TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 22:26

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: Sun 08 Apr 2007 19:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:04
Posts: 15
Daca ramane Scripcaru primar, o sa ramanem fara troleibuze!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Apr 2007 00:24 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
A distrus bunatate de retea. Poate vine altul sa repare ce a stricat ala.
Un oras cu o asa retea de troleibuz, a ajuns sa fie nenorocit in asemena hal - vedeti ce s-a intamplat la Constanta, unde e unu tot asa, cu alergie la transport electric
Doar cu o singura linie de troleu (poate 2-3) o sa ajunga de rusine.
Constanta si Brasovul erau cele mai frumoase orase cu retea de troleibuz. M-as bucura sa vad ca se incepe infiintarea de noi linii de troleu si nu o sa le vedem doar in fotografii - cum sunt cele, istorie acum, cu trolee la Schei, pe stradutele inguste.
Cate linii de troleu mai sunt acum in Brasov? Exista sanse sa mai (re)apara vreuna, sau...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Apr 2007 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Intr-adevar, reteaua de pe Calea Bucuresti, pina la Spitalul Judetean, e in pericol. De aceea s-a refacut reteaua pe str. Carpati -Cramele lui Decebal, pt. traseele 5barat si 7.

De ce au demontat reteaua, insa? Pentru inlocuirea stilpilor existenti (automat, si a corpurilor de iluminat existente) cu bucatile alea metalice, (pre)lucrate de firma prietenului si colegului de partid scripcaresc. Cine nu stie, nu cistiga.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2007 10:15 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Pentru a mai reduce din speculatiile unora de pe acest forum voi preciza cateva amanunte referitoare la situatia reala a utilizarii transportului electric in Brasov.
Transportul electric este asigurat in toate zilele pe linia 8 cu troleibuze FBW (din cele de la Berna din cele de la Neuchatel, Graf-uri si FBW si Mercedes din Basel).
Pentru restul liniilor ramase: 1b, 5b, 7, 30, 33 se utilizeaza FBW din Berna, Neuchatel, Basel si DAC 212E. Sambata si duminica aceste trasee sunt deservite de autobuze MAN si MAZ. Nu am mai vazut de la 01.12.2006 nici un DAC 217E la traseu. In garajul de la Rulmentul se taiau troleibuze DAC 217E, si fata de luna ianuarie in februarie erau mult mai putine troleibuze.
- Graf-uri ies la traseu: #803, #806, #811 si #813.
- FBW Neuchatel toate 5
- FBW Berna majoritatea
- FBW Basel cele trei ramase #918, #919, #920
- Mercedes Benz Basel #922
Din DAC 212E am vazut la traseu #89, #100, #102, #104, #105, #86 #103, #96, #114, #93. Poate inca vreo 2-3 care nu le-am retinut numarul sau de care nu stiu.
Ce se va intampla mai departe? CRED ca se vor taia in continuare multe DAC-uri pentru ca nu se mai justifica pastrarea lor iar starea acestora devine tot mai precara, nu exista doritori pentru a le cumpara SH sau TH(cele exConstanta). Pentru asigurarea troleibuzelor pe liniile care inca mai sunt deservite de acest mijloc de transport cred ca ajung Graf-urile, FBW-urile toate si cateva DAC-uri (maxim 10 buc). Sa zicem ca se vor mai pastra inca 10 - 15 troleibuze DAC 212E pentru rezerva. Deci pentru DAC 217E nici o sansa.
La tramvaie situatia la sfarsitul lunii februarie era urmatoarea:
- Duewag erau toate in conservare (#41 donor piese a fost taiat);
- Tatra in conservare #43, #44, #45, #49, #50, #51, #52, #53 si remorci #1, #3, #4, #6, #11, #12;
- V3A #16 in conservare (pentru muzeul lui Salca?)
Intrevad, daca si urmatorul mandat va fi tot al lui Scripcaru (sanse actuale 99% sa il castige), sfarsitul lamantabil a ceea ce s-a numit in Brasov transport electric. Mai mult nu comentez.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2007 11:07 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 13:23
Posts: 21
Location: Brasov
Kappa wrote:
Transportul electric este asigurat in toate zilele pe linia 8 cu troleibuze FBW (din cele de la Berna din cele de la Neuchatel, Graf-uri si FBW si Mercedes din Basel).
Pentru restul liniilor ramase: 1b, 5b, 7, 30, 33 se utilizeaza FBW din Berna, Neuchatel, Basel si DAC 212E.


