TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 23:13

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2007 21:49 
Si boghiurile de Bucur, purtatorul si motoarele.


Attachments:
DSC03186.JPG
DSC03186.JPG [ 103.68 KiB | Viewed 5488 times ]
DSC03188.JPG
DSC03188.JPG [ 93.41 KiB | Viewed 5488 times ]
DSC03197.JPG
DSC03197.JPG [ 76.52 KiB | Viewed 5488 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 20:13 
de 3006...3007...etc....se mai aude ceva....mai sint caroserii in constructie...in diferite stadii....?...de Bucur LF mi-e frica sa mai intreb ce mai face........


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 20:28 
Bucur LF va fi in circulatie pe linia 41, dar nu se stie cand, nu mai devreme de martie.
Bucur sunt in lucru dar nu se grabeste nimeni cu ele...
3006,3007,3008,3009 - vopsite, cablaje facute
3010,3011,3012 - la constructie caroserie
Dar oricum odata ce sunt bagate la finisare incep sa iasa ca CH PPCurile masiv.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 20:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Este buna vestea cu Bucur LF. Poate va fi ceva mai mediatizat acest produs bun si poate va avea un viitor mai luminos in Bucuresti, asa cum sunt de parere ca ar merita.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 20:52 
Speram, deocamdata din ianuarie incep probele. Trebuie sa faca 10.000km pt omologare. Speram sa fie totul bine...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 22:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Bucur LF ar putea avea un viitor frumos. Pacat ca nu se poate face o colaborare cu Faur pentru a se produce si pentru export sau pentru alte orase din tara. Ar fi o solutie accesibila daca sa va putea promova, desi nu stiu cati din administratia locala vor sa investeasca mai mult pentru a se putea realiza asa ceva. Oricum, in cel mai rau caz vom avea cel mai evoluat si rafinat V3A, ceea ce ramane o realizare de exceptie pentru URAC.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2007 21:12 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 63
Salut! Sunt nou pe forum. Explicati-mi va rog frumos de ce nu apar poze cu Bucur LF. In topicul legat de URAC pare-mi-se, aparea in vreo doua poze pe care insa azi nu le-am mai vazut. Ciudat e ca asta vara am vazut niste poze d-ale Bucurului LF pe railfan dar si acelea au disparut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2007 21:24 
Pana la prezentarea oficiala nu avem voie sa punem public nici o poza cu acesta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2007 23:17 
Incercati niste poze de pe blocuri. Eu asa am comentat undeva faptul ca RATB produce tramvaie, dar videanul vrea de afara: am vazut de la geamul amantei :twisted:, care sta langa URAC, un tramvai LF.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Dec 2007 19:56 
De precizat un lucru important - Bucur LF a inceput sa faca probe pentru omologare - 10.000km. Va dura cel putin 2 luni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 18:14 
#3009
Incepand cu luna martie-aprilie, cam 2 luni se vor finaliza si scoate in traseu toate 10 Bucur din program. Daca se vor mai face inca 10...aflam in 2009.


Attachments:
DSC04528.JPG
DSC04528.JPG [ 92.93 KiB | Viewed 5067 times ]
DSC04531.JPG
DSC04531.JPG [ 91.34 KiB | Viewed 5067 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jan 2008 21:26 
La URAC se pregateste inceperea asamblarii celor 10 Bucur 1, probabil pana in mai toate vor fi in traseu.
Toate (incluzand pe cele din traseu) vor circula pe linia 25.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 15:28 
Vad ca nu mai pomeneste nimeni de Bucururile 1 existente deja care din cate vad au disparut. De cand s-a dat drumul in iunie la liniile 8 si 25, am ocazia sa vad zilnic ce tramvaie ies pe aceste trasee, si spre dezamagirea mea doar pe 3003 si pe 3005 le-am vazut de atunci. Vad ca de 3001, 3002, 3004 nici urma, si mai nou nu-l mai vad nici pe 3005. Sa inteleg ca au probleme zi zac in depou?
A, si altceva care-mi este neclar. Cand intra 2 Tatre in Urac si iese un Bucur se poate face renumerotare de parc. De ce nu se poate intampla acelasi lucru si la V2A-urile inlocuite de Ch Ppc-uri?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 15:48 
Pentru ca din 2 tatre rezulta un vagon nou, chiar daca este modernizare.
Si eu ma asteptam sa umple cu V2A golurile dela V3A, iar Citaro sa aiba si numere cu 40xx. Inca odata, RATB ne surprinde.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 15:52 
3001, 3002 defecte de mult
3003, 3004 circula zilnic
3005 - tamponat destul de urat, probabil in 2-3 sapt apare


