TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 17:06

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 57  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 18:41 
De acord cu Kappa. E mai bine sa fie de acelasi tip. Multe piese, ceva experienta.
Totusi de ce nu se uita la niste troleibuze noi?
Tot e bine ca sunt articulate.
Apropos aceeasi stire a aparut azi si in BZB, nu mai are rost sa incarc spatiul cu postarea ei.
Din ce am vazut eu Vetterele articulate inca circulau la inceputul lunii. L-am vazut pe 206, revopsit. Am si mers cu el si parea ok. Avea si tapiteria la scaune schimbata. Nu stiu cum sunt Vetterele scurte.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 21:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Ionescu wrote:
...Totusi de ce nu se uita la niste troleibuze noi?.
Nu e inca clar de ce? Nu e absolut evidenta directia in care se doresc a fi impinse lucrurile? Ce faci cu troleibuzele noi, daca mult ravnita desfiintare totala a retelei se va implini? De SH-uri nu va plange nimeni ca dispar (vezi Rathgeber, Duewag, Tatra).
Imaginea care se doreste intiparita in mintea cetatenilor pentru vehiculele numite "troleibuze": vechi, demodate, lente, incurca traficul, circula mai mult goale, au intervale de succedare mari, trasee ciudate, se defecteaza mereu, produc accidente, n-au caldura iarna, costa scump etc etc.
Ca realitatea este cu totul alta, o stiu doar cativa "initiati" si putinii adevarati specialisti care or mai fi lucrand in sistem. Adica o mana de oameni, fata in fata cu masele largi populare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Feb 2008 13:34 
Eu zic ca in 2008 cele 6 linii de troleu existente vor ramane, si cred si sper sa am dreptate asa cum am avut si cu Stadionul Municipal.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 20:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Iata cum abereaza la adresa transportului public, in numarul sau din 14-20 februarie, singurul ziar brasovean care se crede "de opozitie":

Scapam de monopolul RAT?

Primarul Scripcaru a facut un anunt pe care unii il asteapta de multa vreme. Nemultumit de ineficienta unora dintre liniile RAT, Scripcaru vrea sa privatizeze cateva dintre acestea, in special traseul spre Poiana Brasov, care se dovedeste pagubos pentru bugetul local. In afara orelor de varf, masinile de pe linia 20 urca si coboara de multe ori doar cu soferul si unul sau doi pasageri. Desi Scripcaru nu o recunoaste in mod deschis, RAT are monopol pe transportul in comun din oras. O eventuala externalizare a unora dintre linii ar insemna sfarsitul unei epoci in care regia a facut tot ce a vrut, pe banii nostri.

***

Strategia lui Scripcaru

Primarul Scripcaru are o strategie cel putin greu de inteles. Abia a trecut un an de cand a decis ca este mai bine sa renuntam la troleibuze si tramvaie si sa circulam cu autobuzele. Peste o suta de autobuze nou-noute, aduse pe bani frumosi din strainatate, au intrat in componenta parcului auto al RAT. Numai ca, nici nu am apucat sa ne obisnuim cu gandul ca nu vom mai avea troleibuze, ca primarul a si anuntat ca aduce inca 10, second-hand, din Elvetia. Nici sa nu va treaca prin cap ca este vorba de comisioane. Troleibuzele, care anul trecut erau greu de intretinut, au devenit, brusc, nepoluante. (Paul Hulud)

http://brasov.ghimpele.ro/index.php?cat=afisare_categorii&judet=brasov&rubrica=politica

Pai deranjeaza ca linia 20 circula uneori fara pasageri, dar nu deranjeaza ca 17 barat, 34 (intre Uzina 2 si Timis-Triaj), 41, 42 fac acelasi lucru. Intrebarea prostului: de ce nu se modifica programul liniei 20 pentru a nu mai circula fara pasageri atunci cand acestia nu exista, dar si pentru a putea prelua pasagerii fara aglomeratie, atunci cand este "luata cu asalt"? 70 de ani s-a putut asta, si acum brusc trebuie chemat in ajutor vreun SRL de dubari?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 20:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Auditer altera pars, iata si strategia actuala a primarului privind transportul in comun, prezentata de catre site-ul oficial al Primariei:



Transport eficient

M-am ocupat permanent de rezolvarea doleantelor brasovenilor. In acest sens am urmarit sa introduc noi trasee de autobuz, asa incat toate cartierele Brasovului sa fie rational acoperite.