Kappa, as dori sa adaug observatiilor facute de tine urmatoarele:
-pe linia 8 circula si Vetter SHO 18;
-pe celelalte linii in afara de intalnim atat Graf-uri, cat si Vetter SHO 11 si 18 (afirmatie bazata pe propriile mele observatii).


Kappa wrote:
- Graf-uri ies la traseu: #803, #806, #811 si #813.
- FBW Neuchatel toate 5
- FBW Berna majoritatea
- FBW Basel cele trei ramase #918, #919, #920
- Mercedes Benz Basel #922


Daca imi permiti, iata o completare:
-Vetter SHO 11 #207, #208, #209 (nu ies pe 8, sunt nearticulate)
-Vetter SHO 18 #203, #204, #205; pe #206 (cel alb) nu l-am mai vazut de mult la strada.

Starea Vetter-urilor este foarte precara.


Kappa wrote:
daca si urmatorul mandat va fi tot al lui Scripcaru (sanse actuale 99% sa il castige)


Aceasta nu este oare o speculatie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2007 15:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Cum sa aduci troleibuze? Alocind fonduri. Vezi Timisoara.
De unde fonduri? CL, Guvern, imprumuturi. Exemplu, Iasi -50 autobuze MAZ, 187000 euro/unitate. Echivalentul a 40 troleibuze noi.
De unde troleibuze? Se cunosc atit fabricantii cit si intermediarii.

Din cite am vazut eu ultima data cind am fost la Brasov (nu demult), troleibuzele DAC 217E 82, 133, 65 erau neatinse de autogen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2007 17:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Cineva (se) intrebase: cum de Conducerile unor regii nu cirtesc impotriva deciziilor aberante, chiar ilegale ale unor edili.

Haideti sa nu ne ascundem: unii dintre directori sint numiti de catre primari /viceprimari prin Consiliul Local. Salariile mari ale acestora (zeci de milioane lei vechi), iubirea functiei sau obedienta, nemaivorbind de cirdasie, fac imposibil un demers bazat pe parametri tehnico -economici.

Cazuri celebre: Brasov, Iasi, Sibiu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2007 18:07 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 13:23
Posts: 21
Location: Brasov
Eu eram unul dintre cei care avea dileme existentiale. :)
Se pare ca eram cu gandul la un sistem utopic in care eficienta si ratiunea dicteaza mersul lucrurilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2007 19:17 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Multumesc Andrei pentru completare. Am uitat de Vetter #203, #204, #205, #207 si #208 care mai acopera si ele din cand in cand traseele inca deservite de troleibuze.
Azi l-am vazut pe traseu si pe Graf #809 care a stat multisor in garaj.
Procentul specificat este plauzibil. Concitadinii mei au fost incantati cu piper frecat sub nas, a se citi "imbunatatirile" si realizarile din oras. Opinia generala? Scripcaru trebuie reales ca fata de altii a facut multe lucruri care se vad. Eu unul nu l-am votat si nu o sa il votez niciodata chiar daca ar repune toata reteaua pe stalpi si ar inlocui toate autobuzele cu troleibuze noi.
Si ca sa revin on topic nu exista INTERES ca sa se mentina reteaua pe stalpi. Si din nou nu comentez mai departe.
Cred in continuare ca RAT Brasov este prins intre ciocanul realizarii unui transport in comun civilizat si de buna calitate asa cum merita un oras mare, cu fonduri putine si nicovala despotismului scripcarez. Am argumente pe care nu le postez.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 21:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
A inceput masacrul si pe Calea Bucuresti!

Se demonteaza reteaua dintre str. Berzei si viitorul giratoriu Saturn - Steagul Rosu.

Nu uitati piramida distrugerii: George ("de profesie profesor" dupa cum scrie pe site-ul Partidului Democrat, http://www.pd.ro), Gusti, Cristinel si, cu voia dvs., Paul.


