TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 12 Dec 2019 22:54

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1670 posts ]  Go to page Previous  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
Author Message
PostPosted: Sat 31 Mar 2018 11:47 
Offline

Joined: Sun 28 Jun 2009 00:03
Posts: 18
Suplimentări pe liniile 8, 24 şi 28

RATBV S.A. răspunde solicitărilor unora dintre clienţii săi şi suplimentează capacitatea de transport, prin suplimentarea numărului de autovehicule, pe trei trasee, respectiv 8, 24 şi 28. Modificările survin de luni, 02 aprilie a.c., şi au la bază şi monitorizări ale gradului de încărcare ale autobuzelor şi troleibuzelor care deservesc traseele menţionate.

Noile grafice de circulaţie vor fi afişate în toate staţiile de pe traseu, precum şi pe site-ul http://www.ratbv.ro, în secţiunea „Trasee şi orare”.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Apr 2018 16:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Este nevoie de reintroducerea retelei de troleibuz pana in Livada Postei!

Sunt multe de spus, important e ca troleibuzul va continua sa circule in Brasov!

25 de troleibuze articulate cu baterii de putere care pot circula și pe porțiuni fără rețea aeriană, în valoare de 600.000 de euro unul, îmbunătățirea infrastructurii de garaje și ateliere de reparații, amenjarea unei infrastructuri de transport electric, amenajarea unor benzi dedicate pentru transportul de călători, stații și terminale de transport public noi și mai ales descurajarea utilizării autoturismelor personale în oraș sunt planurile pe care RATBV S.A. le are pentru îmbunătățirea transportului public din Brașov.

Strategia a fost prezentată vineri, în cadrul dezbaterii publice privind viitorul transportului public din oraș, „Hop on the future“, la care au luat parte brașoveni, dar și reprezentanți ai ONG-urilor. Banii pentru toate aceste investiții ar urma să fie accesați prin Programul Operațional – Axa 4, care are ca obiectiv specific reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă, cu o valoare maximă eligibilă de 20 de milioane de euro. Cele 25 de troleibuze vor circula în zona Centrului Istoric.

La începutul lunii februarie, RATBV a lansat licitația în vederea achiziției a 105 autobuze noi, printr-un împrumut de la Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare, în valoare de 24 de milioane de euro. „Anul acesta vom înnoi parcul de autobuze, iar o prioritate este îmbunătățirea infrastructurii de garaje și ateliere de reparații, care sunt vechi de 50 de ani. Avem în continuare probleme cu personalul, în organigramă fiind doar 21 de șoferi de troleibuze, din care la finalul anului acesta vom rămâne cu 15. AGA a aprobat formarea profesională, am primit un cod CAEN pentru înființarea unei școli de șoferi. Trebuie înțeles un lucru: este mai greu să conduci un troleibuz decât un autobuz, iar majoritatea șoferilor refuză, ceea ce înseamnă că trebuie să gândim o strategie prin care să-i motivăm financiar“, a declarat George Cornea, președintele Consiliului de Administrație al RATBV S.A.

36 de km de benzi dedicate pentru autobuze

Un alt proiect, complementar achiziției de mijloace electrice, este cel de amenjarea a unor stații de transport public, aproximativ 22 de adăposturi moderne, care să faciliteze inclusiv accesul persoanelor cu dizabilități. De asemenea, un obiectiv la fel de important va fi cel de amenjare a unor benzi dedicate pentru mijloacele de transport în comun, iar potrivit reprezentanților RATBV ar fi vorba despre 36 de km de benzi, pe care municipalitatea are obligația să le amenajeze.

Marea miză a conducerii RATBV va fi însă, să convingă posesorii de mașini personale să le lase acasă și să circule cu mijloacele de transport în comun. Unul dintre obiective, susțin reprezentanții RATBV, este ca prin aceste investiții să crească numărul de călători cu 3-5% anual. 153.000 de călători au carduri active în municipiul Brașov în acest moment, iar 30% dintre noile autobuze, care vor veni prin împrumutul BERD, vor fi prevăzute cu senzori care vor număra călătorii.

