TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 15:39

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2007 19:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
icsilviu wrote:
Intr-adevar, in cadrul autogarii de la Stadionul Municipal se va creea un nou terminal pentru liniile urbane. Cel mai probabil vor intoarce aici liniile 5, 9, 15, 16, 23, 23b + o noua linie ce va circula pe portiunea de traseu parasita de 9, 15 si celalalte linii.

Iata si o informatie foarte corecta si precoce, careia noi, cei ce umplem cu ipoteze si visuri paginile oricum virtuale ale forumului, nu i-am dat atentia cuvenita acum doua luni. Dar care s-a adeverit.

Asta imi aduce aminte de faptul ca "multe teorii au cazut in fata faptelor, insa nici un fapt nu s-a vazut sa cada in fata unei teorii". Tot respectul pentru icsilviu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2007 20:58 
Uite si din Transilvania Expres:

Primarul George Scripcaru a anuntat ieri ca in prezent se ia in calcul realizarea legaturii cu Sanpetru si Harman prin infiintarea a doua linii de transport in comun a RAT Brasov. "Regia de transport in comun va incheia contracte cu fiecare primarie in parte, astfel ca s-ar face primul pas in realizarea legaturilor intre localitatile din proiectul zonei metropolitane. In primavara anului viitor se vor stabili orarele si traseele exacte ale curselor", a spus primarul. Scripcaru a mentionat ca pentru realizarea celor doua linii vor fi utilizate troleibuzele folosite pana nu demult in municipiul Brasov si chiar si stalpii. (A.T.)

http://transilvaniaexpres.ro/index.php? ... icol=70146

Au cu cate trolee sa o faca. Am mai facut acea socoteala prin alte topicuri de la acest judet. Macar de ar face-o. Restul e cancan...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2007 11:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Troleibuze spre Harman si Sanpetru!

Primarul George Scripcaru a anuntat ca RAT Brasov urmeaza sa-si extinda traseele catre localitatile Harman si Sanpetru. "Ideea e sa bagam troleibuze pentru ca avem si retelele si stalpii pe care i-am demontat din alte parti. Investitia nu ar fi foarte mare, cam 300 de mii de lei", spune primarul. Regia de transport a municipiului urmeaza sa modernizeze toate capetele de linii din localitate dupa modelul celei din Bartolomeu. Aceasta a fost inaugurata saptamana trecuta dupa ce s-au facut investitii de aproape 3 milioane de euro. "Intr-una din cladirile nou create din Bartolomeu, au fost deja amenajate spatii pentru Politia Comunitara si am pus la dispozitie si un sediu pentru Biroul Tamponari al Politiei, astfel incat sa nu mai fie nevoiti cetatenii sa parcurga tot orasul si sa se inghesuie la actualul local al Politiei, unde se creeaza adevarate blocaje. Aceste sedii au fost puse la dispozitie gratuit, pentru ca se incadreaza in programul nostru de siguranta in Brasov, pentru cetatenii orasului", a precizat Scripcaru. Acesta a adaugat ca acel capat de linie va putea fi folosit si ca loc de parcare pentru autocarele care aduc turisti in centrul orasului. In perioada urmatoare urmeaza a fi refacute si capetele de linii de la Rulmentul, Saturn, Poienelor si Triaj. "Vedem cum se poate face astfel incat sa iasa un pic mai ieftin, invatam si noi din greseli. Aici, la Bartolomeu, s-a facut o structura de otel mare, care este destul de costisitoare. Eventual vom lua in calcul si o asociere cu o firma privata, ea sa ia spatiile comerciale si sa construiasca peronul pe cheltuiala proprie", a mai spus primarul.

Ovidiu EFTIMIE

Gazeta de Transilvania, http://www.gtbv.ro/?page=articol&id=1465&cat=9&numar=48


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2007 11:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Troleibuze pentru Sanpetru si Harman