Attachments:
buc2174.JPG
buc2174.JPG [ 341.06 KiB | Viewed 18244 times ]
buc2175.JPG
buc2175.JPG [ 356.48 KiB | Viewed 18242 times ]
buc2176.JPG
buc2176.JPG [ 393.79 KiB | Viewed 18241 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Aug 2007 21:29 
Azi 23.08 in loc sa mearga RAT BV cu turnurile la defilare demontau reteaua dinspre Steagu spre Spit. Judetean. Pe sensul celalat sirma era deja in cirlige. Se pare ca nu o sa mai circule troleibuze de la Spitalul Judetean in sus si jos. Pacat ca am vazut ca erau inca bare vechi cu dop de lemn la capatul tevii.(pe lateral)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Aug 2007 23:17 
Lasa, ca vor defila de 7 Noiembrie. 90 ani dela victoria anti-imperialista a Sovietelor :twisted: :twisted: :twisted:
Fie ca scripcarii sa se intalneasca atunci cu Tarul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Oct 2007 01:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Tom, pana la intalnirea cu Tarul, mai pot fi inca surprize si in aceasta lume. De curand, dupa ce incepuse energic, demontarea retelei din Calea Bucuresti e momentan sistata. Nu ca nu ar putea s-o "termine" intr-o noapte de sambata sau duminica dimineata in zori (asa cum si-au facut obicei, vezi doamne sa nu incurce traficul :evil: ), dar se pare totusi ca cineva sau ceva a intervenit :shock: . Poate ma insel, dar sper sa nu-si termine treaba ce-au inceput-o. Eu tot mai sper in mintea (romanului?) cea de pe urma. De asta cred ca nu e bine sa luptam cu oamenii, ci cu ideile. In definitiv, orice om are dreptul, cat e viu, sa progreseze. Nu putem refuza nimanui acest drept, chiar daca nu va uza de el in 99% din cazuri. Istoria s-a scris insa de multe ori cu restul de 1%, in care nimeni nu mai credea :wink: .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Oct 2007 14:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Vreau ca "realizarile" in domeniul transportului ecologic ale clicii scripcaro-pulpeze sa ramina aici pe forum.
Cei mai fericiti de aceste lucrari de dezafectare a retelei de troleibuz au fost (nu-i asa?) muncitorii de la RAT. Ca ei sint platiti sa dezafecteze stilpi! Nu credeti? Cercetati documentele contabile :twisted:

Iata citeva fotografii realizate de catre "Kappa" la data de 14 august 2006. Disparea reteaua din zona Schei.


Attachments:
DSC00042.JPG
DSC00042.JPG [ 113.43 KiB | Viewed 17903 times ]
DSC00043.JPG
DSC00043.JPG [ 100.07 KiB | Viewed 17902 times ]
DSC00044.JPG
DSC00044.JPG [ 93.17 KiB | Viewed 17903 times ]
DSC00045.JPG
DSC00045.JPG [ 115.21 KiB | Viewed 17902 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Oct 2007 14:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Str. Grigoras Dinicu /str. Poarta Schei


Attachments:
DSC00046.JPG
DSC00046.JPG [ 117.97 KiB | Viewed 17900 times ]
DSC00047.JPG
DSC00047.JPG [ 89.17 KiB | Viewed 17900 times ]
DSC00048.JPG
DSC00048.JPG [ 98.75 KiB | Viewed 17899 times ]
DSC00049.JPG
DSC00049.JPG [ 108.12 KiB | Viewed 17900 times ]
DSC00050.JPG
DSC00050.JPG [ 112.26 KiB | Viewed 17900 times ]
DSC00051.JPG
DSC00051.JPG [ 108.08 KiB | Viewed 17900 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Oct 2007 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Poarta Schei


Attachments:
DSC00052.JPG
DSC00052.JPG [ 84.35 KiB | Viewed 17894 times ]
DSC00053.JPG
DSC00053.JPG [ 82.78 KiB | Viewed 17896 times ]
DSC00054.JPG
DSC00054.JPG [ 96.89 KiB | Viewed 17896 times ]
DSC00055.JPG
DSC00055.JPG [ 84.64 KiB | Viewed 17897 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 19:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Tot in noiembrie 2007 a fost dezafectata si reteaua de troleibuz de pe strada Berzei.


Attachments:
str. Berzei.JPG
str. Berzei.JPG [ 78.03 KiB | Viewed 17456 times ]
str. Berzei 6x.JPG
str. Berzei 6x.JPG [ 88.68 KiB | Viewed 17457 times ]
str. Berzei 64.JPG
str. Berzei 64.JPG [ 106.92 KiB | Viewed 17455 times ]
str. Berzei 65.JPG
str. Berzei 65.JPG [ 88.09 KiB | Viewed 17456 times ]
str. Berzei 67.JPG
str. Berzei 67.JPG [ 95.52 KiB | Viewed 17456 times ]
str. Berzei 68.JPG
str. Berzei 68.JPG [ 95.85 KiB | Viewed 17459 times ]
str. Berzei 69.JPG
str. Berzei 69.JPG [ 68.19 KiB | Viewed 17459 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 22:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Multa vreme a stat nefolosita reteaua de pe str. Turnului. La Tractorul Proiect intorcea troleibuzul 9 barat.
Fatidicul an 2005 a reusit, prin gontii si krailii scripcarezi, sa desfiinteze si aceasta retea. Au mai ramas doar fotografiile ce le-am realizat in august 2005.


