TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 10 Dec 2019 17:26

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jul 2007 14:58 
Autobuzele liniilor 139, 220 si 226 vor circula deviat datorita lucrarilor de pe strada Soldat Croitoru

Din cauza lucrarilor de reabilitare a carosabilului pe Str. Soldat Croitoru, incepand cu data de 11.07.2007, autobuzele liniilor din zona vor circula pe trasee modificate, astfel:
Autobuzele liniei 139 vor circula pe un traseu modificat de la intersectia Str. Freamatului/Sos. Salaj prin Sos. Salaj, Cal. Ferentari, Cal. Rahovei, Str. Buzoieni apoi traseul de baza.
Celalalt sens nu se modifica.
Autobuzele liniei 220 vor circula pe un traseu modificat de la intersectia Str. Freamatului/Sos. Salaj prin Sos. Salaj, Cal. Ferentarilor, Cal. Rahovei, cu intoarcere prin Str.Amurgului, Str. Freamatului, apoi traseul de baza.
Autobuzele liniei 226 vor circula pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Str. Buzoieni/Sos. Alexandriei prin Sos. Alexandriei pana la cap linie Depoul Alexandria (comun cu linia 96).


Ce bine ar fi daca dupa lucrari l-ar lasa pe 226 la Dep.Alexandria


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 23:05 
Troleibuze noi si trasee mai lungi
13 Iulie 2007


INVESTITIE. Municipalitatea va achizitiona 150 de noi troleibuze si va extinde traseele pentru aceste mijloace de transport in comun, ca masura pentru reducerea poluarii in Capitala.

Primul proiect il reprezinta realizarea unei legaturi intre sudul si nordul orasului, cu traversarea zonei centrale. Astfel, noua linie de troleibuze va porni de la Big Berceni, prin Calea Vacaresti - Bulevardul Tineretului - Bulevardul Dimitrie Cantemir - Piata Unirii.

Pe acest traseu vor circula aproximativ 50 de troleibuze. Municipalitatea isi exprima preferinta pentru troleibuze deoarece „s-a dovedit mijlocul de transport in comun cel mai putin poluant chimic, cat si al zgomotelor si vibratiilor, si asigura o capacitate de transport similara autobuzelor”, dupa cum se arata in expunerea ce insoteste proiectul de hotarare ce va fi discutat in Consiliul General al Municipiului Bucuresti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 10:35 
niste comunicate de la RATB:

Se redeschide circulatia pe str. Polona

Urmare finalizarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului de pe Str. Polona incepand cu data de 14.07.2007, autobuzele liniei 135 vor circula pe traseul actual intre CET Sud Vitan si intersectia Bd. Dacia/Str. Polona apoi in ambele sensuri pe Str. Polona, Cal. Floreasca, Sos. Pipera, pana la CFR Constanta.

Traseul liniei 7 de tramvaie va fi modificat

In vederea executarii lucrarilor de montare a pieselor de cale pentru tramvaie din intersectia Str. Dr. Istrate / Sos. Viilor, incepand din data de 14.07.2007, linia 7 de tramvaie va functiona pe traseu modificat de la Pta Eroii Revolutiei, apoi pe Calea Serban Voda, Bd. Ghe. Sincai, Str. Nerva Traian, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Pta Unirii.

Linia de troleibuze 66 se suspenda in week-end-urile 14.07, 15.07.2007 si in 21.07, 22.07.2007

In vederea executarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului de pe Calea Mosilor, in zilele de sambata 14.07 si duminica 15.07.2007, precum si in zilele de sambata 21.07 si duminica 22.07.2007, linia 66 de troleibuze se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor linia naveta 667 va functiona cu un parc suplimentat.


In week-end se suspenda linia 41

In vederea executarii unor lucrari de intretinere a caii de rulare de pe traseul liniei 41, in zilele de sambata 14.07 si duminica 15.07.2007, linia 41 de tramvaie se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor de pe traseul liniei 41, se infiinteaza linia naveta 641 care va functiona intre Piata Presei Libere (cap linie 330) si Ghencea (cap linie 126) pe urmatorul traseu: Bd. Marasesti, Bd. Maresal Alex. Averescu, Str. Turda, Sos. Crangasi, Pasajul Lujerului, Str. Brasov, Bd. Ghencea.
Abonamentele eliberate pe linia 41 vor fi valabile si pe linia naveta 641.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 14:48 
Pe linia 41 se vor schimba sine, se va adauga pietris si se va bura linia pe tot traseul. Nu este singurul weekend cand va fi suspendata aceasta linie, o sa mai fie cel putin 3 vara asta.

