TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 19:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 21:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Pe portiunea de traseu modificat nu exista nicio statie de autobuz... nici macar la Muzeul Bacovia nu (mai) e, 323 avand de mult traseul modificat prin Bd. Pieptanari. Dar ar fi trebuit, totusi, sa opreasca in statiile de tramvai...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 23:09 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Statiile (fizice, placutele) de pe linia 323 exista fara exceptie, pe sos. Giurgiului. Sa nu opresti nici la Sura Mare (unde de altfel cele 3 linii au statie, dar pe Oltenitei) este o bataie de joc vis-a-vis de calatorii neinformati. Iar daca devierea va dura ceva mai mult (nu vad ca si finalizate lucrarile pe sos. Oltenitei), autobuzele ar trebui sa opreasca si pe Giurgiului, dar si pe Drumul Gazarului. Locuitorii din zona in nici un caz nu se vor plange ca au 2 linii in plus care vin din centru. Mai ales cei de pe Drumul Gazarului, care n-au avut niciodata acces facil la RATB, iar singura linie care venea din centru era de DUBA (502), desfiintata si ea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 May 2007 20:50 
FARA AER CONDITIONAT IN AUTOBUZELE RATB

Bucurestenii care folosesc autobuzele RATB nu vor calatori in conditii normale nici in aceasta vara. Asta pentru ca Regia a renuntat la montarea aparatelor de aer conditionat in cele cateva sute de autobuze Mercedes achizitionate recent. Motivul - conducerea RATB a ajuns la concluzia ca aceste instalatii nu ar fi rentabile pentru ca, in Bucuresti, temperaturi extreme se inregistreaza doar 30 de zile pe an.

Conducerea regiei mai crede ca aglomeratia din autobuze si statiile prea dese fac ineficiente aparatele de aer conditionat. Motivul invocat de regia bucuresteana nu a impiedicat alte companii de transport local din Romania sa achizitioneze autobuze cu instalatii de aer conditionat. Un exemplu in acest sens sunt autobuzele din Timisoara.

Antena 3

Ad?ugat: 28 mai 2007


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2007 11:55 
Iata si anuntul oficial :D

Traseul liniilor 116, 141 si 232 a fost modificat

In vederea executarii lucrarilor de asfaltare a carosabilului pe Sos. Oltenitei, traseele liniilor 141, 116 si 232 au fost modificate, astfel:
Liniile 116 si 141 functioneaza pe un traseu modificat pe sensul spre Str. Turnu Magurele, de la Piata Eroii Revolutiei, prin Sos. Giurgiului, Drumul Gazarului, Str. Izvorul Rece, Bd. C-tin Brancoveanu, apoi traseele de baza.
Linia 232 functioneaza pe un traseu modificat pe sensul spre Piata Sudului, de la Piata Eroii Revolutiei, prin Sos. Giurgiului, Drumul Gazarului, Str. Izvorul Rece, Str. Nitu Vasile, Piata Sudului, Sos. Berceni, apoi traseul de baza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 May 2007 15:38 
Modificari in zona caii de rulare din Piata Eroii Revolutiei si in intersectia Str. Liviu Rebreanu/Bd. 1 Decembrie 1918

In vederea executarii lucrarilor pentru realizarea structurii de rezistenta a pasajului subteran in zona caii de rulare din Piata Eroii Revolutiei, precum si a demararii lucrarilor la calea de rulare si in intersectia Str. Liviu Rebreanu/Bd. 1 Decembrie 1918, in perioada 02.06(sambata) ora 00:30 - 04.06.2007(luni) ora 04:15, se intrerupe alimentarea cu energie electrica a retelei de contact si implicit circulatia tramvaielor in Piata Eroii Revolutiei.
Din aceasta cauza liniile din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 7 va functiona numai intre CFR. Progresul si Sura Mare, pe Sos. Giurgiului.
Linia 15 va functiona pe traseul actual intre Complex RATB Titan si intersectia Bd. Camil Ressu/Sos. Mihai Bravu, apoi modificat in ambele sensuri prin Sos. Mihai Bravu, Cal. Vacaresti, Sos. Oltenitei pana la cap linie Sura Mare.
Linia 23 va functiona intre Complex RATB Titan si Zetarilor, pe Bd. Th. Pallady, Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vacaresti, Sos. Oltenitei, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zetarilor.
Linia 19 se suspenda.
Pentru asigurarea unei legaturi directe intre CFR Progresul si Piata Unirii se infiinteaza linia 57 de tramvaie, care va functiona pe Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zetarilor, Prelungirea Ferentari, Cal. Ferentari, Cal. Rahovei, Bd. George Cosbuc, Bd. Regina Maria.

Pentru preluarea calatorilor de pe Str. Liviu Rebreanu si Bd. 1 Decembrie 1918 se infiinteaza linia naveta 623, care va functiona intre Faur Poarta 4 si intersectia Bd. Camil Ressu/Str. Dristorului pe Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, cu intoarcere prin Sos. Mihai Bravu, Str. Dristorului, Bd. Camil Ressu, apoi traseul de ducere.
Pentru preluarea calatorilor de pe Cal. Serban Voda, Bd. Gh. Sincai, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Cal. Dudesti, linia 323 de autobuze va functiona cu parc suplimentat pe un traseu prelungit de la Pod Timpuri Noi pana la Bd. Camil Ressu, pe Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Cal. Dudesti, Sos. Mihai Bravu, Str. Dristorului cu intoarcere pe Bd. Camil Ressu si Cal. Dudesti, apoi traseul de ducere.

