TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 01:42

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 08:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
PASAJELE DIN CAPITALA, ADEVARATE PESTERI-CAPCANA

Pasajele din Bucuresti se transforma incet-incet in pesteri. Cel putin cele de la Piata Victoriei si Unirii ar trebui inchise pentru renovare din cauza distrugerilor provocate de ploi si traficul tot mai intens. Cu toate acestea, Primaria Capitalei a reusit in doi ani sa repare numai unul, pasajul Marasesti. Mai raman 5 pe lista. Cea mai mare problema a pasajelor din Capitala o reprezinta betonul. Pentru ca nu s-a folosit unul de calitate, acum a inceput sa se crape si sa se sfarame. In situatia cea mai grava este pasajul de la Piata Victoriei. Si pasajul de la Piata Unirii a fost afectat de traficul intens si de ploi.

Nici unul dintre cele doua pasaje nu va intra in reparatii prea curand. Insa Primaria a dat peste 10 miloane de euro pentru refacerea Pasajului Muncii, chiar daca este intr-o situatie mult mai buna. Pentru refacerea tuturor celor 6 pasaje din Capitala, municipalitatea are nevoie de cel putin patru ani si peste 50 de milioane de euro.

Antena 3

Adaugat: 04 mai 2007


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 13:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Pasajul controverselor
5 mai 2007, 10:24


De mai bine de un an, viitorul pasaj bucurestean Basarab ii nemultumeste pe unii dintre locatarii din zona in care va fi contruit, dar le da batai de cap si autoritatilor. Chiar daca Primaria a fost data in judecata de mai multi proprietari din zona pasajului, lucrarile au inceput.

Actiunile in justitie sunt de doua feluri. Pe de-o parte sunt cei carora li s-a cerut sa se mute din locuintele ce vor fi demolate, pentru a face loc viitorului pasaj. Oamenii refuza, pe motiv ca nu li s-au oferit despagubiri la pretul pietei.

A doua categorie de nemultumiti sunt cei care stau la bloc si se plang ca viitoarea sosea va trece chiar pe sub balcoanele lor.

Chiar si cu dosarele in instanta, Primaria s-a apucat de lucrari, desi, teoretic ar trebui sa astepte finalizarea proceselor. Administratia n-are aprobare nici pentru exproprierea monumentelor istorice din zona, cum este fosta fabrica de bere Grivita.

Sursa: Realitatea TV

http://www.realitatea.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 12:51 
Incident in zona Pasajului Basarab
7 Mai 2007

O macara, cu ajutorul carora muncitorii lucrau la constructia pasajului, a cazut in aceasta dimineata.
Macaraua a rupt cablurile electrice, dar si firele de telefonie.

Potrivit ultimelor informatii, nu s-au inregistrat victime, cu toate ca macaraua a cazut la cativa metri distanta de curtile bucurestenilor care locuiesc in zona.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2007 11:55 
In comparatie cu Marasesti dupa calculele mele Unirii va dura 5-10 ani cu prelungiri din cauza unor pompe :twisted: .
Si un articol mai complet:

Pasajul Unirii, modernizat din 2008
8 Mai 2007
Andrei Udisteanu

Pasajul Unirii ar putea fi modernizat incepand cu anul 2008, iar conform spuselor primarului general al Capitalei, Adriean Videanu, proiectul va fi demarat dupa incheierea altor lucrari din zona, pentru a evita blocarea traficului.


„Pasajul de la Unirea, dar si suprateranul sunt in atentia noastra de mai bine de un an si jumatate. Documentatia necesara a fost elaborata astfel incat sa ne apucam de lucru, dar va fi o lucrare mult prea ampla si se afla in zona principala a Bucurestiului”, a aratat edilul-sef. In apropiere se asteapta finalizarea lucrarilor de la Pasajul Marasesti. Autoritatile au aratat, la finalul lunii martie, ca in iunie s-ar putea da drumul circulatiei prin Pasajul Marasesti.

Se fac studii de fezabilitate

Pentru Pasajul Unirii deocamdata a fost efectuata o evaluare tehnica, declarata ca fiind „satisfacatoare” de catre reprezentantii Primariei Municipiului Bucuresti (PMB).

„Acum avem in lucru un studiu de fezabilitate, ce probabil ca va fi gata pana la sfarsitul lui august. Dupa ce se obtin toate aprobarile, vom afla ce este de facut si cand. Insa nu se poate vorbi de inceperea lucrarilor in 2007. Se va face probabil incepand cu 2008”, a declarat Elena Ghineraru, directorul Directiei Administratiei Strazilor din Primaria Capitalei.

Aceasta a mai precizat ca nu este vorba de lucrari urgente, ci de unele de modernizare. Primaria urmareste refacerea sistemului de ventilatie si a celui electric. Costurile vor fi suportate de la bugetul local si din imprumuturi, insa nu se cunoaste inca suma ce va fi investita.

Cel mai lung pasaj din Capitala

Conform Elenei Ghineraru, reabilitarea pasajului face parte dintr-o serie de lucrari de modernizare care vor cuprinde intreaga zona Unirea. Aici exista si un proiect ce va costa in jur de 900.000 de euro si consta in modernizarea Bulevardului Natiunilor Unite, fost Victoria Socialismului. „In zona Unirii se va tine cont si de raul Dambovita. De problemele de canalizare care au existat acolo se ocupa cei de la Apa Nova, separat de ce vrem noi sa facem”, a spus aceasta.