Si azi am aflat - oficial linia 15 va merge in Ghencea si acesta va fi traseul de baza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 07:57 
Videanu, la plimbare cu tramvaiul 19 :twisted:

Verificare - Primarul general al capitalei, Adriean Videanu, a verificat, ieri, lucrarile de reabilitare a liniei de tramvai de pe Bd. 1 Decembrie 1918, lucrare ale carei costuri totale s-au ridicat la 138 de milioane de lei. Edilul s-a urcat intr-un tramvai al liniei 19, repus in circulatie pe ruta initiala, pentru a verifica cum ruleaza pe sinele noi.

Dupa ce a parcurs cateva statii, Videanu a declarat ca este multumit de calitatea lucrarii, care are o garantie de cinci ani. Cu aceeasi ocazie, edilul sef al capitalei a spus ca spera ca achizitia de tramvaie sa dureze mai putin de sase ani, atat cat a durat in cazul Budapestei.

Videanu a explicat ca procesul dureaza deoarece "pentru tramvai nu exista o productie de serie. Se face un prototip in functie de infrastructura, in functie de conditiile din fiecare oras". Legat de licitatie, edilul a promis ca o va relua cat de curand posibil, dar va mai trece timp pana sa avem tramvaie noi, pentru ca, "din momentul adjudecarii licitatiei, dureaza un an si jumatate pana se face prototipul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jul 2007 21:24 
TRASEE RATB MODIFICATE IN SECTOARELE 2 SI 3

Din cauza lucrarilor de reabilitare a carosabilului pe strazile bucurestene RATB a anuntat modificarea mai multor linii de transport in comun in sectoarele 2 si 3. Astfel troleibuzele 70 si 79 vor functiona incepand de sambata pe traseele de baza de la Vasile Parvan, respectiv Gara de Nord, pana la intersectia bd. Pache Protopopescu, Popa Nan, apoi prin strada Matei Voievod, strada Vatra Luminoasa, bd. Pierre de Coubertin pana la Stadionul National Lia Manoliu.

Tot incepand de sambata linia 92 de troleibuze se suspenda. Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta 670 care va circula intre bd. Basarabia si Foisorul de Foc prin str. Lucretiu Patrascanu, str. Constantin Brancusi, str. Baba Novac, str. Dristorului, str. Delea Noua, cal. Calarasilor, str. Traian, cu intoarcere prin str. Iancu Cavaler de Flondor, bd. Pache Protopopescu, str. Traian revenind apoi la traseul de ducere.

Antena3.ro

Adaugat: 20 iulie 2007


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jul 2007 21:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Cauza acestei devieri sunt lucrarile de asfaltare pe str.Popa Nan(tronsonul cuprins intre str.Mecet si Cal.Calarasilor) si pe str.Delea Noua.Observati ca linia 670 va ocoli aceste strazi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 22:44 
Tramvaiele circula cu viteza redusa pe 24 Iulie 2007

Circulatia tramvaielor nu va fi oprita astazi, dar mijloacele de transport in comun vor circula cu viteza redusa. Mai mult, parcul de autobuze al RATB va fi suplimentat, dupa cum a spus Mihai Vladarau, seful de Relatii publice din cadrul RATB. El a precizat ca RATB va mentine astazi masurile care au fost luate in momentul instalarii caniculei in Bucuresti.