Modificarile prezentate mai sus, se vor aplica si in zilele de 9, 10, 16, 17 si 23, 24 iunie 2007.

Abonamentele eliberate pe linia 7 vor fi valabile si pe linia 57, iar cele eliberate pe linia 19 vor fi valabile si pe liniile 15 si 23
De asemenea, abonamentele eliberate pe liniile 15, 19 si 23 vor fi valabile si pe linia 323, iar cele eliberate pe linia 23 vor fi valabile si pe linia naveta 623.

Incepand cu data de 04.06.2007(luni) liniile 7, 15, 19 si 323 revin pe traseele anterioare zilei de sambata 02.06.2007 iar linia 57 se suspenda.
De asemenea, ca urmare a continuarii lucrarilor la calea de rulare in intersectia Str. Liviu Rebreanu/Bd. 1 Decembrie 1918, linia 23 va functiona intre Complex RATB Titan si Zetarilor, pe Bd. Th Pallady, Bd. Camil Ressu, Cal. Dudesti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zetarilor.


Pe toata perioada lucrarilor atat in intersectia Str. Liviu Rebreanu/Bd. 1 Decembrie 1918, cat si in perioadele cand se vor executa lucrari de consolidare a pasajului subteran ?n zona caii de rulare din Piata Eroii Revolutiei, se mentine in functiune linia naveta 623 intre Faur Poarta 4 si intersectia Bd. Camil Ressu/Str. Dristorului, pe Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, cu intoarcere prin Sos. Mihai Bravu, Str. Dristorului, Bd. Camil Ressu apoi traseul de ducere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jun 2007 15:16 
Se interzice traficul rutier pe sensul de circulatie Bd. Th. Pallady-Str. Liviu Rebreanu si din aceasta cauza liniile din zona vor circula pe trasee modificate

In vederea executarii lucrarilor de asfaltare pe Bd. 1 Decembrie 1918, intre Bd. Theodor Pallady si Str. Liviu Rebreanu, se interzice traficul rutier pe sensul de circulatie Bd. Theodor Pallady - Str. Liviu Rebreanu.
Din aceasta cauza incepand cu data de 04.06.2007, liniile din zona vor circula pe trasee modificate, astfel:
Liniile 101 si 311 vor functiona pe sensul FAUR Poarta 4, modificat de la intersectia Bd. Nicolae Grigorescu/Str. Liviu Rebreanu, prin Str. Liviu Rebreanu, Bd. 1 Decembrie 1918 pana la FAUR Poarta 4, cu intoarcere prin Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Postavarului, Bd. Nicolae Grigorescu, apoi traseele de baza.
Linia 619 va functiona de la Faur Poarta 4 prin Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Theodor Pallady, Piata Titan, cu intoarcere prin Bd. Nicolae Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu, Bd. 1 Decembrie 1918 pana la FAUR Poarta 4.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2007 09:14 
Edilii planuiesc construirea unui pasaj pe sub Arcul de Triumf

Edilii planuiesc construirea unui pasaj pe sub Arcul de Triumf. Masinile si pietonii ar putea trece, intr-un viitor oarecare, pe sub Arcul de Triumf, iar una dintre cele mai aglomerate intersectii din oras ar putea fi, astfel, ceva mai usor de traversat.
Deocamdata, Primaria Capitalei studiaza proiectul si nu se stie daca ii va da aprobarea si, ca atare, nici cand ar putea incepe lucrarile.

Daca va fi construit, pasajul va avea de suportat o data pe an o greutate enorma: tancurile si TAB-urile de la parada de 1 decembrie. Asa ca e musai sa fie facut temeinic.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2007 10:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
Daca va fi construit, pasajul va avea de suportat o data pe an o greutate enorma: tancurile si TAB-urile de la parada de 1 decembrie. Asa ca e musai sa fie facut temeinic.

Intersectia e suficient de mare pentru a se gasi variante si pentru aceasta "problema". Din cate stiu eu parada militara trece prin zona mediana a Bd. Kiseleff si pe sub Arcul de Triumf; un pasaj rutier inteligent va presupune de fapt construirea a 2 pasaje - din cauza sensului unic de pe Kiseleff spre Piata Victoriei, ambele tunelui ocolind de fapt Arcul. Un astfel de proiect, facut cu cap, poate fi finalizat in maxim 1 an. Dar nu cu Videanu la primarie sau cu Dorel la pick-hammer :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2007 21:23 
Un pasaj pietonal la Arcul de Triumf ar fi o idee buna. S'ar fluentiza circulatia, evident si cu modificari la semafoare. La fel toate trecerile de pietoni intre Arcul de Triumf si Piata Presei ar trebuie sa fie supra- sau subterane. Spre deosebire de Piata Romana, de exemplu, zona mentionata are spatii mari in care se pot construi aceste pasaje, cu toate dotarile la nivel UE, inclusiv cu scari si lifturi in care sa poata merge si cei care nu prea pot merge.
O alta idee buna ar fi sa se separe sensurile de mers o singura data si sa dispara impartirea aceea ciudata in 3 a soselei, largindu-se strada astfel si creandu-se posibilitatea unei piste de biciclete, de exemplu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 09:32 
Bucuresti 2007: parcati in stalp!
7 Iunie 2007
Andrei Ciurcanu

Pana in 2008, masinile stationate pe Calea Mosilor se vor invecina cu stalpii.