Imbunatatirea conditiilor de transport in comun a fost una dintre preocuparile mele constante, alaturi de alte aspecte referitoare la buna gospodarire a localitatii, inca de cand am fost ales in functia de viceprimar al Brasovului. Primul traseu pe care l-am infiintat a fost cel care leaga strada Independentei, din cartierul Tractorul, de centrul orasului. Au fost, apoi, traseele nou infiintate pentru rezolvarea problemelor de transport ale cetatenilor din cartierele Craiter, Noua si Valea Cetatii.

Vom aduce, in leasing, autobuze moderne. Este insa insuficient fata de necesar, asa ca intentionez sa continui politica de modernizare a parcului RAT Brasov.

Pot spune, privind retrospectiv, ca am reusit sa urnesc lucrurile in ceea ce priveste ameliorarea conditiilor de transport in comun, asa cum sunt primul care spune ca mai sunt inca multe de facut in acest domeniu. Dar, ceea ce este mai important este faptul ca stiu exact ceea ce trebuie sa mai facem. In acest sens, am pus la punct un program coerent de modernizare a Regiei de Transport Brasov si de imbunatatire a transportului in comun din Brasov, iar primele rezultate se simt deja.

Studiez si problema introducerii unor trasee de maxi-taxi, a utilizarii pe traseele din Centrul Istoric numai a unor vehicule nepoluante, a optimizarii traseelor existente, precum si a introducerii a unor noi linii care sa vina in intampinarea dorintelor brasovenilor si a nevoilor lor de deplasare.


http://www.brasovcity.ro/primar/index.php?lcp=program&prg=9



Deci, in sfarsit, exista sperante sa avem si noi la Brasov, ca tot romanu', trasee interne cu dube. Probabil din a doua jumatate a anului, sau chiar mai repede, daca se liberalizeaza piata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Feb 2008 01:41 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Cred ca primarul isi va frange singur gatul. Daca liniile deserivite de dube vor fi declarate oficial ca trasee de maxi-taxi, atunci clar ca incalca legea, deoarece, in localitati exista doar:
-serviciu de transport regulat, deservit de autobuze
-serviciu de transport la cerere (taxi), deservit de autoturisme

Ce va face primarul?

1. Va gasi o solutie in care dubele sa fie asimilate autobuzelor (atentie; definitia autobuzului, asa ambigua cum e, specifica posibilitatea transportarii pasagerilor in picioare!!!, pe langa cei minim 9 pasageri pe scaune, trebuie sa existe si locuri in picioare prevazute de producator
2. Va declara vehiculele ca maxi-taxi si atunci poate fi prins pe picior gresit deoarece in lege nu se precizeaza existenta niciunui vehicul cu o capacitate mai mare de 9 locuri (8+1) pe scaune care sa poata efectua servicii de transport la cerere, adica in regim de taxi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Feb 2008 10:47 
eu unul sint mai sceptic ca incalcarea legii va fi si pedepstia; dince s-a spus pina acum a incalcat deja legea prin desfiintarea transportului electric, insa nu va plati prea curind, atita timp cit justitia este orientata politic; ceea ce e mai ingrijorator e ca ca declara nonsalant ca stie ce mai e de facut, adica mai are de lucru putin pina la distrugerea completa a transportului electric si dubizare; din pacate nu vad cine l-ar putea opri, votantii fiind fericit ca au scapat de troleibuzele care incurcau circulatia, si nu au timp sa observe ca de fapt se circula din ce in ce mai greu in oras si ca aerul e tot mai poluat