Attachments:
str. Turnului.JPG
str. Turnului.JPG [ 391.64 KiB | Viewed 14307 times ]
str. Turnului 0039.JPG
str. Turnului 0039.JPG [ 464.14 KiB | Viewed 14307 times ]
str. Turnului 0040.JPG
str. Turnului 0040.JPG [ 359.39 KiB | Viewed 14308 times ]
str. Turnului 0041.JPG
str. Turnului 0041.JPG [ 432.75 KiB | Viewed 14308 times ]
str. Turnului 0046.JPG
str. Turnului 0046.JPG [ 345.35 KiB | Viewed 14307 times ]
Uzina Tractorul -troleibuze.JPG
Uzina Tractorul -troleibuze.JPG [ 429.33 KiB | Viewed 14307 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Jun 2008 23:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Saptamanile acestea are loc dezafectarea masiva a stalpilor care au sustinut reteaua aeriana de troleibuz in zonele:
- Str. Turnului (fostul cap de linie Tractorul);
- Str. Lunga;
- Calea Bucuresti (latura estica, pe care inca mai ramasesera stalpi, dar acum se creaza si aici o noua banda);
- Str. Alexandru Ioan Cuza / Avram Iancu (stalpi plantati in anii 80 pentru retea noua proiectata, dar care nu s-a mai realizat).
Cu exceptia Caii Bucuresti, unde se planteaza noi stalpi cu lampi pe doua directii, in scuarul de separare a sensurilor (nou realizat), in celelalte locatii sunt plantati in loc stalpii de tip usor deja cunoscuti.
De asemenea, in urma cu ceva timp s-a dezafectat un tronson de retea inactiva de pe Bd. Victoriei (in fata la fostul Rapid), pentru ca stalpii metalici incurcau probabil parcarea carciumarului. Zona respectiva a ramas si fara iluminat nocturn, dar oricum ce mai conteaza. Exista doar si zone din centrul istoric in care s-a scos iluminatul vechi, fara sa se puna nimic in loc de luni de zile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jul 2008 14:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Observ ca in ultima perioada, au fost desfiintate mare parte din instalatiile de protectie la descarcari electrice atmosferice, cu care a fost inzestrata reteaua de troleibuze brasoveana prin anii 80. Aceste instalatii sunt similare cu cele folosite de CFR (legare la pamant prin intermediul unui contact care se realizeaza prin arc electric, in momentul aparitiei supratensiunii periculoase).

Sa inteleg ca reteaua nu mai trebuie protejata, si este de dorit sa se intample un accident? Adica nu e destul ca nu se mai greseaza de ani de zile firul de contact, ca piesele de cale sunt vai de mama lor si carpiturile abunda?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 02:33 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Din reteaua inactiva din centrul civic, s-au demontat recent:

- breteaua de legatura dintre Bd. 15 Noiembrie si Str. Kogalniceanu (pe care a circulat linia 1 barat intre 1993-94, cand intorcea la Onix-Castanilor-Patria);

- ansamblul de 2 cai cu incrucisare de pe Kogalniceanu-Harmanului pe care au circulat in paralel liniile 1+1b si 32;

- cateva macazuri.

In mod incredibil, tot in centrul civic s-a construit un tronson nou de retea de contact troleibuz pe contrasens, legand fosta retea a lui 1+1b cu cea a lui 32 in intersectia Kogalniceanu-Victoriei !!! Aceasta retea (a carei montare a presupus si console noi - cu alte cuvinte o serie de cheltuieli) NU VA PUTEA FI NICIODATA FOLOSITA, avand in vedere sensurile unice care deja sunt definitive. Bine ati venit in domeniul absurdului patologic! :mrgreen: :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 07:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Niste poze se poate? Cu tronsonul nou, mai ales? Nu-mi dau seama din descrieri ce retele s-au demontat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 17:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu Sintea wrote:
Niste poze se poate? Cu tronsonul nou, mai ales? Nu-mi dau seama din descrieri ce retele s-au demontat.

Voi face si poze cu prima ocazie, pana atunci o schema cu ciudatenia absoluta care s-a putut petrece, dupa principiul "viata bate filmul".

Cealalta retea desfacuta este bucata care se desprindea din firul principal spre Astra, dupa statia Patria de pe 15 Noiembrie, si facea stanga spre Kogalniceanu, unde se impreuna cu fosta retea a lui 5b.