Intre Brasov si localitatile Sanpetru si Harman vor fi infiintate doua linii noi de transport in comun, cu troleibuzul, apartinand RAT. „Avem de gand ca de la Rulmentul la Sanpetru sa instituim o linie de troleibuz. Vom pune stalpii dezafectati din Brasov si reteaua de contact pe care RAT o mai are in depozite, vom largi drumul de legatura intre Brasov si Sanpetru. In momentul de fata lucram la acest studiu“, a declarat primarul George Scripcaru. Linia Brasov - Sanpetru va fi avea o lungime de aproximativ 3 km. „Si la Harman vom face acelasi lucru, cu o linie de troleibuz care va pleca din Triaj. Acolo este chiar mai simplu, pentru ca drumul permite acest lucru, atat ca latime, cat si din punct de vedere al structurii“, a adaugat primarul George Scripcaru.
La Harman insa, este necesara sistematizarea intersectiei dintre DN 11 si drumul de acces in localitate, intersectie care va fi cel mai probabil semaforizata. Totodata, reprezentanti ai Primariei Brasov si RAT vor discuta cu primarii din cele doua localitati pentru stabilirea unor trasee convenabile. "In acest fel facem primii pasi pentru extinderea retelei de transport catre localitatile din zona metropolitana a Brasovului si totodata le reamintim celor care nu cunosc ca si troleibuzul functioneaza, ca si tramvaiul, cu electricitate si este un mijloc de transport ecologic, doar ca mai sigur, mai rapid si mai putin zgomotos", a concluzionat primarul.

Andrei Paul, Monitorul Expres, http://www.monitorulexpres.ro/?mod=moni ... s_id=56092

Sublinierile imi apartin, S.S.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2007 13:29 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Kappa wrote:
Stirile locale TVS data de 04.12.2007 ora 21.45.
"Primarele" nostru se lauda ca in 2008 va trece la modernizarea urmatoarelor capete de linie, ceva in genul celui de la Stadionul Municipal: Saturn, Poienelor, Racadau, Triaj, Rulmentul. Daca nu se va putea cu fonduri de la RAT se va incerca si in parteneriat privat.
Si surpriza! Vrea sa infiinteze doua noi linii de troleibuz cu retea noua (sic!) care sa lege Sampetru de Rulmentul si Harman de Triaj.
De unde asa interes brusc pentru troleibuze si transportul electric?


Kappa, 2008 e an electoral. Tu de ce crezi ca vrea sa infinteze doua noi linii de troleibuz? Acum sa dam cu presupusul. Daca pana in momentul in care se vor realiza cele doua linii de troleibuz nu se vor infiinta alte linii de autobuz troleibuzele vor avea numerele 45 si 46. Eu cred ca vor urma si Stupini si Sacele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2007 13:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Hartia suporta orice. Sa vedem ce va suporta realitatea concreta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2007 14:11 
Observ ca papagalul ala se contrazice singur; daca a prins subit o asa dragoste de transprotul electric, cum se face ca in oras vrea sa il desfiinteze complet? in mod sigur sint doar gogosi electorale, si bizonii vor pune botul pentru ca sint multumiti ca le-a facut un cap de linie de 3 MILIOANE EURO!!! probabil ca in banii astia au intrat si costurile campaniilor electorale; liniile alea de troleibuz nu cred ca vor rezista mult daca se vor face, doar pina va fi desfiintat complet transportul electric din oras


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2007 15:48 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
1. Sa nu uitam ca primaria Brasov nu are jurisdictie asupra localitatilor din jur, zona metropolitana este doar un proiect, primarii nu se inteleg intre ei nici pe chestii mai vechi (apa-canalizare, depozitare/tratare deseuri etc).

2. Daca se asteapta largirea la 4 benzi a drumului Brasov-Sanpetru, despre troleibuz acolo s-ar putea vorbi abia peste doi ani. Podul dintre Rulmentul si Baza de troleibuze este ciur, ma mir ca nu cade de la sine. Va trebui oricum reconstruit si se va taia accesul troleibuzelor in baza. De altfel nu prea inteleg de ce un troleibuz care trece cel mult o data la o jumatate de ora nu poate circula pe un drum cu 2 benzi. Oricum, la interiorul comunelor Sanpetru si Harman, drumurile nu mai pot fi largite la 4 benzi in zona centrelor istorice monument ale acestora.

3. Stalpii scosi din oras nu pot fi refolositi, ei au fost retezati deasupra fundatiei, pierzandu-si astfel cca. 1,5-2 m din lungime, adica exact zona de rezistenta sporita, absolut necesara la baza. In plus, doar putini au fost metalici (numai cei din centrul istoric).

4. O tara europeana construieste retea de fir aerian din piese si fir cu vechime de 25-30 de ani, dupa STAS-uri vechi incompatibile cu normele UE? Se vorbeste ca s-ar fi pastrat materialul din demontari in "depozitele RAT". Pana acum n-am auzit sa existe aceste depozite miraculoase, avand o capacitate asa de mare incat sa adaposteasca cei peste 100 km de fir scosi si alte sute de stalpi.