Gheorghe Udriste, directorul Directiei Transporturi, Drumuri, Sistematizarea Circulatiei, a aratat ca este prematur sa vorbeasca despre rute ocolitoare. „Sa vedem ce spun expertii. Cand se va sti, vom gasi si planuri de rezerva pentru circulatia din zona, pentru a nu crea blocaje. Sigur ca exista si alte cai pentru a nu incurca traficul”, a declarat Udriste. Pasajul Unirii a fost dat in folosinta acum 20 de ani.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2007 14:40 
TRAFIC INFERNAL IN CENTRUL CAPITALEI

Centrul Bucurestiului este blocat aproape complet, la fel si portiunea dintre Piata Presei si aeroportul Baneasa sau zona din jurul Parlamentului. Circulatia pe Bulevardul Libertatii este inchisa, in zona dintre Calea 13 Septembrie si Bulevardul Unirii. Autoritatile au luat aceasta masura din cauza pregatirilor pentru concursul „Bucharest Ring”. Circulatia se va desfasura pe ambele sensuri dinspre Bulevardul Natiunile Unite catre Bulevardul Unirii, prin Piata Constitutiei. De altfel, concursul programat sa aiba loc in Capitala chiar in perioada referendumului, starneste controverse intre autoritati.

Antena 3

Adaugat: 08 mai 2007


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 09:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Circuitul de F3 blocheaza traficul in capitala !


RESTRICTII - Traficul rutier din zona centrala a capitalei a fost ieri aproape blocat din cauza restrictiilor de circulatie si a semafoarelor defecte. Politia Rutiera a fost nevoita sa scoata intreg efectivul de agenti in teren. "S-au inregistrat valori foarte ridicate de trafic, mai ales in zona Stefan cel Mare - Colentina, dar si in zona 13 Septembrie - Natiunile Unite - Splaiul Independetei. Politia Rutiera a lucrat cu intreg efectivul in teren", a declarat comisarul Marian Motoc, seful Politiei Rutiere.

Potrivit municipalitatii, in prezent sunt impuse restrictii de circulatie in majoritatea cartierelor bucurestene, din cauza lucrarilor de asfaltare, dar si din cauza circuitului auto de F3, care va avea loc in jurul Palatului Parlamentului. Pana pe 23 mai va fi restrictionat traficul rutier in zona strazilor Izvor, Natiunile Unite, Libertatii si 13 Septembrie

Rute ocolitoare

VARIANTE Directia Generala de Politie a capitalei recomanda soferilor sa foloseasca rute ocolitoare. Politistii vor asigura circulatia in dublu sens dinspre Bulevardul Natiunile Unite catre Bulevardul Unirii, prin Piata Constitutiei, pe doua culoare cu latimea de 7,5 metri, separate prin balize directionale. Se poate circula pe: Calea 13 Septembrie - str. Izvor - Bd. Natiunile Unite - Splaiul Independentei; Calea 13 Septembrie - str. Izvor - Piata Constitutiei (pe culoarul realizat) - Bd. Unirii; Calea 13 Septembrie - Bd. Libertatii - Piata Regina Maria -Bd. Regina Maria - Piata Unirii.


Sursa:www.compact.info.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 10:31 
In timp ce preturile cresc fara ca presa sa mai scrie ceva cum facea pe vremuri cand mai crestea dolarul cu 100 lei vechi, in timp ce orasul este aproape paralizat de lucrari golden-slitzo-papi-vila care nu se mai termina, exact asta lipsea acum acestei caricaturi de capitala europeana: o cursa de masini. Sa se duca unde se tin noaptea curse ilegale si sa se distreze acolo daca vor.
In timp ce tipa ca orasul e poluat, organizeaza curse de masini, care vor polua si chimic si fonic centrul orasului in numele unor incasari fabuloase din publicitate si transmisiuni, pentru ca la asta se rezuma totul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 13:12 
Spectacolul continua... :roll:

Circulatie oprita, pentru parada de Ziua Europei
Miercuri 09 mai 2007, 09:02


Circulatia rutiera va fi inchisa, in aceasta seara, in centrul Bucurestiului. Restrictiile au fost impuse din cauza manifestarilor dedicate Zilei Europei, care vor avea loc in aceasta zona.

Circulatia rutiera va fi oprita intre orele 18:30 si 20:00, pe Bulevardele Gheorghe Magheru si Nicolae Balcescu, intre strada George Enescu si Piata Universitatii.

PMB organizeaza o parada in zona Piata Universitatii, in aceasta seara, intre orele 19:00 si 19:45. Parada va fi urmata de concerte ale fanfarelor militare, intre orele 20:00 si 22:40.
Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 13:13 
Cu aceasta ocazie avem si trasee RATB modificate.

