TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 01:45

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 226 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Nov 2007 02:11 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Quote:
Tramvaie usoare? O fi avand legatura cu "metro usor?" Cat de usoare? Atat de usoare incat sa fie invizibile.
Vorbe usoare.


Teoretic, tramvai usor este traducerea cuvant cu cuvant a sintagmei light tram, care inseamna troleibuz biarticulat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Nov 2007 14:17 
Propun sa va linistiti: e campanie electorala si papgalii din politica va vor promite ca va fac transport si cu Maglev-uri daca asta-i va ajuta sa ajunga la ciolanul mult rivnit. Eu m-am cam saturat de abureli electorale, trebuie sa facem ceva si sa-i "inghesuim" cu legi, dovezi, acte, ca doar pe vorbe... si nici cu probe nu e mare sfiriiala, ca se "descurca" baietii, o sansa de exploatat ar fi ceva acte documentate catre autoritatile europene, ca sa-i mai "sperie" nitel pe ai nostri, ca astia doar de frica mai fac cite ceva si chiar si atunci doar de spoiala...
Pentru Brasov principala grija e ca macar troleibuzul sa mai ramina, ca vad ca primarul actual e pus pe fapte mari (pentru el) , tace si face, indiferent la comentariile noastre...
Sa fim realisti si pragmatici, ca pe vorbe noi nu-i dovedim, iar ei sunt in stare sa ne prosteasca in fata...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Nov 2007 17:41 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Brassovia wrote:
FBW58 wrote:
Poate ca tramvaiul usor la care s-au referit nu era nici metrou usor dar nici troleibuz biarticulat. "Light tram" se refera la tramvaiul cu pneuri adica este de fapt un troleibuz ghidat.

Contextul in care se poarta aceasta discutie si realitatea din oras cred ca dau suficiente motive se excludem posibilitatea unor astfel de solutii futuriste: vehicule ghidate automat inseamna fluxuri mari de trafic, spatiu urban disponibil, investitii uriase si personal inalt calificat de urmarire a sistemelor automatizate. Nu cred ca asta s-a vrut sa se sugereze, sau cel putin nu pentru cunoscatori.


Ziceai de flux mare de trafic; asta implica si flux mare de calatori. Din cate am citit pe forum, la Brasov s-au adus autobuze de 18m; asta inseamna ca exista preocupari pentru asigurarea fluxului de calatori cu vehicule de mare capacitate. Ca aceste autobuze sunt turcesti, asta e o alta poveste, dar s-au adus; La Cluj am avea nevoie de autobuze de 18m si abia mai exista cateva. Pe de alta parte, tot pe forum am aflat ca la Brasov, pe unele linii autobuzele de 9m (BMC Probus; 65-70 locuri) au substituit troleibuzele de 17m (DAC 117 E, DAC 217 E, capacitate 145-165 locuri), inlocuirea respectiva avand ca efect cresterea aglomeratiei. Deci:
1. Cate autobuze de 18 m (SG 313 Lion's Classic) s-au adus?
2. Liniile pe care circula SG 313 au fost sau nu deservite de troleibuze SHO 18 sau DAC x17 E?
3. Liniile pe care, in prezent, circula SG 313 au un flux suficient de mare de calatori incat sa se justifice folosirea lor acolo?
4. Ar trebui masurata cantitatea de noxe in zonele unde liniile de troleibuz au fost inlocuite cu autobuze. in cazul in care se constata o depasire a valorilor admise, este un motiv in plus pentru a reintroduce troleibuzele. Poate ca o sesizare la forurile europene n-ar strica.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Nov 2007 19:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
1. Cate autobuze de 18 m (SG 313 Lion's Classic) s-au adus?
2. Liniile pe care circula SG 313 au fost sau nu deservite de troleibuze SHO 18 sau DAC x17 E?
3. Liniile pe care, in prezent, circula SG 313 au un flux suficient de mare de calatori incat sa se justifice folosirea lor acolo?
4. Ar trebui masurata cantitatea de noxe in zonele unde liniile de troleibuz au fost inlocuite cu autobuze. In cazul in care se constata o depasire a valorilor admise, este un motiv in plus pentru a reintroduce troleibuzele. Poate ca o sesizare la forurile europene n-ar strica.