Soferii de pe Calea Mosilor au intrat in panica. Dupa ce au asteptat cu sufletul la gura atat de mediatizatele parcari in spic, iata ca operatiunea de asezare a masinii in fata geamului bucatariei nu poate fi dusa la bun sfarsit. Si, de aceasta data, de vina nu sunt lucrarile intarziate sau conditiile meteo, ci cativa zeci de stalpi care nu s-au vrut „scosi din radacina” si blocheaza accesul in parcari.

Inginerii sustin ca nu e nimic anormal pentru ca, spun ei, „intai se construieste si apoi se demoleaza” si, in plus, „soferii trebuie sa aiba rabdare, ca nu se face nimic peste noapte”. Nici macar o banala parcare.

„Nu mai vorbiti aiurea, ca nu stiti nimic!”

Unul dintre inginerii firmei SC Tehnologica Radion SRL, cea care se ocupa de lucrare, incearca sa explice situatia: „Nu mai vorbiti dumneavoastra aiurea, ca nu stiti nimic! Haideti ca va arat eu”, se agita George Mitroi. Inginerul mai mult alearga decat merge inspre o intersectie. Se opreste brusc.

„Lasati ca va arat eu, ca aici se executa un proiect unde vechii stalpi nu se potrivesc si sunt adusi altii noi”. Barbatul o ia la goana. Se opreste iarasi. „Ia scrieti acolo asa: „Se va face un calcul de dimensionare a catenarei, in paranteza, reteaua electrica RATB si tramvai, inchideti paranteza, iar firele toate vor intra pe sub pamant”„.

Porneste iar la drum. Facem doi pasi. Ne oprim. Camasa albastra a inginerului incepe sa transpire pe sub manecile scurte. „Stalpii vechi sunt toti stricati, iar daca bate vantul ii ia. Trebuie altii noi”, continua intr-un ritm ametitor barbatul, care adauga intr-un final ca parcarile vor fi eliberate la sfarsitul lucrarii: „Trebuie sa aiba un pic de rabdare, ca nu strica”. Putintica rabdare pana in primavara lui 2008, cand soseaua va fi inaugurata, iar stalpii vor disparea.

Forta bruta si barosul, solutia finala

Intr-un final, inginerul concluzioneaza. „Acesta e proiectul, noi facem cum spune el. Restul sunt gogorite cu parcarile”. Nu de aceeasi parere sunt si posesorii de autovehicule care evita sa injure in direct de teama sa nu pozeze pentru ziar ca si huligani.

Granita dintre violenta si manifestari pasnice este atat de subtire incat Vasile de la patru, posesorul unei splendide Skoda, acum in reparatii, va apela la forta bruta. Doar in cazul in care acest lucru este imperios necesar. „Domnule, daca nu ii dau ei jos la sfarsit, ii dau eu cu barosul! Si ne-am spalat pe maini!”


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 15:19 
SUMMITUL EUROPEAN BLOCHEAZA TRAFICUL CENTRAL


Bucuresti - Summitul sefilor de state din Europa de Sud - Est care incepe joi a mobilizat peste 1300 de politisti. Acestia vor actiona in zona Palatul Parlamentului, pe traseul deplasarii coloanelor oficiale si in zonele unitatilor hoteliere de cazare a participantilor. De asemenea, politistii ii vor controla pe rezidentii din Capitala care detin armament. Pe toata durata de desfasurare a activitatilor din Bucuresti, arterele rutiere din Capitala raman permanent deschise, desi ministerul de Interne recomanda cetatenilor evitarea zonei centrale si respectarea semnalelor agentilor de politie rutiera care insotesc coloanele oficiale si a celor de pe traseu. La reuniune participa 5 sefi de stat si 11 delegatii la nivel ministerial.