La sugestia brașovenilor care au participat la dezbaterea publică, RATBV S.A. va încerca să creeze programe de educare a publicului și de predictibilitate a transportului public, prin crearea unei aplicații digitale. În final, repezentanții Asociației VISUM pentru Educație le-au sugerat reprezentanților RATBV S.A. să facă o nouă dezbatere publică ale cărei teme să fie strategia privind transportul public în noile dezvoltări imobiliare ale Brașovului.


http://www.bizbrasov.ro/2018/04/02/ratb ... -poluarii/


Attachments:
troleibuz-galben.jpg
troleibuz-galben.jpg [ 182.98 KiB | Viewed 4084 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 05 Apr 2018 06:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Quote:
Autobuze germane sau turceşti pentru Braşov?

În competiţia pentru modernizarea flotei RATBVs-au înscris 4 companii din cele 35 care s-au arătat interesate de contract

Autobuze germane sau turceşti pentru Braşov?
Chiar dacă 35 de firme s-au arătat interesate de licitaţia lansată în prima parte a lunii februarie privind achiziţia a 105 autobuze de către RATBV, numai patru dintre ele au depus şi oferte, procedura fiind derulată pe site-ul Băncii Europene de Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care a acordat şi o finanţare rambursabilă pentru cumpărarea noilor mijloacelor de transport în comun. Directorul general al RATBV, Ovidiu Bucurei (foto), a precizat că dintre cele 4 companii înscrise în cursă, două sunt din Turcia, iar celelalte din Germania. Fiecare ofertant a depus câte un dosar ce are peste 1.000 de pagini, unele documente fiind redactate în limba engleză, iar reprezentantul operatorului de transport a precizat că, potrivit scenariului optimist, evaluarea se va încheia în 30 de zile. Câştigătorul va fi desemnat în urma aplicării unei formule de calcul în care se vor lua în considerare atât preţul, cât şi garanţia pentru vehiculele livrate.
După intrarea în vigoare a contractului, firma câştigătoare va trebui ca în termen de 26 de săptămâni să ne livreze primul lot de autobuze.
Noile autobuze ce vor intra în dotarea RATBV vor avea motorizare Diesel EURO 6 – faza C (cel mai puţin poluante motoare). Vehiculele vor avea podea joasă, fiind uşor accesibile tuturor categoriilor de călători.
Dintre cele 105 autobuze, 30 vor fi de mici dimensiuni (de 10 metri lungime), 40 dintre ele vor avea 12 metri lungime, iar alte 35 vor fi articulate (18 metri lungime).
Modernizarea flotei RATBV este realizată cu ajutorul unui credit de 114 milioane lei acordat de BERD, în baza unui contract semnat pe 15 decembrie 2017, care va trebui restituit în termen de 10 ani. Împrumutul a fost acordat fără garanţie locală, Braşovul fiind unul dintre puţinele oraşe din România care a obţinut un astfel de contract.


http://www.bzb.ro/stire/autobuze-germane-sau-turcesti-pentru-brasov-a123710


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Apr 2018 21:45 
Offline

Joined: Mon 20 Jun 2011 19:50
Posts: 22
Accident neobișnuit la Brașov. Două persoane au fost rănite după ce un pneu al troleibuzului în care călătoreau a explodat în timpul mersului. Una dintre victime a suferit o fractură deschisă la picior, iar cealaltă - o rană la cap. Polițiștii au deschis o anchetă în acest caz.

Sursa1: http://stiri.tvr.ro/doua-persoane-au-fo ... .html#view
Sursa2: https://www.brasovtv.com/index.php/even ... -troleibuz


Attachments:
incident-RAT-2.png
incident-RAT-2.png [ 641.05 KiB | Viewed 3870 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 16 Jun 2018 20:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Hop-on/hop-off romanesc, cu midibuz turcesc :evil:

RATBV S.A. a pus în circulaţie de astăzi, 15 iunie 2018, autobuzul turistic al Braşovului. Traseul, în lungime de 6,8 km/cursă, este unul circular şi are următoarea configuraţie: Livada Poştei – Strada Mureşenilor (Piaţa Sfatului) – Strada G. Bariţiu – Strada C. Brâncoveanu – Strada Prundului – Strada Poarta Schei – Strada N. Bălcescu – Strada C. Dobrogeanu Gherea – Aleea T. Brediceanu (Aleea de sub Tâmpa) – Strada C. Dobrogeanu Gherea – Strada N. Bălcescu – Bulevardul 15 Noiembrie 1987 – Strada Agrişelor – Bulevardul Iuliu Maniu – Strada N. Iorga – Livada Poştei.

