TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 02 Jun 2020 02:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Mon 02 Jul 2007 18:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Statii..

De fapt, nu prea exista statii cu dotari. Nemaivorbind de faptul ca nu sint operate modificarile la zi.

Chioscurile de bilete arata dupa cum le vedeti in foto. Sint putine.

Simbata si duminica, dupa-masa -verificat!- sint TOATE inchise. Nu stiu daca dimineata sint deschise. Nu se mai vind nici bilete de catre soferi.


Attachments:
Eroilor.JPG
Eroilor.JPG [ 559.06 KiB | Viewed 20247 times ]
chiosc Balanta.JPG
chiosc Balanta.JPG [ 362.59 KiB | Viewed 20248 times ]
chiosc Balanta I.JPG
chiosc Balanta I.JPG [ 412.2 KiB | Viewed 20247 times ]
Plus.JPG
Plus.JPG [ 398.07 KiB | Viewed 20157 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 18:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Din pacate asta e.


Attachments:
Tursib si Transira.JPG
Tursib si Transira.JPG [ 303.78 KiB | Viewed 11720 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Ca tot sintem in zona: daca te iei dupa afisajul Tursib ai zice ca exista o noua gara, in giratoriul Teclu - Constitutiei... Programul? Dooar o tabla ruginita :evil:


Attachments:
Gara -Teclu.JPG
Gara -Teclu.JPG [ 44.52 KiB | Viewed 11705 times ]
program Gara -Teclu.JPG
program Gara -Teclu.JPG [ 74.53 KiB | Viewed 11705 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Toata lumea vorbeste despre liniile "Premier" ale Tursib SA Sibiu, insa sunt preluate doar spusele primarului Iohannis si ale directorului Popa.

Sa vedem cum sta realitatea.

A crescut frecventa de trecere a vehiculelor prin statii, de pe traseele "Premier" 5, 12 si T2. Este realizarea principala a acestui sistem si e bine ca se fac pasi in vederea optimizarii programelor de circulatie.

Afisajul din statiile "Premier" a fost, pe alocuri, modificat.

In imagini, programele de circulatie afisate in statiile "Lomonosov", "Nufarul" si "Gara".


Attachments:
program Lomonosov.JPG
program Lomonosov.JPG [ 71.12 KiB | Viewed 21573 times ]
program Nufarul 1.JPG
program Nufarul 1.JPG [ 50.99 KiB | Viewed 21573 times ]
program Nufarul 2.JPG
program Nufarul 2.JPG [ 76.23 KiB | Viewed 21572 times ]
A1, A2 -Gara.JPG
A1, A2 -Gara.JPG [ 55.73 KiB | Viewed 21573 times ]
A5, A12 -Gara.JPG
A5, A12 -Gara.JPG [ 65.1 KiB | Viewed 21572 times ]
A22, A201 -Gara.JPG
A22, A201 -Gara.JPG [ 73.13 KiB | Viewed 21574 times ]
harta Tursib -Gara.JPG
harta Tursib -Gara.JPG [ 80.61 KiB | Viewed 21572 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
De ce se pastreaza denumirea "Nufarul"? Este vorba de statia "Centru" sau "Teatru".

Sa vedeti si mobilierul aferent acestei statii:


Attachments:
statia Nufarul.JPG
statia Nufarul.JPG [ 96.52 KiB | Viewed 21572 times ]
mobilier statia Nufarul.JPG
mobilier statia Nufarul.JPG [ 143.96 KiB | Viewed 21572 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Nu inteleg imbecilitatea de a denumi traseele cu "A". Sau "T".


Attachments:
statia Lomonosov.JPG
statia Lomonosov.JPG [ 57.77 KiB | Viewed 21569 times ]
statia Gara 1.JPG
statia Gara 1.JPG [ 38.32 KiB | Viewed 21571 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3420
Silviu Sintea wrote:
Nu inteleg imbecilitatea de a denumi traseele cu "A". Sau "T".

Notatia cu "T" banuiesc ca este o inertie a unei ineptii, datand inca din anii 80. Ce ma surprinde si mai tare este notatia cu "A"... Aceasta chiar e prezenta si pe afisajul vehiculelor, sau doar pe indicatoarele de statii? Vad ca pe schema retelei nu apar A-urile, doar T-urile (!?!).
Traseul tramvaiului tot nu are numar, nici in secolul 21?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 18:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3420
Cand troleibuzele au inlocuit unele linii de autobuze, in anii 80, s-a introdus acel "T". Nu stiu exact, dar poate la ore de varf mai circulau si liniile de autobuze respective in paralel. Oricum, pe un calator nu-l mai ajuta acum cu nimic litera T sau A sau oricare alta. Inseamna un caracter in plus de memorat, si 90% din clientela probabil nu face diferenta intre autobuz si troleibuz de la prima vedere. In plus, statiile sunt comune, tarifele identice (nu ca in anii 80, cand transportul electric era mai ieftin), deci nimic nu justifica diferentierea T/A.