Cu ocazia manifestarilor de sarbatorire a Zilei Europei, in data de 09.05.2007, incepand cu ora 18.00 traseele de transport public din zona Bd. G-ral Magheru si Bd. N.Balcescu vor circula deviat

In vederea desfasurarii manifestarilor ocazionate de sarbatorirea Zilei Europei, in ziua de 09.05.2007, pe durata defilarii fanfarelor militare pe Bd. G-ral Magheru si Bd. N.Balcescu, de la Str. G.Enescu pana la Piata Universitatii, incepand cu ora 18.00, la dispozitia Brigazii de Politie Rutiera, traseele de transport public din zona vor fi modificate, astfel:
Autobuzele liniilor 122, 137 si 268 vor circula pe un traseu deviat de la intersectia Str. Stirbei Voda/Cal. Victoriei prin Cal. Victoriei cu intoarcere prin Bd. Elisabeta.
Autobuzele liniilor 126, 168, 226 si 368 vor circula pe un traseu deviat de la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Campineanu prin Str. Luterana, Str. G-ral Budisteanu, Bd. Dacia, Cal. Dorobantilor, Str. G.Enescu, Piata Lahovari, Bd. G-ral Magheru, P-ta Romana cu intoarcere prin Bd. Dacia, apoi traseele de baza.
Autobuzele liniei 300 vor circula pe traseul de baza pana la P-ta Romana, apoi deviat prin Bd. Dacia, Cal. Dorobantilor, P-ta Lahovari, Str. G.Enescu, Bd. Magheru, P-ta Romana, apoi traseul de baza.
Autobuzele liniilor 381 si 783 vor circula pe trasee modificate astfel:
- sens Piata Victoriei; de la Piata Universitatii prin Bd. Elisabeta, Bd. Schitu Magureanu, Str. Stirbei Voda, Str. Luterana, Str. G-ral Budisteanu, Bd. Dacia, P-ta Romana, apoi traseele de baza.
- sens Piata Unirii; de la intersectia Bd. Magheru/Str. G.Enescu prin Str. G. Enescu, Str.N.Golescu, Str. Episcopiei, Cal. Victoriei, Bd. Elisabeta, P-ta Universitatii, Bd. I.C. Bratianu, apoi traseele de baza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 17:21 
Autobuzele liniei 136 vor circula pe un traseu modificat datorita amenajarii circuitului de Formula 3

In vederea amenajarii circuitului de Formula 3 din jurul Palatului Parlamentului, autobuzele liniei 136 vor circula pe un traseu modificat de la intersectia Cal. 13 Septembrie / Str. Izvor prin Str. Izvor, Splaiul Independentei cu intoarcere prin Bd. Libertatii, Bd. Natiunile Unite, Str. Izvor, Calea 13 Septembrie, Sos. Panduri, apoi traseul de baza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 19:07 
Am sters chestiunile care nu au legatura directa cu subiectul stirilor. Probabil ca va aparea curand un subiect cu un chestionar unde puteti vota daca va place sau nu cum se sparge capitala pe toate fronturile, se blocheaza circulatia, iar stirile (despre asta vorbim) ne spun cu zambetul pe buze pe unde sa ocolim. Ca sa nu deviez din nou in afara topicului nu voi spune ce voi ocoli cu prima ocazie cand imi voi exercita dreptul de vot.

Edit: am citit ca odata cu referendumul se organizeaza ceva. Nu cumva este chiar acest raliu al videnilor ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 May 2007 14:26 
Liniile de autobuze 136 si 385 vor circula pe trasee modificate in perioada 14-23.05.2007
Cu ocazia desfasurarii evenimentului automobilistic 'Bucharest Road City Course' (circuitul de Formula 3 din jurul Palatului Parlamentului), liniile 136 si 385 vor functiona pe trasee modificate, astfel:
A. In perioada 14.05 - 15.05.2007
Autobuzele liniei 136 vor functiona pe traseul actual intre CET Vest Militari si Podul Izvor, cu intoarcere pe un traseu modificat de la Podul Izvor prin Splaiul Independentei (malul st?ng) Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Sos. Pandurilor apoi traseul de ducere.
Autobuzele liniei 385 vor functiona pe traseul de actual intre Platforma Valea Oltului si Piata Sf. Vineri, iar la intoarcere din Piata Unirii prin Str. Halelor, Splaiul Independentei, Podul Eroilor, Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Sos. Pandurilor, Cal. 13 Septembrie, apoi traseul de baza.

B. In perioada 16.05 - 23.05.2007
Autobuzele liniei 136 vor functiona pe traseul de baza intre CET Vest Militari si intersectia Sos. Pandurilor/ Str. Dr. Rainer apoi prin Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independentei (malul drept), cu intoarcere la Podul Izvor prin Splaiul Independentei (malul st?ng) Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Sos. Pandurilor, apoi traseul de ducere.
Autobuzele liniei 385 vor functiona pe traseul de baza intre Platforma Valea Oltului si intersectia Cal. 13 Septembrie / Sos. Pandurilor, apoi modificat prin Sos. Pandurilor, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independentei, Pta Unirii, Str. Sf. Vineri cu intoarcere prin Str. Sf. Vineri, Bd. Mircea Voda, Bd. I. C. Bratianu, Str. Halelor, Splaiul Independentei, Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Sos. Pandurilor, Calea 13 Septembrie, apoi traseul de baza.
Din data de 24.05.2007 autobuzele liniilor 136 si 385 vor circula pe traseele de baza.

www.ratb.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 May 2007 18:51 
Trafic de cosmar pe strazile Capitalei
Vineri 11 mai 2007, 09:57


Capitala a devenit un adevarat santier. Sute de strazi se afla in reparatie, iar reprezentantii Primariei Capitalei sustin ca se lucreaza pe 11 artere principale, iar alte 59 vor intra in curand in reabilitare.

