Azi dimineata am avut o surpriza extrem, extrem de placuta: l-am vazut in circulatie pe unul dintre DAC-urile 117 UD ale Transbus, este vorba de
BZ-
02-
GAU!
Extrem de contrariat, pentru ca nu stiam daca autobuzul mai apartine Transbus-ului sau a fost preluat de vreun privat, l-am intrebat pe soferul autobuzului in care ma aflam (BMC-ul B-54-BJZ) despre situatia acelui aticulat. Soferul mi-a spus ca toate cele 3 articulate au fost reactivate, dar ca sunt folosite doar dimineata pentru "Zone", acele curse conventie care leaga diversele cartiere cu platformele industriale de la marginea orasului.
Chiar si asa, tot e bine ca autobuzele nu au fost masacrate. Acum intrebarea e ce anume a determinat pastrarea autobuzelor? Oare sa nu fi dorit nimeni sa le cumpere si sa nu poata fi casate daca nu erau total amortizate?!? Pentru ca judecand dupa preturi, autobuzele mai aveau de trait inca mult timp pana sa fie retrase/casate...
Pe de alta parte, am inceput niste atacuri puternice la adresa autoritatilor locale buzoiene, incriminandu-i pe acestia pentru faptul ca au permis retragerea prematura a autobuzelor DAC/Rocar, care puteau fi usor reparate si mentinute in circulatie pana la achizitia unui numar suficient de autobuze noi.
Au retras 24 autobuze care, reconditionate - cel putin 10-15 dintre ele - isi mai puteau face treaba cu brio 1-2 ani; insa nu, s-a preferat retragerea autobuzelor si se intentioneaza introducerea a aproximativ 120
de dube/maxi-taxi pe trasee...
La adresa
http://www.domnuleprimar.ro/Vezi-sesiza ... au-46.html puteti vedea si sesizarile mele privitoare la numeroasele nereguli si "ciudatenii" -asta ca nu le zic altfel - din jurul puturoasei afaceri maxi-taxi.