Dupa 90 s-au (re)infiintat linii noi de autobuz si, de parca nu mai aveau numere le indemana, au dat indicativele vechi disparute unor alte trasee. De exemplu, autobuzul 2 fusese inlocuit cu T2, iar acum apare in paralel alt traseu de autobuz numit tot 2, dar fara nici o legatura... Intram in patologic. Tot asa cum au avut si o grija suspecta de a diferentia n variante fantomatice ale lui 11, numite (wow, ca in marile metropole...) 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, se puteau gasi alte numere din multimea celor invatate la aritmetica in scoala primara, lasand traseele de troleibuz pur si simplu 1, 2, 3 etc. Singurul motiv plauzibil pentru toata imbarligatura este acela ca nu s-a vrut sa ramana numere de o cifra pentru troleibuz pentru ca traseele electrice erau deja predestinate desfiintarii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 19:00 
Cred ca mai bine ar fi sa introduca sistemul din Amsterdam, in care fiecare linie are si un simbol unic, pentru persoanele care nu disting literele si/sau cifrele ( :?: :?: :?: ).
Atunci sa vedeti ce mai trasee: triunghiul, patratul, cercul, dunga alba si dunga rosie, dreptunghiul verde &c

Totusi, imi amintesc ca am vazut acelasi numar de linie repetandu-se la tramvaiele din Rasinari, in niste poze vechi, cu tramvaie de modele diferite, sau erau si acelea tot numere de parc, refolosite? Pe vremea cand la Sibiu existau mai multe linii de tramvai, trebuia totusi deosebita aceasta linie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Era vorba de numere de parc, cele ale tramvaielor. O solutie ar fi sa ramina cu numarul 26, cel al tramvaiului numit Popescu.

Pe siteul Tursib apar indicativele "A" ale traseelor de autobuz.

Bineinteles ca apar si situatii hilare, autobuze pe traseul T1.

Traseul "91" infiintat de Tursib este o aberatie. Acest traseu a fost o ramura a traseului T5 barat, denumit ulterior "dublura", circulind troleibuz cu indicativul "T5" cu plecare de la Balanta I. Acum, acest T5 barat a devenit "oficial" 91, desi se putea folosi troleibuz pe aceasta ruta!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 02 Nov 2008 13:22 
Cel mai nou model - identic cu un model folosit in Germania. A aparut deja in multe dintre statii, se vrea sa fie folosit in intreg orasul. In ritmul in care le'au montat (foarte repede :shock: ), pana ajung eu in Sibiu iar, ar trebui sa nu mai vad modelul vechi de statie (cel facut de Euromedia, prezend in majoritatea statiilor din Bucuresti, mai putin cele de tramvai sau cele modernizate recent).


Attachments:
IMG_1890-1.jpg
IMG_1890-1.jpg [ 415.72 KiB | Viewed 15646 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Nov 2008 19:41 
Mie personal nu mi se par foarte reusite. Unii ar zice ca sunt carcotas insa eu cred ca la banii care au costat, ar fi trebuit poate mai bine gandite.Nici designul acelei steme a Sibiului pe ele si nici denumirea statiilor nu ma face ca localnic, sa cunosc exact unde se afla statia BOSCH sau statia Hotel LIBRA! Sa se ia ceva banuti si pe aceste detalii care probabil nu sunt nici macar observate de marea majoritate???Nu mai spun faptul ca noaptea este luminat acel plexic doar in partea de sus, randul al 2 lea cu trasee neputand fiind vizualizat!Poate trebuia spus si faptul ca statia de coborare de la Metro nu avea neaparata nevoie de astfel de "copertine" scumpe, mai ales ca este o statie in care nu se asteapta! Interesant este si faptul ca tocmai primarul declara prin presa si de acele automate de bilete ca nu sunt eficiente! Stau si ma intreb, oare chiar trebuie sa ne batem joc de banii nostri in halul acesta?mai ales ca sibienii trebuie sa sustina si dobanzile care se ridica la cele cateva credite accesate de primarie (printre altele si creditul BERD pt autobuze)! oare cat mai trebuie sa asteptam pt a vedea ca se doreste cu ade varat o imbunatatire a transportului fara interese colaterale???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Nov 2008 19:51 
Radu, sunt de acord ca multe sunt amplasate prost, dar ele fac parte din contractul vechi cu Euromedia. Cu alte cuvinte, aceste copertine noi le vor inlocui pe cele vechi (modelul clasic Euromedia) in aceleasi locatii. Nici nu cred ca vor aparea aceste copertine in vreo statie care pana acum nu a fost deloc acoperita. Adica imbunatatirea e tot de imagine, pentru ca nu se va acoperi vreo statie care pana acum nu era acoperita.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Nov 2008 11:13 
Sa vedem si noile indicatoare din programul Premier (dar care apar si in statiile mari prin care nu trece vreo linie Premier). De data asta, bravo Tursib pentru alegerea facuta. Indicatoarele sunt "modulare" - fiecare linie este trecuta pe o placuta de plastic separata. Daca apar modificari, se inlocuieste placuta (ceea ce s'a si intamplat in cateva cazuri), deci nu se va pune nimeni cu sablonul pe noile indicatoare.