In prezent, in Bucuresti sunt in reparatie aproximativ 500 de strazi. Cea mai mare aglomeratie este pe arterele principale pe care se lucreaza. Restrictii de circulatie sunt pe Soseaua Oltenitei, Bulevardul 1 Decembrie 1918, Soseaua Colentina, Calea Mosilor, Bulevardul Ion Ionescu De la Brad, Gheorghe Sisesti, Soseaua Chitilei, Calea Progresului sau Soseaua Orhideelor.

Reprezentantii Primariei Capitalei sustin ca acesta este doar inceputul, deoarece in curand vor fi lucrari pe alte 59 de artere principale ale Capitalei. De saptamana viitoare se adauga si restrictiile de circulatie pe strazile din jurul Palatului Parlamentului. Incepand de miercuri, 16 mai si pana in 23 mai, traficul rutier va fi inchis in totalitate pe strazile Calea 13 Septembrie, intre Soseaua Pandurilor si Bulevardul Libertatii, pe strada Izvor si strada Pasteur, pe Bulevardul Natiunile Unite (intre Splaiul Independentei si strada B.P.Hasdeu), pe strada B.P.Hasdeu (intre Splaiul Independentei si Bulevardul Natiunile Unite).


Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 May 2007 19:47 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Astazi, au demontat linia veche de tramvai in curba de razoare si au pus una noua.Lucrarea este in proportie de 60% terminata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 May 2007 11:49 
TRAFIC BLOCAT IN ZONA CASEI POPORULUI

Incepand de miercuri, timp de opt zile, circulatia rutiera in zona Casei Poporului va fi inchisa complet pentru Bucharest Challenge. Mai multe artere importante aflate in zona Palatului Parlamentului vor fi inchise circulatiei. Pe timpul competitiei politistii ii sfatuiesc pe soferi sa aleaga rute ocolitoare.

Vor fi blocate urmatoarele artere: Calea 13 Septembrie, strada Izvor, strada Dr. Staicovici, bulevardul Natiunile Unite, strada B.P. Hasdeu, Bulevardul Libertatii, Bulevardul Unirii, intre Piata Constitutiei si bulevardul I.C. Bratianu; strada Uranus, intre Calea 13 Septembrie si Strada Sabinelor.

Bucharest Challenge se va desfasura intre 18 si 20 mai si va cuprinde curse din calendarul FIA GT, FIA GT3 si Dacia Logan Cup. Piesa de rezistenta va fi o cursa British Formula 3, competitie in care si-au inceput cariera piloti celebri de Formula 1, cum ar fi Ayrton Senna sau Mikka Hakkinnen.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2007 07:50 
Soferii bucuresteni consuma carburant dublu din cauza traficului
Miercuri 16 mai 2007, 07:22

Lucrarile de asfaltare costa soferii bucurestenii aproape 100.000 de lei zilinc. Este vorba despre consumul de carburant dar si despre costurile de reparatie ale masinilor. Conform mai multor studii dar si a inginerilor de la Institutul Politehnic din Capitala, masinile consuma aproape dublu din cauza blocajelor din traficul bucurestean.

Studiile arata ca din cauza blocajelor interminabile de la semafor soferii sunt nevoiti sa puna in rezervoare cu aproximativ doi litri in plus zilinic, in functie de masina pe care o au.

"In capitala cetatenii cheltuie aproximativ un miliard in plus pe carburant din cauza timpilor morti pe care ii petrec la semafoare si a vitezei reduse cu care se circula", a afirmat Adrian Stoica, doctorand in managememntul traficului.

Conform inregistrarilor Regiei Autonome de Transport in Comun, in luna aprilie a acestui an, mijloacele de transport in comun au parcurs cu aproximativ un milion de kilometri in plus fata de aceiasi perioada a anului trecut.
Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2007 07:51 
RATB - INFORMATII UTILE PRIVIND UTILIZAREA CARDULUI ACTIV

Pentru a veni in sprijinul celor care calatoresc cu mijloacele de transport in comun ale RATB, utilizatori ai cardului ACTIV, Regia bucuresteana pune la dispozitia cititorilor ziarului Compact mai multe informatii utile:Validarea cardului ACTIV


Aceasta operatie presupune:

1. atingerea cardului de validator in zona marcata cu disc negru, nu pe ecran;

2. afisarea pe ecran a mesajului "Calatorie placuta" si emiterea unui semnal sonor scurt de atentionare, concomitent cu aprinderea unui led verde.


RETINETI! Cardul validat va permite calatoria doar de la un capat la altul al liniei. Continuarea calatoriei in acelasi vehicul, pe traseul de intoarcere, presupune o noua validare.