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 18:16 
pe 3003 il vad aproape zilnic pe linia 25...si tot cu acelasi afisaj ca in poza postata mai sus... :? ....chiar nu s-o putea introduce in memorie actuala linie 25....3004 si 3005 nu cred ca le-am vazut vreodata pe linia 25...as fi bucuros daca 3006 si compania vor apare pe 25..dar nu prea cred...oricum citeodata 3003 dimineata daca prinde ceva distanta pe giurgiului de 7-le sau 25-ul din fata ...e full....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 18:55 
Toate vor circula pe 25 cand vor iesi din fabrica.
3004 a stat ceva timp in depou pentru...un geam :x ,acum circula.
3005 e lovit destul de urat, trebuie schimbata masca din fata, a stat toata luna decembrie pt Casco iar acum asteapta sa fie reparat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 19:05 
de ce incapatineaza RATB sa trmita pe linii vagoane care nu fac fata cererii de transport? de ce se trimit vagoane mici pe linii gen 25, iar pe linii ca 24, 7, 4, 23 si alte citeva se trimit vagoane de capacitate mai mare? asa vrea RATB sa isi imbunatateasca imaginea? mai ales ca nici nu ar trebui bani ca sa schimbe ceva, ci doar putina minte si mai multa bunavointa


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 19:08 
fantt wrote:
de ce se trimit vagoane mici pe linii gen 25,


Pentru simplu fapt ca toate Bucur merg la Militari si ca Rahova-Ferentari nu merita asa tramvaie...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 19:18 
si 3004 pe unde circula acum...ca pe 25 nu l-am vazut....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 19:20 
credeam ca pe primul loc e realizarea unui transport decent si eficient, fara segregari intre cartiere; atunci ar trebui ca cei din Rahova si Ferentari sa plateasca tarife mai mici, pe principiul asta; daca asta e explicatia oficiala, cred ca RATB ar putea incasa o amenda serioasa pentru discriminare; daca are probleme cu anumiti calatori necivilizati , solutia e sa apeleze la fortele de ordine (politie, politie comunitara) si sa deschida actiuni in instanta pentru recuperarea pagubelor, nu sa sanctioneze de-a valma carteire intregi pentru ca nu sint ei in satre sa isi apere bunurile; o sa pun intrebarea asta la RATB, sa vad ce raspuns primesc; chiar merita niste sanctiuni pentru asemenea mod de gindire total inacceptabil


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 19:40 
florin.lifticariu wrote:
si 3004 pe unde circula acum...ca pe 25 nu l-am vazut....


Pai...pe 25, chiar acum 2 zile l-am vazut. Nu are mai mult de 2 saptamani de cand circula.

@fantt - pe liniile de ferentari sunt cele mai mari pierderi, putini au abonamente, nu este nici picior de controlor pe acolo. Gresala si a RATBului dupa parerea mea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jan 2008 00:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Marian Andrei wrote:
fantt wrote:
de ce se trimit vagoane mici pe linii gen 25,


Pentru simplu fapt ca toate Bucur merg la Militari si ca Rahova-Ferentari nu merita asa tramvaie...


Si atunci de ce 23 primeste V3A-93 (jegarite rau, ce-i drept) si 4 primeste V3A-93M de Faur si Ep (chiar foarte aspectoase) in vreme ce pe 25 mergem cu V2A-ul in 3 usi sau, in cel mai fericit caz, cu Tatra?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jan 2008 00:24 
Pai Alexandria este cam singurul depou fara vagoane jegarite si mancate de rugina, avand linia 4 care la ora actuala nu are loc la alt depou, normal ca trimite ce are. Bine ca nu trimite CH PPC :P
Pe 23 e amestecatura, uneori e plin de V3A iar alteori vad mai mult V2A.