Antena 3

Adaugat: 07 iunie 2007


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jun 2007 15:11 
Liniile 101, 311 si 619 vor functiona pe trasee modificate

In vederea continuarii lucrarilor de reabilitare unica (carosabil si cale de rulare pentru tramvaie) de pe Bd. 1 Decembrie 1918, intre Str. Liviu Rebreanu si Bd. Theodor Pallady, incepand cu data de 11.06.2007, liniile 101, 311 si 619 vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Liniile 101 si 311, pe sensul spre 'FAUR Poarta 4' vor reveni pe traseul de baza de la intersectia Bd. Nicolae Grigorescu/Str. Liviu Rebreanu, prin Bd. N. Grigorescu, Str. Postavarului, Bd. 1 Decembrie 1918, iar pe sensul spre Parcul IOR vor functiona pe un traseu modificat de la intersectia Bd. 1 Decembrie 1918/Str. Liviu Rebreanu, prin Str. Liviu Rebreanu, Bd. Nicolae Grigorescu (pentru linia 101), respectiv Str. Campia Libertatii (pentru linia 311), apoi traseele actuale.
Linia 619 va functiona intre 'FAUR Poarta 4' si 'Piata Titan' pe Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Nicolae Grigorescu, cu intoarcere prin Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918 pana la FAUR Poarta 4.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2007 15:44 
Incepand cu data de 18 Iunie 2007 RATB trece la parcul redus de vara.
Situatia va dura pana pe 17 Septembrie 2007.

Ca o diferenta - Dep. Alexandria are in trafic 64 vagoane, cu parcul redus va avea in trafic 50 vagoane.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Jun 2007 23:33 
Informatii importante de la RATB
13 Iunie 2007


Mai multe linii de transport in comun din Capitala vor fi suspendate in acest weekend.

Liniile troleibuzelor 70, 69, 85, 92, 66 si 90 vor fi deviate sau suspendate, sambata si duminica, intre Piata Rosetti si Piata Pache Protopopescu, din cauza lucrarilor de motare a cailor de rulare pentru tramvaie din intersectia Bulevardul Carol I cu Calea Mosilor.

Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) atentioneaza intr-un comunicat transmis in aceasta dupa-amiaza ca liniile de troleibuz 66 si 90 vor fi suspendate. Pentru traseul pe care circula troleibuzul 66, RATB va suplimenta autobuzele 667.

De asemenea, liniile care trec prin interesectia Bulevardului Carol I cu Calea Mosilor vor fi deviate. Astfel, troleibuzul 70 va circula numai intre Bulevardul Basarabia si Piata Pache Protopopescu, iar 69 va circula doar intre Valea Argesului si Piata Rosetti.

Linia 85 va asigura transportul intre Baicului si Piata Pache Protopopescu, unde va intoarce si intre Gara de Nord si Piata Rosetti, troleibuzele urmand sa poarte insemne suplimentare cu privire la capatul de linie provizoriu.

Mai mult, troleibuzul 92 va functiona numai intre Barajul Dunarii si Piata Pache Protopopescu.

Reteaua stradala a municipiului Bucuresti cuprinde 5.340 de strazi, din care 334 artere principale. Doar arterele principale se afla in subordinea municipalitatii, iar cele 5.000 de strazi secundare sunt in subordinea primariilor de sector.

Incepand din 5 februarie, traficul rutier pe Calea Mosilor a fost restrictionat, din cauza lucrarilor de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor si de modernizare a carosabilului, potrivit Primariei Capitalei. Municipalitatea preciza ca traficul rutier va fi restrictionat pe tronsonul cuprins intre Piata Obor si Bulevardul Carol I, proiectul avand termen de finalizare in 31 martie 2008. In timpul lucrarilor de modernizare a caii de rulare a tramvaiului, traficul auto general se va desfasura pe cate doua benzi de circulatie pe sens, din cele trei existente.

Municipalitatea a impus restrictii de circulatie, incepand din 15 aprilie, si pe Soseaua Colentina - una din principalele artere de circulatie care face legatura intre estul si zona centrala a Capitalei -, circulatia tramvaielor si traficul rutier urmand sa fie reluate in primavara anului viitor.

Lucrarile de reabilitare a Soselei Colentina au inceput in luna decembrie 2006, pe tronsonul cuprins intre Depoul Colentina si limita administrativa a orasului (iesirea spre Voluntari).

Incepand cu data de 16 aprilie, lucrarile pe Soseaua Colentina, efectuate de consortiul Swietelski - Eurovia, se vor extinde pe tronsonul cuprins intre Depoul Colentina si Piata Obor. Va fi inlocuita calea de rulare a tramvaielor si vor fi efectuate lucrari de modernizare a carosabilului. In timpul lucrarilor de modernizare a carosabilului, traficul rutier se va desfasura pe o singura banda de circulatie, in ambele sensuri.

Astfel, liniile de tramvai 21 si 31 vor fi suspendate timp de un an - durata lucrarilor. Linia de troleibuze 66 va fi mentinuta pe traseul actual, cu un parc suplimentar de mijloace de transport. De asemenea, pe traseul cuprins intre Soseaua Fundeni si centrul Capitalei (zona Rosetti) va circula o linie speciala de autobuze 667.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 05:26 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
Din "Evenimentul zilei":


Card unic pe CFR, metrou si RATB

Noul sistem va putea fi folosit si pe liniile de maxi-taxi, dar si in parcari.
Bucurestenii vor putea calatori pe mijloacele de transport in comun cu o singura legitimatie: cardul magnetic sau cu cip. Dupa modelul capitalelor din Occident, acesta va putea fi folosit pe RATB, Metrorex, CFR Regional, maxi-taxi si va permite accesul in parcari.
Sistemul de taxare prin card cu cip (contactless) functioneaza deja in Bucuresti. A costat aproape 13 milioane de euro si a fost implementat pe toate unitatile parcului auto al RATB din primavara acestui an.