Pot aparea unele situatii speciale, dintre care amintim:

- neacceptarea cardului este semnalata de validator in cazul in care cardul dumneavoastra nu este incarcat cu un titlu de calatorie valabil. In aceasta situatie, odata cu aparitia pe ecran a mesajului "Ne pare rau. Niciun titlu de calatorie valabil", calatorul este avertizat si prin aprinderea ledului rosu, dublat de un semnal sonor de avertizare.

- in cazul apropierii, accidentale sau intentionate, a unui card validat anterior, calatorul este atentionat printr-un semnal sonor, aprinderea ledului rosu si aparitia pe ecran a mesajului "Card deja validat".

* * *

Sistemul ofera calatorului posibilitatea verificarii datelor inscrise pe card (tipul abonamentului incarcat, valabilitatea acestuia si soldul, in cazul optiunii portofel electronic) prin doua modalitati de consultare a cardului:

- in vehiculele RATB si in statiile METROREX dotate cu validatoare in stare de functionare;

- la oricare centru de emitere carduri, din reteaua comerciala a RATB.


Operatiunea de consultare a cardului in mijlocul de transport si in statiile Metrorex consta in apasarea butonului 1 al validatorului pana la aparitia mesajului "Consultare", dupa care cardul trebuie imediat atins de validator si mentinut in zona marcata cu disc negru, pana la derularea pe ecran a tuturor informatiilor inscrise pe card.

Operatiunea se incheie in momentul aparitiei mesajului "Retrageti cardul".

* * *

Calatorii care au incarcat pe card, in afara de abonamente, si un credit (portofel electronic) au posibilitatea de a achita contravaloarea calatoriei si pentru unul sau mai multi eventuali insotitori, prin operatiunea de validare multipla.

In acest caz, procedura este urmatoarea: pentru prima persoana se recurge la validarea obisnuita, prin atingerea cardului de validator in zona marcata cu disc negru.

Pentru celelalte persoane din grup, se va apasa, de fiecare data, butonul 2 al validatorului, apoi se va efectua operatia obisnuita de validare.

In sprijinul dumneavoastra, dupa mai mult de doua validari, pe ecran se afiseaza un mesaj prin care sunteti informat asupra numarului de persoane pentru care deja ati validat cardul respectiv.

ATENTIE! Fiecare apasare a butonului 2 duce la extragerea de pe card a costului unei calatorii, pentru o alta persoana.

Si in cazul validarii multiple, finalizarea acesteia este confirmata pentru fiecare persoana din grup de aprinderea ledului verde, insotita de un semnal sonor scurt si de mesajul "Calatorie placuta".

Informatii suplimentare puteti obtine de pe site-urile www.ratb.ro si www.card.ratb.ro si la telefoanele 311 13 98 sau 336 56 50 int. 117, 120.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2007 07:53 
Licitatie pentru reconstructia Pietei Crangasi

Administratia Pietelor Sector 6 va organiza pe 14 iunie licitatia publica pentru reconstructia si modernizarea Pietei Crangasi. Astfel, va exista o preselectie si apoi o licitatie publica cu strigare. Data-limita pentru depunerea ofertelor este 13 iunie. Societatile comerciale care doresc sa participe la licitatie trebuie sa cumpere caietul de sarcini de la sediul Administratiei Pietelor Sector 6 si sa depuna documentatia necesara participarii.

Parca a mai fost refacuta si demolata piata aia de vreo 2 ori, oare de data asta se hotarasc si ei :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2007 10:33 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
A inceput reabilitarea Prelungirii Ferentari. Termenul oficial de finalizare a lucrarilor este 3 mai 2008 (sa speram ca ne vor surprinde placut si vor termina pana in noiembrie, pentru ca sincer, nu e o lucrare atat de dificila). Pe o buna parte din carosabil s-a decopertat asfaltul, asa ca circulatia auto si a autobuzelor se face pe linia de tramvai.
Piata Ferentari a fost demolata IN INTREGIME, inclusiv cladirea care adapostea magazinele. Intregul perimetru a fost inconjurat cu panouri si este de asteptat sa se implineasca promisiunea electorala a primarului Marian Vanghelie de a construi un complex comercial modern, de tipul celui din Piata Rahova


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2007 12:18 
Autobuzele liniilor 427, 432, 433, 453 si 455 vor reveni pe traseele de baza

Ca urmare a finalizarii lucrarilor edilitare de pe Sos. Bucuresti–Magurele, tronsonul cuprins intre Sos. Alexandriei si Sos. de Centura, incepand cu data de 16.05.2007, liniile de autobuze din zona vor reveni pe traseele de baza, astfel:
-Liniile 427, 431, 433, 453 vor functiona in ambele sensuri de la intersectia Str. Antiaeriana / Sos. Alexandria / Sos. Bucuresti–Magurele prin Sos. Bucuresti-Magurele, Pasaj Magurele, Str. Atomistilor apoi traseele de baza.
-Linia 455 va functiona in ambele sensuri de la capat de linie Depoul Alexandria pe Sos. Alexandriei, Sos. Bucuresti-Magurele, Str. Atomistilor pana in Comuna Magurele.

Liniile 136 si 385 vor functiona cu un parc suplimentat intre 17.05-20.05.2007

In perioada 17.05 – 20.05.2007, pentru asigurarea transportului publicului la evenimentul automobilistic 'Bucharest Road City Course', liniile 136 si 385 vor functiona cu un parc suplimentat.