Oricum la RATB politica este de a considera nou tot ce iese cu chopper. 8)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jan 2008 00:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Da... ca #306 care a circulat pe 32...

Sincer.... nu inteleg de ce nu se apuca RATB sa monteze choppere pe toate vagoanele deja existente. Ar fi destul de ieftin fata de reconstructia care merge in ritmul pe care-l stim cu totii... practic, aceasta operatiune s-ar putea face in depouri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jan 2008 00:34 
Nu e asa simplu pe cat pare sa montezi choppere pe un vagon...
Ca sa faci asta trebuie modificate peste 80% din cablajele vagonului, dispar mare parte din rezistentele de pe acoperis, trebuie modificata cabina, montata o mansa, montat un nou panou electric cu echipamente pentru comenzile de la tractiune, pe langa cele 2 choppere mai trebuie sa le montezi si perechea de contactori de tractiune, pentru asta trebuie sa faci spatiile necesare (la V3A-93 nu exista sub podea atatea spatii pentru echipamente). Operatiunea ar dura tot cam cat dureaza reconstructia (un V3A-93-CH-PPC de la prima bara de caroserie pana la probe se face in aproximativ o luna)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jan 2008 00:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Nu e obligatoriu sa montezi o mansa... cel putin la Tatre se pot folosi pedalele in continuare (vezi Ploiesti), iar loc pentru chopper este suficient sub podea, in locul acceleratorului..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jan 2008 00:48 
Dr2005 wrote:
Nu e obligatoriu sa montezi o mansa... cel putin la Tatre se pot folosi pedalele in continuare (vezi Ploiesti), iar loc pentru chopper este suficient sub podea, in locul acceleratorului..


Daca faci o treaba o faci calumea, pui mansa, MCKV ca sa fie totul perfect. La Alexandria se bat oamenii pe CH PPCuri pentru ca scapa de rupt mainile in controler (desi nu le convine prea mult linia 41 ca e grea).

La fel si la Bucur, la Militari de mult sunt "date" cele 10 vagoane care vin anul asta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jan 2008 21:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Sunt de aceeasi parere cu Marian Andrei. Nu are sens sa facem o carpeala doar ca sa avem cu un 2-3 vagoane mai mult pe an cu tractiune in sistem IGBT. Desi diferenta nu pare mare intre CH-PPC si V3A-93, la partea de comanda, control si semnalizare a functionarii sunt extrem de multe schimbari. La V3A-93-CH-PPC doar caroeseria, cateva elemente din interior, boghiurile, si unele actionari au ramas lafel, in rest sunt foarte multe schimbari. Singurul lucru mai putin bun realizat pana acum este ca nu o sa avem o marire suficient de mare a capacitatii de transport (desi toate V2A simple devin V3A-93-CH-PPC). Aici ramane vesnicul punct delicat. Mai avem nevoi de inca macar 50 de vagoane pentru a acoperi necesarul pe majoritatea liniilor si aproape 100 daca e vorba sa avem in viitor extinderi de linii, transport modern si cateva vagoane de rezerva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 10:52 
Constructia acestor V2A-T uri mi se pare o mare prostie. Nu este vorba doar faptul ca sunt trimise pe linii suprasolicitate ca 25, ci si de aspectul ca ce se castiga la capacitate de transport prin inlocuirea V2A-urilor cu V3A se pierde prin transformarea unui cuplu de Tatre intr-un simplu V2A-T.
Ar fi chiar teribil ca toate Tatrele de la Militari sa devina V2A-T uri, pentru ca s-ar alege praful de liniile deservite de acel depou. Singura linie potrivita de asa ceva este 47, pe restul traseelor nu le-as vedea circuland decat in trenuri de cate 2, dar asta deja e SF la cat de putine tramvaie mai are Bucurestiul la ora actuala.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group