In perioada noiembrie 2006-ianuarie 2007 s-au adus pe rand, in etape, si pus in circulatie incepand cu 1 decembrie 2007, un numar de 25 autobuze articulate MAN SG 313 Lion's Classic. In prezent mai exista in Brasov si aproximativ 7-10 Mercedes O-305 GT (ex Frankfurt a. M.) din cele 19 aduse initial SH in 2000.

Pentru ca numarul de vehicule articulate este total insuficient (dupa disparitia DAC 117 UDA, DAC 117 E, ROCAR 217 E si a tuturor tramvaielor), pe nici una din liniile foarte solicitate si cu circulatie la intervale mici nu circula articulate in exclusivitate. SG 313 sunt repartizate imprastiat printre alte vehicule pe liniile 1, 5, 23, 31 (ex troleibuz 1, 5, 10, 31), precum si pe 17, 21, 35. In mod absurd insa, intervalele de timp dintre vehicule nu tin cont de faptul ca unele vehicule sunt articulate si altele nu. Pe 17, 22 si 40 se mai introduc sporadic Mercedes vechi.

Inainte, liniile 5 si 31 erau servite aproape in exclusivitate cu troleibuze articulate si acest lucru era foarte binevenit la orele de varf. Nu numai marimea autobuzelor este cauza aglomeratiei actuale, dar si proasta impartire a spatiului din salon (valabil la toate tipurile noi aduse din Turcia). Articulatele nu numai ca sunt necesare, dar sunt prea putine la numar. Linii precum 5, 6, 17, 22, 23 ar trebui sa fie servite in exclusivitate de articulate, cel putin la ore de varf.

Statii automate de masurarea noxelor functioneaza pe Str. Castanilor si pe Bd. Garii, dar nu stiu in ce masura ar putea furniza date comparative. Oricum, noxele cresc nu numai ca urmare a inlocuirii transportului electric, dar si datorita faptului ca tot mai multi calatori prefera mijloace individuale de deplasare, de cand a fost distrusa logica si unitatea retelei de transport in comun in zona centrala. Tot aici se observa amplificarea galopanta a ambuteiajelor, fata de anii 2005-2006.

Este un cerc vicios care are toate sansele sa continue. Vom asista probabil la reducerea continua a transporturilor publice (foarte probabil disparitia celui electric) in paralel cu cresterea vertiginoasa a traficului de autoturisme. Exista aproape 2000 taxiuri si pretul la taxi este foarte scazut. Apreciez ca aprox. 1/5 din calatoriile in oras, care nu se fac cu masina personala, se fac la ora actuala cu taxiul. Publicul RAT a scazut cu cel putin 70% fata de 1990, iar scaderea continua in ciuda imbunatatirii parcului de autobuze. Probleme mari cu aglomeratia sunt la anumite ore si pe anumite trasee. Multe vehicule circula insa zilnic aproape goale pe anumite trasee, datorita politicii care i-a fost impusa RAT.

Deci, paradoxal: cateva linii foarte solicitate, cu aglomeratie cronica si care ar fi trebuit sa ramana electrificate - pe de o parte, si risipa pe de alta parte. Si inca: supradimensionare a parcului de autobuze, dar prea putine articulate (si inca e bine, pentru ca initial se dorea achizitia de 90 MAN-uri simple, apoi s-a revenit, aducandu-se 56 simple + 25 articulate si 28 BMC-uri).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2007 00:03 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Azi in jurul orei 22 am trecut prin Rulmentul si am observat ca inca si acum Tatrele se afla in asa-zisul depou(am reusit sa observ #49-le)Stie cineva ce au de gand sa faca cu ele?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jan 2008 19:37 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Intre timp am aflat si raspunsul la intrebarea ce am adresat-o mai sus.Poza vorbeste de la sine.Tatra #51 taiata bucati intr-un camion ce apartine Remat.Camionul se afla la Faget in momentul in care am facut poza.