Pe traseu sunt amenajate 7 staţii de îmbarcare/debarcare, respectiv Livada Poştei – Piaţa Sfatului - Piaţa Unirii (Prundului) – Liceul „Andrei Şaguna” – Aleea „Tiberiu Brediceanu” – Star – Primărie.

Pentru cei ce doresc să admire oraşul sau să se deplaseze către obiectivele turistice vor fi efectuate un număr de 10 curse zilnic, inclusiv în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale, cu plecări din Livada Poştei (peronul din faţa Casei Baiulescu) în intervalul orar 09.00 - 18.00, cu plecări la fiecare oră exactă (09.00, 10.00, 11.00...18.00). Orarul de circulaţie poate fi consultat în toate staţiile de pe traseu şi pe site-ul http://www.ratbv.ro : https://www.ratbv.ro/afisaje/614-intors.html

Unul dintre avantajele majore ale acestui tip de traseu/orar rezidă din faptul că dacă te dai jos într-o anumită staţie, după exact o oră îţi poţi continua călătoria cu autobuzul turistic din punctul la care s-a făcut coborârea.

Tariful de călătorie este de 10 lei/zi, iar cu un bilet poţi efectua un număr nelimitat de călătorii într-o zi. Călătorii se pot urca şi coborâ (sublinierea mea: analfabet(a) esti RATBv!!) de câte ori doresc, de oriunde de pe traseu, dar numai în ziua pentru care au validat biletul. Biletul de călătorie se poate achiziţiona de la şofer sau de la casieriile din staţiile Livada Poştei şi Primărie şi este valabil doar pentru traseul turistic.

Autobuzul, dotat cu instalaţie de aer condiţionat şi sistem wi-fi este inscripţionat distinctiv şi va afişa pe tabela electronică mesajul „BUS TURISTIC”. În autobuz este montat un ecran LCD pe care rulează imagini şi informaţii scrise despre obiectivele turistice pe lângă care se trece, în limbile română, engleză şi franceză. Biletele vor fi validate la urcare şi îşi pierd valabilitatea la sfârşitul orarului de circulaţie al acelei zile. De asemenea, în autobuz sunt amplasate şi mai multe suporturi în care sunt postate pliante cu informaţii pentru turişti.


Attachments:
35287111_174322463237195_7319334445226393600_o.jpg
35287111_174322463237195_7319334445226393600_o.jpg [ 387.16 KiB | Viewed 3758 times ]
35416413_174322369903871_3857464335043395584_o.jpg
35416413_174322369903871_3857464335043395584_o.jpg [ 364.99 KiB | Viewed 3758 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Jul 2018 10:27 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
S-a stabilit castigatorul licitatiei pentru cele 105 autobuze.

RATBV a finalizat evaluarea documentaţiilor depuse de cele patru firme interesate să livreze 105 autobuze pentru operatorul local de transport public de călători, oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico – economic fiind cea referitoare la autobuzele Menarinibus (Italia), model Citymood. „În perioada următoare se vor parcurge etapele referitoare la eventualele contestaţii şi, ulterior, semnarea şi punerea în executare a contractului”, au anunţat reprezentanţii RATBV.
După intrarea în vigoare a contractului, firma câştigătoare va trebui ca în termen de 26 de săptămâni să ne livreze primul lot de autobuze.

Respectivele autobuze sunt produse după un concept, proiect şi design Menarini, având componente ale unor producători din Uniunea Europeană. Toate componentele principale (motor, cutie viteze, punţi, frâne, direcţie, suspensie etc.) sunt fabricate de întreprinderi de profil din Uniunea Europeană: motorul autobuzelor Menarinibus Citymood este de concepţie şi producţie italiană, iar cutia de viteze şi punţile sunt furnizate de producătorul german ZF. „De menţionat faptul că autobuzele vor fi asamblate în Turcia, de către firma Karsan. Autobuze Menarinibus Citymood au mai fost furnizate şi se află în exploatare în mai multe oraşe importante din Italia, precum Genova, Bologna, Trieste, Modena”, a mai transmis RATBV.

Grad de înnoire de 54,4%

Noile autobuze vor avea motorizare Diesel EURO 6 – faza C (cel mai puţin poluante motoare). Vehiculele vor avea podea joasă, fiind uşor accesibile tuturor categoriilor de călători.

Dintre cele 105 autobuze, 30 vor fi de mici dimensiuni (de 10 metri lungime), 40 dintre ele vor avea 12 metri lungime, iar alte 35 vor fi articulate (18 metri lungime).