Printre acestea se numara sporirea numarului de autobuze aflate in trafic sau cresterea pauzelor pe care soferii le au la capat de linie. De asemenea, la capatul liniilor aglomerate au fost amenajate puncte de prim-ajutor, unde mai multe asistente verifica starea de sanatate a conducatorilor auto.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jul 2007 16:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Din cauza asfaltarii intersectiei Calea Mosilor cu Carol I in acest week-end au fost luate urmatoarele masuri:

Linia 66 suspendata
Linia 69 Piata Rosetti-Valea Argesului
Linia 70 Izvorul Rece - Stadionul National
Linia naveta de troleibuze 75 Piata Rosetti - Gara de Nord
Linia 85 Izovorul Rece - Baicului
Linia 90 suspendata


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 15:17 
Se modifica traseele liniilor 16 si 34 iar linia 5 se suspenda

In cadrul lucrarilor de modernizare a caii de rulare de pe Cal. Mosilor incepand cu data de 01.08.2007 se vor inlocui piesele de cale din intersectia Cal. Mosilor/Str. Paleologu.
Din aceasta cauza tramvaiele liniilor din zona vor circula pe trasee modificate astfel:
Linia 16 va functiona pe traseul de baza intre Platforma Industriala Pipera si intersectia Str. Maica Domnului/Str. Reinvierii, apoi modificat in ambele sensuri prin Str. Reinvierii, Sos. Colentina, Str. Ziduri Mosi, Bd. Ferdinand, Str. Traian, Cal. Calarasilor, pana la cap linie ‘Sf. Gheorghe’ cu intoarcere prin Str. Lipscani, Cal. Mosilor, Str. Sf. Vineri, apoi traseul de ducere.
Linia 5 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor se ?nfiinteaza linia naveta 605, care va functiona intre Sos. Bucuresti-Ploiesti(cap linie 5) si Foisorul de Foc pe traseul: Bd. Aerogarii, Pasaj Aviatiei, Str. Barbu Vacarescu, Str. Tunari, Bd. Dacia, Str. Traian.
Abonamentele eliberate pe linia 5 vor fi valabile si pe liniile 16 si 605.
In vederea fluentizarii circulatiei pe Str. Ziduri Mosi si Str. Reinvierii tramvaiele liniei 34 vor circula pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Str. Lizeanu/Str. Reinvierii, prin Str. Reinvierii, Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei, pana la statia ‘Lacul Tei’, unde vor intoarce.

www.ratb.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Aug 2007 00:51 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Pana pe 23 august va fi inchis traficul rutier intre Calea Calarasilor si Bulevardul Carol I, pentru inlocuirea caii de rulare a tramvaiului pe Str. Paleologu. Brigada de Politie Rutiera recomanda conducatorilor auto folosirea urmatoarelor rute ocolitoare: Calea Calarasilor-Str. Hristo Botev-Bd. Carol I si Bulevardul Carol I-Piata Rosetti-Str. Hristo Botev-Calea Calarasilor


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Aug 2007 13:37 
Astazi la ora 13:00 videanul a avut conferinta de presa la PMB.
Referitor la trafic a spus urmatoarele:
- In acest moment sunt in executie 78 strazi. 69 vor fi gata pana la 10 septembrie, iar restul pana la sfarsitul lui septembrie
- Iancu de Hunedoara si Stefan cel Mare vor fi gata la nivel de carosabil (binder) la 15 septembrie, urmand ca linia de tramvai sa fie finalizata la o data ulterioara conform contractului
- Colentina de la Podul Voluntari la Sos. Andronache si de la Dna Ghica la Bucur Obor va fi finalizata la nivel de binder pana la 15 septembrie
- Oltenitei de la Eroii Revolutiei pana la Pta Sudului va fi finalizata la nivel de binder pana la 15 septembrie
- A inceput proiectul de management al traficului, momentan cu 2 intersectii: Eroilor / Carol Davila si T Vladimirescu / 13 Sept, acestea fiind momentan la nivelul de studiu al detectiei traficului
- De la 15 august se va incepe monitorizarea a 100 de intersectii din cadrul inelului principal si al axelor nord-sud si est-vest. La aceste intersectii se vor crea 3 nivele de prioritate: 1) salvare, pompieri, mas de urgenta; 2) RATB; 3) ambuteiaje trafic
- Splaiul Unirii de la Sos. Mihai Bravu la A2 va fi largit la 4 benzi pe sens
- Se va crea un bulevard intre Bd. Nic Grigorescu - Splaiul Unirii (nou pod) - Sos. Oltenitei (oarecum paralela cu Vitan Barzesti)
- O parte a Pasajului Basarab va fi lansata la mijlocul anului viitor
- Pasajul Dna Ghica - Bd Chisinau este in grafic si va fi finalizat pana la 15 oct 2008 (term de executie)

