuzive. Din ce mi s-a spus, au fost redenumite niste sectii din societate care nu pot fi inchise, doar pentru a putea fi reorganizate, adica sa fie dati afara anumiti angajati. Daca este nevoie, vom apela la toate formele de protest”, a declarat liderul SNSA.

Directoarea Troleibuzul nu a putut fi contactata pentru a-si expune punctul de vedere.


https://tvmneamt.ro/maine-protest-la-tr ... i-abuzive/


Attachments:
sistarea-transportului.jpg
sistarea-transportului.jpg [ 214.89 KiB | Viewed 2805 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Sep 2019 05:57 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 103
De ce nu se aduna de-ai nostri sa participe sau sa aiba un protest separat? Petitiile nu au nici un folos. Daca as fi in tara, as merge cu autobuz cu tot.

Motivele date de SC Troleibuzul SA sunt absolut aiurea. Nu vreau sa ma pronunt a propos de furtul de motorina sau alte chestii, dar se pare ca pedepsiti sunt cei din oras, si mediul din oras.

Am sa discut despre asta in episodul urmator, desi are un ton mai vesel, asa ceva nu pot sa ignor!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 27 Sep 2019 10:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Am cerut SC Troleibuzul SA o copie a adresei nr. 4430/18.09.2019 cu privire la rezilierea Contractului de concesiune nr. 2134/1142/12.03.2007, privind reteaua de fir contact. Nu mi-a fost trimisa copia, primind un raspuns halucinant, in nota de obraznicie si incompetenta cu care bietii pietreni s-au obisnuit!


Attachments:
scan0001.PDF [64.68 KiB]
Downloaded 50 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 15 Jan 2020 16:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Dupa cum am spus, reteaua de pe platforma Savinesti (Azochim, Fibrex) a fost demontata ilegal, fara a exista Hotararea Consiliului Judetean Neamt, deci FURATA!

Iata ca acum, presedintele penal, semianalfabet al unui judet frumos, cu oameni minunati, dar care au acceptat saracia si mediocritatea, pune cruce intregii retele de troleibuz!

Quote:
Art.1: (1) Se aprobă trecerea din domeniul public al Judeţului Neamţ în domeniul privat al acestuia, a bunurilor alcătuind rețeaua aeriană fir contact cale dublă, cu o valoare totală de 510.103,00 lei, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(2) Se aprobă scoaterea din funcţiune și depozitarea bunurilor prevăzute la alin.(1).


https://cjneamt.ro/ro/2020/01/13/hotrrea-2-din-2020/


Attachments:
310e70cba75f336bab90fe8a4d6d6e7e.pdf [118.19 KiB]
Downloaded 27 times
s1.pdf [226.84 KiB]
Downloaded 27 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 248 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group