5. RAT nu poate cu parcul existent nici macar sa serveasca cele 6 linii ramase. Mereu pe 5 barat si 30 se introduc autobuze si in zile de lucru. Mai exista doar vreo trei DAC-uri functionale, vehiculele de import pastrate pana acum pentru piese de schimb au fost recent taiate toate. De achizitionare de troleibuze noi nu se vorbeste nimic, deci inseamna ca sub pretextul unor viitoare infiintari de linii externe de troleibuze (care tin de jurisdictia judeteana si a comunelor respective, nicidecum de a municipiului Brasov), se va justifica ultima etapa de demontare a ceeace a mai ramas din reteaua brasoveana. Asta se numeste aruncatul pisicii in curtea vecina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2007 17:24 
Asa este, dar stirea da bine, nu? Cu informatia ca in 2 ani ar fi teoretic gata, au pus-o de un program electoral pentru la anul. Mai e unul prin tara care a promis ca va aduce 40 troleibuze si acum se taie 40 troleibuze.


Top
  
 
 Post subject: Linia 50 barat
PostPosted: Fri 04 Jan 2008 13:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Incepand cu 1 ianuarie, linia 50 barat circula la intoarcere spre Livada Postei pe acelasi traseu ca si 50, adica nu pe Str. Agriselor, ci pe Str. Castanilor - Iuliu Maniu, avand 2 statii in plus. Orarul de circulatie este acelasi (la 15 min la ore de varf, in rest la 30 min), dar probabil se vor produce frecvente intarzieri datorate lungirii traseului, in conditiile in care oricum de abia ajungea timpul pentru parcurs, iar la capetele de linie nu exista practic deloc stationare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jan 2008 22:33 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
A cumparat un autobuz prea lat pentru strazile orasului :lol: :lol:


Consiliul Judetean Brasov a cumparat un autobuz supraetajat, din care turistii ar urma sa admire de la inaltime centrul istoric al orasului.

Reprezentantii Primariei sustin insa ca autobuzul, care a costat 300.000 de euro, nu poate intra pe strazile inguste din centrul vechi. In aceste conditii, investitia ar putea deveni inutila.

Autobuzul va circula pe strazile Brasovului din aceasta primavara, dar nu a fost stabilit inca traseul exact pe care-l va parcurge. Membrii Consiliului Judetean spera totusi ca acesta va trece exact prin centrul istoric.

Reprezentantii primariei spun insa ca autobuzul nu va putea trece pe traseul stabilit de Consiliul Jude?ean, pentru ca este prea lung, prea lat si mult prea inalt. Ca sa-i faca loc pe strazile din centrul istoric, ar fi nevoie sa se schimbe regimul rutier din zona.

"Ar trebui sa taiem copacii si nu cred ca acel autobuz va putea trece pe aleea de sub Tampa, pentru ca este o alee pietonala, ingusta pe care oamenii se plimba sa respire aer curat", sustine Sorin Toarcea, purtatorul de cuvant ai Primariei Brasov.

Inainte de a fi pus in circulatie, autobuzul trebuie testat si inmatriculat, iar traseul va fi avizat de Consiliul Local, care va elibera la final si licenta de transport.

Sursa: Realitatea TV


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jan 2008 23:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Titlul, una, textul, alta.

Brusc, scripcarezii si-au dat seama ca este nevoie de Hotarire de Consiliu Local pt. acel traseu. Dar pentru traseele RAT nu trebuie, copii ai durerii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jan 2008 23:04 
Autobuzul a fost comandat de consiliul judetean scria si in TEX! A fost ideea lui Cancescu (omul care a distrus un post de radio cu muzica buna pentru un post de manele). Din cate stiu si traseele RAT se discuta in Consiliul Local. Cel putin asa scria prin presa.
In sinea ei ideea nu e rea. Ca autobuzul e mai lat sau mai scurt, ramine la latitudinea specialistilor. Depinde pe unde se vrea sa mearga acel traseu in nici un caz pe sub Tampa pe versantul vestic... Un traseu bun ar fi: Racadau-Molidului-Dobrogeanu Gherea-15 Nov -Iuliu Maniu-A.I. Cuza-A. Iancu - Opera-De Mijloc-Brasovul Vechi-Lunga-Mursenilor-Piata Unirii si apoi coborirea normala pana la Gara de exemplu...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jan 2008 23:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Ionescu wrote:
Din cate stiu si traseele RAT se discuta in Consiliul Local. Cel putin asa scria prin presa.