Poza 1 - indicatorul de la Spitalul Judetean, este singurul de acest tip (si cred ca primul instalat - o fi prototipul). Nu este cu placute separate pentru fiecare linie, dar cand au infiintat fantoma 118, au lipit autocolant pe indicator si nu au scris cu sablonul.
Poza 2 - 25 iunie 2008. Mai exista T3, iar vechile indicatoare inca nu disparusera, rezistand o vreme langa cele noi. Pentru nostalgici: pe indicatorul vechi scria T3, T5, T6, 5, 6. :twisted:


Attachments:
IMG_1581.jpg
IMG_1581.jpg [ 473.32 KiB | Viewed 15561 times ]
Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg [ 243.09 KiB | Viewed 15563 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Nov 2008 20:17 
Si de data asta sunt carcotas si sustin ca Tursib nu are un brand, un logo original si nici un slogan! Pe urma culoarea galben-albastra se potriveste precum gusturile domnului Popa la trasee! Inteleg ca esti inginer de masa si nu ai gusturi la palete de culori, dar asta nu inseamna sa vopsesti gardul in culorile "clubului", portile garajelor, banciile, autospecialele! Mai liprea putin si imbraca si angajatii in culori....daca albastru era fosforescent, sigur aveau soferii de troleibuze astfel de veste. Apoi, da fiecarui traseu o identitate-printr o culoare...ca nu degeaba exista si o harta a mijloacelor de transport...oare degeaba ne am plimbat prin finlanda, austria, germania, etc?? Oare cat timp va mai trece pana sa l convinga cineva ca orice vehicul indiferent ca e troleibuz sau autobuz, trebuie sa aiba un numar de inregistrare TURSIB-a nu se confunda cu numerele de inmatriculare-fie ca sunt de la primarie fie de la politie!!!Acum, ca tursib nu mai are forum, poate l mai informeaza cineva in Tursib si de forumurile astea si va mai face ceva si in directia asta...precum mazgaliturile de pe stalpii de troleibuz care au fost inlocuite cu niste sabloane la numerotarea acestora!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Nov 2008 21:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3420
Da, aspectul artistic este sub orice critica, chiar daca intentia e laudabila (mai putin erorile precum "T1 spre Gara" si idiotenia cu prefixele de indicative tip "A" si "T")... Nu stiu de ce noi in Romania trebuie sa reinventam mereu si mereu roata, cu putin efort poti sa preiei ce e bun de la altii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Dec 2008 19:39 
radu wrote:
Nu mai spun faptul ca noaptea este luminat acel plexic doar in partea de sus, randul al 2 lea cu trasee neputand fiind vizualizat!


Attachments:
resize.jpg
resize.jpg [ 86.3 KiB | Viewed 15447 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:37 
Sa vedem si alte statii ("non-Euromedia").
Statia Teatru. Linii: T1 T2 1 3 5 8 10 12 118
Si automatul de bilete aferent...


Attachments:
DSC00718.jpg
DSC00718.jpg [ 279.21 KiB | Viewed 15242 times ]
DSC00719.jpg
DSC00719.jpg [ 326.78 KiB | Viewed 15241 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:39 
Statia Nufarul. Linii: T1 T2 1 3 5 8 10 12 118


Attachments:
DSC00720.jpg
DSC00720.jpg [ 425.25 KiB | Viewed 15237 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:43 
Statia Gara. Linii: 1* 2 5* 12 51*
*) cap linie


Attachments:
DSC00729.jpg
DSC00729.jpg [ 307.95 KiB | Viewed 15239 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:46 
Statia Valea Aurie. Linii: 5 6 9 51 92 113 116. (cap linie)


Attachments:
DSC00747.jpg
DSC00747.jpg [ 330.74 KiB | Viewed 15237 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:48 
Statia Scoala militara. Linii: 5
Adapostul e original de pe vremea cand tramvaiul de Rasinari mergea pana la Gara din Sibiu. A fost renovat in anii trecuti.


