TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 06:11

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: Mon 02 Jul 2007 18:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Statii..

De fapt, nu prea exista statii cu dotari. Nemaivorbind de faptul ca nu sint operate modificarile la zi.

Chioscurile de bilete arata dupa cum le vedeti in foto. Sint putine.

Simbata si duminica, dupa-masa -verificat!- sint TOATE inchise. Nu stiu daca dimineata sint deschise. Nu se mai vind nici bilete de catre soferi.


Attachments:
Eroilor.JPG
Eroilor.JPG [ 559.06 KiB | Viewed 25122 times ]
chiosc Balanta.JPG
chiosc Balanta.JPG [ 362.59 KiB | Viewed 25123 times ]
chiosc Balanta I.JPG
chiosc Balanta I.JPG [ 412.2 KiB | Viewed 25122 times ]
Plus.JPG
Plus.JPG [ 398.07 KiB | Viewed 25032 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 18:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Din pacate asta e.


Attachments:
Tursib si Transira.JPG
Tursib si Transira.JPG [ 303.78 KiB | Viewed 16595 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Ca tot sintem in zona: daca te iei dupa afisajul Tursib ai zice ca exista o noua gara, in giratoriul Teclu - Constitutiei... Programul? Dooar o tabla ruginita :evil:


Attachments:
Gara -Teclu.JPG
Gara -Teclu.JPG [ 44.52 KiB | Viewed 16580 times ]
program Gara -Teclu.JPG
program Gara -Teclu.JPG [ 74.53 KiB | Viewed 16580 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Toata lumea vorbeste despre liniile "Premier" ale Tursib SA Sibiu, insa sunt preluate doar spusele primarului Iohannis si ale directorului Popa.

Sa vedem cum sta realitatea.

A crescut frecventa de trecere a vehiculelor prin statii, de pe traseele "Premier" 5, 12 si T2. Este realizarea principala a acestui sistem si e bine ca se fac pasi in vederea optimizarii programelor de circulatie.

Afisajul din statiile "Premier" a fost, pe alocuri, modificat.

In imagini, programele de circulatie afisate in statiile "Lomonosov", "Nufarul" si "Gara".


Attachments:
program Lomonosov.JPG
program Lomonosov.JPG [ 71.12 KiB | Viewed 26448 times ]
program Nufarul 1.JPG
program Nufarul 1.JPG [ 50.99 KiB | Viewed 26448 times ]
program Nufarul 2.JPG
program Nufarul 2.JPG [ 76.23 KiB | Viewed 26447 times ]
A1, A2 -Gara.JPG
A1, A2 -Gara.JPG [ 55.73 KiB | Viewed 26448 times ]
A5, A12 -Gara.JPG
A5, A12 -Gara.JPG [ 65.1 KiB | Viewed 26447 times ]
A22, A201 -Gara.JPG
A22, A201 -Gara.JPG [ 73.13 KiB | Viewed 26449 times ]
harta Tursib -Gara.JPG
harta Tursib -Gara.JPG [ 80.61 KiB | Viewed 26447 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
De ce se pastreaza denumirea "Nufarul"? Este vorba de statia "Centru" sau "Teatru".

Sa vedeti si mobilierul aferent acestei statii:


Attachments:
statia Nufarul.JPG
statia Nufarul.JPG [ 96.52 KiB | Viewed 26447 times ]
mobilier statia Nufarul.JPG
mobilier statia Nufarul.JPG [ 143.96 KiB | Viewed 26447 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Nu inteleg imbecilitatea de a denumi traseele cu "A". Sau "T".


Attachments:
statia Lomonosov.JPG
statia Lomonosov.JPG [ 57.77 KiB | Viewed 26444 times ]
statia Gara 1.JPG
statia Gara 1.JPG [ 38.32 KiB | Viewed 26446 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Silviu Sintea wrote:
Nu inteleg imbecilitatea de a denumi traseele cu "A". Sau "T".

Notatia cu "T" banuiesc ca este o inertie a unei ineptii, datand inca din anii 80. Ce ma surprinde si mai tare este notatia cu "A"... Aceasta chiar e prezenta si pe afisajul vehiculelor, sau doar pe indicatoarele de statii? Vad ca pe schema retelei nu apar A-urile, doar T-urile (!?!).
Traseul tramvaiului tot nu are numar, nici in secolul 21?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 18:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Cand troleibuzele au inlocuit unele linii de autobuze, in anii 80, s-a introdus acel "T". Nu stiu exact, dar poate la ore de varf mai circulau si liniile de autobuze respective in paralel. Oricum, pe un calator nu-l mai ajuta acum cu nimic litera T sau A sau oricare alta. Inseamna un caracter in plus de memorat, si 90% din clientela probabil nu face diferenta intre autobuz si troleibuz de la prima vedere. In plus, statiile sunt comune, tarifele identice (nu ca in anii 80, cand transportul electric era mai ieftin), deci nimic nu justifica diferentierea T/A.

