TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 15:06

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 17:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
SAT-ul nu prea e de ajutor... dintre cei care incearca sa valideze, multi renunta la al 2lea sau al 3lea mesaj de ,,Repetati validarea". Si cum media e de 4 mesaje de acesti tip...

Observ tonul articolului de pe Stb-Transloc... parca pupa partea dorsala a primarului. Ceva e in neregula.

In ceea ce priveste existenta serviciilor de Marketing-Comercial si Relatii cu Publicul... RATB isi ia mare parte din fonduri din subventii si o parte mai mica din abonamente (deci pe princiupul: ,,Dai un ban, da' stai in statie"). Practic, nu are niciun interes sa aiba cat mai multe vehicule in traseu sau sa fie afisate in statii programele de circulatie (ca daca le-ar vedea oamenii, nu si-ar mai face abonamente).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 17:40 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Sper sa gresesc in ceea ce spun dar din pacate faptele o dovedesc, Managementul actual din RATB nu il inteleg. Dupa 1989 era o activitate intensa, apareau linii noi, vehicule multe pe traseu, toate duceau la atragerea publicului spre transportul in comun. Inclusiv acea multitudine de linii preorasenesti aparute argumenteaza ceea ce am spus mai sus. Astazi din pacate asistam la o cadere libera a interesului catre acest tip de transport. Putem vedea realitatea care consta in reducerea parcului, casari masive de vehicule, cresterea aglomeratiei, scaderea vitezei de deplasare , cresterea timpului de asteptare in statii, mizerie in vehicule, desfintari de linii. La toate acestea se adauga si lucrarile de reabilitare a liniilor, lucru bun dealtfel dar, din pacate acestea dureaza exagerat de mult si la reluarea circulatiei constati un fapt curios si anume, unde au disparut calatorii deoarece vezi ca tramvaiele sunt goale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 23:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Febrilitatea din anii 1990-1994 a fost dublata de o imensa sterilitate, generata de lipsa fondurilor necesare unor investitii serioase. Au aparut intr-adevar multe linii, dar majoritatea(mult prea locale) au si disparut la fel de repede. Pentru remember:

31 Republica - Socului - Lizeanu
31 Laromet - Gara de Nord
6 Expozitiei - Gara de Nord
43 Republica - Hala Traian - Granitul, apoi Granitul - Iancului - Foisor - Ferdinand - Granitul
18 Piata Rahova - Trafic Greu - Sura Mare - Zetarilor
39 Sura Mare - Giurgiului - Zetarilor
50 Faur - Dristor
51 IMGB - Obor - Gara de Nord si 9 IMGB - Trafic Greu - Basarab

ITB, metamorfozat in RATB, s-a trezit peste noapte cu o retea ciopirtita si cu un surplus de mijloace de transport, in special electric. La troleibuze s-a rezolvat usor: intre 1989 si 1991 s-au taiat aproximativ 200 din troleibuzele DAC 117 seria 1980, aducindu-se in schimb cam jumatate.
Au disparut liniile Nord-Sud, cele spre Lacul Tei si 84 Bd. Muncii - Drumul Taberei si parca n-a mai fost nevoie de atitea troleibuze.