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Feb 2008 22:52 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
"Voi reintroduce tramvaiul si voi extinde reteaua de troleibuze pentru a respira aer curat, nu noxele esapamentelor", a explicat Vasile Bran, sustinand ca aceste prioritati le-a aflat din discutiile avute cu cetatenii, in ultimul timp.

http://www.presaonline.com/stire/vasile ... 95048.html

Iata ca exista si candidati la fotoliul de primar care au invatat lectia cu transportul ecologic. Despre credibilitate, din pacate...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Feb 2008 13:17 
totusi cine minte? scripcarul cind pretinde ca oamenii au dorit eliminarea troleibuzelor si tramvaiului pentru ca incurca circulatia, sau respectivul candidat care zice ca oamenii doresc transport ecologic din cauza poluarii?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Feb 2008 17:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Both of them.

Marea majoritate a cetatenilor nu au notiunile necesare pentru a putea discerne ce e ecologic sau nu, ce e rentabil sau nu, ce e bine pentru ei si copiii lor etc. Ei platesc impozite pentru ca niste functionari de buna credinta sa vegheze la calitatea vietii din oras, apeland la experienta specialistilor. But surprise! De grija orasului nu dorm edilii.

Democratia numerica isi inceteaza rolul o data cu instalarea in functiune a alesilor. Apoi ar trebui sa functioneze competenta. NU parerea lui X sau Y trebuie sa readuca transportul electric. Nici convingerea sau neconvingerea vreunui politician. Ci argumente tehnice, care nu are sens sa fie dezbatute la coltul strazii, ci instrumentate de specialisti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Mar 2008 14:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Ionescu wrote:
...Asta nu a fost implicat intr-un scandal cu Carfilul?...

Macar nu a fost implicat intr-un scandal cu RAT-ul.
Ce propuneri de linii reinfiintate de tramvai ar mai putea sa faca acum? Poate astea: :twisted:
BV:TRAM: 101 (9 vagoane) DEPOU-REMAT; 101B (16 vagoane) DEPOU-DEP FIER VECHI DARSTE POD; 101N (circula numai noaptea, 4 vagoane) DEPOU-VAMA SIRET-UKRAINA


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 22:28 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Mini-garajul de troleibuze din Valea Cetatii si-a incetat orice activitate comerciala. Unicul troleibuz romanesc care mai circula acum in Brasov un schimb pe zi, pe linia 33, #105, are de fapt gararea la Rulmentul.

In incinta fostului depou de tramvaie, care urmeaza a fi demolat, mai sunt inca cele 6 autobuze ROCAR ale RAT care nu au fost inca casate, insa li s-au scos deja numerele de inmatriculare, ceea ce inseamna radierea din circulatie. Mai exista acolo un al saptelea autobuz ROCAR, inmatriculat, revopsit proaspat si inscriptionat cu "Primaria Zarnesti - Transport Public Local" si cu publicitate la editia locala de Zarnesti a unui ziar de Partid. De la distanta, nu i-am vazut prea bine numarul de inmatriculare (nr. de parc nu mai are), dar se pare ca este fostul 504 sau 510.

1. Stie cineva mai precis care a fost soarta ultimelor ROCAR-uri necasate din Brasov?

2. Stie cineva de cand are (sau de cand va avea) Zarnestiul in exploatare proprie reteaua de transport local? Intre 1961-1974, aceasta a fost exploatata de ITBrasov, iar dupa aceea de ITA si Codreanu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Mar 2008 14:34 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Brassovia wrote:
...

1. Stie cineva mai precis care a fost soarta ultimelor ROCAR-uri necasate din Brasov?

...


din cate stiu eu autobuzele care nu s-au casat s-au vandut Primariei Zarnesti pentru transprt local. Aceste autobuze nu s-au casat pentru ca aveau anii in care s-ar fi putut face acest lucru. Singurele Rocaruri care mai circula in Brasov sunt 528 Rocar de Simon si troleibuzul 105.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Mar 2008 18:04 
528 unde mai circula? Pe vreo linie RAT sau in alta parte?Uitasem ca 528 e De Simonul...
Motoarele de pe MAN sunt facute in Turcia? Apropos, comparativ cu MAZ cam care e diferenta de consum?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Mar 2008 18:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Este la RAT.