Liniile 32, 35, 41, 62, 69, 96, 104, 117, 139, 178, 226, 311, 336 si 368 vor functiona cu un parc suplimentat in ziua Referendumului

Pentru asigurarea conditiilor de deplasare a cetatenilor Capitalei la Referendumul din data de 19.05.2007, liniile 32, 35, 41, 62, 69, 96, 104, 117, 139, 178, 226, 311, 336 si 368 vor functiona cu un parc suplimentat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2007 13:58 
Linia de tramvai 36 va fi suspendata iar linia 16 va circula deviat in perioada 19.05-20.05.2007

In zilele de 19 si 20.05.2007, datorita executarii lucrarilor de racordare a canalizarii strazii Polovraci in colectorul de pe Bd. Lacul Tei, linia 16 va functiona pe un traseu modificat intre Pta Sf. Gheorghe si Republica, prin Str. Sf. Vineri, Bd. Corneliu Coposu, Str. Paleologu, Str. Vasile Lascar, Str. Viitorului, Str. Lizeanu, Str. Reinvierii, Str. Ziduri Mosi, Sos. Pantelimon, Bd. Chisinau si Bd. Basarabia.
Linia 36 va fi suspendata.
Pentru preluarea calatorilor de pe tronsonul parasit de tramvaie se infiinteaza linia naveta de autobuze 616, care va functiona intre Platforma Industriala Pipera (cap linie 16) si Foisorul de Foc, prin Bd. Dimitrie Pompei, Str. Petricani, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Bd. Dacia, Str. Traian, cu intoarcere prin Str. Iancu Cavaler de Flondor, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, Bd. Dacia, apoi traseul de ducere.
Abonamentele eliberate pe liniile 16 si 36 sunt valabile si pe linia 616.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 May 2007 11:57 
RATB doarme noaptea

Posibilitatea prelungirii programului curselor RATB pe timp de noapte a ramas... ca in tramvai, dupa ce regia de transport a facut un sondaj printre bucuresteni, ca sa afle daca acestia doresc acest serviciu sau nu. „Participarea a fost extrem de redusa la sondajul facut pe site-ul regiei, aproximativ 1.000 de persoane au raspuns si rezultatul a fost neconcludent”, a motivat Mihai Vladarau, purtatorul de cuvant al RATB.

Acesta spune ca singurii care au cerut un autobuz de noapte au fost studentii care circula de regula cu 601 din Regie. „In rest e nerentabil sa lasi sa circule un autobuz intreg pentru cativa calatori, toata noaptea”, s-a exprimat Vladarau.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 May 2007 08:20 
"Ciunga", mazgalituri si jeg in autobuzele Mercedes
23 Mai 2007
Dollores Benezic

Cele 500 de autobuze Mercedes cumparate recent de Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) isi plimba prin Capitala valoarea de 100 de milioane de euro patata de markerele liceenilor teribilisti, de gumele de mestecat lipite pe sub scaune si de mizeria acumulata in timp, intre rarele ocazii cand regia le programeaza la spalat.

Mijloace de transport care costa 200.000 de euro bucata sunt tratate, in cel mai bun caz, cu indiferenta de calatori, zgariate sau deposedate de ciocanelele pentru spart geamurile in caz de pericol.

Liceenii, spaima RATB-ului

Numai la Autobaza Nord, situata langa Cartierul Francez, autobuzele Mercedes au ajuns cu 20 de geamuri sparte, zece ciocanele lipsa si cu peretii interiori mazgaliti iremediabil cu markere. „Dumnezeu cu mila! De unde sa-i prindem pe faptasi, ca nici calatorii nu iau atitudine cand vad ca unul fura ciocanelele sau sparge vreun geam. Coboara si fuge”, explica Ovidiu Georgescu, seful bazei, care povesteste ca a reusit sa duca la politie un singur faptas.

„Era de la Liceul Apicol si sparsese un geam. La politie se vaita ca parintii sunt someri, ca e amarat. Ce sa-i mai faci? In special pe liniile pe care circula liceeni avem autobuzele cele mai vandalizate”, conchide seful bazei.

In primul trimestru al lui 2007, numai pagubele produse la autobuzele Mercedes sunt de 61.000 de lei. „Numarul vandalismelor a scazut cam cu 15a, insa valorile sunt mai mari datorita costurilor masinilor”, explica Mihai Vladarau, purtatorul de cuvant al regiei, soarta celor 79 de autobuze Mercedes vandalizate pana acum de bucuresteni.

Spalare de ochii soacrei

Daca atitudinea calatorilor lasa de dorit, nici regia nu se omoara cu curatenia. Motivatia oficiala: lipsa timpului. Mihai Vladarau spune ca intervalul de timp intre retragerea autobuzelor si iesirea din nou pe traseu e prea mic ca sa poata fi spalate zilnic. Asa ca, la finalul zilei, autobuzele se matura in interior si se spala la exterior, dar numai pe laterale.

Constantin Stanciu, responsabilul din partea firmei Romanian Cleaning, care se ocupa de spalarea autobuzelor RATB, spune ca au renuntat la spalarea masinilor pe partea de sus, de frica sa nu sparga oglinzile retrovizoare, care costa cam cat un salariu bunicel.
Spalarea podelelor in interior, a scaunelor si a geamurilor se face, teoretic, la zece zile, cand autobuzele beneficiaza de revizie tehnica.