Cu tramvaiele lucrurile au stat mai dramatic. Investitiile in infrastructura au fost zero in acei ani. 34 a serpuit pina prin 1995 printre catacombele ramase in zona spitalului Colentina dupa terminarea incompleta a lucrarilor la magistrala M3. S-a renuntat, unii zic prea usor, la linia spre IMGB si la tramvaiele preorasenesti 28 si 29, e discutabil cit de utile ar mai fi fost.
Parcul de tramvaie s-a subtiat si el cu 41 de vagoane V3A. Din cele 15 vagoane V3A-2S existente in 1990, au ramas doar 6, cele transformate in 2006 in V3A-93-2S. Ultimul V3A clasic "fur die Bukarest" realizat la URAC, #362, a apucat doar citiva ani in traseu, dupa care a fost casat si inlocuit cu un V3A-93, in prezent la depoul Dudesti. Multe alte V3A-93 realizate in primii ani au inlocuit vagoane V3A noi: #354, #355, #350, #360, #358, #359. Ceea ce arata ca in ultimii ani inainte de 1990, din URAC au iesit multe rebuturi cu titlul de vagoane noi. Era epoca celor 3R, in care din r@h@t se facea bici, si trebuia sa faca si plici. In locul celor 41 de V3A casate, RATB a adus vagoanele second-hand Rathgeber si Duwag. Desi vechi, acestea si-au facut cu brio datoria: aveau un interior retro, calduros iarna, cu un confort mult peste autohtonele EP/V3A sau V2A.
Abia dupa 1998 lucrurile au intrat pe un fagas normal: s-au modernizat liniile de pe Anghel Alexandru si Dinicu Golescu, s-a facut metroul usor, apoi s-au abordat si celelalte linii(pacat ca nu s-a separat calea de rulare cel putin in Rahova, Colentina si pe Stefan cel Mare) URAC-ul pare sa fi renascut din propria cenusa, vagoanele V3A-93-CH-PPC se prefigureaza a fi un succes. Concluzia este ca transportul public bucurestean a crescut in mod vizibil. Ramine ca si calitatea oamenilor sa sufere un upgrade corespunzator.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 00:08 
362 a avut un accident destul de urat, fiind avariat in partea dreapta a primei sectiuni. Asta l-a trimis in URAC, de unde a iesit probabil V3A93, desi cred ca a fost reparat atunci si pe urma a fost transformat.

350 n'a fost V3A cu 5 usi, nici 351.

Nu stiu care poate fi motivatia pentru care acele vagoane au fost modernizate mai repede.

Oricum, era de asteptat sa mai dispara din tramvaie, mai ales odata cu avantul second-handurilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 00:16 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
bogdan71 wrote:
Concluzia este ca transportul public bucurestean a crescut in mod vizibil.

Nu gasesc o iconita emotiva care sa arate ca am ramas blocat.

Fata de ce a crescut?

Ca, daca numeri cate vehicule sunt efectiv in circulatie (sa zicem la ora de varf), le inmultesti cu capacitatea fiecaruia si apoi tragi linie pentru total, vei descoperi ca niciodata nu a existat in ultimii 45 de ani o oferta mai mica la transportul de suprafata. Ca sa nu mai vorbim de ce se intampla seara, sau in weekend, sau noaptea...

Candva existau peste 3500 de vehicule. Asta din punct de vedere al capacitatii parcului. Parc care pe atunci era insa utilizat la un coeficient CUP=0,7..0,8. Se lucra in schimburi, se schimbau soferii pe masini din mers. Tot ce avea roti care se pot invarti era pe traseu. Si totusi era aglomeratie. Lumea chiar cumpara bilet de la taxatoare. Iar calatorii fraudulosi nu depaseau 20% (conform declaratiilor din epoca). Deci nu-mi dau seama care ar trebui sa fie termenul de comparatie. Poate a crescut transportul pe motorina in detrimentul celui electric; aici sunt de acord.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 01:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Brassovia wrote:
Nu gasesc o iconita emotiva care sa arate ca am ramas blocat.
Fata de ce a crescut?


A crescut in primul rind in privinta calitatii vehiculelor din traseu si a liniilor de rulare. Distributia retelei continua sa fie precara(dar la nivelul lasat de secretarul general, primar si comandant suprem Nicolae Ceausescu in 1989), si din pacate aici se bate pasul pe loc, investindu-se aiurea in refacerea capetelor de la Sf. Gheorghe si Sf. Vineri, in loc sa se refaca legatura naturala prin Piata Unirii. S-au cumparat mult prea multe autobuze noi, cind se puteau cumpara 200 de troleibuze si regindi unele linii centrale ca linii de troleibuz(104, 381, 336 etc.).