Attachments:
528 -37 Onix.JPG
528 -37 Onix.JPG [ 98.42 KiB | Viewed 12528 times ]
528 -Onix.JPG
528 -Onix.JPG [ 83.79 KiB | Viewed 12528 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Mar 2008 18:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
1. Am crezut ca reteaua de pe str. Berzei va scapa de Pulpea. N-a scapat. Nici el de noi.

2. Ce se intimpla cu garajul din Valea Cetatii? Nu mai gareaza troleibuze acolo?

3. MAN-urile nearticulate (ce consuma minim 56 l /100 km) au cazut in dizgratia scripcarilor. Se gindesc cum sa scoata camasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Mar 2008 19:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu Sintea wrote:
1. Am crezut ca reteaua de pe str. Berzei va scapa de Pulpea. N-a scapat. Nici el de noi.

2. Ce se intimpla cu garajul din Valea Cetatii? Nu mai gareaza troleibuze acolo?

3. MAN-urile nearticulate (ce consuma minim 56 l /100 km) au cazut in dizgratia scripcarilor. Se gindesc cum sa scoata camasa.


1. Reteaua de pe Calea Bucuresti nu s-a demontat din cauza vreunor lucrari de largire, ci pentru a se mai face un pas glorios spre lada de gunoi a istoriei. Logic ca trebuia demontata si reteaua de pe Berzei. Deocamdata, rezultatele se vad: liniile 5 barat si 7 nu mai au nici jumatate din calatorii din vremea cand circulau pe Calea Bucuresti. In plus, orarele de circulatie de pe 7 si 30 sunt asa facute incat pe ambele trasee trec vehiculele unul dupa altul, dupa care urmeaza o pauza de jumatate de ora. Ce-i costa sa le intercaleze, pentru ca portiunea comuna sa fie servita la 15 minute?

2. In garajul Valea Cetatii sunt doar troleibuze inactive, nu mai intra nimic, nu mai iese nimic pe traseu. Nici macar cele doua inmatriculate (#106 si #107) nu sunt miscate. E un semn cat se poate de rau.

3. Turcisme vrut, comision umflat, brasoveanu' platestem.

Pai care or mai fi atunci "in gratii"? MAZ-urile verzi, care, dupa mai putin de trei ani, cand trec pe langa tine le simti uruitul ingrozitor al motorului pana in stomac? (Chiar si un surd ar stii cand e aproape un astfel de vehicul.)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Mar 2008 22:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Culmea abjectiei!

La o emisiune TV cu viitorii candidati la Primaria Brasov, ai altor partide, Scripcaru a fost scuturat zdravan pt. desfiintarea tramvaiului si a troleibuzului. George Scripcaru a facut pe niznaiul: "Unde-i tramvaiul??" -ca si cum el nu ar sti despre ce e vorba!

Anul trecut a declarat ca el n-a spus sa se desfiinteze reteaua de troleibuz! El a innoit doar parcul auto, dar nu el a spus sa se dea jos reteaua din Schei, Livada Postei, Lunga, etc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Mar 2008 14:41 
Din BZB de azi Si tot pentru un transport ecologic, pana la sfarsitul lunii vor ajunge la Brasov alte 13 troleibuze din Elvetia, a mai spus George Scripcaru. http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=40067