Attachments:
File comment: CONSTRUCTIE TRONSON NOU DE LEGATURA RETEA TROLEIBUZ PE STR. M. KOGALNICEANU
CCivic modif retele exist.jpg
CCivic modif retele exist.jpg [ 291 KiB | Viewed 13989 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 20:36 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
De ce s-a facut asta? Stie cineva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
FBW58 wrote:
De ce s-a facut asta? Stie cineva?

Cateva presupuneri:

- Un motiv ar putea fi acela ca o persoana foarte importanta nu suporta sa mai vada deasupra bulevardelor traversee din sarma, dar nefiind poate acum momentul prielnic pentru ca reteaua sa fie complet demontata, s-a recurs la o "cosmetizare" de moment - la fel cum mortul este "aranjat" sa para frumos inainte de inmormantare.

- Un alt motiv ar putea fi acela ca exista circuite active care necesitau continuitate prin fragmentul de retea ramasa pe contrasens, desi nu prea cred. In apropierea statiei Mesota exista de exemplu un comutator de protectie la supratensiune. Cu alte cuvinte, s-ar fi dorit poate eliminarea totala a retelei, dar inca ar exista anumite piedici tehnice.

- In orice caz, s-a muncit sa se monteze acea retea pe care nu vor circula troleibuze niciodata, pentru ca peste cateva saptamani/luni sa fie iarasi demontata (definitiv de aceasta data). Se asteapta doar semnalul verde, si macelul va reincepe. O ipoteza de cosmar ar fi ca in curand va ramane doar linia 8 de troleibuze, sau nici macar aceasta, si atunci demontarea retelei inactive se va face la gramada, ceeace e mult mai avantajos pentru terminatori.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 00:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Brassovia wrote:
O ipoteza de cosmar ar fi ca in curand va ramane doar linia 8 de troleibuze, sau nici macar aceasta, si atunci demontarea retelei inactive se va face la gramada, ceeace e mult mai avantajos pentru terminatori.


Si totusi, de ce au adus troleibuzele Volvo? Sau vor face cu ele cum au facut cu FBW-urile aduse in 2006, care au circulat 1 an dupa care au inceput sa ,,dispara" din circulatie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 00:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
1. Deasupra carei benzi de circulatie se afla reteaua-fantoma?
2. Cate benzi de circulatie exista in total in zona unde s-a monta reteaua-fantoma?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 01:03 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Sa inteleg ca reteaua nu mai trebuie protejata, si este de dorit sa se intample un accident? Adica nu e destul ca nu se mai greseaza de ani de zile firul de contact, ca piesele de cale sunt vai de mama lor si carpiturile abunda?


Fara suparare (scuzati-mi limbajul) dar sunt niste tampiti daca au facut asta. Daca eu ma aflu intr-un troleibuz si ma prinde ploaia voi nevoit sa cobor pt a nu ma praji? Este inadmisibil ce se petrece.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 01:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Poate ca noi gresim tot incercand sa cautam o logica acolo unde de fapt aceasta nu exista. Incerc sa ma obisnuiesc sa ma astept la orice. Linia de tramvai, cu nici 2 ani inainte de desfiintare, a fost temeinic reparata in sectoarele de curba. Cu cateva luni inainte se vorbea oficial de prelungirea ei la Darste. Cred ca am intrat intr-un domeniu al instinctelor primare, nu al logicii.

OAB wrote:
1. Deasupra carei benzi de circulatie se afla reteaua-fantoma?
2. Cate benzi de circulatie exista in total in zona unde s-a monta reteaua-fantoma?

S-a montat in contrasens, pe a 6-a banda (si ultima) a unei artere cu sens unic. Nu poate fi nicidecum vorba de crearea unei benzi speciale de transport public in contrasens cu celelalte 5, caci in acelasi timp s-au montat si semafoare noi in intersectia alaturata, a caror dispozitie arata clar ca toate benzile vor ramane in acelasi sens.

Am gresit spunand ca s-a montat in contrasens... De fapt, s-a montat in non-sens.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 01:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Fara suparare (scuzati-mi limbajul) dar sunt niste tampiti daca au facut asta. Daca eu ma aflu intr-un troleibuz si ma prinde ploaia voi nevoit sa cobor pt a nu ma praji? Este inadmisibil ce se petrece.

Nu trebuie sa cobori, vehiculul fiind o cutie metalica, apare efectul Faraday care face ca la interior sa nu patrunda curent. S-ar putea doar sa bubuie motorul. La exterior insa, exista riscul real de a fi traznit.

Nu toate piesele de legare la pamant in caz de supratensiune sunt deteriorate, doar unele. Poate ca asa or fi de ani de zile, dar n-am avut eu curiozitatea sa le studiez. Oricum, inainte de anii 80 nu tin minte sa fi existat.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group