Dupa 90 s-au (re)infiintat linii noi de autobuz si, de parca nu mai aveau numere le indemana, au dat indicativele vechi disparute unor alte trasee. De exemplu, autobuzul 2 fusese inlocuit cu T2, iar acum apare in paralel alt traseu de autobuz numit tot 2, dar fara nici o legatura... Intram in patologic. Tot asa cum au avut si o grija suspecta de a diferentia n variante fantomatice ale lui 11, numite (wow, ca in marile metropole...) 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, se puteau gasi alte numere din multimea celor invatate la aritmetica in scoala primara, lasand traseele de troleibuz pur si simplu 1, 2, 3 etc. Singurul motiv plauzibil pentru toata imbarligatura este acela ca nu s-a vrut sa ramana numere de o cifra pentru troleibuz pentru ca traseele electrice erau deja predestinate desfiintarii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 19:00 
Cred ca mai bine ar fi sa introduca sistemul din Amsterdam, in care fiecare linie are si un simbol unic, pentru persoanele care nu disting literele si/sau cifrele ( :?: :?: :?: ).
Atunci sa vedeti ce mai trasee: triunghiul, patratul, cercul, dunga alba si dunga rosie, dreptunghiul verde &c

Totusi, imi amintesc ca am vazut acelasi numar de linie repetandu-se la tramvaiele din Rasinari, in niste poze vechi, cu tramvaie de modele diferite, sau erau si acelea tot numere de parc, refolosite? Pe vremea cand la Sibiu existau mai multe linii de tramvai, trebuia totusi deosebita aceasta linie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Era vorba de numere de parc, cele ale tramvaielor. O solutie ar fi sa ramina cu numarul 26, cel al tramvaiului numit Popescu.

Pe siteul Tursib apar indicativele "A" ale traseelor de autobuz.

Bineinteles ca apar si situatii hilare, autobuze pe traseul T1.

Traseul "91" infiintat de Tursib este o aberatie. Acest traseu a fost o ramura a traseului T5 barat, denumit ulterior "dublura", circulind troleibuz cu indicativul "T5" cu plecare de la Balanta I. Acum, acest T5 barat a devenit "oficial" 91, desi se putea folosi troleibuz pe aceasta ruta!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 12:20 
Bilet de o calatorie.
Bulina roz de langa sigla se ingalbeneste la caldura (anti-falsificare).
Acestea se vand la chioscurile Tursib si cele "partenere", biletele date la automat seamana cu cele din Braila. EDIT: in ultima vreme la automat se dau bilete roz, ca cel din imagine.


Attachments:
bilet tursib.jpg
bilet tursib.jpg [ 149.23 KiB | Viewed 14047 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 12:22 
Abonament saptamanal pe toate liniile urbane, nenominal. Alb pe verso.


Attachments:
ab sapt tursib.jpg
ab sapt tursib.jpg [ 270.98 KiB | Viewed 14044 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 20:09 
Abonament lunar (poate fi valabil si pe 2 saptamani, dupa cum bifeaza incasatoarea). Ce e foarte incomod e ca lunar inseamna doar de pe 1 pe 30 ale lunii, precum si pe 2 saptamani inseamna 1-15 sau 15-30. Abonamentul (fie lunar, fie pe 2 saptamani) e valabil cu o legitimatie pe care ar trebui sa existe o poza a posesorului, precum si semnatura. Merge si fara, oricum n-o controleaza nimeni, si daca totusi o face, buletinul e suficient.


Attachments:
legitimatie.jpg
legitimatie.jpg [ 388.13 KiB | Viewed 13958 times ]
abonament.jpg
abonament.jpg [ 451.94 KiB | Viewed 13957 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Oct 2008 15:51 
Abonament zilnic pe toate liniile urbane. Neinspirati, au ales exact dimensiunile unui bilet, nu m'as mira sa aflu ca cineva chiar l'a compostat...