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Mar 2008 15:17 
A dat Dumnezeu si cineva ne-a ascultat si pe noi: 50b va merge la Pietrele lui Solomon!! De cand am propus asta, am imbatrinit!
Uite aici din TEX:

http://www.transilvaniaexpres.ro/index. ... icol=79169

Brasovenii vor putea sa ajunga de saptamana viitoare in zona de agrement "Pietrele lui Solomon" cu un mijloc de transport in comun. Conducerea municipalitatii a decis prelungirea traseului autobuzului 50 barat pana la locatia amintita. Insa, cursele vor incepe ulterior asfaltarii carosabilului strazii pana la Pietrele lui Solomon. "Autobuzul va circula la un interval de cate 30 de minute", a spus primarul George Scripcaru. El a mentionat ca in aproximativ 10 zile se va infiinta un alt nou traseu, respectiv pe linia autobuzului 52, care va avea un circuit mai lung. Plecarea si sosirea se va realiza in zona Pe Tocile, iar traseul va fi unul mai lung. Va trece prin Piata Unirii - Poarta Schei - Nicolae Balcescu-Calea Bucuresti-Saturn-Zizinului-Grivitei-13 Decembrie-Iuliu Maniu-Nicolae Iorga-Muresenilor si PeTocile. (A.T.)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Mar 2008 15:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
tubus wrote:
Din BZB de azi si tot pentru un transport ecologic, pana la sfarsitul lunii vor ajunge la Brasov alte 13 troleibuze din Elvetia, a mai spus George Scripcaru. http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=40067


ALTE 10 troleibuze.
Pe linga cele 10 mentionate anterior!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Mar 2008 16:50 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
BZB wrote:
...conducerea Primariei si a RAT analizeaza acum un studiu si evaluarile privind achizitionarea a trei autobuze ecologice, care merg cu alt combustibil decat benzina sau motorina...


Silviu Sintea wrote:
tubus wrote:
Din BZB de azi si tot pentru un transport ecologic, pana la sfarsitul lunii vor ajunge la Brasov alte 13 troleibuze din Elvetia, a mai spus George Scripcaru. http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=40067


ALTE 10 troleibuze.
Pe linga cele 10 mentionate anterior!



Dar cine a distrus transportul ecologic? Acuma declara ca vrea transport ecologic, iar acele autobuze cu ce vor functiona? Hidrogen, electric? Pentru hidrogen NU avem fabrica, iar electric (Troleibuz?) unde va circula ca retea nu e?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Mar 2008 02:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Probabil autobuze care functioneaza cu gaze, asa cum corabiile ecologice functionau cu vanturi. Am mai avut autobuze pe gaz si pe vremea lui Ceausescu.

Nu cred ca vor veni 10+13 troleibuze, ci doar 13. Este exact cat trebuie pentru ca nu cumva sa creasca parcul de troleibuze, dat fiind ca s-au retras din circulatie exact 13 buc ROCAR. In plus, 13 ar fi un numar potrivit ca simbolistica... Daca totusi vor veni 23, inseamna ca vor casa si Vetter-urile, Mercedes-ul si FBW vechi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Mar 2008 17:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
De luni, 17 martie, se introduc modificarile urmatoare in circulatia autobuzelor:
- Linia 50 barat se prelungeste la Pietrele lui Solomon, dar din pacate intervalele de succedare pe acest traseu se vor modifica, de la 15 min la 25-30 min in orele de varf, si de la 30 min la 60 min in rest.
- Se creaza linia noua cu caracter rapid 52, pe un traseu care nu va fi circular: Pe Tocile-Zizinului-Saturn. Va fi servita doar de vehicule de capacitate redusa, nu va opri in toate statiile, iar intervalul de succedare va fi de 20 min. Ciudat este ca va opri, spre exemplu, in statia "Traian", care are flux relativ mic de pasageri, dar nu va opri in statiile "Sanitas" si "Patria", cu flux foarte important dinspre/spre zona Astra.

Se pare ca unii nu au invatat inca lectia cu istoria liniilor asa-zis rapide din Brasov. Cu o frecventa la 20 min (timp mediu de asteptare in statie = 10 min, adica comparabil cu timpul efectiv al calatoriei), despre rapiditate nu mai poate fi vorba. O prognoza personala: dupa o vreme, fie 52 va opri in toate statiile, fie va fi istorie, fie mai intai una si apoi si cealalta.