Observatii:
- videanul continua sa minta. La inceputul lucrarilor pe Stefan cel Mare se lauda ca linia de tramvai va fi gata pana in septembrie: minciuna
- nici o lucrare importanta la vreo linie de tramvai nu va fi finalizata prea curand
- la ritmul in care se misca lucrarile pe Oltenitei nu cred ca au cum sa se termine lucrarile la carosabil pana la 15 sept. :((


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Aug 2007 15:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Intre Pasajul Victoria si Dorobanti "transeul" s-a micsorat sensibil, semn ca au pus deja cateva straturi de nisip si pietris. Daca nu se lenevesc prea rau intr-o saptamana ar trebui sa fie pusa hidroizolatia si turnata baza liniei de tramvai. Mi se pare insa aberant sa pornesti si treaba la benzile de circulatie pentru masini pana sa fie gata linia de tramvai - vor inchide de facto acel bulevard :shock:

Cu Pasajul Basarab nu ma pot impiedica sa :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 09:49 
Nu este neaparat sa se miste repede, mai bine o fac serios decat sa ne leganam prin 34 peste un an ca pe linia veche.
In Militari cel putin o sa fie pus acest sistem (personal nu cred ca va face minuni, asa ca nu va asteptati la ce se spune despre sistem).
Din ce stiu de la cineva implicat in program in Militari vor fi monitorizate si instalate urmatoarele:
- toata zona Virtutii-Pasaj Lujerului-Timisoara<>Brasov
- intersectia de la Gorjului
- intersectia de la Apaca
Minunatul sistem nu va face minuni in Militari din cauza traficului extrem, banda 1+2 ocupata de parcare etc.

La asfaltari acelasi lucru ca liniile de tramvai - sa le faca bine nu repede si prost.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 09:54 
Unde sunt acele minunate 26 de parcari promise?? Nu le e rusine?! Nu s-au apucat nici macar de una. PARCARILE sunt prioritatea nr.1 in Bucuresti, nu camerele luate pe multi bani de la columbofil. Acum nu mai spune nici un videan de nici o parcare. Si vor trafic civilizat :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 09:55 
Cu parcarile alea se lauda de vreo 5 ani si nu am vazut nici macar o miscare, nu stiu daca au trecut de faza de proiect :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 10:02 
Ce vrea videanul sa vada la Lujerului? Cum n'au loc masinile din cauza ca o minte cretina ii impinge pe toti acolo in loc sa mai fi lasat o strada sa iasa spre centru? De ce n'au facut sosea pe malul lacului sau ce prostii mai visau ei pe acolo?
Parcari n'au facut, dar schimba borduri pe toate strazile.
Videanul ar fi bine sa se retraga si sa vada de marmura lui. Cu primaria e clar ca e pe dinafara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 10:47 
Offline
User avatar

Joined: Thu 12 Apr 2007 11:26
Posts: 3
Ce spunea despre finalizarea de pe sos. Colentina la nivel de binder e realizabil. Restul - bullshit. Cu putin efort, puteau sa termine linia de tramvai pana la bucla de la Cartier Colentina si sa dea drumul tramvaiul. Eh, de ce sa presezi lucratorii? Mai da-le o amenda ca sa aiba primaria de unde sa scoata bani... :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Aug 2007 16:01 
Cu data de 12.08.2007, tramvaiele liniilor 20 si 24 isi vor relua traseele de baza

Urmare finalizarii lucrarilor de modernizare a caii de rulare pentru tramvaie din intersectia Bd. Bucurestii Noi / Sos. Chitila, incepand cu data de 12.08.2007, tramvaiele liniilor 20 si 24 isi vor relua traseele de baza, astfel:
Linia 20 va functiona intre Laromet si Cal. Plevnei, prin Bd. Bucurestii Noi, Cal. Grivitei, Bd. Ion Mihalache, Str. Buzesti si Str. Berzei.
Linia 24 va functiona intre Cartier Damaroaia si Gara de Nord, prin Bd. Gloriei, Bd. Bucurestii Noi, Cal. Grivitei, Bd. Ion Mihalache, Str. Buzesti, Bd. Al. I. Cuza si Bd. Gh. Duca.
De la aceeasi data, linia 43 de tramvaie se desfiinteaza.