Pozele realizate de pasionatii anilor '70-'80 ne arata mijloace in care la orele de virf se calatorea absolut inuman, pe tampoane si pe partile laterale. Eu insumi prindeam arareori privilegiul sa ma urc in 119 la statia Victor Manu, de multe ori mergeam pe jos pina la Piata Iancului, de unde luam 27 sau 34, si acelea circulau cu usile deschise pina la Perla.
Asa ceva nu am mai vazut in ultimii 7-8 ani. Poate de vina este metroul, poate "gradul de motorizare". Cele 1000 de stele se deplaseaza de multe ori cu viteza melcului, prinse in interminabile coloane unde smecherii fac legea. Nu cred ca in acest 2008 electoral mai e vointa sa se impuna regula benzilor unice pentru RATB, macar in centru.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 09:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
bogdan71 wrote:
...la orele de virf se calatorea absolut inuman, pe tampoane si pe partile laterale.

Asa este, era greu ca in statie sa te apropii macar de vehiculul care oprea (daca oprea in statie, caci de multe ori oprea pentru coborarea calatorilor inainte sau dupa statie. Am fost si eu unul din beneficiarii acestui stil de transport si nu regret ca a disparut in mare parte acest aspect din trecut. Dar tocmai pentru ca a scazut mult numarul calatorilor era de asteptat ca dezvoltarea de dupa 1990 sa se simta si in profunzime (refaceri de trasee dupa un plan de dezvoltare bine gandit).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 11:09 
Intr'o perioada in care masinile nu stapaneau orasul si nu ocupau prima banda a marilor bulevarde, mijloacele de transport mergeau supraaglomerate. Astazi probabil ca acei calatori care atunci nu incapeau pe scari si pe tampoane si-au luat masina. Iata cum s'a creat cercul vicios, din care nu putem iesi doar interzicand parcarile si facand banda pentru transportul in comun.
Bucuresti nu este o teava infundata in care torni nu stiu ce muscolo si s'a rezolvat problema. Problema a inceput atunci, cand transportul in comun era gandit doar sa care oamenii muncii ca pe cartofi, iar astazi sa care pensionarii si revolutionarii dela o piata la alta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 14:18 
In perioada 11-17.08.2008, linia 44 va fi suspendata

Vineri, 08 August 2008

In continuarea lucrarilor la Pasajul Basarab, in perioada 11.08 � 17.08.2008, se vor executa lucrari la breteaua pentru intoarcerea tramvaielor in intersectia Cal. Giulesti / Sos. Orhideelor.

Din aceasta cauza linia 44 de tramvai se suspenda.

Pentru asigurarea transportului calatorilor din Cartierul Giulesti, se infiinteaza linia naveta de autobuze 644, care va functioana pe Cal. Giulesti intre Cartier 16 Februarie si intersectia Cal. Giulesti/Sos. Orhideelor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 14:20 
In noptile de 08/09 si 09.10.08.2008, liniile 69 si 85 vor functiona pe trasee modificate

Vineri, 08 August 2008

In vederea executarii lucrarilor de modernizare a retelei electrice de contact pentru tramvaie in intersectia Bd Ferdinand/Sos Mihai Bravu, in noptile de 08/09 si 09/10.08.2008, intre orele 22:00-5:00, se intrerupe tensiunea de alimentare cu energie electrica a retelei de troleibuze.

Din aceasta cauza se vor lua urmatoarele masuri:

Incepand cu ora 21:15 troleibuzele liniilor 69 si 85, sens cap linie Baicului vor circula pe un traseu modificat de la Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece) pe Bd. Pache Protopopescu, Str. Matei Voievod, Str. Vatra Luminoasa, Bd. Pierre de Coubertin pana la Stadionul National, unde vor intoarce comun cu liniile 86, 90 si 104.