RATB si Metrorex: trei milioane de calatorii zilnic
Mihai Ianciu, directorul diviziei IT&C al firmei UTI, cea care a castigat licitatia pentru proiect, a explicat ca sistemul poate functiona simultan cu opt operatori. „In prezent, exista doar RATB-ul si colaborarea cu Metrorex. Mai pot fi adaugati CFR regional, maxi-taxi, accesul in parcari si alti trei operatori”, a explicat Ianciu, care a adaugat ca aproape 400.000 de bucuresteni utilizeaza aceste carduri, iar numarul lor este in crestere.

„Pana la sfarsitul anului avem rezultate”
Un proiect de colaborare intre metrou, RATB si CFR, pentru simplificarea taxarii calatoriilor, a fost deja luat in discutie. „Se lucreaza la un studiu care sa cuprinda transportul sub si suprateran”, a declarat directorul CFR Calatori, Alexandru Noaptes, care a sustinut ca in prezent se fac analize.

In ceea ce priveste traficul feroviar regional, Noaptes a explicat ca se va realiza un sistem de taxare al trenurilor inferioare din zona Capitalei. „Aceasta problema s-a discutat la nivel superior si cred ca pana la sfarsitul anului vom avea niste rezultate”, a incheiat acesta.
Si reprezentantii metroului au fost de parere ca adoptarea unui astfel de sistem este necesara, doar ca trebuie sa se faca treptat.

Oferte tarifare pe alese
Odata implementat, sistemul va permite fiecarui bucurestean sa-si aleaga un plan tarifar diferentiat in functie de trasee, perioada abonamentelor si combinatiile serviciilor operatorilor.

Aceasta optiune exista deja, RATB are doua oferte tarifare pentru cardul activ plus portofelul electronic: oferta RATB cu 11 variante de abonamente si oferta RATB · Metrorex, alte 11.

Londra

Cardul ieftineste calatoria cu 50%

In Londra, sistemul de transport integrat foloseste cardurile contactless si se numeste Oyster. Acesta are in oferta tarifara sase zone principale - codificate de la 1 la 6 - si 4 zone adiacente - codificate A, B, C, D - si functioneaza pentru metrou, autobuze si cai ferate. Folosirea cardului si a sistemului automat de taxare este stimulata prin plata cu portofelul electronic, incorporat in card.

De exemplu, costul unui bilet „single trip” pentru zona 1 si 2 este de 3 lire, iar costul unei calatorii platite cu portofelul electronic de pe cardul Oyster este redus cu 50%, respectiv 1,5 lire. Facilitatile sistemului tarifar Oyster merg intr-atat incat utilizatorul portofelului electronic nu plateste decat costul unui abonament zilnic, indiferent de numarul calatoriilor efectuate.

Facilitati

Avantajele cardului contactless

1. Rapiditate - economiseste timp prin eliminarea cozilor la bilete. Validarea este efectuata mult mai rapid si facil.
2. Inteligenta - calculeaza cel mai bun cost al unei calatorii selectand validarea ei din titlul de transport cel mai avantajos.
3. Reutilizare - poate fi folosit pe o perioada lunga (cardul RATB este valid patru ani), fiind necesara doar incarcarea titlurilor tarifare necesare calatorului.
4. Siguranta - in cazul in care este furat sau pierdut, cardul este anulat. Posesorul poate primi un altul nou cu acelasi numar de calatorii si aceeasi suma de bani depusa in portofelul electronic.
5. Eficacitate - alaturi de optiunea „portofelul electronic”, cardul inregistreaza mai multe titluri tarifare si functioneaza simultan cu mai multi operatori.

Mai simplu de calatorit

> Utilizarea cardului cu cip (contactless) sau cu banda magnetica va simplifica viata celor care apeleaza la mijloacele de transport in comun.
> Metrorex si RATB inregistreaza trei milioane de calatorii in fiecare zi.
>353.000 de bucuresteni folosesc cardurile activ ale RATB


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 12:31 
Linia 336 va functiona pe traseul de baza intre Piata Rosetti si intersectia Bd. Iuliu Maniu/Str. Apusului

In vederea executarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului de pe Str. Apusului, incepand cu data prezentei, linia 336 va functiona pe traseul de baza intre Piata Rosetti si intersectia Bd. Iuliu Maniu/Str. Apusului, apoi modificat in ambele sensuri prin Bd. Iuliu Maniu pana la MASTER SA (comun cu linia 61).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jun 2007 19:24 
COMUNICAT


In vederea continuarii lucrarilor de constructie a Pasajului Suprateran Basarab si a devierii retelelor de utilitati in zona Podului Grozavesti in perioada 24 iunie 2007 - 10 septembrie 2007 se inchide traficul auto general pe Sos Grozavesti intre Bd Iuliu Maniu si Bd Vasile Milea.