În prezent, în flota RATBV sunt 22 de troleibuze şi 193 de autobuze, multe cu durata de exploatare depăşită. Practic, prin achiziţia noilor vehicule, gradul de înnoire al parcului auto ar fi de 54,4%, însă nu toate vehiculele vechi vor fi scoase din uz.

Oferta declarată câştigătoare a fost stabilită în urma aplicării unei formule de calcul în care s-au luat în considerare atât preţul, cât şi garanţia pentru vehiculele livrate.

Cele 105 autobuze vor fi plătite în 10 ani

Pentru achiziţionarea vehiculelor, în luna decembrie a anului trecut, RATBV a obţinut un împrumut de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) în valoare de 114 milioane lei (aproximativ 25 de milioane de euro), ce trebuie rambursat în 10 ani.

Împrumutul a fost acordat fără garanţie locală, Braşovul fiind unul dintre puţinele oraşe din România care a obţinut un astfel de contract. Licitaţia pentru cumpărarea acestor autobuze a fost lansată în luna februarie. Iniţial, de acest contract s-au arătat interesate 35 de companii, dar numai 4 au depus şi oferte, două din Turcia şi două din Germania.


http://www.bzb.ro/stire/autobuze-italie ... ui-a126779


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Jul 2018 14:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Durata legală de amortizare a unui autobuz este de 8 ani... şi ei iau credit pe 10 ani...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 20 Jul 2018 19:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Quote:
În prezenţa primarului municipiului Braşov, George Scripcaru, şi a Excelenţei Sale, ambasadorul Turciei la Bucureşti, O. Koray Ertas, reprezentanţii Karsan Otomotiv şi RATBV S.A. au semnat astăzi contractul de achiziţie a 105 autobuze Menarinibus Citymood. Mijloacele de transport în comun vor fi produse după un concept, proiect şi design Menarini (Italia), având componentele principale furnizate de producători din Uniunea Europeană, asamblarea urmând a fi realizată în Turcia, de firma Karsan Otomotiv.

Semnarea acestui contract este doar una dintre etapele de modernizare și extindere a sistemului de transport în Brașov. Eu consider că transportul public poate fi cea mai bună alternativă de circulație în Brașov și zona metropolitană, dar pentru aceasta trebuie să le oferi călătorilor confort, siguranță, respectarea orarului și posibilitatea de a ajunge oriunde au nevoie. Următoarea etapă de modernizare a parcului auto al RATBV S.A. va avea și o componentă importantă de mijloace de transport ce vor utiliza propulsia electrică. Chiar în următoarea ședință de Consiliu Local am propus consilierilor aprobarea unei hotărâri care vizează achiziția de troleibuze, printr-un proiect în parteneriat cu MDRAP”, Scripcaru.

Ambasadorul Koray Ertas a ţinut să-şi exprime satisfacţia pentru faptul că „o companie din Turcia a reuşit să câştige o licitaţie de asemenea anvergură în Braşov, un oraş extraordinar, care este tot mai vizitat de turiştii din Turcia şi tot mai atractiv pentru oamenii de afaceri din ţara mea. După ce în anii ’60, s-a început producţia de autobuze, Turcia a devenit acum în Europa un producător important şi apreciat”. Oficialul turc s-a referit şi la relaţiile foarte solide existente între România şi Turcia, bazate pe un parteneriat strategic ce a permis în ultimul timp derularea de schimburi comerciale anuale în valoare de peste cinci miliarde de dolari.

La ceremonie a luat parte, din partea Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), Venera Vlad, Associate Director, Senior Banker Municipal & Environmental Infrastructure, care a precizat că „este o adevărată performanţă faptul că echipa formată din conducerea Primăriei Municipiului Braşov şi cea a RATBV S.A. a reuşit să parcurgă din luna decembrie a anului trecut şi până acum toate etapele acestei licitaţii”.

Venera Vlad a adăugat şi faptul că acest proiect este doar un punct dintr-unul mai amplu, ce vizează nu doar modernizarea parcului de autobuze al RATBV S.A., ci şi modernizarea şi eficientizarea întregului sistem de transport public din municipiul Braşov.

Muzaffer Arpacioglu, directorul general adjunct al Karsan Otomotiv, compania care va asambla autobuzele Menarini, a spus că acest proiect cu Primăria Municipiului Braşov şi RATBV S.A. va deveni cu siguranţă unul de referinţă pentru oraşe din România şi Europa, aceasta în condiţiile în care produsele companiei pe care o reprezintă sunt utilizate în comunităţi importante din Italia, România sau Azerbadjan.