Attachments:
DSC00751.jpg
DSC00751.jpg [ 426.4 KiB | Viewed 15234 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:58 
Statia Compa II/2*. Linii: 3 4 8 9
*) Asa stie Tursibul sa numeasca statia "Compa poarta II sens spre Balanta".


Attachments:
DSC00758.jpg
DSC00758.jpg [ 349.17 KiB | Viewed 15231 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Apr 2009 00:01 
Statia Treboniu Laurian (si nu Laurean cum insista Tursibul sa scrie peste tot). Linii: T2 3 4 10 115 118


Attachments:
DSC00759.jpg
DSC00759.jpg [ 318.06 KiB | Viewed 15228 times ]
DSC00760.jpg
DSC00760.jpg [ 268.98 KiB | Viewed 15230 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Apr 2009 00:09 
Statia Matei Millo. Linii: 1 9 17
Statie temporara, aflata pe strada omonima, deserveste (prost) zona Ciresica pe durata lucrarilor de pe strada Siretului. Mai bine o numeau "Oprire" :twisted:


Attachments:
DSC00762.jpg
DSC00762.jpg [ 343.93 KiB | Viewed 15224 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Aug 2009 20:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Statia Teatru in 2008, cu fantomaticul traseu 201.


Attachments:
st. teatru -22.05.08.JPG
st. teatru -22.05.08.JPG [ 91.97 KiB | Viewed 14865 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Jan 2011 21:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Statia Gara.


Attachments:
Statia GARA.JPG
Statia GARA.JPG [ 92.6 KiB | Viewed 14931 times ]
Statia GARA 1.JPG
Statia GARA 1.JPG [ 113.06 KiB | Viewed 14931 times ]
P1060034.JPG
P1060034.JPG [ 104.31 KiB | Viewed 14928 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Nov 2011 22:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Statia Telefoane (M. Viteazu), cu fostul traseu T2.


Attachments:
P1110924.JPG
P1110924.JPG [ 94.32 KiB | Viewed 13020 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Apr 2012 21:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49542
Capatul de linie al autobuzelor traseului 1 e magazinul OBI. Autobuzele intra efectiv in parcarea magazinului, ceea ce mi se pare nefiresc. Trebuia ca autobuzele sa intoarca in giratoriu si sa parcheze in alveola de pe sosea.


Attachments:
P1070342.jpg
P1070342.jpg [ 81.75 KiB | Viewed 12647 times ]
P1070343 SB 31 TSB.jpg
P1070343 SB 31 TSB.jpg [ 96.77 KiB | Viewed 12644 times ]
P1070344.jpg
P1070344.jpg [ 88.52 KiB | Viewed 12644 times ]
P1070345 SB 38 TSB.jpg
P1070345 SB 38 TSB.jpg [ 68.18 KiB | Viewed 12645 times ]
P1070348.jpg
P1070348.jpg [ 79.73 KiB | Viewed 12646 times ]
P1080067.jpg
P1080067.jpg [ 76.39 KiB | Viewed 12643 times ]
P1080058.jpg
P1080058.jpg [ 72.66 KiB | Viewed 12642 times ]
P1080059.jpg
P1080059.jpg [ 70.03 KiB | Viewed 12642 times ]
P1080066.jpg
P1080066.jpg [ 81.93 KiB | Viewed 12644 times ]
Statia OBI.JPG
Statia OBI.JPG [ 135.04 KiB | Viewed 11393 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Apr 2012 00:20 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 661
M355 are o pozitie nefireasca. Daca nu as vedea urmele de pe drum, as zice ca nu poate intoarce dintr-o singura miscare. In plus, acolo e o ghereta care pare a fi un depozit mic. Daca, tocmai atunci trebuie sa se scoata ceva din depozit ce fac angajatii? Stau si asteapta pana autobuzul intoarce? Consider ca nu e corect. Daca, tocmai atunci, se defecteaza autobuzul si nu mai poate pleca???

Nu contest ca se practica in Bucuresti astfel de trasee, dar nu mi se pare normal ceea ce vad in poze. Daca in locul lui M355 s-ar fi aflat SB 64 TSB??

Vinovat nu e (numai) Tursibul ci si autoritatea care a aprobat traseul respectiv. Locul unde se afla OBI tine de Sibiu sau de una din comunele invecitate?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group