Felicitari, Andras, pentru acest subiect. Este mult de discutat despre acest fenomen numit Cernobyl si despre orasul Pripyat, dar depaseste subiectul forumului. Ar fi interesant de stiut daca orasul avea si un sistem de transport in comun pentru oras. Probabil ca, la vreo 75% din populatie lucrand la centrala electrica, ar fi fost nevoie de un singur traseu de autobuz. Ar fi fost si mai interesant sa fi avut si troleibuz si/sau tramvai. Neavand cum sa plece cu ele, aceste vehicule s'ar fi gasit si astazi acolo, spre vesnica amintire. Daca s'ar fi exportat asa ceva, cum ar fi fost de vazut acolo un V56 in 2006 ?
Din alte fotografii de pe situl
www.pripyat.com, dar si de pe altele, se poate observa arhitectura oraselor sovietice. Trecand peste chestiuni estetice, putem observa spatiile imense dintre blocuri. Daca in Romania ar fi existat asemenea spatii, probabil ca dupa anii '90, problema parcarilor se rezolva destul de simplu, cu pretul sacrificarii unui mare procent din spatiul verde, care insa tot mai ramanea suficient. Nu am fi vazut nici masini parcate pe prima banda a strazilor principale. Dupa cum arata drumurile pe la Pripyat, daca nu am sti ca orasul este nelocuit, l-am putea lauda pe primarul de acolo pentru drumuri, stiind ca nu s'a mai asfaltat de vreo 20 ani.
P.S. Foarte interesanta poza cu telefonul mobil. Cred totusi ca e facuta in zona centralei, nu in oras. Centrala a fost inchisa in 2000 si inca mai trebuie sa fie ceva activitate pe acolo, dar cine ar instala o antena GSM intr'un oras fantoma ca Pripyat ?