TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 25 Apr 2024 03:54

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 265 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Aug 2008 13:36 
A inceput casarea ultimelor DACuri din Bucuresti, chiar daca in traseu au mai circulat decat 3 masini, in autobaza sunt (erau) inca 10 masini trase pe dreapta.
Casate zilele astea:
DAC - 1768, 2594
Ikarus - 65, 48
Rocar - 1098, 900


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Aug 2008 13:40 
900??! Dar cu saracul Rocar-Daf, ce-au avut? Ca nu arata prae rau, din cate imi amintesc. Sa inteleg ca urmeaza si celalalt, 901? Sper ca de Hess sa nu se atinga :? ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Aug 2008 13:44 
Pai...RATB scapa de unicate :roll:
Iar daca RATB nu va castiga licitatia pentru preorasenesti se doreste ca autobazele Nordului, Pipera, Militari, Obregia sa ramana doar cu Citaro la sosirea ultimului lot din 2009.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 15:18 
Marian Andrei wrote:
Zilele astea pentru casare:

Ikarus - 395, 625, 631, 623, 633, 628, 617, 60, 6, 24.
DAF - 682
Rocar - 1015, 1092


Ieri am vazut pe Calea Dudesti pe linia 627 Ikarusul # 6, deci nu a fost deocamdata casat.


Attachments:
6_627.JPG
6_627.JPG [ 77.38 KiB | Viewed 7170 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 12:43 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Odata cu introducerea de Citaro pe linia 102 cred ca autobaza Titan va casa masiv Desimonurile si ultimele Ikarusuri ramase. Nu prea vad alte linii unde acestea ar mai putea circula.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 12:45 
Sunt 60 Rocar pentru casare in Titan + toate Ikarus + alte 10-20 Rocar vor fi casate pe masura ce mai vin autobuze din Floreasca.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 13:03 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
liv_liv30 wrote:
Odata cu introducerea de Citaro pe linia 102 cred ca autobaza Titan va casa masiv Desimonurile si ultimele Ikarusuri ramase. Nu prea vad alte linii unde acestea ar mai putea circula.


Ar putea sa le introduca la fel de masiv pe liniile preorasenesti promise sa revina de la 1 septembrie. Se aude ceva de reinfiintarea acestor linii ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 13:07 
Nu mai revin acele linii la RATB. Posibil niciodata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 13:31 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Aceste Rocar De Simon propuse la casare ce defecte au ? Ma refer daca au probleme la caroserie sau defecte tehnice gen motoare si cutii cazute.
Din ce vad in poze rugina multa nu prea au. Poate ar putea fi transformate in troleibuze dupa un RK stiind faptul ca RATB are experienta in asa ceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 13:36 
pai nu e mai bine sa se caseze? asa peste 1-2 ani vor iesi @copetentii@ de la RATB sa spuna ca nu au suficiente vehicule si mai trebuie o licitatie, ceva aducator de comisioane.... de parca in fisa postului unora de pe acolo scrie "organizator de licitatii"...asa se intimpla cind totul e gindit doar pentru profitul unora care urmaresc doar sa stoarca banu de la stat, indiferent din ce partid sint ....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 13:50 
Peste 2-3 ani licitatie ?
Poate peste 2-3 luni pentru alte 500 autobuze. :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 15:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Marian Andrei wrote:
Poate peste 2-3 luni pentru alte 500 autobuze. :P


Care sa circule... pe unde? Pe 221 si 124 o data la 3 minute? Sa fim seriosi, odata cu desfiintarea preorasenestilor, Bucurestiul tinde sa ajunga ca Brasovul, adica cu un parc de autobuze supradimensionat, sufiecient cat sa inlocuiasca complet toate celelalte tipuri de transport, ba chiar sa mai si ramana.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 15:41 
Marian Andrei wrote:
Peste 2-3 ani licitatie ?
Poate peste 2-3 luni pentru alte 500 autobuze. :P


Corect ...la oameni noi licitatii noi ....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 14:49 
@dragos... Nu e vorba de supradimensionat, sunt destule zone subdeservite de RATB. Dar cred ca se puteau foarte bine folosi autobuzele vechi, nu trebuie sa fim noi cu motul motului. Se puteau face niste investitii mai destepte cu banii. (De ex linii de metrou usor)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 16:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Noi nu traim in Austria (de exemplu)... acolo se investeste intai in infrastructura. De aia in Salzburg circula troleibuze din 1989 si autobuze din 1993-1994, in Innsbruck circula tramvaie din 1959 etc.. Nimeni nu s-a apucat sa elimine complet un model de autobuz si nimeni nu s-a apucat sa caseze autobuze produse in 1999-2000 (cum a facut RATB cu Citaro), nu mai zic ca durata medie de viata a unui troleibuz este de 15 ani (in vreme ce RATB caseaza troleibuze din 1997-1999), iar a unui tramvai... ganditi-va ca la ei, majoritatea tramvaielor sunt produse intre 1960 si 1980 (si vor mai trece minim 10 ani pana vor iesi complet din uz, mai ales la operatorii cu parcuri mari de vehicule, gen Viena), in vreme ce, la noi, s-au taiat pana si V3A-urile produse dupa 1984.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 16:47 
Dr2005 wrote:
sa caseze autobuze produse in 1999-2000 (cum a facut RATB cu Citaro.


Exemple?

Dr2005 wrote:
in vreme ce RATB caseaza troleibuze din 1997-1999


Exemple?

Dr2005 wrote:
S-au taiat pana si V3A-urile produse dupa 1984.