www.ratb.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Aug 2007 16:31 
Toate tramvaiele tinute in conservare la B Noi ale Alexandriei se intorc la Alexandria.
Inca nu se stie ce soarta are 41, daca se accepta inlocuirea tramvaielor din aceasta linie cu CH PPCuri vor ramane la Alexandria vagoanele cu federe mecanice. Probabil maine sau sambata voi afla ca sambata se face transferul de parc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Aug 2007 11:28 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
In vederea imbunatatirii conditiilor de transport cu tramvaiele in cartierul Pantelimon, incepand cu data de 13.08.2007, tramvaiele liniei 46 vor circula pe traseul de baza intre Granitul si Bd. Ferdinand, de unde vor intoarce prin Bd. Ferdinand si Sos. Pantelimon.
Tramvaiele vor purta suplimentar inscriptia : “Intoarce la Bd. Ferdinand”.
Abonamentele eliberate pentru linia 46 vor fi valabile in continuare si pe liniile 34 si 634.

sursa:www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Aug 2007 10:45 
Traseul liniilor 20 si 42 de tramvaie, se modifica astfel:

In vederea reabilitarii caii de rulare pentru tramvaie de pe Str. Cobalcescu, incepand cu data de 20.08.2007 se vor lua urmatoarele masuri :
Linia 20 va functiona pe traseul de baza intre Laromet si intersectia Str. Buzesti/Bd. A.I.Cuza, apoi prin Bd. A.I. Cuza, Bd. I.Gh.Duca, cu intoarcere prin Cal.Grivitei, Str. Buzesti apoi traseul de ducere.
Linia 42 va functiona pe traseul de baza intre P?a. Presei Libere si intersectia Str. Buzesti/Bd. A.I.Cuza, apoi prin Bd. A.I. Cuza, Bd. I.Gh.Duca, cu intoarcere prin Cal.Grivitei, Str. Buzesti apoi traseul de ducere.
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 620 care va func?iona intre Cal. Plevnei si Gara de Nord, pe Str. Sf. Constantin, Str. Cobalcescu, Str. Berzei, Cal. Grivitei si Bd. Gh. Duca (cap linie 79).
Abonamentele eliberate pentru liniile 20 si 42 vor fi valabile si pe linia naveta de autobuze 620.





Traseul liniilor 7 si 25 de tramvaie, se modifica:

In vederea executarii lucrarilor de refacere a carosabilului din zona caii de rulare pentru tramvaie de pe Sos. Giurgiului, intre C.F.R. Progresul si Str. Anghel Moldovan, incepand cu data de 18.08.2007 tramvaiele din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel :
Linia 7 va functiona pe traseul actual intre Pta Unirii si Str. Luica, apoi pe un traseu modificat prin Str. Anghel Alexandru pana la Zetarilor.
Linia 25, in ziua de 18.08.2007 va functiona intre Zetarilor si Ghencea, pe Str. Anghel Alexandru, Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Sos. Progresului, Cal.13 Septembrie.
Incepand cu data de 19.08.2007 linia 25 va functiona intre Dep. Militari si Zetarilor, pe traseul de baza pana la intersectia Sos. Giurgiului/Str. Anghel Alexandru apoi pe Str. Anghel Alexandru.
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 607 care va functiona pe traseul CFR Progresul si Str. Luica, pe Sos. Giurgiului.
Abonamentele eliberate pentru liniile 7 si 25 sunt valabile si pe linia naveta de autobuze 607.