Pentru preluarea calatorilor va functiona linia naveta de autobuze 669 între Baicului şi Foişorul de Foc, pe Bd. Gării Obor, Bd. Ferdinand, Str. Iancu Cavaler de Flondor, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, cu intoarcere prin Bd. Ferdinand.

Abonamentele valabile pe liniile 69 si 85 vor fi valabile si pe linia naveta 669.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 18:12 
Incepand cu data de 09.08.2008, se va infiinta linia 54

Vineri, 08 August 2008

Ca urmare a finalizarii lucrarilor de modernizare a caii de rulare pentru tramvaie de pe Sos. Oltenitei (intre Romprim si Pta Sudului), Calea Vacaresti si Sos Mihai Bravu (intre Cal. Vacaresti si Cal. Vitan), incepand cu data de 09.08.2008, se va infiinta linia 54 care va functiona intre ROMPRIM si PIATA UNIRII.
Tramvaiele vor circula pe urmatorul traseu: Sos. Oltenitei, Cal. Vacaresti, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. O. Goga, Bd. Maresesti, Parcul Carol, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria.
De la aceeasi data, linia 57 de tramvai de desfiinteaza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 22:46 
Am constat ca linia 311 opreste acum si in statia Traian, comun cu troleibuzele liniilor 70, 90, 92. Ramasese ultima statie pe care o mai sarea 311.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Aug 2008 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Liniile 136 si 385 vor functiona pe trasee modificate cu ocazia evenimentului 'Bucharest City Challenge 2008'

Miercuri, 13 August 2008

Ca urmare a restrictionarii traficului rutier, in vederea pregatirii si desfasurarii raliului 'Bucharest City Challenge 2008', in perioada 15-26.08.2008 liniile de transport in comun din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
A. In perioadele 15-18.08 si 27-30.08.2008:
Linia 136 va functiona pe sensul spre CET Vest Militari, prin Splaiul Independentei, Bd.Libertatii, Bd.Natiunile Unite, Str.Izvor, Cal.13 Septembrie, apoi traseul actual.
Celalalt sens nu se modifica.
Linia 385 va functiona pe sensul spre Piata Sf.Vineri, pe traseul actual intre Valea Oltului si intersectia Cal.13 Septembrie/Str.Izvor, apoi prin Cal.13 Septembrie, Bd.Libertatii, Splaiul Independentei, de unde reintra pe traseul de baza.
Celalalt sens nu se modifica.
B. In perioada 19-26.08.2008, cand se va opri circulatia pe Bd.Libertatii, Bd.Natiunile Unite, Str.Izvor, se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 136 va functiona pe traseul de baza intre C.E.T. Vest Militari si intersectia Sos.Pandurilor/Str.Dr.Rainer, apoi prin Str.Dr.Rainer, Bd.Eroilor, Splaiul Independentei, cu intoarcere la Podul Izvor, apoi Splaiul Independentei, Bd.Eroilor, Str.Dr.Bagdasar, Sos. Pandurilor, apoi traseul de ducere.
Linia 385 va functiona pe traseul de baza intre Valea Oltului si intersectia Cal.13 Septembrie/Sos.Pandurilor, apoi modificat in ambele sensuri prin Sos.Pandurilor, Str.Dr.Rainer, Bd.Eroilor, Splaiul Independentei, Pod Izvor, apoi traseul de baza.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 11:03 
In sfarsit o veste buna care o asteptam inca de prin 2006. Reapare linia 11 si cu ocazia aceasta se creaza si o legatura mai trainica a sudului
orasului cu terminalul lui 41 din Ghencea.

"Ca urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor de pe Sos. Oltenitei, tronsonul cup derins intre Pta Sudului si Sura Mare, in ziua de 15.08.2008 se vor efectua probe de circulatie.
Rugam posesorii de autovehicule parcate pe axul drumului, sa elibereze linia de tramvai, pentru ca probele sa se poata desfasura in bune conditiuni.