Nu putem compara fiabilitatea unui nemtesc din anii 60 cu V3A-urile din anii 80. Ai putea sa plangi dupa Rathgeber totusi :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 16:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
LArSON wrote:
Dr2005 wrote:
sa caseze autobuze produse in 1999-2000 (cum a facut RATB cu Citaro.


Exemple?

Scuze, am vrut sa spun DeSimoane :oops:

LArSON wrote:
Dr2005 wrote:
in vreme ce RATB caseaza troleibuze din 1997-1999


Exemple?

#7458, #7457, #7457, #7456...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 23:29 
Lista Ikarusurilor trase pe dreapta in Titan. Posibil cateva sa fie vandute deoarece cineva de la C&I le-a studiat pe toate saptamana trecuta.

56, 152, 160, 169, 216, 222, 225, 226, 228, 637, 650, 651, 653, 656, 658, 660.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 23:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#654 nu il vad pe lista... sa inteleg ca inca lucreaza?


Cineva de la C&I? Mai mult ca sigur ca le vor pentru preorasenestile concesionate recent. Au ajuns si ei la cncluzia ca e cerere de transport suficient de mare cat sa umple pana la refuz un autobuz (ca la dube deja se merge cu fundu'n geam, multe dube noi Mercedes Sprinter avand deja geamurile sparte, suspensiile avariate etc. din cauza aglomeratiei).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 23:34 
654 posibil sa fie printre cele plecate deja la URAC, acolo inca nu l-am vazut, dar zilele trecute au mai plecat Ikarusuri din Titan. La Titan nu mai iese in traseu nici un Ikarus.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Sep 2008 00:00 
nici #158 nu e trecut in lista de mai sus...stie cineva daca a ajuns si aceasta masina in URAC? :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Sep 2008 11:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Iata o lista cu autobuze din Titan de pe care s-a scos SAT-ul in ultimul timp. 158 nu apare.
Ikarus: 56, 57, 65, 154, 156, 162, 167, 169, 217, 219, 220, 228, 230, 232, 638, 652, 654.
Simon: 1009, 1013, 1014, 1048, 1071, 1082, 1084, 1085, 1086, 1153.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Sep 2008 10:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Alte citeva Ikarus-uri de Titan trase pe bara. Nu stiu daca se taie sau se vind.
152, 160, 216, 222, 225, 226, 637, 650, 651, 653, 656, 658, 660
Bonus Simon-ul 1067.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 14:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Probabil ca va fi greu de determinat care s-au taiat si care nu... curtea URAC-ului este plina de resturi de autobuze, fiind, la propriu, munti de tabla, aluminiu, cauciuc... nici macar nu le-au sortat, le-au aruncat la gramada, nu mai zic ca la DeSimoane si Dafuri nici nu s-au mai obosit sa dea jos scaunele si afisajele electronice, care pot fi observate printre resturi. Deci e clar ca se doreste eliminarea totala a acestor modele, nu mai zic de Ikarusuri si Dacuri.
Deci, sa vedem ce s-a mai putut identifica ieri:
Ikarus 260: #53, #154, #158, #217, #220, #230, #232, #404
Dac: #2259, #2594
Daf: #719, #793, #796, #797, #798, #799, #803, #806, #807, #812, #813, #831, #834
Rocar de Simon: #1013, #1092, #1098, #1139
Ik 4 utilitar: #027
Ikarus 255 (autocar): B-04-MUS


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 15:51 
Bizar Buzul a fost bizarbuzit azi la URAC. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 15:53 
Si HighLife buz deasemenea :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Nov 2008 13:55 
Prin Titan sunt pregatite urmatoarele masini de taiere: 144, 146, 1108, 1109, 1084, 1086, 1089, 1127, 1140, 1161.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 16:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
http://www.ratb.ro/index.php?page=licit ... itatie=275

VANZARE AUTOBUZE




Procedură aplicată: Licitatie cu strigare

Criteriu de selecţionare: Cel mai bun pret oferit

Dată limită: Vineri, 28 Noiembrie 2008 11:00

Dată selecţionare: Vineri, 28 Noiembrie 2008 12:00


Locaţie: BURSA ROMANA DE MARFURI cu sediul in Piata Presei Libere nr. 1, sector 1

Telefon: MIHAI DESANU � tel:0372196512; 3161759

--------
Se pare ca curtea URACului chiar e plina, daca au ajuns sa le vanda dupa criteriurl ,,pretul cel mai mic", si nu dupa aberantele preturi de 27.700 RON/Ikarus si 47.700 RON/Daf sau DeSimon.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 18:25 
Nu se vinde dupa pretul "cel mai mic", ci dupa "cel mai mare"oferit. :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 21:00 
In sfarsit ceva normal. Posibile explicatii.
Nu mai e loc in curte... (cea mai plauzibila).
O fi facut garda de mediu vreo vizita... (m-as mira).
Am inteles ca ar fi scazut mult pretul fierului vechi, asa ca s-ar putea sa nu mai renteze taierea, ce implica ea insasi costuri.
Se pregatste careva sa preia transportul preorasenesc si n-are cu ce. Desi la ce-ar cumpara...
O alta ipoteza... Sa aiba nevoie relativ rapid RATB de ceva finante...? Asta in contextul crizei... :wink:
Oricare ar fi varianta RATB ar trebui sa iasa in castig. Autobuzele candidate nu prea au cum sa nu fie amortizate. (In prezent un autobuz urban se poate amortiza intre 4 si maxim 8 ani.) Asadar si daca ar lua doar un leu pe ele acela trebui sa se constituie direct in venit.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 265 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group