Nu e recomandat sa vedeti insa ce culoare au mopurile cu care se manjesc podelele Mercedesurilor, pentru ca interioarele autobuzelor nu vad niciodata jeturi de apa care sa patrunda sanatos prin toate cotloanele.

SOLUTIE

Aer conditionat

Dupa scandalul izbucnit asta-vara, cand s-a constatat ca modernele autobuze germane nu au aer conditionat, RATB a montat experimental o intalatie de aer conditionat pe un autobuz.

„S-a constatat ca avea un cost prea ridicat (35.000 lei) si un randament scazut, asa ca s-a luat decizia ca la restul autobuzelor sa se monteze geamuri culisante pentru obtinerea unei ventilatii fortate”, explica Vladarau. Pentru urmatoarele 500 de autobuze pe care regia vrea sa le cumpere se va cere insa aer conditionat din fabricatie. Pana atunci insa, calatorii vor avea un nou motiv de disputa: sa fie curent sau sa miroasa a transpiratie?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 May 2007 15:58 
Liniile 136 si 385 revin la traseele de baza din 24.05.2007

Ca urmare a redeschiderii traficului rutier de pe Str. Izvor, Str. B.P.Hasdeu, Str. Dr. Staicovici, Str. Uranus. Bd. Natiunile Unite, Bd. Libertatii, Cal. 13 Septembrie, incepand cu data de 24.05.2007, liniile din zona vor revenii pe traseele de baza astfel:
Linia 136 va functiona intre CET Vest Militari si Pod Izvor prin Bd. Timisoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Iuliu Maniu, Bd. Geniului, Sos. Pandurilor, Calea 13 Septembrie, Bd. Libertatii, Bd. Natiunile Unite, Str. B. P. Hasdeu, Splaiul Independentei (malul drept), cu intoarcere prin, Bd. Libertatii, Calea 13 Septembrie, Sos. Pandurilor, traseul de ducere.
Linia 385 va functiona intre Platforma Valea Oltului si P-ta Sf. Vineri prin Prel. Ghencea, Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Str. Izvor, Bd. Natiunile Unite, Bd. Libertatii, Splaiul Independentei (malul drept), Aleea I, Piata Unirii, Bd. Corneliu Coposu, cu intoarcere prin Bd. Mircea Voda, Bd. Unirii, Bd. I.C. Bratianu, Str. Halelor, Splaiul Independentei (malul stang), Pod Izvor, Splaiul Independentei (malul drept), Bd. Libertatii, traseul de ducere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 15:55 
S-a desfiintat statia Dr. Staicovici

Ca urmare a modificarii configuratiei tramei stradale a arterelor pe care s-a desfasurat raliul automobilistic Formula 3, statia de autobuze Dr. Staicovici (linia 385) de pe str. Izvor, sens Piata Unirii, se desfiinteaza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 15:59 
Prost, prost de tot..puteau sa o reamplaseze cu 50m mai in spate unde sunt cate doua benzi pe sens si trotuar!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 21:55 
DN1. PASAJELE SUPRATERANE FINALIZATE LA 1 NOIEMBRIE

Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban si premierul Tariceanu au dat asigurari, cu ocazia unei vizite efectuate pe DN1 ca lucrarile de extindere si construire a doua pasaje rutiere supraterane pe aceasta portiune se vor finaliza la 1 noiembrie. „La 15 august am cerut constructorilor sa finalizeze lucrarile la extinderea carosabilului si la primul pod suprateren, urmand ca pana la 15 octombrie, accept si 1 noiembrie, sa se incheie lucrarile la cel de al doi-lea pasaj rutier”, a explicat Orban. Premierul s-a declarat multumit de calitatea lucrarilor dar si nemultumit de ritmul in care compania portugheza lucreaza.

Orban a anuntat ca soferii bucuresteni vor avea de suportat aglomeratia de pe DN1 inca 8 luni de zile, cat va dura constructia unui pasaj rutier subteran, la intersectia dintre Bulevardul Aerogarii si strada Ion Ionescu de la Brad.

Pasajul se va construi in circa opt luni de zile si va creste cu circa 10 milioane de euro costul pentru modernizarea DN1, care se ridica initial la 32 milioane de euro.

Rompres


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 May 2007 08:38 
Pasajul Marasesti: 500 de metri in doi ani
25 Mai 2007
Andrei Udisteanu

Reabilitarea a durat cat o treime din constructia Eurotunelului.

Pasajul Marasesti se redeschide pe 21 iunie, se lauda autoritatile. Adica dupa doi ani de lucrari si inca un termen-limita anuntat, expirat acum un an. Lucrarile la pasaj nu vor inceta brusc: urmeaza sa fie facute finisaje in paralel cu circulatia, mai ales noaptea. Elena Ghineraru, seful Administratiei Strazilor, a explicat lucrarile care au avut loc.