Incepand cu data de 16.08.2008, va intra in circulatie linia 11 de tramvai care va functiona intre terminalele ROMPRIM si GHENCEA, pe urmatorul traseu: Sos. Oltenitei, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Sos. Progresului, Calea 13 Septembrie si Bd. Ghencea."


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 13:20 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
In perioada 11-17.08.2008, linia 44 va fi suspendata

...



Iata ca lucrariile s-au terminat mai repede :D .

Se reinfiinteaza linia 44

Vineri, 15 August 2008

Ca urmare a finalizarii lucrarilor la calea de rulare a tramvaielor de pe Calea Giulesti, incepand cu data de 16.08.2008, se reinfiinteaza linia 44 care va functiona de la Cartier 16 Februarie pe Calea Giulesti pana la intersectia Calea Giulesti/Sos. Orhideelor.

De la aceeasi data, linia naveta de autobuze 644 se desfiinteaza.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 13:45 
icsilviu wrote:
In sfarsit o veste buna care o asteptam inca de prin 2006. Reapare linia 11 si cu ocazia aceasta se creaza si o legatura mai trainica a sudului
orasului cu terminalul lui 41 din Ghencea.



Vestea este buna. Nu si frecventa noii linii.
In timpul saptamanii, la ore de varf sunt doar 8 ture, teoretic la 12 minute, iar in week-end doar 5. Cel putin in week-end dupa ora 21, ramane un singur tur la 92 de minute :evil:


Attachments:
11.jpg
11.jpg [ 28.14 KiB | Viewed 3751 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 16:17 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Singura speranta ramane sa intervina Primarul General ca sa mareasca numarul de vehicule pe aceasta linie. Deci va fi un fel de 47.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 16:59 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
liv_liv30 wrote:
Singura speranta ramane sa intervina Primarul General ca sa mareasca numarul de vehicule pe aceasta linie. Deci va fi un fel de 47.

Sau sa reinvie din propria cenusa Rathgeber si Tatra casate. Cam tot aceleasi sanse sa se intample.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Aug 2008 11:38 
Ce depou(ri) deservesc linia 11 ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 16:25 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Liniei 4 se reinfiinteaza si linia 19 functioneaza pana la Sura Mare

Ca urmare a finalizarii lucrarilor de modernizare a caii de rulare pentru
tramvaie de pe Str. Sura Mare, incepand cu data de 20.08.2008, se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 4 se reinfiinteaza si va functiona intre terminalele Zetari si Sura Mare, pe urmatorul traseu : Str. Zetarilor, Str. Anghel Alexandru, Sos. Giurgiului, Str. Sura Mare.
Linia 19 va functiona intre Depoul Dudesti si Sura Mare, pe Cal. Dudesti, Bd. O. Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Str. Sura Mare. Abonamentele eliberate pe linia 19 vor fi valabile pana la expirare si pe linia 4.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Aug 2008 16:33 
In zilele de 23 si 24.08.2008, linia 54 se suspenda iar linia 11 functioneaza pe un traseu modificat

Miercuri, 20 August 2008

In vederea montarii retelei de contact pentru troleibuze pe Cal. Vacaresti si in intersectia Piata Sudului, in zilele de 23.08 (sambata) si 24.08.2008 (duminica) se intrerupe alimentarea cu energie electrica la reteaua de tramvaie.
Din aceasta cauza se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 11 de tramvaie va functiona numai intre terminalele Ghencea si Sura Mare, pe urmatorul traseu: Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Sos. Progresului, Str. Dr. Istate, Sos. Viilor, Str. Sura Mare .
Linia 54 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor din zona Sos. Oltenitei, in zilele respective se infiinteaza linia naveta de autobuze 611, care va functiona pe Sos Oltenitei intre ROMPRIM si Piata Eroii Revolutiei.
De asemenea, in vederea cresterii capacitatii de transport in zonele Cal. Vacaresti, Calea Vitan-Pta Unirii, liniile de autobuze 634, 123 si 124 vor functiona cu un parc suplimentat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Aug 2008 16:33 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Linia 41 de tramvai se suspenda in ziua de 24.08.2008