„Una dintre liniile noastre de producţie, respectiv cea pe care vor fi asamblate şi autobuzele pentru Braşov, a fost dedicată şi pentru produse ale unor firme precum Hyundai, BMW sau Menarini”, a adăugat reprezentantul firmei Karsan.

Din partea RATBV S.A., preşedintele Consiliului de Administraţie, George Cornea, a ţinut să precizeze, printre altele, faptul că „această achiziţie este un prim pas dintr-o strategie pe termen lung, următoarea etapă referindu-se la cumpărarea de troleibuze. Autobuzele Menarini, dotate cu motoare EURO 6, sunt o soluţie foarte stabilă pentru Braşov şi ne vor ajuta să punem şi mai mult accent pe calitatea serviciului de transport public oferit”.

De menţionat este faptul că autobuzele ce vor intra în exploatarea RATBV S.A., prima livrare, de 30 de bucăţi, urmând a avea loc în luna noiembrie a.c., prin motoarele EURO 6 de clasa C cu care sunt dotate, reprezintă soluţia cea mai puţin poluantă dintre motoarele diesel. Toate autobuzele vor avea podea joasă, toate facilităţile pentru a fi accesibile persoanelor cu dizabilităţi şi vor fi dotate cu instalaţii de aer condiţionat şi sisteme de supraveghere video în salon şi în exteriorul autobuzelor. Achiziţia cuprinde 30 de autobuze cu o lungime de 10,6 metri, 40 de autobuze de 12 metri şi 35 de autobuze articulate cu lungimea de 18 metri.

Directorul general al RATBV S.A., Ovidiu Bucurei, a precizat că autobuzele ce vor intra în exploatarea RATBV S.A. vor înlocui mijloace de transport care se încadrau în normele de poluare EURO 2 sau EURO 3 şi că vor fi un câştig pentru utilizatorii sistemului de transport public. Acesta a mai spus că, din punct de vedere financiar, oferta primită de la firma câştigătoare a fost cu cinci milioane de euro mai avantajoasă decât cea a companiei clasate pe următorul loc.


http://www.mytex.ro/stiri/177-politic/579496-video-brasov-a-fost-semnat-contractul-pentru-achizitionarea-celor-105-autobuze-turcesti-dupa-concept-italian.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Nov 2018 15:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Gioarsele crapa...

https://brasovmetropolitan.ro/2018/10/h ... 876456993/


Attachments:
autobuz-defect-1.jpg
autobuz-defect-1.jpg [ 35.35 KiB | Viewed 3023 times ]
autobuz-defect-4-1.jpg
autobuz-defect-4-1.jpg [ 51.14 KiB | Viewed 3023 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 22 Dec 2018 17:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Consiliul local a aprobat astăzi reînființarea transportului de noapte, prin extinderea orarelor a opt linii de transport existente, până la ora 2.30, în nopțile de vineri spre sâmbătă și sâmbătă spre duminică. Acest sistem va intra în aplicare începând de vineri, 28.12.2018.

Prelungirea programului se aplică pe 8 linii de transport, urmărindu-se asigurarea legăturii între centrul orașului și cartiere de locuit:

Linia 1, Livada Postei – Str. Harmanului – Triaj (Plecari din Livada Postei: 23:30, 23:50, 0:15, 0:35, 1:00, 1:20, 1:45, 2:05, 2:30)

Linia 2, Livada Postei – Str. 13 Decembrie – Rulmentul (Plecari din Livada Postei: 23:35, 0:20, 1:05, 1:50, 2:30)

Linia 4, Livada Postei – Gara Brasov (Plecari din Livada Postei: 23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 1:30, 2:00, 2:30)

Linia 17, Livada Postei – Calea București – Noua (Plecari din Livada Postei: 23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 1:30, 2:00, 2:30)

Linia 28, Livada Postei – Avantgarden – Bartolomeu – Fundaturii (Stupini) (Plecari din Livada Postei: 23:30, 0:30, 1:30, 2:30)

Linia 31, Livada Postei – Bd. Muncii – Valea Cetatii (Plecari din Livada Postei: 23:40, 0:00, 0:20, 0:45, 1:05, 1:30, 1:50, 2:15, 2:30)

Linia 34, Livada Postei – Str. Zizinului – Uzina 2 – Timiș-Triaj (Plecari din Livada Postei: 23:45, 0:40, 1:35, 2:30)

Linia 52, Tocile – Str. Zizinului – Bd. Saturn – Roman (Plecari din Tocile: 23:30, 0:30, 1:30, 2:30)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 31 Dec 2018 14:27 
Offline

Joined: Thu 16 Jul 2009 10:29
Posts: 50
Program de noapte...... DOUĂ nopți; dar de ce n-ar fi duminică spre luni ????? Și până la 2:30.... ”Mare” realizare, iscusit ”cârmaciul”......