„Initial era vorba doar de reabilitarea structurii de rezistenta, pe care am terminat-o. Apoi s-a vazut ca era nevoie de scurgeri si s-a hotarat construirea de bazine pluviale, cu pompe. Asta a mai intarziat finalizarea lucrarilor. Urmeaza sa se faca si asfaltarea inainte de a-i da drumul pe 21 iunie”, a spus Ghineraru. Costurile au ajuns la aproape 100 de miliarde de lei vechi.

Doi ani inseamna aproape o treime din timpul necesar constructiei Eurotunelului dintre Franta si Anglia, care a durat sapte ani, si jumatate din cea a podului-tunel Oresund, dintre Suedia si Danemarca, ce n-a depasit patru ani. Pasajul bucurestean are 500 de metri. Eurotunelul - 50 de kilometri, din care 39 sub apa, iar podul-tunel Oresund e lung de sapte kilometri, dintre care patru sapati in subteran.

IN 7 ANI

Eurotunelul
Inaugurat in 1994, tunelul anglo-francez denumit „Eurotunnel” (sau „Chunnel”) a fost construit pe parcursul a sapte ani. Portiunea sapata sub apa, de 39 de kilometri, il face cel mai lung tunel subacvatic din lume. Societate Americana de Constructii Civile l-a declarat una dintre Cele Sapte Minuni ale lumii moderne.

S-a sapat simultan din ambele capete, la operatiune fiind angajati peste 13.000 de lucratori. A fost deschis oficial de Regina Elisabeta a II-a si presedintele Frantei de la acea vreme, Francois Mitterrand, la Calais, pe 6 mai 1994. Anual, prin Eurotunel trec peste 31 de milioane de pasageri, peste 2,5 milioane de autovehicule, 1,5 milioane de tiruri si 65.000 de trenuri.

IN 4 ANI

Podul-tunel Oresund

In daneza ¯resundsbroen si in suedeza …resundsbron, podul-tunel cu doua linii de cale ferata si un drum de patru benzi care trece peste stramtoarea Oresund, ce desparte Danemarca si Suedia, a fost deschis circulatiei in 2000. Inainte de inaugurare, 79.871 de alergatori au luat parte la un maraton intre cele doua state.

Constructia a inceput in 1995, iar ultima portiune a fost terminata in 1999. Partea de tunel are 4.050 de metri, dintre care 3.510 sunt sapati pe fundul apei. Costurile s-au ridicat la peste patru miliarde de euro. Suedia a mai investit deja peste un miliard de euro pentru o noua conexiune cu podul-tunel.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 May 2007 13:15 
Reamplasarea statiei Constantin Brancusi

In vederea cresterii sigurantei traversarilor pietonale si prevenirii unor evenimente nedorite in intersectia Str. Constantin Brancusi / Str. Barajul Sadului / Str. Lucretiu Patrascanu, incepand cu data de 25.05.2007 statia Constantin Brancusi (linii 70, 79, 253) situata pe artera cu acelasi nume, se reamplaseaza cu cca. 50 m spre Bd. N. Grigorescu, conform avizului Comisiei Tehnice de Circulatie.

_____________________________________________

Statia Piata Virgiliu se reamplaseaza

Incepand cu data de 25.05.2007, statia Piata Virgiliu pentru autobuzele liniei 635 situata pe Bd. D.Golescu, sens Gara de Nord, se reamplaseaza temporar pe Str. Berzei dupa intersectia cu Str. Stirbei Voda, urmare a lucrarilor de reabilitare a carosabilului pe Bd. D.Golescu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 21:03 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
116, 141 si 232 au fost deviate si astazi prin Giurgiului, doar pe sensul Sura Mare-Drumul Gazarului. Unele, repet, doar unele autobuze aveau si astazi cartonasul in geam pe care era scris de mana "circula deviat prin Drumul Gazarului". Cel mai probabil de la intersectia Izvorul Rece-Brancoveanu, 116 si 141 isi continuau traseul normal prin Brancoveanu, iar 232 mergea pana la Oraselul Copiilor dupa care reintra pe traseul normal (nu am fost sa verific).
Autobuzul de pe 116 in care m-am urcat eu nu avea nici un anunt in geam, sa stie tot poporul ca e deviat. Evident ca la Sura Mare, jumatate din calatori au sarit cu gura pe sofer sa le deschida usile, insa asta nu s-a intamplat pana la statia Muzeul Bacovia. Intre timp ajunsesem si eu langa cabina soferului si i-am spus "Sper ca aveti de gand sa opriti si la Piata Progresul". El spune ca nu mai face nici o statie pana la Brancoveanu, ca masina circula deviat si ca nu are nici o obligatie sa opreasca. La faza asta m-am enervat putin si m-am luat de el (desi nu era neaparat vina lui, ci a celor din autobaza), avertizandu-l ca nu scrie niciunde ca 116 circula deviat si ca-i fac reclamatie. In cele din urma a deschis la Toporasi...
Oare cei din conducerea RATB, care dau astfel de directive soferilor ("Nu deschide usile pe portiunea de traseu modificat") gandesc vreun moment in interesul calatorului ? In primul rand, daca poti sa aduci un plus de utilitate a unei linii si in alt cartier decat pe traseul de baza, data fiind devierea, de ce nu ai face-o ? Din comoditate ? Si, din aceeasi comoditate, au uitat sa puna anunt in geam pe toate autobuzele ? :roll:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group