Invederea executarii unor lucrari de revizie a retelei electrice de contact de pe traseul liniei 41, in ziua de 24.08.2008 (duminica) linia 41 de tramvaie se suspenda. Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 641 intre terminalele Piata Presei Libere si Ghencea, pe urmatorul traseu: Bd. Expozitiei, Bd. Marasti, Bd. Maresal Alex. Averescu, Str. Turda, Pasajul Grant, Sos. Crangasi, Str. Virtutii, Pasajul Lujerului, Str. Brasov, Bd. Ghencea. Abonamentele eliberate pe linia 41 vor fi valabile si pe linia naveta 641.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 02:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Autobuze Volvo? :shock: RATB-ul nu are asa ceva.

Sa vedem autocolantele de pe autobuze. Sursa:http://www.icr.ro


Attachments:
231_5_1.jpg
231_5_1.jpg [ 42.5 KiB | Viewed 4610 times ]
231_6_1.jpg
231_6_1.jpg [ 46.43 KiB | Viewed 4610 times ]
231_7_1.jpg
231_7_1.jpg [ 43.96 KiB | Viewed 4610 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 10:02 
Linia 162 va functiona pe un traseu modificat pe sensul Magaziile 16 Februarie-Bd. Regie

Joi, 21 August 2008

Ca urmare a inchiderii circulatiei pe Drumul Sabareni, intre Str. Caramidei si terminalul Cart. 16 Februarie, in ziua de 23.08.2008 (sambata), linia 162 va functiona pe un traseu modificat pe sensul Magaziile 16 Februarie - Bd. Regiei, de la intersectia Drumul Sabareni/Str. Sculptorilor pe Str. Sculptorilor, Str. Rasadnitei, Calea Giulesti, apoi traseul de baza.

www.ratb.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Aug 2008 00:49 
Alex wrote:
Autobuze Volvo? :shock: RATB-ul nu are asa ceva.

Autobuzele pana la urma sunt DAF, nu stiu de ce apare numele celor de la Volvo in proiect.

Quote:
Personaje principale, înainte de casare

Cele trei autobuze fantastice sunt, de fapt, trei maşini RATB înscrise pe lista de casat. Au peste un milion de kilometri la bord şi cunosc toate străzile Bucureştiului. Înainte de a fi duse la „moarte“, li s-a oferit şansa să joace roluri principale într-un spectacol de teatru de stradă.

„Repetiţiile“ pentru reprezentaţiile pe care le vor da în trafic au început săptămâna trecută, la Autobaza Pipera. Aliniate în faţa actorilor francezi, autobuzele au intrat la „machiaj“. Cele 12 tone de decoruri aduse din Franţa le vor schimba înfăţişarea: „Arboribuz“ va fi o pădure în care vă puteţi întâlni cu un agent imobiliar gata să vă vândă proprietatea, „High- Life-Buz“ - un hotel de cinci stele, cu canapele din catifea şi un pianist care vă va încânta auzul între staţii, iar „Bizarbuz“ - „o cabină a curiozităţilor“, un fel de Naţional Geographic pe şase roţi.

http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... zele-RATB/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Aug 2008 13:21 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Statia de autobuze "Piata Dorobanti" se reamplaseaza

In vederea fluentizarii circulatiei autobuzelor in zona Piata Dorobanti, incepand cu data de 27.08.2008, statia de autobuze "Piata Dorobanti" (linii:131, 301, 330, 331, 335), sens Piata Romana, va functiona pe noul amplasament de pe Calea Dorobantilor, in fata parcului.