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 31 Dec 2018 17:50 
Offline

Joined: Mon 20 Jun 2011 19:50
Posts: 22
Primăria Brașov a semnat, vineri, acordul de finanțare a achiziției a 32 de autobuze electrice și 20 de autobuze hibrid din fondurile Agenției Fondului de Mediu. Valoarea contractului este de 137 de milioane de lei, din care fondurile nerambursabile ale AFM se ridică la 109,6 milioane de lei.

http://www.bizbrasov.ro/2018/12/30/vin- ... se-de-afm/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 31 Dec 2018 22:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
AFM-ul e o institutie publica ocupata de politruci deci nu-i pasa daca arunca bani publici pe jucariile costitsitoare precum autobuzele cu baterii. Sunt sume uriase, arucate pe garla, fara nici o minima documentare...

Vor ca si 32-ul sa fie deservit cu autobuze electrice, desi exista retea de troleibuz pe o lungime de 99,8% din traseul sau!!!

Quote:
După ce se va efectua achiziția, aceste autobuze ar urma să circule pe 12 linii ale RATBV, în conformitate cu planul de circulație propus de către operatorul de transport. Cele mai multe autobuze electrice ar urma să deservească cartierul Tractorul, respectiv pe liniile 9, 15, 29, 36 și 53. Pe aceste trasee ar urma să circule 13 autobuze electrice. De altfel, pe liniile 7 și 8 circulă troleibuze, iar pe linia 2 ar urma să circule de anul viitor tot troleibuze, Primăria prin intermediul Ministerului Dezvoltării accesând o finanțare eruopeană prin Programul Operațional Regional pentru cumpărarea de troleibuze noi.

Totodată, în zona Tractorul este propusă și înființarea a două stații electrice pentru alimentarea acestor mijloace de transport în comun.

Autobuze electrice ar mai urma să circule și pe liniile 22, 23B, 32 și 34, iar autobuze electrice hibrid pe liniile 17, 21 și 23.

http://www.bizbrasov.ro/2018/12/28/trac ... asta-zona/


Attachments:
bv-elbus.png
bv-elbus.png [ 33.26 KiB | Viewed 2563 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Mar 2019 12:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
ACHIZIȚIA A 20 AUTOBUZE HIBRID-ELECTRIC DE CCA. 18M LUNGIME ȘI 32 AUTOBUZE ELECTRICE DE CCA. 12m, DESTINATE TRANSPORTULUI PUBLIC URBAN DE CĂLĂTORI ÎN MUNICIPIUL BRAȘOV.

Valoarea totala estimata:124.849.579,84 RON.


http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100051771


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 16 May 2019 23:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Cab View al liniei 61, linie deservita de #902:


2 filmari cu traseul liniei 8 realizate de pe captatorul stang al unui troleibuz Volvo:

Rulmentul - Saturn:


Saturn - Rulmentul:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 02 Jul 2019 20:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Achiziționarea a 8 autobuze electrice cu lungimea de cca.12m destinate transportului public urban de călători, operabile in conditii de deal, precum si 3 stații de încărcare rapidă si 8 stații de încărcare lentă.

Valoarea totala estimata: 22.500.000 lei.


https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/n ... /100065413


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 04 Oct 2019 14:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Transport pentru elevi.