Probabil ca scrie. Insa Legea 92 a intrat in vigoare cindva. Nu m-am ocupat de acest aspect pentru ca realmente doresc ca RAT sa intre in legalitate. Asta, dupa ce se va raspunde la acuzatiile directe pe care Transira le-a adus celor ce au distrus transportul electric (sint mai multe institutii carora ne-am adresat, functie de competentele fiecareia). Precizez ca nu ne-am adresat Directiei Nationale Anticoruptie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jan 2008 12:47 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Pare a fi vorba de o achizitie pripita. Cand s-au gandit sa cumpere un astfel de autobuz, nu s-au gandit la gabarit? Era absolut nevoie de asa ceva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jan 2008 15:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
Pare a fi vorba de o achizitie pripita. Cand s-au gandit sa cumpere un astfel de autobuz, nu s-au gandit la gabarit? Era absolut nevoie de asa ceva?

Nu este problema cu gabaritul in latime, toate autobuzele se inscriu in 2,5 m. Problema este ca nu are ce cauta pe o alee pietonala. Dar din pacate tocmai cei care sesizeaza acum corect acest fapt, sunt cei care pana acum au facut tot posibilul de a transforma chiar acea alee in carosabil (partial au reusit deja!). Nu ii deranjeaza de fapt bataia de joc fata de pietoni, ci faptul ca nu e autobuzul dumnealor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Jan 2008 13:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Continua lucrarile la terminalul Stadionul Municipal.

La peroane, s-au montat nu mai putin de 12 camere video de supraveghere. La peronul pentru dube si cele pentru transport international s-au montat in plus si difuzoare. In corpul cu Biroul Tamponari s-a deschis un chiosc alimentar si este in faza de finalizare o sala de asteptare cu casa de bilete, avand firma "Autogara Bartolomeu". Pe corpul de constructie mare, unde se afla la parter Dispeceratul si sala de asteptare RAT, troneaza inscriptia "Spatii de inchiriat".

Intrucat cu ocazia topirii ultimei zapezi s-a constatat ca nu a fost bine gandita scurgerea apelor la canalizare, se lucreaza acum de zor la o noua rigola de colectare, pentru ca locul sa nu se mai transforme intr-o imensa balta. De fapt, atat terminalul cat si Stadionul Municipal sunt amplasate intr-o groapa partial astupata cu gunoaie, unde secole de-a randul existau mlastini si lacuri. Desi la construirea stadionului s-au facut ample lucrari de drenaj, apa continua sa balteasca in perioadele umede, terenul fiind mai jos decat imprejurimile sale.

Linia 44 este in prezent singurul traseu din Brasov pe care se circula cu frecventa mai mare decat cea afisata pe orarele din statii. In ciuda acestui fapt, se pare ca unitatile comerciale din zona nu se bucura de interes sporit din partea brasovenilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Jan 2008 15:32 
In aproximativ o luna, un numar de 10 troleibuze second-hand, achizitionate din Elvetia vor circula prin municipiul Brasov. Ele vor suplimenta numarul celor existente pe unele trasee si le vor inlocui pe cele uzate. Primarul George Scripcaru a mentionat ca exista intentia ca linia 20, care circula pe traseul ruta Poiana-Livada Postei, sa fie externalizata. (A.T.)

http://transilvaniaexpres.ro/index.php? ... icol=75047

Zece troleibuze noi

Inca zece troleibuze duble, de mare capacitate, vor fi achizitionate in aceste zile de catre RAT si vor intra pe traseele din oras. "Sunt aduse din Elvetia, sunt second-hand, dar sunt foarte bune. Vor intra pe traseele de troleibuz si vor inlocui troleibuzele de capacitate mai mica, pentru a imbunatatii ritmul si conditiile de transport", a declarat primarul George Scripcaru. Printre proiectele de anul acesta, primarul a enumerat inceperea monitorizarii exacte a traficului, la inceput pe linia 4, dar si externalizarea unor trasee. "Sunt trasee care ar trebui externalizate, pornind de la criteriul finaciar. Linia 20, de exemplu, ar putea fi preluata de transportatori privati, in anumite conditii de tarif, capacitate si calitate, sub monitorizarea Primariei. Este o idee pe care cei de la
RAT o analizeaza", a explicat primarul.

http://monitorulexpres.ro/?mod=monitoru ... s_id=57895

Comentarii:
- sa vedem troleele. probabil ca taie DAC-urile scurte. . Protestez inca o data impotriva aducerii de SH-uri. Daca tot aduc troleibuze din Elvetia ar fi bine sa fie tot FBW, ar usura cu mult intretinerea lor.