SUsa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Aug 2008 14:34 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
In zilele de 30.08 si 31.08.2008 liniile de troleibuz 73, 74 si 76 se suspenda

In vederea montarii retelei de contact pentru troleibuze in intersectia Piata Sudului, in zilele de 30.08.2008 (sambata) si 31.08.2008 (duminica), se intrerupe alimentarea cu energie electrica. Din aceasta cauza, liniile de troleibuze 73, 74 si 76 se suspenda. Pentru preluarea calatorilor de pe aceste trasee, liniile de autobuze 312, 313 si 381 vor functiona cu un parc suplimentat.

Sursa; www.ratb.ro

Parc suplimentat???cat...un tur mic in plus :lol: :P ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Aug 2008 21:41 
In ziua de 31.08.2008, intre orele 07:00-19:00, linia de tramvai 32 va circula pana la terminalul Zetari

Miercuri, 27 August 2008

In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact pentru tramvaie de pe Sos. Alexandriei si Cal. Rahovei, intre Depoul Alexandria si Cal. Ferentarilor, in ziua de 31.08.2008(duminica), intre orele 07:00-19:00, se intrerupe alimentarea cu energie electrica pe acest tronson.

Din aceasta cauza, linia 32 de tramvaie va functiona pe traseul de baza numai intre Piata Unirii si intersectia Cal. Rahovei/Cal. Ferentarilor, apoi pe un traseu modificat prin Cal. Ferentarilor pana la terminalul Zetari.

Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 632, care va functiona intre Depoul Alexandria si Piata Chirigiu, pe urmatorul traseu : Sos. Alexandriei, Cal. Rahovei, cu intoarcere prin Str. Odoarei, Str. Nasaud, Sos. Progresului, Cal. Rahovei, Sos. Alexandriei.

Abonamentele eliberate pe linia 32 vor fi valabile si pe linia naveta 632.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 14:34 
In noapte de 01/02.09.2008, lniile 69 si 85 vor functiona pe un traseu modificat

Luni, 01 Septembrie 2008

In vederea executarii lucrarilor de modernizare a retelei electrice de contact pentru tramvaie din intersectia Bd. Ferdinand/Sos Mihai Bravu, in noaptea de 01/02.09.2008, intre orele 22:00-04:00, se intrerupe alimentarea cu energie electrica a retelei de troleibuze.
Din aceasta cauza se vor lua urmatoarele masuri:
Incepand cu ora 21:15, troleibuzele liniilor 69 si 85, sens cap linie 'Baicului' vor circula pe un traseu modificat de la Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece) pe Bd. Pache Protopopescu, Str. Matei Voievod, Str. Vatra Luminoasa, Bd. Pierre de Coubertin pana la Stadionul National.
Pentru preluarea calatorilor, se va infiinta linia naveta de autobuze 669, care va functiona intre 'Baicului' si 'Foisorul de Foc', pe urmatorul traseu: Bd. Garii Obor, Bd. Ferdinand, Str. Iancu Cavaler de Flondor, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, cu intoarcere prin Bd. Ferdinand.
Abonamentele valabile pe liniile 69 si 85 vor fi valabile si pe linia naveta 669.



RATB


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 12:57 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
In ziua de 07.09.2008, liniile 8 si 25 vor fi deviate

In vederea efectuarii reviziei tehnice la reteaua electrica de contact a tramvaielor de pe Bd. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timisoara si Sos. Progresului, in ziua de 07.09.2008 (duminica), intre orele 07:00-19:00, se intrerupe alimentarea cu energie electrica pe aceste artere.
Din aceasta cauza, liniile 8 si 25 vor functiona pe traseele de baza intre Zetarilor respectiv C.F.R. Progresul si intersectia Sos. Progresului/Cal. 13 Septembrie, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri prin Cal. 13 Septembrie, Bd. Ghencea pana la terminalul Ghencea.
Linia 47 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 625, care va functiona intre Depoul Militari si Ghencea, pe urmatorul traseu: Bd. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timisoara, Sos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Ghencea.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group