Pe timpul mentinerii restrictiei se vor putea utiliza ca rute ocolitoare:
• Bd Iuliu Maniu - Bd Vasile Milea - Splaiul Independentei
• Bd Iuliu Maniu - Sos Cotroceni - Splaiul Independentei

Traficul RATB se va desfasura dupa cum urmeaza:
Urmare crearii conditiilor de circulatie pentru tramvaie pe Str. Dr. Istrate si Sos. Progresului si a asigurarii frontului de lucru pentru continuarea lucrarilor la pasajul Basarab, incepand cu data de 24.06.2006, se vor lua urmatoarele masuri:
• Linia 8 isi va relua traseul de baza de la "Zetarilor" prin Prelungirea Ferentarilor, Cal. Ferentarilor, Cal.Rahovei, Sos. Progresului, Bd. Timisoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei, pana la "Depoul Militari".
• Linia 44 va functiona pe Cal. Giulesti intre "Cart. 16 Februarie" si rebrusmentul "Cal. Plevnei" de la intersectia cu Sos. Orhideelor.
• Linia 47 isi va relua traseul de baza intre "Ghencea" si "CET Vest Militari" pe Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie si Bd. Timisoara.
• Linia 35 se suspenda.
• In ziua de 24.06.2007 cand se executa lucrari pentru realizarea structurii de rezistenta a pasajului subteran din Piata Eroii Revolutiei, linia naveta 611 va functiona intre "Sura Mare" (cap linie 173) si intersectia Sos. Progresului/Cal. Rahovei PE Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Sos. Progresului cu intoarcere prin Cal. Rahovei, Str. Odoarei, Str. Nasaud, Sos. Progresului, apoi traseul de ducere.
• Linia 611 nu va functiona in zilele lucratoare.

Pentru preluarea calatorilor linia naveta 635, va functiona pe un traseu prelungit de la intersectia Sos. Orhideelor/Bd. Regiei prin Sos. Orhideelor, Bd. Vasile Milea, Drumul Taberei, Str. Lt. Gaina, Drumul Sarii, Bd. Ghencea cu intoarcere prin Bd. Ghencea, Drumul Sarii, Str. Lt. Gaina, Drumul Taberei, Bd. Vasile Milea, Sos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, apoi traseul actual.

Abonamentele eliberate pentru liniile 35 si 44 vor fi valabile pe linia naveta 635.

Incepand cu data de luni 25.06.2007, se infiinteaza linia 25 care va functiona intre "CFR Progresul" si "Depoul Militari" prin Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Sos. Progresului, Bd. Timisoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei.

Pentru evitarea blocajelor in trafic conducatorii auto sunt rugati sa respecte semnificatia semnelor de circulatie.

Primaria Municipului Bucuresti si constructorul Astaldi - FCC cer scuze pentru disconfortul creat pe timpul executiei lucrarilor.


19.06.2007
Compartimentul pentru Relatia cu Mass-Media
etaj I, camera 133
tel: 305 55 03; fax: 305 55 04
e-mail: presa@bucuresti-primaria.ro

<< Alte comunicate de presa


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jun 2007 11:45 
Se infiinteaza linia 31 de tramvaie intre Pasaj Victoria si Gara de Nord

Ca urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a caii de rulare pentru tramvaie de pe Sos. Nicolae Titulescu si Bd. Iancu de Hunedoara, incepand cu data de 22.06.2007, se infiinteaza linia 31 de tramvaie care va functiona intre Pasaj Victoria (Str. Mexic) si Gara de Nord, pe urmatorul traseu: Str Mexic, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Nicolae Titulescu, Bd. Al. I. Cuza, Bd. Gh. Duca, cu intoarcere prin Cal. Grivitei, Sos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Str. Mexic.
Abonamentele eliberate pe liniile 34, 46 si 634 vor fi valabile si pe linia 31.
:roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jun 2007 15:13 
In vederea montarii curbelor caii de rulare pentru tramvaie din intersectia Cal. Mosilor/Bd. Carol I, in perioada 23.06. (sambata) –24.06.2007 (duminica), se intrerupe circulatia troleibuzelor din zona

In vederea executarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului de pe Cal. Mosilor si montarea curbelor caii de rulare pentru tramvaie din intersectia Cal. Mosilor/Bd. Carol I, in perioada 23.06. (sambata) –24.06.2007 (duminica), se intrerupe circulatia troleibuzelor pe Bd. Carol I, intre Piata Rosetti si Piata Pache Protopopescu.

Din aceasta cauza liniile din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 70 va functiona pe traseul actual numai intre Bd. Basarabia si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece), unde vor intoarce .
Linia 69 va functiona pe traseul de baza numai intre Valea Argesului si Piata Rosetti, unde va intoarce comun cu cele ale liniilor 61 si 91.
Linia 85 (ramura Gara de Est) va functiona pe traseul de baza intre Baicului si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece), unde va intoarce.
Linia 92 va functiona pe traseul de baza numai intre Barajul Dunarii si Piata Pache Protopopescu, unde vor intoarce .
Linia 85 (ramura Gara de Nord), va functiona pe traseul de baza intre Gara de Nord si Pta Rosetti, unde va intoarce.
Linia 90 se suspenda.
Linia 66 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor linia naveta 667 va functiona cu un parc suplimentat.