- as dori sa vad niste explicatii pentru ideea cu privatizarea liniei 20. De ce vrea RAT sa renunte la acest traseu?
Un motiv il vad eu. Blatul. De ce nu se (re)vine la intrarea in masinile de Poiana doar pe la usa 1? Cu un angajat RAT sau un politai comunitat, pana se invata lumea...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Jan 2008 15:48 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
E o stire SUPER. Cred ca vor fi FBWuri si iti zic si de ce. Majoritatea oraselor din Elvetia au FBWuri. Mai intra in discutie si Volvo respectiv Mercedes Benz. Oare din ce oras vor aduce troleibuzele? Eu zic ca se vor taia si alte troleibuze nu numai Rocarurile ramase. :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Jan 2008 19:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Ganditi-va intai ca 2008 e an electoral... iar astea sunt promisiuni electorale.
De taiat probabil o sa taie toate Dac-urile scurte + cele 3 lungi + cele 3 FBWuri vechi + #922 + Vettere... si in locul lor o sa puna doar 10 (zece) troleibuze... 10+15+6 = 31... suficiente pentru liniile 8 si 1b (ca doar astea mai erau troleibuze cand am fost eu la Brasov).

Externalizarea liniei 20 pe motiv de blat??? Asta suna cam ,,mazaresc" (dubele de Mamaia).. de fiecare data cand am fost la Brasov, la fiecrae 20 care tragea la peron erau cate 2-3 contorlori la fiecare usa, deci nu cred ca se pune problema de blatism. Probabil va fi doar ?nceputul intrarii pe traseele brasovene a dubarilor... fac pariu ca dupa 20 o sa urmeze 17, 41, 35 si alte linii de care controlorii se feresc ca :evil: -u' de tamaie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Jan 2008 20:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Blat pe 20? Da, si inca cum. In ultima vreme s-a renuntat la controlul la usa, calatorii urmand a valida biletul dupa urcare... Dar lucrul nu e intamplator, se doreste ca linia 20 sa para neprofitabila, pentru a o putea pasa stim noi cui. In realitate, linia 20 a fost dintotdeauna singura linie din Brasov 100% profitabila, ea nefiind subventionata ca si celelalte. Dar "externalizarea" lui 20 nu va fi decat inceputul sfarsitului RAT Brasov, care e mai aproape decat pare.

:!: NU va bucurati excesiv de cele 10 troleibuze vechi-noi, atat timp cat nu mai exista trasee profitabile pe care sa circule, iar efectivul parcului nu va creste, ci va scadea de fapt, caci se vor casa cel putin toate DAC-urile plus 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 918, 919, 920, 922! Stirea ar fi fost pozitiva daca se anunta, de exemplu, ca: "vor fi aduse n troleibuze articulate, care vor fi introduse pe liniile in prezent servite de autobuze 32, 10 (23) si 10 barat (23 barat), de asemenea pe liniile 1 barat si 5 barat - care vor fi prelungite la Stadionul Municipal, urmand ca in viitor sa se reconsidere posibilitatea de a se relua circulatia cu troleibuze si pe alte trasee care existau anterior". La traseele actuale, troleibuzele articulate sunt un moft: pe liniile 1 barat, 5 barat, 7, 30, 33 sunt mult prea mari chiar si troleibuzele cu 2 axe.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Jan 2008 22:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
FBW58 wrote:
E o stire SUPER. Cred ca vor fi FBWuri si iti zic si de ce. Majoritatea oraselor din Elvetia au FBWuri. Mai intra in discutie si Volvo respectiv Mercedes Benz. Oare din ce oras vor aduce troleibuzele? Eu zic ca se vor taia si alte troleibuze nu numai Rocarurile ramase. :P


Pot fi troleibuze din Zurich. Ei au scos nu de mult din circulatie 10 troleibuze Mercedes. Si le-au inlocuit cu altele Hess /Kiepe.