Scheienii, chiar daca se fac glume pe seama lor, nu sunt atat de naivi incat sa nu observe ca li se da cu o mana, dar li s-a luat cu doua.
Linii de mare frecventa, precum 1 si 4, servite de vehicule incapatoare si confortabile, au fost inlocuite cu 51, in care conditiile de calatorie sunt net inferioare. Acum, se accepta infiintarea fantomaticului 52 (capacitate: 180 calatori / ora x sens, la ore de varf), in locul ramas gol dupa desfiintarea liniilor 3 si 34, pe care a existat o capacitate insumata de aprox. 1000 calatori / ora x sens la ore de varf, si in plus, dispuneau de vehicule mai cofortabile.

Tacere totala in privinta viitorului liniei 50, daca cu ocazia aparitiei lui 52 isi va pastra frecventa actuala sau nu.

De ce linia 50 barat nu se numeste 19, ori de ce linia 52 nu se numeste de exemplu 3 sau 11? Grandomanie?

Va rog nu intrebati de ce 50 barat are cap de linie oficial considerat la Livada Postei, si nu la Str. Castanilor, unde de fapt ar fi logic, fiind extremitatea sa estica. Si nici de ce pe aceasta linie si pe 50 trebuie sa validezi de doua ori consecutiv bilet in cadrul unei singure calatorii pe traseul asa-zis circular, daca urci inainte de Livada Postei si vrei sa ajungi in Schei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Mar 2008 17:35 
Eu am mers foarte bine cu 50 barat. Linia care are probleme este intr-adevar 50. Nu poate face fata intervalelor de timp scazut din cauza ca trece prin zone foarte aglomerate, unde poate fi blocata in trafic. Intr-adevar aici ar trebui regandit.
Nu cred ca 52 e un numar rau. Nu e de nici o grandomanie ci de faptul ca, chipurile, liniile centrului vechi au numerotare peste numarul 50.
Oricum le zic cu placere scheienilor si a Brasovenilor, eu, fiind singurul care a militant fervent pentru transport pana la Pietrele lui Solomon, pe toate caile pe care am putut.
Inca ceva, aflasem, in mod neoficial, de prin toamna trecuta, ca 50 va merge la Pietre. Un sofer de pe linia 50 mi-a spus ca ei ar urca chiar si atunci, dar nu pot din cauza drumului foarte deteriorat. Au zis chiar si ei ca daca se asfalteaza, urca si fara sa li se ceara, la o adica. Dar, repet neoficial, si ca atare nu am mentionat asta pana acum.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Mar 2008 18:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Scheienii au cerut, pe vremuri, troleibuze articulate. Tot ei, erau nemultumiti ca se desfiinteaza reteaua de troleibuz!
Nici acum nu este instituita o restrictie de tonaj in Schei /Muresenilor.

Inca ceva: se infiinteaza tot felul de trasee. Altfel, ce sa faca RAT cu BMC-urile?

Atentie: traseele se infiinteaza ILEGAL, fara hotariri de consiliu local. Amenda.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Mar 2008 18:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Ionescu wrote:
Eu am mers foarte bine cu 50 barat. Linia care are probleme este intr-adevar 50. Nu poate face fata intervalelor de timp scazut din cauza ca trece prin zone foarte aglomerate, unde poate fi blocata in trafic.


La o citire atenta se vede ca nici eu nu am criticat conditiile de pe 50 barat, ci cele de pe 51. Vom vedea de acum inainte, cand linia 50 barat va veni de doua ori mai rar. Insa pe o linie care se vrea circulara, trebuie sa existe doar un singur cap de linie (Pietrele lui Solomon), pentru a nu fi nevoit sa validez de doua ori bilet pe portiunea in circuit, cred ca aici esti de acord cu mine. Pe 50, nu blocajele sunt de vina, ci faptul ca orarele de circulatie valabile de cateva luni prevad o frecventa mult mai proasta.

Blocate in trafic? 50, 50b si 51 sunt cu totul nesemnificativ afectate, doar circa un sfert de ora dimineata, pe Iuliu Maniu. In schimb 52 va fi mai serios afectata de blocajele de la Hidromecanica, mai ales dupa introducerea deja aprobata a mega-giratoriului. La fel atunci si 51, care va trebui sa o ia la dus pe Toamnei.