Attachments:
tram_51_casat_643.jpg
tram_51_casat_643.jpg [ 55.8 KiB | Viewed 12414 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jan 2008 02:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Pe 23 Decembrie deja erau casapite majoritatea (#45 era inca intact dpdv structural):


Attachments:
Depou_tw-026.jpg
Depou_tw-026.jpg [ 76.38 KiB | Viewed 12760 times ]
Depou_tw-027.jpg
Depou_tw-027.jpg [ 70.03 KiB | Viewed 12760 times ]
Depou_tw-028.jpg
Depou_tw-028.jpg [ 86.49 KiB | Viewed 12760 times ]
Depou_tw-029.jpg
Depou_tw-029.jpg [ 68.72 KiB | Viewed 12760 times ]
Depou_tw-030.jpg
Depou_tw-030.jpg [ 75 KiB | Viewed 12760 times ]
Depou_tw-031.jpg
Depou_tw-031.jpg [ 88.47 KiB | Viewed 12760 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 16:23 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Brassovia wrote:
Apreciez ca aprox. 1/5 din calatoriile in oras, care nu se fac cu masina personala, se fac la ora actuala cu taxiul


Nu exista vreo masura de a reglementa activitatea lor in asa fel incat sa nu stanjeneasca activitatea RATBv? Din cate am inteles, la Brasov, taxiurile stau, in unele cazuri, chiar in buclele de intoarcere a mijloacelor de transport in comun. Sau gresesc?
Afluxul de taxiuri e o problema si a Clujului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 16:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
Nu exista vreo masura de a reglementa activitatea lor in asa fel incat sa nu stanjeneasca activitatea RATBv? Din cate am inteles, la Brasov, taxiurile stau, in unele cazuri, chiar in buclele de intoarcere a mijloacelor de transport in comun. Sau gresesc?
Afluxul de taxiuri e o problema si a Clujului.

Sunt aproape 2000 de taxiuri autorizate in Brasov.
Daca impotriva micilor proprietari de taxiuri se iau in continuu tot felul de masuri (inclusiv limitarea tarifelor, intimidari si sicane administrative de toate felurile), marile firme sunt clientii casei. Un exemplu: parcarea mare de taxiuri de la gara sta goala, doar micii intreprinzatori sunt nevoiti sa traga in ea. In schimb, taxiurile marilor firme stationeaza de multi ani intr-un loc interzis (dar chiar in fata garii), incurcand circulatia RATBv si ocupand putinele spatii publice de parcare, si nimeni nu observa...
Recent, marile firme s-au coalizat pentru a practica tariful de dumping de 0,99 lei/km, dupa ce fusese 1,49 si chiar mai mult! Se doreste eliminarea concurentei si, dupa spusele multor soferi, aparitia apoi pe piata a unei firme noi, a unui personaj politic important. Taxiurile opresc oriunde, inclusiv in statii RAT, fara probleme. O calatorie de doua-trei persoane cu taxiul pe distanta scurta costa doar cu putin mai mult decat una cu autobuzul. Dar cum traseele RAT sunt tot mai ciopartite, statiile sunt rare si trecerile de pietoni desfiintate, taxiurile castiga pe zi ce trece clientela. Chiar oameni care au autoturism personal prefera pentru deplasare in oras taxiul, datorita starii proaste a drumurilor si lipsei parcajelor.

Si inca ceva: foarte multe taxiuri au motor diesel, adica merg pe motorina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 May 2008 00:08 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Bun. Taxiuri cu nemiluita care impanzesc tot. Singura lupta contra lor ar putea fi publicul calator care sa nu se suie in taxiuri, ci sa astepte mijloacele de transport in comun. E dureros faptul ca Duewag-urile si Tatrele au fost casapite.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 16:09 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata si ultima dovada ca a existat tramvai in Brasov. O bucata din linie ce mai are putin si se astupa de la sine, de la atata praf si mizerie. Pozele le-am realizat la capat, unde intorcea tramvaiul, la Uranus.


Attachments:
linie_tram_uranus.jpg
linie_tram_uranus.jpg [ 90.45 KiB | Viewed 13057 times ]
linie_tram_uranus2.jpg
linie_tram_uranus2.jpg [ 104.12 KiB | Viewed 13057 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 16:12 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Praf si pulbere fina...