Traseele liniilor 15,27 si 19 vor fi modificate

In vederea continuarii executarii lucrarilor de reabilitare a caii de rulare de pe Bd. Th. Pallady, in perioada sambata 18.08.2007 ora 6.00, duminica 19.08.2007 ora 22.00, liniile de tramvaie din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 15 va functiona intre Pta. Titan si Sura Mare, pe Bd.Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. O. Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, si Str. Sura Mare.
Linia 19 se suspenda.
Linia 27 va functiona pe traseul de baza numai intre Pta. Unirii si Pta Titan.
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza urmatoarele linii naveta de autobuze :
Linia 619 va functiona intre Complex RATB Titan si Dristor, pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Dec. 1918, Str. L. Rebreanu, Bd. Camil Ressu.
Linia 627 va functiona intre Complex RATB Titan si Pta. Titan, pe Bd. Th. Pallady.
Abonamentele eliberate pentru liniile 15, 27 si 19 sunt valabile si pe liniile naveta 619 si 627.



Traseele liniilor 8,25 si 47 vor fi modificate


In vederea executarii reviziei anuale a retelei de contact pentru tramvaie de pe Bd. Preciziei, Str. Valea Cascadelor si Bd. Timisoara, sambata 18.08.2007, intre orele 8.00 si 20.00, tramvaiele din zona vor functiona pe trasee modificate pe parcursul intregii zile, astfel :
Linia 8 va functiona pe traseul de baza intre Zetarilor si intersectia Sos. Progresului / Cal. 13 Septembrie, apoi pe Cal. 13 Septembrie si Bd. Ghencea pana la bucla Ghencea.
Linia 25 va functiona intre Zetarilor si Ghencea, pe Str. Zetarilor, Str. Anghel Alexandru, Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Sos. Progresului, Cal. 13 Septembrie.
Linia 47 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 625 care va functiona intre Depoul Militari si Ghencea, pe Bd. Preciziei, Str.Valea Cascadelor, Bd.Timisoara, Sos.Progresului, Cal.13 Septembrie, bucla Ghencea.
Abonamentele eliberate pentru liniile 8, 25 si 47 sunt valabile si pe linia naveta de autobuze 625.

www.ratb.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Aug 2007 12:14 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Refacerea carosabilului pe sos. Giurgiului ? Au innebunit de tot ? De cate ori se mai revine la aceeasi strada, cand nu a trecut nici macar 1 an de la untima interventie ? Parca abia s-a terminat marea lucrare de pe Giurgiului, la 15 mai a.c. Si, chiar daca lucreaza la carosabil, nu pricep in ce fel afecteaza circulatia tramvaielor!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Aug 2007 12:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Quote:
lucrarilor de refacere a carosabilului din zona caii de rulare pentru tramvaie de pe Sos. Giurgiului, intre C.F.R. Progresul si Str. Anghel Moldovan

Intamplator am avut masina acolo la un service asa ca am putut sa constat pe pielea mea ce inseamna sa faci un viraj stanga peste linia de tramvai pe o straduta secundara (in zona de case dupa ce se termina blocurile, de la biserica spre gara) - sunt inclusiv santuri in care poti sa ramai cu roata si sa blochezi tramvaiele pe ambele sensuri pana te tracteaza cineva de acolo. Mi se pare o masura de bun simt insa ma intriga de ce nu au remediat situatia pana acum. :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 12:43 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Linia 261 va circula numai intre Piata Presei Libere si Biotera :roll: :(

In vederea imbunatatirii conditiilor de transport pentru calatorii din zona cartierului Vatra Noua si ca urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului pe Bd. Ion Ionescu de la Brad, incepand cu data de 25.08.2007, linia 261 de autobuze, va functiona pe traseul de baza numai intre Piata Presei Libere si Biotera pe Bd. Marasti , Sos. Bucuresti/Ploiesti, Str. Elena Vacarescu, Bd. Ficusului, Bd. Aerogarii, Bd. Ion Ionescu de la Brad pana la Bioterra, cu intoarcere prin Bd. Ion Ionescu de la Brad, Sos. Bucuresti/Ploiesti, Sos. Kiseleff si Bd. Expozitiei.

Sursa:www.ratb.ro

P.S:Cu ce mai mergem acum la IKea/carrefour baneasa??cu 148,149,301,304 si restul liniilor preosenesti care vin din an in pasti...macar daca ar prelungi liniile 131 si 335 pana la ikea. :idea: ..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 15:04 
Mi s-ar parea normal ca 131 si 335 sa fie prelungite pana la complexul Feeria, o data pentru a descongestiona capatul de la Aero Baneasa si in al doilea rand pentru a facilita accesul calatorilor la complex (unde sunt foarte multe magazine: Ikea, Carrefour, Metro, Bricostore...).