Ca doar n-or aduce troleibuzele din Basel. Nu stiu daca acelea mai circula in orasul elvetian, la ora actuala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Jan 2008 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Asa se explica si faptul ca de la inceputul anului nu am mai vazut niciun DAC iesit la strada.Poate totusi le vor pastra,macar vara sa mai circule cand e cald.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Jan 2008 23:03 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Din pacate sunt in concediu medical si nu pot sa aflu cand vin cu precizie cele 10 troleibuze. Daca aveti vreo informatie referitoare la sosirea lor (fie si la intrarea lor in tara probabil pe la Curtici) va rog sa postati pe forum. Poate reusesc sa prind sosirea lor cum am prins-o pe cea din 2006.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 11:58 
De unde s-a scos din postarea din ziare ca se caseaza Vetterele? Din cate se citea din MEX, era vorba de alea scurte.
Dragos, pe liniile dierite de 8 circula alternativ autobuze si troleibuze. Cand am fost eu au fost o zi cand au circulat numai trolee si o zi cand erau amestecate. Nu exista nici un mod special de repartizare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 12:15 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Silviu Sintea wrote:
FBW58 wrote:
E o stire SUPER. Cred ca vor fi FBWuri si iti zic si de ce. Majoritatea oraselor din Elvetia au FBWuri. Mai intra in discutie si Volvo respectiv Mercedes Benz. Oare din ce oras vor aduce troleibuzele? Eu zic ca se vor taia si alte troleibuze nu numai Rocarurile ramase. :P


Pot fi troleibuze din Zurich. Ei au scos nu de mult din circulatie 10 troleibuze Mercedes. Si le-au inlocuit cu altele Hess /Kiepe.

Ca doar n-or aduce troleibuzele din Basel. Nu stiu daca acelea mai circula in orasul elvetian, la ora actuala.


Daca Silviu are dreptate acestea pot fi troleibuzele care vor circula in BV in curand:

Poza preluata de pe http://home.fastnet.co.uk/gerrycork/switzerland/zurich.htm

Ionescu wrote:

De unde s-a scos din postarea din ziare ca se caseaza Vetterele? Din cate se citea din MEX, era vorba de alea scurte.
Dragos, pe liniile dierite de 8 circula alternativ autobuze si troleibuze. Cand am fost eu au fost o zi cand au circulat numai trolee si o zi cand erau amestecate. Nu exista nici un mod special de repartizare.


Troleibuzele Vetter sunt intr-o stare jalnica. E posibil sa fie casate. Asa si cu cele 3 FBWuri din Basel (#918-#920) si posibil si Mercedesul O305GT #922.


Attachments:
zurich132.jpg
zurich132.jpg [ 63.69 KiB | Viewed 11867 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 13:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Nu toate troleibuzele Vetter sint distruse. Cert e ca nu s-a avut deloc grija de acestea. Ele sint (au fost) echipate si cu motor termic.

Troleibuzele 918 -920 sint cit de cit intretinute.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 16:24 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Nu vreau sa fac vreo speculatie.
Totusi s-ar putea sa fie vorba tot de ... FBW.
Mecanicii de la "troleibuze" au experienta cu reparatiile la FBW-uri. Asta o stiu din 2006 de cand au venit cele din Berna, fiind o afirmatie a Directorului Tehnic, care se bucura ca nu mai trebuie facuta perfectionarea salariatilor. Lucrul se vede si prin faptul ca cele 15 troleibuze aduse in ultimul val sunt la traseu.
Pe de alta parte exista un stoc de piese din casarea FBW-urilor #911 - #917.
Timpul va spune ce anume va sosi si mai ales cand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 16:34 
Pina in Poiana ar putea face un Tramvai prin padure ca in Elvetia.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 17:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Kappa wrote:
Nu vreau sa fac vreo speculatie.
Totusi s-ar putea sa fie vorba tot de ... FBW.
Mecanicii de la "troleibuze" au experienta cu reparatiile la FBW-uri. Asta o stiu din 2006 de cand au venit cele din Berna, fiind o afirmatie a Directorului Tehnic, care se bucura ca nu mai trebuie facuta perfectionarea salariatilor. Lucrul se vede si prin faptul ca cele 15 troleibuze aduse in ultimul val sunt la traseu.
Pe de alta parte exista un stoc de piese din casarea FBW-urilor #911 - #917.
Timpul va spune ce anume va sosi si mai ales cand.


Ma intreb de unde FBW. Din Geneva???


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group