Abonamentele eliberate pe liniile 66, 70, 69, 85 si 92 vor fi valabile pe liniile 667 si 311 pe tronsoanele comune.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Jun 2007 12:59 
Metroul usor, blocat din cauza unui accident
Vineri 22 iunie 2007, 06:17


Linia tramvaiului 41 a fost blocata o jumatate de ora, joi seara, dupa ce un autoturism a sarit pe sine in zona Podului Ciurel din Bucuresti. Accidentul s-a produs in jurul orei 23.

Din cauza vitezei excesive si a consumului de alcool, un sofer a pierdut controlul asupra volanului, iar masina sa a lovit gardurile de protectie care despart strada de linia metroului usor.
Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Jun 2007 05:58 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
Se pare ca Pasajul Marasesti se redeschide sapatamna viitoare!

Din "Evenimentul Zilei":

Pasajul Marasesti, redeschis


INTARZIERE. Pasajul Marasesti din Capitala va fi redeschis de marti, doar pentru tramvaie.

Pasajul a fost inchis in urma cu doi ani pentru a fi reabilitat si va fi redeschis cu o intarziere de aproape un an. Traficul rutier va fi reluat cel mai devreme la sfarsitul verii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 09:29 
Ca urmare a finalizarii lucrarilor de consolidare a Pasajului Marasesti, incepand cu data de 26.06.2007, tramvaiele liniilor din zona vor reveni pe traseele de baza, astfel :
Linia 23 va functiona pe traseul actual intre Complex RATB Titan si intersectia Bd. Octavian Goga/Bd. Marasesti, apoi prin Bd. Marasesti, Parcul Carol I, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Cosbuc, Cal. Rahovei, Cal. Ferentarilor, Prel. Ferentarilor pana la Zetari unde vor intoarce.
Se reinfiinteaza linia 27 care va functiona intre Complex RATB Titan si Piata Unirii pe Bd. Th. Pallady, P-ta Titan, Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Bd. Marasesti, Parcul Carol I, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria.
Pentru preluarea calatorilor de pe Str. Zetarilor si Str. Anghel Alexandru se reinfiinteaza linia 4 de tramvaie care va functiona intre Zetarilor si Sura Mare pe Str. Zetarilor, Str. Anghel Alexandru si Sos. Giurgiului.
Linia naveta 615 se desfiinteaza.

Aceasta stire este dezamagitoare. Linia 15 ramane in aer, fara sa se mentioneze nimic de ea, semn clar ca RATB-ul nu vrea sa-l mai aduca in Rahova, si asta dupa ce aproape un secol a circulat prin acest cartier. In Giurgiu iarasi, se infiinteaza 4, o linie inutila intre Zetari si Sura Mare, in loc sa-l prelungeasca pe 19 pana la Zetari.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 10:02 
Pt ca nu se mentioneaza nimic exista posibilitatea ca 15 si 19 sa ramana in continuare pe traseele actuale oarecum circulare. 19 nu are loc sa intoarca si el la Sura Mare, intrucat e plin de 34 si acum va mai fi si fantomaticul 4.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 15:55 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Deja a aparut, azi dimineata, linia 4 pe statiile de pe sos. Giurgiului. Iar linia 23 a fost inlaturata


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 16:22 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
icsilviu wrote:
Aceasta stire este dezamagitoare. Linia 15 ramane in aer, fara sa se mentioneze nimic de ea, semn clar ca RATB-ul nu vrea sa-l mai aduca in Rahova, si asta dupa ce aproape un secol a circulat prin acest cartier. In Giurgiu iarasi, se infiinteaza 4, o linie inutila intre Zetari si Sura Mare, in loc sa-l prelungeasca pe 19 pana la Zetari.


Nu cred ca sunt suficiente tramvaie pentru a-l suplimenta pe 19 in cazul unei prelungiri la Zetarilor. Asa ca RATB prefera sa reinfiinteze o linie cu interval de succedare ridicat si sa pastreze, din pacate, "traditia", intr-o zona care intotdeauna a fost vaduvita de o legatura directa cu centrul. O data cu disparitia lui 23, 4 nu va fi inutil, dar calatorii vor trebui sa se reobisnuiasca cu asteptatul in statii.

In ceea ce il priveste pe 15...e o bataie de joc. Era cea mai importanta legatura intre sud-vestul si sud-estul Capitalei si totodata, una din liniile cu cel mai lung parcurs. In forma actuala, de provizorat, nu prea are sens


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 19:11 
CIRCULATIA VA FI RESTRICTIONATA IN ZONA OBOR

Circulatia pe doua dintre principalele artere ale Bucurestiului va fi restrictionata din cauza lucrarilor de modernizare a carosabilului. Astfel, pe soseaua Stefan cel Mare si pe Bulevardul Iancu de Hunedoara, se va circula pe o singura banda, iar liniile de tramvai vor fi suspendate. O alta masura luata de municipalitate este inchiderea Pasajului Obor, de asemenea pentru lucrari de reabilitare.