Attachments:
Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg [ 242.6 KiB | Viewed 13905 times ]
Top
  
 
PostPosted: Sun 02 Nov 2008 13:22 
Cel mai nou model - identic cu un model folosit in Germania. A aparut deja in multe dintre statii, se vrea sa fie folosit in intreg orasul. In ritmul in care le'au montat (foarte repede :shock: ), pana ajung eu in Sibiu iar, ar trebui sa nu mai vad modelul vechi de statie (cel facut de Euromedia, prezend in majoritatea statiilor din Bucuresti, mai putin cele de tramvai sau cele modernizate recent).


Attachments:
IMG_1890-1.jpg
IMG_1890-1.jpg [ 415.72 KiB | Viewed 20521 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Nov 2008 19:41 
Mie personal nu mi se par foarte reusite. Unii ar zice ca sunt carcotas insa eu cred ca la banii care au costat, ar fi trebuit poate mai bine gandite.Nici designul acelei steme a Sibiului pe ele si nici denumirea statiilor nu ma face ca localnic, sa cunosc exact unde se afla statia BOSCH sau statia Hotel LIBRA! Sa se ia ceva banuti si pe aceste detalii care probabil nu sunt nici macar observate de marea majoritate???Nu mai spun faptul ca noaptea este luminat acel plexic doar in partea de sus, randul al 2 lea cu trasee neputand fiind vizualizat!Poate trebuia spus si faptul ca statia de coborare de la Metro nu avea neaparata nevoie de astfel de "copertine" scumpe, mai ales ca este o statie in care nu se asteapta! Interesant este si faptul ca tocmai primarul declara prin presa si de acele automate de bilete ca nu sunt eficiente! Stau si ma intreb, oare chiar trebuie sa ne batem joc de banii nostri in halul acesta?mai ales ca sibienii trebuie sa sustina si dobanzile care se ridica la cele cateva credite accesate de primarie (printre altele si creditul BERD pt autobuze)! oare cat mai trebuie sa asteptam pt a vedea ca se doreste cu ade varat o imbunatatire a transportului fara interese colaterale???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Nov 2008 19:51 
Radu, sunt de acord ca multe sunt amplasate prost, dar ele fac parte din contractul vechi cu Euromedia. Cu alte cuvinte, aceste copertine noi le vor inlocui pe cele vechi (modelul clasic Euromedia) in aceleasi locatii. Nici nu cred ca vor aparea aceste copertine in vreo statie care pana acum nu a fost deloc acoperita. Adica imbunatatirea e tot de imagine, pentru ca nu se va acoperi vreo statie care pana acum nu era acoperita.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Nov 2008 11:13 
Sa vedem si noile indicatoare din programul Premier (dar care apar si in statiile mari prin care nu trece vreo linie Premier). De data asta, bravo Tursib pentru alegerea facuta. Indicatoarele sunt "modulare" - fiecare linie este trecuta pe o placuta de plastic separata. Daca apar modificari, se inlocuieste placuta (ceea ce s'a si intamplat in cateva cazuri), deci nu se va pune nimeni cu sablonul pe noile indicatoare.

Poza 1 - indicatorul de la Spitalul Judetean, este singurul de acest tip (si cred ca primul instalat - o fi prototipul). Nu este cu placute separate pentru fiecare linie, dar cand au infiintat fantoma 118, au lipit autocolant pe indicator si nu au scris cu sablonul.
Poza 2 - 25 iunie 2008. Mai exista T3, iar vechile indicatoare inca nu disparusera, rezistand o vreme langa cele noi. Pentru nostalgici: pe indicatorul vechi scria T3, T5, T6, 5, 6. :twisted:


Attachments:
IMG_1581.jpg
IMG_1581.jpg [ 473.32 KiB | Viewed 20436 times ]
Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg [ 243.09 KiB | Viewed 20438 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Nov 2008 20:17 
Si de data asta sunt carcotas si sustin ca Tursib nu are un brand, un logo original si nici un slogan! Pe urma culoarea galben-albastra se potriveste precum gusturile domnului Popa la trasee! Inteleg ca esti inginer de masa si nu ai gusturi la palete de culori, dar asta nu inseamna sa vopsesti gardul in culorile "clubului", portile garajelor, banciile, autospecialele! Mai liprea putin si imbraca si angajatii in culori....daca albastru era fosforescent, sigur aveau soferii de troleibuze astfel de veste. Apoi, da fiecarui traseu o identitate-printr o culoare...ca nu degeaba exista si o harta a mijloacelor de transport...oare degeaba ne am plimbat prin finlanda, austria, germania, etc?? Oare cat timp va mai trece pana sa l convinga cineva ca orice vehicul indiferent ca e troleibuz sau autobuz, trebuie sa aiba un numar de inregistrare TURSIB-a nu se confunda cu numerele de inmatriculare-fie ca sunt de la primarie fie de la politie!!!Acum, ca tursib nu mai are forum, poate l mai informeaza cineva in Tursib si de forumurile astea si va mai face ceva si in directia asta...precum mazgaliturile de pe stalpii de troleibuz care au fost inlocuite cu niste sabloane la numerotarea acestora!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Nov 2008 21:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Da, aspectul artistic este sub orice critica, chiar daca intentia e laudabila (mai putin erorile precum "T1 spre Gara" si idiotenia cu prefixele de indicative tip "A" si "T")... Nu stiu de ce noi in Romania trebuie sa reinventam mereu si mereu roata, cu putin efort poti sa preiei ce e bun de la altii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Dec 2008 19:39 
radu wrote:
Nu mai spun faptul ca noaptea este luminat acel plexic doar in partea de sus, randul al 2 lea cu trasee neputand fiind vizualizat!


Attachments:
resize.jpg
resize.jpg [ 86.3 KiB | Viewed 20322 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jan 2009 23:51 
Bilet cumparat de la automat. O vreme s'au dat bilete obisnuite, de hartie, apoi s'a revenit la acest model de bilet.
Pe verso - compostarea (asa cum se face in toate vehiculele Tursib).
Acel cod este de forma: A A B B B B C C, unde:
AA - cifrele din numarul de inmatriculare al autobuzului sau ultimele 2 cifre ale numarului de parc al troleibuzului sau un grup de 2 cifre, unic, din numarul de inmatriculare de leasing.
BBBB - data compostarii. Poate fi de forma ZZ LL sau LL ZZ (dupa cum le pune fiecare sofer). Acest bilet a fost compostat pe 2 ianuarie.
CC - a cata cursa este de la intrarea in tura.


Attachments:
fata.jpg
fata.jpg [ 90.61 KiB | Viewed 13822 times ]
verso.jpg
verso.jpg [ 39.58 KiB | Viewed 13821 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:37 
Sa vedem si alte statii ("non-Euromedia").
Statia Teatru. Linii: T1 T2 1 3 5 8 10 12 118
Si automatul de bilete aferent...


Attachments:
DSC00718.jpg
DSC00718.jpg [ 279.21 KiB | Viewed 20117 times ]
DSC00719.jpg
DSC00719.jpg [ 326.78 KiB | Viewed 20116 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:39 
Statia Nufarul. Linii: T1 T2 1 3 5 8 10 12 118


Attachments:
DSC00720.jpg
DSC00720.jpg [ 425.25 KiB | Viewed 20112 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:43 
Statia Gara. Linii: 1* 2 5* 12 51*
*) cap linie


Attachments:
DSC00729.jpg
DSC00729.jpg [ 307.95 KiB | Viewed 20114 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:46 
Statia Valea Aurie. Linii: 5 6 9 51 92 113 116. (cap linie)


Attachments:
DSC00747.jpg
DSC00747.jpg [ 330.74 KiB | Viewed 20112 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:48 
Statia Scoala militara. Linii: 5
Adapostul e original de pe vremea cand tramvaiul de Rasinari mergea pana la Gara din Sibiu. A fost renovat in anii trecuti.


Attachments:
DSC00751.jpg
DSC00751.jpg [ 426.4 KiB | Viewed 20109 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:58 
Statia Compa II/2*. Linii: 3 4 8 9
*) Asa stie Tursibul sa numeasca statia "Compa poarta II sens spre Balanta".


Attachments:
DSC00758.jpg
DSC00758.jpg [ 349.17 KiB | Viewed 20106 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Apr 2009 00:01 
Statia Treboniu Laurian (si nu Laurean cum insista Tursibul sa scrie peste tot). Linii: T2 3 4 10 115 118


Attachments:
DSC00759.jpg
DSC00759.jpg [ 318.06 KiB | Viewed 20103 times ]
DSC00760.jpg
DSC00760.jpg [ 268.98 KiB | Viewed 20105 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Apr 2009 00:09 
Statia Matei Millo. Linii: 1 9 17
Statie temporara, aflata pe strada omonima, deserveste (prost) zona Ciresica pe durata lucrarilor de pe strada Siretului. Mai bine o numeau "Oprire" :twisted:


Attachments:
DSC00762.jpg
DSC00762.jpg [ 343.93 KiB | Viewed 20099 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group