Attachments:
linie_tram_uranus3.jpg
linie_tram_uranus3.jpg [ 142.63 KiB | Viewed 13052 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 18:59 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Profitand de faptul ca azi a fost Ziua Portilor Deschide a Jandarmeriei din Brasov, am tras o fuga la unitate. Pe langa faptul ca am invatat o gramada de lucruri noi si am asistat la instructia jandarmilor am ajuns si in dreptul unicului tramvai V2A existent in Brasov ce are inca numarul de parc #11 si sta inca in picioare.
Desi se afla intr-o stare avansata de degradare si mai are putin si se face praf vazand cu ochii, mi-a saltat inima cand am urcat dupa atatia ani de zile intr-un V2A. Cu bunavointa acestor jandarmi am si reusit sa il pozez. Este incredibil cum te poate marca disparitia tramvaiului... Pe mine, cel putin, m-a afectat aceasta disparitie si nu din prisma iubitorului de transport ecologic ci din cauza faptului ca tramvaiul ajunsese sa faca parte din viata mea, calatorind aproape zilnic cu acesta.
Insa, este timpul sa las gargara la o parte si sa va anunt ca in cel putin o ora voi posta cele mai reusite poze. Sper sa va placa si sa apreciati si bunavointa acestor oameni ce m-au lasat sa il fotografiez indeaproape.
Enjoy!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 20:48 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata si ceea ce se numeste un tramvai in Brasov! In toata splendoarea lui, cu numar de parc #11!!!


Attachments:
#11.jpg
#11.jpg [ 137.79 KiB | Viewed 13027 times ]
#11.2.jpg
#11.2.jpg [ 152.28 KiB | Viewed 13027 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Tramvaiul este situat pe o bucata de linie egala cu lungimea aceastuia.


Attachments:
#11.3.jpg
#11.3.jpg [ 166.64 KiB | Viewed 13019 times ]
#11_b.jpg
#11_b.jpg [ 136.38 KiB | Viewed 13019 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 20:56 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
In aceasta imagine se observa cum lipseste cu desavarsire partea electrica a tramvaiului. Un alt element interesant este lipsa pantografului.


Attachments:
#11.5.jpg
#11.5.jpg [ 123.99 KiB | Viewed 13023 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 21:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata si bietul tramvai mancat (la propriu) de rugina... Urmeaza imagini din interior.


Attachments:
#11.6.jpg
#11.6.jpg [ 130.76 KiB | Viewed 13015 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 21:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Felicitari pentru aceasta initiativa si pentru fotografiile excelente! :D
Intr-adevar, este ultima imagine a unui tramvai care se mai poate vedea in Brasov, fiind de o importanta sentimentala deosebita.
Ce ne-a mai ramas in rest, in urma ilegalului masacru? Nimic care circula pe sine. Doar "tramvaiul copiilor" de la McDonald's, sa ne serbam ziua de nastere in el :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 21:10 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Interiorul in care am calatorit de atatea ori...


Attachments:
#11.7.interior.jpg
#11.7.interior.jpg [ 153.4 KiB | Viewed 12999 times ]
File comment: Iata si bordul... Ma rog. Ceea ce se numea bord.
#11.8.interior.jpg
#11.8.interior.jpg [ 104.25 KiB | Viewed 12999 times ]
File comment: Maneta de directionare a tramvaiului inainte si inapoi.
#11.9.interior.jpg
#11.9.interior.jpg [ 123.03 KiB | Viewed 12999 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 21:18 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Mai am si alte imagini, dar sunt cu interiorul tramvaiului, ceea ce nu cred ca reprezinta prea mare interes pentru userii forum-ului asa ca nu le voi posta.


Attachments:
File comment: Tavanul tramvaiului... Cam ploua in el.
#11.10.interior.jpg
#11.10.interior.jpg [ 84.46 KiB | Viewed 12993 times ]
#11.11.interior.jpg
#11.11.interior.jpg [ 156.08 KiB | Viewed 12993 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 21:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Cam astea sunt cele mai reusite poze, iar din pacate acesta e si sfarsitul ultimului tramvai, vehicul ce a rezistat atata timp datorita jandarmilor care se mai antreneaza in el, desi arata atat de rau... Totusi inca e tramvai! Insa in curand si acesta se va casa... L-as propune pentru muzeul Transirei, dar ma indoiesc ca cineva il doreste in starea in care se afla acum.
THE END. :(


Attachments:
#11.12.jpg
#11.12.jpg [ 148.61 KiB | Viewed 12984 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 22:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Nu e problema de dorit, e problema daca vor sa renunte la el.

Apropo de vehiculele de antrenament... DAC-ul acela galben din'aintea scundelor... ce e cu el?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 22:06 
Aici s'ar putea rezolva o alta problema.
RATB ia un V2A vechi, spune ca e ala dela Brasov si gata, il pot restaura pe 4013, desi teoretic l-ar putea reconstrui si asa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 22:11 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Dr2005 wrote:
Apropo de vehiculele de antrenament... DAC-ul acela galben din'aintea scundelor... ce e cu el?