Lucrarile vor incepe, conform Mediafax, in data de 2 iulie si se vor intinde pana la sfarsitul acestui an. Acesta in cazul in care se respecta termenele.

Adaugat: 27 iunie 2007


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 21:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
crz wrote:
icsilviu wrote:
Aceasta stire este dezamagitoare. Linia 15 ramane in aer, fara sa se mentioneze nimic de ea, semn clar ca RATB-ul nu vrea sa-l mai aduca in Rahova, si asta dupa ce aproape un secol a circulat prin acest cartier. In Giurgiu iarasi, se infiinteaza 4, o linie inutila intre Zetari si Sura Mare, in loc sa-l prelungeasca pe 19 pana la Zetari.


Pai din cate imi amintesc eu, 15 trecea pe Sos. Progresului, iar la viilor tine inainte pe langa Autogara Filaret. Or, pana nu se termina lucrarea in intersectia aia (Dr. Istrati - Viilor) n-au cum sa il readuca la traseul normal, nu?


Nu, din 2003, 15 dubla aproape complet 32-ul pana la 11 Iunie, apoi dubla complet 27-le. Desi, de fapt, 15 era dublat de 32 si 27, Dar RATB prefera sa te faca sa taxezi 2 bilete pentru o distanta, eventual sa-ti mai ia si din potofelul eelctronic din validatoare setate aiurea... de exemplu, azi, intr-un Irisbus, in loc sa scrie Acces: 96 pe validatoare scria direct 96... cine a urcat din Drumul Taberei si avea abonament pe 90, 91, 93 etc. s-a trezis ca ramane fara 1,1 RON.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 22:09 
Oricum am vazut ca 27 are intervale totusi decente. Deci e clar ca s-a hotarat separarea celor 2 linii. In schimb alte linii proaspat ucise, si acum fantoma, cum ar fi 23 si 4, merg cu frecventa eclipselor :evil: :evil: . Iar 15/19 nu au fost suplimentate desi au ramas singure pe Nerva Traian si Sincai. A fost dezastru azi pe peroane, la cati oameni au trebuit sa astepte dupa ele :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 22:51 
Tramvaiele nu vor mai circula pe Stefan cel Mare
28 Iunie 2007
Andrei Udisteanu

De luni, circulatia acestora va fi oprita in Obor si pe Iancu de Hunedoara.

Inca doua artere importante ale Capitalei intra pe lista cu „Acces restrictionat” a Primariei Capitalei. Dupa inchiderea Soselei Grozavesti, pentru lucrari la una dintre caile de acces la viitorul Pasaj Basarab, si blocarea uneia dintre benzile Soselei Petricani, pentru lucrari de reabilitare, este randul Soselei Stefan cel Mare si al bulevardului Iancu de Hunedoara sa se inchida pe una dintre benzile de circulatie. De asemenea, traficul din Pasajul Obor va fi restrictionat. Toate pentru a face loc lucrarilor de modernizare a liniei de tramvai.

Circulatie pe o singura banda

Pe Sos. Stefan cel Mare si Bd. Iancu de Hunedoara se va circula pe o singura banda timp de jumatate de an, dupa cum au anuntat autoritatile locale. De asemenea, Pasajul Obor va fi inchis traficului, unde vor incepe lucrari de reconfigurare a retelei liniilor de tramvai. Restrictiile de circulatie vor intra in vigoare luni, 2 iulie 2007, si vor fi ridicate dupa terminarea lucrarilor, anuntate la finalul anului. Si circulatia tramvaielor pe aceste artere va fi inchisa pe durata lucrarilor.

Soseaua Stefan cel Mare este legatura principala dintre nordul si estul Capitalei, iar Pasajul Obor, principala cale de legatura intre Soseaua Mihai Bravu si Stefan cel Mare.

Urmeaza Pipera

Potrivit oficialilor municipali, lucrarile vor fi terminate pana la sfarsitul lunii noiembrie. Pana acum, lucrarile de reabilitare au izolat estul Capitalei de restul Bucurestiului din punct de vedere al traficului. In prezent, se lucreaza pe Soseaua Colentina, pe Calea Mosilor, iar in curand, vor incepe lucrarile de modernizare a Soselei Pipera si pe tronsonul cuprins intre intersectia Dna Ghica - Baicului. Aici se va construi o noua artera de circulatie, pe o lungime de 2 kilometri, si un pasaj suprateran.


Attachments:
graf08ed2.jpg
graf08ed2.jpg [ 152.94 KiB | Viewed 4722 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 00:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Marian Andrei wrote:
Soselei Pipera si pe tronsonul cuprins intre intersectia Dna Ghica - Baicului. Aici se va construi o noua artera de circulatie, pe o lungime de 2 kilometri, si un pasaj suprateran.


Sos. Pipera?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: De cand ajunge Sos. Pipera intre D-na. Ghica si Baicului? Ei vorbesc, de fapt, de ,,axa" formata din Str. Dna. Ghica, Str. Heliade intre Vii, Str. Electronicii si Str. Baicului.

Podul de care vorbesc ei pleaca din Maior Coravu... n-are nicio treaba cu Doamna Ghica.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group