In acest moment oricum, autobuzele 4xx o iau pe podul nou construit, iar dupa pod fac o statie brusca taind o linie continua si vreo 3 benzi


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 15:31 
RATB nu cred ca va muta trasee pana la nu stiu ce shoppingarii care au curte si parcare proprie. Orice schimbare de traseu, adica o mutare de capat, necesita pe langa avizele propriu-zise si construirea noului terminus, mai alesc ca 131 are acolo capatul, cel din Romana fiind doar unul simbolic, unde teoretic se dau jos toti calatorii si urca altii, dar practic unii se urca o statie inainte ca sa prinda locuri (cazul 131) sau in altele ca sa mearga dela A la B, daca traseul de intoarcere difera putin.
Daca super-hyper-mega-marketul Car&FurDinMetroStore vrea un traseu RATB, in mod sigur vor fi linii speciale dela magazin la un terminal mare RATB, cum ar fi Piata Presei pentru zona aceea, (posibil) Apusului sau Depoul Militari pentru Militari, Ghencea (platforma sau capatul MB=metrou basesc), Titan, CET Sud, capatul dela sos.Giurgiului si poate Pantelimon si alte cateva care nu-mi vin in minte acum.
Ati vazut succesul liniei 780, inca afisata la Piata Victoriei.
Daca totusi magazinul isi permite sa investeasca intr'un terminus, dotat cu spatiu de parcare pentru cel putin 3 vehicule, loc de luat masa, spalatorie, ?uda &c, atunci s'ar putea renunta la varianta cu un terminal in oras si ar fi o solutie de prelungire a liniilor existente.
Daca nu, vom vedea un 781 spre Car&Fur, un 782 spre Preeria, un 786 spre IaCheia &c. Scuze, nu stiu magazinele de pe acolo si nici nu ma intereseaza sa le fac reclama aici, daca nu si-o fac singure, dupa legea advertaizingului :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 15:36 
Asa cum exista terminalul Carrefour Militari (137, 236, 405) s-ar putea face si la Feeria unul (loc este cat China). Prin Germania exista linii de autobuz sau chiar de metrou la marile centre comerciale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 15:44 
RobertC wrote:
Asa cum exista terminalul Carrefour Militari (137, 236, 405)
Zona Car&Fur Militari e oricum importanta, plus ca acolo sunt doua centre comerciale.
Quote:
s-ar putea face si la Feeria unul (loc este cat China).
Personal nu stiu unde este Preeria si nici cat de departe e de oras. Daca e loc cat China ma tem ca e cam departe, altfel locul e mare, dar e plin de chinezi.
Quote:
Prin Germania exista linii de autobuz sau chiar de metrou la marile centre comerciale.
Evident ca sunt, dar investitia mai ales la metrou e facuta pentru zeci de ani. Un terminal de autobuz e mai simplu de intretinut, dar repet, ati vazut succesul liniei 780. Nu stiu ce succes are 137 sau 236 la Car&Fur, de asta spun ca ar fi mai buna o linie dedicata, ca sa poata poporul sa-si urce linistit sacosele in el. Eventual si niste autobuze ca 2539 sau macar unele cu locuri mari de bagaje.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 19:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Transportul in zona aia e intr-adevar problematic. A trebuit intr-o zi sa las masina de dimineata pana seara la ATS Baneasa (in dreptul celui de-al 2-lea pod, in zona Metro); pe langa experienta costisitoare in sine am avut si problema stringenta de a ma duce totusi la servici (in oras) si a ma intoarce sa imi iau "utilajul" 8 ore mai tarziu.... Pe langa ca am traversat zona in lucru "la intamplare" printre masini, am avut un mare noroc ca s-a miluit un sofer de pe 301 de mine si m-a luat desi nu era statie - practic de la Academia de Politie pana in dreptul Carrefour nu mai era nicio statie de autobuz :shock: La intoarcere am apelat la un taxi :twisted:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group