Attachments:
71708911_387859815216791_8807727182374764544_o.jpg
71708911_387859815216791_8807727182374764544_o.jpg [ 334.64 KiB | Viewed 904 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 01 Nov 2019 14:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Next level: dube cu baterii :evil:

Municipalitatea va achiziționa încă 20 de autobuze electrice

Marți, 29 octombrie, a fost semnat un act adițional pentru modificarea contractului de finanțare încheiat de Municipalitate cu Agenția Fondului de Mediu, în cadrul Programului privind îmbunătățirea calității aerului și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră utilizând autovehicule mai puțin poluante în transportul public local de persoane. Modificarea vizează achiziția de autobuze electrice de mici dimensiuni în locul autobuzelor electrice-hibrid. Solicitarea Municipalității pentru modificarea contractului de finanțare a venit ca urmare a faptului că la licitația pentru achiziția celor 20 de autobuze hibrid-electrice nu s-a depus nici o ofertă, în schimb pentru cele 32 electrice, pentru care s-a încheiat deja contractul de achiziție la sfârșitul lunii iulie, au existat mai multe oferte.


"Ieri (29 octombrie) am semnat actul adițional la contractul pe care îl avem cu Agenția Fondului de Mediu pentru a putea achiziționa autobuze electrice, în loc de autobuze hibrid. Le mulțumesc celor de la AFM pentru că au acceptat solicitarea noastră de achiziție autobuze electrice, iar în noiembrie vom putea lansa licitația. Cele 20 de autobuze vor deservi centrul istoric. De aceea ele vor fi de dimensiuni mai mici, de 8-9 metri, astfel încât să fluidizăm traficul cât mai mult, date fiind căile de acces din zona veche a orașului. Sper să semnăm cât mai repede contractul de achiziție și pentru cele 20, astfel încât întreg pachetul finanțat de AFM, de 52 de autobuze, să intre în circulație. Cu siguranță, de primăvara viitoare, primele autobuze electrice, fabricate în Cehia, vor circula în Brașov", a declarat primarul George Scripcaru.

Finanţare:
Proiectul, care presupune achiziția a 52 de autobuze ecologice (32 de autobuze pe care le va livra SOR Libchavy s.r.o. + 20 de autobuze electrice de mici dimensiuni, conform actului adițional semnat ieri) și a stațiilor de încărcare aferente, se derulează cu o finanțare nerambursabilă de la Agenția Fondului de Mediu, în valoare de 109.600.000 de lei, contribuția Municipalității fiind de 27.550.000 lei, din bugetul local.


https://www.brasovcity.ro/index.php?ck= ... g&snr=2235


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 01 Nov 2019 15:33 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Dedicatii speciale catre anumiti domni. Asta vrem sa punem noi in locul troleibuzelor articulate ce au circulat prin Schei.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 04 Nov 2019 21:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Quote:
Primăria Brașov va accesa o finanțare nerambursabilă de la Uniunea Europeană în vederea amenajării unui garaj modern pentru autobuzele RATBV. Față de costurile estimate în luna decembrie a anului trecut, de 64,72 milioane de lei, acum necesarul investiției s-a majorat cu aproape 12 milioane de lei și a ajuns la un total de 76,44 milioane de lei, inclusiv TVA. Astfel, în ultima ședință a Consiliului Local, au fost reactualizați indicatorii tehnico-economici aferenți proiectului în vederea depunerii pentru accesarea banilor europeni. Totodată, și costurile suportate de către municipalitate drept cofinanțare au crescut de la 1,29 milioane de lei la 3,66 milioane de lei

Primarul George Scripcaru a precizat că amenajarea garajului presupune și realizarea infrastructurii necesare alimentării autobuzelor electrice. „Am avut deja discuții cu reprezentanții Electrica pentru a identifica sursa și necesarul de alimentare pentru stațiile de încărcare, fiindcă totul trebuie să fie dimensionat corespunzător. Nu putem ajunge în situația în care atunci când alimentăm autobuzele, lăsăm fără curent toată zona, cum au făcut cei de la Cluj, astfel că vom face pregătirile necesare de dinainte”, a explicat primarul.


Incep sa apara tot mai multe date despre esecul autobuzelor cu baterii de la Cluj Napoca! Insa, ce-or face cei din Brasov, ca macar clujenii au specialisti, in timp ce, dupa ce si-au demontat propria munca, retelistii si electronistii au fost concediati?!

In foto, depoul din Lublin.

https://www.bizbrasov.ro/2019/11/04/amenajarea-unui-garaj-modern-pentru-autobuzele-ratbv-s-scumpit-intr-un-cu-aproape-12-milioane-de-lei/


Attachments:
74907702_2590574824562368_2564845634699919360_n.jpg
74907702_2590574824562368_2564845634699919360_n.jpg [ 154.28 KiB | Viewed 464 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1670 posts ]  Go to page Previous  1 ... 52, 53, 54, 55, 56

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group