Te felicit ca ai militat pentru o linie la Pietrele lui Solomon, desi nu stiu pe ce cai ai reusit sa te faci auzit de cine trebuie (ca banuiesc ca nu iei cu acesta masa si un spritz la restaurant). Daca tot ai "intrare" si tii la turistii care trec pe la Pietrele lui Solomon, vezi ca s-a hotarat recent transformarea drumului vechi al Poienii in drum carosabil, pentru a putea fi construite mai apoi vile de-a lungul sau; de asta s-au grabit cu asfaltarea spre Pietrele lui Solomon, nu de dragul turistilor. Poate il convingi ca nu e bine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Mar 2008 18:29 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Silviu Sintea wrote:
Atentie: traseele se infiinteaza ILEGAL, fara hotariri de consiliu local. Amenda.


Vai ce le-ai gasit nodul in papura...

Poate ar trebui intai sa vedem cum se descurca noile trasee si sa ne bucuram ca macar s-a reinfiintat linia spre Pietrele lui Solomon... Ca daca ar fi dupa hotarari de consiliu local, se apuca Scripcaru sa desfiinteze jumate din trasee si sa dea vina pe consiliul local ca nu a dat aprobari ca acele trasee sa existe... si o sa iasa un scandal ca in ultimele luni ale lui Basescu la Primaria Bucuresti cand nici primarul nici consilierii nu au mai facut nimic decat sa se certe intre ei. Ceea ce nu prea ar ajuta situatia transportului in comun in Brasov.

Ganditi-va ca violonistul vrea sa renunte la linia 20 pe motiv de nerentabilitate. Aia nu e ilegal?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Mar 2008 18:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Nod in papura? Semnalam o stare de fapt.

N-am facut nici un demers, vreau sa vad si eu vehiculele pe trasee. Insa cei din RAT, ce citesc zilnic forumul nostru, sa nu omita acest aspect. De fapt, abia acum se chinuie si Brasovul sa intre in legalitate in ceea ce priveste concesionarea transportului public (vezi pe pagina primariei mai multe).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Mar 2008 20:44 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Revin cu o stire luata chiar de pe forumul RATBV. Linia 52:
liviu//Admin forum RATBV wrote:
Incepand cu data de 17.03.2008 se infiinteaza experimental linia rapida de autobuze nr.52 cu urmatorul traseu:
DUS:
PE TOCILE - Str. I.Birt - Piata Unirii - Str.Prundului - Poarta Schei - Str.N.Balcescu - B-dul Eroilor - B-dul 15 Noiembrie - Str.Zizinului - B-dul Saturn - SATURN
Statii de oprire:
PE TOCILE - Piata Unirii - Liceul Saguna - Star - Hidromecanica - Traian - Gemenii - Complexul Mare - SATURN
INTORS:
SATURN - B-dul Saturn - Str.Zizinului - B-dul 15 Noiembrie - B-dul I.Maniu - Str.N.Iorga - Str.Muresenilor - Str.C.Br?ncoveanu - Piata Unirii - Str.I.Birt - PE TOCILE
Statii de oprire:
SATURN - Complexul Mare - Gemenii - Traian - Hidromecanica - Primarie - Biserica Neagra - Piata Unirii - PE TOCILE
Linia va fi deservita cu autobuze de tipul BMC care vor circula cu o frecventa de 20 de minute.
R.A.T.Brasov va monitoriza timp de 30 de zile gradul de ?ncarcare, urm?nd a se mentine sau anula programul de circulatie initial.


Va fi o linie 6R care va urca pana PE TOCILE. Va fi o inghesuiala in acele microbuze... Cand azi linia 7 circula cu 4 persoane inclusiv si eu si era un MAN. Consuma combustibil degeaba si polueaza. Asa va fi transportul in Brasov mai ECOLOGIC nu?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group