A apartinut Unitatii Mobile a Jandarmilor din Brasov. Erau dusi jandarmii acasa sau erau adusi din diferite misiuni, avand in vedere ca unitatea este undeva in fundul Rulmentului si abia am gasit-o... La inceput si eu m-am mirat de prezenta acestuia. Nu am facut poze acestuia ca nu m-a interesat, dar va pot spune ca o usa de al DAC-ului acoperea o groapa si ii lipseau toate scaunele din interior.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 22:11 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Nu e problema de dorit, e problema daca vor sa renunte la el.

Apropo de vehiculele de antrenament... DAC-ul acela galben din'aintea scundelor... ce e cu el?

1. Daca chiar credeti ca acest (ex-)vehicul ar putea fi de interes pentru istorie, se poate ajunge la o discutie acolo.
2. Astfel de DAC-uri a avut si armata pana foarte recent, dar au circulat incepand de prin 1982-83 si in cadrul ITA Brasov pe traseele Sacele, Codlea, Rasnov etc. O imagine mai de aproape ar putea trada varsta acestuia. Au avut din fabrica doar doua usi, 117 cu 4 usi au fost rare la ITA.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 22:17 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Brassovia wrote:
O imagine mai de aproape ar putea trada varsta acestuia. Au avut din fabrica doar doua usi, 117 cu 4 usi au fost rare la ITA.


Iata si o imagine a acestuia. Acest DAC, desi e articulat are doar doua usi.


Attachments:
dac_armata.jpg
dac_armata.jpg [ 133.26 KiB | Viewed 14022 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Oct 2008 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Brasov -oras european.


Attachments:
fost depou tramvaie Brasov 6.JPG
fost depou tramvaie Brasov 6.JPG [ 307.68 KiB | Viewed 13821 times ]
fost depou tramvaie Brasov 7.JPG
fost depou tramvaie Brasov 7.JPG [ 353.34 KiB | Viewed 13822 times ]
fost depou tramvaie Brasov 9.JPG
fost depou tramvaie Brasov 9.JPG [ 389.6 KiB | Viewed 13822 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Oct 2008 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Ziua portilor deschise...


Attachments:
fost depou tramvaie Brasov 10.JPG
fost depou tramvaie Brasov 10.JPG [ 399.46 KiB | Viewed 13815 times ]
fost depou tramvaie Brasov 11.JPG
fost depou tramvaie Brasov 11.JPG [ 484.29 KiB | Viewed 13815 times ]
fost depou tramvaie Brasov 12.JPG
fost depou tramvaie Brasov 12.JPG [ 373.13 KiB | Viewed 13814 times ]
fost depou tramvaie Brasov 13.JPG
fost depou tramvaie Brasov 13.JPG [ 498.46 KiB | Viewed 13816 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Oct 2008 21:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
...rechinilor imobiliari :twisted:


Attachments:
fost depou tramvaie Brasov 14.JPG
fost depou tramvaie Brasov 14.JPG [ 416.39 KiB | Viewed 13807 times ]
fost depou tramvaie Brasov 15.JPG
fost depou tramvaie Brasov 15.JPG [ 398.93 KiB | Viewed 13806 times ]
fost depou tramvaie Brasov 16.JPG
fost depou tramvaie Brasov 16.JPG [ 381.09 KiB | Viewed 13807 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 12:31 
Cateva tramvaie din Brasov. Poze realizate in anul 1994 de Sludge Gulper.


Attachments:
3131952285_9edfab28d5_o.jpg
3131952285_9edfab28d5_o.jpg [ 67.22 KiB | Viewed 14021 times ]
3132778872_8f0c0cf8f5_o.jpg
3132778872_8f0c0cf8f5_o.jpg [ 71.69 KiB | Viewed 14020 times ]
3179608749_1c52c3af61_b.jpg
3179608749_1c52c3af61_b.jpg [ 58.18 KiB | Viewed 14020 times ]
brasov-1994-2.jpg
brasov-1994-2.jpg [ 69.22 KiB | Viewed 14021 times ]
brasov-1994.jpg
brasov-1994.jpg [ 34.58 KiB | Viewed 14021 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 226 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group